K70 - přání se stává skutečností
Diskuse k bleskovce K70 - přání se stává skutečností
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.
načítám... - Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit všechny zápisy.
18x v oblíbených a 7x v ignorovaných.
NDědek - Profil | Čt 27.4.2017 10:25:17
Víš jak to nakonec dopadne?
Půjdeš na hoďku sednout s jedním splávkem k nějaké malé louži. K70 bude všude... Budeš u sebe mít povinně podložku pod ryby, klinik, podběrák metr x metr, tašku, nebo batoh s nápisem koulís firmy, krmit budeš moct jen přesně vypsanou návnadou, kterou budeš muset koupit v rybářském obchodě a od koupi budeš muset mít u sebe paragon. To samé s nástrahou. Co dva roky se buou měnit podmínky k použité rybářské výbavě, tak budeš muset stále kupovat nové a nové věci. Když chytneš jinou rybu než kapra menšího než 70 cm, sám se dobrovolně dostavíš do nejbližší prodejny kaprářských potřeb, kde zaplatíš pokutu, kterou ti nějaký pokerovaný prodavač vyměří. Pokud to neuděláš dobrovolně a přijde se na to, zaplatíš tři krát tolik. Pokud budeš přistižen opakovaně, půjdeš na jeden měsíc do karp kempu, kde ti bude pouštěno instruktážní a převýchovné karp video. Tento Karp kemp si budeš hradit ze své kapsy a zameškané dny v práci, si budeš muset nahradit.
To bude konečně vrchol blaha, líbačů carp degenů :-)))))))
Taková malá orwellovská utopie??? :-)))
NVaclav III. - Profil | St 26.4.2017 18:39:12
N1568 - Profil | St 26.4.2017 18:17:10
Nmzxy - Profil | Čt 4.5.2017 21:21:04
Je to stejně nadbytečné a nesmyslné, jako kdyby skupina těch rybářů, které není slyšet a kterých je drtivá většina přišla s návrhem na regulaci počtu bivaků, omezení kapacity cívek baitrunerů aby se zajistila v revíru i nějaká zóna klidu kam se nebude nahazovat nebo s návrhem zavést kvóty na hlásiče záběrů...jenže my které není slyšet jsme slušní a normální a necháme si vnucovat vůli hrstky ekoteroristů, kteří ještě nedávno psali do kaprománie články s názvem :Vraždění nevinných kaprů...dnes už ví že s podobnou rétorikou vzbudí akorát odpor tak své zájmy prosazují trochu promyšleněji
Nsven - Profil | Po 1.5.2017 11:25:09
V začátcích projektu K70, jsem mu byl také dost nakloněn...
Ale tehdy byli jeho předními aktivisty ještě takoví lidé, jako Ivoš Sláma, Vláďa Krpeš aj. , kteří měli na mysli především ochranu velkých kaprů ze svazovky, před jejich odcizením a prodejem za jidášský groš na soukromáky...
Ovšem se vzrůstající agresivitou militantních kaprovymaštěnců typu xxxxx nebo yyyyy apod.(dosaď si každý sám), vzrůstá i můj odpor nejen ke K70 ale i přímo ke kaprovi, jako druhu..
Aneb jak praví Třetí Newtonův zákon: " Proti každé akci vždy působí stejná reakce"
Kapří geront není moje cílová ryba ale pokud se mi připlete do cesty, dopadne jako jeho loňský K70 kolega.. :-)
Jo a pokud někdo dospěl k názoru, že jsem se svými loňskými 10 kapry masařka, musí se s tím nějak vyrovnat sám :-)
NHonza7 - Profil | Čt 27.4.2017 14:40:32
Pokud si vezmeme jaký poměr v objemu financí se investuje do vysazování kapra a pstruha duhového k ostatním rybím druhům - především těch původních, tak je jasně vidět, že už o selekci jde. Pokud k tomu přidáme ještě vynucenou K-70, tak o jednoznačném zvýhodnění kapra už nelze pochybovat. Do toho teda ještě v našem regionu se už objevují hlasy, aby do řek byl výrazněji vysazován kapr na úkor takových rybích druhů jako je parma, ostroretka, podoustev atd.
Možná, že by stálo na zvážení zda-li by se ČESKÝ RYBÁŘSKÝ SVAZ neměl přejmenovat na ČESKÝ KAPR SVAZ.
Všichni negativně vnímáme nesmyslné šíření vydry, bobra do všech míst naší země, tak vůbec nevidíme nesmyslnost našeho počínání v šíření kapra za každou "cenu" na úkor jiných druhů ryb.
Nnofish - Profil | St 26.4.2017 19:48:29
Nsplávkař - Profil | So 29.4.2017 23:08:27
1:Mysleli jste na to, že drtivou většinu vod má svaz k dispozici od státu taktéž na základě politického rozhodnutí kde členové svazu už jsou jen zlomkem voličů?
