Lipani z umělých chovů, které rybáři s vědci vysadili do Vltavy, v řece nepřežili

282 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nrybomil - Profil | Út 30.6.2020 10:51:09

alžběta >> dobře ty!

    N1Mara - Profil | Po 29.6.2020 9:39:45

    alžběta >> :-))))))))))

      Nalžběta - Profil | Po 29.6.2020 9:30:32

      Hoši nehádejte se, nebo vám mrknato ukáže posledního mohykána - poslední střevli s tukovou ploutvičkou na severní polokouli.

        NMates PB - Profil | Po 29.6.2020 7:22:35

        Lipan má ve věku 73 dní cca 35mm. Což už je plnohodnotná rybička. Kolik mm jste tu už prokecali? :-)

          NChicken - Profil | Ne 28.6.2020 21:59:05

          Mrknato - 28.6.2020 20:54:46 >> Vážený pane Mrknato ač jsem za nelíbí v ignoru dovoluji si podotknout:

          Věřte , že vybíjet Vaší energii a spolu fenomenální znalosti úplně všeho je pro toto vlákno škoda a nikdo to nepochopí. Na vašem místě bych se ucházel o post ředitele zeměkoule a bude po všech problémech. Doposud jen kritizujete a neudělal jste zhola, ale zhola nic. Na tomto postu dáte vše do pořádku a my už nebudeme muset číst jak to vše má být a co je všechno špatně. Přeji hodně zdaru. Dalších diskuzí s Vámi jest pro mne netřeba . Počkám si na výsledek Vašich fenomenálních teorií v praxi.
          Přeji hodně zdaru Chicken

            NMrknato - Profil | Ne 28.6.2020 20:54:46

            Honza7 >> Je mi líto že nechápeš psaný text.
            I. příspěvek : Změny v hospodaření a financování jsou potřebné, protože původní druhy se nerozmnožují tak, jako dříve a všichni chtějí lovit a něco i ulovit a dole citovaní "dobráci" to nevyřeší.
            II. příspěvek : Dobráci, rozuměj ti, kteří bez mandátu vykonávají činnosti o něž je uživatel nežádal a do těch lze řadit m.j. Potočáka62, DH, WaM, prosazovače BP, MO, které hospodaří samostatně i společně (ve Vč.ÚS to je většina MO) a to jsou ti hosti......

              NMarcel - Profil | Ne 28.6.2020 20:28:59

              kakr >> já Ti napíšu, že se to hájení projevilo a pomohlo, a Ty že žádný zázrak. Protože ty o tom něco víš, ty to přece musíš vědět líp. A nikdo ti tu nebude říkat něco jiného.... Bohužel, Svaz byl, je a bude pohrobek komunistů.

                Nstormandnature - Profil | Ne 28.6.2020 20:05:10

                Honza7 >> mě tak jako přijde, že asi už z principu je proti všem a všemu. Ale já tomu nerozumím. Já dělám do včel a podobný havěti.

                  NHonza7 - Profil | Ne 28.6.2020 19:56:46

                  Mrknato >> Pavle ty během několika vět popřeš to co sám napíšeš - tohle je z tvých posledních dvou příspěvků

                  - Změny jsou potřebné, ale množiny MO, ÚS a Rady se neshodnou a pár "dobráků" to nevytrhne.
                  Vzápětí napíšeš
                  - Ti dobráci rozkládají to, co fungovalo.
                  Podle tebe host vyhazuje vrchního - kdo je podle tebe host a kdo vrchní?

                    NMrknato - Profil | Ne 28.6.2020 15:32:50

                    Honza7 >> Ti dobráci rozkládají to, co fungovalo.... Že se uživatelé nepřetrhnou, a taky si chtějí líznout je dáno tím, co jsem už níže popsal..... Host vyhazuje vrchního, nová doba!

                      NHonza7 - Profil | Ne 28.6.2020 15:23:31

                      Mrknato >> Tak při troše soudnosti do těch dobráků nešij, když už jim nejsi ochoten pomoci.

                        NMrknato - Profil | Ne 28.6.2020 15:20:53

                        Honza7 >> Srovnáváš nesrovnatelné. Tady nejde o mé zdraví, nebo ryby, ale o ryby a rybařinu v celé zemi.
                        Jaké předky míníš? Císařpána, bývalé poddané po roce 1848, továrníky a statkáře, němčoury, poříční jednoty, svaz nebo MO? To tady chceš vést permanentní revoluci? Rybařina za současných držitelů dekretů od r.1975 do cca 2005 fungovala a dobře. Změny jsou potřebné, ale množiny MO, ÚS a Rady se neshodnou a pár "dobráků" to nevytrhne. Naopak, ukáže, že každý si může dělat co ho napadne (WaM, BP, MO...) a to je ta ždaná změna?

                          Nhering - Profil | Ne 28.6.2020 15:11:09

                          Blbovi nemá cenu nic vysvětlovat.....

