Dodržování zákazu nočního chytání vyrazila kontrolovat rybářská stráž. Jak dopadla?
Diskuse k bleskovce Dodržování zákazu nočního chytání vyrazila kontrolovat rybářská stráž. Jak dopadla?
- Zobrazit vybrané uživatele.načítám...
8x v oblíbených a 6x v ignorovaných.
RK - Profil | Po 12.6.2017 19:22:44 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
sven - Profil | St 14.6.2017 9:46:19 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Hojněji začít využívat sankci: "Propadnutí věci", které bylo užito ke spáchání trestného činu nebo přestupku. To by problém vymýtilo jedním šmahem ...
Kamarád z Australie, kde je takový institut s oblibou využíván mi vyprávěl, jak jeho soused přišel na první dobrou o rybářský člun s rybářským vybavením, tažný podvozek i tažný automobil, jsa přistižen při lovu krabů v době hájení ... Při následné domovní prohlídce následoval i mrazák, ve kterém nezákonné úlovky skladoval... :-)
Vsadím boty, že podruhé ho to nenapadne ani v nejdivočejším snu :-)
pajagogo - Profil | Út 13.6.2017 21:48:59 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Bohužel, to co se rozmohlo poslední dobou, je to že tyto léty ověřené a fungující praktické věci, se snaží některé zájmové skupiny rybářů bez jediného rozumného důvodu změnit a to výhradně v jejich prospěch, ale zároveň v neprospěch ryb a co je na tom nejsmutnější, že zrovna tytéž skupiny se snaží ostatní veřejnost přesvědčit, jak je to vlastně pro ty ryby výhodné, když je můžou chytat 24 hodin denně a jak se to těm rybám líbí, protože oni je stejně jen krmí, pomazlí, vyfotí, ošetří a navíc ještě pustí.
Necejtíš, už jen v tomhle, že je něco asi ne tak jak má bejt? Nehledě na to že tě opravdu nikdo nenutí spát jen 2 hodiny, vždyť přece můžeš vytáhnout pruty a jít spát po zprávách a nahodit ráno. Navíc pokud tu rybu chytneš v neobvyklou dobu budeš ještě větší king. Jo a abych nezapomněl jednu věcnou, pokud začínáš stahovat až o půlnoci tak u nás by ses už po návratu ke břehu mohl divit, že nejseš vlastník platné povolenky :-))
FRANK71 - Profil | Út 13.6.2017 16:19:00
pajagogo - Profil | Út 13.6.2017 22:33:48
Nikde jsem nenapsal že ty pravidla vymysleli už ve středověku kvůli pytlákům to sis jen převrátil jak se ti to hodí a právě proto bychom měli dělat všechno pro to aby si ty ryby mohli chytit i naše děti a ne jen my a po nás potopa, jak to funguje v dnešní době ve všech oblastech života. Jo a naopak ty pravidla bohužel realitě odpovídají a měla by naopak ještě přitvrdit, protože v dnešní době si všichni moderní životaužívači bohužel demokracii vysvětlují tím způsobem, že když to není nikde ofiko zakázaný tak mi všichni vykuřte a já si budu dělat co chci, ale kde je nějaká morálka a slušný chování, škoda, že si tu hroznou dobu komunizmu nezažil (já, když nepozdravil souseda co mě naprášil, že sem mu rozbil okno dostal sem vod táty facáka) bylo to nespravedlivý a štvalo mě to, ale fungovalo to a naučilo mě to mít k něčemu úctu a s přírodou je to stejný, jenže tu facku za vás dostanou, až vaše děti a to už bude pozdě.
RK - Profil | Po 12.6.2017 19:47:37
jeden3 - Profil | St 14.6.2017 19:07:41
nemohu souhlasit,tupe prijima i nedokonale zakony jen stado-treba povely od pasaka nebo jeho psa. Naopak clovek by mel byt tvor s vlastni vuli a rozumem. Pokud by se lidstvo ridilo tvoji myslenkou,nevim,jestli by jeste ted byl otrokarsky rad nebo uz ranny feudalismus....Ale pokud by spolecnost tupe a pasivne dodrzovala zakony starovekych otrokarskych statu a kralovstvi-zrejme by veskery pokrok lidske spolecnosti ustrnul.