2:Máte ověřeno, že většina voličů v Čechách prahne po absolutní nadvládě kapra ve všech vodách státu?
3:Jste si jisti, že kapr jednou nebude příčinou, proč bude svaz z vod státu odejit?
4:Opravdu se žádný hospodář ani RO v JČ neohradil proti navrhované K70 na svém revíru?
5: Kolik činil ponechaný úlovek kaprů nad 70 v posledních letech? Tento pokles úlovku se zákonitě promítne menší potřebou nasazovat kapra, klesne cena povolenky či se kačky přesunou na jiné druhy?
6:Máte v JČ jinou rybu která bude podporovanější, chráněnější než kapr?
7:Jakým způsobem budou hospodáři regulovat množství velkých kaprů v okamžiku kdy jejich množství se stane pro revír neúnosné? Předpokládáte jejich likvidaci např. v kafileriích aby se nedostaly do rukou(rybníků) soukromníků které máte za úhlavní nepřítele?
8:Kdo, čím bude ty kvanta přerostlejch hospodářskejch zvířat v svazových vodách krmit aby na to nedoplácely už tak utiskované druhy ryb?
9:Předpokládám, že krom funkcionáře jsi i rybář. Jsi osobně přesvědčen, že K70 je tím, co v současné době revíry v JČ svorně potřebují?
10: V čem vidíš ty přínos K70 pro vody JČ ?
11: Máte v JČ rybáře lovící K70+ za tak vzornou, svazu přínosnou, svazoprincipy u vody reprezentující skupinu která si zaslouží takové výsady?
NRavachol - Profil | St 26.4.2017 20:18:14
Proč si to ty lidi co maj prerostlý monstra rádi nechovaj v uzavrenejch nádržích mimo svaz a chtěj tím nadále měnit charakter ichtyofauny k horšímu i nám ostatním? tohle je uz fakt mimo :/ Další krok bude pouštění duháků nad pade na pstruhovkách...to bude taky dobrej kšeft
NSaddám - Profil | St 26.4.2017 19:43:05
Navíc je proti přírodním zákonitostem, aby v nějakém druhu rybí populace byli uměle preferovány staré ryby. Přirozeně to je přesně naopak. Nejpočetnější mají být nejmladší vývojová stádia, ne naopak.
NVíD - Profil | St 26.4.2017 19:25:30
NJura L. - Profil | Pá 5.5.2017 18:52:48
NDědek - Profil | Čt 27.4.2017 9:52:51
Výrobci a prodejci koulí si mnou ruce a rozum pláče....
Ono se stačí podívat na diskuz IBCC-Baloton 2017... Už tři dny nemůžu spát, musím se každou hodinu podívat, co se na Balatonu chytlo a kdo je první, druhý či kolikátý.
No a za co dostal jeden kolega redku na této diskuzi a co mu pán kaprář napsal... hanba pluť.
K70, je šikovně dlouholetě lobovaná prasárna koulis chlapců. Že jim to žerou někteří rybáři je jejich soukromá věc, ale že se jim zcela podvolují funkcionáři svazu, to už zavání průserem... Potom se nedivím nepříjemným otázkám typu, kolik vám za to prosazení K70, zaplatili výrobci a prodejci koulí do kapsy....
Nsplávkař - Profil | St 26.4.2017 21:26:32
Poslední roky se ale ti co mají být těmi hospodáři předhánějí v ,,pokrokovosti" a jediné co je zajímá je kapr, hlavně hodně, co největších!! Přitom jak mohou, plivnou si na soukromáky a přitom jsou horší jak oni.
NMrknato - Profil | Pá 16.6.2017 8:18:06
Teď začnu z druhé strany, nikoliv svými názory. Na členské jsem se ptal našeho předsedy DK s právním vzděláním, zda-li je pravda, že existují rozsudky soudů, kdy porušení některých BPVRP nebylo soudem sezdáno jako přestupek, nebo TČ na úseku rybářství. Odpověď zněla že ano a ne jeden....... Dál jsem nepátral.
Blbec je člen stáda, kterému současný stav vyhovuje. Může lovit v noci, pod ledem, samosekem, krmit oleji a kyselinami, i když to zákon zakazuje, dostane do revírů mraky kapř a sumce, trofejáky, kteří ničí biodiverzitu a vytlačují "nežádoucí původní druhy ryb", tak houby zle, proč by proti tomu měl protestovat? Dokonce si ve svých MO mohou členi zrychtovat vlastní rybolov z odkloněných svazopeněz a pak jít mastit kapř do společného, do něhož nedají ani kačku, a ani toto není k zahození. Tedy "samá pozitiva", ale pak je zákonité, že se někde musí projevit negativa a o těch mluvím já..... Z prdu kuličku neuděláš a ani z očesaných peněz pro ryby funkční reformu CS rybolovu.
