NAbath - Profil | Po 27.5.2019 8:16:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Kdysi mě pobavil příspěvěk Ivoše Slámy v časopisu Rybářství - Soukromý revír je jako noční podnik plný ochotných dívek, kde si zaplatím a tutově si za..... :-) Asi dvakrát jsem na soukromáku chytal a asi zůstanu věrný chytaní na svazových vodách a hlavně řekách. Chybí mi tam nějak ten moment překvapení, co mi zabere nebo co vlastně v té vodě plave. A trochu mi vadí, že jsou ryby jako taková atrakce. Rybařina by měla být o posezení u vody, v přírodě, odreagování se, vyčištění hlavy a občas si odnést nějakou tu rybu pro vlastní potřebu (samozřejmě s rozumem !). Vágnerovi nic nepronajímat. To už je těžký byznysmen a zapomněl o čem ta rybařina vůbec je ...
Npetrikveprik - Profil | St 22.5.2019 22:03:23 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
_Karel_ >> no mám pocit že ano...že uniká. Jen taková analogie svazovka vs soukromák.........je opravdu rozdíl jít sbalit holku třeba na diskotéku nebo do bordelu...přestože ta z diskotéky asi bude taky už opíchaná:-))
NRožnovák - Profil | So 1.6.2019 1:12:42 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
eskymak Mrakomor >> petrikveprik - 29.5.2019 15:47:14 >> Mě nějakej ten pronajetej rybník na který svaz nedošáhne nevadí, ani ty paštiky mě nějak nedráždí. Je mediální tvář nadnárodního vodárenského koncernu co u nás převzal většinu vodní sítě.Taky vysazoval v rámci záchrany PO tržní pstruhy gigantických rozměrů do mini úseků řek pod vznešeným názvem cesta pstruha- trefnější by bylo cesta pstruha na talíř. Pořady pro děcka byly fajn až do chvíle, než se přišla řeč na přehrady jak jsou důležité pro zadržování vody v krajině a kvůli povodním. 24 snad nebudu ani připomínat. Potom s ním vidím rozhovor a dovím se že se z něho přes lov ryb po celém světě stal ekolog a je znepokojen, protože vidí jak některé druhy mizí a tak vybudoval doma u nás kus přírody z rybníkem kde pořádá mimo jiné v létě tábor pro děcka, aby je za 12 tisíc během týdne přiblížil k přírodě. Ať točí dokumenty ze svých výpravy , chytat umí o tom žádná, ať si provádí na svém rybníku co chce, ale veřejnost a hlavně politici se musí naučit naslouchat odborníkům, nikoliv celebritám jež se opírají o kvalitní pr a silnou mediální podporu. Dokud chytal jen ryby a nepřevzal roli spasitele, měl jsem ho celkem rád.
NSpecialista - Profil | St 22.5.2019 18:55:08
Musíte ho brát s nadhledem a s úsměvem. Jeho leváren je tolik (a některé více než evidentní), že je ani nespočítáte. Ale stejně jako u Babiše, dobré PR u ovčího národa (zaplať bůh ne všichni) vyřeší vše.
Spíše se zeptám, neslyšeli jste ho včera nebo předevčírem v Českém rozhlasu jako hosta Lucie Výborné? Té to nestačí slyšet jednou, tak ho zve opakovaně..
No krásně mluvil o dětech, o tom, jak se jim věnuje a má je rád.. Podobně mluvil o dětech kdysi Michael Jackson.. A jeho štáb kameramanů, to je jeho rodina.. A domorodý kmen v Amazonii, to je také jeho rodina.. Pak jsem to přepnul, protože jsem měl poprskaný čelní sklo zevnitř a nechci znát jeho další rodiny..
NJoe Smoker - Profil | St 5.6.2019 9:08:10
Dědek >> Taky nejsem extra rybožrout. Každoroční zápisy v povolence to potvrzují. Tři až čtyři kapři pekáčózní velikosti,jedna štika,nebo když se podaří candoš. Kapři pro mamku na vánoce,jeden v létě v chilli pastě na gril,na podzim štika na másle,a když si dám candáta na rozmarýnu s citrónem tak mám druhý vánoce... co se chuti týká, můžu ti říct že je rozdíl mezi kaprem z rybníka a kaprem z řeky. Říčák podstatně míň smrdí a toho sádla tolik nemá, ovšem od cca 65 čísel už je to jedno - smrdí i tak. A tím se dostávám od dlabance k cílům rybařiny. Tam kde končí moje rybářské zájmy (co se týká kapra), začínají cíle kaprařů. Jsou to specialisté na velkou rybu,jejich odměna je fotka s velkou rybou a zážitek se zdoláním co největšího kusu. Opravte mě jestli se pletu. No a jelikož je na svazových revírech vždycky míň obrů než násaďáků, nastupují soukromé revíry,kde je ryb trofejní velikosti přehršel. Tam se jim sen o fotce splní rychleji,a vlastně téměř jistě. Zaplacená radost... A právě tady začíná ta otázka morálky. Od toho kde se tam ty ryby vzaly (poslední dva odstavce co jsi napsal opravdu tesat do kamene),přez mou vlastní cenu tě ryby (jaké jsem vynaložil úsilí k tomu abych ji chytil - jak popisuje kolega Colasrumem),až po tu,jak se v té vodě rybě asi žije - a soukromák bych si rozhodně nepředstavoval jako klidný důchod a základ pro záchranu genofondu velkého kapra...
Ještě jedno ujištění. Nejsem proti kaprařům. Nehřímám proti nim. Chytají jiné ryby než já,naše cíle se míjejí. Každý má právo lovit ryby jakým stylem chce. Na soukromý "sportovní" revír JÁ jet chytat nemůžu. Už z principu věci. Nemůžu,a hlavně nechci,podporovat něco s čím nesouhlasím. Co se mi nelíbí. A už vůbec ne proto,abych tam ulovil selfie s Karlem,Jakubem nebo Lukášem... čím známější jméno, tím úspěšnější soukromý revír (pro kolegu stormandnature - proto se to tady motá pořád kolem Jakuba,je holt nejvíc vidět,a staré čínské přísloví říká že hřebík který kouká dostane kladivem). Nevadí mi Jakub. Je to podnikatel jako každý jiný,jen úspěšnější. Vadí mi koncentrační tábory jménem soukromý revír...
Psal jsem teď sám za sebe. Každý máme právo na svůj názor, každý jeden tady jsme rybáři - vykonavatelé rybářského práva. Každý máme svoje vlastní přání,svoje vlastní svědomí. A jsem u jádra pudla - kdybych prodal svůj úlovek na soukromák,propadl bych se hanbou. K čemu bych tu rybu odsoudil? Copak bych si pak ještě mohl říkat rybář? Prvotřídní a dokonalá prasárna,za kterou neexistuje dostatečný trest...
Můj názor. Tečka.
NCarpkiller - Profil | Út 4.6.2019 9:05:31
Hoši hoši... tady v ČR se asi opravdu rychle zapomíná.... nechápu jak se skutků takovýhohle ,, člověka ´´ můzě vůbec někdo zastávat.
Tady není vůbec o čem špekulovat, prostě peníze a vlastní Mamon, jsou i zde až na prvním mísťe.
Pokud někomu nevadí přivlastňování si státního majetku, navíc z dotací EU a tím pádem potažmo našich daní, tak to nemá v hlavě v pořádku.
Jistě že tohle je óbr problém, který navíc bude gradovat. Nemluvě o tom, čím, v jakém množství a Odkud se další jeho soukromá voda zarybní. Tohle je celý špatně.