A stejne ustrnuli i panove ve vedeni RS,pres pokrok v metodach lovu,pokrok v technickych prostredcich lovu-oni ziji stale jeste v rybarskem stredoveku,nebo spise nekde tak na konci prvni republiky....Treba ,ze clovek nesmi spat za volantem je celkem logicke,proc by ale s hlasicema nemohl klimbnout po dobrem obede???? Koho tim ohrozuje??? Koho tim omezuje??? Muj deda pred mnoha lety pred erou "pipaku" u prutu klidne klimbal a nikdo ho nebuzeroval. Ale dnes-asi prave proto,ze pipadla existuji,te za to bude buzerovat kazdy druhy od RS.
spat u prutu a jedno jestli vecer nebo po obede je tu podle nekterych hrdelni zlocin...
tak tihle experti zde me fakt bavi :-))) bravo
jeden3 - Profil | St 14.6.2017 13:26:51
ä tady je stale dost lidi,kteri by za to davali snad dozivoti...
to ani za komancu-a to pry byla totalita!!!za obycejny prestupek nebyl takovy postih,jako je dnes v demokratickych zemich...bravo demokracie
a nenechte se vysmat recma o pravnim state -ten blbecek,co zabil skutrem holku,dostal tri roky podminku...borec,co se mu potopil privoz-nikdo se neutopil,nikdo nebyl zranen-to dostal na pet let....
V takovemto pravnim state je smesne,kdyz tu navrhujete sankce pro cloveka,ktery ma platnou povolenku a pretahne dobu lovu :-)))
Drakymumba - Profil | St 14.6.2017 8:21:07
To, že je otravné neustále zavážet, vyvazovat, přepichovat nástražky věřím, ale svobodně sis tento styl lovu vybral a musíš se podřídit ty, nikoliv zákon. Jestli je to pro tebe příliš pracné, tak doporučuji přívlač, tam to zabalíš a rozbalíš raz dva.
btw: Důvody a logiku věci ti stejně nikdo obhajovat nemusí, prostě je to tak dáno a tvou povinností je řád dodržovat. Jestli s něčím máš problém nebo ti to přijde jako nesmysl, tak existuje MO ke které si přihlášen a tam můžeš například na výroční schůzi podat návrh na změnu.
1568 - Profil | Po 12.6.2017 21:23:50
u x a - Profil | St 14.6.2017 20:45:29
sven - Profil | Po 12.6.2017 21:10:01
No to máš pravdu ale po soumraku se hlavně chlastalo, souložilo, opékali buřty na ohýnku a jinak utužovali společenské vztahy. Nikoho ani nenapadlo chytat přes noc... :-)
Pedro1 - Profil | Čt 15.6.2017 14:24:53
Já bych si i ten nonstop uměl představit,ale pouze v případě,ze rybář bude opravdu lovit ryby a ne spát v bivaku.
Takže OK,baví Te chytat v noci.Tak se vyspi přes den a v noci si sed u prutů a chytej.
Když něco dělám,tak u toho přeci nespim.Buďto hraju fotbal,nebo spím.
K tomu by musela byt adekvátní kontrola a přísné tresty.
Jinak práva lovce jsou přesně taková,jaká mu umožňuje spolek do ktereho dobrovolně vstoupil.
sven - Profil | Po 12.6.2017 20:42:08
Dalekohled jsem v dětství nevlastnil, zato co se hnulo v okolí 5km, skončilo v pětilitrovce, v plechovce od okurek, krabici od margarinu, pak v kleci, akvárku, terárku, volieře...
Navíc jsem měl to štěstí, že jsem uměl číst knížky už v šesti letech a přes ulici byla solidně zásobená, veřejná knihovna "Václava Kopeckého".
Troufám si tvrdit, že její veškerou naučnou a odbornou literatůru, včetně beletrie týkající se přírody, jsem do coby dítě školou povinné, zdolal..
