Proč si většina myslí, že se v ČRS nemůže nic změnit?

309 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nretrívr - Profil | Čt 9.8.2018 18:56:54

splávkař >> Čistota sportu je velmi rozdílná, jde o priority jednotlivých sportů . Zcela mimo sport je fotbal, který již desetiletí jede na sebe. Jde všude jen a jen o peníze. Malé sporty právě díky málo penězům jsou jinde i když jsou na světové úrovni. Olympijský výbor, je ten, který všemu velí, tak je i nejvíce špíny. To bylo , je a snad nebude / ? /. Ale mohu říci, že se věci poměrně hodně narovnaly, tedy z mého pohledu, tedy pohledu neolympijského sportu.

    NMrknato - Profil | Čt 9.8.2018 15:16:31

    u x a >> A co by se mělo měnit? Jestli něco měnit, tak aby uživatel dosazoval ty druhy ryb, které mízí až zmizely a aby si uživatel neměnil dle libosti stanovené podmínky VRP a ustanovení zákona. A to je ve výhradní kompetenci státu, který na to sere.

    Jak jistě víš, tak VRP není (neměl by být v drápech) ČRS (MRS). Co si dělají strejci pod křídly svazu je mi šuma fuk, pokud na to nepoužívají peníze na násady, které mimo kapř nedokážou pěstovat. Jediné co je možné, pokud nezakročí stát, je změnit financování rybařiny, tedy umožnit, aby člen i nečlen mohli lovit za stejných cenových podmínek a rozsahu na "státních vodách"......., protože VRP a svazohrátky jsou dvě spolu nesouvisící činnosti.

      Nrover - Profil | Čt 9.8.2018 15:05:04

      u x a >> Při změně k horšímu budeš ale muset uvěřit i neuvěřitelnému :-)

        Nu x a - Profil | Čt 9.8.2018 14:47:09

        až se něco změní tak uvěřím..

          Nsplávkař - Profil | Čt 9.8.2018 14:32:49

          retrívr >> Sport v ČRS byl od nepaměti nedílnou součástí jeho činnosti i jakousi demonstrací jeho jednoty a síly. Ještě docela nedávno byl prakticky jediným zdrojem jeho financování příspěvek členů což je u mnohých jiných sportů nemyslitelné a reprezentanti ČRS dosahovali výsledků o kterých se mnohým jiným sportovcům ani nesnilo.
          Poslední roky se krom členských příspěvků dostává nezanedbatelné podpory z veřejných prostředků a namísto toho aby se dbalo na to, aby tuto investici společnosti nikdo nezpochybnil nám vrcholní bafuňáři předvádějí, že za šišku salámu či z kamarádství jdou stranou psaná i nepsaná pravidla a na oficiální akci pod hlavičkou ČRS zosnuje předseda SUS ČRS podvod který nemá obdoby, s jeho realizací mu pomáhá šéf sportovního odboru ČRS a je ve prospěch partičky ve které je hned několik reprezentantů ČRS. Aby nebylo jen o bafuňářích, připomenu poměrně čerstvý, doposud neobjasněný případ závodníka co přijal výsostné právo reprezentovat ČRS ale pár dní před MS se jakékoli spojitosti s ČRS zřekl a přesto na MS jako reprezentant ČRS nastoupil. Jsou to jen dva příklady z poslední doby a já se Tě ptám, je normální aby třeba v cyklistice závodník co má blízko k předsedovi svazu mohl odjet oficiální závod třeba na elektrokole, aby hokejista, reprezentant, dva dny před olympiádou na netu vykřikoval, že nemá s Českým Hokejovým Svazem co ho tam posílá nic společného??

            Nretrívr - Profil | Út 7.8.2018 17:45:23

            Mrknato >> Jo.

              NMrknato - Profil | Pá 3.8.2018 17:14:55

              retrívr >> Jo, ale v tom sportu se to nechá rozkrýt, když to nazraje. V rybařině nikoliv. Tam si každá složka přijde na své a rybáři? Jak kteří...... Bude se o rozkrytí snažit kundidatna predsedu.crs? ))))))))))))))). Tady bych souhlasil s Milošem Zemanem, jak otipoval české voliče.... a u rybářů to bude ještě o něco horší.......

