Ministr zemědělství Marian Jurečka na téma změny denní doby lovu ryb

Autor diskuse: MAXXSKATER - Profil , 19.10.2017

Jste pro navrženou úpravu doby lovu na MP vodě ?

A) Ano71%

B) Ne29%

C) Nevím; Je mi to jedno; Nemám názor0%

Od 20.10.2017 hlasovalo 132 čtenářů.

199 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NIgo. - Profil | St 15.11.2017 12:35:47

Od příštího roku.

    NSmetana - Profil | St 15.11.2017 12:32:17

    Igo. >> Kosičky už jsou soukromka? :-(

      NIgo. - Profil | St 15.11.2017 10:22:43

      Mrknato >> S téměř souhlasím. Je ale dost revírů které má svaz pronajaté od obcí,podniků či soukromých osob. Např. Kosičky, o které teda přišel.

        NMrknato - Profil | St 15.11.2017 10:01:36

        Igo. >> Společný (územní) rybolov se odehrává téměř výhradně na státních vodách zadarmo. (potoky, řeky, přehrady a písáky z rozhodnutí RO) Co mají MO, tak to jsou jejich soukromáky a platí si je "ze svého" a to je pěkná sekera do společného rybolovu..... Proto by bylo správné "brigády", jejich výhradní plnění v korunách, převést do ceny povolenky. Pak by i soukromáků MO ubylo, ale bylo by to jen na těch MO, jestli potřebné peníze vysají jinak ze svých členi.....

          NIgo. - Profil | St 15.11.2017 9:46:16

          Mrknato >> To máš naprostou pravdu. Většina rybářů kašle na evropské trendy a zajímá je násadák v rybníku. To, že to tady vypadá jinak je kapitola mnohokrát probíraná a nemá cenu se k ní vracet. Mimochodem kde bereš info, že svaz má revíry zadarmo? Možná ty které patří státu za ostatní platí nájem přece.

            Nkakr - Profil | St 15.11.2017 9:15:32

            Mrknato >>
            Pavle, už jsem to psal mnohokrát,ale fakt je tě pro MRK škoda, ba i Olšany jsou pro tě málo ,ani ministerstvu zemědělství by nedokázalo tvé kvality ocenit.
            Vím kde je tvé místo - patříš do Bruselu, jedině EU ke schopná využít tvůj potenciál:-))

              NMrknato - Profil | St 15.11.2017 9:15:25

              Fishky >> Von ten lidovec Jurečka je také z rodů "hadů". Kroutil se tam blonďákovi zdatně......)))) Lidovec ti téměř nikdy neřekne jasné ne.

                NFishky - Profil | St 15.11.2017 9:12:17

                Ty kokos, blonďák hraje velkou hru, už má na koberečku i ministra. V ČR je možný fakt všechno.

                  NMrknato - Profil | St 15.11.2017 9:08:02

                  FRANK71 >> Svaz by si měl ujasnit, do jaké míry mohou členi, MO a Rada mluvit uživatelům do VRP. U soukromáků to je něco jiného, ty by měly, aby uspěly, nabízet to, co rybáři chtějí a co si také zaplatí.

                  U svazověspolečných revírů je systém někde jinde. Svaz má revíry zdarma a jeho povinností je dodržovat zákon ohledně VRP, podporovat a rozvíjet původní druhy ryb a to nedělá! Místo toho chce s těmito revíry grátis podnikat, vyrovnávat se podmínkám na soukromácích, závodit na nich také grátis a za peníze rybářů, kteří (většina chce něco jiného, než moderní evropské trendi).

                  Jestli něco změnit, tak pozici rybářských hospodářů a RS k jasné podřízenosti státu, pokud stát nepřevede revíry svazům. Jinak totiž celý VRP nedává smysl, což se prokázalo.

                    NFRANK71 - Profil | St 15.11.2017 8:54:32

                    Mrknato >> Hýbner není zase špatný. Ale dnešní vedení je úplně mimo mísu a mluví jen za sebe. A ne za ostatní uživatele.

                      NMrknato - Profil | St 15.11.2017 8:50:06

                      FRANK71 >> Já tvé nadšení nesdílím. v případě pádu současného impotentně drzého vedení je velká pravděpodobnost, že když to ČRS přežije, tak ho nahradí ještě drzejší vedení (např. Hýbner, Dytrych, Vágner), tedy vítězové kapř story, tedy jako sorry.

                        Nhraji - Profil | St 15.11.2017 8:48:29

                        Mrknato >> počkám si na výsledky, slibů už tu bylo dost.

                          NFRANK71 - Profil | St 15.11.2017 8:45:10

                          Mrknato >> já jsem spokojený. Jsou dvě, možnosti doba lovu bude prodloužena dle Mze. Nebo Svaz to bude tak dlouho negovat až nebude nic. Dobrá zpráva by byla, že lidé jsou natěšený a případný neúspěch by vedl k pádu vedení. Takže samá pozitiva.

                            NMrknato - Profil | St 15.11.2017 8:41:10

                            hraji >> No tak teď už to konečně začne někoho zajímat..... a už zajímá a bude to zajímat i tebe.

