MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK.cz - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

Ryby, které mizí z našich vod.

Slunka obecná ~ Karas obecný. Přátelé a kolegové, co si o tomto problému myslíte?

ZÁKLADNÍ URČOVACÍ ZNAKY pro prvotní (orientační) určení druhu karasa (100% jistotu dává vzhledem k možné hybridizaci pouze test DNA) - ke stažení ZDE. rozpracováno

Autor diskuse: 1Mara ®
Dále moderují: cormoraan ® + b.gun ® + Pěn_a ®
Zařazeno do: všeobecné - ostatní, 19.2.2014

Co s karasem stříbrným?

A)Dát mu pusu a pustit zpět do revíru 37%
B)Nepouštět zpět do revíru 54%
C)Je mi to jedno, nezáleží mi na našich původních druzích ryb 9%

Od 2.11.2015 hlasovalo 89 čtenářů.

Moderátorem vybraný zápis - stále nahoře.
N Pěn_a - ® Út 9.5.2017 17:29:43
Včera jsem přidal ještě mlíčáka. Už má třecí vyrážku, je to pěkně vidět. Třeba se do toho pustí už v akváriu :-) jezdí pořád bok po boku.

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 233 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

N MAXXSKATER - ® Čt 29.6.2017 15:23:25
Pěn_a >> Tady to bylo tenkrát pod celým splavem, ale jak říkáš, to jsou ty rybářské záhady a i proto je ta rybařina krásná, že jdeš k vodě a v podstatě nikdy nevíš, co vlastně nakonec budeš chytat. =)
N Pěn_a - ® Čt 29.6.2017 15:21:09
MAXXSKATER >> Něco podobnyho jsem zažil s úhoři a candáty. Braly v létě od oběda do pěti. Ale jenom na jednom místě. Jak jsem to hodil pár metrů mimo, tak jsem byl bez záběru. Jsou to někdy nevysvětlitelny věci.
N MAXXSKATER - ® Čt 29.6.2017 10:54:44
Pěn_a >> Jednou tak před 12 lety se tady u nás mníci na řece zbláznili a asi 2 týdny v kuse tady brali v létě místo úhořů v největších vedrech ... Dodnes nevím, čím to tenkrát bylo. Pak už jsem to nezažil.
N 1Mara - ® Čt 29.6.2017 10:53:28
Pěn_a >> Tak já ti ho přeji, jako ryba okolo 50cm. je nádherná .-)
N Pěn_a - ® Čt 29.6.2017 10:41:58
1Mara >> to vím. Prostě jsem ještě neměl štěstí :-)
N 1Mara - ® Čt 29.6.2017 9:15:38
Pěn_a >> Ta je tajemná, musíš na ní ve správný čas :-) Jestli chceš radu, tak po SZ :-)
N Pěn_a - ® Čt 29.6.2017 4:46:36
1Mara >> To je pěkné. Mník je ryba kterou jsem ještě nikdy nechytil. A přitom ji tady máme vysazenou.
N 1Mara - ® Čt 29.6.2017 0:42:39 - SKVĚLÝ ZÁPIS, DĚKUJI!
Tak dnešní kontrola mníka, něco málo je pod vodou vidět, kvůli bouřce nejsou fota tak nějak perfektní, ale na oko je to jako akvárko .-) Mníci mají velikostně cca 5-8cm. .-) Jsem moc zvědavý, kolik kusů se na podzim odloví .-)
N sindeji3 - ® St 28.6.2017 18:39:45
Pěn_a >> no právě mě to hned trklo jak mi to děda řekl
N Pěn_a - ® St 28.6.2017 17:34:28
sindeji3 >> Jak si to tady přečte potočák62 tak se ti určitě ozve. Ale cosi mi říká, že to je špatně.
N sindeji3 - ® St 28.6.2017 15:37:05
petrikveprik >> Bohužel to udělali na revíru, kde nikdy nepůvodní potočák nebyl (Metuje 7 organizace MO Teplice nad Metují). Co se pamatuju, tak postup býval podobný jak se tu o tom mluví: chovné přítoky - kvalitní násada původního potočáka. Tak to bylo po léta. Bohužel v poslední době jich bylo asi málo (nevím), každopádně se vysazuje hlavně duhák a siven. Teď je asi nesehnali, tak tam dali potočáka granuláče. Vždycky jsem tu v tišinách potěr viděl. Je tu velký množství vranek a mihulí, prostě voda kam granuláč nepatří.
N petrikveprik - ® St 28.6.2017 15:08:27 - SKVĚLÝ ZÁPIS, DĚKUJI!
sindeji3 >> můžou... naše organizace to sadí taky, ale máme pstruhovku "rozseknutou" nepřekonatelným 2m jezem...takže pod jez a níž granule a nad jez nic, jen původní PO z vlásečnic.. s úmyslem udržení genofondu. Jestli to naprali mezi původní pstruhy tak můžete na schůzi maximálně poděkovat hospodářovi.
N 1Mara - ® St 28.6.2017 14:56:53
sindeji3 >> Bohužel můžou,více ti napíše Potočák 62 a nebo si o tom přečti tady na jeho stránkách ..http://www.zachranme-lipana.cz
N sindeji3 - ® St 28.6.2017 14:43:01
Chtěl bych se zeptat.. na mou srdcovou říčku nedávno vysadili poprvý potočáka granuláče (dřív se dával pouze siven a duhák). Je zde ještě pár původních potočáků, kteří se vytírají. A mě by zajímalo jestli ti granuláči se nemohou s tím původním křížit a zničit tak potomstvo.
N Pěn_a - ® St 28.6.2017 4:36:58
