Ministr zemědělství Marian Jurečka na téma změny denní doby lovu ryb

Autor diskuse: MAXXSKATER - Profil , 19.10.2017

Jste pro navrženou úpravu doby lovu na MP vodě ?

A) Ano71%

B) Ne29%

C) Nevím; Je mi to jedno; Nemám názor0%

Od 20.10.2017 hlasovalo 132 čtenářů.

57 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

Nsindeji3 - Profil | Čt 19.10.2017 20:36:07

Tohle se prosím řeší v době, kdy denně přicházíme o úrodnou půdu, na polích je řepka, ve zdrojích vody máme mikroplasty a nebo je jinak znehodnocována, v řekách ubývají původní druhy, nedostatek vode se hází na klima atd atd. Pan ministr zemědělství je asi odborník neboť si do svého teamu dokáže vybrat TOP odborníka ve věci rybářství jako svého poradce.

    NCarpkiller - Profil | Pá 20.10.2017 11:59:41

    Zdá se mi to, nebo většina zdejších plkálistů, zase kecá o věcech, o kterých houno ví?!?
    Co tady pořád melete o nonstopu, 24hod a podobný nesmysly, když diskuze je na téma návrhu možného prodloužení doby lovu na 4-24 celoročně, navíc pouze možnosti, né plošného zavedení!
    Problém ČRS není jen ve vedení, ale zejména v omezenosti a hlouposti jeho členské základny.
    Jak to tady má vypadat, když většina z vás ani není schopná mluvit či psát k tématu, natož ho pochopit.
    Fakt banda blbů! Uxovi se smějete, ale on to na rozdíl od většiny z vás děla schválně. Vy děláte to samé, ale nevědomě, takže kdo je tady větší blbec???
    Se zamyslete sami nad sebou a pak kafrejte nad prací druhých. I když pochybuju, že jste toho schopni!

      NMurphy61 - Profil | Čt 19.10.2017 21:59:55

      já 2 >> Tak samosebou, stejně jako zítřejší volby.... jsem zvědav, koho se bude ještě ten "náš Kubík" vyptávat... časové omezení denní doby lovu mělo a má svůj význam a nebylo to proto, že lidi chodily dřív z práce:-) nebo snad do práce:-) absolutní nesmysl... kdo si chce chytat nonstop či 20 hodin denně, tak ať riskuje nebo si jede na soukromou vodu...Příroda má v zimě spát a hotovo...nebo můžeme povolit i lov na dírkách, když nám voda zamrzne a máme zrovna volno a nejsme v práci? což?

        Nnofish - Profil | Pá 20.10.2017 21:34:57

        jackass >> odpověděl jsi sám. Národ blbců, co si neváží toho, co mají.
        A to už jsem psal, proto se taky zajímají jen o to, jak chytat ryby nonstop ale ne o zbytek rybařiny a podle toho to vypadá.
        Kdyby všichni co řvou nonstop a podepisují na to petice na netu, podepisovali petice za omezení elektráren a nápravu stavu s kormoránem, možná by se taky něco dělo, ale to už je jim jedno, moc práce...

          Njackass - Profil | Pá 20.10.2017 21:21:50

          nofish >> neber doslovne to vzdelani,myslel jsem to tak ze je v populaci velky procento jednoduchej lidi..podle toho to tak u vody vypada.proc muze bejt ve svedsku freecamping kdekoliv u vody a nenajdes tam papirek zahozenej?nadruhou stranu proc jsou jiny zeme kde je u vody skladka?proste natura lidi

            NTomáš7 - Profil | Pá 20.10.2017 19:54:51

            nofish >> já sleduji že mladší toho od vody moc neodnaseji a chodí si hlavně k vodě čistit hlavu. Je to i můj případ. Mám plnou povolenku docházky a dva kapry z léta na gril. Tak nás prosím nevyhanejte v zimě na soukromaky. Za změnu budu rád a určitě půjdu i na schůzi aby se to využilo.