Co na tom, že nejsou ostatní ryby? Komu to vadí? Kdo je chytá...... 30 let uplynulo a většina mladých si ty doby hojnosti skutečné rybařiny už pamatovat nemůže, natož chtít k takové rybařině návrat.....
A teď mi prosí vysvětli, jak je dle tebe možné považovat zákon 99/2004 za dispozitivní? Najdi mně prosím pasáž, kde to zákon takto upravuje, také mi prosím dej odkaz na to, kde může uživatel zákon zpřísňovat a podle čeho! RS může kontrolovat atd., pouze věci konkrétně stanovené zákonem. Nebo i toto je jinak? Ty tvrdíš, že si zákon může uživatel zpřísnit, MZe tvrdí, že je mísně příslušné pro jakékoliv výjimky pro všechny revíry v ČR. Když se někdo zeptá proč, tak odpovědí je proto...... Zpřísnit, nebo změnit může MZe ve vyhlášce novelou pouze to, k čemu ji zmocnil zákon a je to tuším napsáno v §11 a 13. Víc ani prd.
Za mě by změnou bylo zrušení CS a CR rybolovu, "převedení revírů RAdy ČRS prod místně příslušné ÚS", zrušení společně hospodařících MO, protože ony nehospodaří, hospodaří uživatel a pokud toho není uživatel schopen, tak zrušit ÚS. Přetahováním o peníze žádnou funkční reformu neuděláš a jí si myslím, že ji nikdo z čilimníků ani nechce. Ohledně státní správy : Ano krajské RO se chovají částečně alespoň jako RO (Jako skutečné svéprávné, zákonné RO se chovat nemohou, jelikož jsou pod tlakem MZe. Je to účelovka a kampaň, by "řekl někdo"). Jako člověk s otevřenou hlavou mně prosím oddůvodni, výjimky k lovu 24 na 4 revírech v každém ÚS dle přání členi. I MZE by mělo respektovat zákon a výjimky udělovat dle něj. Doposud se alespoň fiktivně zmínil přemnožený sumec, což je evidentně chyba hospodaření a měl by následovat trest, ale trest se nedostavil, dokonce MZe převedlo svoji pravomoc na členi...... Takhle jste to opravdu chtěli? Proč svaz na svých vodách nezřídí vody v režimu rybníkářství? Problém lovu 24 a dalších by byl vyřešen legitimně.
Já se také snažím o změnu, ale podle mě by neměla začínat porušováním zákona, rozebíráním peněz, ale zcela opačně.
Za mě:
1) posílit peníze na ryby, nikoliv čilimníky, RS, Štědronín, brigády pro soukromáky, ztrátové chovy, závodníky....Funkce by měly být vyjma několika dobrovolné a neplacené. Platit by se měly pouze ryby za jejich skutečné ceny těm, kdo je dokáží v požadovaném množství dodat. Pak by nebyly nutné K70, zavážení, samoseky, lovy 24.
2) Udělat to, co svaz dělat má. přeorganizovat svoji strukturu na max. 2 složky a řešit to, co k řešení svazu náleží, neřešit to, co má řešit uživatel revíru. Pak možná bude dost peněz i pro Vás v JČ.
Vašemu kroku s vynětím revírů rozumím, ale nerozumím tomu, že jste vyjmuli jen část, polovinu a to právě P revíry, nikoliv i MP. I proto bych uvítal, jako člen Vč.ÚS, kdyby jste měli v Radě ČRS jen poloviční zastoupení, to by byla také reforma......
N1568 - Profil | So 3.6.2017 21:06:47
Představa lepšího rybolovu podle Vás mně začíná děsit
Nsplávkař - Profil | Po 29.5.2017 13:26:51
Do toho jsi vložil názor, že BP jsou dispozitivní ustanovení v zákoně, tedy že zákon platí než se zúčastněné strany dohodnou jinak. Asi už rozumím tomu, proč v revírech mizí původní druhy aniž by se jim od svazu dostalo alespoň symbolické minuty ticha a svaz ve vleku trendů a poptávky transformuje revíry na cirkus kam se chodí každý kdo zaplatí bavit kapry, velkými kapry a jako bonus se občas nějaký principál blýskne kádí duhovýho pstruha.
NColasrumem - Profil | Čt 11.5.2017 7:37:41
Nmzxy - Profil | Pá 5.5.2017 17:26:05
Kulinářsky využitelný je i kapr nad 50 cm, stejně tak i kapr nad 60 cm i kapr 70 cm...vyzkoušejte někdy rybí škvarky podle receptu z vodňanských restaurací...