Pamatuju, že i místo do trumpety a do houslí, kam jsem povinně chodil pět let šmidlat, jsem raději v lese odlévat sádrové stopy, sbíral bobky do sbírky nebo přelezal plot do ZOO :-)
jeden3 - Profil | Čt 15.6.2017 16:43:25
podle tvojich nazoru: jeden dva dedove usnou za volantem-zakazeme jezdit po setmeni,jeden lyzar se zabije na sjezdovce,zakazeme lyzovani......jeden plavec se utopi na prehrade-zakazeme koupani ...
a protoze par rybaru proste u prutu klimba-zakazeme co? prece rybarit :-)))) Protoze usnout muzes nechtene za volantem-a ver,ze je to myslim vzdy nechtene,jako u prutu v kterou koliv dobu.
jste normalni fanatici,nekdy se panove projevujete az nenavistne..... protoze podle vasich extremnich nazoru by treba duchodce,ktery usne u prutu mel byt prisne trestan...jste panove k smichu
PS jeste nejsem duchodce a jak pozoruji nasi vladu a EU,asi ani nikdy nebudu :-)))
Pedro1 - Profil | Čt 15.6.2017 13:56:50
A taky bych rád každou středu na golf do Skotska.
Jo a každý úterý k moři.
A aby nebylo v létě takový horko a ryby braly pořád a hlavně velký.
blackfish - Profil | Út 13.6.2017 12:13:25
já 2 - Profil | Po 12.6.2017 20:01:58
RK - Profil | Po 12.6.2017 18:05:12
u x a - Profil | Pá 16.6.2017 22:56:35
Pedro1 - Profil | Pá 16.6.2017 21:32:40
Co na tom nechapes?V bivaku si můžeš chrapat na Kope,jeseter to určitě taky rozjede.
Jebe Vám definitivně.
Pedro1 - Profil | Pá 16.6.2017 18:03:45
To si lyžaři sepisou petlici,ze chtějí sníh v létě,ať to asociace sjezdovkaru zařídí?
Nebo si myslivci prosadí možnost střílet jeleni celý rok,protože mají málo času když se střílet může?
A co kdyby odboráři v celý ČR prosadili,ze když rostou houby,bude se pracovat jenom 3 dny v týdnu,aby toho lidi stihli více nasbírat?
Co je komu po nějakém kaprari,který nemá na ryby čas?Tak ať si ho udělá,ať změní práci,ať přestane chodit do práce,ať si jezdí na soukromak,....,ale povolit nonstop protože lidi chodí do práce,....,Hybnerovi začalo jebat v makovici fakt brzy.
Ale chápu,slovy Mrknata - svazocleni jsou prodané svazopovolenky a svazopenize,které tečou kam se komu zachce.
Saddám - Profil | Čt 15.6.2017 14:32:48
A teď k tvé otázce. Logické, reálné a ani pravdivé zdůvodnění prostě není. Žijeme v banánové republice, kde si zákonem a právem vytírají zadek nejen lidé, ale i instituce. Sem jsme došli.
kakr - Profil | Čt 15.6.2017 13:55:01
Doby lovu stanovoval již první Zákon o vodstvu vnitrozemském . Byl vydán roku 1885 za vlády osvíceného panovníka Františka Josefa. Doufám že nechceš ani naznačit, že se jednalo o stupiditu, neb by se jednalo o urážku majestátu.
Pokud chceš logické zdůvodnění ,máš je mít -
Lov ryb mimo denní dobu lovu je z důvodu ochrany rybí obsádky zakázán ustanovením § 13
odst. 3 písm. c) zákona o rybářství. Ponechání několika hodin, jako doby klidu, pro rybí
obsádky v rybářských revírech v nočních hodinách tradičně navazuje na dlouhodobě
ověřený režim, který má vést ke stabilizaci rybích společenstev v rybářských revírech.
Výjimku z výše uvedeného zákazu, lze pro sportovní účely povolit pouze na časově
omezenou dobu a za splnění ve výroku uvedených podmínek.
A ještě něco v roce 1961 nemohlo být do zákona zakomponováno něco, co tam dávno bylo a platilo....
FRANK71 - Profil | Čt 15.6.2017 13:15:38
Osoba provádějící lov ryb je povinna při lovu ryb v době povolené výjimky z denní doby lovu od 16. 6. do 31. 8. v době od 00:00 hod. do 04:00 hod. a v období od 1. 9. do 30. 9. v době od 22:00 hod. do 24:00 hod. od 00:00 hod. do 06:00 hod. osvětlit místo lovu umělým bílým neoslňujícím světlem. Zakládání otevřených ohňů se pro tyto účely zakazuje. V případě pokračování lovu po 24. hodině je lovící povinen zapsat nesmazatelným způsobem do oddílu II povolenky k lovu (Evidence docházek a úlovků) nové datum lovu a číslo rybářského revíru. Pokud si osoba provádějící lov ryb nepřisvojila předchozí den žádnou ulovenou rybu, je povinna prázdnou řádku k tomuto dni nejpozději před zápisem nového data proškrtnout. Osoba provádějící lov z plavidla je povinna respektovat ustanovení Řádu plavební bezpečnosti a to zejména ustanovení, která se vztahují k noční signalizaci malých plavidel za plavby a stání (čl. 3.13 a čl. 3.20 Řádu plavební bezpečnosti).