                              Nhraji - Profil | St 15.11.2017 8:34:26

                              Mrknato >> přiznej si konečně, koho zajímá, co ty si myslíš? Kdo se tím řídí? A jaký to má vliv na VRP?

                                NMrknato - Profil | St 15.11.2017 8:31:20

                                Rybář_na _baterky >> Hele a jak to je s vyhláškou 197/2004? Nemá ona stanovovat jasně podmínky VRP, k čemuž ji zmocnil zákon 99/2004? Proč opět něco nesmyslně nafukuje a skutečné stanovení podmínek nechává na uživatelích? Já si myslím, že zákon zmocnil prováděcí předpis, tedy vyhlášku a ne nějaké spolky........

                                  NMrknato - Profil | St 15.11.2017 8:24:33

                                  sindeji3 >> Ták a teď ty podmínky:

                                  1) Kdo skutečně rozhoduje o hospodaření uživatele? Je to rybářský hospodář, konference, členi v MO, Rada ČRS, nebo výbor ÚS?
                                  2) Kdo by stanovoval doby lovu, kdyby prošla Vágnerovic novela? Byl by to hospodář, konference, členi v MO, Rada ČRS, nebo výbor ÚS?
                                  3) Kdo může rybářského hospodáře odvolat a jak?
                                  4) Jaký je vztah a jednota mezi složkami ČRS (MO-ÚS-Rada)? Kdo by nejraději někoho z této "svaté trojice" zaškrtil?
                                  5) Jak je možné, že Rada ČRS stanovuje BP a některé ÚS to nerespektují a jak je možné, že některé ÚS jsou donuceny, nebo jsou dokonce autory přijetí nesmyslných BP? Z toho nelze odtušit, kdo se opravdu opírá o vůli členi, o zákon, nebo ichtyologické zákonitosti. Je to Vágner, který loví na 12 udic, vysazuje do CHKO nepůvodní druhy, vykonává VRP v rybníkářství a k tomu potřebuje novelu ohledně VRP? Je to ČRS, který nerozvíjií a nepodporuje původní druhy ryb, vykládá si zákon, jak se mu hodí a když je v úzkých, tak se schovává za virtuální členi?

                                  A na to podle mě začíná hrát ten kluk Vágnerovic.
                                  Teď mi pověz, když tu neustále kritizuji realizaci BPVRP a 95% čilimníků se jen vychechtává, že zpřísňování je možno provádět BP, tak proč se ČRS tolik rozčiluje pro případ novely, kdy bude také stanovovat doby lovu pomocí BP a to legálně, když novela projde, když v mnoha případech dělá svévolně to samé a nelegálně, bez právního předpisu? (Míry ryb, rybolovné způsoby, hájení, atd.). A tady by to měl černé na bílém. JO, kdyby zrušil všechny BPVRP na které nemají uživatelé výjimku, nebo to neumožňuje právní předpis, tak to bych chápal, ale takhle ČRS nechápu, ty ano?

                                    Nsindeji3 - Profil | Út 14.11.2017 22:54:45

                                    Mrknato >> Klidně, ale záleželo by na podmínkách. Otázkou je, jestli by se vybralo víc, nebo by se to vykompenzovalo tím, že by si lidi nekoupili papíry. A to i pokud by zůstala doba lovu tak, jak je teď.

                                      Npoky82 - Profil | Út 14.11.2017 22:28:22

                                      jackass >> Hele, víš jaké jsou ve švédsku pokuty za pytlačení a nebo za nepořádek při kempování??
                                      Ono je to stejný jako na silnicích. Koukni na to množství hovad za volantem. Myslíš, že zpřísnění a vyšší pokuty by nepomohli to na silnicích zklidnit?? Myslíš, že všichni ti, co u nás dělaj bordel, jezdí stejně tak v zahraničí??
                                      Myslíš, že všichni co u nás chytají přes čáru si to samé dovolí z zahraničí?? Ono pokud se zpřísní tresty, tak uvidíš že ti lidé nejsou takoví bezmozci jak se teďka jeví. Moc dobře tedka vědí že dostanou max 1000kč pokutu, když si tam RS trofne jít.

                                        NMrknato - Profil | Út 14.11.2017 21:00:19

                                        Pánové, podporovatelé neskutečného populisty Vágnera, jak by jste se dívali na fakt, že pokud by prošla Vágnerovic novela, tak by ČRS zdražil povolenky o množství ryb, které díky tomu zmizí z revírů... ze současných 1200,- Kč, na cca 3500,-Kč? Proč o tolik? No protože pa by mohl přijít návrh ČRS na úpravu ZP pro původní druhy ryb, které ubývají v souvislosti s poptávkou po kapř a jejich vysazováním, se musí podpořit, jak stanovuje zákon?

                                          NIchHabe - Profil | Út 14.11.2017 20:40:13

                                          nofish >> Přesně tak !!! Má to sebrat někdo jinej ?!? Ale zas kdyby ty ryby všichni pouštěly zpět a nasazovaly se další tak? Příležitost dělá zloděje.