A pro vás, co ty nevinné kapry ani občas "nevraždíte" - vy si ty škvarky kupte za 380,- Kč.
NMrknato - Profil | Pá 5.5.2017 13:59:56
Jak to vidím já, tak soukromáky mají vyšší podíl velekapř, aby přitáhli WaM, svazorevíry měli zase vyšší podíl tržního kapř na sežrání. Tohle svaz nezvládá, stejně jako to, že pstruhovkách se loví 1/2 kapře!!! Podle mě je potřeba aby nová vláda konala, a cvičně odebrala dekrety jednomu ÚS.... (Důvodů jsou mraky). To by se začali dít věci, to by "fenomén vzal do zaječích".........
Vyhláška ponechala stanovení technických prostředků na BP uživatelů. Jestli to je dobře, nevím, ale je to tak. Ono je problém definovat "něco" co se stále vyvíjí, proto není vyhláškou zakázán samosek, ale systém samoseku, tedy to, co účině zasekne rybu a zdolání nechá v nějakém čase na rybáři, který se dostane z biwi, přívěsu, nebo chaty k udicím. Může to být na 10 vteřin, ale i za 10 minut....... tomu říkám sport......
NMrknato - Profil | Čt 4.5.2017 11:56:45
Nevím, ale výkon RP (lov) se neřídí přáním zákazníků, rozhodováním členských schůzí, ale zákonem a zákon nezná sportovní rybolov, sportovní revír. Co se má vysazovat říká zákon jasně. Podle mě ti uživatelé, kteří rezignovali na plnění podmínek stanovených zákonem, už dnes neměli být uživateli.........
Nkakr - Profil | Po 1.5.2017 11:30:37
S Ivošem Slámou, dej mu Pán Bůh v nebi hodně úlovků jsme si hodiny telefonovali, osobně jsme se neviděli. Byl jedním ze spoluautorů petice K70. Později toho dost litoval, chytli se toho kouleváleči, marketinkově vše vylepšili a dnes jsme ve stadiu K70 do každé louže.
NColasrumem - Profil | Po 1.5.2017 7:59:43
NMrknato - Profil | Po 1.5.2017 7:37:03
Nu x a - Profil | So 29.4.2017 9:26:29
Npetrikveprik - Profil | Čt 27.4.2017 16:05:14
NPiškothonza - Profil | St 26.4.2017 21:31:33
Nbonhof - Profil | St 26.4.2017 20:00:32
kapr se nasazuje pro maso, at chrání dravce, proč se nevysazuje uhoř a podobní protože takové ryby jsou drahé a težce se chovají, radši davají kapra a ješte k70 a tleskají si jak jsou užasní, a ti radoby kapraři, co tahaj kapry a ješte je pusinkují, a rychle pouští aby nebyl náhodou kapr stresovaný, to je postavený uplně na palicu, já bych chtěl vydět radoby kapraře, jak mu dám hák za tlamu a budu ho tahat ze 100 metru a pak mu dám pusu a řeknu díky kamaráde, myslím že by mě ten rádoby kaprař nakopal doprdele
Nbonhof - Profil | St 26.4.2017 19:43:54
NRockwell - Profil | St 26.4.2017 19:38:02
Npajagogo - Profil | St 26.4.2017 19:27:21
NSaddám - Profil | St 26.4.2017 18:59:53
NTom - Tuk - Profil | Ne 18.6.2017 8:57:53
Gratuluji, velký úspěch, chtělo by to teď hodně publicity atd... Ať si co nejvíc zasvěcených udělá obrázek.
Ty karavano...
T.
Nu x a - Profil | So 3.6.2017 21:26:02
NMrknato - Profil | Po 29.5.2017 7:33:42
Něco jako v to pohádce, kdy se podle situace odlévaly z liter kulky a když se situace změnila, tak opačně.....)))
Nsplávkař - Profil | Čt 25.5.2017 8:03:19
Ještě, že tu máme stále více soukromáků kde se páni těžaři povětšinou starají o to, aby měli pestrou obsádku a podporují původní druhy který se ve vodách státu krčí před kapry a jejich pasáčky někde v koutě.
NMrknato - Profil | Ne 21.5.2017 19:48:19
NMrknato - Profil | So 20.5.2017 23:48:51
Předseda svazu má podle tebe nějakou vazbu na strukturu vysazovaných druhů ryb? To jsou mě novinky..... Laik žasne, odborník se diví......
NMrknato - Profil | So 20.5.2017 16:41:14
Jak může RO nějak dohlížet na podporu původních druhů, (věc stanovenou zákonem), když ho válcují uživatelé (ÚS) skrzeva BP? Tento trumf dalo uživatelům MZe, konkrétně pan Pondělníček. Pokud nějaký RO chce jednat ve prospěch původních druhů, nebo proti BP, tak MZe zasáhne a zasáhne účinně. Jinak by se pan Hýbner nemohl vrátit ze schůzky s MZe se splněným úkolem. Je to komedie a pro mně jsou daleko přijatelnější "pytláci", než čilimníci, kteří tento chaos dopustí. Pytláci mají a vždy měli kladný vztah k revírům a rybám, to se o čilimnících říci nedá.