Saddám - Profil | Čt 15.6.2017 12:20:56
Co si kdy vykonal na poli práva a spravedlnosti? Fakt mě to zajímá.
Upřímně, teď to tady schytáváš za všechny ty žvanily, kterých je tu plno a kteří v reálu nedokážou oslovit kolegu rybáře a ve vší slušnosti mu říct ,,hele kolego, tohle se nedělá a jestli toho nenecháš vezmu mobil a zavolám na tebe policajty". Za klávesnicí, to je pak každej jak studnice moudrosti a dává rady vpravo, vlevo.
A něco z praxe. Tedy z mé. Zadržených povolenek za nešetrné zacházení s rybou budou tak 2%. Noční rybolov tak asi 70%. A věř mi, že oko nepřivírám a mnoho trofejohoničů už ode mne slyšelo při focení ,,jestli ti ten kapr spadne na zem, seš bez not ".
pajagogo - Profil | Čt 15.6.2017 11:54:49
právě proto že jsem ho neměl (jel sem náhodou okolo na kole) tak asi ten záznam pořídit nelze, jak jim to chceš prokazovat to tvoje týrání? Navíc už vidím jak se budeš potom s nima handrkovat, že si je bez jejich svolení fotil nebo nedejbože natáčel
to že chytáš a pouštíš kapry je mi hele šumák, pro mě za mě si je třeba ber a smaž ve friťáku, nakonec RŘ ti to umožňuje, ale co mi vadí a je podstatné (a k čemuž ses zatím nevyjádřil), že tady jako správnej kaprobijec, urážíš a bezdůvodně napadáš ostatní rybáře a lidi, že se neuměj chovat k rybám a to ti opakuju už podruhé, jen proto že oni narozdíl od tebe nesouhlasí s porušováním denní doby lovu. Ale ty vlastně můžeš, že, protože ty pouštíš.
pajagogo - Profil | St 14.6.2017 21:19:25
Mrknato - Profil | St 14.6.2017 20:41:13
LosPafkos - Profil | St 14.6.2017 11:38:22
u x a - Profil | Út 13.6.2017 23:02:38
pajagogo - Profil | Út 13.6.2017 21:51:40
pajagogo - Profil | Út 13.6.2017 21:22:42
Ty taky musíš studovat nebo makat 24 hodin denně bez chvilky odpočinku a klidu, asi ne co, tak proč to chceš po hloupých a neuvědomělých rybách
blackfish - Profil | Út 13.6.2017 15:41:29
blackfish - Profil | Út 13.6.2017 15:37:08
Mrknato - Profil | Út 13.6.2017 13:58:07
RK - Profil | Út 13.6.2017 12:32:27
A taky v tu dobu manželky spěj-:)
RK - Profil | Út 13.6.2017 10:05:22
Je to sice porušení něčeho, co třeba za pár let nebude porušením ničeho, kdo ví?, ale každopádně nejde o vraždu, krádež atd. Jde pouze o to posezení u vody a to je s nahozeným prutem pocitově jiné, než bez něho. V tomhle případě to selským rozumem vzato, pochopitelné je. Ovšem flastr visí nad viníkem, o tom žádná. Nicméně v kontextu některých nových ofiko trendi, je to směšnej ,,přestupek"
Piškothonza - Profil | Pá 16.6.2017 22:12:29
kritik - Profil | Čt 15.6.2017 21:26:46
u x a - Profil | Čt 15.6.2017 19:17:51
na marmišky a jiné a jiné prohřežky!! to opravdu chcete??
Pedro1 - Profil | Čt 15.6.2017 15:35:29
Stejné hovadiny jako třeba tohle:
http://www.rybaripodebrady.ic.cz/pdf/sumec2017.pdf
Dědci na schůzi řeknou že jim sumci žerou násaďáky a je potřeba s nima zatočit,tak nějak po bolševicku.