                Nretrívr - Profil | Pá 3.8.2018 8:06:32

                Mrknato >> Poukázal jsem jen na bordel všude, nesrovnával jsem.

                  NMrknato - Profil | Čt 2.8.2018 23:35:31

                  retrívr >> Rozdíl mezi vrcholovým sportem a svazorybařinou je nesouměřitelný. Vrcholový sport dostává peníze od státu, měst, či sponzorů... Svazorybařina získává naprostou většinu od členů, či lovících. Proto nikdy v rybařině nebudou škándály jako ve sportu. Dělení části svazopeněz z členských je provedeno tak, aby se hlavně všem složkám "uzavřela ústa" a ty si ještě mohly podnikat, najme MO, které spotřebují i finance z "brigád".

                  Proto ke změně dojít nemůže a když, tak k nějaké částečné, za cenu dalšího okleštění rybařiny na společných revírech.

                    NBacha - Profil | Čt 2.8.2018 22:25:40

                    Mrknato >> Tvůj poslední příspěvek mě opravdu rozesmál:-)))

                      NBacha - Profil | Čt 2.8.2018 22:23:40

                      u x a >> K lepšímu nikdy.

                        Nretrívr - Profil | Čt 2.8.2018 20:29:42

                        Jsem ten, který je pouze členem a nemá sílu se angažovat. Proč si myslím, že se nic nezmění, je to jednoduché, vím kde žiju a ten kostlivec je ve všech organizacích. Sám jsem angažován v e sportu. Ano tam to troch jako funguje ale dostat koruny dříve než v květnu je nemožné. Připomínám, že mi sezóna končí začátkem dubna a nikdo se neptá, kde jsi to vzal. Mluvím o reprezentaci, ne o klubu. Nevím, zda jsem to vystihl ale tak je má zkušenost a pocit.

                          NMrknato - Profil | Čt 2.8.2018 15:21:19

                          u x a >> Změní se to k lepšímu, až se odstaví MO od pseudohospodaření na revírech ÚS...... Pokud to nezačne hned tunelovat někdo jiný....

                            NMrknato - Profil | Čt 2.8.2018 15:19:49

                            rover >> MO má tolik zaměstnanců, kolik si může dovolit..... Naše má 3. To ale nijak nesouvisí s VRP na společných revírech.Svaz tím pouze lepí jednotu svazu. Ale ta červená čísla z pohledu společného rybolovu netvoří jen zaměstnanci MO, ale hospodaření, které není ani trochu směřováno do společných revírů. Proto kandidatanapredsedu.cz tolik prosazuje SÚS a také Jč.ÚS.

                              Nrover - Profil | Út 31.7.2018 20:40:38

                              Mrknato >> To jsem právě chtěl, aby bylo jasno. Kamaráde, nechci tě samozřejmě balamutit, nicméně kolik myslíš, že má např. MO Jihlava zaměstnanců. Malá rada, buď v odhadu velmi skromný ... Jinak souhlas.

                                Nu x a - Profil | Po 30.7.2018 14:12:02

                                kdy už se něco změní?

                                  NMrknato - Profil | Po 30.7.2018 5:55:37

                                  rover >> No tak jsi asi mimoděk citoval setrvalý "komančský" blud, že nám členi v MO pěkně pracují a vytváří hodnoty. To máš jako bývalé akce Z na obcích, boj o zrno, každý mistrem na pracovišti.... a.j. pitomosti. Problém je jinde, a to, že by členi neměli "kurvit revíry". Svaz má placené zaměstnance, stehně jako obce a ti mají za peníze členi makat na revírech.

                                    Nrover - Profil | Ne 29.7.2018 23:25:54

                                    Mrknato >> Vlastně jsi si odpověděl sám, ...a to, že se členská základna ( členi MO ) "starají " o nevlastní revíry, zní samozřejmě podobně jako klasická pohádka o červené karkulce. Jen "komaňčsko - setrvalý" kámen úrazu. Potažmo jakmile je něco všech, nikdy to nemůže fungovat dobře ...

