NKarlokkk - Profil | Po 20.11.2023 7:26:09
Malda512 >> Jo,jo, má pěknou památku. Pokud ji něco nebo někdo příští rok nesežere 😉. Ted ma cca 58-59cm. 😉
Nkaňka - Profil | Ne 19.11.2023 21:19:37
Karlokkk >> jasná čupakabra 😉
NMalda512 - Profil | Ne 19.11.2023 19:35:36
Karlokkk >>.. Pěkný kousanec. Tohle vidím na štice poprvé.
NMartin12345 - Profil | So 11.11.2023 20:44:42
P!F >> takže jedná se olowrance HDS live 12 jasně jsem napsal , že nevím jeho přesnej typ , takže mi upřesnil o co jde. Pokud máš možnost porovnání zobrazování různých scanu se kterými jaká znacka atyp disponuje tak ok .A to jestli Garmin vykrádá lowrance to já nevím a navíc je mi to celkem jedno. Můžeš mi napsat kde jsem napsal že je jaká značka lepší ? Moc dobře vím ať Garmin humminbird lowrance mají v tomhle směru vývoje top řadu.
NP!F - Profil | So 11.11.2023 20:20:20
doktor multiplikator >> tak hej, chudák ja čo z člna nikdy nechytal, natož vlastnil...
NP!F - Profil | So 11.11.2023 20:04:57
Martin12345 >> keby si mal o danej problematike aspoň trochu ahnung, čo evidentne nemáš, tak takúto blbosť nenapíšeš. Pretože písať o HDS a neuvedomiť si to, že ten sonar sa vyrába už 25 rokov je trochu chyba. Konkrétne tá 10 palcová verzia sa nevyrába už 20 rokov, porovnávať to a dnešnými sonarmi...
Písať o tom, že jeden výrobca sonarov je lepší ako druhý, tak to už je čistý výmaz. Hlavne keď sa jedná o lowrance a garmin, ktorý už prešli x súdmi ( povačšine preto, že garmin kradne know how... ).
Sonar nie je iba live zobrazenie, side scan, down scan atď. A napríklad ten side scan a down scan stojí u garminu celkom za prd...
NMartin12345 - Profil | So 11.11.2023 18:38:54
Pařezz >> A pokud jde o tu nabídku,tak určitě jestli by byla možnost vidět práci s garmin panoptix livescoup, tak to bych se podíval rád.
Aby jsme si rozuměli od začátku diskuse se bavím o tom co je momentálně nejnovější na trhu a všude se říká, že to odjelo o parník ostatním.
To že live sonda není novinka to já vím moc dobře a mám možnost u známého vidět jak vypadá přenos sondy a provedení na lowrance hds 10 nebo 12 teď nevím přesně co to má za typ.
Tak tam opravdu druh ryby ,až na větší sumce nepozná to, jako jistě to jsou barevný echa v pohybu postupující v kuželu, ale řeč je tu o nejnovější technice a na živo jsem neviděl tak určitě by mě to zajímalo jen už kvůli porovnání třeba s tím zmíněným lowrancem hds .
NMartin12345 - Profil | So 11.11.2023 18:03:54
Pařezz >> echolot používám pouze jako hloubkoměr a prozkoumání dna , on ani nic jinýho nezvadne. Presvedčovat se o ničem nemusím stačí mi vyjádření pár lovců co touto technikou disponují a říkají jasně, že pro detekci a vyhledání ryb ve sloupci je to posun o několik levelů jinam. A nikde jsem nepsal , že to chytá ryby😉
Ale video s panoptick sondou klidně udělej.
NMartin12345 - Profil | So 11.11.2023 17:56:38
Kopov >> ale je to věc názoru ne?? Co komu připadá jako zlo ne?
Stejný diskuse probíhali od řešení srkaček po hlubinou přívlač. A pokaždý to mělo několik táborů názoru myslím ne?
NKopov - Profil | So 11.11.2023 15:25:26
Martin12345 >> hele kup si to,zkus si to a pak o tom píš.Ale takovej scénář to mít myslím.nebude že? Takhle mi to připadá jak ve filmu Slunce seno vyřvává Růžičková nebo kdo - předsedoo. Voní mají záchody. Ty woe,tak ať mají ne? 😉
Jak už tu někdo psal je to videohra. Je to prostě zábava, v něčem ti to otevře oči a třeba ti to řekne něco o chování ryb. Ale ty ryby ať už je to sumec nebo candát fakt nejsou kokotove. 🤣. Ale jak to je tu asi ví jen pár lidi- pařez,pif a možná pár dalších. Ostatní se jen domnívají a vidí to jako hrozny zlo.