Paradox je,že vzápětí zveřejní sumář úlovků na tomto revíru a za celý rok 2016 se na 111 hektarech Labe odneslo celých 64 sumců.To je panečku přemnožení.
http://www.rybaripodebrady.ic.cz/pdf/sumare.pdf
Ale dává to všechno smysl a Hýbner to naznačil jasně.Kolem kaprů se točí nejvíc peněz a nejvíce rybářů chce hodně velkých kaprů všude.K tomu nonstop,3 pruty,....
Takže jsou dvě možnosti.Budeme se chovat jako správní hospodáři,čímž pádem budeme muset omezit kapry a rybáře ale příjdeme o dost platících,nebo jim vyhovíme a korunky se posypou mnohem víc.
Výsledek je jasný.
Pedro1 - Profil | Čt 15.6.2017 14:00:19
Což dokazují povolené nonstopy v minulých letech.
Lov ryb není základní právo člověka,měla by to byt výsada.
Zkusíš odpovědět na mojí otázku,kterou jsem níže adresoval Jurajovi?
kakr - Profil | Čt 15.6.2017 8:32:21
Do markrabství moravského moderní trendy EU ještě nedorazily.
Příslušné úřady stále hodnotí lov ryb po stanovené době pokutou, která začíná na 1000kč a může být i vyšší.
Jako nášup dostanou členové MRS od Kárné komise ponechání zadržené povolenky určitou dobu v úschovně by mohli zpytovat svědomí.
Pro členy ČRS a nečleny mám dobrou zprávu. Zpytování svědomí mají zaručené až do konce platnosti povolenky, dostanou pouze pokutu.
A to se vyplatí:-))
sindeji3 - Profil | St 14.6.2017 21:00:15
pajagogo - Profil | St 14.6.2017 20:12:33
RK - Profil | St 14.6.2017 13:34:37
Nesrat se s tim. A za nevěru bych dal taky pořádnej flastr. Je to porušení slibu, to je horší, než porušení BP. Hlavně teda od ženský.......
poky82 - Profil | Út 13.6.2017 23:16:09
kubas. - Profil | Út 13.6.2017 23:14:32
Hele, mě tady to "vykřikování" notorických porušovačů vadí, až zase nebudeš mít noty, tak budeš mít staženej ocas mezi půlkama jako posledně. Pro mě za mě tak chytej, to je tvoje věc a tvoje vizitka, ale "chlubit" se tím a omlouvat si to nějakým přežitkem atd. je trošku hloupé... SorryJako.
pajagogo - Profil | Út 13.6.2017 23:11:52
blackfish - Profil | Út 13.6.2017 22:52:29
Ja to pisu fakt z osobniho pohledu kdy v klidu sedim na rybach, bouchne pulnoc a zacina pro me fakt nesmyslnej opruz. Ja na vlastni oci nikdy zadny masakry po pulnoci nevidel ani na vodach kde je to povoleny, tak asi zalezi zase na miste a situaci.
Na tomhle se neshodnem, kazdej chyta jinak a ma na to jinej uhel pohledu. Velka cast lidi co chodi na dve tri hodinky si rekne proc by se to melo menit, ale uz si to nedokaze predstavit treba v praxi. Kazdopadne dik za reakce, aspon se s tebou dalo bavit na rozdil od jinych.
poky82 - Profil | Út 13.6.2017 22:46:32
kubas. - Profil | Út 13.6.2017 22:32:15
jeden3 - Profil | Út 13.6.2017 16:11:00
A vy zaryti odpurci chytani 24h -je to proto,ze zavidite tem,co chytaji a vas z domova stejne nikdo nepusti,nebo jste jen muskari a vlackari,kteri proste kaprare-a sumcare prudite uz z principu? :-)
Pedro1 - Profil | Út 13.6.2017 14:13:17
V noci se buďto spí,nebo sedí v hospodě.
sven - Profil | Út 13.6.2017 14:05:23 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Hodněkrát se mi stalo, že jsem ani nevybalil a celou dobu s někým prokecal anebo se jen tak kochal, krmil myši, žáby, kachny a jinou žoužel kolem vody .. :-)
arnošt - Profil | Po 12.6.2017 18:46:48
Pro mě nutnost vytáhnout to na ty 4 hoďky nesmysl,ale nebudu se s nikým dohadovat,radši to vyndám a ve 4.00 to tam zas hodím...
