Otevřený dopis zástupcům ČRS a MRS | MRK.cz

Otevřený dopis zástupcům ČRS a MRS

Autor diskuse: Pavliz - Profil , 5.11.2017
700 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NPavliz - Profil | Pá 10.11.2017 7:32:07

Proběhlo zde pár rozumnejch názorů i nápadů, občas to sklouzlo k různýmu osobnímu napadání, osočování a pod. a ten zbytek už necháme na jiných. Snad to dopadne ke spokojenosti většiny rybářské základny! Tuto otázku zamykám a co se týče názorů na p. Hýbnera či Dytrycha, směřujte své názory, prosím, již do jiného pokecu, např. sem.
Děkuji.
https://www.mrk.cz/minidiskuse.php?id=751170

    NKnapík - Profil | Pá 10.11.2017 7:31:11

    Maverick84 >> dřív jsi věděl, že pokud někdo sedí v únoru v noci u vody, bude to tutově pytlák, s nově plánovanou úpravou už to nepoznáš ...

      NMrknato - Profil | Pá 10.11.2017 6:58:23

      rici2 >> Hele, ty jsi rybářsky zcestovalý, jak je to s přístupem na pozemky z důvodu lovu v zemích, kam někteří upírají svoje zraky? Může si rybář postavit stan a kempovat třeba týden na soukromém, či státním pozemku?

        NMrknato - Profil | Pá 10.11.2017 6:51:25

        Maverick84 >> Nenaštveš, protože nechápeš, že není rozhodující sedět u vody o několik hodin víc, ale řešit zásadnější věci a to, že ryby, které se dříve bez problému rozmnožovaly na to dnes z nějakých důvodů prdí, MO prdí na chov pro svazovky a chovají kapř pro své soukromáky a že svazy vysávají z peněz od rybářů čím dál tím víc peněz pro svoje bytí .......

        Když např. přídeš o práci, tak na to konto, aby jsi si užil, když máš čas, tak budeš o to víc chodit hrát automaty a pít kořalku?

          NMrknato - Profil | Pá 10.11.2017 6:44:50

          Pytlákmira >> Ještě že máme hentu demogracyjy a ty tady můžeš žvanit pitomosti a koncepce.

            Nnofish - Profil | Pá 10.11.2017 3:15:51

            rici2 >> totalni nesmysl a ne uvaha.pry kilove liny a povolenka za 20tis... :-)
            Na druhou stranu je pravda, ze kdyby stala jednou tolik, tak by se prd stalo.

              NMaverick84 - Profil | Čt 9.11.2017 22:41:18

              Vím, že soustu lidí naštvu, ale myslím si že posunout dobu lovu, aby si rybáři mohli zachytat v týdnu po práci je pozitivní krok ku předu. Stejně se bavíme hlavně o posunu doby, která bude dle mého názoru pozitivně využívána v měsíci dubnu, září, říjnu. Možná toho někdy se využije, když je pěkný listopad.
              Ruku na srdce, kdo bude sedět v lednu a v únoru na břehu rybníka, řeky v 23 hodin večer. Je na každém, zda toto využije nebo bude chytat podle současné denní doby.
              Doufám, že pokud toto dopadne, nestane se to, že to provozovatelé revíru budou cíleně bojkotovat a stěžovat rybářům život u vody.
              Rybařina - rybářství má na území naší země bohatou historii, ale není snad nutné držet se starých pravidel, které značná část rybářů si již nepřeje a uvítá změnu.
              Pokud má někdo pocit, že to bude zatěžovat RS, tak si myslím, že to jsou zbytečné obavy. Letos jsem potkal RS u vody jednou, kdy bylo vše v pohodě, kontrola proběhla v dopoledních hodinách, a myslím si, že RS to nijak nezatěžovalo. Navíc si myslím, že kromě RS by měl vodu hlídát každý z nás a pokud je něco, co je špatně nebo někdo rybaří a dělá to co nemá (chování k rybě, počet ryb, atd.) může jednat sám. Od upozornění toho, co udělal něco špatně a pokud je to nutné tak kontaktovat RS, MP nebo PČR.
              Je to jen na nás!