                                            NBoMik - Profil | Ne 29.10.2017 12:56:49

                                            ADD Novinky-ČRS kritizuje Jakuba Vágnera! Návrh známého rybáře na změnu denní doby lovu by způsobil chaos!
                                            https://www.rybsvaz.cz/?page=aktuality%2Faktuality&​lang=cz&web_menu_id=50&page_menu=ano

                                              NSkulalukS - Profil | Pá 20.10.2017 22:50:14

                                              24/7 forever

                                                Njackass - Profil | Pá 20.10.2017 21:44:10

                                                nofish >> to mas pravdu, taky by se mi libilo mit neregulovany reky,jako na kousku ohře co jsem vyrustal tam to bylo krasny.ted ziju v Budejovicich a z ty vltavy tady bych se po...stoka.ale co si budem povidat kvuli nam rybarum urcite nezrusej elektrarny a vypusti z kanalu co vedou do rek

                                                  Nnofish - Profil | Pá 20.10.2017 21:34:57

                                                  jackass >> odpověděl jsi sám. Národ blbců, co si neváží toho, co mají.
                                                  A to už jsem psal, proto se taky zajímají jen o to, jak chytat ryby nonstop ale ne o zbytek rybařiny a podle toho to vypadá.
                                                  Kdyby všichni co řvou nonstop a podepisují na to petice na netu, podepisovali petice za omezení elektráren a nápravu stavu s kormoránem, možná by se taky něco dělo, ale to už je jim jedno, moc práce...

                                                    Njackass - Profil | Pá 20.10.2017 21:21:50

                                                    nofish >> neber doslovne to vzdelani,myslel jsem to tak ze je v populaci velky procento jednoduchej lidi..podle toho to tak u vody vypada.proc muze bejt ve svedsku freecamping kdekoliv u vody a nenajdes tam papirek zahozenej?nadruhou stranu proc jsou jiny zeme kde je u vody skladka?proste natura lidi

                                                      Nnofish - Profil | Pá 20.10.2017 21:12:14

                                                      jackass >> nevím, jak brát teda ty blbce s výučákem, to jsi možná trošku uletěl. Znám jich dost co toho umí tolik, že by se od nich vysokoškoláci mohli učit. Ono naše školství taky není moc o vzdělání - vynecháme doktory a podobně.
                                                      Co jsem si tak všiml, tak dost lidí co mají peníze a dobrou práci mají slušné skóre s přivlastněnými rybami. Ale možná se mi to jen zdálo.
                                                      Fakt to chce vykašlat se už na ty předsudky.
                                                      Tak i tak se mi prostě nelíbí, ustupovat lidem, když neumí dodržovat stávající pravidla. I když by mi to asi taky vyhovovalo.

                                                        Njackass - Profil | Pá 20.10.2017 20:33:45

                                                        nofish >> mas pravdu ze pulka rybaru se chova hrozne..nejednou jsem zbalil bivak na rece a jel jinam nebo domu.mit v okoli dementy co v noci piskaj na celou reku,chlastaj celou vypravu a delaj bordel to neni nic pro me.zazivam to kazdy leto a letos uz jsem jezdil jen prez tyden a vikendy kvuli tomu vynechal.ale proti temhle lidem nepomuzou jiny tresty ani doba lovu kdyz bude jen 4 hodiny za den.bud jsou lidi hovada nebo maj mozek a chovaj se podle toho.kdyby nebyly cesi vejpitkove a pulka blbci s vyucakem tak se muze chytat nonstop a ryby nebudou vybrany a kolem vody nebudou skladky

                                                          NRybář_na _baterky - Profil | Pá 20.10.2017 20:31:18

                                                          S tímto návrhem částečně souhlasím, v létě by mi to přišlo OK, ale já osobně bych možná v zimě zvýšil denní dobu lovu ryb jen např. od 5:00 do 21:00 (22:00), ale až do půlnoci se mi to zdá až moc, hlavně kvůli tomu, že by mohlo přibýt pytláků, kteří budou chytat v noci a nikdo si nebude být moci jist, zda jde o pytláka nebo o běžného rybáře. Ale jsem si samozřejmě vědom toho, že by toho ten můj návrh zase tolik nepřinesl (jestli vůbec něco), protože pytláci budou pytlačit pořád až do doby, kdy se výrazně zvýší ochrana našich vod efektivní rybářskou stráží, která by zvládla kontrolovat naše revíry téměř každý den. U vody by to pak určitě vypadalo jinak a myslím si, že slušní rybáři by si to zasloužili a ocenili to. Je tu otázka, kde na to vzít peníze... Já osobně si myslím, že náš stát má už v tuto chvíli prostředky k tomu, aby uplatnil takhle efektivní systém, popř. si myslím, že by se slušní rybáři nebránili tomu, trochu zdražit povolenku, to by určitě stačilo, jen by se muselo chtít těm, co mají moc, že?...

                                                          ...................................................​.................................................

