Návrh na změnu denní doby lovu na MP revírech dokončen, dnes vychází ve Sbírce zákonů

450 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NGrasel - Profil | Pá 30.3.2018 6:49:24

u x a >> No v udírně z něj máš kulinářský zážitek, při převozu na soukromák nějakou tu zlatku..

    Nu x a - Profil | Čt 29.3.2018 21:39:43

    Grasel >> to je stejné jako když pupíka vemu do udírny?ten převoz...

      NGrasel - Profil | Čt 29.3.2018 16:56:38

      bady-87 >> Ti jedinci kterých se to týká, převáží bez ohledu na dobu lovu, tím si buď jist. ;)

        Nbady-87 - Profil | Čt 29.3.2018 15:38:55

        u x a >> tak budeme doufat, že se ti jedinci, kterých se to týka vzpamatují a nebudou nic nikam převážet!

          Nu x a - Profil | Čt 29.3.2018 15:05:18

          bady-87 >> a nad 70cm se smí akorát převážet?

            Nbady-87 - Profil | Čt 29.3.2018 14:46:52

            Změny bližších podmínek
            Důležité upozornění:
            Na základě vyhlášky č. 25/2018 Sb. Ministerstva zemědělství ze dne 7.2.2018, kterou se mění vyhláška č. 197/2004 Sb., tedy prováděcí vyhláška k zákonu č. 99/2004 Sb. O rybníkářství, výkonu rybářského práva, rybářské stráži, ochraně mořských rybolovných zdrojů a změně některých zákonů (Zákon o rybářství), projednal Svazový výbor Moravského rybářského svazu, z.s. změnu Bližších podminek výkonu rybářského práva na rybářských revírech mimopstruhových a hlasováním schválil změny doby lovu s účinností od 1.4.2018 v souladu s touto vyhláškou takto:
            a) v měsíci dubnu, květnu, červnu, červenci, srpnu a září od 4 do 24 hodin,
            b) v měsíci říjnu, listopadu, prosinci, lednu, únoru a březnu od 5 do 22 hodin.

            Svazový výbor touto cestou dále opravuje tiskové chyby v Bližších podmínkách výkonu rybářského práva na rybářských revírech mimopstruhových:
            č. 461 182 Želetavka 2B:
            v popisu chybně uvedena míra kapra 40 - 70 cm max.- platí míra kapra 45 - 70 cm max !!!

            č. 461 400 Želetavka 2C:
            popis doplněn:
            Zákaz lovu ze břehu souběžného s náhonem (od hráze po přítok), v místě vyznačeného tabulemi.

              NPavel104 - Profil | Čt 29.3.2018 14:33:26

              Schváleno pro MRS.

                NRockwell - Profil | Čt 1.3.2018 21:40:55

                hraji >> no a to je druhá věc...pán byl z ČRS a nějak fungování těchto dvou institucí nechtěl, nebo neuměl pochopit. Díky za odpověď

                  Nhraji - Profil | Čt 1.3.2018 21:36:35

                  Rockwell >> já taky věřím, že ano. Co se týče advokátů a právníků, je to s nimi občas potíž, ona je trošku jiná úprava BP v ČRS a v MRS.

                    NRockwell - Profil | Čt 1.3.2018 21:33:56

                    hraji >> JJ...to jsem chtěl přesně vědět.....on totiž ten pán advokát pořád tvrdil, že se na nějaké BP můžeme vykašlat, že novela je BP automaticky nadřazená a nějak nedokázal pochopit, že Svaz je ten poslední, který v BP novelu a zákon potvrdí, popř.upraví. Díky...osobně doufám, že potvrdí.

                      Nhraji - Profil | Čt 1.3.2018 21:27:23

                      Rockwell >> no, to je právě to, že BPVRP musí souhlasit s novou vyhláškou, ale také ji mohou změnit, třeba konkrétně v článku II., který ponechají v současné podobě. Nebude to odporovat nové vyhlášce, jen to bude přísnější. Je to podobný mechanismus jako s ponecháním jednoho kapra za den. Vyhláška stanoví dva kapry, BPVRP MRS stanoví jednoho kapra. Neodporuje to vyhlášce.
                      Proto to musí projednat SV, protože ten jediný, podle jednacího řádu MRS a Stanov, může BPVRP změnit.