                NDědek - Profil | Čt 9.11.2017 22:15:06

                RK >> A jedovatost snad ve všech lincích, dnes teče plným proudem. :-)

                  NRK - Profil | Čt 9.11.2017 22:02:48

                  Fishky >> neberu to osobně a nemusíš to vysvětlovat blíže, to už jsi přece udělal.

                    NDědek - Profil | Čt 9.11.2017 21:36:43

                    Fishky >> Já vás ani jednoho nesoudím, to mi věř. Já prostě nemám rád, když se takhle dobří lidé hádají...Prostě mi to nedělá dobře.

                      NFRANK71 - Profil | Čt 9.11.2017 21:19:25

                      Dušan Hýbner : Dobrý večer, dnes zasedala Rada ČRS.
                      Předseda ČRS vyzve Jakuba k jednání. Jednání povede statutární zástupce ČRS, jako předseda HO Rady ČRS přeji klidné a úspěšné jednání ve prospěch členské základny, rybích kamarádů a našich revírů.

                        Nrici2 - Profil | Čt 9.11.2017 20:55:22

                        Pytlákmira >> klubova voda je to same jako u nas revir MO, v UK vsechno patri nejakemu spolku a je jedno jestli se jmenuje MO nebo klub. Za 100 ecek na celou Francii je nesmysl.

                          NPytlákmira - Profil | Čt 9.11.2017 20:51:10

                          rici2 >> samozrejme se do toho nepocitaji soukrome a klubove vody

                            NFishky - Profil | Čt 9.11.2017 20:45:31

                            RK >> že mi nerozumíš, je jen nedostatkem intelektu a mou absencí chutí vysvetlovat cokoli blíže. Neber si to osobně ;-)

                              NRK - Profil | Čt 9.11.2017 20:22:20

                              Fishky >> to je tezky,ty pises veci ideálni,svoje predstavy,ale pises to nekomu,kdo je v reálu. Myslim,ze kdyby ses pohyboval v reálnem ,,svete" , tak bys videl, ze ne vsechny ideály jsou moznė. Tim nerikam, ze nutne nemáš nekdy pravdu, ale co je platnė mit nekdy pravdu? Každopádně je u tebe videt posun.Prebiraś urcite ,,vedomosti" z debat minulých a ne vzdy jsi byl na stejné straně ,,sily" jako dnes, mladý padavane-:) A proto mě zarazi ta urcita nestydatost s kterou vyrazis do boje. Trosku mi to pripomina nekoho,kdo se realizuje v pocitacove hre.

                                NLosPafkos - Profil | Čt 9.11.2017 20:20:56

                                rici2 >> nikdo nemá právo na svazovce lovit na 3,to jen vylehávači kaprů mají problém se čtenímTo je tak,když se v první třídě nezabere :-)

                                  Nrici2 - Profil | Čt 9.11.2017 20:16:38

                                  LosPafkos >> dobre, to beru, ale zaroven na druhou stranu nikdo si nevazi toho byt rybarem, mit tu moznost si zachytat takrka kde chci, kazdej to bere jako samozrejmost ,,mam pravo chytat na 3 pruty, stejne poustim, jak si dovolujes omezovat me nejakou dobou lovu, koho to zajima atd. atd. ,, , to myslim.

                                    NLosPafkos - Profil | Čt 9.11.2017 20:06:32

                                    rici2 >> hele svaz není chudej spolek,ba naopak.To,že s penězi hospodaří jak pitomec není důvod ke zdražení povolenek.

                                      Nu x a - Profil | Čt 9.11.2017 20:02:26

                                      FRANK71 >> odmítal bych dát takovou sumu za povolenku za povolenku na vody kde se vysazuje kapř i do pstruhovek !všechno je špatně..

                                        Nrici2 - Profil | Čt 9.11.2017 19:58:33

                                        Pytlákmira >> to se mi nezda, parkrat do roka chytam na Bewl Water v UK, pokud bych si chtel koupit rocni klubovou povolenku, tak dam neco okolo 750 liber s limitem 8 pstruhu tydne, a je to jenom jedno jezero, zase je ale pravda, ze je tam dost rek a nekde i jezer, kde mi staci rybarsky listek, ten je ted za 28 liber na rok.