              Nnofish - Profil | Pá 20.10.2017 19:58:18

              jackass >> Neřeším až tak úbytek ryb. Velké vody se dají probrat, nevím, jestli vychytat. Malé se dají vymlátit i za bílého dne.
              Ale nevidím důvod, při současném stavu rybařiny a chování rybářů, jim v něčem ustupovat. Proč? Za co? Odměna za to, že si každý dělá co chce? Místo aby se zpřísnily tresty i když chápu, že vzhledem k další legislativě to asi není zas tak jednoduché, tak jim ještě prodloužíme dobu lovu, protože jim to víc vyhovuje? Vždyť je to hloupost. A když je nedokážeme ohlídat za stávajících podmínek, dáme jim ještě více času?
              Taky bych klidně v prosinci, šel zkusit chytat třeba později večer. Nebo v létě zkusil řeku na rozednění, ne ve 4, když už je světlo. Ale přece se kvůli tomu, že nemůžu, nezblázním.
              Práce mě taky dost omezuje v rybolovu, ale přece kvůli tomu nebudu požadovat, aby změnili pravidla. I když ano, mohl bych jít na ryby po cestě do práce, když na to přijde, Ale co... jsou jiné věci, které by měli rybáři řešit. Vidí, že nemůžou dopíchávat třicetikilové kapry nonstop. Ale že celé vodní ekosystémy ničí elektrárny, že jsou ničeny toky, že jim vydry a kormoráni likvidují obsádky revírů, to je většině ukradené - a těch věcí by se našly spousty, včetně regulací toků atd... Jenže oni si zaplatili a chtějí chytat ryby. To zajímá většinu a zbytek je jí ukradený...

                NCasio - Profil | Pá 20.10.2017 19:29:14

                Lidi neblbněte. Přece jestli někdo bude chtít odnášet ryby, nehrozí, píšu nehrozí že by tomu měla RS zabránit. To jestli tomu přesto věří nebo je o tom dokonce přesvědčen , musí být chorobně naivní nebo blázen (bez urážky ! )
                Jestli je někdo zloděj ,krade protože krást chce a příležitost si vždy najde.
                Jestli se někdo chce chovat slušně tak nepřemýšlí jak a kde co vojebat.

                  NFishky - Profil | Pá 20.10.2017 12:48:38

                  hraji >> Jurko, rybáři změnu chtějí, drtivá většina rybářů jsou igelitkový labužníci a těm čím víc dáš, tím víc ruk nastaví :) pravidla nejsou v richtiku ani omylem, candátovi takový lov 5-22 v prosinci pomůže? mníkovi pomůže? komu pomůže, rybám? rybám by pomohla větší ochrana vod. Častější kontroly, vyšší tresty, centrální databáze přestupků, to aby si nikdo obratem nemohl koupit nové papíry ještě tentýž den ve vedlejší vsi, pravidelné čištění toků tak jak probíhalo pod Pálavou skupinou nadšenců, nebo v jiných MO, aby to bylo standardní praxí všude. Stejně tak transparentní zarybňování - to aby kámoši svazu nestáli pod kádí páč o tom ví a káď nebyla jen do půlky ;-) a po zarybnění týden hájit... a bylo by toho hodně Jurko, čo by sa dalo zmeniť, aby rybám bylo lépe a rybáře to neomezovalo... ale navýšení doby lovu rybám opravdu nepomůže, ba naopak...

                    NFishky - Profil | Pá 20.10.2017 11:52:27

                    Tady některým už totálně hrabe. Takže nestačí, že můžete do vody prát desítky kil aminokyselin, můček, olejů a kde jakých sajrajtů, co znečišťují vodu a škodí i samotným rybám, nestačí, že ve vodě po některých zůstávají za jediný rok desítky kil olova na dně, nestačí že se zaváží stovky metrů a nezřídka se to utrhne a ve vodě zůstávají kilometry vlasce, nestačí že se v přírodě bivakuje a dál se ve velkém ničí, nestačí že tyhle povedené partičky schovávající se za ochránce ryb pak ryby s láskou prodají na soukromák, Vy byste ještě rádi lovili nonstop a celému tomuhle šaškecu dali pověstnou třečničku, super! Jen do toho... ;-)

                      Npujctetomartinovi - Profil | Pá 20.10.2017 6:46:25

                      Doba lovu mi nevadí a nechci aby za mě mluvil člověk typu Vágner. Takže Jakube jdi do prdele i s Jurečkou.

                        NValuček - Profil | Pá 20.10.2017 6:32:13

                        Až při morálních kvalitách mnoha našich členů a míře intenzity práce mnoha našich porybných prodlouží dobu lovu daleko do tmy, tak to už bude na mnoha našich menších revírech ten poslední hřebíček do rakve :-(

                          NLuigi_Lasagne old - Profil | Čt 19.10.2017 21:51:07

                          Polemizovat nad výroky současného ministra by mělo význam v případě, že by to pronášel jako ministr následující vlády. Den před nadcházejícíma volbama se všemožným výsledkem má toto hodnotu tichého pšouku v šalině.