RK - Profil | Po 12.6.2017 17:35:23
Juraj - Profil | Po 19.6.2017 19:35:12
carp.maniak - Profil | So 17.6.2017 12:22:44
taky si myslím, že to všeobecné hájení co bylo dřív svůj smysl mělo...
pajagogo - Profil | Pá 16.6.2017 23:02:51
pajagogo - Profil | Pá 16.6.2017 22:37:43
já si o tobě svůj názor udělal, do teď jsem ti psal slušně a nijak tě neurážel, ale bohužel vy VaM už jste holt takoví, když nevím kudy kam, tak prostě toho druhýho přeřvu a zpourážím nesmyslama, podobně to praktikuje jedna nejmenovaná údajně přizpůsobitelná menšina každej měsíc na jednom úřadu a podobný chování bohužel praktikujete i vy.
nehledě na to že já ty tebou nazvaný vopatlaný ryby, pustím do vody naprosto bez úhony protože chytám na 0,16 háčky a používám obústek (pokud tedy vůbec víš co to je) na nedevastující vyproštění háčků, což se o vás VaM říct rozhodně nedá, protože pro vás sou tyhle ryby jen plevel tak proč jim neurvat půl huby, aby mi příště to vaše předražený bojlíz už nežraly.
Furt sem nějak nenašel ty tvoje horší problémy, tak mě prosím nějaký nastiň :-))
Piškothonza - Profil | Pá 16.6.2017 21:45:28
pajagogo - Profil | Pá 16.6.2017 21:40:56
pokud rád spíš venku co takhle kemp (ty sou v každý druhý vesnici), nebo prodat pentapody, pípáci, bivak a koupit si za barákem kus zahrádky :O))
PS: co můžeš pozorovat když chrápeš:-))))
Piškothonza - Profil | Pá 16.6.2017 21:37:36
Pedro1 - Profil | Pá 16.6.2017 21:09:45
Furt čekám,co není na mém příspěvku pravda.
Skoro to vypadá,ze máš malou hlavu:-)))
Pedro1 - Profil | Pá 16.6.2017 18:51:13
Tady se řeší soubezny lov ryb a spaní/hraní fotbalu/sezení u stánku/jebani/hledání nemovitosti/pozorování vlaku/.....
Prostě když chytám,tak chytám.Když spím,tak spím.
Pedro1 - Profil | Pá 16.6.2017 18:05:53
Jucino - Profil | Pá 16.6.2017 14:56:26
Revíry 451 030,451 031 , 451 034, 471 131 a 471 048 až od roku 2018 !
viz.WWW ČRS :
https://www.rybsvaz.cz/download/aktuality/userfiles/00000496/files/P%C5%99ehled%20rev%C3%ADr%C5%AF%20%C4%8CRS%20s%20v%C3%BDjimkou%20z%20denn%C3%AD%20doby%20lovu%20ryb_2017-2019_docx.pdf
tatyk - Profil | Pá 16.6.2017 7:15:58
carp.maniak - Profil | Čt 15.6.2017 22:44:05
za jedno tu neni nonstopka a za druhý nemám čas se válet přes noc u vody, jak píše "svazák" Dušan jsem pracující a ráno tudíž musim do práce :-):-):-)
Mrknato - Profil | Čt 15.6.2017 22:05:14
Je taková historka z natáčení, kdy pan Jiří Sovák měl v záběru angažovaného filmu zvolat " Zemřel nám soudruh, (asi nějaká pěkná svi*ě) a on zvolal, zemřel jim soudruh!
Já bych zvolal " Hýbner se jim zbláznil........... a s ním celá závodní Rada.
carp.maniak - Profil | Čt 15.6.2017 22:01:26
mmch. pořád se mluví o tom, že většina rybářů si 24h přeje...zajímalo by mě kolik reálně ta většina je...aby nakonec nebyla 4% :-DD
Pedro1 - Profil | Čt 15.6.2017 16:34:25
jeden3 - Profil | Čt 15.6.2017 16:26:39
Ten ,kdo povolenku ma,ale chyta treba v nepovolenou dobu neni pytlak,ale rybar,dopoustejici se prestupku proti RR.
