Jednal Republikový sněm ČRS

Diskuse k bleskovce Jednal Republikový sněm ČRS

Autor diskuse: yvana - Profil , 29.11.2016
266 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NMrknato - Profil | So 3.12.2016 7:52:39

potočák 62 >> Protože se duhák vysazuje i do MP revírů a většinou se kupuje zvenku, kdežto potočáka si mazlí v MO skoro zadarmo a proto ho také stále více a nezadržitelně ubývá.....

Pro mě je důležitý výsledek. Vloni se na P revírech ulovilo 32 tun duháka, ale jen 12,5 tuny potočáka, ve kterém byl jistě i ten "průmyslový". Ve výsledných počtech téměř 3x tolik duháka, jehož tržní hodnota může činit 3,2 mega a u potočáka to vychází na 2,5mega, při ceně 100,-Kč za Pd a ceně 200,-Kč za Po.

Kdo si chce nějakou rybu odnést a platí ji v povolence a dalších svazoplatbách, tak pro něho je Pd jasná volba. Je 2x levnější i při zohlednění tržní ceny odnášených ryb. No a o spolehlivosti údajů o potočákovi silně pochybuji, včetně toho, kolik se jich vysazuje a kolikrát těch samých. Věří jim jen asi ti, kteří si je sami zfalšují.....

    Npotočák 62 - Profil | Pá 2.12.2016 23:39:39

    Mrknato >> Tak máš tam financování a taky jaké druhy ryb a za kolik se vysazuje a například do duháka se dává o dva miliony víc než do potočáka.Petrův Zdar

      NMrknato - Profil | Pá 2.12.2016 23:00:22

      potočák 62 >> Ty věříš datům Rady pro sněm? Pokud tato data vychází z údajů i našeho ÚS, tak to je loženej komiks.....

        Npotočák 62 - Profil | Pá 2.12.2016 13:28:29

        Tak jsem na stránkách črs proštudoval z Republikového sněmu -Vybrané údaje o činnosti za období let 2015-2016.Na jedné straně spousta údajů včetně zarybnění,na druhé straně všeobecné prohlášení o problémech jako jsou predátoři,úbytek původních druhů ryb a jak to řešit.Když to shrnu,kromě zvýšení ceny známky a poznámky o jednání o omezení počtu ryb na jednu povolenku je to o ničem a nic se neřeší.Petrův Zdar

          NFishky - Profil | Pá 2.12.2016 11:52:10

          hraji >> Jurko, tobě ještě stále nedocvaklo, že tohle je MRK, že tady se diskutuje o všem možném a co nejen já mám či budu dělat, je jen a jen moje svobodné rozhodutí a a tvé moralizování a usměrňování je zcela mimo. Já si na MRKu můžu povídat kde chci o čem chci - takže prosím pro příště važ slova, nelíbí se mi že jako funkcionář Svazu tu vystupuješ jako blb - o takové vystupování na venek Svaz nestojí a nemá zájem a máš to napsané i ve výstupu z konaného jednání republikového sněmu ČRS - četl sis to? Já ano :) Svaz si chce budovat své PR a ty to kazíš. Takže buď bys měl složit funkci a psát sám za sebe nebo se začít chovat tak jako svazák.

            Nhraji - Profil | Pá 2.12.2016 11:40:44

            Fishky >> hele, já tě uznávám jako skvělého elektrikáře, vynikajícího topenáře, odborníka na stavební činnosti. Ale jak začneš psát o svazu, píšeš nesmysly, a na to trvám. Pokud máš nějaké problémy se socioekonomickou studíi, řeš to se zpracovatelem, možná i se zadavatelem. Pro mě jsi lhář a nespolehlivý člověk. Dělej s tím co chceš.