b.gun >> Tak to hrotit nechci. Dal jsem to sem jenom jako takovou perličku, když je ta okurková sezóna. Ale stejně by mě zajímalo co vlastně prodává. Ale KO to asi nebude když jedna fotka je KS a druhá KO. Asi v tom nemá zcela jasno :-)
N 1Mara - ® Út 27.6.2017 19:35:47
Pěn_a >> ono když si zada do gugle KO. tak mu vyjedou fota a věřím že i mé či kohokoliv jiného 😉
N b.gun - ® Út 27.6.2017 18:57:07 - SKVĚLÝ ZÁPIS, DĚKUJI!
Pěn_a >> Tak z toho inzerátu ani není jak poznat, zda nabízí skutečně KO - jednu fotku šlohl tobě, druhá (což dle mého navíc stejně není KO) je také stažená z netu.
Ale mohl bys ho trochu vyplašit, že připravuješ předžalobní výzvu na vydání bezdůvodného obohacení vzniklého užitím autorského díla bez svolení autora.
N Pěn_a - ® Út 27.6.2017 18:11:28
Seržant55 >> Facku za to, že prodává karasy stříbřity a ne KO :-) A mate lidi.
N Pěn_a - ® Út 27.6.2017 18:10:36
1Mara >> Mám pocit, že to co prodává KO není. Na fotku kašlu, akorát by mě zajímalo kde jsem ji vlastně dával. Není nic moc kvalitní, na svých stránkách ji nemám.
N 1Mara - ® Út 27.6.2017 16:43:58
Pěn_a >> tak mu udělej kšeft a hned u přebirky ho nakopej do kulí 😉
N Seržant55 - ® Út 27.6.2017 16:03:48 - SKVĚLÝ ZÁPIS, DĚKUJI!
Pěn_a >> Má obchodního ducha,ale podle mne zbytečně moc zubů.Potřeboval by selektivní facku,aby se mu trošku protřídily-hajzlík.
N Pěn_a - ® Út 27.6.2017 14:26:14 - SKVĚLÝ ZÁPIS, DĚKUJI!
Tak něco pro obveselení. Někdo na Bazošu prodává karasy obecny a někde se mu povedlo ukrást moji fotku :-) Akorát ji oříznul.
N Pěn_a - ® Po 19.6.2017 13:12:17
1Mara >> Zajímavé, vyzkouším.
N 1Mara - ® Po 19.6.2017 12:12:34
Pěn_a >> Kousek housky do kuličky od šrotu a i si zároveň zakrmíš :-))
N Pěn_a - ® Po 19.6.2017 4:45:05
1Mara >> Jenže při nahození se na nástrahu nabalí okřehek. To není vhodné řešení. Dobré asi neexistuje.
N 1Mara - ® Ne 18.6.2017 22:45:43
Pěn_a >> použití anglického splávku, je dost zatížen a zároveň citliví 😉
N Pěn_a - ® Ne 18.6.2017 22:25:04
čudlař02 >> Na to jak se loví, když je celá hladina pokrytá okřehkem jsem se chtěl taky zeptat. Mám obavy, že rozumnej recept neexistuje.
N Pěn_a - ® Ne 18.6.2017 22:22:58
b.gun >> To vím, každopádně ta stovka KO vysazená před šesti lety je poznat podle velikosti. A kříženci s tou červenou hrůzou jsou dost nápadní. Rolfe má ve svoji knížce pár fotek takových kříženců a nedá se to přehlédnout. Toho červenyho jsem odnesl kamarádovi do zahradního jezírka. Otázka zní, kolik jich tam ještě je. Je to v lese a musí se tam přes pole, cesta tam nevede a přesto se někdo našel kdo to tam dotáhnul.
N Pěn_a - ® Ne 18.6.2017 22:17:53
čudlař02 >> Tak tam jsem se chystal taky vyzkoušet jestli tam náhodou nejsou KO. Když jsem se tam byl na jaře podívat, tak tam žádný okřehek nebyl. KO berou stejně jako líni, musí být hnusně zataženo s přenáňkama jako v sobotu a pak to jde, ale jenom večer (a možná ráno).
Dneska jsem vyseděl za 4 hodiny odpoledne jednoho KO. V takovym počasí mená cenu se o lína nebo KO pokoušet. Naštěstí mi náladu spravily čtyři parmy z Moravy po cestě na lov KO :-)
N Pěn_a - ® Ne 18.6.2017 22:12:54
popolus >> Jo, jsou tam, už jsem chytil dva, jednoho jsem odnesl ale u druhyho jsem neměl kybl, tak jsem ho musel pustit. Ještě z tama odnáším ty sumečky americky, těch tam začíná být taky nějak moc. Ale vysazení KO už z jara parádně braly. Až budou mít 30cm tak si zachytáme :-)
N b.gun - ® Ne 18.6.2017 19:53:43
Pěn_a >> Bohužel častý jev, kdy se nějaké vemeno projde s kýblem nejenom barevňáků a nahází je do každé louže, kterou cestou potká. Z mého pohledu je to ale mrtvá voda. Sice se tam nasazenci KO můžou úspěšně množit, ale kvůli kontaminaci už není stoprocentně zajištěno, že dorost, který se tam následně vyskytne, je skutečně čistým materiálem. To by se musel každý jedinec přetestovávat, a to je jaksi nereálné.
N popolus - ® Ne 18.6.2017 19:25:19
Pěn_a >> bouhzel sem na neredinske videl 2 zlaty karasy
N čudlař02 - ® Ne 18.6.2017 19:25:16
Dnešní dopolední krátká návštěva lokality Uničov-Střelice. hladina pokrytá okřehkem, splávek ním nechtěl ani propadnout, loveno u lávky, kde vítr uvolnil kousek hladiny, bohužel bez záběru. podle břehů docela dost klesla hladina vody. Kolem vody neskutečná džungle kopřiv, bodláků a komárů.