NPoušťák - Profil | Po 3.6.2019 6:30:51
kolik tady z vás co ho odsuzujete za vše co dělá se ho na to upřímě zeptalo třeba na výstavě FF,nebo někde jinde a řeklo mu to do očí?Vsadím se že nikdo a ukazuje se opět jen velká česká připosranost tláchat za klávesnicí a věřím se že dost lidí co zde píše k tomu mělo velikou šanci...o))))
NSpecialista - Profil | St 22.5.2019 22:17:42 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Chlapi, je to o lidech. Jednotlivcích. Slušní a opatrní rybáři jsou na svazovkách i na soukromých revírech. Hovada zrovna tak. Já např. do Můj lov už nic nedávám, fotím zásadně jen ryby mrtvé (zřídkakdy ponechané) nebo ke konzumaci určené. Trend je jiný. Nic nearanžuji, živou rybu, kterou chci pustit, netrápím, netahám, nepózuji.
Přikládám fotku z minulého týdne 85cm, odhadem 14kg. Vyfotil mě někdo jiný, svazovka.
NKnapík - Profil | St 5.6.2019 9:29:19 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Joe Smoker >> jak jsi to naťuknul ...
Kde končí zájmy mé, začínají zájmy lovů trofejí.
Já si zkrátka myslím, že v přírodě má fungovat nějaká přirozená skladba věkové pyramidy ryb/kaprů a ne ji uměle ovlivňovat natolik, aby se z ryb, které se dřív považovaly za trofej, staly ryby v zásadě pro lovce trofejí téměř nezajímavé a jejich zájem se posunul o další level výš.
Kapr 10kg byla dřív ryba jako hrom a nechytala se často, dneska takovou rybu chytí "kdejaký vidlák" téměř na objednání.
Nemyslím si, že mít vody plné přestárlých o obtloustlých kaprů je ta správná cesta, spíš naopak.
Aby trofej mohla mít svoji hodnotu, musí tam být ta výjimečnost a nikoli standard.
NDědek - Profil | Út 4.6.2019 20:53:40
Joe Smoker >> Beru to tak. Velký kapr asi moc k jídlu nebude. Soudím podle svého otce, který je na ryby labužník. Má rád malé kapry k jídlu. Ten velký je sádelnatý a asi bude více cítit jak rybinou, tak bahnem a podobně. Kluci tady dávají hlášky, že kapr + 10 kg je dobrý do uzáku. No nevím a nebudu zkoušet. Nicméně těch uzákových podle mě bude nijak velké procento. Tedy ten co odnese rybu a případně jí i zapíše, jede tu rybu prodat. Může, není to nic, proti ničemu, až na to morální hledisko, které je u každého z nás jiné.
Horší na tom je, že se ty ryby ani nezapíšou a mizí a mizí z revíru stále a pořád...
Proč asi? Jakou asi má takový člověk úctu ke svému rybářskému svazu a ke svým kolegům? A hlavně těm, co pro tu rybařinu žijí a makají v ní mnoho let.
Je to na každém, na každém z nás je to rozhodnutí, jak se k věci staví. Jak na to pohlíží a jakou má hrdost a čest.
NFishky - Profil | St 29.5.2019 12:25:57
_Karel_ >> Už jako malý lhal lhal a lhal, najdi si jeho fotky s úlovky, moc pěkný... na to musí být prostě nátura, poslat foto do časáku a přidat si - tys to někdy udělal? Já tu potřebu neměl a nemám dodnes, ale on prostě být vidět chtěl, na úkor všech ostatních už jako mladý. Uspořádat na mlýnech závody? Zavře svazovou vodu a podniká si na ní? To ti nepřijde divný? Fakt ne? Mně jo... sorry jako, jak ho vidím je mi blbě. Kéž bys měl oči otevřené... a nejen Ty.
Nhraji - Profil | St 29.5.2019 9:03:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Ohře4-5 >> to je dáno tím, že velké množství rybářů v ČR, dalo by se napsat že drtivá většina, neřeší žabomyší spory a války na MRKu a prostě chce chodit na ryby, neřeší, jestli na Katlov k JV nebo jinam na soukromou vodu. Neřeší, jestli ryby ze soukromé vody má stejnou "cenu" jako ryba z revíru, prostě si chtějí za svoje peníze užít rybaření a úlovků.
To jen zde má pár lidí pocit, že jsou něco víc než ti druzí. JV je podnikatel, úspěšný podnikatel.
N_Karel_ - Profil | Ne 2.6.2019 13:47:02
PYTLAKS >> A jaké růžové brýle? Další obvinění, že ho "miluju".
Já na něj nemám jasný názor a vím o něm kulový. Čekal jsem, že se třeba z této diskuze něco dozvím, ale ono houby. Samý spekulace, jedna paní povídala. Spousta indicií, že to není super extra prima borec, ale žádný jasný argument, že je to gauner. Bral dotace na svoje podnikání, ale nevím nic o tom, že při tom podváděl. Dělal draze přednášky na škole. Kdyby mi někdo nabídl 25tkč za přednášku, já bych šel (pokud bych měl o čem přednášet). Je mi jasný, že rybáři z Mrku by nešli, ti by odmítli přemrštěný honorář a chtěli by tisícovku. Dále vyhodil zdechlé sumce na smeťák, místo aby je odvezl na kafilerku. A dále.... dále jsem se nedozvěděl nic. Jen že většina veřejnosti, která o něm netuší víc, než že je známý rybář, je hloupá lůza. Že nerybář, který by vzal svoje děti na MDD na Vágnerův rybník zachytat si, má IQ šumící trávy.
Aneb kdo nejde s námi, jde proti nám. Kdo to nevidí navlas stejně, je idiot.
Tak jo, mám růžový brýle.
N_Karel_ - Profil | St 22.5.2019 22:04:29 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Joe Smoker >> No, já to mám podobně - toužím po pěkném sumci, sedím u vody stovky a stovky hodin bez ryby (úplně bez ryby), jezdím běžně několikrát týdně na pár hodinovou vycházku třeba 60km, ale na soukromák jsem zatím nešel. Přijde mi to trochu jako lov v akvárku, neměl bych tu radost. Ale jinak bych byl raději popíchanej než mrtvej. To máme tedy jinak.
NDědek - Profil | St 22.5.2019 21:11:37 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
_Karel_ >> jo, já byl teď na jednom soukromáku na Slovensku na jesetery a kapry. To je opravdu těžká pohoda pro ty ryby co tam plavou. Pysky roztrhané, zakrvácené, až se mi z toho zvedl kufr. Jeseteři chycení několikrát za měsíc. Opravdu paráda...
Můžeš se spolehnout, že ještě někdy ve svém životě navštívím soukromák. Hnus, nad hnus.
Se divím, že ty soukromáky vůbec někdo oficiálně povolil.
NDědek - Profil | Út 4.6.2019 11:43:48 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Gandy >> Špatná otázka.
Není jediný, to snad tady nikdo netvrdí. Jenže ti ostatní ale nelžou veřejně o tom co dělají. Vyschloň ze sebe dělá záchrance kapr genofondu, milovníka dětí, vlastně se představuje, že dělá málem charitu. Proto leží mnohým v žaludku víc, než ti ostatní co dělají to samé. Kdyby držel hubu, dělal si své a nedělal ze sebe zachránce, spasitele a učitele dětí (třeba je ve videu učí sbírat hrabanku v lese, což je zákonem zakázané), tak by po něm neštěkl ani pes.
Jeho kauz tady proběhlo tolik, že jeho konkurenti vedle něj vlastně ani neexistují.
Až ze sebe přestane dělat pravý opak než je, drtivá většina s ním nebude mít problém.
NFishky - Profil | Út 4.6.2019 10:34:56
Dědek >> Kdyby tu vodu koupil, tak ať si na ní za své postaví klidně disneyland, ale on nic nekoupil, on někoho ukecal aby mu vodu patřící "obyvatelům Kutné Hory" pronajal a teď si na ní za pomoci i dotací vesele podniká a nazývá to kontrolním odlovem. Kontrolní odlov? Ten kontrolní odlov, který slouží zpravidla hospodáři k zjištění obsádky, jejího zdravotního stavu, množství, druhů... Na čerstvě napuštěné vodě pořádat každý den kontrolní odlov za úplatu, to není žádný kontrolní odlov, to je prach sprosté obcházení zákona jak vyšité. A může tam pořádat klidně výpravy za anakondami, nic to na tom nezmění, že tohle je špatně. Úplně obyčejný kaprodrom navíc s obsádkou ze svazových vod. Že ho hamba nefackuje
A je to velmi krátce, co ho byl plný FB, blesk i tady se to řešilo, jak se kapr ze svazovky dostal k němu na rybník? Jak si zabral mlýny a vesele závodil tam, jak na pstruhovce předvedl jaký je pašák a nasadil hospodářům parohy ve stylu "já vás zachráním"... a těch věcí od blondáka je kopec, ale na vše se zapomenulo, kapraři jsou inu zvláštní jedinci, no pitomce z nich nikdo dělat nemusí, oni to zvládnou bez problémů sami...