                            Nhraji - Profil | Čt 19.10.2017 21:40:33

                            SkulalukS >> ani to není pravda. Proč se nezajímal před dvěma roky? Proč nezajistil změny legislativy na ochranu vod a ryb před vydrou a kormoránem? To je problém táhnoucí se roky a řešení jsou nijaká nebo polovičatá. Protože je mnoho revírů, kde prostě na kormorána vystřelit nejde a basta. A vydru máme už i ve městech, a ne malých městech.

                              Nkakr - Profil | St 15.11.2017 9:15:32

                              Mrknato >>
                              Pavle, už jsem to psal mnohokrát,ale fakt je tě pro MRK škoda, ba i Olšany jsou pro tě málo ,ani ministerstvu zemědělství by nedokázalo tvé kvality ocenit.
                              Vím kde je tvé místo - patříš do Bruselu, jedině EU ke schopná využít tvůj potenciál:-))

                                Njackass - Profil | Pá 20.10.2017 21:44:10

                                nofish >> to mas pravdu, taky by se mi libilo mit neregulovany reky,jako na kousku ohře co jsem vyrustal tam to bylo krasny.ted ziju v Budejovicich a z ty vltavy tady bych se po...stoka.ale co si budem povidat kvuli nam rybarum urcite nezrusej elektrarny a vypusti z kanalu co vedou do rek

                                  Nnofish - Profil | Pá 20.10.2017 21:12:14

                                  jackass >> nevím, jak brát teda ty blbce s výučákem, to jsi možná trošku uletěl. Znám jich dost co toho umí tolik, že by se od nich vysokoškoláci mohli učit. Ono naše školství taky není moc o vzdělání - vynecháme doktory a podobně.
                                  Co jsem si tak všiml, tak dost lidí co mají peníze a dobrou práci mají slušné skóre s přivlastněnými rybami. Ale možná se mi to jen zdálo.
                                  Fakt to chce vykašlat se už na ty předsudky.
                                  Tak i tak se mi prostě nelíbí, ustupovat lidem, když neumí dodržovat stávající pravidla. I když by mi to asi taky vyhovovalo.

                                    Njackass - Profil | Pá 20.10.2017 20:33:45

                                    nofish >> mas pravdu ze pulka rybaru se chova hrozne..nejednou jsem zbalil bivak na rece a jel jinam nebo domu.mit v okoli dementy co v noci piskaj na celou reku,chlastaj celou vypravu a delaj bordel to neni nic pro me.zazivam to kazdy leto a letos uz jsem jezdil jen prez tyden a vikendy kvuli tomu vynechal.ale proti temhle lidem nepomuzou jiny tresty ani doba lovu kdyz bude jen 4 hodiny za den.bud jsou lidi hovada nebo maj mozek a chovaj se podle toho.kdyby nebyly cesi vejpitkove a pulka blbci s vyucakem tak se muze chytat nonstop a ryby nebudou vybrany a kolem vody nebudou skladky

                                      NIchHabe - Profil | Pá 20.10.2017 19:13:10

                                      Jste pro navrženou úpravu doby lovu na MP vodě ? A to jako Vágner za nás všechny něco navrhuje? Viděl jsem spoustu rybářů lovících po stanovené době. Noc je na spánek a příroda si má taky odpočinout. Pokud někdo pracuje do večera má si vzít na rybolov dovolenou. Jen některé revíry kde se to dá ohlídat bych udělil vyjímku jako to bylo na Dyje 5.

                                        Nnofish - Profil | Pá 20.10.2017 18:54:19

                                        jackass >> Já taky v listopadu na setmění candáta nechytím, stejně jako ty. Ale nějak mě nenapadlo, stavět se kvůli tomu na hlavu. Stejně ho nakonec chytím ve dvě odpoledne...
                                        S těmi kapry, stejně pak budeš brečet, proč to na ty 4 hodiny vytahovat.
                                        Mi to připadá padlé na hlavu, požadovat změnu pravidel do stavu, aby to vyhovovalo rybářům. Stavět pravidla podle nich.
                                        Nevím, v čem je dnes doba jiná, nějak to nechápu. Jo, kdysi nikoho nenapadlo postavit si v říjnu, na pozemku s cedulí zákaz táboření u vody stan, auto do zákazu k němu, vyvézt to kilometr od břehu na kapra a v klidu se udusit plynovou bombou určenou k topení.... tohle se změnilo, to je pravda.

