Ulovkový lístek A4 - ČRS

Diskuse k bleskovce Ulovkový lístek A4 - ČRS

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 8.1.2022
169 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Ncomputerfish - Profil | Ne 23.1.2022 22:31:04

hraji >> Ano, kolega se tě ptal proč se o platí o 50 Kč více, tvoje odpověď byla financování RIS. Už si nepamatuji úřesně za co. Takže oprava na příspěvek.

    Nhraji - Profil | Ne 23.1.2022 21:06:26

    computerfish >> opravdu jsem napsal to, co tvrdíš? Povolenka MP na revíry MRS stála 950,- Kč a stále stojí. Změnil se členský příspěvek dospělého člena MRS, cena je o 50 Kč vyšší.

      NThomic - Profil | Ne 23.1.2022 17:12:25

      computerfish >> Přesně tak, pojďme tuto diskuzi řešit jinak a jinde. Jinak jsi citoval naprosto správně, UOHS vždy dává preventivní zákaz uzavření smlouvy s dodavatelem do okamžiku, než ukončí správní řízení. Proto jsem se ptal, kde je napsáno že zakázku zrušil jak jsi psal, když to není pravda. To jestli je na stránkách svazu datum zveřejnění VŘ je úplně jedno, protože se jedná pouze o odkaz na profil zadavatele, kde už to datum je. Na stránkách svazu by to mimochodem ani být nemuselo, VŘ dle zákona se dává jen na eZak.

        Nstormandnature - Profil | Ne 23.1.2022 16:41:03

        kakr >> ok, tak to byla mystifikace z mý strany. Vím, že jsem na něčem platil o pade víc. Dík za opravu.

          Ncomputerfish - Profil | Ne 23.1.2022 14:59:18

          Thomic >>
          1) Na stánkách Ezakazky není uvedeno, kdo zakázku zrušil. Tak cituji z rozhodnutí ÚOHS.
          Zadavateli – Český rybářský svaz, z. s., IČO 00443191, se sídlem Nad olšinami 282/31, 100 00 Praha – se podle § 263 odst. 8 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, až do pravomocného skončení správního řízení vedeného Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže pod sp. zn. S0162/2021/VZ ve věci návrhu navrhovatele – Unicorn Systems a.s., IČO 25110853, se sídlem V Kapslovně 2/2767, 130 00 Praha – ze dne 26. 4. 2021 na zahájení správního řízení o přezkoumání úkonů jmenovaného zadavatele ukládá zákaz uzavřít smlouvu v zadávacím řízení na část A „Informační systém” veřejné zakázky. Princip je stejný. Druhé výběrové řízení jste na stránkách Rady uveřejnili až dodatečně. V sekci "Výběrová řízení" chybí datum uveřejnění výběrového řízení. Proč asi tomu tak je, když u ostaních je?
          2) Vím co smím a nesmím. Uveřejňuji jen obecné informace běžně každému dostupné.
          Jo a emaily nebudu řešit zde, ale s tvým nadřízeným.

            Nkakr - Profil | Ne 23.1.2022 12:25:11

            stormandnature >>
            Povolenky v MRS nezdražily ani o halíř.
            Zvedla se cena členského příspěvku o padynu na 1 300kč.
            RIS není zadarmíko:-))

              NPetr64 - Profil | Ne 23.1.2022 12:15:50

              stormandnature >> No. Myslím, že zdražení prijde až jindy.😉

                NPetr64 - Profil | Ne 23.1.2022 12:14:13

                computerfish >> To by se ale taky nemuselo počítat do zdražení povolenky. Ještě loni byla v žádance o povolenku kolonka "poštovné 50 kč" pro ty,co si nechali poslat papíry domů poštou. Letos tam kolonka není a kvůli kovidu se papíry posílají poštou všem.

                  Nstormandnature - Profil | Ne 23.1.2022 11:53:05

                  Petr64 >> jj. Povolenka zdražila o pade.

                    Ncomputerfish - Profil | Ne 23.1.2022 11:44:23

                    Petr64 >> Jen přejímám informaci, kterou tu zveřejnil váš kolega HRAJI. V roce 2021 dospělí platili 1 250 Kč, pro rok 2022 kukám je to 1 300 Kč. To je těch 50 Kč.

                      Nkubsta - Profil | Ne 23.1.2022 11:23:39

                      computerfish >> to zní super, nechat to zaplatit členi a pak na to dostat dotaci a penízky shrábnout na buhvíco :))))

                        NPetr64 - Profil | Ne 23.1.2022 11:19:07

                        computerfish >> Adekvátně zdražil MRS povolenku?Platím furt stejně,jen se přesunul poplatek za brigády jinam.

                          Ncomputerfish - Profil | Ne 23.1.2022 11:11:45

                          Mrknato >> Já o tom moc nevím, ve stohlavém realizačním týmu nejsem, momentálně přispívá každý územní svaz podle počtu členů. Svazy složily zálohy, MRS dokonce zdražil pro RIS adekvátně povolenku. Osobně si myslím, že vypluje na provrch co nejdříve mimořádná známka a zaplatí to prvotně všechno rybář. Pokud svaz dostane zpětně dotaci, zda se rybářům peníze zpětně vrátí není známo. Máš pravdu, svaz neřídí MO, ale pravověrní kteří chodí na sněmy. Tam se prohlasuje všechno.