NPařezz - Profil | So 11.11.2023 15:18:00
Martin12345 >> jsi na mrku pár dní i s cestou. Mám pro Tebe nabídku, která nelze odmítnout. Řekni kam, já příjezdu s live sondou a sonarem. Vezmeš mě na svou loď, já vše vysvětlím a budu nápomocen. Chytat nebudu. Propojím echo s mobilem a já jako kameraman natočím video, jak s live identifikuješ jednotlivé druhy ryb, jak chytáš candáty, sumce, štiky atd. Ty tady o této zkušenosti napíšeš a toto naučné video dáme na youtube. To zní férově, ne?
NKopov - Profil | So 11.11.2023 15:04:36
Martin12345 >> tak hlavně tu rozmatlavas nesmysle. Asi začala. Zimní nuda😉
NMartin12345 - Profil | So 11.11.2023 15:02:28
Pařezz >> a já jsem někde napsal ,že chytá sonar ryby???Myslím že v každém příspěvku píšu pravej opak.
NKopov - Profil | So 11.11.2023 14:34:02
1Mara >> máš pravdu . Znám pár lidí kteří chytají daleko víc a větších ryb jak vajgl. Jen se s tím nemají potřebu chlubit. Ale ani jeden s tím neodrybnuje vody Ale to jsou v ČR jednotlivci kteří jsou úplně jinde. . ale já stejně moc nechápu o co tady jde. Je haldu lidí co brečí že sumců je moc. Že pak nejsou ostatní ryby krom kapru co se sypou nakládacích. Když se najednou ukáže že ten sumec by teoreticky mohl jit efektivně chytat,tak je to zase špatně a už by se zas jen zakazovalo. Vždyť tuhle hračku má na palubě kazda druhá loď už pár let. Kdo to chtěl už to dávno má .Proč se tu pořád řeší totální sracky a neřeší se třeba to že v Moravě už měsíc kapou obrovští sumci jeden za druhým?🤔
N1Mara - Profil | So 11.11.2023 13:30:44
FRANK71 >> :-))))))))))
NTEZAR - Profil | So 11.11.2023 13:26:04
FRANK71 >> Biju jen sumce do 120cm...-)
NFRANK71 - Profil | So 11.11.2023 13:23:42
TEZAR >> proto tě máme rádi, ale v rybářském rajónu by tě nikdo nechtěl.😂
NPařezz - Profil | So 11.11.2023 13:23:28
Martin12345 >> mám to doma několik let, takže vím, co to umí. Koukl jsem na první video Kuřila, co mi nabídlo youtube. Chytá v zahraničí, vybral si revír, kde je ryb dost. Dal tomu čas, vysledoval, kde chytají ostatní, možná mu ukázal co a jak průvodce Fidža, potom předvedl, že má rybářský i herecký talent, a teď se někteří bojí, že se vychytají ryby s live sondou. Doporučuji koupit si ji, získat zkušenost na našich vodách a potom vypouštět paniku do světa :-). Už to tu za ty roky na MRKu zaznělo milionkrát, že sonar ryby nenachytá. A naše vody už nejdou až tak moc zkazit co se týče dravců. Rozpoznat ryby podle echa s výjimkou sumce při běžné rybařině dost dobře nelze. Jaký je poměr nedravých a dravých ryb si každý z nás umí představit. Přeji hodně rybářského zdaru.
NTEZAR - Profil | So 11.11.2023 13:22:17
FRANK71 >> Jediný smysluplný zákaz bych spíš viděl v omezení pseudorybářských závodů především z motorových lodí.Ale svaz na to evidentně nemá koule a zakazuje všechno možný pro obyčejný rybáře.Už mě to fakt přestává bavit a naštěstí mám celou řadu dalších koníčků-chovatelství,houbaření,fotografování,akvaristiku,zahradu...Takže se nudit nikdy nebudu.-)
NFRANK71 - Profil | So 11.11.2023 13:14:48
TEZAR >> já jsem taky proti zákazům, ale dnešní technika právě hlavně dravcům nenahrává. Kecy Kopova a dalších bláznů je zcela scestná. Dnešní lodě a technika ti dovolí dravce sledovat po celý den a všude.Jistě ryba nebere každý den, ale o to třeba druhý den bere daleko více. Dneska chce každý chytat 30 okounů a 16 candátů denně během dvou hodin. Když chytáš že břehu, tak ryba tam přijede a po chvilce odjede. Ty buď chytneš nebo nechytneš a ryba má potom klid.
