Věhlasný rybář Jakub Vágner žil jako bezdomovec. Spal v parku a vybíral koše.

187 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Niva - Profil | St 4.12.2024 22:00:58

ovčák >> Už jsme to tu psala asi, ale zopakuji. Je to 33 let zpět. (já vím děsný). V Praze byla konference na evropské úrovni - byla jsem tam jako překladatelka. Po ní byla after patry. Na Císařské louce v Praze. Hostem byl i britský přírodolog, slavný rybář (sorry, nevím jméno).
Takže: nejdřív přijel náklaďák. Do připravené kádě složil megasumce. Megasumec se přivázal a pustil do vody. Pak zněly nějaké sirény, jako pozor, něco se děje. Všichni přiběhli k vodě. Do vody skočil Jakub i britský přírodolog, Jakub sumce jako ulovil - zázrak ve Vltavě, přírodolog mu gratuloval, objímali se všichni tři a diváci tleskali obdivovali.
Tohle když zažiješ, sotva můžeš mít jakuba na plakátu ve skříni, to jsou praktiky, které používá běžně.

    NKopov - Profil | St 4.12.2024 11:16:08

    murphyy >> máš pravdu. Ale tady se nepíše o jednom přešlapu. Ty přešlapy ,lži a herectví se s ním táhnou celou jeho "karieru".
    Není potřeba chodit nijak daleko. Stačí se jen ohlédnout k začátku téhle sezóny lovu dravců. Hned na zahájenou se z něj stal vlastně pytlák který neměl mít papíry. Jen díky tomu jak píšeš,že je "slavnej" a porybni neměli koule mu vzít papíry jak komukoliv jinýmu,tak se z něj pytlák bez not nestal. A jak na to celý reagoval kubík na sociálních sítích? Opět lži,klamání a mlžení a ještě ze sebe udělal hrdinu místo toho aby strčil hlavu do písku a byl rád že to dopadlo jak to dopadlo. Všichni kdo mu tuhle pravdu na fb napsali skončili v blokaci a jejich komentáře okamžitě smazány. Kuba naopak ze sebe udělal před veřejností udělal hrdiny kolik mel kontrol,jak vše prošlo a všichni zlý jazykové jsou lháři.
    Ve skutečnosti bylo vše jinak.Těm porybným se tři dny kouřilo z hlavy a nakonec kubík odjel s rukama nad hlavou. A to už se vůbec nebavím o tom ,že tam dost možná chytal ryby na hnízdech což se ale dost blbe dokazuje. Na fb dával videa a ukazoval jak jsou dokousani a jak jsou nynější doby hájení spatne ,že se právě začali ryby třít a jak je to špatně že v době rozmnožování můžou sumci chytat. Když mu tam lidi napsali že je on sám chytá na hnízdech,tak opět blokace,mazání komentářu a celý to okamžitě otočil že na té lokalitě se sumci třeli už před měsícem a že to přece ví každý kdo o tom něco ví.. prostě lež střídala lež.
    Ale přijde mi že vysvětlovat to lidem co ho žerou je jak házení jak hrachu na zeď.

      NPindˇa - Profil | Út 17.12.2024 12:06:59

      block21 >> Pár facek od manželky 😁

        NHonza7 - Profil | Ne 24.11.2024 22:33:16

        LudoO >> Promiň kolego, opravdu jsi se vyjádřil velmi nevhodně ke kolegům rybářům, kteří tady věnují nejen svůj čas, ale i vlastní peníze k tomu aby zachránily původní druhy ryb, případně původní genetické formy potočáků, karasů obecných a dalších. Tito lidé nemají za sebou žádné štáby, které by je dotovaly, případně to co zdokumentují určitě do televize neprodají, ale poskytnou zdarma.
        Osobně pana JV vnímám dosti rozporuplně - v mnoha věcech k nám přibližuje svět - především v oblasti parazitologie. To co dotáhnul určitě obohatilo v mnoha směrech laboratorní medicínu.
        U samotných ryb tak jednoznačné výhody nevidím - leda v publikacích pro děti. Jeho aktivitu spíš vidím v medializace, než v něčem odborným. Vyjádření ohledně čichavců se mu vůbec nepodařilo. Možná si to ani neuvědomuje díky tomu co už v životě zažil, ale odbornost vnímám já úplně jinak. To, že něco natočí a takovým vehementním způsobem se to tlačí do lidí, tak to vede jenom k jednomu, lokalita zmizí i s vzácným druhem ryb - vnímám to spíš jako medvědí služba.
        Mnozí z nás si určitě vzpomenou na jeho spolupráci s Veolií - možná pěkné pro děti a laiky, určitě ne pro rybáře a samotné ryby.
        Myslím si, že máme spoustu osobností a především výzev v oblasti rybářství, který by v mediálním prostoru si zasloužili daleko víc prostoru. Bohužel se mediální svět posral a média valí svoje klíny lidem do hlavy, ale témat kterým by se měli věnovat, tak o nich dělají, že neexistují.
        Záchrana karase obecného, hlavatky, jesetera, slunky, hrouzků, drska, ježdíka a dalších zřejmě do této chvíle není prioritou. Nevím zda-li opravdovému rybáři, tělem i duší, by tohle mohlo být jedno?
        Na to, že byl poradcem ministra zemědělství a možná je jím i teď, tak to žádný pozitivní efekt pro naše ryby nemělo.

          Npier - Profil | Ne 24.11.2024 20:07:36

          LudoO >> Aniž bych tě chtěl jakkoliv napadat.
          Zkus se prosím poohlédnout v minulosti tohoto člověka, budeš-li alespoň trochu důsledný, najdeš spoustu věcí které tě donutí buď hledat dál, či alespoň zapřemýšlet nad tím proč jeho jméno na spoustu opravdu kovaných rybářů a lidí skutečně milujících přírodu působí jako červená na býka...