              NFishky - Profil | Pá 2.12.2016 11:33:06

              hraji >> když zastavíš na svém nicku u mého komentáře, otevře se ti na co reaguju, to aby ses nemusel tak blbě ptát :)

              Ze byly v dotazníku nesrovnalosti - chyby, se ověřilo. No a teď by bylo prima, kdybys začal tomu svazu dělat to PR a nechoval se jak trubka. Forest říkal, že pro blbého každý blbej, že mě nemáš vlásce, protože mám hubu rozřízlou od ucha k uchu a jsem až moc upřímnej vím, ale to nic nemění na tom, že hovadiny nepíšu a trubku tu ze sebe děláš ty.

                Nhraji - Profil | Pá 2.12.2016 11:20:02

                Fishky >> ty chceš omluvu? Zač? Za ty nesmysly, co tu píšeš?

                  NFishky - Profil | Pá 2.12.2016 11:18:50

                  hraji >> tak ako Jurko, omluva nikde? Asi by ti měla rada domluvit, abys tu jako svazový funkcionář nepsal blbosti a neoprávněně neobviňoval druhé. Děláš Svazu nedobré jméno. A Svaz si na svém vystupování na venek zakládá.

                    NVojc29 - Profil | Pá 2.12.2016 9:29:33

                    Okuník >> Ty jo kámo RS přeci dostává povolenku zdarma a to mu musí stačit :) :) Ale je to tak jak říkáš u nás jsou aktivní 3 z 12 taky solidní na takovou malou MO. Vtipné. Ale od nové sezony snad nastanou změny a ti co nechoděj půjdou od válu. Taky patříme pod stejnou VÚS...

                      NFishky - Profil | Pá 2.12.2016 8:53:52

                      FRANK71 >> to není až tak podstatný graf, důležitý je graf okouna a sumce :) tam je problém... o lipanovi či potočákovi nemluvě, hospodaření jako bejk. On ten Dalas bude mít nejspíš pravdu, že ryby nejsou, páč svaz sype sumce a ti vyžerou všechno - candátem a okounem počínaje... musíme vybouchat sumce :)

                        NFRANK71 - Profil | Čt 1.12.2016 21:17:13

                        hraji >> uvidíme, necháme se překvapit.

                          Nhraji - Profil | Čt 1.12.2016 21:10:29

                          FRANK71 >> spekulace (čistě moje) - trochu mi to připadá, jako vylepšení rozpočtu ústavu rybářství MZLU.

                            Nhraji - Profil | Čt 1.12.2016 21:09:12

                            FRANK71 >> jsem si jistý, že máme k řešení mnohem důležitější a palčivější úkoly, než nějakou studii. Předpokládám, že až skončí období prověrek hospodaření, dostaneme potřebnou informaci. Na stránkách MRS ta informace už je. Vyvěsíme ji tedy i na stránce našeho PS, ale můj postoj k dotazníku to nijak nezmění.

                              NFRANK71 - Profil | Čt 1.12.2016 21:05:08

                              hraji >> Já bych se zeptal co od toho očekávají, pak bych jim to když tak omlátil o hlavu.:-))

                                Nhraji - Profil | Čt 1.12.2016 21:00:18

                                FRANK71 >> já nikomu nebráním, aby si to prostudoval a v případě, že to považuje za rozumné, aby to vyplnil. Jen pro tvoji informovanost, byli jsme dnes na kontrole hospodaření PS, nikdo z přítomných svazových zaměstnanců se ani nemínil o nějaké dotazníkové akci. Takže zřejmě není žádná zásadní podpora a zájem. normálně totiž dostáváme všechny důležité informace i do emailu, tentokrát nic. Při minulé akci si pamatuji, že se o tom mluvilo na svazové výboru a nabádali se členové, aby dotazník vyplnili.
                                Za sebe, otevřel jsem to, a začal vyplňovat, asi po pěti minutách jsem to vymazal.
                                Opravdu nechápu, k čemu je komu informace, které v tom dotazníku požadují. Fakt to vnímám jako vyhozené peníze. Jsem sice funkcionář svazu, ale zdaleka ne se vším, co se ve svazu dělá, souhlasím.