NJoe Smoker - Profil | Po 3.6.2019 22:42:43
sven >> Vláďo zatím ne. Nerad mažu. Jen ať tu všechno zůstane jako digitální memento všech přítomných debatérů,aby si každý mohl (po určitém čase) sáhnout na svůj vlastní nos.
Nsven - Profil | Po 3.6.2019 12:23:29
Colasrumem >> To bylo jen aby řeč nestála.. :-)
Les jsem neviděl a se 100% jistotou ho ani nikdy neuvidím...:-) Živě si ho dovedu představit..
Mně stačí když vidím ty kurvárny a zvěrstva v okolí, kam dohlédnu...
To ovšem nijak nemění můj názor, že obecní majetek, má sloužit především obyvatelům obce a nemá se s ním kšeftovat.
Pokud ano, pak jedině na základě obecního referenda .
NFishky - Profil | Po 3.6.2019 11:06:44
karvo >> v tomtéž článku se píše, že se chataři bojí, že se z klidné rekreační zóny stane komerční oblast, kde se ani nebudou moci vykoupat... takže je to rekreační zóna, ve které město odsouhlasilo chránit ohroženou faunu a flóru, na kterou dostal i dotaci ale ve skutečnosti je to kaprodrom a tobě to přijde v pohodě :)
NRožnovák - Profil | Ne 2.6.2019 14:37:24 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Pokud se dnes za hejtrojství považuje veřejně a slušně projevit s něčím nesouhlas, pak jsem hejtr. I na Včs někdy hejtruju :-). Nejvíc mě vadí kampaňe jež se dotýkají svazu a mládeže a vychází z jeho soukromé iniciativy jejjichž motivaci neznám, ze své silné pozice je schopen ledacos prosadit a šířit tyto myšlenky i mezi mládeží na přednáškách na Zš ve školách. Příkladem je cesta pstruha kdy se postupy s chovu kaprů na svých rybnících v podstatě převádějí na řeku k "chovu" lososovitých rybám, vysazování velkých PO a duháků odchovaných na granulích a vydávat to za návrat či cestu. Každý kdo si šoupe podrážky na potoku , ví co je co věková pyramida aže se na řece dlouhodobě nedá udržet velké mnoštví gigantických PO a duháků, bez negativních následků. Tako Tuna až 2kilových PO a až 5 kilových duháků náraz vysazených udělá na krátkém úseků své. Ještě se to propaguguje jako pomoc přírodě, pokud v řece zbyla nějaká půvocní populace lipana čí po po těchto krocích dost často končí. Co ty děcka budou jednou očekávat od svazu, když do něho jednou vstoupí po téhle masírce, co myslíte? Tohle mě štve.Co jsem koukal ofi stránky cesty pstruha záhadně zmizely, tak snad bude pokoj. Pokud nešíří a neprosazuje podobné věci jsou mi jeho soukromé aktivity jedno a občas i kouknu i na nějakou tu jeho Expedici z lovu.
NPYTLAKS - Profil | Ne 2.6.2019 14:24:59
_Karel_ >> neobviňuju tě,ty jeho čachry s rybama už tu proběhly tolikrát,že se to už nechce nikomu psát dokola,od mala podváděl,viz důkazy z kajmana,kapr který se objevil na katlově,když měl plavat na 6,raz háček vlevo,podruhé vpravo,sumec v kádi na vltavě atd,hold je to komik,neberu mu to,ale děckám by za vzor být dáván neměl,to mě sere,jak se živí je mi u prdele,kašpara udělá ze sebe každý sám
NFishky - Profil | So 1.6.2019 18:18:06
karvo >> ale notak, to i Viktor Kožený má určitě hodně zážitků, viděl kus světa, má obrovský přehled a kopec informaci A znamená to snad, že by měl přednášet na základních školách nebo dělat poradce ministrovi? Nez placnes takovou hovězinu, zkus se zamyslet, opravdu. Lidé hodni obdivu jsou ti co nelzou, co svůj úspěch nestavi na rodičích, co nemusí přivést do centra Prahy sumce aby skončili na titulní stránce Blesku... A že těch věcí stihnul natropit. Já mu nemám co závidět, pro mě to není vzor úspěšného člověka po žádné stránce. Nemá rodinu, dělá ze sebe šaška a sorry jako, ale ani jako rybář ne. Věřím ale, že pro drtivou část slabomyslne luzy je velkým vzorem, to ano...
...ehm, možná po dvojité lobotomii bych ho měl taky za vzor...
Edit: ne sorry, ani tak ne 😃
NFishky - Profil | St 29.5.2019 17:20:21
sven >> jenže to čapí hnízdo je jen špičkou pomyslného ledovce, který je vidět z první dobré, to další vidět a případně dohledat často absolutně nelze. Firma na kypru či v který zadeli a přes ní obchodovat... no sorry jako, za to by měl valit z první dobré do pryč at si tohle zkouší někde jinde. V USA platí třikrát a dost, já bych to zkrátil na dvakrát a dost a u těchhle veřejně činných čilimníků na jedenkrát a dost. Kradeš, podvádíš, lžeš? tak nemáš ve vedení státu co dělat. Trestně stíhaný stbák premiérem? no to nemají ani v bangladéši
NOhře4-5 - Profil | St 29.5.2019 15:31:34 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
No a nepojedeme se v sobotu podívat s děckama na ten Katlov na Dětský den?
Jen, že byste se mohli zeptat, jak to teda je...
😎😎😎
Nsven - Profil | St 29.5.2019 13:23:05
Fishky >> no asi takhle...
Nsven - Profil | St 29.5.2019 12:40:49 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
NJirka1976 - Profil | St 22.5.2019 16:20:02
Osobne vyschlone nemusim , je to lhar , zlodej a krivak . Na 1 stranu dela co ho bavi a slusne na tom vydelava . A to taky kazdy neumi . Vadi mi ze dela z lidi blbce , posledni prut , posledni minuta ... a nejvetsi ryba s odrenyma ploutvema , podvod se sumcem v Praze atd . Snazi se vydelavat a je mu jedno jakym zpusobem . Tomu bych nepronajmul ani kaluz pred barakem .
NJoe Smoker - Profil | St 22.5.2019 15:47:47
Diskuse je naprosto volná, každý má právo projevit svůj názor. Co nesnesu je osobní napadání a urážky. Pak budou lítat karty❌.
NDědek - Profil | Út 4.6.2019 12:03:39
Je zajímavé, jak tady na MRKu téměř okamžitě reagujete negativně na jakoukoliv lež, na cokoliv, co není v souladu s předpisy, nebo zákonem. Na to, že si někdo dovolí držet rybu jak se vám nelíbí, na kohokoliv, kdo se chová nemorálně. Jakmile ale dojde řeč na vyschloně, okamžitě jde poctivost, pravdomluvnost, jeho podvody a křivárny stranou s odkazem, že to dělají i druzí a že on vlastně nic špatného nedělá.
Pro mnohé z vás, je to modla, kterou bez jakékoliv kritiky uctíváte a jste u ní schopni cokoliv omluvit. Dělat to co on někdo jiný, měli byste ústa plná nadávek a kritiky...