            NTEZAR - Profil | St 4.12.2024 22:24:17

            iva >> To si pamatuju, bylo v televizi, že prý Vágner chytil na zahájení dravců pod Vyšehradem rekordního sumce.Ale rychle se ten jeho podvod profláknul a ještě rychleji ututlal.Když se ho pak na jeho přednášce na FF tenkrát jeden rybář zeptal jak to bylo, dělal, že neslyší a zamluvil to hned jiným tématem.Tomu může věřit jen někdo,kdo věří, že tu budeme mít do čtyř let platy jako v Německu...🤩

              NMrtweyUbrus - Profil | So 23.11.2024 20:52:10

              Mohl by se k tomu vrátit, je ho poslední dobou všude tak nějak moc.

                NLudoO - Profil | Ne 24.11.2024 12:57:48

                Poslechl jsem si ho. Zde je vidět, že poznání = moudrost. Nejvíce kritizují nuly, které nikdy nic nedokázaly.

                  NMalda512 - Profil | Po 25.11.2024 11:52:18

                  LudoO >> Je spousta rybářů, kterým by se Vágner měl klanět.
                  A ty placas kraviny. Vágner si,, nenávist,, rybářů vybudoval tím jak lže,vymýšlí si, ohýba fakta, dělá pitomce z ostatních. A víš co je úplně největší pecka.? To, že pokaždé se na ty jeho podvody a lži přijde.

                    N$ - Profil | Út 3.12.2024 14:25:41

                    Řízek 5,125 >> myslím, že velmi dlouho. Vidím pár fandů, které neznám. Ale znám dost rybářů osobně a ... prostě bez šance být uznaný komunitou rybářů.
                    Chápu, že když někdo sotva tak nějak tuší, že nějaký JV existuje, zakopne o 'podcast' ... a sedí, kouká a nechápe, co je to za úžasného člověka... vlhne u toho a na konci už sedí v bazénku a musí do sprchy, prokleje všechny závistivé hejtry, pošle mu výplatu na genofond a koupí všechny čínské věci, na které je nalepeno jeho jméno.. chápu.
                    My, co víme o xy lžích, průserech atp. za ty desítky let, my to herectví prostě nesežerem

                      Novčák - Profil | Út 26.11.2024 16:42:52

                      bart.bm >> Točit pro National Gegraphic může každý? To snad nemyslíš vážně. Podívej se na jejich kritéria pro obsah, zpracování, kvalitu obrazu atd. To, že mají svoje profi týmy, má svůj důvod, ale když je to tak jednoduchý, zkus jim něco prodat. Pak napiš, jak jsi pochodil.
                      Že Vágner natáčí pro peníze není žádný tajemství, je to jeho práce a živí se tím, tak jako jiní herci. Ty snad pracuješ zadarmo?
                      S tím, že ryby jako on nachytá každej, kdo má čas a prostředky, souhlasím. Stejně jako každej může mít vilu u moře a Porsche v garáži. Jen se k tomu dopracovat…

                        NBulda 64 - Profil | Čt 5.12.2024 11:41:10

                        kubas. >>
                        Mně vadí, nemyslím teď jen kubikulu, ale u přírodopisných filmů všeobecně, když aktér/průvodce neustále strká hubu před kameru a obsah dokumentu je tím pádem upozaděn... je to americký styl, kdy musí jít "zálesákovi" o život, nejlépe každých 5 minut :)... (tihle naši zálesáci, včetně toho mladého ušáka, na tuhle vlnu bezezbytku naběhli ;"((.. no, je to trapárna veliká..
                        O to víc si člověk váží krásných dokumentů, které snad 60 let dělal Sir David Frederick Attenborough, britský přírodovědec/popularizátor, režisér, scenárista
                        a dokumentarista.
                        To pak srdce zaplesá 👌😉
                        .. a ne jak tihle vtíraví a neupřímní panáci...
                        Ale jak už zde bylo vyjádřeno, netřeba to hrotit, je to jen role a byznys, kde pár lží ještě zvýší
                        sledovanost 🫣😂

                          NPiskořík - Profil | St 4.12.2024 11:27:58

                          Jeden střípek pro neznalé a ty, co mu ještě žerou "Angle face" a ten procítěný projev .....moc dobře věděl, koho a s jakým know-how přetahuje....etický a morální fail jak prase....pana Flajzara znám, několikrát jsem něco potřeboval ohledně hlásičů a i jsem s ním párkrát hovořil na veletrhu....strašně ochotnej, pracovitej a slušnej pán.....pravda, nenatočil nic pro NG, není to věhlasnej cestovatel, nenapsal žádný knížky pro děti, ale u mě je to 100x lepší a slušnější člověk, než JV...:o)

                          https://www.inrybar.cz/ostatni/rozhovory/tomas-flajzar-o-firme-jakub-vagner-electronics-jakub-vagner-udelal-chybu-osudovou-chybu/

                          Zde aspoň trošku zafungovaly boží mlýny a po JV Electronics už neštěkne ani pes....:o)

                            Np.horys - Profil | So 30.11.2024 20:11:46

                            Že by učitel :D boje s anakondou :D

                              Ndrvoštěp - Profil | Čt 28.11.2024 15:33:12 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                              jurasoft >> Boha taky nikdo neviděl a koukej kolik má fanoušků😆😆😆😆

                                NMalda512 - Profil | Po 25.11.2024 11:56:36

                                1Mara >> Maro nemá cenu na toho pitomce ( Vágnera) plýtvat časem. Stačí jedna reakce a kašlat nato. Kdo nevěří ( tomu, že je Vágner podvodník) ať si dal žije v tom, že děti nosí čáp. 😁

                                  Npier - Profil | Ne 24.11.2024 21:37:02

                                  LudoO >> je opravdu nemožné jakkoli tohoto člověka hodnotit bez alespoň částečných vědomostí o jeho minulosti...
                                  Ale jestli jsi se opravdu ztotožnil s názory které v současné době prezentuje, věř že je to pouhý ( čistě komerční) kalkul.
                                  A jsi- li , jak píšeš zcestovalý člověk, nejspíše je to bohužel jen další důkaz , že to dělá skutečně dobře.