                                  NFRANK71 - Profil | Čt 1.12.2016 20:51:12

                                  hraji >> Jirko nezlob se na mě, ale jak vidíš zajímá to hodně lidí zde. A pokud to vyplní co nejvíce lidí bude to třeba mít větší vypovídající hodnotu. Ale chápu, že svůj postoj si k tomu napsal tak tě to vlastně nezajímá. Zde je právě vidět komunikace funkcionáře s členy, byť vlastní MO( PS).

                                    Nhraji - Profil | Čt 1.12.2016 20:47:24

                                    FRANK71 >> není to těžké, ale proč bych se ptal na věc, která mě nijak nezajímá? Bavili jsme se dnes o tom, jestli někdo chová okouna, jestli ještě vysazujeme marénu, a podobných zajímavých věcech.

                                      NFRANK71 - Profil | Čt 1.12.2016 20:41:27

                                      hraji >> Celkem srandovní, sídlo máte ve stejné budově a je těžké se zeptat. :-)))

                                        Nhraji - Profil | Čt 1.12.2016 20:29:36

                                        Charley7 >> ano, to jsi určitě měl, doporučuji obrátit se přímo na sekretariát MRS, protože věř, že v jednotlivých pobočných spolcích jsme informaci, která by na tvůj dotaz uspokojivě odpověděla, nedostali.

                                          NCharley7 - Profil | Čt 1.12.2016 20:20:12

                                          hraji >> O.K. položil jsem dotaz směrem k tobě jakožto funkcionáři který má nebo by moh mít více informací než my řadoví členové.Nic osobního, je mi jasné. že to není tvůj výtvor. Jen jsem chtěl vědět k čemu je takový dotazník dobrý potažmo pro koho. Asi bych to měl poslat přímo na zadavatele zda se něco dozvíme.

                                          Jinak všem hezký večer.

                                            Nnofish - Profil | Čt 1.12.2016 19:59:20

                                            Okuník >> Přesně. Ostrava má 500 a spočítej si kolik členů a kolik mají chovných ploch, kolik potoků atd.? I když je to dnes dost diskutabilní. Je rozumnější sypat do vody granuláče pstruha? Nebo skoro prodělávat, protože platba za dvouročka ti nezaplatí náklady, ale dáváš do svých revírů "divokou" rybu? A třeba i tohle, to kryjou ty peníze z brigád, které tvoří 95% (tipuji) rozpočtu MO (ten chov, co ti jeden rok vydělá, druhý prodělá). Někdo to cpe do revírů a práce okolo nich, jiný do plesů, dětských táborů, zájezdů.... (protože nějaké velké náklady na provoz nemají).
                                            Není to tak jednoduché, píši spíš obecně, principy, jak co funguje.

                                            edit: Abys to pochopil. Brigády, jsou drtivá většina příjmu MO a zdroj peněz na její chod. Samozřejmě je tu možnost je odpracovat ale ÚS moc dobře ví, že toho většina nevyužije a MO dají peníze, na její provoz.

                                              NOkuník - Profil | Čt 1.12.2016 19:47:41

                                              nofish >> Ty to máš pravdu, to jen Ostrava má 500Kč za brigádu, okolo Ostravy je to tuším více, jak píšeš. Měli by se na VÚS ČRS podívat kdo jim tam nosí zadržené povolenky, kdo dělá tu největší špínu kolem vody a místo kdo ví čeho jim nakoupit aspoň, ať jim je teplo. Nebo ropu do stroje trochu podpořit. To jsou náklady skoro nic. Kolik dobrovolných chodí 5 či 10 chlapů? Každému 5OOO kč ročně to je kapka v moři na VÚS ČRS MS Kraje. Je to smutné.