                                                          Další věc je celková úprava RŘ, který by si určitě zasloužil úpravu a já osobně bych si takovou úpravu představoval takto - ZJEDNODUŠIT PRAVIDLA, KTERÁ RYBÁŘ MUSÍ DODRŽOVAT A ZÁROVĚŇ VÍCE CHRÁNIT RYBY (zvláště ty naše ohrožené původní - úhoř říční, pstruh obecný, lipan podhorní, karas obecný, lín a mník) a bohužel by to jinak než omezením a zákazy moc dobře nešlo... (asi by to šlo udělat spíše takto - vyjmenované druhy ryb s jejich minimální a maximální lovnou délku a množstvím za den/týden/rok-???, které si mohu ponechat - To znamená obráceně něž je to teď - všechno hájeno, kromě těchto výjimek, ne jako teď - vše si možno ponechat až na výjimky. Tato "aktualizace" a celková úprava RŘ s lepšími pracovníky RS a hlavně schopnými lidmi, kteří by byli schopni se toho ujmout a chránit naše původní ryby a promyšleně je vysazovat do rybářských revírů by určitě dohromady stálo za to.. Dosáhli bychom tím, spokojené SLUŠNÉ rybáře (kteří by si mohli ponechávat běžné neohrožené ryby jako např. kapr v rozumném množství), spokojené rybáře typu CHYŤ A PUSŤ, kvůli většímu množství krásných a cenných úlovků a zároveň ochranu a obnovu našich původních druhů ryb jako např. ještě jednou (úhoř říční, pstruh obecný, lipan podhorní, karas obecný, lín a mník) a také pokud by lidé, kteří mají kompetenci něco významného dělat, byli motivovaní a schopní, tak by se určitě mohli řešit i problémy jako - znečištění našich vod, přebytečná a škodlivá regulace našich řek, která také mimochodem brání migraci našich původních ohrožených druhů (úhoř říční, losos), vyřešení problému s MVE, které z našich řek udělali jen průtočné strouhy bez ryb (zase např. ti chudáci úhoři :( ...), atd...

                                                          ...................................................​.................................................

                                                          To znamená, že s názorem Jakuba Vágnera na tento problém vcelku souhlasím, ale je to jen část a proto, aby to tady fungovalo správně, jako např. v jiných vyspělejších státech, by bylo potřeba k tomuto problému přidat i ty, které jsem zde nahoře vyjmenoval. Já sám za sebe bych hlavně velkou pozornost věnoval reprodukčnímu problému úhoře říčního, který se beze změn a nové kvalitnější ochrany (omezení zbytečné regulace řek jezy a přehradami, úpravou povinností (vlastníka - ?) MVE, protože jejich turbíny migrující úhoře s velkou pravděpodobností (často jediná cesta pro i proti proudu jsou náhony, kde jsou téměř vždy tyto MVE) rozsekají - MVE by šli nejjednodušeji řešit odlovovacími klecemi z každé strany náhonu a následně přemísťováním migrujících úhořů dále po nebo proti proudu - to funguje např. na Novém Zélandu velice úspěšně) stane brzy vyhynulým druhem. (Jo, tady jsem se v téhle vsuvce asi až moc rozepsal.)

                                                          ...................................................​.................................................
                                                          Myslím si tedy, že JV by se svým postavením mohl propagovat veřejnosti i tyto mnou zmíněné názory a problémy, se kterými určitě (snad) ve většině případů souhlasí, protože já jakožto jednotlivec nic nezmůžu, ale on dokáže upoutat velkou část veřejnosti a to i tu, která s ním ve většině případů nesouhlasí...

                                                          ...................................................​.................................................
                                                          Omlouvám se za gramatické chyby a pro někoho nesrozumitelný způsob popsání mého postoji k tomuto (doufám, že to trochu pochopíte i kvůli mému mladšímu věku) a také za zbytečně vyčerpávající popis mých myšlenkových pochodů, ale já to asi stručněji napsat jenom tak narychlo neumím...
                                                          Děkuji za přečtení - Jan Lepič :)

                                                            NCasio - Profil | Pá 20.10.2017 20:09:44

                                                            Tomáš7 >> máš recht ! Nastupující generace se chovají lépe a já z toho mám dobrej pocit. Osvěta která se rozběhla v devadesátých letech funguje a hodně lidí se ani nezamyslí proč pouští.
                                                            Vysmívání rybářům kteří tráví noci u vody a zastávají CHaP je ubohost , možná mindrák z neschopnosti.

                                                              Nnofish - Profil | Pá 20.10.2017 20:07:23

                                                              IchHabe >> ono je to o české povaze. Ať si každý vezme co potřebuje, klidně sto kaprů. Jenže český člověk nebere, protože potřebuje, ale protože může. viz keliška v slunce seno - a její "Kelišová nepokradeš. I prd velebnosti,má to sebrat někdo jinej."