                            NTomášV - Profil | Ne 23.1.2022 9:32:42

                            Mrknato >> s Tvou poslední větou se nedá nesouhlasit .......

                              NMrknato - Profil | Ne 23.1.2022 7:47:12

                              computerfish >> Ahoj, ty se v tomto RIS asi trochu vyznáš. Kdo prosím tě potřebuje a poptal RIS? Kdo a z čeho ho bude platit? Z redistribuce? Tam je peněz dost, ale to je mimo stanovy. Navíc dle stanov jsou MO a ÚS svéprávné, mají vlastní subjektivitu. Závěr je asi takový, že MO už nikdo nepotřebuje, jen na práci zadarmo......

                                NThomic - Profil | Ne 16.1.2022 23:13:45

                                computerfish >> Aspoň sem prosím dávej odkaz na správnou zakázku, prosím. Samozřejmě ještě ukončena nebyla, viz screen (dohledatelné přes profil Svazu na eZaku, odkaz také v sekci výběrových řízení na stránkách svazu. Platí tedy mé tvrzení, ze po ukončení zakázky bude vítěz zveřejněn, presne v souladu se zákonem.
                                Mužu se zeptat kde se tam píše ze původní zakázku zrušil UOHS, jak tvrdíš? Není to totiž pravda. Původní zakázku zrušila Republiková rada, UOHS pouze připomínkoval způsob vypořádaní jednoho dotazu od potenciálního uchazeče; jako terminově nejvýhodnější se ukázalo zrušení zakázky a opětovné vypsání ve zrychleném řízení s upravenou zadávací dokumentací. Ale to se opakuji, informovali jsme o tom veřejnost už v září prostřednictvím časopisu i aktuality ze zasedání Rady. Nic tajného.
                                Soudem Ti nevyhrožuji, upozorňuji te jen slušně na to, že existuje v rámci neukonceneho výběrového řízení legislativní postup jaké informace lze zveřejňovat a jaké nikoli. Pokud vím, i ty jsi podepsal na některých dokumentech mlčenlivost. Jen to velmi slušně připomínám.
                                Škoda že jsi se v pátek nezastavil, když už jsi na sekretariát šel, mohli jsme si vyjasnit některé věci osobně. Třeba ty maily, za které ti podle tebe dlužím omluvu.

                                  Neskymak Mrakomor - Profil | Ne 16.1.2022 19:31:07

                                  computerfish >> jenom 30mega? No ja to asi nechtel vedet. Ze svazu se stalo uplne neco jineho nez k cemu byla urcena puvodni myslenka.

                                    Ncomputerfish - Profil | Ne 16.1.2022 18:33:21

                                    Thomic >> Pokud vyhrožuješ mé osobě soudem, těším se. Jen nevím, za koho budeš vystupovat. Vyhrožuješ soudem za svaz nebo za svou maličkost, to je zásadní věc. Abych se připravil. Na všechny body tobě a rybářům postupně odpovím v novém tématu diskuze, aby se informace nestratily. Nyní mě zajímá a ostatní rybáře možná také.
                                    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                    Cituji zápias z Rady: V souvislosti s ukončením výběrového řízení na zpracovatele připravovaného Rybářského informačního systému (RIS) schválila Republikové rada ČRS dne 22. 11. 2021 per-rollam hlasováním vítěze výběrového řízení, a to na základě doporučení hodnotící komise, složené ze zástupců všech ÚS a MRS. Proces hodnocení nabídek byl dozorován nezávislou advokátní kanceláří.
                                    RE:
                                    Všichnií účastnící výběrového řízení obdrží vyrozumění. Námitky lze podat do 15 dnů od oznámení výběru dodavatele. Zadavatel a dodavatel jsou dle zákona po uplynutí blokační lhůty povinni uzavřít smlouvu bez zbytečného odkladu. Nyní máme leden 2022, lhůty jsou dávno pryč a rybáři vítěze neznají a smouva zřejmě také není. Ze zákona máte povinnost vítěze zveřejnit. Takže vítěze výběrového řízení máte, ale na oficiálních stránkách zakázky se oznamuje, že výběrové řízení bylo na základě rozhodnutí ÚOHS zrušeno. To je ale trochu zvláštní, vyhlásit vítěze zrušeného výběrového řízení?

                                      NThomic - Profil | Pá 14.1.2022 12:42:35

                                      Honza7 >> On do toho někdo zasáhnul? Možnost stanovit výši kompenzace za neodpracované brigády jako formu členského příspěvku je v kompetenci MO díky tomu, že ji tuto pravomoc dávají Stanovy (§ 8, odst. 4, bod f) , nikoli právo garantované zákonem. Proto diskuze o tom, jestli by výše brigádnické povinnosti měla být sjednocena byla vedena v kontextu změny Stanov, nikoli rozhodnutím Rady, která k tomu samozřejmě pravomoc nemá.
                                      Přesně tak potvrzujete to, co jsem psal níže.