                                    NPiskořík - Profil | Pá 29.11.2024 22:22:50

                                    kubah >> Všeobecně...když chtěl tenkrát Potočák62 mediálně s KO od JV pomoct, vysral se na něj.....protože z toho tehdy nečouhal žádnej byznys....pro mě jsou lidi jako šílenej Mára, Potočák a spol. který to dělaj důší, předaleko před tímhle prospěchářem.....a rozhodně neudělal víc s KO jako za ty roky Mára a spol.....to se třeba postav na hlavu ale pravdu nemáš ani smykem...

                                    Lidi rychle zapomínaj....nebo si snad nikdo nepamatuje jeho akci s Veolií se záchranou potočáka?...jak vysazoval za účasti TV štábů nesmyslně velký potočáky pochybné gennetiky ve Špindlu kousíček nad Labskou?....fraška....ale kdo neví, nezná, zatleská....chápu....:o)

                                    https://www.youtube.com/watch?v=v5YSLFxrOx4

                                      NPetr64 - Profil | St 27.11.2024 19:03:28

                                      Slavíček >> Kvůli arapaimě nemusíš cestovat přes půl světa. Máme je i v Asii.😁

                                        Nbart.bm - Profil | Út 26.11.2024 6:45:19

                                        ovčák >> točit pro NG může každý. Tak jak psát články do jejich časopisu. Točíš to jako soukromá osoba a NG to normálně prodáš. Tak jak JV točil pro ČT. Natočil díl a prodal jim ho. Televize to pak v rámci smlouvy prezentovala pod svým logem.
                                        Ty ryby co nachytali on,nachytá každý kdo bude mít tolik času,lidí kolem sebe atd. jako on.To není těžké se naučit,tak jak se člověk naučí svou práci kterou dělá. Známej byl taky na Arapaimy,mekongske sumce,tibetské Parmy atd. peníze má a nudí se. Dokonce měl průvodce co i JV a pokaždé když ho vidí, tak se směje že mu to lidi žerou. Ale každého život a věc čemu chce věřit. Já věřím známému. On to dělá pro zábavu,JV pro peníze a slávu a v tom je rozdíl.

                                          Novčák - Profil | Po 25.11.2024 23:21:35

                                          Vágnerovi věřit můžete a taky nemusíte. Můžete ho mít rádi a taky ho můžete nesnášet, to vše je v pořádku. Ale… Donekonečna v každé diskuzi o něm vytahovat fotky z rybářství (úhoři) a tím demonstrovat, že je to hajzl?
                                          Ať se to všem líbí, nebo ne, tenhle chlap něco dokázal. Točit pro NG se jen tak někomu nepovede a že se tam dostal kluk z Čech, to už je velikej klobouček. A kecy o tom, že mu to zařídil tatínek… V Americe o nějakým Vágnerovi hudebníkovi nikdo nic neví, neprotlačil by ho tam, i kdyby stokrát chtěl.
                                          A v Čechách? Na jeho pořady se dívají i nerybářky, kterým jsou ryby ukradený.
                                          Já se s ním osobně neznám, nic od něj nemám, jakej je mimo kamery netuším. To ale nic nemění na tom, že nachytal ryby, o kterých se kritikům může jenom zdát, je asi jedinej rybář v Čechách, kterýho zná i spousta nerybářů, finančně na tom asi taky nebude blbě.
                                          Závist je svině, ale každej má možnost nějak a někde se prosadit. Kdo té možnosti nevyužije, většinou jen blbě kecá a plive po těch úspěšnějších.

                                            NKnapík - Profil | Po 25.11.2024 13:17:19

                                            Asi ho k tomu vedli už rodiče, jinak si to neumím vysvětlit.
                                            Kajman 7/1999
                                            Ze kdy je ta fotka, nepoznám, ale určitě mu nebylo 18.

                                              NŘízek 5,125 - Profil | St 4.12.2024 13:56:48

                                              ovčák >> jenom dodám -
                                              dva jeho projekty- Cesta pstruha a Genefond velkých kaprů na Katlově.
                                              Z biologicko ochránřského hlediska uplný nesmysly.
                                              který skončily se zastavením penezotoku, v zásadě to byly jen PR akce.
                                              Celý je to o tom, že veřejnosti je nějaký rybaření a ochrana přírody v zásadě ukradený, jako byznys je to zacílený jen na jednu skupinu, není v tom žádný celospolečenský zájem. JV sledují pouze jako mediálně se prezentujícího rybáře, který chytá pekný ryby a dělá hezký pořady. NIc jinýho za tím nemají potřebu hledat.

                                              BTw- Málem mu prošla akce na 4-24 hod rybolov po celý rok, už to bylo rozjednaný na MZe, nastěstí zde zasáhl ČRS, že takhle tedy ne, že z hlediska nějaký ochrany populací ryb to není žádoucí.
                                              JV to prezentoval jako svoje velký vítezství, jak levou zadní dokázal zařídit to, co rybáři chtějí a nikdo jiný to před ním zařídit nedokázal..., fakt o fous se mu to nepovedlo.