                                                                Nnofish - Profil | Pá 20.10.2017 20:02:58

                                                                Tomáš7 >> Co já sleduju, tak většina blbne z "dědků z mrku". Když vidím povolenky, tak je to "rovnoměrné" a úměrné počtu docházek. A nebo se mi to možná zdá.
                                                                Platí pro mě stejná pravidla jako pro ostatní a na soukromé vody nelezu. Jdu na ryby kdy i to vyjde a můžu lovit a jsem maximálně spokojený.
                                                                Vidím to i v létě na nonstopu. Lidí, co fakt chytá ryby 24hod denně je minimum. Většina tak půl dne a zbytek chlastají, dělají bordel a spí. Ano, i mi by se občas hodila jiná doba lovu, ale asi nemám v povaze, požadovat změny legislativy jenom proto, že mi nevyhovuje.
                                                                Schůze ti prd pomůže, tam neschválíš změnu zákona a vyhlášky.

                                                                  Nnofish - Profil | Pá 20.10.2017 19:58:18

                                                                  jackass >> Neřeším až tak úbytek ryb. Velké vody se dají probrat, nevím, jestli vychytat. Malé se dají vymlátit i za bílého dne.
                                                                  Ale nevidím důvod, při současném stavu rybařiny a chování rybářů, jim v něčem ustupovat. Proč? Za co? Odměna za to, že si každý dělá co chce? Místo aby se zpřísnily tresty i když chápu, že vzhledem k další legislativě to asi není zas tak jednoduché, tak jim ještě prodloužíme dobu lovu, protože jim to víc vyhovuje? Vždyť je to hloupost. A když je nedokážeme ohlídat za stávajících podmínek, dáme jim ještě více času?
                                                                  Taky bych klidně v prosinci, šel zkusit chytat třeba později večer. Nebo v létě zkusil řeku na rozednění, ne ve 4, když už je světlo. Ale přece se kvůli tomu, že nemůžu, nezblázním.
                                                                  Práce mě taky dost omezuje v rybolovu, ale přece kvůli tomu nebudu požadovat, aby změnili pravidla. I když ano, mohl bych jít na ryby po cestě do práce, když na to přijde, Ale co... jsou jiné věci, které by měli rybáři řešit. Vidí, že nemůžou dopíchávat třicetikilové kapry nonstop. Ale že celé vodní ekosystémy ničí elektrárny, že jsou ničeny toky, že jim vydry a kormoráni likvidují obsádky revírů, to je většině ukradené - a těch věcí by se našly spousty, včetně regulací toků atd... Jenže oni si zaplatili a chtějí chytat ryby. To zajímá většinu a zbytek je jí ukradený...

                                                                    NTomáš7 - Profil | Pá 20.10.2017 19:54:51

                                                                    nofish >> já sleduji že mladší toho od vody moc neodnaseji a chodí si hlavně k vodě čistit hlavu. Je to i můj případ. Mám plnou povolenku docházky a dva kapry z léta na gril. Tak nás prosím nevyhanejte v zimě na soukromaky. Za změnu budu rád a určitě půjdu i na schůzi aby se to využilo.

                                                                      Nnofish - Profil | Pá 20.10.2017 19:49:59

                                                                      Tomáš7 >> říkám. Máme limit, jak měsíční, tak na povolenku. Vody nejsou přeplněné rybami. Limity se zdají jako dobré řešení, jenže jak sleduji, tak to zas tak moc nefunguje, určitě vody neoplývají rybami.

                                                                        NCasio - Profil | Pá 20.10.2017 19:29:14

                                                                        Lidi neblbněte. Přece jestli někdo bude chtít odnášet ryby, nehrozí, píšu nehrozí že by tomu měla RS zabránit. To jestli tomu přesto věří nebo je o tom dokonce přesvědčen , musí být chorobně naivní nebo blázen (bez urážky ! )
                                                                        Jestli je někdo zloděj ,krade protože krást chce a příležitost si vždy najde.
                                                                        Jestli se někdo chce chovat slušně tak nepřemýšlí jak a kde co vojebat.

                                                                          NIchHabe - Profil | Pá 20.10.2017 19:13:10

                                                                          Jste pro navrženou úpravu doby lovu na MP vodě ? A to jako Vágner za nás všechny něco navrhuje? Viděl jsem spoustu rybářů lovících po stanovené době. Noc je na spánek a příroda si má taky odpočinout. Pokud někdo pracuje do večera má si vzít na rybolov dovolenou. Jen některé revíry kde se to dá ohlídat bych udělil vyjímku jako to bylo na Dyje 5.