                                          NFishky - Profil | Čt 9.11.2017 19:58:18

                                          Dědek >> všimnul jsi si, jak to začalo, ze se Jirka pustil do me? Napsal jsem, jak to je s mymi zavody na rovinu a teď by bylo fér, aby vyložit karty i on, aby si uvědomil, jak moc jsme rozdílní. A cim vic se za ten nos chytí, tím lépe...

                                            Nrici2 - Profil | Čt 9.11.2017 19:54:55

                                            FRANK71 >> klidne, proc ne, je mi jasny, ze spousta lidi nema penize na rozhazovani, ale druhej extrem, tj. nynejsi stav - davat povolenku temer zadarmo a vsem, se mi nelibi ani trochu.

                                              NFRANK71 - Profil | Čt 9.11.2017 19:46:27

                                              Pytlákmira >> nešíř nesmysly.

                                                NPytlákmira - Profil | Čt 9.11.2017 19:44:58

                                                rici2 >> Např.: ve Francii stojí povolenka 100eur na celou Francii. Chytá se na 4 pruty a na spoustě míst nonstop.. Ryb je tam jak sraček, akorát to nejsou 2kilový kapříci. O ceně povolenky to fakt není,

                                                  NFRANK71 - Profil | Čt 9.11.2017 19:43:50

                                                  Povolena by měla stát 4000kč. Tam bych viděl reálnou hodnotu a úbytek členů by nebyl na škodu.

                                                    NRK - Profil | Čt 9.11.2017 19:42:34

                                                    vara >> a za třetí bys pak na pohotovosti zaplatil zase

                                                      NPytlákmira - Profil | Čt 9.11.2017 19:41:22

                                                      rici2 >> To se ani vážně brát nedá. 90 % rybářů nemá tolik peněz v celé výbavě, natož aby si za takový peníze kupovali povolenky :D Ryb se jako celku sype dost. Ale nesmyslný druhy a velikosti.

                                                        Nvara - Profil | Čt 9.11.2017 19:39:42

                                                        rici2 >> prosim te neblazni,chodim k vode tak mesic do roka a dat mesicni plat za povolenku? Za prvi bych dostal valeckem od zeny a za druhy by se ze me stal pytlak

                                                          Nrici2 - Profil | Čt 9.11.2017 19:37:58

                                                          dokonce si i myslim, ze by tolik rybaru neubylo, pokud by se ustavila jedna povolenka na P i MP vody treba za 20 tisic, tak by se podle me polovina rybaru presunula na soukromaky. Pokud by ale zacaly MO fungovat, nasazovat kilovy liny, pstruhy, a dalsi ,,zajimave,, ryby, tak by se jich po case zase vetsina vratila, protoze svazovky by byly pro ne zajimavejsi. Ovsem pokud by svaz shrabnul love a nasadil 300 kapru a 200 kilo dukaha na 2 hektary rocne, tak by to byl konec vseho :) Neber to nijak vazne, je to jenom uvaha, pro me je lov ryb vysada, jsem rad, kdyz se k vode dostanu a zrelaxuju po tydnu - mesici prace.

                                                            NPytlákmira - Profil | Čt 9.11.2017 19:35:19

                                                            rici2 >> Pod vyšší tresty se klidně podepíšu. Pod vyšší cenu povolenky ne. Rybářů by ubylo jako celku. Stejnou měrou slušní i hovádka. Je spousta méně majetných rybářů co se umí chovat k rybám, nepytlačí, nedělají bordel...