                                                N$ - Profil | St 4.12.2024 1:03:49

                                                ovčák >> co bys řekl..? Je tady toho opravdu dost a psát to stále dokola je únavné. Najdeš na Mrku mnoho jeho blamáží včetně fotek. A nemyslím tím ty dvě tkaničky vyfocené v rybářství. Přeji ti hodně úspěchů při pátrání, máš to snazší, než vkladatelé oněch 'špinavostí'. Máš to vše na jednom serveru.
                                                PS: nepoblij se

                                                  NP!F - Profil | Út 3.12.2024 21:59:14

                                                  ovčák >> vieš, Mára to písal už 1000 x, prečo zase písať tie isté sračky?
                                                  V jednom mi ver. Vágner a iné rádoby celebrity sú ďaľeko väčšie zlo ako tie masařky na ktoré máš vlastný názor. Akurát máš v procesore málo informácií, tak to nevie správne vyhodnotiť

                                                    NKopov - Profil | Út 3.12.2024 14:22:56

                                                    Řízek 5,125 >> Vágnera beru pro sportovní rybolov jako to největší zlo. Problém je už ta mladá generace kterou se zcela účelově snaží vychovávat a co mu zobe z ruky a vidi v něm boha. Když se podíváš na ten jeho posranej team-to jsou z velké části děcka z jeho táborů,který si navybiral a který poporostli a dnes mu pomáhají pro jeho značku ničit to co on sám zničit nestíhá.
                                                    A jak tu píše medúza že vajgl je zakladatel sumcariny- to se hodně sekl. Byl to Tomi,dalas,plzák. Vlastně lidí který učili vajgla chytat sumce.

                                                      Nsven - Profil | So 30.11.2024 18:11:05

                                                      Piskořík >> Pro ty co nejsou v obraze by bylo dobré doplnit, že ta velkolepá a mediálně ostře sledovaná záchrana potočáka, se odehrála pod mostem ve Špindlerově Mlýně, na posledním kilometru revíru 453 112 - Labe 39 A, ústícího do soukromáku ÚN Labská...
                                                      https://labska-pstruhova.webnode.cz/nakup-povolenky/

                                                        NPindˇa - Profil | Pá 29.11.2024 10:08:45

                                                        jurasoft >> Raději tu kolegyni v kanclu prubni po staru 😁

                                                          NLuigi_Lasagne old - Profil | Čt 5.12.2024 12:23:48

                                                          Nemáte kouska empatie. Australskà bezdomovecka škola je vyhlášena jako jedna z nejtvrdších a formuje budoucí věhlasné osobnosti k tvrdému egoismu a presmrtvolyjdoucismu Takovej nelítostnej souboj o popelnici tam casto končí ztrátou zubů, krve a nedejboze i panictví.

                                                            NBigFlies - Profil | Čt 5.12.2024 10:17:40

                                                            ovčák >> btw, keď točil hlavátky, tak strávil veľa času aj v SK. Fungovalo to tak, že ho vodili presne na tutové miesta, kde má chytať. Tá drina, nájsť si miesta sám a skúšať, ho veľmi pravdepodobne obišla veľkým oblúkom. Ale to len poznámka, pracovitý pravdepodobne bude, bez toho by to asi nešlo. Ja ho nejak nesledujem a chápem, že viaceré veci asi aj musí robiť, lebo sa potrebuje predať a má z toho biznis.

                                                              Nnej.vydra - Profil | Ne 1.12.2024 9:07:22

                                                              Za sebe, nejlepší rybářský podcast co jsem vzhlédl. Rychle jsem přelétl zdejší diskusi a je vidět, že se u nás úspěch neodpouští. Pro National Geographic může vlastně točit každý... To jsem se tady fakt zasmál, skutečná moudra.

                                                                N$ - Profil | So 30.11.2024 16:50:03

                                                                Medusa >> chytal jsem na revíru, kde on... masakr pro ryby, aby byla fotka. Spíš xy fotek..
                                                                S tím vercajkem jak říkám. On nemá značku, vývoj, nic. Jen vytipuje, vyzkouší, přelepí, zdvoj(ztroj)násobí se cena a cajk...
                                                                Osobně nebo na kameře je asi jedno, prezentovat se umí tak i tak, vždyť to je základ.
                                                                Za mě, mluví historie a skutky. Ne dojmy při potlachu. Zcela jistě jsem mohl zapřést rozhovor několikrát, ale za krkem se mi ježila kůže jako ridgebackovi... Petrův Zdar

                                                                  NHonza7 - Profil | Út 26.11.2024 0:51:18

                                                                  LudoO >> Píšeš tady o nevraživosti k určité osobě a sám ji tady rozséváš, jenom proto, že JV vnímají negativně. Ty víš čím podle Tebe se ty nuly živí, jak kvalitně odvádějí svojí práci? Zda-li někomu poskytli kostní dřeň, či několikrát darovali krev, nebo někomu nezištně poskytli finanční pomoc v hmotné nouzi, případně pomáhali postiženým lidem při záplavách? Všechny tyto nuly o kterých píšeš mají jedno společné k svému životu nepotřebují PR, dělají to spontánně.
                                                                  Já tohle nevím a tak bych je v životě nulou nenazval.
                                                                  Kritika by měla směrovat nějakým činům případně k situacím, které jsou nejlépe zdokumentované a nebo jsou doloženy svědky, ale těžko komplexně k osobě kterou vůbec neznáš.