Končím, je to zbytečné. Jak jsem psal, dva nikdy se noshodnoucí tábory a tyto debaty budou pokračovat znovu a znovu i v době, kdy tato už dávno upadne v zapomnění :-)))
NCarpkiller - Profil | Út 4.6.2019 12:01:00 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Colasrumem >> bavíme se o minulosti, nebo současnosti či budoucnosti??? Myslíš že je dobré to omlouvat tím, že ostatní dělali nebo dělají totéž??? Podle mě ne, diskutujeme o tomto konkrétním případu a to ze současnosti či blízké budoucnosti, takže házení tohoto konkrétního případu do autu tímto směrem mi přijde zcestné. Já v tom problém vidím a to markantní. Nemluvě o stavu ryb v těhle koncentrákách viz pohan, kde je desítky sumců přes ěmetry na doslova pár hektarech? to je v pořádku??? za mě ne, to je spíše zralý na paragraf o týrání živých zvířat.
pak to v létě absencí kyslíku vychcípe a vyvezou to zase v popelnicích do čáslavi na skládku...to už tady bilo a blib bych z toho. Každej kdo tam jezdí to přímo podporuje a dotuje. Za mě hnus.
NDědek - Profil | Út 4.6.2019 0:28:05 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
_Karel_ >> Patřím mezi ty, co ryby neberou. Ne, že bych byl chyť a pusť ujetej, ale mě ryby nechutnají.
Mám jednu velkou výhodu. Pro mě není problém, si na celý den sednout k vodě s jednou mačkou a chytat plotice a perlíny. Je pravda, že jsem už tak u vody neseděl čtyři roky.¨
O tom, co bude a nebude ve vodě, zda bude vydrancována, nebo tam budou ryby, můžeme rozhodnout všichni. Prostě jim to nedovolit, vody drancovat. To se ale bude muset ve svazopředpisech hodně věcí změnit. V první řadě se bude muset upustit od modly kapra, který spoustu svazo čilimníků velmi dobře živí. Budou se muset změnit podmínky rybolovu a ač to nerad přiznávám, zdražit povolenky. Současný stav, kdy se nabírá do svazu kdokoliv se namane, aby byly peníze za brigády a povolenky, bude muset skončit.
Bude se toho muset změnit hodně, ale to je na dlouhou debatu a možná kontroverznější, než debata o vyschloňovi.
NDědek - Profil | Po 3.6.2019 23:10:16 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Joe Smoker >> Ať se klidně vody pronajímají, ale s rozumem a za výhodných podmínek ne jen pro pronajimatele. U nás na Severu se to začíná dít ve velkém a ČRS přijde o spousty vod. Je to jen otázka času... Ale je to dobře? K čemu nám obyčejným rybářům bude, že se vody, o které jsme se roky a roky starali, vezme někdo do pronájmu za účelem výdělku? Za chvíli tady nebude kde chytat, kvalitní revíry budou rozprodány, nebo pronajaty. Z Odry a Opavy chtějí udělat turistickou stezku pro lodičky a co zůstane? Soukromáky.
Je to výsledek hospodaření svazu a jeho neprozíravost.
Na jedné straně mi soukromák nevadí, na druhé straně, je to velké prokletí rybařiny. V tomhle jsem rozpolcený. Nicméně, jakmile se v této problematice objeví vyschloň, je po debatě i slušném chování diskutujících k sobě. Tak to prostě je.
Nsupinna - Profil | Po 3.6.2019 21:09:40
sven >> Dobrej blábol. Místní chataři můžou být maximálně nasraný, že už nemohou ryník používat ,jako polosoukromý prostředek na získávání rybího masa. Samozřejmě ne všichni. Chce to občas s někým zdejším promluvit...
NFishky - Profil | Po 3.6.2019 11:37:37
_Karel_ >> co jim bude spočínáno a kým? Premiér je trestně stíhaný estébák co si vzal neoprávněně dotace a nechce je vracet a přesto ho ovčané volí dokola, protože jim přidá půl nákupu měsíčně a slíbí nemožné. Havel, Klaus... oba tak moc milovali lid, až se nechutně nabalili a z lásky k lidu vyhlásili pro všechny své známé, co kradli ale nebyli opatrní amnestii. A kdo jim to spočítal? Ještě se po nich jmenují lavičky, ulice, letiště...
Nsven - Profil | Ne 2.6.2019 23:39:11 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Gandy >> Fakt bučíš ? ... :-)
Vágner nemá žádný soukromý revír... sportovní revíry má pouze Rybářský svaz.
Vágner získal rybník podivným způsobem, zatím pouze do pronájmu.
Rybník i nadále patří městu Kutná Hora.
Pokud tam může legálně něco provozovat, pak pouze v režimu "rybníkářství", tedy chovat a lovit ryby, za účelem hospodaření...
Tedy nemůže legálně prodávat povolenky ale pouze pověřovat k hospodářskému odlovu.
Vágner vyšachoval od volného přístupu k vodě desítky chatařů, kteří tam byli mnohem dříve než on a postavili si je tam s požehnáním úřadů a nemalými náklady za rekreačním účelem.
Vyšachoval i veřejnost z původně veřejného rekreačního prostoru...aby tam mohl provozovat bleší cirkus pro ovčany, generující zisk do jeho kapsy..
Zastupitelstvo města Kutná Hora, se v podstatě dopustilo podvodu na svých občanech.
NGandy - Profil | Ne 2.6.2019 22:24:13
Koukám, jak ti co nadávají na Vágnerův soukromý revír mají v profilech fotky z jiných(kde si jistě všechny ryby poctivě vyňunánkovali od plůdku či zakoupili).
Znám lidi, co tu na Vágnera či Maťáka nadávají a na FB se chlubí s fotkami s nimi.
Bučím podle toho, v jakém stádu zrovna jsem :-D :-D :-D
NFuldík - Profil | Ne 2.6.2019 14:04:09
Mě Vágner nevadí,klidně bych s ním šel na pivo,aspoň bych sl na něj vytvořil vlastní nazor.Všechno to je jedna paní povídala....
NRožnovák - Profil | So 1.6.2019 15:32:04
supinna >> No záleží to asi v konkrétním případě od případu a taky to není otázka na mě, ale na ně. V podstatě je to ale jednoduché pokud nějaká veřejně známá a populární osobnost ke které lidí vzhlíží dnes jsou to lidi většiínou z šoubyznysu či co jsou jich plná media, tedy celebrity, (nikolv však odborníci jež publikují, učí na Vš či makají v praxi), veřejně hlásají nějakou filozofii, řada lidí se s ní stotožní a politici pod vidinou zajištění podpory v dalších volbách mohou a i podléhají těmto tlakům. Další věc je ta, čím nebo kým jsou celebrity motivovány aby to či ono popularizovaly , věci nahrává i to ,že část veřejnosti není schopna si přečístpár řádku textu navíc aby, se na věci mohla podle dostupných faktů udělalat vlastní názor a následují své vzory. Toť vše, z nenávistí to nemá nic společného, je to o zdravém rozumu. Celebrita počítá s tím a je to i její cil být celebritou. Odborník řeší problémy a jejich příčiny a následky to že už si ho při tom někdo všimne je jen bonus ale pro veřejnost je zajimávější fešná celebrita, než např.fousatý hydrolog, který rozlouskl letitý problém :-)
Nnofish - Profil | So 1.6.2019 10:51:59
Fishky >> Jak dálkově vystudovat školu, která snad v té době standardně ostatním lidem ani dálkové studium neumožňovala :-) A pak můžeme dělat poradce kde komu.
NPOSTLÍK 666 - Profil | So 1.6.2019 10:00:57
Hoj chlapi...pořád jsem nepochopil co JV udelal tak strašného že je takoví netvor..vykácel snad někde kus lesa aby si tam postavil další stupidní sjezdovku???! Nebo postavil si někde na louce a polích za městem továrnu nebo automobilku????! Nebo nechal zavézt starý lom odpadkama a bordelem???Zničil snad někde kus přírody aby se obohatil?? Asi né že???!! Tak mi prosím vysvětle proč je pro některé takoví hajzl...