                                        NHonza7 - Profil | Pá 14.1.2022 12:01:00

                                        Thomic >> Pane kolego vybírání finančního příspěvku za neodpracované brigády je taky pouze v kompetenci MO a přesto všechno se do toho serete.
                                        Už mi tak trochu připomínáte parazita, ten se taky tlačí tam kde mu to pouze vyhovuje.

                                          NThomic - Profil | Pá 14.1.2022 11:38:23

                                          atislav_fishing >> na základě jakého právního titulu? Je potřeba rozlišovat dvě věci, vztah organizace vůči členské základně a vztah organizace vůči revíru, který mu svěřila státní správa. Vztah ke členům lze "centrálně" řešit díky Stanovám a Jednacímu řádu, lze tak například "nařídit" povinnou evidenci členů v RIS, výši členských příspěvků, jejich vyúčtování, podobu kárných opatření a podobně. To vychází také z legislativy, ze zákona získávají pobočné spolky (ÚS a MO) práva a povinnosti v rozsahu, které jim určí Stanovy hlavního spolku (ČRS).
                                          Vztah k revíru je něco jiného, tam tu pravomoc nad revírem stanoví zákon, a právo dané zákonem nejde zásahem hlavního spolku omezit. Takže pokud má MO dekret na revír, dává mu zákon pravomoc stanovit na něm bližší podmínky a hlavní spolek s tím nemá de facto i de iure nic společného.

                                            Natislav_fishing - Profil | Pá 14.1.2022 11:23:00

                                            Thomic >> Převádět dekrety by byla pitomost, ale bližším podmínkám přece může stanovit mantinely například v podobě seznamu věcí, které bližší podmínky mohou upravit.

                                              NThomic - Profil | Pá 14.1.2022 11:15:55

                                              rybomil >> Takhle je to posledních třicet let, žádná novinka. Je to důvod, proč je soupis revírů s bližšími podmínkami čím dál větší, a proč ho nelze zjednodušit nebo ta pravidla sjednotit. Je to stejné, jako byste chtěl ve společenství vlastníků v domě rozhodovat o tom, že v každé bytové jednotce bude stejně barevná kuchyň. Když uživatel nechce, nedonutíte ho k tomu. Je potřeba akceptovat, že situace v tomto lepší nebude, narozdíl od názoru kohosi tady Rada jako hlavní spolek nemůže žádným způsobem na sebe nechat převést dekrety za revíry, aby o nich mohla rozhodovat.

                                                Nrybomil - Profil | Pá 14.1.2022 11:05:28

                                                Thomic >> takže příště někde můžou vymyslet, že tam u nich na revíru před zahájením lovu si máme namočit hlavu a zařvat " Nazdar soudruzi ". No potěš koště, to jsme to dopracovali. :-(

                                                  NThomic - Profil | Pá 14.1.2022 11:00:09

                                                  eskymak Mrakomor >> Bližší podmínky schvaluje uživatel revíru, nikdo mu do toho nesmí zasahovat. Těch uživatelů je více než 100, třeba ve středních čechách je to skoro každá místní organizace. V rámci místní organizace ro řeší členská schůze.
                                                  Tzn, pokud se na členské schůzi sejde dvacet členů z pěti set a odhlasuje si, že na jejich revíru budete lovit pouze v maskáčích, tak to vstoupí v platnost a kromě soudu neeexistuje nástroj, jak tuto bližší podmínku neakceptovat nebo rozporovat.
                                                  To je ta výhoda nebo nevýhoda demokracie ve spolku. Záleží na úhlu pohledu.

                                                    Nrybomil - Profil | Pá 14.1.2022 10:56:11

                                                    eskymak Mrakomor >> tady je to taky:

                                                    https://www.jcus.cz/vltava-29-p-423-059/

                                                    je otázkou, kde to kdo " vymyslel " dříve. prostě si to udělali tak, aby RS usnadnili práci...

                                                    ono vůbec vydávat( prodávat ) nějaký místenky, zvláštní povolenky je taky podivný a právnicky asi na hraně, zvláště na revírech svazu co nejsou v režimu rybníkářství. ale to vedoucí svazáci jistě ví, jenom tiše mlčí a spoléhají že členi to skousnou.

                                                      Neskymak Mrakomor - Profil | Pá 14.1.2022 10:34:01

                                                      Thomic >> jen dotaz - když se tvoří BP - je to konzultováno s právníky (třeba aspon s črs právníky)? Koikrát mám pocit že to vzniklo tak nějak "na koleni"...

                                                        NThomic - Profil | Pá 14.1.2022 10:29:10

                                                        Danda05 >> jako co by se stalo, pokud by soud rozhodl źe je BP přes čáru? Jeho zrušení, samozřejmě. Ale nejsem právník, a nejsem si vědom toho, že by se to někdy někde stalo.

                                                          NDanda05 - Profil | Pá 14.1.2022 10:02:22

                                                          Thomic >> ok děkuji za info. Jen pro zajímavost, co by tedy znamenalo například nezákonné BP ?

                                                            Neskymak Mrakomor - Profil | Pá 14.1.2022 9:57:47

                                                            Thomic >> díky za odpověď .