                                          Nkakr - Profil | Pá 20.10.2017 18:48:16

                                          nofish >>
                                          Zákon a vyhláška jsou z roku 2004. Předcházející byl z roku 1963.
                                          Pan RNDr Poupě se hlásí jako autor doby lovu ve vyhlášce č. 197/2004Sb, po 13 letech "prohlédne" a jsou špatné. Šaškárna (předvolební) marketinkově organizovaná KDU + JV.
                                          Jen si dovolím poznamenat, že doby lovu ve vyhlášce korespondují s dobami lovu z roku 1963 a tehdy je pan doktor určitě nestanovoval.

                                            Njackass - Profil | Pá 20.10.2017 18:44:14

                                            nofish >> je za opicema v tom ze v rijnu a listopadu si nejlip zachytam candaty az po setmeni a nez se rozedni.takze rano mam na lov hodinu v tuhle dobu a v listopadu se prez tyden vubec nema cenu vydavat k vode.to same kdyz pojedu na tyden nebo i vikend na kapry nemuzu mit 8 hodin nahozeno kdyz bych to mohl vytahnout jen na 4 hodky.pro me osobne by to bylo tedy velke plus jak pri lovu candatu privlaci tak pri vyprave na kapry.od te doby je toho jinak dost si myslim.jak v privlaci tak v tom ze se clovek vyda nekam pod bivak.jinak jsem dnes zkoukl video se starsim panem co dobu lovu u nas vymyslel a on sam priznal ze v dnesni dobe uz je vse jinak a doba lovu by mela byt zmenena...to asi mluvi za vse

                                              NCarpkiller - Profil | Pá 20.10.2017 12:15:02

                                              BTW: a kdyby někdo nepochopil, tak za tímto návrhem stojím všema deseti a i když nesouhlasím s prezentací, ani s tím, kdo se za to aktuálně postavil, tak návrh vnímám pozitivně a udělám co bude v mých silách, aby prošel.
                                              Pak bude na každé MO, se rozhodnout, zda-li ho na svých revírech aplikuje, či ne.
                                              Vidím to jako absolutně nejlepší variantu.

                                                Nkakr - Profil | Pá 20.10.2017 8:21:25

                                                Na předminulém sjezdu MRS bylo konstatováno, že dokud se nezmění vyhláška (doby lovu) tak se o žádné výjimky nebude žebrat. A bác kozu do vazu už je to tu, kapánek to připomíná Kubiceho zprávu,ale musím uznat že načasování je skvělé........

                                                  NEwa Farna - Profil | Čt 19.10.2017 21:00:21

                                                  Jdu blejt. Toho Kubu by uz meli zakazat.

                                                    Npoky82 - Profil | Út 14.11.2017 22:28:22

                                                    jackass >> Hele, víš jaké jsou ve švédsku pokuty za pytlačení a nebo za nepořádek při kempování??
                                                    Ono je to stejný jako na silnicích. Koukni na to množství hovad za volantem. Myslíš, že zpřísnění a vyšší pokuty by nepomohli to na silnicích zklidnit?? Myslíš, že všichni ti, co u nás dělaj bordel, jezdí stejně tak v zahraničí??
                                                    Myslíš, že všichni co u nás chytají přes čáru si to samé dovolí z zahraničí?? Ono pokud se zpřísní tresty, tak uvidíš že ti lidé nejsou takoví bezmozci jak se teďka jeví. Moc dobře tedka vědí že dostanou max 1000kč pokutu, když si tam RS trofne jít.

                                                      NBoMik - Profil | Ne 29.10.2017 12:56:49

                                                      ADD Novinky-ČRS kritizuje Jakuba Vágnera! Návrh známého rybáře na změnu denní doby lovu by způsobil chaos!
                                                      https://www.rybsvaz.cz/?page=aktuality%2Faktuality&​lang=cz&web_menu_id=50&page_menu=ano