                                                                    NKlobasa1 - Profil | Po 25.11.2024 16:11:31

                                                                    Knapík >> Tady máš nového rybáře..je to z trofejí a kapr má údajně 102 cm. a 14 kg :-))

                                                                      N$ - Profil | St 4.12.2024 23:00:14

                                                                      iva >> 😉 byl to Rex Hunt a dobrá zpráva, nejsi tak stará.
                                                                      Mně se to doneslo hned druhý den, bo náklaďák viděla spousta lidí a prý byl popsaný SÁDKY 🤦‍♂️ 🤣

                                                                      https://www.novinky.cz/clanek/koktejl-slavny-rybar-ulovil-v-praze-obriho-sumce-40162096

                                                                      https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/79382-z-vltavy-vytahli-dvoumetroveho-sumce

                                                                      Jak píšeš, on má levý skoro všechno. Arapaimy, tygří ryby, sumce, anakondy - taky tuším existuje odhalující fotka, úsměv, charakter

                                                                        N$ - Profil | St 4.12.2024 13:27:01

                                                                        murphyy >> píšeš to sice hezky, ale je to přesně naopak.
                                                                        Dělal jsem, krom jiných, i pro dva opravdu špatné lidi. Múj názor je takový, že by měli sedět a s nimi možná i půlka firem. Místo toho si užívají svoje mil., možná spíš mld. A jedou dál. Proč? Protože prachy, reklama, Facebook, youtube.
                                                                        Lidi vědí, že s nima ne, ale reklama, fb a ytb odloví mraky důvěřivců. Rok co rok, furt dokola. Na fb a ytb, kterému vždy vládne vkladatel nebo zakladatel stránky, mají svatozář. Proč? No protože zaměstnávají x lidí, kteří musí ve dne v noci kontrolovat příspěvky a vše negativní obratem mažou. Takže výsledný obrázek je poněkud zkreslený. Dovolím si tvrdit, že z podstaty věci je fb a ytb extrémně nekorektní prostředí, které přímo nahrává, vybízí leváky k akci, neboť mají vše pod kontrolou a pravda, pokud je nepříjemná, je odstraněna.
                                                                        Takže kde najdeš pravdu.. Na fb, ytb... nebo mezi lidmi, z nichž mnozí vědí, viděli na vlastní oči (patřím mezi ně) ? Co je korektnější? Diskuse všech nebo vládce mazač blokátor?
                                                                        Vždyť je to zcela jasné

                                                                          NKuban - Profil | So 30.11.2024 19:24:38

                                                                          spekstr >> 🤗

                                                                            NR.P. - Profil | St 27.11.2024 15:47:51

                                                                            Karlokkk >> Wade je biolog, který na rozdíl od JV o těch rybách opravdu něco ví. Natáčet začal ještě před ním a svoje první výlety podnikal v době kdy JV ještě tahal kačera.

                                                                              NG.Moolis - Profil | Út 26.11.2024 10:53:36

                                                                              Světskej s rybářským prutem.

                                                                                NPiskořík - Profil | Pá 20.12.2024 13:45:29

                                                                                Jen jestli jen nezávidíme a neodpouštíme úspěch....;o))

                                                                                  Nmurphyy - Profil | Čt 5.12.2024 15:07:42

                                                                                  ak je to pravda tak je to hodne smutne ze niekto dokaze pichnut hacik do ryby a potom ju akoze zdolat a prezentovat ze bola chytena normalne-nech uz su dovody akekolvek, to nie je rybar za mna o charaktere nehovoriac

                                                                                    Niva - Profil | Čt 5.12.2024 11:11:24

                                                                                    Donrybarios >> s těmi lety jsem se samozřejmě sekla, nebylo to 33 let zpět, omluvaaa:-)))). Já ten rok fakt nevím, ale byla jsem mladá, tak mi to přišlo:-))). Beru zpět a dík za upozornění.

                                                                                      N$ - Profil | St 4.12.2024 17:50:35

                                                                                      Řízek 5,125 >> a s těma instalatérama to je taky všelijak. Polovinu věcí jsem po nich předělával, zedníky jsem vyhodil, bo co předvedli se ani nedá popsat. Firma na vodu plyn topení mě dopojila na plyn tak, že revizák od toho utíkal a kryl si hlavu. Skoro po každém automechanikovi věci opravuju, dodělávám nebo jsem nasranej, co zase zku.vil. Doktoři, advokáti, řezníci... 90% sotva na svou profesi stačí. 10% jsou mistři, fachmani. Týká se to všech odvětví.

                                                                                        N$ - Profil | St 4.12.2024 17:35:27

                                                                                        To je otázka, na kolik by pokračovatelům slavných jmen stačil naředěný talent a na kolik byla berlička. Ono umění, nejen herecké, je na pomyslné sinusoidě v propadu, takže vyložený průser tolik neční. Až na vyjímky... Šel jsem nedávno kolem TV v bytě, jenž není můj. Byl tam jakýsi asi zábavný pořad. Bouček moderátor, naproti Genzer a Brzobohatý a jěště nějaké postavičky. No šel jsem okolo dvakrát. Poprvé Brzobohatý nechápal vůbec situaci a slova, takže se mu to snažili nějak opsat. Podruhé se snažil slovy popsat cosi, co chtěl pro změnu sdělit on. No jako byl to masakr. Měl s tím dost potíž. Dost velkou potíž. Takže buď večer předtím pařil a v krvi měl koktejl látek, anebo spadl z lešení min. 2 patro, anebo ta třetí možnost. Kdyby to četl, zeptal by se, která to je.
                                                                                        Ono podle mě moc hereckého umění není teď zapotřebí. Vše se odehrává tak, že si herci povídají. Je to takové herecky ploché. Ale to se týká i zpěvu např.
                                                                                        No a zápletku, pokud je náhodou přítomna, rozluští i můj pes po 5 minutách od začátku. Zkrátka kvalita produkce mi napovídá, že to je o známostech víc, než kdy jindy.

                                                                                          NBulda 64 - Profil | St 4.12.2024 12:01:41

                                                                                          Majitel sítě rybářských obchodů "uhabakuka" :
                                                                                          Naše obchody v Klatovech a Tachově jsem přenechal firmě JV Rybářství a věřil jsem, že budou pokračovat v mojí započaté práci, ale zvěsti, které jsem od vás dostával mne bohužel přesvědčily, že to byla chyba za kterou se vám omlouvám. Netušil jsem, že to půjde takzvaně Do kopru. Mrzí mne, když vidím jak moje dlouholetá práce dopadla, a omlouvám se vám, našim příznivcům, že již nebudu v těchto městech nic budovat....