                            NHonza7 - Profil | Ne 28.6.2020 15:06:55

                            Mrknato >> Pavle a kdo pověřil lékaře, aby zkusili léčbu, která není ověřená ( protože víme, že standardní postup stojí za ho-v-no ). Buď velmi rád, že nepatříš mezi ty co tu alternativní léčbu potřebují - a to ti garantuji, že by jsi zpíval úplně jinak, než tady se teď prezentuješ na mrk-u.
                            Jinak, kdo dal těm cypům moc, že změnili to co tady bylo zavedeno našimi předky a spolehlivě fungovalo?

                              NMrknato - Profil | Ne 28.6.2020 14:58:58

                              Honza7 >> Chyba je v tom, že každý kdo se prodere až navrch hierarchie svazu, aby něco zlepšil, nebo měl vliv, (je samozřejmé že proto do toho investuje) tak to dělá v rozporu se stanovami, zákonem 99/2004 a jeho prováděcí vyhláškou. No a když získá i vliv, tak si stanovy změní a změny legislativy vyžehlí stanovisky MZe, či vyhlášky.

                              Neumím si představit, že někdo, kdo chce něco "zlepšovat" to staví na porušování a nedodržování předpisů. To mně vadí.
                              Abych nezmiňoval jen DH, tak kdo např. pověřil Potočáka62 k chovu zdivočelého PO v novoduru na Trutnovských revírech ÚS?

                                NHonza7 - Profil | Ne 28.6.2020 14:44:05

                                computerfish >> Jsme v ČR a nám jde daleko lépe kritizovat, než přidat ruku k dílu a něco udělat.
                                Musíme si uvědomit, že i demokracie má svoje určité limity ( především nepočítá s extrémy ).

                                  NHonza7 - Profil | Ne 28.6.2020 14:41:28

                                  Mrknato >> Pavle přečti si svoje příspěvky zpětně a snad ti konečně dojde, že není v tomto případě chyba DH, ale jak sám uvádíš projebané peníze na všech úrovních svazu.
                                  Bohužel ty tady, ale především kritizuješ ty kteří dělají vše pro to co jsou s takovou situací nespokojeni, dávají do toho svůj čas i peníze a stojí za nimi výsledky. Promiň toto mi rozum nebere.

                                    NMrknato - Profil | Ne 28.6.2020 14:01:34

                                    Honza7 >> Jestli někdo za 24 hodin, každý den, každý rok je schopen vykonávat své zaměstnání, pak se hodit do montérek a galoší na další šichtu, pak si obléknout zelené kvádro a jezdit na Radu, mezi MO, dělat na ÚS, pak se hodit do maskáčů a na parníku honit pytláky, tak to dokáže jen bůh....... Když mluvíme o člověku, tak to zákonitě nemůže dělat vše na 100%, ani na 50%, ale mnohé to může fascinovat.

                                    Nevím jak tomu je ve Stč., ale ve většině krajů panuje mezi MO a ÚS více než napjatý vztah a MO si nenechají mluvit do zarybňování "jejich" revírů, na které měly před r.75 dekrety. Když MO zarybňovaly bez ptaní "své revíry", tak kam asi měly rybochovy ÚS dávat svoji násadu? Posledních 10-15 let ÚS plní podmínky VRP spíš formálně, protože MO je na ně nepustí....... V r.2004 se uzákonilo, že pověření nižších složek uživatele některými činnostmi není podnájem a bylo vymalováno. Ty jsi viděl tato pověření na papíře? Jistě že profi chovy stále produkují lipana, i když v řekách už téměř není, ale uživatel na ně nemá peníze, protože polovina mizí do MO a Rady.

                                      Ncomputerfish - Profil | Ne 28.6.2020 12:53:52

                                      Honza7 >> Mě fascinuje ta zaujatost a urtputnost některých hodnotit někoho, kdo se snaží něco pro ryby ve vodách udělat "prakticky" těmi co neudělali vůbec nic a mají pocit, že pusou jde udělat úplně všechno.

                                        NHonza7 - Profil | Ne 28.6.2020 11:51:09

                                        Mrknato >> To, že neschopní brečí není přímá úměra k tomu, že násada ve skutečnosti není. Ono je podstatné, jak se ÚS chovali a chovají k majitelům co odchovávají lososovité ryby.
                                        Stačí s nimi hodit řeč a nebudeš se stačit divit. Podle mě DH stále se pohybuje v terénu ( má kontakty nejen od zeleného stolu ) a s těmi chovateli se zná. Chyba nebude v něm, ale v těch co chodí do práce pro peníze a ne proto aby za nimi bylo něco vidět. Znovu opakuji - neschopní přeci nepřiznají svoji neschopnost.

                                          NMrknato - Profil | Ne 28.6.2020 7:49:04

                                          potočák 62 >> Víš co mě zajímá? Fandové MO říkají, že ÚS nemá lidi a nemůže objektivně posoudit stav revírů, zarybňovat, hospodařit a že to tedy musí dělat nikým nejmenovaní dobráci a aktivisté v MO. Když to nemůže dělat ÚS, jak to může posuzovat RO, nedej bože MZe, které je otevřené loooooobingu, viz stanovisko k BP, denní doby lovu a míra kapř. A ty by jsi po nich chtěl každý potok, říčku ekologicky zhodnotit kvůlivá rizikům, zjistit podporu života a posuzovat zda uživatel hospodaří v souladu se zákonem.....))))) K tomu stačí, aby si MZe, nebo RO vzalo tu "růžovou knížečku" s popisem revírů a za hodinu má jasno, kdo a kde porušuje zákon a to zcela objektivně.
                                          Jmenovaný ryb. hospodář každoročně předkládá RO výsledky hospodaření a nezaznamenal jsem, že by doteď bylo něco špatně.