                        NRockwell - Profil | Čt 1.3.2018 21:22:42

                        hraji >> To chápu....
                        Bližší podmínky výkonu rybářského práva vychází z ustanovení zákona č. 99/2004 Sb., vyhlášky č. 197/2004 (v platném znění) a současně respektují další právní předpisy a vědecké poznatky.
                        Bližší podmínky výkonu rybářského práva na revírech MRS, byly projednány a schváleny Svazovým výborem MRS dne 17.9.2015 a VIII. Sjezdem MRS dne 3.10.2015.

                        ale pokud přišla novela vyhlášky a BP vychází ze zákona a vyhlášky, tak BP musí souhlasit s vyhláškou.

                        já se jen chci zeptat jestli mohu dle nové vyhlášky od 1.4.2018 a vrámci revírů MRS jít v dubnu na ryby již od 4:00 a nemusím se bát o papíry.

                          Nhraji - Profil | Čt 1.3.2018 21:16:16

                          Rockwell >> přečti si prvních pět řádků textu BPVRP MRS.
                          Důležitý je tedy ten čtvrtý a pátý řádek.

                            NRockwell - Profil | Čt 1.3.2018 21:11:53

                            hraji >> nene...to je jasný, že platnost nikdo nespochybňuje, takže proč se čeká na SV a jeho vyjádření?

                              Nhraji - Profil | Čt 1.3.2018 21:08:41

                              Rockwell >> platnost vyhlášky nikdo z MRS nezpochybňuje. Nebo máš jiné informace?

                                Niva - Profil | Čt 1.3.2018 21:07:03

                                Rockwell >> :-)) ano, jakože platí vyhláška. právník tu jistě nějaký je, ale s můžu ti to potvrdit i já, neprávník.

                                  NKalopa - Profil | Čt 1.3.2018 21:05:39

                                  Rockwell >> nová vyhlaska platí i na Moravě. Pokud by MRS nezasedl a nerozhodl nějak, tak platí vyhláška.

                                    NRockwell - Profil | Čt 1.3.2018 21:02:20

                                    iva >> Ano jako že tu je právník, nebo ANO, novela je nadřezená BPVRP, takže ať Svazový výbor MRS zasedne nebo ne, tak jsou nové doby platné pro celou ČR???

                                      NKalopa - Profil | Čt 1.3.2018 20:22:59

                                      iva >> přidávám se

                                        Niva - Profil | Čt 1.3.2018 20:20:52

                                        Rockwell >> Ano.

                                          NRockwell - Profil | Čt 1.3.2018 16:44:45

                                          Zdravím ještě jednou...chci se zeptat jestli je tu nějaký právník mezi námi.....na jednom webu se dohaduje jeden advokát o právní nadřazenosti......prý pokud je novela schválena a nabývá 1.4.2018 platnost, tak tím pádem ruší denní doby v BPVRP a nahrazuje je novými....je to tak???

                                            NBacha - Profil | Pá 23.2.2018 21:58:06

                                            likin >> Jj, mě by to taky stačilo, dalo by se od toho odpíchnout.

                                              Nhraji - Profil | Pá 23.2.2018 21:57:25

                                              iva >> tak pokud to říká člen, který má v záznamech 68 kaprů a 128 duháků, tak ví o čem mluví.

                                                Niva - Profil | Pá 23.2.2018 21:56:17

                                                hraji >> přesně. je u nás 1800 lidí. se všemi mluvím. a věř, že naprostá většina hudrá, že nejsou ve svazových revírech ryby. no bodejť....

                                                  Neumol - Profil | Pá 23.2.2018 21:53:29

                                                  Rybaření nonstop je základ pro náš koníček .... zejména co se týče lovu sumců ... je to jen hloupa buzerace rybářu.

                                                  Myslím si že nikomu by chytání nonstop od června do září nevadilo.

                                                    Nhraji - Profil | Pá 23.2.2018 21:52:28

                                                    iva >> určitě se nebudeme zabíjet. Já jsem sám zvědavý, jak všechno dopadne. Osobně mi delší doba lovu nijak nevadí. Ale schází mi ta ochota přijmout aspoň nějakou ochranu ryb. S těmi candáty jsi to trefila. Jeden rok je na revíru vyberou a odnesou a další rok se diví, jak to, že tady letos nejsou? Asi na jaře nepřiletělo hejno mírových candátů z Afriky. A když jim vysvětluješ, že rybu, kterou zabijou už nemůžou chytit, tak se tváří divně, kdo by pustil candáta?