                                                                                            NKopov - Profil | St 4.12.2024 11:36:06

                                                                                            Piskořík >> jo tohle mám taky celkem živě v hlavě "akce flajzar". Stejně tak jak likvidoval dobrý a funkni ryb prodejny. Má toho na svědomí opravdu hodně. Jen je zajímavý jak se po všech těch jeho projektech a spinavostech postupně slehla zem .

                                                                                              NPiskořík - Profil | Út 3.12.2024 9:47:32

                                                                                              Řízek 5,125 >> :o)))

                                                                                              Za dětskou edukaci má bezesporu kredit….nicméně, když začal časopis Rybářství vydávat na svých stránkách komiks o JV a já marně listoval a hledal tam ten jeden odborný článek, co tam skoro vždycky byl, po více než dvaceti letech jsem s úsměvem na rtu zrušil předplatné….byla to taková ta poslední kapka….:o)

                                                                                                NŘízek 5,125 - Profil | Út 3.12.2024 9:26:17

                                                                                                Btw- a jeslipak víte, že napsal i 3 knihy pro deti-
                                                                                                Jak Jakub potkal ryby, Jak ryby nedaly Jakubovy spát a Jak Jakub objevil rybí ráj
                                                                                                Dokonce lze všechny zakoupit i ve výhodném balíčku,
                                                                                                to by mohl být vhodný vánoční dárek, třeba pro Máru, že by mu Parma četla na dobrou noc:-))

                                                                                                  NŘízek 5,125 - Profil | So 30.11.2024 22:01:18

                                                                                                  1Mara >> nerozčiluj se:-)
                                                                                                  Btw- taky sem se s JV bavil naživo, i o ty cestě pstruha, a byl docela normální.
                                                                                                  Nicméně, prostě to chytání pojal jako show, lidem předkládá dobrodružství. Živí se tím, je docela pracovitej. Občas dělá fakt kraviny-viz dále třeba genofond na Katlově, nicméně, vždycky pak jde dál.
                                                                                                  Prostě je to takový rybářský Michal David, nebo Martin Dejdar. Jiný přirovnání mi zrovna nenapadá:-)

                                                                                                    Nlikin - Profil | Pá 29.11.2024 23:29:03

                                                                                                    Nechte toho, nebo vám tatínek vyhlásí válku :-) :-) :-)

                                                                                                      NRožnovák - Profil | Pá 29.11.2024 23:10:28

                                                                                                      Piskořík >>

                                                                                                      jojo

                                                                                                      kdyby jen ve špindlu- dělal z toho cleorepublikovou kampaň a zatáhl do toho i některé mo- respektive Ty které se do toho nechali ochotně kvůli pár kilo granulím v revíru navíc ochotně zatáhnout.
                                                                                                      - sadili se samozřejmě i duháci co jiného obnově populace PO může pomoci že :-))))

                                                                                                      https://www.mrszlin.cz/cesta-pstruha-s-jakubem-vagnerem

                                                                                                        NŘízek 5,125 - Profil | Út 26.11.2024 16:52:47

                                                                                                        Rožnovák >> mym cílem je být v žebříčku o dvacet míst před Pedrem, aby mi jako mohl pořádně závidět.
                                                                                                        A udělám pro to všechno!
                                                                                                        :-)

                                                                                                          Nu x a - Profil | Po 25.11.2024 17:13:53

                                                                                                          Knapík >> na živo je to ještě ošklivější..

                                                                                                            Nbart.bm - Profil | Ne 24.11.2024 9:29:45

                                                                                                            pier >> nezdá. Asi málo popularity. Ale ovce mu to žerou. Hold konzumní doba. Lidí vidí a věří tomu,kdo jim co nalže do hlavy.

                                                                                                              N$ - Profil | So 23.11.2024 20:59:05

                                                                                                              Věříme 🤣
                                                                                                              Snad o té půjčce babička ví...

                                                                                                                NDanda05 - Profil | Pá 20.12.2024 22:32:29

                                                                                                                1Mara >> sice nedělám na šachtě, ale nevzal bych ji ani doma, by ze mě měli děti prdel 😂

                                                                                                                  NPetr64 - Profil | Út 17.12.2024 7:23:59

                                                                                                                  TEZAR >> 🤮🤮Nedalo by se to náhodou dneska klasifikovat jako sexuální harašení? Myslím, že ryba s tím jeho ocicmáváním určitě nesuhlasila.🙄

                                                                                                                    NPiskořík - Profil | Po 16.12.2024 20:11:05

                                                                                                                    “Chytim jí, vole…..možná, vole”….:o))