                                                        NRybář_na _baterky - Profil | Pá 20.10.2017 20:31:18

                                                        S tímto návrhem částečně souhlasím, v létě by mi to přišlo OK, ale já osobně bych možná v zimě zvýšil denní dobu lovu ryb jen např. od 5:00 do 21:00 (22:00), ale až do půlnoci se mi to zdá až moc, hlavně kvůli tomu, že by mohlo přibýt pytláků, kteří budou chytat v noci a nikdo si nebude být moci jist, zda jde o pytláka nebo o běžného rybáře. Ale jsem si samozřejmě vědom toho, že by toho ten můj návrh zase tolik nepřinesl (jestli vůbec něco), protože pytláci budou pytlačit pořád až do doby, kdy se výrazně zvýší ochrana našich vod efektivní rybářskou stráží, která by zvládla kontrolovat naše revíry téměř každý den. U vody by to pak určitě vypadalo jinak a myslím si, že slušní rybáři by si to zasloužili a ocenili to. Je tu otázka, kde na to vzít peníze... Já osobně si myslím, že náš stát má už v tuto chvíli prostředky k tomu, aby uplatnil takhle efektivní systém, popř. si myslím, že by se slušní rybáři nebránili tomu, trochu zdražit povolenku, to by určitě stačilo, jen by se muselo chtít těm, co mají moc, že?...

                                                        ...................................................​.................................................

                                                        Další věc je celková úprava RŘ, který by si určitě zasloužil úpravu a já osobně bych si takovou úpravu představoval takto - ZJEDNODUŠIT PRAVIDLA, KTERÁ RYBÁŘ MUSÍ DODRŽOVAT A ZÁROVĚŇ VÍCE CHRÁNIT RYBY (zvláště ty naše ohrožené původní - úhoř říční, pstruh obecný, lipan podhorní, karas obecný, lín a mník) a bohužel by to jinak než omezením a zákazy moc dobře nešlo... (asi by to šlo udělat spíše takto - vyjmenované druhy ryb s jejich minimální a maximální lovnou délku a množstvím za den/týden/rok-???, které si mohu ponechat - To znamená obráceně něž je to teď - všechno hájeno, kromě těchto výjimek, ne jako teď - vše si možno ponechat až na výjimky. Tato "aktualizace" a celková úprava RŘ s lepšími pracovníky RS a hlavně schopnými lidmi, kteří by byli schopni se toho ujmout a chránit naše původní ryby a promyšleně je vysazovat do rybářských revírů by určitě dohromady stálo za to.. Dosáhli bychom tím, spokojené SLUŠNÉ rybáře (kteří by si mohli ponechávat běžné neohrožené ryby jako např. kapr v rozumném množství), spokojené rybáře typu CHYŤ A PUSŤ, kvůli většímu množství krásných a cenných úlovků a zároveň ochranu a obnovu našich původních druhů ryb jako např. ještě jednou (úhoř říční, pstruh obecný, lipan podhorní, karas obecný, lín a mník) a také pokud by lidé, kteří mají kompetenci něco významného dělat, byli motivovaní a schopní, tak by se určitě mohli řešit i problémy jako - znečištění našich vod, přebytečná a škodlivá regulace našich řek, která také mimochodem brání migraci našich původních ohrožených druhů (úhoř říční, losos), vyřešení problému s MVE, které z našich řek udělali jen průtočné strouhy bez ryb (zase např. ti chudáci úhoři :( ...), atd...

                                                        ...................................................​.................................................

                                                        To znamená, že s názorem Jakuba Vágnera na tento problém vcelku souhlasím, ale je to jen část a proto, aby to tady fungovalo správně, jako např. v jiných vyspělejších státech, by bylo potřeba k tomuto problému přidat i ty, které jsem zde nahoře vyjmenoval. Já sám za sebe bych hlavně velkou pozornost věnoval reprodukčnímu problému úhoře říčního, který se beze změn a nové kvalitnější ochrany (omezení zbytečné regulace řek jezy a přehradami, úpravou povinností (vlastníka - ?) MVE, protože jejich turbíny migrující úhoře s velkou pravděpodobností (často jediná cesta pro i proti proudu jsou náhony, kde jsou téměř vždy tyto MVE) rozsekají - MVE by šli nejjednodušeji řešit odlovovacími klecemi z každé strany náhonu a následně přemísťováním migrujících úhořů dále po nebo proti proudu - to funguje např. na Novém Zélandu velice úspěšně) stane brzy vyhynulým druhem. (Jo, tady jsem se v téhle vsuvce asi až moc rozepsal.)

                                                        ...................................................​.................................................
                                                        Myslím si tedy, že JV by se svým postavením mohl propagovat veřejnosti i tyto mnou zmíněné názory a problémy, se kterými určitě (snad) ve většině případů souhlasí, protože já jakožto jednotlivec nic nezmůžu, ale on dokáže upoutat velkou část veřejnosti a to i tu, která s ním ve většině případů nesouhlasí...