Jak lovíte na vodách kde je hladina uzavřená okřehkem?
N Bušák - ® So 17.6.2017 20:27:17
Pěn_a >> jasan,lidi jsou fakt blázniví ,neváží si krásný vody
N Pěn_a - ® So 17.6.2017 20:23:39
Bušák >> No právě. To bys musel vidět jak to je schovany, něco jako ten váš lom, a stejně někomu stálo za to, to tam donést. To prostě nepochopíš.
N Bušák - ® So 17.6.2017 20:15:55
Pěn_a >> moc pěkná voda,až na ty červený mrchy
N Pěn_a - ® So 17.6.2017 20:05:57 - SKVĚLÝ ZÁPIS, DĚKUJI!
Tak jsem dneska navštívil malé lesní jezírko, kam jsem před lety vysadil KO ze Soboněk a nějaké líny. Poprve jsem tam na ryby zajel letos a na potřetí se zadařilo. Chtěl jsem jenom vědět jestli ty ryby přežily a jestli se rozmnožují a to se povedlo - přežily a KO se vesele množí, u línů si nejsem tak jistej, chytil jsem jenom jednoho a vypadá to, že to je ten před lety vysazenej. Bohužel tam už někdo hodil tu červenou hrůzu. Ještě to tam vyzkouším, úžasné místo.
N Pěn_a - ® Po 29.5.2017 6:40:40 - SKVĚLÝ ZÁPIS, DĚKUJI!
A nejpříjemnější - práce na vlastním. O víkendu jsme si zabetonovali dvě nezničitelny lavečky a kamarád posekal trávu.

Červené karty: okoun11

[ otázky | všeobecné | ostatní ]

Co je nového - všeobecné
Oznámení - obecné
Vložit oznámení

Velké poděkování

Chtěl bych moc poděkovat panu kolegovi rybáři z Lenory, který našel moje věci - peněženku se všemi doklady, oběma telefony, zápisníkem, fotoaparátem a další v textilní tašce na břehu Lipna a projevil...

Všem přátelům a kamarádům...

Oznamuji Vám,že dne 23.6.2017
Nás opustil pan rybář,Ladislav Kulhavý ve věku nedožitých 50 let ,po dlouhé a těžké nemoci.Guláši,navždy.!!Heavy Metal a rybařima,na vždy.!!!!Splnil ...

Ztráta

Zdravím kolegové a kolegyně.
V sobotu 24.června na Pochni (revír Čížina 1A)syn ztratil peněženku pravděpodobně někde u závory. Kdyby se náhodou objevil někdo ze zdejších členů,který ji našel a...

Elektronický sumář úlovků

Pro zájemce byl zkušebně spuštěn projekt "Esumář". Slouží k internetové elektronické evidenci úlovků a závěrečnému vytvoření sumáře úlovků a jeho odevzdání. Esumář nezbavuje rybáře povinnosti...

Kalendář akcí - obecné
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniDelphin Lehátko Rebel - Super Novinka

Za 1309
Postel plná překvapení! To je určitě slogan, který nejlépe vystihuje tuto postel. Když dáte prvotní předsudky bokem, zjistíte, že většina rybářů na rybách nic víc ke komfortnímu spánku nepotřebuje.

akce, rybareniBelly Boat LINEAEFFE + PLOUTVE Zdarma!!!

Za 4499
Nyní opět za Top cenu!!! Nový belly boat od LINEAEFFE, skvělá cena! SET BELLY BOAT + PLOUTVE+ PUMPA + PŘEPRAVNÍ TAŠKA.