                                                              NThomic - Profil | Pá 14.1.2022 9:54:34

                                                              eskymak Mrakomor >> chápu logiku, ale.
                                                              Zákon dává uživateli reviru pravomoc stanovit bližší podmínky. RS má pravomoc kontroly blizsich podmínek, stanovených uživatelem.
                                                              Pokud to uživatel revíru přežene a stanoví nezákonné BP, není posouzení na RS, ale na tom kdo vykládá zákon, tzn soud. Do té doby jsou platné.
                                                              Osobně bych si taky nebyl jist, jestli definice zavazadla patří do BP, ale nejsem soudce.

                                                                Neskymak Mrakomor - Profil | Pá 14.1.2022 9:29:57

                                                                Thomic >> to je přesně ono - "svaz nemůže omezit pravomoc RS danou zákonem"

                                                                .....tady bych Tě trochu chytil za slovo. Svaz nemůže omezit pravomoc, ale běžně to dělá - vždyť chce např. po RS hlídat dodržování svazáckých vytvořených pravidel (BP).

                                                                Jedním takovým do očí bijícím nezákonným pravidlem je na například na revíru bečva 1 chyť a pust (473 300) zákaz pro rybáře mít u sebe jakékoli zavazadlo...batoh, tašku :-)
                                                                Zákon mi nic takového nenařizuje ani nezakazuje. Prostě si někdo vymyslel blbost a RS by to měla kontrolovat? KDe je zákonný rámec?

                                                                  NThomic - Profil | Pá 14.1.2022 7:59:15

                                                                  atislav_fishing >> harmonogram je nastaveny tak, že v polovině roku 2023 bude systém kompletní, od podzimu 2023 na všech organizacích tak, aby celá sezóna 2024 jela přes systém.

                                                                    NThomic - Profil | Pá 14.1.2022 7:57:28

                                                                    Danda05 >> protože Svaz nemá nad RS vůbec žádnou pravomoc. Je to úřední osoba, kterou svaz navrhne státní správě ke jmenování a šmytec. Pokud RS neporuší zákon, nelze je ani odvolat, a to ani za neaktivitu. Když to zjednoduším, je to jako by Svaz chtěl odvolávat městskou policii, RS se zodpovídá výhradně obci. Mezi revizorem a RS je fakt velký rozdíl.
                                                                    Pozastavení v aplikaci je funkční, ale z pohledu zákona nedostatečný nástroj. Svaz nemůže RS omezit pravomoc danou zákonem. Je to jako kdyby Svaz řekl, že když pojedete na ryby, můžete jet autem bez řidičáku.

                                                                      Natislav_fishing - Profil | Pá 14.1.2022 7:49:17

                                                                      Thomic >> Díky za info. Je už znám i nějaký časový horizont nasazení do provozu?

                                                                        NDanda05 - Profil | Čt 13.1.2022 23:26:33

                                                                        Thomic >> a proč by jako rs nemela pouzivat ten systém?? Tak nutit je nikdo nemusí, když ho nechteji používat tak nebudou rs..
                                                                        To je jak kdyby revizor v metru nechtěl používat systém dopravního podniku. Pardon ale co to je za argument. Nikdo nechce aby zadrzovala telefon ale dle jména pozastavi aplikaci tak aby to videl každý dalsi rs i s tim proc k tomu došlo.

                                                                          NThomic - Profil | Čt 13.1.2022 23:12:14

                                                                          Danda05 >> bylo by to na delší diskuzi, ale je tu legislativní bariéra. Zákon dává rybářské stráži jako úřední osobě pravomoc zadržet povolenku a povinnost ji odeslat tomu, kdo ji vydal. Elektronická forma povolenky neumožňuje její zadržení v případě, źe rybářská straz nebude používat systém, k čemuž ji jako úřední osobu nelze nutit. Stejně tak nemůže zadržet váš telefon s nahranou elektronickou licencí (povolenkou) a poslat ho vydavateli povolenky.
                                                                          Scan je důležitý kvůli možnosti kontroly, źe zadané docházky a ulovky do systému sedí se stavem papírové povolenky (v takovém případě byste povolenku fyzicky neodevzdaval). Samozřejmě je možné místo scanu udělat fotografii povolenky, pokud si systém pohlídá dostatečně rozlišení. Je to i jeden z důvodů postupného přechodu na formát A4 (harmonika se moc nedá fotit ani scanovat).

                                                                            NDanda05 - Profil | Čt 13.1.2022 22:50:24

                                                                            Thomic >> proč scanem do systému? Proč se to nepošle skrz ten systém? A proc poštou, prpc to nepřijde rovnou z té aplikace? Díky

                                                                              NThomic - Profil | Čt 13.1.2022 21:33:31

                                                                              atislav_fishing >> (jinak ano, koupíte ji on-line. I ji on-line budete mít možnost odevzdat. Jen to bude zatím tou formou, že vám přijde poštou, a odevzdání bude scanem do systému s možností si sám přepsat docházky, což muže být třeba finančně zvýhodněno při nákupu nové povolenky.)

                                                                                Neskymak Mrakomor - Profil | Čt 13.1.2022 21:28:38

                                                                                Thomic >> diky za objasneni!