NPetr Havlíček - Profil | St 29.5.2019 11:09:04
Willow >> Jen kdyby Kellner vlezl do politiky, to by jsi viděl, co by na něj všechno vyšťourali. Takhle nikomu nepřekáží.
Nariane - Profil | Čt 23.5.2019 8:36:47
_Karel_ >> Ano, není soukromák jako soukromák. Někteří majitelé soukromáků na nějaké hlídání kašlou. V loňském roce v srpnu bylo hrozné vedro a na blízkém soukromáku začali už chcípat candáti. Přesto se krmení dál zaváželo jak o závod a provzdušňování se na noc vypínalo, prý to žere moc elektriky. A každý kapr, kterého jsem viděl, měl roztrhanou hubu, hrůza napohled. Vůbec největšího kapra chytila žena, která nemá ani papíry a náčiní si půjčila. Hlavně položit šetrně na podložku a vyfotit. Je to jenom kšeft, nic jiného.
NDědek - Profil | St 22.5.2019 21:08:10
FRANK71 >> jako myslíš, že bych s tím.... dobrovolně trávil svůj čas? To nemyslíš vážně. Bavil ses o výstavě. Loni tam nebyl, letos jsem nebyl já. Kdyby došlo někde na komunikaci, naplival bych mu do toho jeho vyschlého xychtu všechno. To se opravdu nemusíš bát. Od jeho sumců na soutoku, jeho sumce na žebříku dvojáku, za kapry co prý chytil on na překlovaných foto, až po hrabanku, kterou učil děti používat do futra. Je to obyčejná mrdka, nic víc. A nic na tom nezmění to, že mu to žerou týpci jako jsi ty, nebo karvo :-)))
Nbarbusna - Profil | St 22.5.2019 20:15:44 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Specialista >> tady to je (pro ty, kteří si to chtějí poslechnout)
https://radiozurnal.rozhlas.cz/co-prirode-udelame-nam-vrati-dalsim-generacim-nezavidim-rika-rybar-jakub-vagner-7946949
Poslouchal jsem to naživo - máš pravdu s těma rodinama, skoro jsem byl rád, že se neznáme; taky bych mohl být nakonec rodina :-)
O mizejícím pralese, ničení ekosystému a indiánském kmenu mluvil jak kniha a současně největší ochranář, ale zase řekl i věci, který zaujaly. Např. to, že když o tom mluví s dětma, tak v nich může vzbudit zájem. Na druhou stranu mluvil i o ovlivňování těch dětí. Akorát mě napadlo, že ovlivnit lze i negativně...
Docela jsi trefil hřebík na hlavičku - když se vyjadřoval o těch dětech, tak mě napadlo, jestli není pedofilní. A jeho odpověď na otázku založení vlastní rodiny byla taky zajímavá. No, kdo chce, ať si poslechne a udělá si názor sám...
NFRANK71 - Profil | St 22.5.2019 19:23:19
Tady je opět závisti, malosti a hlavně debility. Jedna okurka něco plácne, co slyšela z předchozího vyprávění od 50. A nakonec komu sebrali povolenku za lov z lodě je moralista a král všech troubů Jirka 1976. To nevymyslíš.
NFishky - Profil | St 5.6.2019 13:28:11 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
splávkař >> Já nevlastním soukromý rybník, takže z logiky věci ani nic neobcházím - jsem obyčejný rybář, ne soukromník. Že to u nás takhle funguje mi nevadí, vadí mi - když někdo vezme dotaci, prachy z mých daní aby mohl tohle začít dělat, to mi vadí. Vadí mi pijavice na systému, který mi všichni podporujeme ze svých kapes. Chceš podnikat - tak fajn, podnikej, ale Vágner se tváří jak zachraňuje genofond, protože svaz je totálně neschopný a ty velké ryby si nakonec nechá přivést ze svazových vod a ještě za naše love. Už to chápeš, oč tu běží?
NFishky - Profil | St 5.6.2019 10:31:53 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Knapík >> kdysi to takhle fungovalo, všude byli malí kapři a všichni měli tu chuť a motivaci chytit většího, toho pomyslného krále rybníka, řeky, jezera, toho kapra profesora co se řadu let vyhýbal háčkům a vyrost v macka. Dneska se junior podívá na fejs, zkoukne video, objedná věci, vyjede k vodě, zaveze - nakrmí - položí, ani házet umět nemusí a počká... a když přijde desítka, tak je to prcek, protože ti z časáků mají 30kg kapry, tak on chce aspoň 20. Tak se nakonec s vyvrácenou hlavou vyfotí aspoň na fejs a do ML a tam fotka mezi bambilionem jiných stejně velkých kaprů zapadne...
Nhraji - Profil | St 5.6.2019 9:27:25
Joe Smoker >> já si dovolím jedno upřesnění, podle mého velmi důležité. I vy používáte slovní spojení soukromý revír. Ale používáte jej v nesprávném kontextu. Protože revír, ať už svazový nebo soukromý, se musí vyhlásit podle zákona, platí na něm zákon a jeho prováděcí vyhláška. A to není případ vod, o kterých zde píšete. Tyto vody nejsou a nebyly revírem ve smyslu zákona o rybářství, nelze na ně jako na revíry pohlížet a ani je podle kritérií pro revíry hodnotit.
Jedná se o soukromé vody, často v režimu pronájmu, které jsou provozovány v režimu rybníkářství. Se vším, co to přináší. Často zde kritizujete nevhodné životní podmínky ryb v takových vodách. Neumím posoudit, zda je to opravdu tak špatné, protože takových soukromých vod znám málo, a detailně, abych mohl posuzovat, žádnou. Ale zaráží mě jedna věc, pokud víte a jste přesvědčeni, že na některé vodě její provozovat ubližuje rybám, proč jste ještě neudělali něco, co by tomu zabránilo? A ještě jedna věc mě překvapuje, jak se vyvyšujete nad ty rybáře, kteří jezdí lovit na soukromé vody. Já jich pár znám. Jsou to skvělí rybáři a skvělí lidé.
Ale je to jen můj názor. Nikomu jej nevnucuji.
NFRANK71 - Profil | Út 4.6.2019 13:07:39
Fishky >> jenže on nekrade, že kupuje od rybářství Pohořelice kapry není krádež. To, že mu majitel soukromé vody prodal kapra, který byl pro pár kaprařů modla té vody, není opět krádež. Já jen, že jdu kolem.🙂🙂
NColasrumem - Profil | Út 4.6.2019 10:50:37
Fishky >> Že nefackuje hanba tebe. Píšeš tady nepodložené bludy a zřejmě při svých mokrých snech vysněné příběhy. V případě opaku máš jistě naprosto prokazatelné důkazy o tom, z jakého důvodu nebyl rybník prodán. Čím víc tu čtu tvé příspěvky, tím víc nabývám dojmu, že máš nějaký nepřekonatelný mindráček, který pohled na JV nebo zmínka o něm dost výrazně podporuje a spouští jakousi chemickou reakci ve tvém mozku. Jinak si nedokážu vysvětlit, že se tady snažíš lidem vnutit něco o čem vůbec nic nevíš a máš zřejmě obsedantně-kompulzivní poruchu, která tě nutí poučovat o své nevědomosti ostatní:o)
Nhraji - Profil | Út 4.6.2019 7:28:13
Dědek >> já bych jen podotkl, že ČRS, potažmo rybáři, nemají na užívání vodních ploch o nic větší "nárok", než jakýkoliv jiný občas této republiky, ať už organizovaný nebo neorganizovaný ve spolku či zájmovém sdružení. Občas mi připadá, že se rybáři chovají a vyjadřují, jako by nějaké přednostní právo měli. A velmi často se vyjadřují tak, že by svaz měl za nějaké takové právo víc bojovat. Ale to je zcela špatně. Pokud je svaz majitelelm vody, tak tam ať si nakazuje a přikazuje dle libosti, ale na veřejných vodách, patřících státu, kde má svaz pouze přenecháno právo vykonávat rybářské právo, nikoliv právo omezovat a vykazovat jiné uživatele vody, jsou si všichni uživatelé rovni. Proto také náš svaz vytvořil investiční fond, ze kterého průběžně nakupuje volné volní plochy (stojáky), abychom měli doopravdy svoji vodu.