A ted ti dam dva konkretni priklady pytlactvi ze sveho okoli: hraz liberecke prehradykolem - 3. hodiny ranni-obcane vychodnich statu si tam na housku odchytavaji ryby do lednicek-napravu sjednavala hlavne policie CR,protoze u nas na púrehrade -a kor po pulnoci RS nepotkas!!!! A proc tam pytlaci ve dve ve tri rano??? protoze tam konecne nejsou rybari,kteri by na ne okamzite tu policii konkretne zavolali.
Dalsi priklad-lom Kristyna- kolem jedne rano-nejcasteji Polaci-zacinaji opet lovit ze zakazane hraze-proc?? protoze jsou tam jednak ryby a jednak rybari sli po pulnoci spat,aby ve 4 opet nahodili..
tady mas dva presne konkretni priklady,jak je nekdy pobyt "legalnich" rybaru u vody v podobe vami nenavidene 24h prospesny rybam i reviru...
ovsem tohle lidi,kteri maji v karte napsano,ze chytaji hlavne privlac,feedr a plavanou asi nepochopi.....
Mrknato - Profil | Čt 15.6.2017 14:30:20
El Duffus - Profil | Čt 15.6.2017 14:17:14
K Tvojí otázce na Juraje a jiné - dle mého, minimálně v určitých měsících, má mít lovec právo volby, kdy nastraží past.
Předpokládám, že se shodneme na tom, že ryby poškozujeme již samotným lovem a je úplně jedno jestli při něm svítí slunce nebo měsíc. myslet si, že 4 hodiny rybám pomůžou se dát do pohody po předchozích 20ti mi nepřijde správné...
Juraj - Profil | Čt 15.6.2017 13:23:32
Taky by se měl konečně někdo zamyslet nad stupiditou jako je denní doba lovu, kdy to tam někdo zakomponoval do zákona v roce 1961 a od té doby to "moudré hlavy" tupě opisují, nemajíc proto logické zdůvodnění.
Saddám - Profil | Čt 15.6.2017 11:17:29
Hlavně ,, pokrokáři" nezapomínej na jeden historický fakt, že všichni otcové revolucí museli nejdřív (a nebo následně) od vládnoucí garnitury poměrně dost vytrpět. Ty už máš tento punkt za sebou nebo jsi v pořadí.
Maverick84 - Profil | Čt 15.6.2017 9:23:36
Navíc se domnívám, že spousta těch co chytá ryby již desítek let a jsou možností chytat 24 hodin pobouřeny by povolenky měli odevzdat již po prvních vytažených rybách - není nic jednoduššího, než tu rybu táhnout po kamenném břehu pár metrů a 10 minut jí přeměřovat, jestli má 39 nebo už 40, 41 cm.
Pokud by bylo schváleno chytání přes noc, tak jsem pro kontroly RS s PČR, přijdou, pozdravíme se, provede se kontrola povolenky a všeho jako ve dne a je vyřešeno, žádný problém. Nebo se pletu?
NAVÍC PŘÁTELÉ A KOLEGOVÉ, FINÁLE JE NA TÉ RYBĚ, JESTLI NÁM PŘIJDE UDĚLAT ZÁBĚR NEBO NE.
FRANK71 - Profil | Čt 15.6.2017 9:19:15
Pedro1 - Profil | Čt 15.6.2017 8:55:24
Mrknato - Profil | Čt 15.6.2017 5:59:35
blackfish - Profil | St 14.6.2017 22:28:27
u x a - Profil | St 14.6.2017 21:02:44
u x a - Profil | St 14.6.2017 20:55:02
Mrknato - Profil | St 14.6.2017 19:59:51
sven - Profil | St 14.6.2017 14:12:01
jednak, že jsem reagoval na Uxovu nadsázku a druhak, že na konci mé reakce na ni, byl smajlík...
Tím jsi na sebe propíchl minimálně dvě fakta....
jednak, že nadsázka je pro Tebe španělskou vesnicí a druhak, že Ti chybí elementární, právní znalosti, pro výkon RS.
Mrknato - Profil | St 14.6.2017 13:21:57
hraji - Profil | St 14.6.2017 13:10:44
kakr - Profil | St 14.6.2017 9:50:55
Mýlíš se ,nejmenovaná carpikona se k porušování zákonné doby lovu staví čelem a je ochotna vzdát se i bumažky k lovu potřebné, pokud bude polapena.