                                                                                                                    https://youtu.be/o6AbdaYTuHU?feature=shared

                                                                                                                      NBigFlies - Profil | Po 9.12.2024 9:57:16

                                                                                                                      ovčák >> ahoj, ako už bolo spomenuté, tak máme tu v SK iné vody a máme kaprové, lipňové a pstruhové. Hlavátka sa nasádzala a nasádza hlavne na lipňové vody, keďže sa oficiálne loví v novembri a decembri, kedy už pstuhové vody sú uzatvorené, kvôli kľudu pred trením a kvôli treniu. Lipňové vody pokračujú a lipne sa netrú, preto v týchto vodách je možné loviť hlavátku. To, že v lipňových vodách môže byť aj potočák, to je fakt, ale v tých našich lipňových vodách sa zas tak super tým potočákom nedarí a asi sa tam super extra ani nesadí. Sú aj nejaké pstruhovky, kde je hucho, ale pokiaľ viem, je ich málo. Má to určitý zmyseľ, ísť loviť Hucho napr. na muškárku a brodiť kvôli jej love na pstruhovke je proste blbosť, preto lipňové vody. Ako si spomenul je to vrcholový predátor, ktorý žrať musí. Ak tá ryba nemá dostatok správnej potravy, čo pre ňu je prirodzenejšie si uloviť nejakú podustvu, mrenu, jalca, tak jednoducho žere, čo je k dispozícii, takže dá dole aj lipňov aj pstruhov, žrac musí. Z toho jednoducho vychádza, že tam, kde nie je dostatok bielej sprievodnej ryby, tak isto do určitej miery decimuje stavy lipňa. Dovolím si tvrdiť, že na niektorých úsekoch lipňového Hrona toto už je realita, lebo tých rýb je tam dosť a sprievodnej bielej ryby tam prebytok a asi ani dostatok nie je. Musí sa tam sadiť tá ryba. Z toho samozrejme vyplýva, že nemožno tam mať "milión" hlavátky a čakať potom, že lipňa žrať nebude. Avšak od toho sú tu hospodári, aby si toto ustriehli. Vo vodách, kde je dostatok bielej ryby, tak neatakuje tak lipňa a tieto ryby samozrejme aj inak vyzerajú, nie sú tak hladné a majú inú hmotnosť. Veľká ryba si tam bafne nejakú veľkú podustvu alebo jalčiska a ľahne na dno tráviť a aj x dní nemusí vôbec žrať. U nás v organizačne pred otravou, tie ryby plávali v podustvovej polievke, iba otvorila hubu a bola nažratá. Tie ryby, čo sa tam vtedy chytali, tak aj vyzerali, boli slušne stavané a nestrádali potravu. A ešte som zabudol, že sa nasádza aj na niektoré kaprové vody.

                                                                                                                        NŘízek 5,125 - Profil | Pá 6.12.2024 16:47:40

                                                                                                                        ovčák >> ale dyt sovensko má uplně jiný typy vod,řeky jsou tam výrazně vodnatější, než u nás, hlavatka nežije primárně v p pásmech, dokonce to šimek pojmenoval jako pásmo hlavatkové, něco jako lipanové a parmové pásmo, akorát ve větším měřítku, a hlavatka je schopná sestupovat i dost do nížiny.
                                                                                                                        hlavatka hlavně potřebuje dostatek potravních ryb, v dobré velikosti- a to jsou na slovensku ostroretky, kterým se v těch řekách daří, k tomu doplnkově tlouště, parmu. lipan i potočák žijí "jinde", takže se jich hlavatka přiliš nedotkne. - jsou bud na jiných stanovištích než hlavatka, nebo v jiných částech toku.
                                                                                                                        a hlavně- tyhle společenství hlavatkových pásem jsou tam přirozeně, takže to funguje.

                                                                                                                        u nás takový typ vody není, pokusy o zavedení hlavatky do čech a na moravu trvají asi tak 100 let a nepovedlo se to.

                                                                                                                          Nu x a - Profil | Pá 6.12.2024 9:57:11

                                                                                                                          Řízek 5,125 >> šance na zjištění jak vlastně chutná hlavatka se opět zvýšila..

                                                                                                                            NTEZAR - Profil | Čt 5.12.2024 19:04:19

                                                                                                                            Piskořík >> Tak dělat si z blbých lidí srandu může být radostný...🤓🤣🤠🤩

                                                                                                                              N1Mara - Profil | Čt 5.12.2024 14:31:02

                                                                                                                              Řízek 5,125 >> Ono je fil kde se střílí a lítá vzduchem a film, kde má ukázat a poučit a né lhát a oblbovat :-))

                                                                                                                                N$ - Profil | Čt 5.12.2024 11:34:01

                                                                                                                                murphyy >> jedny narozeniny v létě, druhé v zimě. Vyjde to

                                                                                                                                  Niva - Profil | Čt 5.12.2024 11:29:33

                                                                                                                                  murphyy >> Tak od té doby se živím vším kolem ryb:-))))). Od roku 1991 (uf). A když k tomu přidáš plzeň večer, je to raz dva:-)))))

                                                                                                                                    Nkubas. - Profil | Čt 5.12.2024 10:49:39

                                                                                                                                    Řízek 5,125 >> A v Hollywoodu říkají tu hloupou a lživou omáčku okolo? Bych chtěl vidět Spielberga, jak říká... "Á, tamhle toho T-Rexe z Jurského parku jsem vychoval z vajíčka, uplne sám, odchoval jsem ho v džungli a každý den jsem mu nalovil 3 krávy a 2 muflony." Tvl, to snad ne :-).

                                                                                                                                      NPolčis - Profil | Čt 5.12.2024 8:41:32

                                                                                                                                      Tady se zase závidí 🤣

                                                                                                                                        Novčák - Profil | St 4.12.2024 0:26:46

                                                                                                                                        1Mara >> Asi stejná reakce i pro Pifa. Nemám J.V. fotku na skříni, ani nikde jinde. Sám za sebe jsem napsal důvody, proč v téhle diskuzi obhajuju člověka, kterýho ani osobně neznám. Až na vyjímky tady nikdo z kritiků nenapsal konkrétní důvody, proč je zmiňovaný hajzl, stále jak přes kopírák. Hajzl, křivej, lže. Ale něco konkrétního?
                                                                                                                                        Obhájci J.V. napsali důvody, proč jej obhajují. Kritici stále dokola opakují, že J.V. je hajzl a kdo to neví, je debil.
                                                                                                                                        Tak nějak mi přijde, že zastánci zatím napsali víc + argumentů než kritici.
                                                                                                                                        Jen na okraj, nemám od něj ani háček, oblíbil jsem si jinou značku.

                                                                                                                                          NMalda512 - Profil | Út 3.12.2024 13:20:25

                                                                                                                                          Medusa >>. JV je průkopník sumcarinou ? Tvl jsi upad na hlavu 😁😁
                                                                                                                                          Dalas a jemu podobní jsou průkopnici. Jeho světové porady jsou okopírováné do poslední minuty, podle,, , The River Monsters .
                                                                                                                                          Jediné autenticke jsou jeho zdolavačky v momentě mu nad hlavou přístavá letadlo se kterým ma letět domu. On jen využil díry na trhu když skončili natáčet videa,, René Plzák, Zelenka, Dalas atd. Meduso měl jsem tě za rozumného tak prosím nepiš nesmysly.