                                                              NPytlákmira - Profil | Čt 9.11.2017 19:31:33

                                                              rici2 >> Nebo zavést speciální příplatkovou povolenku. Jejíž držitel by pak mohl chytat na 3 pruty nonstop např. za dodržování zbylé části řádu. :D :D Příliv peněz pro svaz by tam nějakej byl. A pytláků by nepřibylo. Na to abych upytlačil řekněme 10 kaprů mi stačí kyblík kukuřice,jedna matchka, místo kde není vidět a jedno pěkné odpoledne. Určitě kvůli tomu nebudu 3 dny někde bivakovat, to bych třeba s 20-ti kaprama v saku byl strašně nenápadnej. :D

                                                                Nrici2 - Profil | Čt 9.11.2017 19:19:25

                                                                Pytlákmira >> povolenka by se nikomu nezaplatila, navic by se rybari hlidali mezi sebou, byl bych pro daleko vyssi tresty za porusovani pravidel, proste tak, aby se to nevyplatilo. Budu pytlacit - ok, ale kdyz me chytnou, zaplatim klidne i 50 litru bez mrknuti oka, vyplati se mi to? Dneska se nestane nikomu nic, tresty jsou vsem k smichu.

                                                                  Nrici2 - Profil | Čt 9.11.2017 19:14:14

                                                                  no a hlavne by se nemusely resit hovadiny jako denni doby lovu, stany, pentapody ... :D

                                                                    NPytlákmira - Profil | Čt 9.11.2017 19:14:02

                                                                    rici2 >> Zdražování povolenky jako celek je celkem nesmysl. Podle mě by to celkem ubylo rybářů. Ti co by zůstali by masili/pytlačili o to víc. Aby se zaplatila ta drahá povolenka. Osobně vidím hlavní problém v tom co sem popisoval níže. Svaz nepotřebuje víc peněz, ale líp je rozdělit. Myslivci taky nehospodaří tak, že 1. září vypustí do oplocenýho lesa 100 kanců, který do měsíce vystřílí aby si další rok koupili 100 nových.

                                                                      Nrici2 - Profil | Čt 9.11.2017 18:59:28

                                                                      Pytlákmira >> jinak s tebou ale uplne souhlasim, kdysi jsme si rikali, ze vsechny ryby masi jenom duchodci a ze az jednou nebudou, tak budou vody plny ryb, dneska uz si to nemyslim, mladi drancujou reviry daleko vic. Snad by pomohlo zdrazeni povolenky, do 16 let zadarmo, studentska sleva, popr. i pro duchodce, no a ,,dospela,, povolenka nekde ve vysi mesicniho platu. Pak by snad mohlo byt lip, ale kdo vi ...

                                                                        NPytlákmira - Profil | Čt 9.11.2017 18:27:25

                                                                        rici2 >> Já pevně věřím, že by mě nedohnali :D

                                                                          Nrici2 - Profil | Čt 9.11.2017 18:17:22

                                                                          Pytlákmira >> tohle by bylo zajimavy sdelit na VCR, pak by stacilo jen dodat ,,omezime kapra a nasadime vice puvodnich druhu,, a uz bys musel utikat... :D

                                                                            NDědek - Profil | Čt 9.11.2017 18:04:29

                                                                            Pytlákmira >> Mirajs, tak v tom s tebou bezvýhradně souhlasím...

                                                                              NPytlákmira - Profil | Čt 9.11.2017 18:03:38

                                                                              Dědek >> To je jako každá diskuze na Mrku.. Místo smysluplné debaty si tady lidi navzájem začnou nadávat. Jedni do dědků, druzí do igelitkářů, závodníků a podobně.. Přitom by všem mělo jít o to stejný. O to aby to u vody vypadalo líp než to vypadá teď...

                                                                                NDědek - Profil | Čt 9.11.2017 17:35:18

                                                                                Fishky >> Připadá mí to stejné, jako by si vyčítal fotbalistovi, že ho platí za to, že si čutá do míče, místo toho, aby dali peníze na postižené děti.
                                                                                Je legální liga v plavané? Proč to vyčítáš jen jemu a nenapadáš i děti a dorost, které také svaz platí.
                                                                                Začni závodní chytání ve svazech napadat jako celek, tomu budu rozumět. Vybrat si účelově jednoho a vrtat do něj...