                                                                            Njackass - Profil | Pá 20.10.2017 19:09:05

                                                                            nofish >> v pohode ja byl prez tento tyden 3x za tmy a 3x sem si candata vytahl takze dneska odpocivam...jinak ono vam vadi prodlouzeni doby lovu a hlavnim argumentem vetsiny odpurcu bude vetsi ubytek ryb,ale treba moje zkusenost z jihoceskych piskoven je takova ze se u vody bavim s dedou co vydava povolenky v MO a ten mi sam rekne ze tu chyta 40 let a v jakym stavu vody se njlip masej candosi,ze kazdej den si odnese dva kapry,ze kdyz je hodne vody a ryby se vylili do louky jak to tam lidi kradou do podberaku a chlapum rekne at je nechaj bejt ze by to ty ryby stejne splachlo....je to takovy zvlastni no

                                                                              NTomáš7 - Profil | Pá 20.10.2017 19:08:24

                                                                              nofish >> limit dvě ryby na den? Já u vody potkam borce co se pochlubi 37 candáty a ještě jim není blbý nadávat že je ve vodě ho.no. nachytaji je normálně přes léto. Občas tu někdo dá úlovky borců s 200kapry. Masařky to natlucou v klidu přes den. V noci jsou vody povětšinou prázdný (Plzeň) vyjma víkendu

                                                                                Nnofish - Profil | Pá 20.10.2017 18:59:29

                                                                                jackass >> ps: Teď nemáš sedět na mrku, je skoro listopad, 3.5hod tmy a ty nejsi u vody :-)

                                                                                  Nnofish - Profil | Pá 20.10.2017 18:57:10

                                                                                  Tomáš7 >> hloupé řeči. Máme limity, je to k ničemu, jen se to rozdělí mezi více lidí a to ještě možná. Je to jen hloupá řeč, co se na mrku pořád opakuje a opakují to lidé, kteří hledají jednoduchá řešení, tam, kde najít nejdou.

                                                                                    Nsliver - Profil | Pá 20.10.2017 18:56:39

                                                                                    Já bych klidně prodloužil dobu lovu. Ale vrátil bych jarní hájení řek do půlky června a stojaku do konce března nebo dubna. Oddelil bych povolenku na dravce a to by se nějak usadilo.

                                                                                      Nnofish - Profil | Pá 20.10.2017 18:55:11

                                                                                      kakr >> sorry 99/2004 seknul jsem se.
                                                                                      edit: JV je v tom podle mě nevině. Kšeft je kšeft a kdo zaplatí, je prostě zákazník. Co vidím, tak on pro peníze udělá cokoli....

                                                                                        Nnofish - Profil | Pá 20.10.2017 18:54:19

                                                                                        jackass >> Já taky v listopadu na setmění candáta nechytím, stejně jako ty. Ale nějak mě nenapadlo, stavět se kvůli tomu na hlavu. Stejně ho nakonec chytím ve dvě odpoledne...
                                                                                        S těmi kapry, stejně pak budeš brečet, proč to na ty 4 hodiny vytahovat.
                                                                                        Mi to připadá padlé na hlavu, požadovat změnu pravidel do stavu, aby to vyhovovalo rybářům. Stavět pravidla podle nich.
                                                                                        Nevím, v čem je dnes doba jiná, nějak to nechápu. Jo, kdysi nikoho nenapadlo postavit si v říjnu, na pozemku s cedulí zákaz táboření u vody stan, auto do zákazu k němu, vyvézt to kilometr od břehu na kapra a v klidu se udusit plynovou bombou určenou k topení.... tohle se změnilo, to je pravda.

                                                                                          NTomáš7 - Profil | Pá 20.10.2017 18:52:17

                                                                                          nofish >> pokud chceš chranit ryby tak omez počet přisvojení nebo denni dobu lovu na jaře a v létě. Na to nikdo nesahne protože by je masařky na schůzi nakopali

                                                                                            Nnofish - Profil | Pá 20.10.2017 18:49:44

                                                                                            Tomáš7 >> v če se změnilo? V to, že mají ryby menší šanci. Ale proto by se měly lovit ještě více? Zákon o provozu na pozemních komunikacích se mění každou chvíli, ale spíše zpřísňuje, co sleduji, ne že by uvolňoval pravidla.

                                                                                              Nkakr - Profil | Pá 20.10.2017 18:48:16

                                                                                              nofish >>
                                                                                              Zákon a vyhláška jsou z roku 2004. Předcházející byl z roku 1963.
                                                                                              Pan RNDr Poupě se hlásí jako autor doby lovu ve vyhlášce č. 197/2004Sb, po 13 letech "prohlédne" a jsou špatné. Šaškárna (předvolební) marketinkově organizovaná KDU + JV.
                                                                                              Jen si dovolím poznamenat, že doby lovu ve vyhlášce korespondují s dobami lovu z roku 1963 a tehdy je pan doktor určitě nestanovoval.

                                                                                                Njackass - Profil | Pá 20.10.2017 18:44:14

                                                                                                nofish >> je za opicema v tom ze v rijnu a listopadu si nejlip zachytam candaty az po setmeni a nez se rozedni.takze rano mam na lov hodinu v tuhle dobu a v listopadu se prez tyden vubec nema cenu vydavat k vode.to same kdyz pojedu na tyden nebo i vikend na kapry nemuzu mit 8 hodin nahozeno kdyz bych to mohl vytahnout jen na 4 hodky.pro me osobne by to bylo tedy velke plus jak pri lovu candatu privlaci tak pri vyprave na kapry.od te doby je toho jinak dost si myslim.jak v privlaci tak v tom ze se clovek vyda nekam pod bivak.jinak jsem dnes zkoukl video se starsim panem co dobu lovu u nas vymyslel a on sam priznal ze v dnesni dobe uz je vse jinak a doba lovu by mela byt zmenena...to asi mluvi za vse

                                                                                                  NTomáš7 - Profil | Pá 20.10.2017 18:44:02

                                                                                                  nofish >> změnilo se rybaření. Zákon ó provozu na pozemních komunikacích se taky mění dle vývoje dopravy. Každý zákon a vyhláška se upravuje dle vývoje.