                                                        ...................................................​.................................................
                                                        Omlouvám se za gramatické chyby a pro někoho nesrozumitelný způsob popsání mého postoji k tomuto (doufám, že to trochu pochopíte i kvůli mému mladšímu věku) a také za zbytečně vyčerpávající popis mých myšlenkových pochodů, ale já to asi stručněji napsat jenom tak narychlo neumím...
                                                        Děkuji za přečtení - Jan Lepič :)

                                                          Nnofish - Profil | Pá 20.10.2017 20:07:23

                                                          IchHabe >> ono je to o české povaze. Ať si každý vezme co potřebuje, klidně sto kaprů. Jenže český člověk nebere, protože potřebuje, ale protože může. viz keliška v slunce seno - a její "Kelišová nepokradeš. I prd velebnosti,má to sebrat někdo jinej."

                                                            Nnofish - Profil | Pá 20.10.2017 18:59:29

                                                            jackass >> ps: Teď nemáš sedět na mrku, je skoro listopad, 3.5hod tmy a ty nejsi u vody :-)

                                                              Nnofish - Profil | Pá 20.10.2017 18:49:44

                                                              Tomáš7 >> v če se změnilo? V to, že mají ryby menší šanci. Ale proto by se měly lovit ještě více? Zákon o provozu na pozemních komunikacích se mění každou chvíli, ale spíše zpřísňuje, co sleduji, ne že by uvolňoval pravidla.

                                                                Njackass - Profil | Pá 20.10.2017 18:14:33

                                                                Murphy61 >> vecer jsem kontorlu jeste nemel,co na tom zmeni ze se bude chytat do pulnoci?dedkove co masari vse tak ty chytaj jen do setmeni,mlady co chtej masarit vse tak to budou delat stejne at se konci ve 22 nebo ve 24 to se musi kazdej zamyslet sam nad sebou a zbytek bude rad ze neprijde o njelepsi cas v lovu dravcu..jelikos je to vetsinou vsude o kontrole dobrovolnikama tak to nikdy nebude poradne hlidany ty nase vody ale doba lovu je sto let za opicema.

                                                                  NMurphy61 - Profil | Pá 20.10.2017 16:37:57

                                                                  Zajímalo by mě, jestli je tu někdo z RS, kdo chodí na kontroly sám v noci ? řekl bych, že takových bude velmi málo - jestli vůbec někdo, obzvlášť pokud se jedná jen o dobrovolníky a ne profi RS...Doufám, že u nás nic takového jako "úprava denní doby lovu" neprojde, a těm co se to nebude líbit, odtáhnou na zimu jinam...

                                                                    Nkakr - Profil | Pá 20.10.2017 15:16:23

                                                                    Kocháč >>
                                                                    Stejně jako každá zdejší anketa,ale přece jen ukáže, kolik lidí má o změnu zájem.

                                                                      Nkakr - Profil | Pá 20.10.2017 15:06:18

                                                                      Kocháč >>
                                                                      Nikdo nikoho nemůže nutit se v anketě vyjádřit či nikoli a to jakkoli. (krásný skororým).

                                                                        NMarczech - Profil | Pá 20.10.2017 14:50:59

                                                                        Casio >> já myslím že to nastavily tak že když je léto a teplo tk pro kontrolora bude snažší zkontrolovatv létě v půlnoc revír než v listopadu v 23:00 a hlavně ty zákony bo vyhláška která tohle řeší byla schválena před mnoha staletímy ešče když byly pyramidy v Egyptě pod vodou. A všeobecně se má za to že po tmě už se dějou hrůzy ( zločiny a další sodomagomora a vylejzá kdejaká havěť ) Dycky když sem šel večer za zábavou tk maminka říkávala ,, Slušní lidi chodí dom za světla ´´ Dnes už se asi nedovím jestli myslela ještě večer bo až ráno )))))

                                                                          NKocháč - Profil | Pá 20.10.2017 14:27:25

                                                                          V nadpisu chybí pan ministr Jurečka z KDU - ČSL, aby tupý rybář vědě, komu dát hlas :) Aby to ti rybáři nedej Bože neházeli dnes v nadšení Babišovi nebo Zaorálkovi, aby jako bylo jasné, která strana to prosadí :))))))))

                                                                            NFishky - Profil | Pá 20.10.2017 14:06:27

                                                                            hraji >> kecáš kecáš a kecáš, MRS má monopol víš, proto jsem u MRS, víš? Nevíš? No tak to se nedá svítit, lepší už to nebude :) Je to jako by existoval jen jeden obchod na rohlíky. To pak moc velký výběr hele není, víš? :)