NDědek - Profil | Út 9.5.2017 11:42:04
Místo toho, aby se svaz ohlédl zpět a podíval se co bylo dobrého, na to navázal a pokračoval smysluplně, raději zavře oči a funkcionáři nastaví vlastní kapsu, či otočí vše směrem k vlastním zájmům...
Myslím si, že vše co se teď poslední roky na různých místech svazu děje, může být některými jednostlivci, vedeno jako příprava přípravy, na rozdrobení svazu a jeho následnou privatizaci.
Samo, že je to jen úvaha, aby tady nedostali někteří pupínky....
Nsplávkař - Profil | Út 9.5.2017 8:44:07
Toť oficiální stanovisko.
https://www.mrk.cz/kalendar.php?id=43077
/www.mrk.cz/kalendar.php?id=43076 -Toto jsou dva malé příklady toho, jak je to s těma soukromníkama versus svazákama v praxi. Tady svaz dělá jednomu z nich reklamu, posílá vítěze závodu pořádané MO ČRS na svazové tůni přímo do náruče jednomu z nich. Jaká náhodička, že se jedná zrovna o MO ČRS Brandýs nad Labem, organizaci která krom K70 je pokroková tím, že na svém revíru organizuje první závod odboru položená, což není nic jiného než propagace kapra 3kg+ nade vše co v Labi plave.
Ona i ta K70 je dělaná pro soukromáky - ochrání jim zdroj velkých ryb před poctivými rybáři co ctí pravidla, zvedne cenu velkého kapra. To je přeci pro všechny (až na obyčejné rybáře) děsně výhodné! Navíc to nic nestojí, jedinou prací co je zapotřebí je zvednutí pravé ruky když náčelník pokyne.
Nsven - Profil | So 6.5.2017 14:07:42
Jenže s takovou, by kaproprůmysl brzy zašel na úbytě...
A navíc jak známo, kdo si hraje nezlobí...
Proto je třeba tu primitivnost zabalit do pozlátka, ovázat růžovou pentlí a obsypat tunou forichtunků, hejblátek, pičičáren a jiných nezbytných vyfikundací .. o kterých říkával pan Werich: "pumprlík kterej kejchne, když se zmáčkne"....
Nretrívr - Profil | Pá 5.5.2017 14:03:53
Nretrívr - Profil | Čt 4.5.2017 18:27:04
NColasrumem - Profil | Čt 4.5.2017 17:19:02
N1568 - Profil | Čt 4.5.2017 12:08:32
NMrknato - Profil | Čt 4.5.2017 11:45:19
Souhlasím, že BP dělají v rybařině ukrutný maglaz, ale asi je ten maglaz potřebný a svazovítaný, jinak by přece svaz nědělal takové voloviny. Ohledně technických prostředků k lovu se podívej do přílohy č.7 vyhlášky 197/2004. Tam je právní zmocnění (jako jedno z mála) pro možné BP, které si uživatel může stanovit v povolence a jsou legální. Nic uživateli nebrání popsat jakýkoliv technický prostředek k lovu, nebo i "montáž", ktrou uživatel zakáže....
Kapř není mojí nenáviděnou rybou, to je tvůj omyl. Kapř je velmi svazopotřebná ryba, protože její lov (umírněný) může financovat podporu původních druhů ryb, která opravdu mizí, nebo již vymizeli. Kapr je pro mě sazan, průmyslový kapr je prostě kapř.....
Kapř do 50cm je ke konzumaci nejlepší, to nevíš? Kdo si chce povodit metrového kapř, musí na soukromák, kde se nehospodaří, ale chrání několik velekapř, nebo jít na trenažér ke Kubovi...)))
Pokud je fakt, že velkých kapř ubývá (já to nevím, ale slýchám), tak je normální, pokud s tím uživatel chce něco dělat, zakázat takový lov, který to velmi účinně umožňuje. Svaz to dělá běžně, proč tedy ne u WaM kaprařiny? WaM kaprařina k nám doputovala z Anglie, kde je systém rybolovu zcela jiný a proto ho u nás kopírovat, je začátkem konce naší rybařiny. POdporovat K70 mohou jen ti, kterým to něco přinese (výrobci koulís, můček olejů, kyselin, samoseků, hlásičů, biwi, atd. pak uživatelé, jimž stoupne prodej povolenek a pak úplný troubové omámení vůní koulís, na které se z plakátů nad postelí culí tu Nikl, Krása, Vítek s kapřem v náručí, který je 2x větší, než oni sami, nebo již jimi opuštěné legendy, jako Segal, Arnold, či Bruce Leeee.