                                                                                                    Nnofish - Profil | Pá 20.10.2017 18:32:39

                                                                                                    jackass >> Mám jenom skromný dotaz. V čm je doba lovu za opicema?
                                                                                                    Zákon je z roku 99, ten před ním byl nějak z roku 68(snad). Ty doby lovu jsou asi pořád stejně. Podle mě už tehdy byli rybáři, co dělali na směny, nebo měli čas jen o víkendu, nebo dělali od rána do večera.... Nevidím nic, co by bylo od té doby jinak.

                                                                                                      Njackass - Profil | Pá 20.10.2017 18:14:33

                                                                                                      Murphy61 >> vecer jsem kontorlu jeste nemel,co na tom zmeni ze se bude chytat do pulnoci?dedkove co masari vse tak ty chytaj jen do setmeni,mlady co chtej masarit vse tak to budou delat stejne at se konci ve 22 nebo ve 24 to se musi kazdej zamyslet sam nad sebou a zbytek bude rad ze neprijde o njelepsi cas v lovu dravcu..jelikos je to vetsinou vsude o kontrole dobrovolnikama tak to nikdy nebude poradne hlidany ty nase vody ale doba lovu je sto let za opicema.

                                                                                                        NMurphy61 - Profil | Pá 20.10.2017 16:37:57

                                                                                                        Zajímalo by mě, jestli je tu někdo z RS, kdo chodí na kontroly sám v noci ? řekl bych, že takových bude velmi málo - jestli vůbec někdo, obzvlášť pokud se jedná jen o dobrovolníky a ne profi RS...Doufám, že u nás nic takového jako "úprava denní doby lovu" neprojde, a těm co se to nebude líbit, odtáhnou na zimu jinam...

                                                                                                          Nkakr - Profil | Pá 20.10.2017 15:16:23

                                                                                                          Kocháč >>
                                                                                                          Stejně jako každá zdejší anketa,ale přece jen ukáže, kolik lidí má o změnu zájem.

                                                                                                            NKocháč - Profil | Pá 20.10.2017 15:13:40

                                                                                                            kakr >> Já jen, že je anketa úplně na lejno, když si v ní jen děláme prdel.

                                                                                                              NMAXXSKATER - Profil | Pá 20.10.2017 15:08:40

                                                                                                              kakr >> Není vůbec zač.

                                                                                                                Nkakr - Profil | Pá 20.10.2017 15:08:27

                                                                                                                MAXXSKATER >> maxxskater - 20.10.2017 15:06:48 >>
                                                                                                                dík.

                                                                                                                  NMarczech - Profil | Pá 20.10.2017 15:07:40

                                                                                                                  Vždycky stálo za prd když do něčeho mlelo moc lidí. Stalin se tky neptal jestli tě v lágru nebolí záda z pelechu

                                                                                                                    NMAXXSKATER - Profil | Pá 20.10.2017 15:06:48

                                                                                                                    kakr >> Něco jsem tam hodil. :-)

                                                                                                                      Nkakr - Profil | Pá 20.10.2017 15:06:18

                                                                                                                      Kocháč >>
                                                                                                                      Nikdo nikoho nemůže nutit se v anketě vyjádřit či nikoli a to jakkoli. (krásný skororým).

                                                                                                                        NKocháč - Profil | Pá 20.10.2017 15:01:40

                                                                                                                        kakr >> A hraji tam napíše ano :)

                                                                                                                          NKocháč - Profil | Pá 20.10.2017 15:01:06

                                                                                                                          mlíčnák >> A člověk potkával lidi, co jdou do práce. Když byl hodně uvědomělý, tak ženský, co jdou na čtvrtou do kravína.

                                                                                                                            Nkakr - Profil | Pá 20.10.2017 14:59:56

                                                                                                                            MAXXSKATER - >>
                                                                                                                            Zkus přidat anketu zcela nezávaznou jako vše co se píše na MRKu.
                                                                                                                            Anketní otázka je prostá - jste pro navrženou úpravu doby lovu na MP vodě?
                                                                                                                            ano
                                                                                                                            ne
                                                                                                                            nevím

                                                                                                                              Nmlíčnák - Profil | Pá 20.10.2017 14:55:26

                                                                                                                              Marczech >> Jiste az rano o))))

                                                                                                                                NMarczech - Profil | Pá 20.10.2017 14:50:59

                                                                                                                                Casio >> já myslím že to nastavily tak že když je léto a teplo tk pro kontrolora bude snažší zkontrolovatv létě v půlnoc revír než v listopadu v 23:00 a hlavně ty zákony bo vyhláška která tohle řeší byla schválena před mnoha staletímy ešče když byly pyramidy v Egyptě pod vodou. A všeobecně se má za to že po tmě už se dějou hrůzy ( zločiny a další sodomagomora a vylejzá kdejaká havěť ) Dycky když sem šel večer za zábavou tk maminka říkávala ,, Slušní lidi chodí dom za světla ´´ Dnes už se asi nedovím jestli myslela ještě večer bo až ráno )))))

                                                                                                                                  Nkakr - Profil | Pá 20.10.2017 14:45:56

                                                                                                                                  Viktorin >>
                                                                                                                                  Fakt nevím nejsem členem Rady.