                                      NMrknato - Profil | St 25.7.2018 14:58:19

                                      rover >> Jestli že jsou vody (pozemky) státu, tedy všech, tak by měl být i VRP všech a o tomhle rybolovu já hovořím. Kloním se k tomu, že uživatelem by měl být stát a nějaká neziskovka či svaz být pověřen jen výkonem některých činností, jako jsou pověřeny dnes MO. Pak by byl konec s kšeftováním s podmínkami VRP. Ale je to samozřejmě nereálné, stejně jako poudačky že členi v MO se starají o revíry.....

                                        Nrover - Profil | St 25.7.2018 1:11:35

                                        Mrknato >> Ty jsi pro "sociální" režim pro všechny, já jsem pro režim ryze soukromý, kde pravidlo je zákonem. A to dříve bývalo !

                                          NMrknato - Profil | St 25.7.2018 1:05:55

                                          rover >> No právě že Havlíček nebyl schopen argumentovat, dle čeho legálního mohou MO a ÚS měnit podmínky VRP, které jsou stanoveny dle dekretu a zákona. Byl u vytržení, že se ty nesmysly nakonec dostaly do BP, stejně jako milicionář, když po únoru nakopal továrníka do zadku a ono mu to prošlo......
                                          Tyto novoty podle mě legitimizují rybáře, kteří dělají něco podobného. Loví podle svých BP, které si stanovili....... Nočky, sakování, přisvojování si více ryb a ryb podměrečných..... a.j. Takže situace až tak setrvalá není. To dřív nebývalo.

                                            Nrover - Profil | St 25.7.2018 0:54:29

                                            Mrknato >> nn, tak to myšleno nebylo. Pouze a jen setrvalá situace současného režimu, nerežimu. To musí nakonec otrávit snad úplně každého. A s těmi dekrety bych až tak skeptický nebyl ...

                                              NMrknato - Profil | St 25.7.2018 0:47:53

                                              rover >> No tak jestli myslíš zavádění švihlých BPVRP (změn, ke kterým ani uživatel a RO není oprávněn) z ruky MO do územního rybolovu, tak to při jiné konstelaci MZe může skončit odebráním dekretů.... a to je správný krok?

                                                Nrover - Profil | St 25.7.2018 0:43:08

                                                Mrknato >> Určitě ... "Vážení rybáři a příznivci webu Chytej.cz,
                                                po patnácti letech provozování webu se David Havlíček rozhodl věnovat naplno svému e-shopu Nástrahy.cz a činnosti pro ČRS."

                                                  NMrknato - Profil | St 25.7.2018 0:41:46

                                                  rover >> Co udělal Havlíček? Myslíš toho z Tábora? Z Chytej?

                                                    Nrover - Profil | St 25.7.2018 0:36:24

                                                    Mrknato >> Máme "obtížné" vody, a navíc chceme chytat jen velké kapry, potažmo mnoho nějakých ryb. Už je toho plný Fcb.,Twitter, Kapří svět, MRK, Linkedln, Ouklej, Mladý kaprař dokonce i Instagram pod záštitou Messengeru. A pak se div, že změna už není žádná změna ...
                                                    Havlíček to pochopil, a udělal správný krok.

                                                      NMrknato - Profil | St 25.7.2018 0:03:18

                                                      Honza7 >> A ty se divíš? Když ÚS přenechal některé činnosti pro uživatele MO (zarybňování), které chtějí jen kapř a sumce? Co by členi dělali s ostroretkani? Pokud do toho budou vandrovat MO, tak je zcela zřejmé, kam se bude rybařina ubírat a co se bude nasazovat.
                                                      To se totiž změnilo. A není to změna k dobrému.

                                                        NHonza7 - Profil | St 11.7.2018 18:21:17

                                                        Pitrys2 >> Ve stejném roce nabízel cca 30 cm ostroretky na které měl objednávku, která byla před odběrem ryb zrušena. Rybu v této velikost nabízel všem za hodně atraktivní cenu - v ČR se nenašel nikdo kdo by měl o ní zájem. Němci si je odvezli všechny.