                                                      Niva - Profil | Pá 23.2.2018 21:48:08

                                                      hraji >> v pohodě. respektuji tvůj názor. nechám si ten svůj optimistický. není to jednoznačné, je to věc k diskusi.

                                                        Nhraji - Profil | Pá 23.2.2018 21:44:59

                                                        iva >> já si nejsem tvým optimistickým přístupem jistý, ti co drancují, budou nyní moct drancovat déle. A v brzkých ranních a nočních hodinách. Kolik bude RS, kteří za tmy vstanou, aby zkontrolovali a poté naklusali do práce, a po práci pojedou do noci kontrolovat? Podle mě je taková změna denní doby lovu, bez dalších omezení úlovků nebo opatření ke zlepšení ostrahy revírů, takové trochu populistické gesto vedení ČRS. Podívejte, co jsme pro vás udělali! Ale co udělali pro ryby?

                                                          Nlikin - Profil | Pá 23.2.2018 21:42:08

                                                          Bacha >> Když se nechce, tak to nejde, centrální registr přestupků a odebraných povolenek je v dnešní době technicky celkem drobnost. Ale proč ho nemáme, to já nevím..... Jednotné sazby za přestupky také nějak nejsou..... A v neposlední řadě, vezmi si, kolik je jen tady na MRKu dohadů o výklad RŘ, BP a pravomocí RS, ( jasně, česká vyčůranost) , to je opravdu takový problém to napsat jasně ?
                                                          Tohle by mi docela stačilo :-)

                                                            Niva - Profil | Pá 23.2.2018 21:41:59

                                                            Danda05 >> :-)

                                                              NDanda05 - Profil | Pá 23.2.2018 21:39:03

                                                              iva >> preklik, dával jsem líbí :-)

                                                                Niva - Profil | Pá 23.2.2018 21:35:11

                                                                hraji >> ale zpřísnění pravidel na místech, kde to má smysl....sjednocení denní doby lovu je krok dopředu. Za mě je. Omezovat někoho zbytečně na výkonu ryb. práva mi přijde zbytečné - věřím, že ti, kteří to využijí jsou ti, kteří vodu nevydrancují - prostě ti, kteří mají možnost jít k vodě po práci, navečer, v měsících, které byly omezené.
                                                                To, že někdo natahá dravce do mrazáku to nemá - doufám - nic společného.

                                                                  Nhraji - Profil | Pá 23.2.2018 21:30:50

                                                                  iva >> rybáři to určitě jsou, ale necítí rozšíření denní doby lovu jako krok úplně správným směrem. Ty vítáš prodloužení doby lovu a jedním dechem voláš po zpřísnění pravidel. V MRS to nejde tak jednoduše, máme nějaká pravidla, a svazový výbor se jimi musí řídit. My můžeme prosadit omezení, která nevyplývají ze zákona nebo z rozhodnutí orgánů státní správy, až pro rok 2020.

                                                                    Niva - Profil | Pá 23.2.2018 21:29:09

                                                                    sindeji3 >> a jooo. tak toho mám přesně tam, co můru:-)))))))))))))))

                                                                      Nsindeji3 - Profil | Pá 23.2.2018 21:28:10

                                                                      iva >> No přece ten jehož jméno se nesmí vyslovit :)

                                                                        Nxaver11 - Profil | Pá 23.2.2018 21:27:19

                                                                        Non stopka by nebyla.

                                                                          Niva - Profil | Pá 23.2.2018 21:27:03

                                                                          Martin M. >> a kdo je ten náš OKamura? :-)))))))))))))))))))))))))))))))

                                                                            Nsindeji3 - Profil | Pá 23.2.2018 21:24:55

                                                                            MrKos >> Já netvrdím, že by se to projevilo na celkových číslech, tady jde o lokální extrémy, které mají na celkový součet malý vliv, ale dokáží lokalitu takto znehodnotit. Uznej, že je rozdíl když přijede 500 rybářů na přehradu, a celkem uloví 150 candátů, kde jeden bude mít 20ks, ale většina bude mít žádného, jednoho, dva candáty. Ale přeci jen tam něco zůstane a má šanci se na jaře vytřít. Ale pak když přijedou dva rybáři na hektarovej rybníček, kam jezdí jen pár rybářů a z toho minimum chytá candáty, ale tito dva "trefí žílu" a celkem uloví 15 candátů a zůstane tam kulový. Tak tam je přece vidět, že omezení počtu ks by té malé vodě možná trošku pomohlo. Ovšem celkově by to v tomhle případě celkové statistiky nezlepšilo.