                                          Zahrádkáři vysazujií do zahrádek nepůvodní rostliny a ty se šíří do přírody, myslivci odchovávají bažanty co nelítají, vypouštějí asijské jeleny místo jelena evropského, protože jsou odolnější, do evropy přijímáme migranty aby nás "obohatili", supermarkety prodávají pstruhy lososovité a že by v tomhle maglajzu to odprdli jen rybáři si nemyslím. Že to je teoreticky možné, to ano, ale záleží kdo a jak se dostane do pozic, aby to mohl provést.

                                            Nkeltt - Profil | Ne 28.6.2020 3:28:04

                                            Jen úplný blbec a neschopný ignorant "vysadí " do Vltavy tuto rybu, resp. tím okamžikem promrhá peníze všech.

                                              Npotočák 62 - Profil | Ne 28.6.2020 0:22:27

                                              Mrknato >> Máš pravdu,není předsedou ale jednatelem MO Pardubice,omlouvám se.Jinak DH sice prohlásil,že při další volbě bude postupovat jinak ale že do té doby bude pracovat hlavně ve svém US a na to se chce především soustředit a to myslím dělá a to dobře.Pokud´ jde o ty lipany,pro svůj US je zajistil a pokud´ měl někdo nějaký plůdek navíc a věděl,že je chlapy shánějí,tak proč ne.Měly k dispozici nějaké rybníčky a chtěly tam zkusit odchovat na přírodní potravě na zkoušku lipany,tak proč to nezkusit? Navíc,víš kde budou nakonec vysazený? A jestli se to povede,jestli se na těch rybníčcích nebudou odchovávat ve větším právě pro svazové revíry? Navíc,takový lipani by při vysazení měly mít mnohem větší šanci na přežití,než ti žlabový.Komu má prospět hostovské členství? Zjisti si,kde je nejvíce SHMO ,tak zřejmě těm.Ostatně i u našeho US nějaké jsou,tak by se dal brát i náš US,že se mu to vyplatí.Pokud´ jde o tvé představy o hospodaření na revírech,to by mělo nějaké opodstatnění na revírech,které jsou svazu nebo některé jeho organizační složky.Ovšem tekoucí vody nejsou revíry svazu ale státu a ten je svazu pouze propůjčuje a to dokonce zdarma ale za podmínek dodržování příslušných zákonů a to se v součastnosti v mnoha případech nejen neděje ale dokonce se ty zákony porušují.Otázka je,jak si to dlouho nechá stát líbit a kdy nastane situace,že začne svaz za porušování zákonů z revírů vykopávat.A materiály k tomu se na ministerstvu připravují,to vím zase já.Ostatně,stačí se podívat na zákon o rybářství a některé jeho paragrafy a zda se dodržují.§1 Předmět úpravy (1) Tento zákon upravuje a) CHOV,ochranu a lov ryb,pěstování a lov vodních organizmů a ochranu jejich života a životního prostředí. (2) Tímto zákonem není dotčena ochrana ryb a vodních organizmů při nakládání s vodami podle zvláštních právních předpisů(zákon o vodách,zákon o ochraně přírody a krajiny a td.) §4 Rybářský revír (2) při vyhlášení rybářského revíru vychází příslušný rybářský orgán z podmínek pro CHOV A PODPORU ŽIVOTA RYB Řízení o povolení výkonu rybářského práva §8 1) e) návrh způsobu hospodaření v příslušném rybářském revíru h) zhodnocení možnosti EKOLOGICKÝCH rizik v souvislosti s HOSPODAŘENÍM v příslušném rybářském revíru,včetně návrhu na jejich řešení. § 10 Odnětí a zánik rybářského práva 1) příslušný rybářský orgán odejme povolení výkonu rybářského práva svým rozhodnutím a) zjistíli,že uživatel rybářského revíru závažným způsobem porušuje své povinosti,zejména podmínky pro povolení výkonu rybářského práva,za níchž mu byl výkon rybářského práva povolen. §11 Hospodaření v rybářském revíru 1. b) způsob hospodaření,přičemž dbá O ZACHOVÁNÍ A ROZVOJ PŮVODNÍ RYBÍ OBSÁDKY 3) uživatel rybářského revíru odpovídá za to,že CHOV a lov ryb,popřípadě pěstování a lov vodních organizmů v rybářském revíru je prováděn v souladu s tímto zákonem §12 8)rybníkář a uživatel rybářského revíru je povinnen hospodařit tak,aby nebyla ohrožena rybí obsádka Z prováděcí vyhlášky ZARYBŃOVÁNÍ NESMÍ OHROZIT ROVNOVÁHU RYBÍ OBSÁDKY V RYBÁŘSKÉM REVÍRU. Petrův Zdar

                                                NMrknato - Profil | So 27.6.2020 23:06:47

                                                potočák 62 >> Kolego, neúspěšný kandidát na předsedu ČRS se nechal slyšet, že při příští volbě neponechá nic náhodě. A dva roky utečou jako voda. Své kontakty na chovatele měl z pozice předsedy hospodářského odboru a pak z pozice člena hospodářského odboru. Zřejmě neplatí, že když teď není v hospodářském odboru, vymazal i kontakty na chovatele ryb, že ne? Je stále v Radě ČRS! Lobuje za svaz, nebo ho sabotuje? Podle toho co psal 1Mara a co píšeš ty, bych se přiklonil k tomu druhému...... Já měl možnost si s ním vyměnit pár příspěvků a nemyslím, že to mělo z jeho strany úroveň vrcholového čilimníka.