                                                          NHonza7 - Profil | St 11.7.2018 18:07:18

                                                          kakr >> Karle já jsem žádnou fotku ostroretek jsem nedal, tak nevím kde jsi vzal, že měly 8 - 10 cm. Jsem rád, že nezúčastněný kolega po rozhovoru s panem Raškou potvrdil cenu těchto ryb.

                                                            NTurňa - Profil | Ne 8.7.2018 21:42:03

                                                            Mrknato >> Nemáš Pavle odpověď pro "show must go on?¨"? Jen blbé kecy?

                                                              NPitrys2 - Profil | Pá 6.7.2018 17:44:44

                                                              Mluvil jsem s Raškou. Potvrdil tu neuvěřitelnou cenu padesátník za kus, ovšem prý to byla jednorázová mimořádná akce. Chlapi nekecali... O aktuálních cenách si s ním povykládám až po neděli, jel autem v průtrži mračen přes Zubří a to člověk nemá moc chuť jen tak klábosit.

                                                                NPitrys2 - Profil | Pá 6.7.2018 14:47:13

                                                                nofish >> O. K. A mně zase zajímá mimo rybařiny spousta dalších věci. A neber všechno tak smrtelně vážně.

                                                                  Nnofish - Profil | Pá 6.7.2018 14:29:31

                                                                  Pitrys2 >> a mě zajímá rybařina a ryby, v tom bude asi ten rozdíl.

                                                                    NPitrys2 - Profil | Pá 6.7.2018 14:20:10

                                                                    Nebo tahle...

                                                                      NPitrys2 - Profil | Pá 6.7.2018 14:14:06

                                                                      Ať mi věříš, že nekecám.. .

                                                                        NPitrys2 - Profil | Pá 6.7.2018 14:06:47

                                                                        nofish >> Ale já jsem to myslel vážně, mně opravdu sedavá rybařina na stojácích nezajímá, já prakticky jenom vláčím na řekách a to ještě navíc zabroděný a moji oblíbenou rybou na vláčku je parma. Co je na tom špatně?

                                                                          NPitrys2 - Profil | Pá 6.7.2018 14:00:12

                                                                          nofish >> :-) :-) :-)

                                                                            Nnofish - Profil | Pá 6.7.2018 13:59:12

                                                                            Pitrys2 >> křičím, na mrku..... stojáky nezajímají.... no comment...

                                                                              NPitrys2 - Profil | Pá 6.7.2018 13:54:21

                                                                              nofish >> Proč na mně křičíš? :-) Já s tebou souhlasím, berte všechno co jde a sypejte to do řek, fandím vám, mně totiž stojáky vůbec nezajímají...

                                                                                Nnofish - Profil | Pá 6.7.2018 13:43:07

                                                                                Pitrys2 >> to není nic nového, ostroretky každý rok proplácí územní svaz, on totiž hospodaří. Proplatí rybu a dopravu, pokud ryby nedodá sám. Ovšem pokud je těch ryb víc, nevím, proč bychom to nevzali, když s může utrácet nesmyslně za kapry navíc, nevím, proč by to nešlo i za jiné ryby.

                                                                                  NPitrys2 - Profil | Pá 6.7.2018 13:02:38

                                                                                  kakr >> Volal jsem Raškovi, nebere mi mobil. Poslal jsem mu SMS a jak se mi ozve, hodím sem aktuální ceny ostroretky. Možná to bude zajímat i kolegy z "konkurenčního" :-) svazu...

                                                                                    Nkakr - Profil | Pá 6.7.2018 12:53:45

                                                                                    Pitrys2 >>
                                                                                    Hoď to za hlavu,hlavně že plavou v revíru:-))

                                                                                      Nkakr - Profil | Pá 6.7.2018 12:50:58

                                                                                      Dědek >>
                                                                                      Já mám svazoceník MRS, podle něj by vysazovaná ostroretka (8cm) stála 2,80kč, 10cm 3,5kč.
                                                                                      Soukromník má ceny smluvní a rozhodně nepůjde pod svazoceny.