                                                                              NMartin M. - Profil | Pá 23.2.2018 21:23:28

                                                                              Bacha >> neni tomu tak. Srovnej to s demokracii v nasi politice - zvolime si sve zastupce a ti pak 4 roky mohou rozhodovat sami mezi sebou. Dava jim to silu prosadit i nepopularni zmeny, napr. zprisnit nejaky zakon. V rybareni to ma blize k prime demokracii s referendem na kazdou blbost.

                                                                                Niva - Profil | Pá 23.2.2018 21:22:51

                                                                                Martin M. >> kdyby to MRS nedal podle zákona, a nechal stávající BP, myslím, že by to zvedlo takovou vlnu nevole, že až. Však jsou to snad taky rybáři, kteří stojí o změny - o změny k lepšímu.
                                                                                Omezení dravců na denní limit je jasná věc - první , co by mělo být. Vidím vrácené povolenky, a chce se mi někdy brečet. Těch candátů!!! :-(

                                                                                  Ncomputerfish - Profil | Pá 23.2.2018 21:19:14

                                                                                  Bacha >> Tady nejde v diskuzi o matematické poučky. Na hodnocení dotazníku ti v tomto případě stačí selský rozum. Pokud jsou vstupní údaje chybné, tak celý výzkum a jeho výsledek je rybářům k ničemu i když postup jak k výsledku u Mendelů došli je správný. A o tom tu debata je. Tečka.

                                                                                    NBacha - Profil | Pá 23.2.2018 21:14:05

                                                                                    MrKos >> Má pravdu, předsedo!

                                                                                      NMrKos - Profil | Pá 23.2.2018 21:10:49

                                                                                      sindeji3 >> určitě netvrdim ze nejsou, jen se domnivam, ze opatření omezující mizivé % rybářů je neefektivni a skoro nic neprinese.

                                                                                        Nsindeji3 - Profil | Pá 23.2.2018 21:05:49

                                                                                        MrKos >> Že je ty neznáš, to fakt neznamená, že nejsou. Já takové rybáře znám od vody asi 3. Bavím se o dravcích: štika, candát. Roční standart mají 15-25ks a všechno to bagrují z menších a středních revírů v okolí, když žílu vytěží, tak se přesouvají jinam. A po jejich řádění jsou dravci z dané vody pryč (v lepším případě půlka).

                                                                                        Dobu lovu od svítání do soumraku bych nechtěl, původní doba lovu jak funguje do konce března mi přijde naprosto vyhovující, škoda že to někdo změnil. Nechtěl bych přijít o lov úhořů, sumců, v létě rád chytám než se rozední, pak už se na slunci nedá vydržet. Když už mluvíš o rysech českého člověka, tak je to systém ode zdi ke zdi.

                                                                                          NBacha - Profil | Pá 23.2.2018 21:04:10

                                                                                          likin >> A co regulace "rybářů"?

                                                                                            NBacha - Profil | Pá 23.2.2018 21:02:32

                                                                                            sven >> Záleží na tom, kdo je tak......mírně řečeno zaostalý a věří tomu:-)

                                                                                              NBacha - Profil | Pá 23.2.2018 20:56:50

                                                                                              Martin M. >> Demokracie je jenom jedna:-)

                                                                                                NBacha - Profil | Pá 23.2.2018 20:51:48

                                                                                                computerfish >> Čau, nevím o čem mluvíš. Tedy vím, ale se statistikou to má máloco společného. Statistika je matematická věda a pracuje s ověřenými údaji. A o tom jsem psal já.
                                                                                                Ty ale píšeš o průzkumu a to je něco jiného. Já neříkám že nemáš pravdu, ale já o voze a ty vo koze.
                                                                                                Nevím, komu jsem to psal, myslím nicku R.P., jsem nucen se to učit ve škole, takže jen referuji o tom, co se učí ohledně statistiky.
                                                                                                Průzkum zadaný ČRSaMRS udělala Mendelova univerzita a ta zjistila na základě dotazníku, že 75% rybářů je pro nonstopku. A to je měřitelná hodnota, čili statistický údaj. Všechno kolem je "kdyby byly někde ryby, nebyly by rybníky".
                                                                                                Já už prostě nevím, jak jinak bych to napsal. Chceš jenom měnit pravidla, abys měl pravdu. Ale tak se výsledku nedobereš.
                                                                                                Já to nemyslím zle, ale prostě je to tak.