                                                                                                                                    NViktorin - Profil | Pá 20.10.2017 14:44:13

                                                                                                                                    Není pitomý. Jen opatrnický. Pouze malinký krůček, ale správným směrem.

                                                                                                                                      NViktorin - Profil | Pá 20.10.2017 14:42:24

                                                                                                                                      kakr >> Je to politický tah před volbama. Ale jednou by to stejně přišlo. A proč to MRS nepodpořilo?

                                                                                                                                        Nkakr - Profil | Pá 20.10.2017 14:38:26

                                                                                                                                        Viktorin >>
                                                                                                                                        Pouze se snažím ukázat, jak je návrh změny doby lovu pitomý ve své podstatě, ne časovém rozsahu.
                                                                                                                                        Nic jiného za tím nehledej.

                                                                                                                                          NViktorin - Profil | Pá 20.10.2017 14:36:13

                                                                                                                                          kakr >> Odpovědět je slušné. Ale tohle komentovat není třeba. Obrázek si udělá každý sám.

                                                                                                                                            NViktorin - Profil | Pá 20.10.2017 14:34:55

                                                                                                                                            Už jsem to tu psal myslím předevřírem, že třeba někdo dostal rozum a někdo strach o přežití ve funkci.

                                                                                                                                              Nkakr - Profil | Pá 20.10.2017 14:34:22

                                                                                                                                              Viktorin >>
                                                                                                                                              Zdá se ti to moc?
                                                                                                                                              Možná by stačilo od 10 do 11hod:-)))

                                                                                                                                                NFRANK71 - Profil | Pá 20.10.2017 14:30:09

                                                                                                                                                Viktorin >> bude to v MRS taky. Tomu plně věřím, nebudou mít odvahu to měnit.

                                                                                                                                                  NViktorin - Profil | Pá 20.10.2017 14:29:30

                                                                                                                                                  Ještě jsem to nenapsal a už je to tu. Od 10 do 12 a ještě se nám vysměje jako vždy. Neskutečné.

                                                                                                                                                    NViktorin - Profil | Pá 20.10.2017 14:27:31

                                                                                                                                                    FRANK71 >> není pravda. ČRS to mít bude. A tvrdolíni v MRS si to v bližších podmínkách upraví tak, jak chtějí v Brně. Nikoliv členové.

                                                                                                                                                      NKocháč - Profil | Pá 20.10.2017 14:27:25

                                                                                                                                                      V nadpisu chybí pan ministr Jurečka z KDU - ČSL, aby tupý rybář vědě, komu dát hlas :) Aby to ti rybáři nedej Bože neházeli dnes v nadšení Babišovi nebo Zaorálkovi, aby jako bylo jasné, která strana to prosadí :))))))))

                                                                                                                                                        Nkakr - Profil | Pá 20.10.2017 14:27:06

                                                                                                                                                        FRANK71 >>
                                                                                                                                                        Asi měl strach abys mu nedal botičku na auto. Proč by měl MRS klopit uši??
                                                                                                                                                        Šašek a všichni kteří vystupují v jeho šaškárně přece jasně hovoří, že bude na uživateli revíru jak si doby lovu stanoví. Navrhuji od 10 do 12hod. Není to moc??

                                                                                                                                                          NFRANK71 - Profil | Pá 20.10.2017 14:22:22

                                                                                                                                                          kakr >> můj předseda mně dal za pravdu, což jsem ti dokázal a nyní se nejedná o výjimku. Takže jiný rozhodnou a MRS se musí přizpůsobit a akorát sklopí uši. Tečka.

                                                                                                                                                            NViktorin - Profil | Pá 20.10.2017 14:15:05

                                                                                                                                                            24. 8. 2017 jednatel ČRS informoval o tomto návrhu změn náměstka ministra zemědělství

                                                                                                                                                            7. 9. 2017 Republiková rada ČRS na svém zasedání schválila návrh Hospodářského odboru na změnu denní doby lovu a vyžádala si stanovisko MRS

                                                                                                                                                            19. 10. 2017 Rada MRS nepodpořila návrh na změnu stávajících denních dob lovu ryb na MP revírech

                                                                                                                                                            20. 10. 2017 návrh ČRS byl předložen Ministerstvu zemědělství se žádostí o změnu denních dob lovu ve vyhlášce k provedení Zákona o rybářství.

                                                                                                                                                            !!!! neskutečné MRS
                                                                                                                                                            Vždyť přece můžeme vystoupit, že. Nikdo nás nenutí být členy. !!!