                                                                                        NPitrys2 - Profil | Pá 6.7.2018 12:48:22

                                                                                        kakr >> Karle, já nejsem "spolek", já jsem jenom řadový rybář a navíc líný důchodce. Odpusť mi to, že neznám cenu vysazovaných ryb, ale to bylo fakt to poslední, co mně ten den zajímalo. :-) Ale jestli je to pro tebe důležité, zkusím to zjistit...

                                                                                          NDědek - Profil | Pá 6.7.2018 12:44:16

                                                                                          kakr >> nemám žádnou představu, kolik ryba stojí... Těžko mi soudit...

                                                                                            Nkakr - Profil | Pá 6.7.2018 12:42:56

                                                                                            Dědek >>
                                                                                            Jen se mi nezdála cena 0,5kč/5cm/ostroretka. Nic jiného za tím nehledej, cena je značně podstřelená, zvláště od soukromníka.

                                                                                              NDědek - Profil | Pá 6.7.2018 12:39:32

                                                                                              kakr >> Petr chodí pomáhat... On ryby nenakupuje a nemá s tím nic společného...

                                                                                                Nkakr - Profil | Pá 6.7.2018 12:33:51

                                                                                                Pitrys2 >>
                                                                                                Kolega napsal, že měly 5cm a stály 0,5kč, což je nesmysl. Ostroretky na fotce mají 8 -10 cm a určitě byly mnohonásobně dražší.
                                                                                                Je velmi úsměvné číst, že spolek který ryby vysazuje neví kolik stály.

                                                                                                  NPitrys2 - Profil | Pá 6.7.2018 12:28:55

                                                                                                  kakr >> Tak kolik do toho tenkrát vrazil Územní svaz, to opravdu nevím. Já jsem to jenom vysazoval. Ale ty rybky byly rozhodně větší, jak 5cm...

                                                                                                    Nkakr - Profil | Pá 6.7.2018 9:26:02

                                                                                                    Pitrys2 - 5.7.2018 18:55:40 >>
                                                                                                    V pohodě, jen ta cena 0,5kč za 5cm ostroretku je z říše snů.

                                                                                                      NPitrys2 - Profil | Čt 5.7.2018 18:55:40

                                                                                                      kakr >> Ostroretky od Rašky. Rok 2014, mimo jiné i do Ostravice. A pro nick "nofish" - platil to ÚS.

                                                                                                        NHonza7 - Profil | Čt 5.7.2018 18:51:04

                                                                                                        Líheň u pana Rašky, vypouštění potočáků - F16, Honza7, Shafi, Ticmin,Skoty, Pája7

                                                                                                          NHonza7 - Profil | Čt 5.7.2018 18:29:40

                                                                                                          kakr >> Je vidět, že opravdu umí.

                                                                                                            NHonza7 - Profil | Čt 5.7.2018 18:28:08

                                                                                                            nofish >> Je ročník 1951.

                                                                                                              Nkakr - Profil | Čt 5.7.2018 18:07:18

                                                                                                              Lipánci od Rašky.

                                                                                                                Nnofish - Profil | Čt 5.7.2018 18:03:41

                                                                                                                Honza7 >> důchodu? tvl, to snad zas ne... Tolik mu snad není.
                                                                                                                Ryby asi udělat umí, to jo.
                                                                                                                No nic, jdu nachystat věci na ryby, měj se.

                                                                                                                  NHonza7 - Profil | Čt 5.7.2018 18:00:46

                                                                                                                  nofish >> Já si toho člověka velmi vážím, ryby jsou jeho srdeční záležitost - jinak dávno by se na to mohl vykašlat a užívat si důchodu.

                                                                                                                    Nkakr - Profil | Čt 5.7.2018 17:59:27

                                                                                                                    nofish >>
                                                                                                                    Taky kupujeme od soukromníka. Od Rašky jsme brávali lipana(ročka).