                                                                                                  NMrKos - Profil | Pá 23.2.2018 20:20:54

                                                                                                  sindeji3 >> jo, máš pravdu u druhů lovených ve velkých počtech a často (u nás především kapr), že tam tento model může fungovat... u dravců už je situace zcela jiná a bylo by například zajímavé vědět, jaké % lovců má za rok 10 a více dravců

                                                                                                  osobně neznám nikoho

                                                                                                  Když bych měl zohlednit roční cenu povolenky, stav dravců a některých dalších druhů, mentální stav členstva a určitou morální zaostalost kombinovanou s nenechavostí - rysy českého člověka, tak dám dva dravce za rok, 10 kaprů a dobu lovu od svítání do soumraku. Jakýkoliv další ústupek už by měl být něčím vykoupen (přísnějším limitem, cenou povolenky apod.)

                                                                                                    Nsindeji3 - Profil | Pá 23.2.2018 20:09:00

                                                                                                    MrKos >> Nemyslím si, že se to nutně musí týkat většího počtu lovců, aby se to vyplatilo. Já to bezpředmětné nevidím. Malý revír dokáže "vychytat" jednotlivec, pokud k tomu má možnost a potom tam prostě nic není. Omezit dobu lovu v tom případě nepomůže, jedině hájení nebo omezení počtu úlovků. Dneska jsou takové technické možnosti, že není problém menší vodu vychytat a není k tomu žádný velký um, stačí čas. Samozřejmě, že to globálně nebude vidět, protože úlovky z těchto malých revírů nebudou nijak velké oproti velkým revírům, ale značně snižují atraktivitu místních menších vod, když je v nich nic. Také já mám na větších vodách celkově víc ryb, včetně dravců, ale požitek mi poskytují i menší vody a když tam přijde jednotlivec, který ubere 20 candátů, tak je to sakra znát a v podstatě už není důvod tam jezdit.

                                                                                                      NMartin M. - Profil | Pá 23.2.2018 19:51:09

                                                                                                      Jenze se soucasnym modelem demokracie to je jako chtit po kaprech, aby si vypustili rybnik. Mozna bude opet snadnejsi cesta zalobovat nahore.

                                                                                                        Nlikin - Profil | Pá 23.2.2018 19:44:53

                                                                                                        MrKos >> Hájení určitě ano, doba lovu už je trochu něco jiného. Já osobně vidím právě v limitech určitou cestu, nejsem vůbec zastánce ortodoxního chyť a pusť, ale určitá regulace v tomto směru by asi byla na místě.

                                                                                                          NMrKos - Profil | Pá 23.2.2018 19:27:14

                                                                                                          likin >> limity jsou smysluplné pouze v případě, že se dotknou podstatné části lovců a lze je poté vyhodnotit jako efektivní... naopak za zcela bezpředmětné považuji limity například 10 dravců/rok, protože se dotknou pouze zlomku rybářů a nepřinesou globálně nic

                                                                                                          z tohoto úhlu pohledu je efektivnější omezit dobu lovu a nebo hájit některé druhy ryb podstatnou část roku

                                                                                                            Nlikin - Profil | Pá 23.2.2018 19:16:09

                                                                                                            Martin M. >> Limity jsou jediná smysluplná regulace lovu.

                                                                                                              NMartin M. - Profil | Pá 23.2.2018 18:50:22

                                                                                                              K73 >> ja take doufam, ze to schvali, ale taky doufam, ze k tomu pridaji nejake kompenzujici omezeni. Treba limit 1ks dravych ryb denne.

                                                                                                                NK73 - Profil | Pá 23.2.2018 18:34:34

                                                                                                                likin >> Jak řikáš. Klidně se může stát, že to neschválí a bude to platit třeba až od příštího roku. Já ale doufám, že se soudruzi dobře vyspí a schváli novelu zákona s okamžitou platností.