                                                                                  NThomic - Profil | Čt 13.1.2022 21:25:15

                                                                                  eskymak Mrakomor >> berte to tak, že jsou tu tři úrovně potřeb. Jedna interní, mezi organizačními složkami svazu. Je jich přes 600, probíhá mezi nimi milion procesů, smluvních vztahů, přesunů dat, přesunu financí, materiálu a informací. Nyní tu neexistuje žádné propojení kromě e-mailu. RIS má tyhle vztahy automatizovat, hlídat termíny, predikovat vývoj a hlavně to dělat hned.
                                                                                  Pak tu máte rovinu legislativní. Pracujeme s daty čtvrt milionu lidí, které musí být ze zákona nějakým způsobem zabezpečené, musí k nim byt logované všechny přístupy, přesně definované jejich uložení a správa. Tabulky v excelu, doma dělané databaze a domácí systemky tyhle věci proste nesplňují. Ve finále zlatá kartoteka pod zámkem, ke které ma klíč jeden člověk.
                                                                                  Pak tu máte rovinu, řekněme, restriktivní. Je tu hromada pravidel, které musí rybari ze zákona dodržovat. Pokud je nedodržují, přijdou o papíry. Bez systému, který zajistí, ze bude tohle opatření vynutitelné, si z pravidel budou někteří dělat dal trhací kalendář, protože neexistuje nástroj který by zajistil, že nepůjdou do sousední MO pro novou povolenku. Dokud nebude existovat nástroj na dodržování pravidel, je diskuze o jejich podobě zbytečná.
                                                                                  A pak tu mate poslední rovinu, rybářskou. Je úplně jedno jestli jste “jen” rybář, sportovec, v dětském kroužku nebo rybářská straz. V tomhle století si zasloužíte nástroj, který vám bude schopny poskytnout relevantní, přesné a hlavně rychlé informace. Třeba o tom ze je zavřený revir kvůli havárce, ze zítra vase MO dělá brigádu, že ve své kartě uvidíte kolik vám zpracovatel spočítal ulovků na odevzdané povolence nebo že si členské příspěvky budete moct zaplatit přes internet a rovnou objednat povolenku. I když zatím díky legislativě jen poštou. Nebo ze budete mít appku, která vám ukáže na kterém jste reviru, jaká na něm jsou pravidla abyste je nemusel hledat na čtyřech místech v bichli nebo si díky ní kontaktujte rybářskou straz, pokud budete svědkem něčeho co se vám fakt nelíbí nebo to rovnou zdokumentovat.
                                                                                  Jinak co se tyče RS, tak je do toho nikdo nutit nebude, ale nebude to ani potřeba. Zkušenosti s appkou ze severní Moravy ukazují, źe tenhle nástroj používat chtějí dobrovolně. Usnadní jim obrovsky administrativu. Kdo chtít nebude, nechť zůstává u papírových hlášenek.

                                                                                    Natislav_fishing - Profil | Čt 13.1.2022 21:07:38

                                                                                    Tak co mi to teda prinese? Koupim povolenku online? Odevzdam ji online? Budu mit RL nekde na serveru tak abych ho nemusel nosit u sebe? Nebo jsem naivni neco tak dneska uz standardniho chtit i po crs?

                                                                                      Neskymak Mrakomor - Profil | Čt 13.1.2022 21:00:31

                                                                                      Thomic >> jo máš pravdu, je to tak..ted jsem se jeste jednou dival. (kdo to bude používat a vyplňovat za RS?)

                                                                                        Nkubsta - Profil | Čt 13.1.2022 20:53:21

                                                                                        atislav_fishing >> ciste teoreticky by mel asi umet vsecko po cem lidi volaj. ALE do ty doby nez nekdo sahne do zakona tak to bude k hovnu. A to jak je obecne znamo se moc nechce, kvuli bezplatnemu uzivani vod.

                                                                                          Natislav_fishing - Profil | Čt 13.1.2022 20:49:05

                                                                                          Thomic >> Ať jsem v obraze, k cemu cely ten IS bude slouzit?

                                                                                            NThomic - Profil | Čt 13.1.2022 20:48:11

                                                                                            eskymak Mrakomor >> v tomhle se mýlíte. Přečtěte si usnesení Sněmu. Je závazné pro všechny organizační složky Svazu.

                                                                                              Natislav_fishing - Profil | Čt 13.1.2022 20:47:04

                                                                                              Ja o tom nevim vubec nic takze nebudu soudit ani spekulovat. Pockam si na vysledek.

                                                                                                Neskymak Mrakomor - Profil | Čt 13.1.2022 20:45:21

                                                                                                Kdyby me "Mrknato" neignoroval - tak bych mu dal aj libi za posledni 2 posty - to co tu teď píše, protože s ním dopuntíku souhlasím.

                                                                                                  Neskymak Mrakomor - Profil | Čt 13.1.2022 20:42:01

                                                                                                  atislav_fishing >> Neblbni :-) Dyt tu byl...Lipan. ....a? :-)) jenom peníze! Nic víc.