                                                                                                                      NHonza7 - Profil | Čt 5.7.2018 17:58:33

                                                                                                                      kakr >> To máš jistě pravdu. Odběratel ho vyšplouchl a tam kde měl ostroretky měla dávno plavat jiná ryba.

                                                                                                                        Nnofish - Profil | Čt 5.7.2018 17:57:38

                                                                                                                        kakr >> Tohle je soukromník, ceny smluvní :-)

                                                                                                                          Nnofish - Profil | Čt 5.7.2018 17:57:06

                                                                                                                          Honza7 >> já vím, že něco málo ostroretek dělá snad MO Krnov, jinak asi nikdo okolo, ne?
                                                                                                                          V tomhle mu docela fandím, vzhledem k tomu jak začíná vlastně znova, tak by se mohl uchytit, jako dodavatel pro svaz. Jen to domluvit.

                                                                                                                            Nkakr - Profil | Čt 5.7.2018 17:49:33

                                                                                                                            Honza7 >>
                                                                                                                            Ostroretka 30 by musela stát takový balík, že to nikdo nedá.
                                                                                                                            Když ji vysazuješ v ročku, tak dokonale využije potravu kterou má v revíru a nemusíš ji přikrmovat jak na rybníčcích. Krmení není zadarmíko.

                                                                                                                              NHonza7 - Profil | Čt 5.7.2018 17:43:09

                                                                                                                              kakr >> Karle opravdu jsme je za tuto cenu koupili. Můžeš napsat F16 Zdenek ti to potvrdí. Tu 30 si vyžádal sám odběratel a když mělo dojít k obchodu, tak to zrušil - můžeš si to ověřit i u pana Rašky.
                                                                                                                              My jsme taky tenkrát nechápali proč to náš ÚS nekoupil.

                                                                                                                                Nkakr - Profil | Čt 5.7.2018 17:26:28

                                                                                                                                Honza7 - 5.7.2018 17:14:36 >>
                                                                                                                                Ostroretka 5cm je velmi slabý roček, tak spíše 1/2 rok. Prodat ji za 0,5kč/ks by si nemohl dovolit ani Babiš.
                                                                                                                                Ostroretka 30 je v přírodě ryba stará minimálně 5 -6 let, na kruháči či příkopáku o něco mladší, ale tam je krmená jako husa v kurníku a s přírodní rybou moc společného nemá. U nás je myslím neprodejná.
                                                                                                                                Kupujeme dvouročka cca 15cm za 6kč /kus a to je velmi dobrá cena.

                                                                                                                                  NHonza7 - Profil | Čt 5.7.2018 17:14:36

                                                                                                                                  nofish >> Je to cca 4 roky. Největší problém byl s těmi 30 cm ( u těch byla zrušena objednávka ) i tam ta cena tenkrát byla víc než skvělá ( ale tu už si nepamatuji, snad Zdenek si vzpomene ).

                                                                                                                                    Nnofish - Profil | Čt 5.7.2018 17:02:57

                                                                                                                                    Honza7 >> Akorát mi řekni, přes koho to prodával, že se toho neuměl zbavit? Za tu cenu to musel brát snad každý... Každá MO by si mohla dovolit jeden, dva, tři..... tisíce kusů z vlastních nákladů i kdyby to ÚS nechtěl zaplatit.

                                                                                                                                      NHonza7 - Profil | Čt 5.7.2018 16:56:03

                                                                                                                                      kakr >> Ano, za tolik jsme ji kupovali. F16 ti to může potvrdit.

                                                                                                                                        NMrknato - Profil | Čt 5.7.2018 16:48:20

                                                                                                                                        Pitrys2 >> Stanovy nemohou zasahovat do VRP, to už by jsi mohl vědět.... a SMÚS nejsou pán prezident. SMÚS je uživatel a má makat! A né si trousit BP kdy a kde se mu zachce.

                                                                                                                                          Nkakr - Profil | Čt 5.7.2018 16:27:01

                                                                                                                                          Honza7 >>
                                                                                                                                          Cenu 0,5kč za ostroretku 5cm myslíš vážně?