                                                                                                                  Nlikin - Profil | Pá 23.2.2018 18:19:14

                                                                                                                  K73 >> Oni se "rozhodnou" zda budou postupovat podle zákona ? :-)

                                                                                                                    NK73 - Profil | Pá 23.2.2018 17:52:55

                                                                                                                    Brno to začne teprve projednávat 29.3. 2018 a neví se jestli to bude vůbec zavedený.
                                                                                                                    http://www.mrsbrno.cz/

                                                                                                                      Npetrikveprik - Profil | Pá 23.2.2018 12:56:48

                                                                                                                      TomCR >> dole by se mohly dělat členské schůze :-)))

                                                                                                                        NTomCR - Profil | Pá 23.2.2018 12:45:21

                                                                                                                        Sharry >> Ale jako sídlo MO by to mohlo být úplně OK - dole zasedačka, nahoře kancelář...

                                                                                                                          Nsven - Profil | Pá 23.2.2018 12:41:57

                                                                                                                          Sharry >> Máš pravdu :-) Viděl jsem na netu lepší, menší a "přírodnější" akorát, to už nemůžu najít...

                                                                                                                            NSharry - Profil | Pá 23.2.2018 11:40:47

                                                                                                                            sven >> vypada to dobre, ale navrhoval to nejaky blb..., dole mit loznici je sebevrazda..., nahodou to buchne a nestacis se probrat..., a je hotovo! Dole pekne obyvak, nebo nejakou relax zonu a nahore ( nad hladinou) pekne chrnet ;-)

                                                                                                                              Nu x a - Profil | Pá 23.2.2018 10:47:56

                                                                                                                              Knapík >> jo věděl jsem že tu byl,napsali jsme si pár sz..

                                                                                                                                Nu x a - Profil | Pá 23.2.2018 10:46:32

                                                                                                                                Knapík >> mám ryby rád a proto je radeji moc nechytám,ještě jsem neviděl akvariistu co chytá svoje rybky na háček..

                                                                                                                                  NKnapík - Profil | Pá 23.2.2018 10:43:33

                                                                                                                                  u x a >> hezký předsevzetí .-) Ale ty ještě pár sezon zmákneš ...

                                                                                                                                    Nu x a - Profil | Pá 23.2.2018 10:42:52

                                                                                                                                    sven >> tohle si asi žádný Mrkmen nemůže dovolit,možná Babiš ale nevim jestli tu je ještě registrovaný..

                                                                                                                                      Nlikin - Profil | Pá 23.2.2018 10:42:46

                                                                                                                                      sven >> Poslední reakce, protože zde je základní otázka jiná, a nechci spamovat. Ne neshodneme se ohledně vlastnické struktury, ta ukazuje komu ku prospěchu tak, jak jsi to ukázal na grafu. To je jedna věc, a druhá, nevěřím, že by jakýkoliv aktivní zaměstnanec poskytl tento rozhovor a ještě k tomu zadarmo, to je naivní názor.
                                                                                                                                      Ale iluze o manipulacích si nedělám, trochu se tomuto tématu věnuji a máme se ještě od rusáků hodně co učit.....

                                                                                                                                        Nsven - Profil | Pá 23.2.2018 10:36:22

                                                                                                                                        u x a >> šnorchlují jen socky.. odsyp pár dolíků ze štrůzoku a kup si chajdu u vody :-)
                                                                                                                                        http://www.novilist.hr/Zivot-i-stil/Zivot-s-pogledo​m-na-morsko-dno-Luksuzne-vile-uronjene-u-more-proda​ju-se-za-1.8-milijuna

                                                                                                                                          Nsven - Profil | Pá 23.2.2018 10:31:54

                                                                                                                                          likin >> nejsem v této diskusi proto abych hájil jakýkoli web, tím méně Aeronet.
                                                                                                                                          Jeho vlastnická struktura je mi popravdě zcela ukradená. V tom jsme jistě ve shodě.
                                                                                                                                          Odkaz směřoval pouze na konkrétní článek, jehož obsah se nijak nevymyká současnému stavu, v naší doložitelně zkorumpované společnosti.
                                                                                                                                          Anonymita neznamená automaticky nepravdu a naopak.

                                                                                                                                          Jinak samozřejmě oceňuji nekonfrontační odpověd :-)