NMrknato - Profil | Čt 4.5.2017 7:15:05
Proč ti největší manipulátoři a prevíti ve svazu tvrdí, že normální člověk nemůže pochopit zákon a vyhlášku která je k lovícím dobrotivá a je třeba naslouchat vykladačů těchto právních předpisů pod vedením MZe?????
Před chvílí jsem sledoval studio 6, kde host studia, nějaký psychiatr zcela vážně popsal problém dnešní doby a menežmentu, vč. politiků, kdy je pravda vydávána za lež a lež za pravdu, což činí i mnoho čilimníků zde na MRKu.
Závěr: Až bude v revírech ČRS a MRS obsádka jako např. v roce 1975, 1980, pak mě nebude pohoršovat samosek, závodníci, i povolenky zadarmo..... nebude mě pohoršovat lhaní čilimníků, BP stanovené dle podmínek lampárny, či lůzy, která se udrží u moci. Jak může být např. "svěží vítr svazu p. Hýbner", považován za reformátora a toho kdo vnese do rybařiny glásnosť. Nevnese, nevnese svěží vítr, protože se chová stejně, jako většina čilimníků, kteří si nevidí na špičku nosu.
NColasrumem - Profil | St 3.5.2017 21:56:04
NDědek - Profil | St 3.5.2017 21:36:10
Nsven - Profil | Út 2.5.2017 22:57:23
Pokud se na vaší vodu vypraví člen jiné MO, nemusí vaší kolektivní dohodu respektovat.
Míra kapra je stanovena zákonem a zákon může měnit pouze zákonodárce.
Nikoli sešlost strejdů u piva.
Té bych doporučil prostudovat kompetence orgánů správy rybářství: zák.99/2004 - Hlava V.
§ 19,20,21,22,23, 24
Nsplávkař - Profil | Út 2.5.2017 22:26:16
Vy co máte ryby, vody chránit děláte opak, jak sám přiznáváš, sebe z toho vyvinuješ tím, že si to davy přejí.
Sám jsi psal, že svazáků je cca 3% voličů , všimni si jak reaguje většina voličů tam kde moderní kapraři s podporou vám podobných čilimníků, K70, nonstop nejlépe na tři, rozjeli ten svůj kaprocirkus ve velkém stylu. Zastupitelstva hladce schvalují vyhlášky aby je zastavili, majitelé pozemku s patrioty vod, přírody, budují na přístupových cestách barikády aby ty slavné kapraře z oblasti svých zájmů vytlačili.
V zadání otázky píšeš, jak velký je odnášení K70 pro revíry problém, v okamžiku kdy to zatrhneš a zákonitě by ti měli zbýt kačky za který se doposud úlovek K70 kompenzoval násadou tak mlžíš, bagatelizuješ, ale jediné kačky se očividněg vzdát nehodláš!
Sám demonstruješ, že celé vaše slavné hospodaření, zarybňovací plány, jsou formalita kterou mají hospodáři spolu s dozorčími s podporou MO papírově pokrýt tak, aby RO dostal na stůl lejstra kde sedí čísla, podpisy a mohl si je založit do svých šanonů a statistik. Jak se RO revírů JČ raduje z té vaší K70?
NMrknato - Profil | Út 2.5.2017 17:18:14
NJura L. - Profil | Po 1.5.2017 15:43:24
NDědek - Profil | Po 1.5.2017 12:11:36
Díky lidem, o kterých se píše i v jiných diskuzích, co dělají na místě bordel, obtěžují okolí, jezdí až k vodě a dalším nepřístojnostem, abych se nakonec styděl za to, že trávím s kamarády jeden týden v roce na rybačce u vody, kde si opravdu odpočinu a vyčistím hlavu. Jezdíme tak roky, vlastně co pamatuji...
Pokud se bude u vody i nadále provádět dlouhodobá těžba velkých kaprů, jaký smysl má K70? Já osobně jí vůbec nepotřebuji. Kdo vlastně ty velké kapry od vody bere a prodává je? Ti staří rybáři s prastarými pruty a navijáky? Takoví jako jsem já, co se dostanou k vodě jednou za rok na týden, jinak tak na tři, čtyři hoďky za den, když nemusí být v práci, nebo se věnovat rodině? Kolik je vlastně těch, co ty kapry loví a prodávají? Jsou to jednotlivci? Jsou jich desítky, stovky?Myslím, že jich moc nebude. Čím více lidí je do takové "zlodějiny" přizváno, tím více je pravděpodobnost, že budou mluvit.... Tak kdo jsou "ti",kvůli kterým se začíná K70, prosazovat celoplošně, a jak to vidím já, přes nesouhlas a protesty mnohem více početnější skupiny rybářů?