                                                                              NFishky - Profil | Pá 20.10.2017 13:38:33

                                                                              hraji >> Jurko, zveřejňování informací internetovou formou už je tak nějak v dnešní době standardní, hele fakt je 21 století, komouši už nevládnou a světu vládne kapitalizmus. Ale je od tebe pěkné, že se o únik infa tak moc bojíš - ostatně 14 dní ex post je tak nějak voda vymlácená, známe své lidi, žejó ;-) líbí se mi, jak chybně a děravě, zcela kriticky nelogicky argumentuješ - a to si technik more :) hele stránky jako MO máte ale info co na ně dáváte si volíte sami, podle toho, jak se vám to hodí ;-) co jeeep, jezdí? nebude novej? :o)

                                                                                Nfotojakes - Profil | Pá 20.10.2017 13:34:39

                                                                                V tom dnešním videu padla mnohem podstatnější věc, níže!!! Mediální kampaň kolem doby lovu je jen způsob jak dostat rybáře na svou stranu, jak je rozdělit na nesourodé skupiny, jak je rozhádat. Úprava denní doby lovu je práce ČRS, který se na tom jednohlasně shodl a mnoho lidí v něm na tom dlouhodobě pracovalo. Návrh Jirky a Kuby byl o nonstopu, když na MZe zjistil, že to je neprůchozí, upravilo se to do podobného tvaru jako je předjednaný návrh svazu.

                                                                                ---------------------------------------------------​
                                                                                JV: Myslíte si, že dozrál čas na určité změny, co se týká českých a moravských revírů, tedy potažmo českého a moravského rybářského svazu?

                                                                                Poupě: Já se domnívám, že ano, protože bohužel mnozí rybáři žijou ze vzpomínek, z praxe a ze skutečnosti, že stávající zákon jim nazuto bezmezně zaručuje prakticky vyloučení, aby přišli o revíry. A já bohužel jako soudní znalec už jsem párkrát na razil na skutečnosti, kdy majitelé se nejsou schopni dostat k tomu, aby mohli plně hospodařit na svém právu. A jako některé věci v zákoně na kterým jsem se podílel, který jsem si vymyslel tehdy, jako funkcionář svazu současně, tak nevím jestli jsou dneska úplně ideální.

                                                                                  Nesoxboy - Profil | Pá 20.10.2017 11:44:49

                                                                                  Dle mého by to muselo fungovat trochu jinak ,profesionální rs, vymahatelnost práva ,možnost doživotního vyloučení z svazu a tresty které nejsou spíš k smíchu , stále jsou mezi náma tací co něco jiného píšou a něco jiného dělají, jasně jsem se o tom přesvědčil když nejmenovaná a mezi námi velmi známá firma na kule , pošle svoje tester pohunky kteří samozřejmně chytají a pouští akorát že chytají svazovku a pouští do soukromáku, v reálu nejen že se dopustili několika porušení řádu ale dokonce i paragrafu třeba veteriny atd takže to co panuje teď neni ideální ale s 24 dobou lovu ve své podstaťě nemožné bez profi RS nekontrolovatelné a nezapomínejte že RS dnes svojí funkci dělá vesměs zadarmo , kolik z vás jde opravdu odpracovat členskou brigádu ?

                                                                                    NFishky - Profil | Pá 20.10.2017 11:27:26

                                                                                    peel >> Ano, třetí prut klidně. Ale zakázat boilies a bivaky. Ať to je lov a né znečišťování přírody ;-) buďme upřímní sami k sobe

                                                                                      NCasio - Profil | Pá 20.10.2017 11:25:06

                                                                                      hraji >> a důvod zdražení? Prosím rozumnej.

                                                                                        Nrybomil - Profil | Pá 20.10.2017 11:13:30

                                                                                        peel >> Už jsme to tu probírali XX krát. Chtěli bychom vláčet 2 pruty, za příhodných podmínek i 3 pruty / 2 na lodi v držáku + 1 v ruce. Možná by některý borci zvládli i 4. prut upevněnej na vocasu a střídavě u něj točit kličkou roláku pravou nebo levou packou? :§)))

                                                                                          NDžoncek - Profil | Pá 20.10.2017 10:38:43

                                                                                          Tomáš7 >> ze 137 docházek mám 2 zápisy RS ( dva dny po sobě) od stejného člověka. Jinak celý rok nikde nikdo a to jsme jezdili i na více dní. Je to asi z 20 revírů. Jsem pod MRS a je to bída s kontrolami....