                                                                                                                                            NHonza7 - Profil | So 30.11.2024 12:27:38

                                                                                                                                            Piskořík >> Díky moc za Tvůj příspěvek, já si na to vzpomínám velmi dobře a zvedal se mi z toho tenkrát žaludek.

                                                                                                                                              NRožnovák - Profil | So 30.11.2024 10:41:26

                                                                                                                                              1Mara >> no jo no a jakmile s JV nesouhlasíš si škarohlíd - hned si podezřelý že mu i závídíš jeho cm a cestování, protože on ví přece o rybách všechno a nejlépe a všude byl:-)))

                                                                                                                                              --proto je to PR tak strašně důležité- kdo umí dnes PR - umí vše- a lze prodat i prospěšné věci nejen blbiny
                                                                                                                                              - mnoho lidí z nějaké přemýšlení do hloubky, čtení a hledání souvislostí bolí hlava- proto To raději nedělá a spokojí se s krátkým videem či popiskem- a o tom To PR vlastně je :-)

                                                                                                                                                N1Mara - Profil | Čt 28.11.2024 10:15:10

                                                                                                                                                Řízek 5,125 >> A k tomu by si dal k obědu 12 litrů polévky a jako další chod je deset špenátů :-))))))))))

                                                                                                                                                  NŘízek 5,125 - Profil | Čt 28.11.2024 8:03:06

                                                                                                                                                  scéna s miskou by vešla do dějin kinematografie.
                                                                                                                                                  a Juru by hrál The Rock.

                                                                                                                                                    NŘízek 5,125 - Profil | St 27.11.2024 16:05:10

                                                                                                                                                    Pvl >> za každý příspěvek zde mi o něco poporoste aura, takže za mě dobrý.
                                                                                                                                                    :-))

                                                                                                                                                      NŘízek 5,125 - Profil | Út 26.11.2024 17:28:42

                                                                                                                                                      Rožnovák >> nemám ambice přeskočit kolegy MM a Maxxskatera, mi bohatě stačí, aby mi záviděl Pedro.
                                                                                                                                                      :-)

                                                                                                                                                        NSlavíček - Profil | Út 26.11.2024 7:15:27

                                                                                                                                                        Že vás to ještě baví chlapi .

                                                                                                                                                          N1Mara - Profil | Po 25.11.2024 11:54:21

                                                                                                                                                          LudoO >> vidíš sám, že nejsem rozhodně sám, kdo o JV tohle píše, je nás spousty co vidí dál než jen na svůj nos :-))

                                                                                                                                                            NMrtweyUbrus - Profil | Po 25.11.2024 9:10:07

                                                                                                                                                            Nevím a ani po tom nebudu pátrat....když nevíš tak proč to tu řešíš? Koukám že hodně lidí by dalo Vágusovi i ledvinu aniž by ho někdy vidělo, umí to s lidma chlapec.

                                                                                                                                                              NLudoO - Profil | Po 25.11.2024 7:48:04

                                                                                                                                                              Honza7 >> Hele, zkusím se vyjádřit ještě jednou, přesněji. V žádném případě nebylo mým úmyslem urazit lidi o kterých píšeš. Ale myslím si, že je hodně lidí = nul, kteří se vezou pouze na kritice Jakuba. Protože je to "in". Proč je tady taková nevraživost mezi vámi a nim nevím a ani po tom nebudu pátrat. Ale jeho vyprávění mě skutečně zaujalo, to čeho dosáhl - před tím smekám, a tím co si prošel a jak to podal je aspoň pro mě zdroj a inspirace k hlubokému zamýšlení. Měj se.

                                                                                                                                                                N$ - Profil | Ne 24.11.2024 17:50:43

                                                                                                                                                                LudoO >> proti gustu nic. Jsou lidé, co poslouchají Evu a Vaška...
                                                                                                                                                                Nevíš, do kdy byl s taťkou rozhádán? Jestli jsem v té době náhodou nebyl na akci, kde byli oba spolu jedním vozem...

                                                                                                                                                                  Njxr - Profil | Ne 24.11.2024 9:28:06

                                                                                                                                                                  Se nemusel z tý Austrálie vracet. Mohli mu dát čestné občanství. Ani neví, o co přišli...

                                                                                                                                                                    NDanda05 - Profil | Pá 20.12.2024 22:31:11

                                                                                                                                                                    Pindˇa >> Ježíšek nenosí takový picoviny.

                                                                                                                                                                      NRožnovák - Profil | Ne 8.12.2024 11:04:03

                                                                                                                                                                      Honza7 >> ahoj- velmi povedená publikace o rozšíření hlavatky v povodí Moravy- hlavně je věrohodná
                                                                                                                                                                      -https://www.tkv.cz/pdf/periodika/ActaCarpathicaOccidentalis/04/098-101.pdf

                                                                                                                                                                        NHonza7 - Profil | So 7.12.2024 22:06:21

                                                                                                                                                                        ovčák >> Kolego podle mého názoru hlavatka opravdu nepatří do našich typických pstruhových vod. Jak bylo už uvedeno bude se jí dařit tam kde je dost ostroretek, parem, podouství a tloušťů.

                                                                                                                                                                          NPiskořík - Profil | So 7.12.2024 20:47:53

                                                                                                                                                                          tonouš >> Není fotka, není metrovka…..:o)

                                                                                                                                                                          A asi měl Bajkař v tomto regionu špatný informátory….měl jsi se toho ujmout…pak by v dokumentu zaznělo “u vody se potkáváme s Jakubovým kamarádem, Tondou”….přitom by Tě viděl poprvé v životě ….;o))