NJura L. - Profil | Po 1.5.2017 11:11:48
1) U nás v okolí jsou spíš malé rybníky a Odra, svaz sadí kapry 40-55 cm, co nakoupí aby uspokojil touhu masařek, ti rybník okupují 14 dnů než vymasí i posledního. Na přehradách - Žermanky a Těrlicko se sadí i menší ryby , co si tam chovají v biologických rybnících sami, jenže pak zas masařky řvou, že "kuva" za ty prachy samý malý čudly... Takže zprasený je systém, že nastavil možnost vymasit 40 kaprů a dokoupit si pak další povolenku, což dává členské základně dojem, že jde o nějakou povolenou samotěžbu masa, né sport či relaxaci... Změnit lze jen zákon, přístup masařek určitě ne !
2) Na co je svazem podporováno takové odchytané množství, normální rodiny i rybářů většinou sní tak 3-4 kapry ročně, tedy u mě tak 2, protože se to nedá jíst pořád, jó takový candát, po tom se jen zapráší ale kapr ? Toho pak dojídám sám a už ho neberu celý rok. Loni jsem nevzal žádného, protože jsem měl tresky.. "členové" co mají na lístku 1-2 metráky s tím prostě obchodují - vidím to u nás, 2 kapry za králíka, kapr za flašku slivovice...
3) Móda vysazování K70+ se tady po okrese rozšířila zřejmě z důvodu, že když masařky vytěží za dva týdny rybník od nasazených 45tek, tak je jakási pofidérní snaha sportovnějším rybářům poskytnou možnost si u rybníka něco užít, protože pláž je prázdná a všude boží klid - masařky se navzájem dobře informují ,že nasypaných 50-100 kaprů se už vychytalo a stěhují se dál.. Masařky maji od svazočinovníků moc dobré informace, co se kde vysypalo a kdy je to odhájené.
4) Soukromník není blbý, ví že když to u něj nebude brát, tak lidi nedojdou a může mazat na pracák, tak holt dá denní povolenku za 250-400 Kč a třeba povolí odnos jednoho kapra do 50-55 cm, ví že ho zas za tu cenu koupí a že jsou lidi co ryby vůbec neberou, nebo tam jde rodinka s dětmi co si to jde užít a znalosti jak něco chytit mají téměř nulové. Nebo má dva rybníky vedle sebe, kde jeden je CHaP a tam jsou pak opravdu fajn ryby. A komerčně mu to pak funguje, podobně jako třeba na tenisu - zahraješ si a zaplatíš za kurt - zde za rybník, což má svou logiku - údržba, sekání trávy, úklid, péče o ryby. Svaz naopak pitomě přerozděluje - za povolenku, známku a brigády dáš 3000 Kč
a když jdeš k vodě ( týden po invazi masařek) tak máš zaručeno že si můžeš zachytat leda na splávek plotice. Tvůj relativní podíl na vysazených rybách již vyčerpaly a zpeněžily masařky. Co uděláš ? No vezmeš děcka a aby si něco užily a viděly vůbec rybu jedeš na soukromák.... a ejhle, doprdele tam ty ryby jsou... Pokud jsi časově zaneprázdněný typ, co se k vodě dostane na relax 10-20 x ročně tak si dřív nebo později řekneš - 10 docházek soukromák = 3000 Kč, chycených (a puštěných) 3-5 metráků krásných ryb, děcka úžasné zážitky o kterých bude vědět celá třída a polepenej celej FB. Nebo 10 x půjdeš o víkendu na svazovku a budeš se válet mezi pytli s odpadky v lepším případě, nebo v horším na místě, kde okolo v křoví jsou konzervy, petky, flašky od chlastu a chytneš většinou prd ?.... A vem sebou děcka a jak dojdou domů, tak tě ještě manželka seřve že jseš blb, že tam děcka taháš a že se tam nudí...
NColasrumem - Profil | Po 1.5.2017 10:38:56
NMrknato - Profil | Po 1.5.2017 7:10:34
Kolego, víte, jak funguje hospodaření v ČRS? podle toho, co píšete, asi ne. Svazocena kapř 45,-Kč/kg je cena, kterou platí u nás uživatel dovnitř svazu (MO) za odchované násady patřičné velikosti a kusové hmotnosti. Tuto cenu hradí uživatel z cen za povolenky ze svého rozpočtu (ÚS). Kapř za 45,-Kč/kg bez dalších nákladů ale žádná MO v rozhodném množství "vypěstovat" nedokáže, proto ze svého rozpočtu (MO a to brigád a podnikání) jí dotuje a tím pro každého členi se svazocena navyšuje. Tu navýšenou cenu za kapř, jelikož kapř MO chovají z 95% lze spočítat velice snadno. Je to suma hodnoty brigád děleno počtem "vypěstovaných" kapř..... Tato navyšující cena je jistě v každé MO jiná, ale pro člena platícího standardní brigády je v rozmezí cca 100-200,-Kč. Tento výpočet neplatí pro SHMO.