                                                                                                  A to víš že používání toho nového informačního systému bude na dobrovolné bázi, že jeho používání nebude povinné? :-))

                                                                                                    NMrknato - Profil | Čt 13.1.2022 20:40:26

                                                                                                    atislav_fishing >> No být zvědavý je jedna z lidských vlastností, ale co z RIS bude mít každý členi? Proč to mají platit členi Radě?
                                                                                                    Kdyby si RIS budoval každý uživatel, u nás územní svazy, tak to i pochopím, ale proč Rada ČRS? Jedinou obranou by bylo vystoupit z CS rybolovu a je po problémech, které tvoří Rada. Asi by se jí ulevilo a mohla by se plně věnovat svému rekreačnímu zařízení......

                                                                                                      Natislav_fishing - Profil | Čt 13.1.2022 20:28:35

                                                                                                      Mrknato >> Nevidim do toho, ale zrovna za informacni system bych je nekritizoval, ten tu mel byt davno. Jaky bude vysledek jsem zvedavy.

                                                                                                        NMrknato - Profil | Čt 13.1.2022 20:17:42

                                                                                                        atislav_fishing >> Jde o prachy, dost velký prachy, jako vždycky a nejhorší je, že to jsou "naše" prachy, každého z nás, ne prachy RADY. Co je dát do násad? Rada má na nadstandardní násady, profi RS, o co si řekne, to má. A členi? ti mají kapř.....

                                                                                                        Kdo z 240000 členi ví proč potřebujeme RIS? Komu a proč má sloužtit? Chystá se RADA převzít dekrety ÚS? To by takovému postupu odpovídalo. Už se o to 2x snažila.....

                                                                                                        To by měl někdo kompetentní sdělit všem členi, ale proč by to dělal, že? 99% členi o nějakém RIS a TM neví nic. A zhola nic neví, proč a jak se měnily stanovy. Troufám si tvrdit že žádná MO to se svými členi nediskutovala a nedala delegátům jasné stanovisko jak na konferencích hlasovat. To je ta demogracyje na činsko ruský způsob.

                                                                                                          NThomic - Profil | Čt 13.1.2022 20:08:48

                                                                                                          Mrknato >> ale jo, souhlas, hádám se tu s někým, kdo mě obvinil z něčeho, co se nestalo. Už asi popatnácté. Nepatří to sem, není to důstojné, ale pokud tu veřejně zazní lživé obvinění, tak mám potřebu na nej reagovat.
                                                                                                          Oficiální reakce tiskového mluvčího by zněla: “RDR situaci prošetřila, neshledala žádné pochybení. Pokud nesouhlasíte, obraťte se na orgány činné v trestním řízení.”
                                                                                                          Jenže ta slina, kterou tu někdo plive, by tu zůstala bez vysvětlení. Proto jako někdo, kdo k tomu má informace, jdu cestou vysvětlení včetně důvodu motivace proč dotyčný útočí.
                                                                                                          Zaplatpanbuh, moje angažmá jako TM se chýlí ke konci, pak tu budu pokračovat bez toho, abyste cítil nějaky rozkol v jaké pozici jsem.

                                                                                                            NMrknato - Profil | Čt 13.1.2022 19:54:35

                                                                                                            Thomic >> Kde jsi přišel na to, že potřebuji nějaké tvé oficiální stanovisko? Když jsem něco potřeboval, obrátil jsem se na předsedu ČRS. To fungovalo. Jestli by mě dnes převexlovali na tebe, tak to je naprostý úpadek, který tu propagují lidi jako ty, nebo svého času i hraji. To je "tichá svazopošta". Tím se nikoho nechci zastávat, ale žvaníš tu jako po 10 pivech, kdo co smazal, přeprogramoval, porouchal.....

                                                                                                              NThomic - Profil | Čt 13.1.2022 19:40:19

                                                                                                              Mrknato >> já tu někdy vystupoval jako TM? Byl jsem tu před svým nástupem, nepodepisuji se funkcí, používám nickname. Takže ano, tady jsem jako pindal, stejně jako kdokoli jiný. Pokud k něčemu chcete oficiální stanovisko, pošlete ho na můj pracovní mail.

                                                                                                                NMrknato - Profil | Čt 13.1.2022 19:34:21

                                                                                                                Thomic >> Buď jsi tiskový mluvčí, který komunikuje rozhodnutí vrcholných volených čilimníků, které mě zajímají, nebo jsi pindal, takový Ofčáček. Tvé názory mě vůbec nezajímají a neměly by tu zaznívat, pokud tě tím nepověřila RADA. No a pokud tě pověřila RADA, tak tvé výstupy jsou ubohé, tak na úrovni mluvčího silně rozklížené MO, nebo jednotky "Černých baronů".

                                                                                                                A zase se mi chce zvracet.......

                                                                                                                  NThomic - Profil | Čt 13.1.2022 19:21:12

                                                                                                                  timb >> bohužel, nastavení které pan Novotný u PC, na kterém byly maily z adresy rada@rybsvaz.cz, bylo s použitím Outlooku, se stahovanim pošty z webserveru na lokál bez ponechání jejich kopií na serveru. Už to je z pohledu IT správce, kterým v te době byl, podle mě dost odvážné. Když v lednu 2021 přišel měnit router, pustil se do slučování některých složek v outlooku a úspěšně je přemazal, takže maily zmizely. I přes jeho snahy obnovení ze záloh se nepovedlo je vrátit.
                                                                                                                  Klika je, že důležitá komunikace s přiděleným číslem jednacím se vždycky jako záchranná varianta tiskla a archivovala.
                                                                                                                  Co na tom chce rozporovat nechápu, bylo kolem toho docela pozdvižení a bylo nás u toho asi tak pět.
                                                                                                                  Faktem je, že nikdo neměl pocit že se jednalo o úmysl, bylo nám ho spíše líto, sam z toho vypadal docela zdrblej.