NTEZAR - Profil | So 11.11.2023 13:00:28
FRANK71 >> Nejde vůbec o to,jestli se to vyplatí,ale o to,jestli to bude někoho při takové buzeraci ještě bavit...Porovnej rybářský řád dnes a před 30.roky...A prachů mají čilimníci jako sraček...
NFRANK71 - Profil | So 11.11.2023 12:54:04
TEZAR >> Lubo až svaz začne hospodařit ,tak ty si už nezachytáš,
neb těch pár ryb co si budeš moci nechat se ti nevyplatí.
N1Mara - Profil | So 11.11.2023 12:47:03
Kopov >> Ale ty se bavíš o tom, jestli tu rybu chytne, já se bavím o tom, jestli je lehké jí najít a vidět. Rozuměj když si takový hle echolot koupí idiot, tak ti odrybní vodu jako prd. Céčka co stojí ve sloupci a podobně. Já to beru už jako zbraň proti rybě. Sám si psal, že to JV předvedl, že to jde a vidíš, pak píšeš, že to chce umět, že to není jednoduchý, ale to co umí JV umí u nás docela dost lidí a věřím, né věřím, jsem naprosto přesvědčen, že jsou tady lidi, kteří JV strčí do kapsy a druhou rukou se budou škrábat v řiti. Takže takový to moderní echo je prostě zbraň na naše vody :-(
NTEZAR - Profil | So 11.11.2023 12:45:03
Poušťák >> Bohužel,je to tak.Větší problém,než v nedostatečném zakazování čehokoli vidím v naprosto šíleném hospodaření svazu...
NKopov - Profil | So 11.11.2023 12:18:56
1Mara >> no Máro si představ že i kameny jsou vidět. Ale je ti to prd platný😅
NKopov - Profil | So 11.11.2023 12:18:01
P!F >> jo na některých vodách jo. Ale musí být optimální podmínky,hloubka,tvrdost dna. Nesmí tam být moc bordelu jinak jsou ti sumci v tom. A stejně jich vidíš asi minimum. Další věc je jak píšeš,že se většinou zvedne a jede pryč. On Mara si vidí poprvé trochu lepší echo a myslí si jak je to vše jednoduchý,ale myslím že oba víme ,že není. I ta live není často žádná výhra. Ti sumci často vjedou do paprsku a okamžitě to otáčí. Znám hodně lidí co to mají. A nakonec to pomohlo jen těm co tu rybu už uměli chytat před tím než to měli. Zbytku lidem to jen zamotalo hlavu. Představa že někdo má kačky,koupi echo a najednou to jde je zcestná
NMartin12345 - Profil | So 11.11.2023 11:46:47
1Mara >> Díky.
Je to tak nějak jak píšeš, kolem roku 200 jsi se na lowrancovi x87 mohl tak akorát domnívat ,jestli jde o okuny ,nebo bubliny že dna to se nikomu ani nezdálo o tom že budeš vidět rybu a dokonce v jejím reálném pohybu . Vtipný je že tenkrát se říkalo ,, nojo vy máte echoloty tak vidíte ryby to se to chytá 🙂🙂 apořad dokola se v diskusich vyvracelo, že ty ryby jsou až to poslední co na těch obrazovkách je vidět , že jde úplně o jiný údaje. A dnes je to přesně naopak 😄😄technika pokročila takovým směrem že ty ryby jsou live jak v televizi a zase se najdou tací, že tvrdí že ne že tam vidět nic není a praktický je to podobný jako dvacet let starý sonary a že se z toho dělá zbytečnej humbuk. 😄😄
N1Mara - Profil | So 11.11.2023 10:42:24
Martin12345 >> Martine, Jinak, vše nejlepší k svátku :-) , já jsem vlastnil tenkrát jen jeden echolot a to jeden z těch prvních Eigle Cuda 300 tuším, byl za cca 4,5tis. Viděl jsem na něm hloubku, teplotu vody a něco jako bordel na dně a občas i nějakou tu rybu, co mě plavala okolo nástražky a třeba na Nechranicích hejna kapříků a jiné. Tohle je ale už hodně let nazpět a jiný jsme si nekoupil. Nikdy jsem se o echa ani nezajímal, nebylo ani proč. Chytal jsem sumíky z Belly boutu, ze břehu a podobně, jen do té doby, než se to u vody tak vše rozmohlo, že už dneska je docela problém u nás na Labku se dostat na dobré místo, vše je obsazený bivakama a podobně. Ale zpět k echům, proč ti to vlastně píšu ? No protože od té doby uteklo dost let a jak ty sám