                                                Nnofish - Profil | Čt 1.12.2016 19:40:42

                                                Okuník >> 500Kč jde do kasy jen té MO, u které jsi členem. Bohužel je tady ta nesrovnalost, že ty třeba zaplatíš 500, jinde dají 800, jinde 1200. Ale, je nutno říct jedno. Ty jsi v MO, která bere 500 a náklady má nula nula nic, přitom po 500 vybere daleko víc, než jiná, která má 1200 a dělá něco pro to, aby byly ve vodě ryby, aby byly jiné ryby než kapr, aby okolo revíru byl trošku pořádek...
                                                Doufám, že to takhle zjednodušeně jde pochopit.
                                                Ke zbytku se nevyjadřuju, protože taky říkám, že za to co stojí profi RS mají raději těm aktivním z dobrovolných nakoupit oblečení a boty, udělají daleko víc práce, už kvůli počtu...

                                                edit: BTW, ony ty peníze z brigád jsou i na to zarybnění defakto... nechtěj vědět, jací kapři by se měli dávat. A kapr zajímá většinu, bez něj nemáš členy, bez nich peníze, bez peněz je po tobě.

                                                  Nhraji - Profil | Čt 1.12.2016 19:35:20

                                                  Okuník >> tohle bude chtít víc, než tam jenom jednou zajít. Tohle je práce na dlouhou dobu

                                                    NOkuník - Profil | Čt 1.12.2016 19:34:00

                                                    hraji >> Já bych tam šel, ale už vidím pane, nemám na vás čas, děkujeme nashle. Zavřu dveře, a hned si řekou to byl de.il.

                                                      Nhraji - Profil | Čt 1.12.2016 19:24:24

                                                      Okuník >> máš správné postřehy. Ale vyřešit tyhle problémy se musí v Ostravě, tam by se mělo začít něco hýbat.

                                                        NOkuník - Profil | Čt 1.12.2016 19:22:18

                                                        Jsem tu diskuzi pročetl až dne, ale nejdříve jsem vyplnil dotazník. Že je to zajímá kolik utratím za dopravu, já jezdím na kole hlavně, autem až jak jsou zimy. Ale jak jsem četl od začátku tak se tu diskuze úplně přeorientovala. Každopádně mluvím za MS kraj.

                                                        Mě by zajímalo kde se vynaloží suma 500kč za brigádu, jestli to jde do zarybnění, nebo do odměn na VÚS ČRS Ostrava, nebo na provoz a spotřební materiál na všech MO Ostrava?

                                                        Co se týká, počtu limitu ulovených ryb. Vím o člověku co chytí za rok 2 tuny ryb, ale bere si v letních měsících těch 7 kg denně ( plotice, ostroretka, cejn, parma, karas ), nadělá pečenáče, karboše, donese do hospody a má 2 dny pití zdarma. To je ale vyjímka. Jsou samože lidi co mají do 10-ti ušlěchtilých. Kradou taky do soukromáků, to se ví, někteří opravdu kardou, doufám že to jsou vyjímky jenom. K 70 jako by nebylo.

                                                        Na MS kraji chybí zpětná vazda o zarybňování, není zveřejněno, kde se co dalo. Jinde to jde.

                                                        Co se týká RS u nás v MS kraji, 10% dobrovolné RS se snaží dělat u vody pořádek, zbytek sedí u piva a neví co je úřední osoba a přestupek nebo nedbalost či neuposlechnutí výzvy ÚO. A ti aktivní dobrovolní nejezdí a nechodí kolem zadarmo, ale za své. Co vím pytláci jsou hodnější jak rybáři, když se jim bere povolenka k lovu. A profi RS placená, to jsou výkony, některé jsem ani neviděl. A vím že u nás v MS kraji jsou dobrovolní členové RS co zadrželi za rok více povolenek než placená RS. To je už k zamyšlení.

                                                        Co jsou proti tomu platy na VÚS ČRS Ostrava, to sna ani nechcu vědět a za co?

                                                        Pozitivní je že aspoň ty kroužky pro děcka fungují a jsou tam velice obětaví lidé, kteří do toho dávají vše. Aji sponzora umí sehnat, aby každý mlaďoch měl na závodech cenu.