                                                                                                                    Ntimb - Profil | Čt 13.1.2022 19:05:13

                                                                                                                    Thomic >> Maily byly smazány ze zálohy,z účtu, nebo cloudu?

                                                                                                                      NThomic - Profil | Čt 13.1.2022 19:00:30

                                                                                                                      atislav_fishing >> to je taková hra. Pan Novotný opakovaně dává podněty republikové dozorčí radě, která udělá audit, zkonstatuje že k žádnému porušení nedošlo (ono taky jak, když celý proces VŘ nedělá svaz, ale advokátní kancelář), pak je měsíc klid a pak svá obvinění opět vytáhne a jedeme nanovo. Protože proč by nemohl, že? Takže teď si zase zopakujeme kolečko “analýza byla ušitá někomu na míru, smlouva na ni byla podle vzoru dodavatele, byly přísné kritéria která nám neumožnila ji dělat, navíc po první poptávce se kritéria zprisnila (což je mimochodem fakt, protože se objevila možnost dotace, takže se z režimu mimo ZZVZ přešlo na soutěžení podle zákona), analýzy funkci jsou zbytečné protože my víme co se má dělat, projekt je megalomanský”, opět podá podnět na RDR, opět bude audit kde se zjistí že k porušení nedošlo, pak bude klid a tak v květnu to rozjedeme znova od začátku. Tentokrat nám snad aspoň nesmaže maily.
                                                                                                                      Proč ne, fakt ale je, že to začíná být trochu otravné a zdržuje to od práce.

                                                                                                                        Natislav_fishing - Profil | Čt 13.1.2022 18:31:53

                                                                                                                        Zdá se mi to nebo v každé druhé diskusi je někdo v křížku s někým ze svazu a v každé třetí na sebe podávají trestní oznámení?

                                                                                                                          Nstatik - Profil | Čt 13.1.2022 18:22:22

                                                                                                                          computerfish >> dal jsem Ti nelíbí,připomínáš svými výroky politiky,těch mám taky plnou prdel.

                                                                                                                            NThomic - Profil | Čt 13.1.2022 17:52:17

                                                                                                                            computerfish >> mimochodem, jsi proti mě ve výhodnější pozici, nesmím vynášet infromace z obchodního styku ani podrobnosti o neúspěšných nabídkách podaných do výběrového řízení, vedeného podle zákona. Žalobu na svou osobu riskovat nehodlám, proto i Tebe upozorňuji, že pokud překročíš legislativní rámec, budu nucen řešit to právní cestou, nikoli na MRKu. Těch absurdních obvinění mám už fakt dost. Budu nicméně opravdu rád, pokud vyvrátíš, že jsi napsal nebo udělal to, co jsem napsal v předchozích příspěvcích. Všechno co jsem tam psal jsem i já schopen v rámci soudního řízení zdokladovat.

                                                                                                                              NThomic - Profil | Čt 13.1.2022 17:30:03

                                                                                                                              computerfish >> co prosím? Ty popíráš to, že jsi smazal e-maily Rady za posledních deset let? Byli jsme u toho všichni. A ja trouba se te ještě zastával ze to určitě bylo omylem.

                                                                                                                                Ncomputerfish - Profil | Čt 13.1.2022 17:23:23

                                                                                                                                Thomic >> Děkuji za reakce, odpovím popořadě a důkazy předložím. Musel jsem si tvé reakce vytisknout, abych na nějakou informaci nejen pro tebe ale i pro rybáře nezapomněl. A za tu sprostou pomluvu o výmazu jakýchsi emailů budu požadovat omluvu.

                                                                                                                                  NFRANK71 - Profil | Čt 13.1.2022 17:04:05

                                                                                                                                  Mě by spíš pánové zajímali ty redistribuce. Tohle dohadování určitě nikoho nezajímá.

                                                                                                                                    NThomic - Profil | Čt 13.1.2022 15:48:21

                                                                                                                                    computerfish >> Mimochodem, kromě ukončení spolupráce na zpracování povolenek potom, co jsi se na Svaz naštval protože tě nevybral na přípravu RISu, jsi dál pokračoval jako správce IT Republikové rady a jako poslední gesto úplně na konci před tvým odchodem jsi kompletně vymazal veškeré e-maily oficiální adresy Rady.
                                                                                                                                    Takže opakuji, díky bohu, že na tobě nebude svaz závislý ať už se to týká systému nebo čehokoli dalšího.
                                                                                                                                    Sorry jako, ale držíš prvenství - jsi první na Mrku, komu se mě podařilo vytočit.