                                                Prosímtě mě řekni, proč by měli funkcionáři ÚS zajišťovat soukromníkovi násady nedostatkové ryby? Jisté je, že za svazoceny nebude nikdo mimo svaz prodávat svazu jakoukoliv násadu, pokud si zajistí solventnějšího odběratele a na to navazuje i rušení brigád. To by mělo smysl, kdyby šlo do nákupu násad a hlavně těch nedostatkových. Komu má prospět hostovské členství? Je to návrh Rady. Návrhy stanov Jč. a Stč čilimníků jsou fantasmagorie a zasahují do kompetencí zákona 99/2004 a vyhlášky 197/2004. Myslím že žádný rozumný čilimník je nebude vůbec řešit a zamítne je jako celek, podobně jako "Návrhy p. Dytrycha" který se na velice vzláštním jednání na Radě neustále obracel na DH.

                                                Tady jde o ty lipany a neumím si vysvětlit, že když MO je nedokáží dodat do revírů, proč čilimníci nevyužijí svých kontaktů prioritně pro svazové vody? Na závěr musím opravit i tebe. Předseda Vč.ÚS není předsedou MO Pardubice, to by jsi si mohl zjistit, když chceš být akurátní. Musí ti být líto, že neklaplo tvé souručenství s DH ohledně tvého umístění do čela jakéholi pstruhového odboru a jsem uklidněn, že tvé experimenty nepřekročí miniregion a vysvětlují podporu DH.

                                                Pytlákův zdar

                                                  Npotočák 62 - Profil | So 27.6.2020 22:12:35

                                                  Mrknato >> Ahoj,je konec června 2020 a volby budou na sněmu začátkem listopadu 2022,tak tahat do diskuze něco o volební kampani je trochu mimo.Dušan Hybner není ani předsedou hospodářského odboru při radě,ani členem odboru-vzdal se členství a předsedování v lednu 2019,kdy mu začali likvidovat změny k ochraně ryb,které se mu do té doby povedlo prosadit,tak tvé informace jsou v tomto ohledu špatné. Naopak,novým předsedou je místo něho předseda tvého US,který je tuším i předsedou tvé MO.Myslím,že tyto základní věci by jsi mohl vědět a i své připomínky k chodu svazu vznášet na něho,máte k sobě blízko.Že by to byl základ tvé averze vůči DH ??? Jinak DH 1Márovy a td . pouze zajistil plůdek z toho důvodu,protože 1 Máruv US a jeho funkcionáři to nejsou nejen schopni zajistit ale spíše se snaží hospodaření a vysazování přírodních násad zlikvidovat.Pokud´ jde o plůdek a násadu lipana,tak si představ,že je u nás jedno povodí,které má přírodního lipana ve velkém množství ve vodárenských nádržích.Má vlastní líheń a při tahu na trdliště část lipanů odloví,vytře,část plůdku a násady vysadí do vodárenských nádrží.No a zbytek prodá do Rakouska,protože tam za takovou rybu platí lépe.A takto si počíná státní podnik.Pokud´ jde o stanovy a tvé tvrzení,že některé prosazované změny jsou na nátlak a díky SUS a DH,opět jsou tvé informace špatné.SUS byl jediným US,který předložil komplexní návrh úplně nových,moderních stanov i když jim bylo jasné,že při současném rozložení sil v ČRS to bude těžko průchodné.Jestli si z toho někteří funkcionáři vytáhli jenom něco a to si upravili podle toho,jak se jim to hodí je další věc.Ale spíše tam najdeš věci,které prosazují funkcionáři ZČUS a na druhou stranu spousta návrhů,které byla předložena-například omezení vlivu placených zaměstnanců svazu a td. tam není.Ostatně i to zrušení brigád je návrh ze strany ZČUS . To,že máš averzi na DH a je ti nesympatický respektuji,nikdo se nezavděčí všem.I mě nejsou všichni lidé sympatičtí.Na druhou stranu se snažím jejich činy hodnotit nezaujatě,měl by jsi dělat to samé,jinak se s tebe stane psychopat jako ze Splávkaře. Petrův Zdar

                                                    NMrknato - Profil | So 27.6.2020 22:02:12

                                                    Honza7 >> Já sem do této diskuse Hýbnera netahal. On se v ní objevil přes 1Maru a podle mě nikoliv náhodně.
                                                    Všichni brečí, že násada lipana není a když se nějaká objeví, tak skončí díky členu hospodářského odboru mimo vody svazu. Nějak nerozumím co je správně.