                                                          NFRANK71 - Profil | Čt 1.12.2016 19:21:55

                                                          Fishky >> jinak zde máš, kdo si toho přivlastní nejvíce.

                                                            NFRANK71 - Profil | Čt 1.12.2016 19:16:06

                                                            Michal1966 >> co se ti nelíbí, že zaplatíš o stovku víc?

                                                              NOkuník - Profil | Čt 1.12.2016 19:05:10

                                                              hraji >> Velice dobře si to napsal, svatá pravda.

                                                                Nhraji - Profil | Čt 1.12.2016 18:27:21

                                                                Michal1966 >> na Facebooku je ta zpráva zveřejněná, přístupná úplně všem, kteří umí číst. A co je daleko zajímavější, je v plném znění přístupná i na stránce rybářského svazu.
                                                                http://www.rybsvaz.cz/download/aktuality/userfiles/​00000404/files/ZpravaSnemCRS2016%20(2)_tisk.pdf

                                                                  Nnofish - Profil | Čt 1.12.2016 18:07:03

                                                                  Michal1966 >> Když tohle vidím,napadá mě ale ještě jedna otázka. Jsou třeba změny ku prospěchu rybářů? Nebo třeba změnu ku prospěchu ryb, jako třeba omezení rybářů (ne úlovky). Je potřeba za úplatu moci více, než jiní co na to nemají? Proč nějaká část má někoho úkolovat prosazováním ochrany "trofejních" ryb, když nemá papírově oporu nadpoloviční většiny členů? A mohli bychom pokračovat.
                                                                  Avšak, teď se zeptám já: "proč je tohle na mrku a ne adresováno na radu?
                                                                  Já bych to neviděl až tak bledě. Dotázat přímo rady se může každý, jakou odpověď dstane si netroufám tipovat, ale tyhle výkřiky jsou jak s politikou. Každý povídá, o co by to sám líp dělal, jen kdyby to uměl... (copy Arakain).

                                                                    NWillow - Profil | Čt 1.12.2016 17:57:08

                                                                    Michal1966 >> Je vidět,že jsi stejně starý a vostrý,dobře napsáno.!!

                                                                      NMichal1966 - Profil | Čt 1.12.2016 17:49:14

                                                                      Jednal Republikový sněm ČRS

                                                                      Datum: 29.11.2016

                                                                      V sobotu 26. listopadu 2016 se sešlo na XVI. Republikovém sněmu Českého rybářského svazu v Průhonicích 159 účastníků ze 162 pozvaných (program sněmu).

                                                                      Všichni delegáti obdrželi předem brožuru se zprávou o činnosti, kterou doplnil svým vystoupením předseda ČRS JUDr. Alexander Šíma.

                                                                      Jedním z hlavních bodů jednání byl návrh na zvýšení členského příspěvku dospělých rybářů o 100 Kč od roku 2018. Při prvním projednání však původní návrh a ani dva další protinávrhy nezískaly podporu nadpoloviční většiny delegátů. Ti sice v zásadě nebyli proti zvýšení, ale nemohli se shodnout na rozdělení mezi jednotlivé organizační jednotky ČRS. Proto byl v odpolední části jednání podán návrh znovu se k věci vrátit, ale nejprve hlasovat jen o samotném zvýšení o 100 Kč bez návrhu na rozdělení a v případě schválení pak rozhodnout o rozdělení příspěvku. Tento návrh byl přijat, sněm nejprve schválil zvýšení členství dospělých na 500 Kč a následně pak rozhodl o jeho rozdělení v poměru 50 % místní organizace, 37 % územní svaz a 13 % Rada. Členský příspěvek ČRS v kategorii dospělých tedy bude od roku 2018 činit 500 Kč, jeho výše pro děti a mládež se nemění.