Píšete sem samé polopravdy kolego, jistě že BPVRP jsou dány zákonem 99/2004 Sb., ale pouze jako možnost je uvést v povolence!!! Nikoliv jimi zaplevelovat právní předpisy!!!!! BPVRP stanovené v povolence bez právního předpisu (Výjimky RO) je pouze interní předpis uživatele. Jistě že možnost uvést udělené výjimky, nebo povolené technické prostředky k lovu přílohou vyhlášky v povolence je pro rybáře výhodné. Nemusí pak k vodě nosit spolu s RL, povolenkou ještě výjimky v plném znění (§13 odst.7) ........... To je ta výhoda a potřeba BP.
BPVRP nemohou nahrazovat výjimky RO, který o způsobu hospodaření na revírech rozhoduje. Není to kolego konference, není, i když si to osobuje, nahrazovat výjimky BP, stejně jako pytlák lov více ryb a menších nezákonnými způsoby. Pokud je BPVRP podložena patřičnou výjimkou, nebo jasným sdělením vyhlášky, pak samozřejmě platí i sankce dle par.30 odst. 1 pís. f.
NFRANK71 - Profil | Ne 30.4.2017 17:28:16
NJura L. - Profil | Ne 30.4.2017 14:32:49
Problémem svazu je, že 40 ks ušlechtilých ryb za rok + možnost dalších X- metráků parem, cejnů, ostroretek je úchylný ,neudržitelný stav, jenže aby se sadily i původní druhy, na to není žádná páka ani podpora základny.
NMrknato - Profil | Čt 27.4.2017 17:54:08
NMAXXSKATER - Profil | Čt 27.4.2017 17:43:42
Čtenáři této diskuse také sledují
NFóry59797
NRybářsko-houbařské jádro .-)44823
NUdírny a uzení50928
NDokumenty z přírody kolem vody610
NORLÍK - volná diskuse240476
NGastrorožek aneb o jídle a všem okolo36000
NSranda bez nadsázky 🤘10530
NČerná listina Bazaru - upozornění na podvodné či nefér jednání1506
NKulinářský kroužek aneb vše co se dá uvařit z ryb5781
NFotografování z pohledu amatérského rybáře53878
Kde to žije - všechna témata
14:59Nsonar humminbird fishfinder 323 11
14:23NNesrovnalosti BPVRP vs www.rybsvaz.cz/seznam-reviru 24
12:02NIBCC 2026 - veřejná diskuse 129
11:56NDo Moravy se vrátilo 3000 jeseterů malých (Bleskovka) 40
PáNBoloňka a předpřipravené sestavy 19
PáNPstruhová sezóna 2026 237
PáNDaruji věci na ryby ... 887
PáNVelký Bílovec rybaření 50
PáNHlídač slev eshopů 736
ČtNStaré Česke rybářské vybavení 375
ČtNZ Nechranic odtéká minimum vody. Důvod potěší rybáře. (Bleskovka) 9
ČtNTFG přepravní vozík Juggernaut Barrow 44
ČtNZápisník - Martin M. 29
ČtNpřepravní taška na křeslo - potřebuju poradit 9
ČtNčeský návod humminbird 350TX 7
Co je nového - všeobecné
StNBleskovka: Z Nechranic odtéká minimum vody. Důvod potěší rybáře.
. . . NBleskovka: Do Moravy se vrátilo 3000 jeseterů malých
. . . NBleskovka: Rybáři porušují pravidla. Porybní na Plzeňsku hlídají i z lodě.
. . . NBleskovka: Energetika vs. divoká voda: Kdo má větší nárok na naše řeky?
. . . NBleskovka: V Nizozemsku pomáhají lidé rybám překonat vodohospodářské stavby pomocí "rybího zvonku"
. . . NBleskovka: Velké zlepšení čistoty vody má háček - řekami tečou tuny neviditelné špíny
Oznámení - obecné
Poděkování za sponzorský dar
Jménem MO ČRS Hluboká nad Vltavou bych chtěl poděkovat firmě Chytil - Ludmila Šustrová za poskytnuté dary na rybářské závody pořádané naší organizací. Děkujeme a moc si toho vážíme👍
Doporučujeme e-shop
Rybářské centrum Olomouc
Rybářské potřeby pro Vaše životní úlovky. Na prodejní ploše 160 m2 a na eshopu naleznete vše pro sladkovodní i mořský...