                                                      NMrknato - Profil | So 27.6.2020 21:46:12

                                                      Bobo >> Aj vysazené kapř zmiznou.....A sadí se?

                                                        NHonza7 - Profil | So 27.6.2020 15:11:07

                                                        Mrknato >> Pavle, já mám pocit, že pokud udělá něco DH, tak to bude pro tebe vždy špatně i když by zachránil 20 lidských životů.
                                                        Toto je problém povahy české, není rozhodující co ten dotyčný koná a nebo říká, ale kdo tak koná - Absurdistán z našich hlav stále nevymizel.

                                                          N1Mara - Profil | So 27.6.2020 14:58:56

                                                          Mrknato >> vzdávám to. Dobrá 😉

                                                            NBobo - Profil | So 27.6.2020 14:47:37

                                                            Mrknato >> Tak este raz aby si to aj Ty pochopil co sa deje. Mso nakupia nasadu priemyselnych lipnov a tie zmiznu. Nikto nevie co sa z nimi stalo aj ked na sadkach by bez problemov prezili, ale vo vode zjavne nie. Ty chces od Mso alebo kto u Vas zarybnuje aby to sadili aj ked to zmizne??

                                                              NMžík - Profil | So 27.6.2020 14:11:01

                                                              strejka >> no to samozrejme zije, ale dneska ma i ten nejvetsi curak v kapse tutatko s vetsi kapacitou nez Alexandrijska knihovna...a uziva se to maximalne k pornu, nebo k foceni rozmnozovacich organu a jidla, jehoz autorem je nekdo cizi...cili dnesni jablicko nejni bejvala hrusticka, esli mi jako rozumej...

                                                                NMrknato - Profil | So 27.6.2020 14:05:49

                                                                1Mara >> Mně nevadí že si dáš do svého rybníčku lipany. Vadí mně, že ti je scháněl Dušan, jak mu hezky říkáš. Myslím si, že jako člen svazu a hospodářského výboru ČRS by měl ty nedostatkové ryby shánět do tekoucích vod společného rybolovu. Je lipan skutečně nedostatkový? Tady mně přijde že ne, že ho nikdo nechce a chovatel má problém ho prodat........ Ale to je jen střípek mozaiky. Ono asi 50% vysazovaných ryb do svazových vod nepochází ze svazu.... jak by mohlo.

                                                                Když si Babiš nasadí cukrářskou čepici a jde prodávat koblihy tak se půlka republiky může umlátit smíchy, jak nešikovně dělá PR.
                                                                Když to dělá podobně tvůj "Dušan" tak to je samozřejmně jiné, smějí se jen kolaboranti a škůdci svazu....... Každý máme jiné vůdce.....ale nic moc....
                                                                Mé názory se mohou lehce měnit, stejně jako se mění rybařina, ale zásadní změny to nejsou.

                                                                  NMrknato - Profil | So 27.6.2020 13:48:06

                                                                  Ještě že nemáme "Bílý palác". Pstruhařsko kaprařské bolševické oddíly člení z MO by ho zcela jistě také dobily.
                                                                  To je jediná klika.

                                                                    N1Mara - Profil | So 27.6.2020 13:43:28

                                                                    Mrknato >> 😁😁 no do prdele né poslat můžeš, to kdikoliv, to beru, ale pořád nechápu, proč ti tak hodně vadí to, že jsem si jako rybář který má tu možnost využít rybnik na určitý druh ryby, za který si sám bez jiné pomoci platí pronájem nemohl pomoc naší přírodě a to je zrovna třeba Lipan ? Proč ti to tolika vadí, že ten Lipan na podzim pak půjde do vody kde sice je, ale je v malém množství a tak prostě ho tam bude třeba o 1500ks ročka více. A za další jak jsem ti už psal, díky Dušanovi, a kolegovi, ktery oslovil, zdali by nemohl pomoc se sehnáním plůdku lipana, protože u nás je ten plůdek problém sehnat. Dušan byl tak hodný a ochotný a lipana sehnal a víš ty co ? Ten Lipan nepochází ani z našeho svazu, takže proč ti tahle jeho pomoc tolika vadí ? Jako že za to, že je tak hodný, obětavý, má kontakty a ví, tak zřejmě ode mně jakoby čeká vychvalovani a podporu při hlasování ? Ano, tu by měl i kdyby mě lipana nesehnal, jak jsem psal, DH ať je jaký je, u mě je to funkcionář na svém místě, zná, ví, umí, není líný a hlavně dá se s ním o čemkoliv bavit na rozdíl od toho Plzeňského řadoveho předsedy. Takže můj Lipan je vyřešen, dále co máš proti DH jde mimo mě, jen jsem chtěl vědět, jaký jsi mýval názory na rybarinu dříve, když jsi začal chodit na MRK. Jako nehledej v tom nic záškodnického 😁😁