                                                                                            NTomáš7 - Profil | Pá 20.10.2017 10:16:01

                                                                                            Marczech >> argumentace RS je pro většinu území ČRS absolutně mimo. Kolik lidí letos vidělo RS někde v akci. Já osobně mám letos jeden zápis od RS a to z února - na řece jsem byl sám v tu dobu.

                                                                                            Jinak přidávám se k těm, co chodí v zimě na ryby, i po setmění. Zimní rybaření má své kouzlo hlavně díky klidu u vody.

                                                                                              NKubajz - Profil | Pá 20.10.2017 9:42:36

                                                                                              WsaW >> V listopadu a prosinci jezdíme na vícedenní výpravy uplně běžně.Samozřejmě pokud není těch vašich -15,ale to se mě za poslední roky aspoň u nás na JM snad nestalo.Takže prodloužení doby lovu jen vítám.V 18.00 to balit a čumět do tmy až do rána je o játra:-)

                                                                                                NCasio - Profil | Pá 20.10.2017 8:46:26

                                                                                                Valuček >> nezapomeň , že největší pytláci jsou chataři v přilehlých lokalitách. Berou a berou bez ohledu na světlo či tmu. Představa o braku člověka v bivaku nebo docházejícího před svítáním a za tmy odcházejícího odpovídá pseudo ochranářskému myšlení.

                                                                                                  NTomáš7 - Profil | Pá 20.10.2017 8:08:01

                                                                                                  Ravachol >> hele pokud chceš chránit ryby, tak první věc bys měl prosazovat omezení počtu přisvojení ryb a vedle toho omezení denní doby lovu v letních měsících, kdy ryby berou nejvíc. Tady jde primárně o rozšíření denní doby lovu pro pracující lidi - navíc v zimě jde povětšinou o to, si vyčistit hlavu, než tahat metráky ryb.

                                                                                                  Pokud jde o Vágnera. Vágner vyčuraně sebral body za změnu vyhlášky. Co jsem se měl možnost doslechnout, tak za svaz to dlouho tlačil pan Hýbner ale jeho práce přichází vniveč, pokud svaz nejde jako jeden celek. Nicméně začínám pomalu věřit v to, že JV má zálusk na některé svazové vody a proto chce do budoucnosti rozšířit denní dobu lovu, aby to bylo dobře prodejné. Kamarád pracoval na MZe a tam má JV dveře otevřené - slavný rybář, který má u obyčejných lidí nálepku správňáka - který politik by ho nechtěl do týmu.

                                                                                                    NSkulalukS - Profil | Čt 19.10.2017 21:56:42

                                                                                                    Luigi_Lasagne old >>
                                                                                                    Právě proto, že je před volbama tak můžem něčeho dosáhnout. Po volbách bude pozdě.

                                                                                                    24/7 FOREVER!!!

                                                                                                    :D

                                                                                                      Njá 2 - Profil | Čt 19.10.2017 21:40:46

                                                                                                      Murphy61 >> Mám rád, když se někdo o něco snaží. Mám rád, když to dělá z dobré vůle a mám rád i když to dělá pro peníze a přizná to. Ale nemám rád, když to někdo dělá pro peníze, nebo slávu a schovává se za dobročinné účely

                                                                                                        NMurphy61 - Profil | Čt 19.10.2017 21:21:42

                                                                                                        Ewa Farna >> Kdyby Kuba mohl něco změnit, už dávno by ho zakázali :-)

                                                                                                          NToufi - Profil | Čt 19.10.2017 21:09:33

                                                                                                          Patřím k lidem, kteří pracují až do večerních hodin a současnou situaci s nepříznivou dobou lovu, jsem vyřešil odchodem z MRS a sportovním rybolovem na soukromých revírech, kde nejsem nesmyslně omezován. Jsem rád, že se konečně tento problém začal medializovat, možná to budou v Brně i řešit.
                                                                                                          Jakube děkuji ;-)

                                                                                                            Nsplávkař - Profil | Čt 19.10.2017 21:06:39

                                                                                                            Teď když se do toho vložil Kuba můžem očekávat, že kapraři v čele třeba s carpkillerem budou požadovat lov jen od oběda do večeře.

                                                                                                              NDarďas - Profil | Čt 19.10.2017 21:00:26

                                                                                                              nofish >> Politik musí slibovat.To je náplň jeho práce.

                                                                                                                Nkubas. - Profil | Čt 19.10.2017 20:59:55

                                                                                                                Solidní politická agitka. Pár set tisíc potenciálních voličů se ale vždycky hodí že :-)...