                                                                      XVI. Republikový sněm dále přijal návrh na změnu Stanov předloženou Jihočeským územním svazem ČRS, která se týká zastupování člena Rady v případě, že nemůže vykonávat tuto funkci. Změna je jednoduchá - byla pouze vypuštěna podmínka, že musí jít o „dlouhodobou“ nemožnost vykonávat funkci člena Rady.

                                                                      Jihočeský územní svaz dále předložil tři návrhy, které se týkaly Statutu celosvazového rybolovu (zpochybnění platnosti dosud provedených změn, přijetí nového statutu a kontrola dodržování pravidel celosvazového rybolovu - žádný z nich ale nebyl přijat (získaly pouze 21, 26 a 29 hlasů převážně z řad jihočeských delegátů).

                                                                      Sněmu byl v diskusi předložen i návrh zavázat Radu ČRS k jednání s MZe ČR o novele vyhlášky k provedení zákona o rybářství s cílem non-stop rybolovu za úplatu, ochrany trofejních ryb a omezení úlovků na povolenku. Návrh však nebyl zcela konkrétní (nebylo jasné, zda je účelem úplné zrušení denní doby lovu), proto byl následně upraven ve smyslu jednat s MZe ČR o rozšíření stávajícího počtu revírů s výjimkou z denní doby lovu a zabývat se ve svazových orgánech ochranou trofejních ryb a možností omezení úlovků na povolenku.

                                                                      Závěrem jednání přijal sněm usnesení s úkoly na období do dalšího sněmu (2018).

                                                                      Jan Štípek, jednatel ČRS



                                                                      Staženo z webu rybsvaz.cz


                                                                      Tak toto je zpráva ze sněmu Rady ČRS. Jak reaguji- hrůza!
                                                                      Ptám se nejvyšších funkcionářů Rady ČRS. Kde je zpráva předsedy Rady JUDr. Šímy, ekonomického úseku o celkovém hospodaření, dozorčí komise? He? Na co ti lidé tam jsou? K čemu? Platíme je z našich příspěvků. Co udělali pro obyčejné rybáře. Jaké změny ku prospěchu nás obyčejných budou? Co? Co tam děláte neschopní pánové? Kolik peněz berete? Jaké výhody a benefity máte ? To zveřejnite. Nebo pouze celý program sněmu byl pouze o jednom diskuzním návrhu - navýšení a členského příspěvku a jeho rozdělení? K čemu v Praze vůbec jste? Vždyť rybářský svaz a hlavně místní organizace budou fungovat i bez Vás.

                                                                        Nsumec 1950 - Profil | Čt 1.12.2016 17:41:39

                                                                        s vámi se tady i jeden pobaví.

                                                                          Ndoliz - Profil | Čt 1.12.2016 17:40:15

                                                                          Fishky >> To je fakt rozdíle kterej dělá studii nepoužitelnou, zvlášť když je je to 0.01 způsobené zaokrouhlováním

                                                                            NFishky - Profil | Čt 1.12.2016 17:39:13

                                                                            Willow >> škoda mluvit :))

                                                                              NHeiko - Profil | Čt 1.12.2016 17:33:44

                                                                              Fishky >> zaokrouhlovani je svina

                                                                                NFishky - Profil | Čt 1.12.2016 17:30:41

                                                                                kakr >> validitu přímo božskou, spočítáš podle grafu % a dopočítáš se k číslu 100,01 % :) validita jako bejk, hlavně že to dělali s využitím modifikované verze programu Excel, boha jeho.

                                                                                  Nkakr - Profil | Čt 1.12.2016 17:21:47

                                                                                  Fishky >>
                                                                                  No vidíš jakou má studie validitu.
                                                                                  Přesně takovou, jak cca 7000 respondentů napsalo. Pochopitelně se ankety neúčastnili ti, kteří mají povolenku a k vodě vůbec nejdou, či na ryby moc nechodí.
                                                                                  Nemyslím si, že vstupní údaje jsou ve studii zpracovány špatně, není k tomu důvod.