                                                                      NMrknato - Profil | So 27.6.2020 13:17:52

                                                                      1Mara >> No, jestli z prdele, tak tomu tvůj příspěvek odpovídá...))) Svůj názor na svaz jsem nezměnil. Územní rybolov považuju za nejlepší možný model rybařiny. K té ale tři složky nepotřebujeme. Nepotřebujeme, aby soukromé i společněhospodařící MO, MO, donucené ÚS a špekulantská Rada měnila stanovené podmínky VRP a protože politik nejsem a vím že zájmy Pražského svazu a MZe nikdo nezmění, pouze diskutuji. Někomu současný stav vyhovuje a jiným ne. Něco jsem pomohl změnit a i sám změnil a i když to byly drobnosti, alespoň něco. Nemám rád Hýbnera a podobné "dobráky" proto co dělají, jak to dělají, (schání lipany pro kučafty mimo svaz-keťasí) jak manipulují lidmi a vysírají s rybářským zákonem a vyhláškou i stanovami, vč. jejich novelizace, protože tuší, že jim to projde a prochází. Tomu přihlíží nový pan předseda ČRS, který měl tolik pěkných plánů. Lipany bych ti určitě nescháněl a zcela jistě by bylo na pořadu dne pročištění svazu, nikoliv hostovské členství, které je vejmrdem, jak v tichosti získat pár drobných a podporu pro změnu brigád, pro čilimníky samozřejmě. To opět vyhovuje Hýbnerovu svazu, kde se musí ten člobrdíček otáčet, aby ukojil většinu požadavků cca 100 uživatelů a ti ho nechali dělat jeho svazopolitiku a pošilhávat to křesle předsedy ČRS.

                                                                      Proč bych neměl znát názory i jiných rybářů, než je Hýbner? S Potočákem62 se nechá mluvit, i když s ním nesouhlasím, no a se Salmem1, který si dělá prdel jako ty....... Sám si odpověz.

                                                                      Náš Vč. ÚS má cca 35000 člení, ale na zarybnění společných revírů šlo jen 17 milionů... to není fráze? A takhle to tam visí už cca 10let. To činí od jednoho rybáře cca 485,-Kč na zarybnění. Každý členi platí cca 2200,-Kč. Kritizovat to je fráze? Závodní činnost na revírech vč. tréningů je "zločin", stejně jako činnost Rady ve Štědroníně povolenky zdarma, soukromáky, kde všichni platí čilimníky ze společných peněz a dotují lov všech jejich členi na společných revírech. To je také fráze. Vím už že to nikomu nevadí a proto jsem tě neposlal do prdele. Vidíš, jaký jsem demogratyckí členi.
                                                                      Bohužel nikdo (až na pár výjimek) si neumí představit a pochopit, že svazočinnost a VRP jsou dvě zcela odlišné činnosti, podle zcela jiných pravidel.

                                                                        N1Mara - Profil | So 27.6.2020 7:36:48

                                                                        Mrknato >> jen tak z prdele jsem se podíval na tvůj profil a koukl, o čem jsi asi tady psal, když si začal na MRKu, no a vida, překvapení že píšeš o problematice rybaření, nadávání na svaz a podobně stejně jako tomu je dnes a to je už přes 13let. Já se ti divím, jako v něčem máš jistě pravdu, abys mě pochopil, neberu tě jako blbce , ale dle toho co a jak píšeš mě hrozně přijde, že bys byl dobrý politik, ty taky jen mluví a mluví a kde nic tu nic. Za tu dobu jsi mohl ty osobně něco, alespoň něco změnit, pomoc, ale nikde nic nevidím, jen stejné či hodně podobné fráze problémů a jejich řešení z tvé strany. Jo a diskutuješ zrovna se Salmem stejně jako je tomu teď 😀👍 No, dobrý politik by z tebe byl. 😉
                                                                        NMRKnato - Profil | SZ | Út 27.2.2007 22:41:27

                                                                        Salmo 1 : dík, je to možná odborné, ale všeobecné, stejně jako odborná studie lidských druhů, kde se říká, že běžný francouz se bude za 50 let vyznačovat plstnatými vlasy, snědou pokožkou a zmasilými rty. Pokrok nezastavíš, i když ho vědecky pojmenuješ.

                                                                          N1Mara - Profil | So 27.6.2020 7:21:47

                                                                          alžběta >> je to škoda, že někde to jde a jinde jsou jen výmluvy ... Podle mě se nechce a i svazu tlačit na majitelé pozemků a podobně už vůbec ne.... Je to smutný....

                                                                            Nalžběta - Profil | Pá 26.6.2020 23:47:06

                                                                            1Mara >> Hucinu znam dobre, sledoval jsem i tuhle revitalizaci prakticky od projektu, pres realizaci az doted, kdy uz plne zije... krasne se na ni kouka... dalsi mensi potoky Zlebsky a Jedlovy, raseliniste na Zhuri... Vltavskej luh... V techto pripadech je prakticky jeden vlastnik pozemku Sprava NP Sumava a zaroven je i investorem a v zasade nic nestoji v ceste... proto to bohuzel tady jde a jinde ne :(.

                                                                              Nstrejka - Profil | Pá 26.6.2020 23:21:48

                                                                              Mžík >> V dobe nejvetsi dostupnosti informaci v historii lidstva žije lidstvo prakticky neustále.

                                                                                NRAJA - Profil | Pá 26.6.2020 21:50:15

                                                                                1Mara >> Paráda, takto by to malo vyzerať všade.