NRožnovák - Profil | Út 4.6.2019 0:43:44
Dědek >> Náš ús, jako první zřídil fond rozvoje revírů, ovšem příliv prostředků zatím není nijak závratný. Prostředky pokud dosáhnou a je příležitost jsou vynaloženy skutečně na nákup jednotlivých revírů. Další věc je že částky za nájmy revírů odčerpávají obrovské prostředky z financí svazu a zastropované rozhodně nejsou, Takže nákup je v dlouhodobém horizontu asi nejlepší řešení, samozřejmě ne u všech, majetek = údržba. To o čem píšeš, poslouchám na Včs již pár let. Tak pokud najdeš příští rok čas na Včs a příšla by řeč na FRR, zkus to uvážit. Trh je trh a vlastník si určuje ceny nájmů pokud je někdo není schopen akceptovat bohužel a nastupuje někdo další. . Nehledě na to že lidová rybařina už není co bývala a sebou nese poslední dobou pro vlastníka pozemků řadu negativních dopadů, jež svaz těžko ohlídá. Zkus si někdy přečíst zpravodaj našeho Ús, jsou tam někdy zajímvé věci a člověk je potom méně frustrovaný.
NDědek - Profil | Út 4.6.2019 0:30:37
sven >> Co je u vyschloně problém? To, že příklady táhnou. Chytí se toho více a více takových vykuků a dobré revíry půjdou srát. Nehledě na to, že už dnes se tady spousta lidí takovýchle týpků zastává a morálka jejich činů, i nakonec toho podnikání se neodsuzuje, ale obdivuje.
Nsven - Profil | Po 3.6.2019 23:42:59 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
supinna >> Co bych tam asi viděl ?
Přece tady vůbec nejde o nějakého Vágnera nebo nějaký Katlov ....obojí mám osobně u řiti...
Jen diskutujeme na dané téma.. v duchu ankety..
To jen pár trubek nevidících si na špičku vlastního nosu, neustále zvrhává diskusi tímto směrem...a namísto argumentů, se uchyluje k laciným invektivám..
Tady jde (na pozadí tématu) o princip...
Dobře to popsal o příspěvek níž Dědek.
Ve svém okolí znám řadu podobných případů. A bude hůř..
Hele já chytám cca 60 let a ten zbytek rybářského života si v pohodě dochytám ...
Ty už také nejsi žádný dorostenec... ráno tě dloubne a je vymalováno... :-)
Takže se dá konstatovat, že jak si svazoví rybáři ustelou, tak si i lehnou..
Lidi jsou ovce...nedokáží se poučit s historie...holt každá generace, si musí nabít hubu znovu a znovu...
Nakonec, my jsme si všechny obhospodařované vody, prozíravě po roce 2004, koupili do vlastnictví...pro sichr....před takovými Vágnery a pod..
Jednu velkou vodu i poskytujeme pro svazový rybolov..Já budu mít vždycky kam nahodit..:-)
Nenutím Tě, ztrácet se mnou čas....
I když osobně proti tobě nic nemám...tedy až na to, že mně při každé příležitosti napadáš..
NRybinoha - Profil | Po 3.6.2019 20:13:05
karvo >> Tady na mrku závistivce nepřevychováš, ale neboj oni se nakonec utlučou sami :-)
NDědek - Profil | Po 3.6.2019 18:04:26
Joe Smoker >> Tohle není diskuze, ani nemůže být. Na MRKu prověřeno snad dvaceti lety. Oba tábory jsou nesmiřitelné a od své pravé pravdy neustoupí ani o píď.
Mě baví si občas k tématům o vyschloňovi, trošku přifouknout do ohníčku aby lépe hořel, ale jinak je to naprostá ztráta času všech zúčastněných :-))))
NColasrumem - Profil | Po 3.6.2019 12:06:03
Fishky >> Byl jsi se tam někdy osobně podívat? Že mluvíš o tom jak je tam velký provoz a rušení fauny a flory? Viděl jsi co je tam uděláno práce, které se JV osobně účastní. Zpevnění všech cestiček kolem rybníka pomocí přírodních materiálů, odbahnění a vyčištění rybníka atd. Takhle čistý revír jsem ještě neviděl. Že by tam byl nával, hluk a nepořádek to ani náhodou. Pochybuju, že na tohle někdo z chatařů přispíval ať finančně nebo formou brigády. Takže nevidím důvod, proč by měli mít nárok se tam koupat a dělat bordel kolem, což je doménou právě koupajících. Rybník je zarostlý na dně už do břehu, krásně čistá voda, proč by to měl nějaký šašek co se namaže chemickou sračkou po celém těle ničit tím, že se chce koupat?
Nblackfish - Profil | Po 3.6.2019 11:02:38
karvo >> přesně tak, moz rád ho nemám, ale jednou to má v pronájmu tak nechápu co lidi pořád prskaj... máme podobný problém, postavili jsme rybník a celé okolí má nejednou pocit, že je to koupaliště obce... drzost, bordel a ty lidi prakticky nejde vyhnat. přijdeš k nim třeba, že chytáš ryby na svém ať ti nedělají u vody bordel a oni jsou ještě naštvaní a odmítají odejít jako by jim to patřilo. má s tím nějaký záměr, lidi můžou být rádi, že se tam můžou smočit. konkrétně situaci tam neznam, ale ten článek od Fishkyho mluví za všecko. Jako kdyby jim to nějak sebral či co
NJoe Smoker - Profil | Po 3.6.2019 8:04:01
sven >> No, podivným způsobem... prostě ho s vidinou šušní pronajalo. Ale podvodem legální pronájem nazvat nejde. Pronajalo ho totiž podle platného zákona, pochybuju že by se našel někdo kdo by si tohle lajznul zpochybnit... Že to byla ovšem mírně řečeno swiňárnička vůči chatařům je věc druhá. Věc morálky. Která bohužel v našich krajích pokulhává docela často ☹️.
Njejenik - Profil | Po 3.6.2019 8:00:53
Vy jste hrozní brečínci.... ;-)
Doma z gauče je každej taaak chytrej...... Většina z Vás je tady ráda, že si sami zrealizujete oslavu narozenin, ale píčovat na vlastníky "soukromých" revírů, nebo na někoho, kdo něco dělá, to umí každej.. ;-)
NFishky - Profil | So 1.6.2019 10:41:37
supinna >> a blonďák je odborník na co konkrétně? Jak přežít ustknuti kobry, jak uskrtit anakondu, nebo jak dostat dotace na kaprodrom? Je fakt, že je celkem dobrým IQ testem, ti jednodušší ho milaskuji 😃
NFishky - Profil | St 29.5.2019 15:52:50
Ohře4-5 >> tak člověk s IQ vyšším než šumící tráva nemusí přemýšlet nad dětským dnem v blonďákově pronajatém disneylandu
N_Karel_ - Profil | St 29.5.2019 14:21:48
Fishky >> Tak jo, ukončíme to, když to shrnu - spousta ukázek, že JV není čestný chlap, že je to běžný "typický" podnikatel, a umí využít známostí a (v malé míře?) dotací. Ok.
A já jen od začátku říkám, a po spoustě vašich výkřiků dál říkám, že na tepláky to na rozdíl od Babiše není a že jeho společenská škodlivost, nebo přisátost na veřejné rozpočty, je minimální, ve srovnání s předsedou vlády. Pokud nemáte nějakou novinku, která by to vyvracela, tak bych toho dál nechal. Pokud by tu někteří nepsali, že je JV jako Babiš, tak by tu tato dnešní diskuze nebyla, já se o jeho "drobné hřchy" nepřu.