                                                                                    NWillow - Profil | Čt 1.12.2016 17:20:37

                                                                                    Fishky >> Seš dobrej,fakticky.:-)Každej první by se na to vys.ral.Hold bankéř,toho čísla živí.;-)

                                                                                      NFishky - Profil | Čt 1.12.2016 17:11:26

                                                                                      kakr >> z grafu průměrný věk ale vypočítat nejde, takze se vracíme k údaji 69 / 2690 který ovšem nejak nesedí

                                                                                        Nkakr - Profil | Čt 1.12.2016 17:08:02

                                                                                        Fishky >>
                                                                                        Máš recht,že moc neštymuje papírová verze 69/2690, ale na graf je odkaz, tedy má prioritu:-))

                                                                                          NFishky - Profil | Čt 1.12.2016 17:05:57

                                                                                          kakr >> víš co? raději nepiš, fakt ne, dík :)

                                                                                            NFishky - Profil | Čt 1.12.2016 17:02:30

                                                                                            kakr >> chvilku se soustřeď a pak mi prozraď, když 4,1 % z celku je starší 69 let, kolik členů může být mladší 69 let, aby průměr byl těch udávaných 69. Ano max cca 4,1 %, tedy nějakých 285 lidí? :) takže celkem může mít skupina max cca dvojnásobek, tedy 570 lidí, je tak? Takže buď není průměr papírové verze 69 let, nebo jich nebylo 2690 ??? No a rovnice s jedním řádkem o dvou neznámých má co? No nemá řešení. Takže jak víš podle grafu, jaký je průměrný věk? A včil mudruj ;-)

                                                                                              Nkakr - Profil | Čt 1.12.2016 16:53:03

                                                                                              Fishky >>
                                                                                              Co bych počítal?
                                                                                              Před chvilkou jsi napsal-
                                                                                              ale celkový průměr by kolem těch 43 let seděl - to se nemusí počítat, na to stačí kouknout baj voko.

                                                                                                NFishky - Profil | Čt 1.12.2016 16:47:53

                                                                                                kakr >> a jak z toho grafu spočítáš průměrný věk? :)

                                                                                                  Nkakr - Profil | Čt 1.12.2016 16:32:07

                                                                                                  Fishky >>
                                                                                                  Graf má jednotlivé věkové skupiny má krásně rozškatulkované, je tam malý zádrhel, respondenti kteří věk neuvedli (cca 600), ale průměr 43 celkem vychází.
                                                                                                  Ono se někdy vyplácí přečíst vše až do konce a neplácat hlouposti.

                                                                                                    NFishky - Profil | Čt 1.12.2016 16:24:13

                                                                                                    kakr >> Podle grafu? Podle grafu je dost scifi, aby 2960 členů mělo průměrný věk 69 let, ale celkový průměr by kolem těch 43 let seděl - to se nemusí počítat, na to stačí kouknout baj voko.

                                                                                                      Nkakr - Profil | Čt 1.12.2016 16:22:36

                                                                                                      Fishky >>
                                                                                                      Nechceš to přepočítat?

                                                                                                        NIvoD. - Profil | Čt 1.12.2016 15:51:28

                                                                                                        indiánek >> A jak dokaze pan mistr sveta na ostatni porvavat jen kdyz projedes kolem.Priste na se na breh za tim kasparem zastavim na pokec at mi do oci rekne jaky jsem pytlak.

                                                                                                          Nkakr - Profil | Čt 1.12.2016 15:42:41

                                                                                                          graf

                                                                                                            Ncomputerfish - Profil | Čt 1.12.2016 15:34:21

                                                                                                            Fishky >> Dle mého na to jdeš špatně. Musíš vypočítat podíly xletých v procentech z celkového počtu a pak ............