                                                                                                                                      NThomic - Profil | Čt 13.1.2022 15:16:59

                                                                                                                                      computerfish >> Takže v rychlosti. Ne pro Tebe, ale pro čtenáře.
                                                                                                                                      1) Klidně tam dej třetí vykřičník. Jedna skupina Tvých zpracovatelů se o zpracování loni přihlásila, využili se na zpracování části chybových povolenek. To jestli tomu nevěříš mi je tak nějak jedno.
                                                                                                                                      2) Jsem moc rád, že jsi ztratil ambici vytvářet nový systém. Pokud ale tvrdíš, že jsi ji neměl, lžeš. 3. října 2019 jsi nabízel tvorbu systému na zasedání Republikové rady, následně ve chvíli, kdy jsi zjistil, že výběrové řízení je postavené tak, že vyžaduje zkušenost se zakázkou obdobného rozsahu, jsi napsal důvodovou zprávu, ve které jsi uvedl, cituji: "..zadání je připraveno pro firmu s minimálním počtem zúčastěných 7-12 osob, ... čímž diskriminuje jednotlivce a malé firmy. ... ... parametrů a nastavení cenového limitu pokládáme ze strany ČRS za akt zlovůle a úmyslného vyřazení přihlášených uchazečů..." ... "procesní analýza je zbytečný mezičlánek..." - v jiném dokumentu jsi ale podal nabídku na procesní analýzu a vyčíslil její odhad na 800-1000 hodin. Stále nic divného..?
                                                                                                                                      Mimo to jsi naprosto natvrdo navrhl, že jako zadávací dokumentace by měl být použitý uživatelský manuál k IS Lipan, jehož není svaz vlastníkem a touto formou by ho normálně ukradl a okopíroval. Mimochodem, byl jsi to ty, kdo vyhrožoval soudními spory při vytváření E-Sumáře s tím, že na tvoje rozhraní máš registrovaný užitý vzor a běda nám, jestli se to bude podobat. U Lipana ti to nevadilo, že jo..?
                                                                                                                                      Mimochodem, můžeš mi prosím, ze zvědavosti, napsat, kolik zadávacích dokumentací podle zákona na jakýkoli IT systém tvoje firma dělala? Tzn včetně zákonem požadovaných příloh typu formulář HAEg a podobně? Klidně buď konkrétní. Nebo nepovažuješ za relevantní požadavek mít prokazatelnou zkušenost s něčím, co poptávám, v rozsahu, ve kterém to poptávám?
                                                                                                                                      3) v zadávací dokumentaci stále vidím limit 30 mil. Kč jako očekávanou cenu zakázky, nevím jak jsi přišel na to, že to někdo měnil na dvacet. Kdyby v průzkumu trhu vyšlo padesát, bude tam padesát, protože auditu musíme zdokladovat, které firmy jsme oslovili, a kolik ty firmy nabídly. To, že finální cena nebude třicet je jasné, proto se to soutěží. To, že ve výběrku na analýzu byl požadavek na zkušenost s analýzou obdobného projektu který měl hodnotu nejméně 20m je něco jiného, opět je to naprosto relevantní požadavek. Cenu systému mimochodem potvrdil i autor nejrozšířenějšího stávajícího řešení Lipan.
                                                                                                                                      4) nevím o kterém výběrku mluvíš. Na analýzu? Fajn, jenže tam jsou ti zlaté certifikace od MS na dvě věci, protože to není o programování, ale o procesním řízení. Je to jako jako chtít projektovat nový automobil od závodníka F1, to že to umí ovládat neznamená, že to umí navrhnout. Prostě je to jiná kvalifikace.
                                                                                                                                      5) které že analýzy nejsou pro tvorbu IS potřeba a která se udělala? Klidně buď konkrétní. Dělaly se analýzy pevně spojené s výběrkem, jediná další je analýza GDPR. Ta nejenže nestála miliony, ale hlavně je potřeba taky, pokud se nemá nechat půlka funkcionářů nechat zavřít. Ale s tím, že ty si s GDPR neděláš hlavu je tvůj problém a tvoje riziko, nechtěj abych to rozpitvával.
                                                                                                                                      6) kolik povolenek ve formátu A4 budeš Ty nebo pan Jílek zpracovávat? Odpovím ti naprosto přesně, nula. Proto jsme se bavili s tím, kdo je zpracovávat bude, a od koho ten návrh mimochodem také vzešel.
                                                                                                                                      7) mám dojem, že pocitem velikášství a nepostradatelnosti spíše trpíš ty. Klidně to proboha zkus jinde a u jiných, na rovinu říkám, že pokud budeš nadále šířit tyhle lži, udělám úplně to samé. Nevyhrožuj, konej.

                                                                                                                                        N1568 - Profil | Čt 13.1.2022 15:05:24

                                                                                                                                        Thomic >> Polopravdy? Jestli je z toho i jen polovina pravda, tak to je na kriminál.

                                                                                                                                          NThomic - Profil | Čt 13.1.2022 7:44:02

                                                                                                                                          computerfish >> no ty blaho, víš ze normálně jsem v diskuzích dost korektní, ale takovou snůšku polopravd a lží jsem dlouho nečetl. Odpoledne ti na ni zareaguji- ne kvůli tobě, kvůli těm co to čtou. Teď na to bohužel čas nemám.