NDenny - Profil | St 29.5.2019 14:19:44
_Karel_ >> Kdysi jsem se ptal cloveka,ktery pro nej dela,nebo delal,na co mel tech asi 600 tisic dotaci.Bylo me odpovezeno,ze na zrizeni ptacich hnizd na te pronajate vode.Podle me tunel jako prase.Kolik asi tak hnizdi vzacneho ptactva na ostruvku na tom Katlove ? Zdanliva prkotina,kdyz to clovek srovna s ostatnimi,kteri dostavaji miliony,ale v principu je to naprosto stejne.
NFishky - Profil | St 29.5.2019 13:43:05
_Karel_ >> jenže ona dotace na provoz kaprodromu jaksi není, takže si zažádá o super druper geniální dotaci na ochranu genofondu a chov gigantických ryb a rázem ji má - a teď tam chová ty převezené ryby ze svazovek, které jsme zaplatili my tupci hned dvakrát - jednou svazu a podruhé Vagínimu? Fakt ti to přijde normální? Ne, nemusíš odpovídat, vzdávám to, fakt... hele Babiš taky není taková kunda, teď přidal důchodcům půl nákupu, sice je to podplácení jak vyšité, ale dobrý :) ty kráso mít promo video a v něm chtit hlas od důchodců, aby šli k volbám, že on jim přidá 900 měšíčně... to tady ještě nebylo - a zaplatíme to my všichni... normálně uplácí své voliče. A jsou tupci, co ho volí a pak se diví komu že to dali hlas, že si ani volební lístky pořádně nepřečetli
NKnapík - Profil | St 29.5.2019 13:04:45
Nevím, ale mám takový pocit, že úspěšný podnikatel = bezpáteřní a bezcharakterní šmejd, lhář a podvodník, to vcelku sedí.
Nicméně věřím, že se existují i tací, kteří jsou poctiví a přesto úspěšní.
N_Karel_ - Profil | St 29.5.2019 11:52:20
Fishky >> Mluvíš úplně vážně? Žije na úkor společnosti, protože s ním ministr ZDARMA konzultuje nějaké záležitosti ohledně rybářství?
A tohle srovnáváš s předsedou vlády, který má na naši zemi poměrně zásadní vliv? Proti Babišovi je Vágner jen Lojza z HorníDolní, nikdo. Nesrovnatelné. Chápu, že ho nemáte rádi, ale srovnávat ty dva, to je silný kafe.
N_Karel_ - Profil | St 29.5.2019 11:31:00
Fishky >> S Babišem určitě souhlas, ale vůbec nechápu, jak jsi na to "žijí na úkor společnosti" přišel u JV? Dělá nějaký videa, filmy, pronajímá dva rybníky, má obchod s rybařskými potřebami - čím se liší od jakéhokoliv jiného podnikatele, kde žije na můj úkor?
Fakt nechápu, jak můžete srovnávat vrcholného politika, který okrádá stát o peníze, s klukem co se živí rybařinou (ať už jakkoliv).
NFishky - Profil | St 29.5.2019 10:52:10
Willow >> A ta závist, to je taková ta vlastnost, co brzdí rozvoj osobnosti a žere energii na vlastní nápady? Tak to nemám. Úspěšné lidi upřímně obdivuju a vzhlížím k nim pozitivně, jsou to lidé co táhnou společnost kupředu, tihle dva křiváci k tomu mají hodně daleko, ti žijí na úkor společnosti a kdyby tu nebyly, ano bylo by líp.
Nhraji - Profil | St 29.5.2019 10:20:01
eskymak Mrakomor >> petrikveprik - 29.5.2019 10:15:56 >> ale to je jen a jen tvůj problém, jak ty vidíš etiku. Kde je napsáno, že právě ten tvůj pohled na etiku lovu je ten správný? Nebo jediný správný? Já znám pár rybářů, kteří kromě svazových revírů navštěvují i tyto komerční vody a nemám o jejich přístupu k lovu a rybám žádné pochybnosti. Paušalizovat se rozhodně nedá.
NDědek - Profil | Út 28.5.2019 22:24:37
F16 >> Mě by byl ukradený, stejně jako je Babiš, můžou si ruce podat. Jen kdyby nehrál to divadlo s těmi dětmi a genofondem. Babiš i on, umí, ať je jim přáno, ale oba to jsou licoměrní lháři a podvodníci.
A stačí. Kdo chce, ten ví, kdo nechce, tak jej obdivuje. Škoda slov :-)
NOhře4-5 - Profil | Út 28.5.2019 19:44:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Joe Smoker >>
Za mě ano, však jsem i hlasoval.
Není třeba vnímat všechny soukromáky jako týrání ryb, kde plavou 3ks ryb 20kg+ na 1 m3 a chytají se pořád dokola. Vím, že takové jsou a nikdy je nenavštívím. Jsou ale soukromáky, kde si můžeš odnést úlovek samozřejmě v nějaké míře, je tam klid a čisto a kontrola každou návštěvu. Žádný bivaky, podpapiráky, vajgly atd.
Když si vezmeš svazovou vodu kde je na 1,9h 5 ryb 15+ a k tomu 20 štik 60+ tak si asi umíš představit jak to vypadá. Tlak přímo monstrózní, ohně, odpadky, bivi, atd atd. Samozřejmě platí K70 a ty ryby tam vypadají úplně stejně jak z kaprodromu. A dělají to členové ČRS.
Je to jen o lidech.
Všechno má rub i líc!!!
NSpecialista - Profil | Po 27.5.2019 20:31:12 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
supinna >> velmi dobrá poznámka.
Já na takové ryby nechodím cíleně, bylo to příjemné velké překvapení. A skutečně retrosocialistický podběrák LOV měl co dělat, ale podebral jsem ho šikovně a díky hloubce síťky tam byla bezpečně hlava a převážná část těla kus za těžištěm, takže ok, ale tak tak.
Musel jsem si ale přiznat, že pokud jsem na revíru, kde taková i lepší ryba může přijít, je na místě podložka pod ryby. Ne kvůli focení, ale kvůli váze živočicha a tím větším rizikem poškození. Ostatně v mém profilu lze nalézt inzerát že koupím podložku pod ryby. Inzerát jsem po pár dnech stáhnul, podložku koupil.
No, takže 5 následujících let ji budu tahat k vodě zbytečně, to je jasný. Ale zase až to přijde, nebudu se klepat, aby se ryba blbě nemrskla a nespadla z rukou na zem, což se zaplať pánbůh tentokrát nestalo.
NCharley7 - Profil | St 22.5.2019 21:56:27
barbusna >> ok, já se vyjádřil k tomu co se mě nelíbilo s Pepou už jsme si to také vyjasnili. Dál od toho....
NDědek - Profil | St 22.5.2019 21:51:59
_Karel_ >> Karle, to není pravda. Proč bych tě měl mít za blba? Ani tě neznám. Komunikaci jsem ukončil proto, že stojíš na úplně opačné straně než já. V tomto případě je jakékoliv dohadování zbytečné. To vím, z diskuzí, které tady proběhly. A ukončil jsem jí proto, že se nechci zbytečně dohadovat s člověkem, o kterém nic nevím a neznám jej. Vím, že to většinou vede k hádce.
Jestli to až tak špatně vyznělo, tak se ti omlouvám. Doufám, že jsem to dostatečně vysvětlil...
Nmlíčnák - Profil | St 22.5.2019 21:23:10
_Karel_ >> podložky ,kliniky a ine píčoviny su jen lobby obchodníků . Byls někdy na vylove ?
NDědek - Profil | St 22.5.2019 21:21:11
_Karel_ >> s tím klinikem si mě dostal... a taky s ním ukončil naší vzájemnou debatu. S člověkem, který mi napíše, že by mu bylo jako rybě lépe na soukromáku, nemá cenu ztrácet opravdu čas. Měj se pěkně :-)
N_Karel_ - Profil | St 22.5.2019 21:16:49
Dědek >> Nerozumím. Na svazovce by ty ryby nikdo nechytil? Je fakt, že ryba na svazovce bude mít hubu rozpíchanou míň často. Protože po prvním háčku půjde s nějakou pravděpodobností na pánvičku. Na soukromáku (koukám na podmínky Katlova, nemusí to být všude) je přikázaná podložka, polévání, desinfekce. Jak často to uvidíš na svazovce? O čem se tu bavíme? Já to nepovažuju za uspokojivý lov, ale být rybou, není pochyb, kde by mi bylo líp.