                                                                                                              Nnofish - Profil | Čt 1.12.2016 15:31:07

                                                                                                              Fishky >> No on ten limit dvou candátů, i sedmi kil okounů platil i v době, kdy se podle tebe odnášely ryby po pytlích, takže těmi kusy i kilogramy to nebude.
                                                                                                              Možná by to chtělo omezit toho kapra, co s Třeboní nemá nic společného ale hlavně, omezit rybáře. Ale ne v tom, že si mohou odnést dva candáty, spíš v tom, jak je mohou chytat. Tam by to bylo asi fakt na dlouhou diskuzi...

                                                                                                                NFishky - Profil | Čt 1.12.2016 15:30:25

                                                                                                                Kocháč >> nešlo mi o věk, ba naopak mě těší, že zkoumali elektronickou a papírovou verzi současně a má tak výstup větší váhu a obě skupiny měli defakto stejné zastoupení 4:3, ale spackat pak data a dát průměr 37, je škoda. Pak to shazuje celý výzkum a tohle je údaj který se dá ověřit, zbytek uvádějí jen jako surová fakta.

                                                                                                                  NKocháč - Profil | Čt 1.12.2016 15:25:43

                                                                                                                  Fishky >> Počítat to nechci, ale i kdyby 51 let, tak jsou to chlapi v nejlepších letech. Ještě tak před dvaceti léty jsem si myslel, že jsou to starci, ale postupem času jsem přehodnotil. Starci jsou až chlapi od 70ti nahoru a za tak 15 let to zvážím a asi zase přehodnotím :o)

                                                                                                                    NFishky - Profil | Čt 1.12.2016 15:18:56

                                                                                                                    b.gun >> pozor, to není průměr dvou průměrů, ale průměr z dvou poměrově zastoupených hodnot (věků), prostě první věk 69 je zastoupený 2960 krát a druhý věk 37 je 4006. Celkový průměr tedy = ((69 x 2960)+(37 x 4006)) / (2960+4006) = (204240 + 148222) / 6966 = 352462 / 6966 = cca 51 let

                                                                                                                      NFishky - Profil | Čt 1.12.2016 15:05:31

                                                                                                                      hraji >> blba a já? jak to Jirko myslíš?

                                                                                                                        NHeiko - Profil | Čt 1.12.2016 15:01:52

                                                                                                                        b.gun >>a tobe ten prumer vychazi 43let? mi to vychazi neco malo pres 50roku, ale mozna se nekde pletu :)

                                                                                                                          Nhraji - Profil | Čt 1.12.2016 14:54:31

                                                                                                                          Fishky >> u tebe opravdu na sto procent platí, že ze sebe musí udělat blba na MRKu každý sám, tobě se to daří opakovaně.

                                                                                                                            Nb.gun - Profil | Čt 1.12.2016 14:51:59

                                                                                                                            Fishky >> S těmi mistry bych byl opatrný, 43 let je průměrný věk všech 6966 respondentů, nikoliv průměr ze dvou průměrů...

                                                                                                                              NF16 - Profil | Čt 1.12.2016 14:09:46

                                                                                                                              indiánek >> máš SZ sokolíku, tady to snad řešit nebudeme...

                                                                                                                                Nindiánek - Profil | Čt 1.12.2016 13:31:26

                                                                                                                                F16 >> Ty jsi hrozný mamlas ,kdybys ses raději pozastavil nad tím jak vypadá to vaše cikánské ležení jak máte postavené s dcerou na Hartě !!!!!.................

                                                                                                                                  Nvlademon - Profil | Čt 1.12.2016 13:21:52

                                                                                                                                  Fishky >> To byl těžký dotazník, hodně lidí s ním mělo problém. 😀

                                                                                                                                    Nsupinac - Profil | Čt 1.12.2016 12:35:23

                                                                                                                                    Hele sou to organi .tytulování organi.. Celý dotazník je směšný. Změny se měly dělat už tak pred 20 lety. Ať jdou se svým hospodařením tam kam patří. S.ru na ně.
                                                                                                                                    Zase se jen podpoří pytláci a ti co pouští..na ně jen více zákazu a buzerace.
                                                                                                                                    Zdenda
                                                                                                                                    .