                                                                                  NMžík - Profil | Pá 26.6.2020 21:00:19

                                                                                  Zijeme v dobe nejvetsi dostupnosti informaci v historii lidstva...proto me pri zapocteni prumerne inteligence kapitalisty zarazi, ze se narovnavalo a znovu meandrovalo za tricet let jen jednou....

                                                                                    N1Mara - Profil | Pá 26.6.2020 20:30:21

                                                                                    Lejboj >> jo politika ohledně MVE je v prdeli, vidím to i u nás a to nemáme pstruhovky .-(((

                                                                                      NLejboj - Profil | Pá 26.6.2020 20:28:16

                                                                                      1Mara >> Celej problém je ten náhon a MVE, jezdím tam 15 let a teď to dostalo tečku.

                                                                                        N1Mara - Profil | Pá 26.6.2020 20:24:55

                                                                                        Lejboj >> jo tohle je hnus :-(((

                                                                                          NLejboj - Profil | Pá 26.6.2020 20:23:50

                                                                                          1Mara >> Ale dost to dře, HV o par kilometrů výše, kde bylo po léta PO hojně, teď zero :( Tam bych tohle nečekal.

                                                                                            NStilet - Profil | Pá 26.6.2020 19:53:34

                                                                                            Salmo1 >> Vranky, mřeny, střevlata, mihule jsou na vzestupu...? - a kde že se takový zázrak samovolně děje? A pana Kudláka do tohoto chlívku netahej.

                                                                                              N1Mara - Profil | Pá 26.6.2020 19:47:11

                                                                                              💦 Potok Hučina, pravobřežní přítok Studené Vltavy
                                                                                              Revitalizaci jsme provedli v roce 2013. Dnes jakoby neexistovalo dlouhé období, kdy tekla hlubokým a rovným kanálem s obrovskou kapacitou koryta.
                                                                                              💦 Nyní se díky svému mělkému meandrujícímu potočišti může při přívalu vody rozlévat do nivy. Odtok se zpomalí, část vody se zasákne a Hučina tak nadále výrazně nepřispívá k tvorbě povodňových vln na Vltavě.
                                                                                              👉 V našem projektu bit.ly/LIFEforMIRES s obnovou přirozených funkcí krajiny pokračujeme.
                                                                                              Do roku 2024 bude navráceno do přírodě blízkého stavu dalších 13 km potoků.
                                                                                              #LIFEproject #Natura2000

                                                                                              a pak že to nejde !!......

                                                                                                NSalmo1 - Profil | Pá 26.6.2020 17:02:27

                                                                                                Bachy >> Nádhera, nádherná příroda, nádherné video až mi jde mráz po zádech.Skorec vodní, konipas ,střevlata, rak, mlok, prostě úplně zdevastovaná příroda... úžasný. Vzpomněl jsem si na Ing.Jaromíra Kudláka njn.Thx

                                                                                                  NSalmo1 - Profil | Pá 26.6.2020 16:12:23

                                                                                                  Mrknato >> Ostatní ryby v pstruhové a lipanovém pásmu problém nemají.Vranky, mřeny, střevlata, mihule jsou na vzestupu těm rybám nevadí teploty, vodáci, chemie, čov, málo nebo moc hoven, estrogeny co tam ještě máte za blábolení?

                                                                                                    NSalmo1 - Profil | Pá 26.6.2020 16:06:00

                                                                                                    Mates PB >> V pořádku, není potřeba vylít s vaničkou i dítě.:-)
                                                                                                    Já si např. práci prof.Randáka vážím, je potřeba vnést světlo a fakta, nějaký dojem bych přenechal věštcům.
                                                                                                    Mince má ale dvě strany a když posloucháš pstruhového hospodáře, že nějaký přirozený výtěr nepotřebuje protože si na líhni udělá ryb kolik potřebuje tak tady už pak končí legrace.

                                                                                                      NMrknato - Profil | Pá 26.6.2020 14:12:23

                                                                                                      Bobo >> Máš to v makovici nějaký pomotaný, ale keďže máme hentů federáciu, tak zme bratčekovia a ďakujeme vám, aké pekné duháky nám posilatě.

                                                                                                        NMrknato - Profil | Pá 26.6.2020 13:50:46

                                                                                                        Salmo1 >> Nechci zabředat do jakýchkoliv spekulací, ale i pes, kterého půl života krmíš granulema si velmi ochotně vezme maso...... Když se může vysazovat tržní duhák, siven i Po v průmyslové variantě, proč ne lipan? Co tomu brání? Peníze, ano, proto by svaz neměl vymejšlet chujoviny a všechny složky by se měly na tomto význačně podílet finančně. Tržní, průmyslové ryby se loví po celé evropě, proč by nemohly i u nás? Ryby vysazené do vhodných, prázdných vod tam nejsou prioritně pro jejich nemožnou záchranu, ale pro lov. Mohou samozřejmě existovat a existují i chráněné rybí oblasti, které se spíš podobají spíži pro uživatele.
                                                                                                        Souhlasím s tebou, že dnes odlovují a vytírají zbytky původních druhů ryb brigádníci a samospasitelé bez hlubších znalostí. To je negativní stránka činnosti MO, kterou dřívě maskoval samovýtěr a životaschopnost tohoto výtěru. Myslím si, že ryby nemusí nikdo učit žrát, ale měly by mít co žrát, ale podle mě nemají. Obecní ČOV čistí vše, jen ne ty největší sajrajty.