Nmlíčnák - Profil | St 22.5.2019 21:13:22
Joe Smoker >> znám pár obecních , dá sa ,ale je to dřina .
Docela jim fandím .
NJoe Smoker - Profil | St 22.5.2019 20:11:16
Jirka1976 >> Cajk,nic se neděje. Nic nebudu mazat. Jen trochu pozor na slovník. A nepokračuje v tom tady. Jestli si potřebujete něco vyřídit,tak přez SZ. Dík...
Navíc,ono ani nejde o Jakuba,jako spíš o stát, obce a soukromé majitele půdy. Tenhle styl pronájmu mi přijde... jako když někdo pronajme barák i když ví,že si v něm nájemce zařídí bordel. Nebo jsem sám komu to tak připadá?
Ntandem - Profil | St 22.5.2019 17:51:23
Je to šmejd....propaguje a zároveň porušuje
Nmlíčnák - Profil | St 22.5.2019 15:51:11
K tématu ,JV mi netrhá žíly ,mediální figura .Jeho boj ,má příznivce ,odpůrce ...
Spousta lidí dělá prospěšnější práci pro ryby a nikde se o nich nepíše .
Nsplávkař - Profil | St 5.6.2019 13:40:23 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Fishky >> chapu, je to o nabidce a poptavce. Ty chces chytat, zavodit na soukromkach a soukromnik zase chce kasirovat rybare co u neho lovi, zavodi. Jelikoz zajem obou stran roste, obor vzkveta.
Nsplávkař - Profil | St 5.6.2019 11:54:19
Fishky >> od jednoho z top propagatoru lovu na rybochovech mi tvuj povyk prijde vtipnej. Svaz si to udelal sam, kdyz zacal podporovat kult velkyho kapra. Kdyby tehda rekl, ze je to podradne prase z chlivku a kumst je chytat parmy, liny a okouny tak by to dnes vypadalo jinak. Ale uspokojit davy furou vepru a vyhlasenim k70 bylo to nejjednodussi co se nabizelo, ze?
NColasrumem - Profil | St 5.6.2019 10:30:23
Joe Smoker >> On to myslel tak, že kdejaký komik co ryby nikdy nechytal dokáže na kaprodromu chytit rybu, ještě před 20ti lety považovanou za téměř mystickou a nechytitelnou.
NColasrumem - Profil | St 5.6.2019 10:28:32
splávkař >> Ano souhlasím, rád chytám kapry, tenhle rok vlastně výhradně jen kapry, ale horní míra mi taky leze krkem. Tohle by mělo být na každém a ne někomu nařizovat, že se bude chránit jen starý kapr, protože to pár cvoků chce a ostatní ryba se může v klidu z našich vod vymlátit, protože neváží tunu a není na fotce dost výrazná.
NColasrumem - Profil | St 5.6.2019 10:24:43
hraji >> pocit i názor jsou v pořádku, já mám ze tvých zápisů v jiných diskuzích ten samý pocit.
NKnapík - Profil | St 5.6.2019 10:23:47
Joe Smoker >> šlo samosebou o nadsázku, nikoli o snahu urážet lovce.
Nsplávkař - Profil | St 5.6.2019 10:18:34
Joe Smoker >> a svazove kaprodromy (reviry s horni mirou kapra) na vodach statu sverenych svazu zcela zdarma k radnemu VRP by si taky zaslouzily svuj nazev neb rybarske reviry ve smyslu zakona zcela jiste nemaji byt kapri rezervaci.
NFishky - Profil | St 5.6.2019 10:18:22
Knapík >> přesně tak, jenže on svaz nejedná na základě zdravého rozumu ani zarybňovacích plánů - bohužel jedná často pod tlakem kaprařsko - igelitkového lobbingu a tak místo toho, aby se sadili malý kilový kapříci a ti do lovné míry dorostli, se do revíru nasypou tříkilové ryby, co se obratem vytřískají, případně povyrostou a naopak se na ně vztahuje horní míra. Kdysi se chodilo k vodě a chytit kapra nebylo samozřejmostí, ba naopak. Dnes se jde pro fotku a 10kg kapr je prcek a chytit tříkilového je často větší problém, jak chytit právě toho 10ti kilového... tedy pokud zrovna nenasadili. Na candáty peníze nejsou, na štiky peníze nejsou, na úhoře peníze nejsou, na líny peníze nejsou, na pstruhy peníze nejsou ani na okouny nejsou.... všechny se dají za kapra a kapři nejsou, jsou jen ti přerostlí.... A hospodáři tvrdí, že za to můžou členové svazu, že ti to takhle chtějí, jenže členové svazu nemají žádnou moc nad tím, co se do vody bude sypat, tohle mají plně ve své moci právě hospodáři...
NColasrumem - Profil | St 5.6.2019 9:54:07 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
hraji >> Nikdo se nad nikoho nepovyšuje, ale na vody o kterých mluvíš chodí několik druhů rybářů. 1. Ti, kteří chtějí chtit rádoby trofení rybu za každou cenu, přičmž platí to co napsal na konci zápisu Knapík. 2. Testeři různých druhů krmení. 3. Ti, kteří nikdy rybáři ve smyslu zákona nebyli, neměli povolenku a protože to je moderní záležitost jako kdysi býval golf, chtějí tuto zábavu provozovat v rámci prestiže. 4. Jsou to rybáři, kteří z nějakých důvodů nemají tolik času a chtěli by chytit pěknou rybu, na kterou by na méně zarybněných státních vodách, kde chytají ve volných chvílích běžné ryby, čekali déle. 5. Lidé, kteří to berou jako součást chlastaček, jako doplněk jejich zábavy nebo firemní akce. Píšu o menších soukromých vodách přecpaných trofejní rybou, což nejsou pochopitelně všechny soukromé vody. Na větších méně zarybněných vodách není tak jednoduché rybu chytit viz. Katlov.
NColasrumem - Profil | Út 4.6.2019 13:50:12
Fishky >> ne. To, ze jste si vybrali jednoho ze stovek naprosto stejnych provozovatelu soukromaku neomlouva ty ostatni. Porad se snazite stocenim diskuze na JV vyhnout tem ostanim zlodejum a lumpum.
NCarpkiller - Profil | Út 4.6.2019 13:00:29
Colasrumem >>Si děláš srandu??? přesně to píšeš ty...ty neumíš číst??? já psal přesnej opak.
zase jen důkaz, že snažit se diskutovat na internetu je pí*ovina světa...půlka lidí neumí nebo nechce číst a pak se to celý v p*del převrací. nic, svůj názor jsem napsal, kdo umí číst to pochopil a zbytek je mě jedno... takže si dám zase nějakej měsíc o snahu o diskuzi tady pokoj a bude mi zase dobře.
zdar
Nhraji - Profil | Út 4.6.2019 12:50:07
Dědek >> to tě omlouvá. Co se týče pronájmů, jakmile má vlastník pocit, že pronájem je lepší, jak vlastní provozování vodní plochy, nikdo mu do toho nemá kecat, ať už je nájemcem kdokoliv. řada obcí se již spálila, když pronajala svůj obecní rybník nějakému neznámému zájemci, ten s velkými plány za rok prodělal i kalhoty a přestal dodržovat podmínky smlouvy, třeba udržování okolí vodní plochy. A přestal hlavně platit nájem. Pro obec je známá osoba, navíc v oboru podnikající, jistou zárukou. Nedivím se, že kutnohorští radní ten nájem odklepli.
NColasrumem - Profil | Út 4.6.2019 12:49:51
Carpkiller >> Tak tahle alibisticka odpoved mi uplne staci. Ostatni kradou normalne jen JV je videt. Presne tohle jsem od tebe cekal😁😁
Červené karty: Děda Lebeda