píšeš, doba se rychle mění a modernizuje a s tím přichází i tyhle problémy na našich vodách. Proto jsme se po xx letech koukal na youtube na nějaké to echo a hned na mě vykouklo to, co jsem sem dal, proto ani nevím, že jsou nějak zastaralí a podobně, ale vidím ten obrovský skok v před a když může na echu vidět skoro do detailů ležet větev na dně, může tam i ní si myslím i krásně vidět ležící 2m. rybu . Proto píšu to, co jsem psal. Proto i Kopov tady na mě reagoval že to Echo je zastaralé a podobně, vím o tom prd, tyhle moderní jsem ještě neviděl, ale souhlasím s tebou, že tenhle pokrok stojí za hovno stejně jako stojí za hovno regulace toků, chemie na postřiky polí, granule pro zvěř kterou jíme a prostě tyhle moderní trendi... :-)) Psal jsem to tu už před pár roky, že rybáři by nejraději s tou rybou bydleli u ní doma pod vodou. Já to prostě takhle vidím. Mladí rybáři neumí ani navázat háček, ale už jsou mistři světa v lovu velkých kaprů, kde si ho rybář vlastně vyleží a ryba se jim chytne sama, sama se sekne a rybář jí jen vlastně zdolá a hurá, mistr světa je na světě. No a takhle to tady je a jde to rapidně do kopru všechno, v četně nadměrné vysazování jistých druhů ryb na úkor původních a podobně.
NMartin12345 - Profil | So 11.11.2023 10:13:27
1Mara >> toto je opravdu skoro už pravěk ty nejnovější mašiny dokážou daleko víc a v úplně jiným rozsahu. Zkus videa na fcb a YouTube od R. Kuřila , Ivana Zbořila co se okounů a candátů týká z našich vod tak má dobrý videa Vojtek . A schválně jestli poznáš na záběrech o jaký ryby a v jakých velikostech se jedná ,jako že tu někdo píše že s tím poznáváním to není tak horký 🙂 Proč jsou touhle technikou vybavení ti co se živí průvodcováním ? No proč asi jestli mám klienty a dělám lov prakticky na klíč tak tohle je 50 %uspechu protože bezpečně vím o co se ve vodě pokouším.A líbí se mi jak to pořád někdo schtuje ,že v případě dostupnosti širší veřejnosti je to prostě pro české vody špatně.
NPoušťák - Profil | So 11.11.2023 10:04:22
TEZAR >> u nás v republice je snadnější něco zakazovat,než striktně strávit a postihovat.
Pořád je u nás mezi lidmi velká závist že tamtéž je bohatší než já a má loď s motorem a nejmodernějším vybavením.
Je to jen o toleranci mezi lidmi,ale bude to trvat ještě dlouho než se to srovná.
Nroman - Profil | So 11.11.2023 9:58:06
TEZAR >> v MRS jednoho od každého druhu, takže ve finále DVA, --candát+ štika apd. vlk se nažral a koza zůstala celá.....
NMartin12345 - Profil | So 11.11.2023 9:53:48
Pařezz >> Absolutně netušíte o čem tu je řeč a dáváte do jedný roviny věc za pár stovek s technikou prakticky za statisíce . Řeči o sledování reklamních videí a jejich nalákání zákazníků a podobně jsou k smíchu. Doporučuji nerekleklamní videa třeba R.Kuřila , který si myslím má na vertikál nachytano jak málo kdo a to co při záznamech komentuje bude v rozporu s tím co tu píšete. Při chytání na panoptick říká jasně, že je to spíš videohra než rybařina . Jo a opět rybu to nechtne, ale prokatrujete s tím vodu , že starý typ echolotu je proti tomu jen priblblej hloubkoměr kterej vykresluje cosi.
Navíc podle vašeho tvrzení o reklamě s videích musejí být výrobci hodně první v krmflecích , když blbost která toho oproti klasickýmu echu za pár tisícovek ruchnou o 100 až 130 tisíc dráž 🙂
Zvláštní že to vůbec někomu za to stojí to koupit , když je to prakticky na nic 🙂
N1Mara - Profil | So 11.11.2023 9:48:40
Kopov >> Jako fakt, když tam je vidět i strom a větve ? Dle té obrazovky bych řekl, právě že úplně na pohodu. :-)
Červené karty: 46547513248512348941, nornik-l