Možná by se za moderní evropské trendy dal upálit, podobně jako Mistr Jan Hus.
Mrknato - Profil | St 14.6.2017 9:35:50
Dnes p. Hýbner, předseda hosp. výboru Rady ČRS zařídil rybářům, že si mohou vybrat, kde lovit zakázanými způsoby, aby to nebylo zakázané.....
Jsme svědky historického okamžiku, kdy porušováním RŘ vlastně tvoříme základy nového zákona a vyhlášky........ Tak je to demogratycký, tak je to svaosprávně. Jestli ty náhodou nebudeš nějaká stará, nereformovatelná struktura.....
Čtenáři této diskuse také sledují
Fóry57582
Dokumenty z přírody kolem vody377
Černá listina Bazaru - upozornění na podvodné či nefér jednání1363
Rybářsko-houbařské jádro .-)41048
Brněnské jádro363855
Pokec - Vranovská přehrada14535
Gastronomická katastrofa aneb, jak vařím já.118467
Sranda bez nadsázky 🤘3884
Čína - objednali ste uz nieco?15171
Country a folk2276
Kde to žije - všechna témata
8:22Legislativa - rybářský zákon, prováděcí vyhlášky, RŘ, BP, RS... 399
8:14Svaz raději zaplatil majiteli pískovny za možnost rybolovu, aby se vyhnul soudu. Průlomový rozsudek, který může stát rybáře do budoucna spoustu peněz. (Bleskovka) 38
7:48Čeští rybáři čelí poklesu úlovků - vliv predátorů a rostoucích nákladů (Bleskovka) 25
7:27Rybáři a vinařství 261
6:07Nash Titan Bivvy 371
ÚtPuma Bulhary Dyje 4B 219
ÚtPřekvapení s umělými hnízdy pro candáty na Lipně (Bleskovka) 20
ÚtPřívlač v Chorvatsku 65
ÚtNutrie říční - jak to vidíte ? 522
ÚtNa Lipně vymírají candáti i kapři, vědci nevědí proč. Jednoho podezřelého mají. (Bleskovka) 163
ÚtBoilies začátečník rady 46
ÚtBoilies TB baits- chytací řada 5
ÚtRybář pořezal v obličeji ženu, která mu plašila ryby (Bleskovka) 20
ÚtKoupě prvního bivaku 28
ÚtFree Spirit feeder 120
Co je nového - všeobecné
ÚtBleskovka: Sumci do tření candátů příliš nezasahují.
NeBleskovka: Čeští rybáři čelí poklesu úlovků - vliv predátorů a rostoucích nákladů
NeBleskovka: Lipno, candát. Co bude dál...
. . . Video: Zimní feeder - mražení červi a lisovaný rohlík
. . . Článek: Rybář Jarmil Koloušek a MRK.cz - ukázka z knihy Netipy + soutěž
. . . Článek: Polední ryby nejsou náhoda
. . . Miničlánek: Závěr sezóny s osobákem
. . . Recenze: Nabíjecí čelovka Fenix HM65R
. . . Miničlánek: Karas obecný - pomozte najít lokality
Akční nabídky
Za 3.100 Kč
Vysoce kvalitní tepelné izolace na obou částech oděvu, která má za úkol udržet teplo v chladných měsících.
Bunda i kalhoty mají PU povrchovou úpravu s voděodolností 5000mm a prodyšnost 3000gsm/24hod
Za 99 Kč
Využijte skvělé akce na produkty Citruz od značky Nash. Plovoucí boilie v několika barvách s 50% slevou pouze do vyprodání současných zásob.
Oznámení - obecné
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Kalendář akcí - obecné
1.6.Benátky Sranda Mač 2024 Léto
1.6.6.Veřejný závod rybník,,Babínek"...
1.6.Závody na Kocandě
1.6.Rybářské závody na rybníku v...
1.6.Rybářské závody Řeznovice
2.6.Benátky Dětský Den 2024
2.6.Dětské rybářské závody Řeznovice
7.6.Přívlačové závody dvojic 3...
8.6.Dětské rybářské závody -...
8.6.Šilheřovice Sranda Mač Evolution...
Doporučujeme e-shop
PÁRYSŮV RYBÁŘSKÝ RÁJ
Rybářské potřeby pro všechny, kteří propadli kouzlu rybařiny. Díky unikátnímu věrnostnímu systému nakupujete neustále se...