                                                                                                          NMates PB - Profil | Pá 26.6.2020 10:12:35

                                                                                                          Salmo1 >> Omlouvám se, ale nemáš pravdu - možná by si o tom měl vědět.

                                                                                                            NSalmo1 - Profil | Pá 26.6.2020 9:55:35

                                                                                                            Mrknato >> Proč ne?Jenom já bych viděl Boha jako princip a černoprdelníky do toho netahej ti mají másla a hoven na hlavách už dost.
                                                                                                            7mld. proč ne?Můžeš si rybu odchovat do tržní nebo lovné velikosti a následně si ji ve vodě chytit nebo rovnou sežrat.Lipana matláš ve žlabu nebo rybníku bezmála půlku jeho života, učíš ho žrát granule a pak ho vypustíš do volné vody a řekneš žij...?To má být vtip nebo co?Kde zůstal rozum a intuice?
                                                                                                            Já chápu, přijde škola na exkurzi, pan ředitel při krmení ryb granulema je v údivu, paní učitelka žasne a omdlévá a děti jsou v extázi...ale co bude s rybami dál?Co ryby učíš...žrát granule, to vážně potřebují se naučit?A tady máme to naše ego.

                                                                                                              NBobo - Profil | Pá 26.6.2020 8:23:19

                                                                                                              Mrknato >> Pre takych mudrych funkcionarov ako Ty bude treba dat vody ochranarom, nech tam redukuju rybarsky tlak a hlavne chrania ryby a takym komercnym kruzkom ako rybarsky zvaz staci jeden rybnik v kazdom meste, kde si na jar nasype duhakov a v lete kaprov aby podla teba rybari mali co chytat. Mozte tam sypat ryby kazdy druhy den.

                                                                                                                Nu x a - Profil | Pá 26.6.2020 7:41:53

                                                                                                                Mrknato >> přesně,covid vlastně ani neexistoval...

                                                                                                                  NMrknato - Profil | Pá 26.6.2020 7:23:14

                                                                                                                  u x a >> To se ale moc nepředved. To jen lidi, vyluxovali biliardy...... to bude ten trest pro chudé a zbožné.....

                                                                                                                    Nu x a - Profil | Pá 26.6.2020 7:19:15

                                                                                                                    Mrknato >>a pak přijde jedinečná příležitost (covid 19) aby se lidstvo trochu zredukovalo a oni tomu ještě zabrání,škoda že nepadlo půl světa, stejně by nás bylo moc..

                                                                                                                      NMrknato - Profil | Pá 26.6.2020 7:14:08

                                                                                                                      Salmo1 >> Před 200 lety žila na naší planetě necelá miliarda lidí. V roce 1900 to byly miliardy dvě a v současnosti to je víc než 7,5 miliard lidí a všichni ty kurvy chtěj chytat a baštit ryby..... Co na to bůh?
                                                                                                                      Zajímavé je, že hned v prvním boží přikázání se hrubě liší text Exodu a černoprdelnické zvěstování..... Boha do rybařiny asi tahat nebudeme, co?

                                                                                                                        NSalmo1 - Profil | Čt 25.6.2020 23:22:22

                                                                                                                        Stilet >> Právě že vůbec ne.Původní smysl umělého výtěru byl využít plný potenciál jiker, kdy u spontánního výtěru je oplodněno do 10% jiker a u umělého výtěru je využito resp.oplodněno 90% jiker.Vše se následně vracelo ihned zpět do vody.Výtěr se prováděl 1:1 z odchytu přímo na revíru a o vše další se postaral přírodní výběr.Tedy žádná šlechtírna, velkovýkrmna atp.
                                                                                                                        Mimochodem výsledek který je v článku popsán není prvním negativním výsledkem u očipovaných ryb.Pokrok ano, ale hraní si na Boha se člověku většinou nevyplácí.

                                                                                                                          NMrknato - Profil | Čt 25.6.2020 23:03:16

                                                                                                                          Stilet >> Zajímavý postřeh. Nicméně moje pozorování lipanů většinou na MP tvé poznání nepotvrzuje. Ptal jsem se na to tady odborníků několikrát. Na MP i P jsem lovil jen velké lipany (30- 45cm) od r.1975, tak max. do roku cca 2005. Vyjímkou byl jeden malý revír, kde jsem pro změnu lovil jen lipany cca 15cm. Tak jsem si kladl otázku (stejně jako Steve McQueen v Sedmi statečných, že chránili vesnici, kde nebyly žádné ženy)....
                                                                                                                          Chytal jsem okouny malé i velké, plotice, štiky, jelce, pstruhy, cejny... malé i velké, ale lipany jen velké...... Dnes samozřejmě žádné.....

                                                                                                                            NStilet - Profil | Čt 25.6.2020 22:20:46

                                                                                                                            Salmo1 >> Přemýšlím, kam ukazují tvá slova - Jehova? Jakože zrušme posledních dvěstě let vývoje lidstva a vraťme se - kam?