                                                                                  NPytlákmira - Profil | Čt 9.11.2017 17:34:30

                                                                                  hraji >> Ad.1 žel bohu nemám na prosazování těchto vizí v jakkékoliv spolku čas, ale to mi myslím neupírá možnost se k dané problematice vyjadřovat (třeba si to přečte někdo povolanější a chytne se toho :D ). Ad. 2 Osobně nejsem odborník na rozmnožování ryb. Samozřejmě znám základy. Na to si myslím existuje edukovaných odborníků dost, stačí se jich zeptat a přihlížet k tomu. Mě jako laika třeba praští od očí následující: Kolísání hladiny VN v době tření ryb. Absence třecího substrátu v rybnících (větve, vegetace atd.) Nepromyšlené/neprodiskutované stavební práce- 1 příklad za všechny: Svratka 6 bagrování trdliště v dubnu... teď je v trdlišti 10cm vody a je krásně rovné... Co se lovné míry týče ono by asi nebylo nutný 6krát ale alespoň jednou, což třeba u štiky 50cm moc nehrozí.. Ono jde o celou koncepci hospodaření svazu. Musí změnit ze stávajícího: "Přerozdělíme nasazýho kapra/duháka mezi platící rybáře." na: "Pojdmě vytvářet prosperující revíry." On je podle toho i postaven celý RŘ, aby to přerozdělování bylo ce nejspravedlivější. Ochranu ryb jako takových vůbec neřeší (šetrná manipulace s rybou kterou si nechci/nemůžu ponechat, používání trojháčků při lovu na 5cm rybičku a mnoho dalších věcí, který by zabrali A4)

                                                                                    NFishky - Profil | Čt 9.11.2017 17:31:24

                                                                                    hraji >> Jirko, takže za kolik peněz se celkove mohla koupit nasada lipana, mnika ci uhore a misto toho je svaz vyplácl na tvé závodění? Chybí zde tvá odpověď, věřím že jsi férovy chlap a dáš sem to číslo.

                                                                                      Nfoxxx - Profil | Čt 9.11.2017 17:23:13

                                                                                      rici2 >> Protože ho neznají a neochutnali v úpravě, v které ho na Vánoce děláme :-)
                                                                                      Ona dříve byla ryba (kapr) dost vzácné jídlo, ne každému dostupné, které se podávalo při slavnostních příležitostech, jako jsou třeba Vánoce, což později přešlo v tradici, jako takový symbol hojnosti a vyjimečnosti. A tak nějak to zůstalo jako tradice dodnes...

                                                                                        Nu x a - Profil | Čt 9.11.2017 17:20:13

                                                                                        rici2 >> se nedivím, všude jinde je kapr odpadní ryba,např v Australii s kaprem hnojí pole...na maso je kapř dobrý ale tak max.do 60-70cm ,větší hodit do kopřiv a nebo do mraveniště ,nebudem si nic nalávat kapr je jedna z nejošklivějších ryb vubec..

                                                                                          Nrici2 - Profil | Čt 9.11.2017 17:13:51

                                                                                          Pytlákmira >> ČR je hlavně stat, kde kapr vůbec někoho zajíma, myslím z hlediska konzumace, když někomu řeknu, že u nás máme kapra jako tradiční vánoční jídlo, tak se můžou smíchy po...., no a když vysvětluju že jako tradice, tak myslí, že jako ve stylu sebemrskačství, že to jíme dobrovolně - to nevěří nikdo :D

                                                                                            NLosPafkos - Profil | Čt 9.11.2017 16:45:11

                                                                                            Pytlákmira >> u Vás máte vodu,kde je kapr schopen se nejen vytřít,ale i vykulit ?

                                                                                              NPavliz - Profil | Čt 9.11.2017 15:58:21

                                                                                              1mirda2 >> ono by se to zas řešilo jinde:-)). Aspoň se člověk pobaví, když přijde z práce a tady 50 nových zápisů:-).

                                                                                                Nhraji - Profil | Čt 9.11.2017 15:34:02

                                                                                                Pytlákmira >> máš hezké představy, a já ti je neberu, jsou v podstatě správné. Já si pamatuji doby, kdy naši dědové dostali koupit povolenku na jednu až dvě vody, podle toho, kolik jich jejich spolek měl v obhospodařování. Sám jsem v té době byl členem ve spolku, kde jsme měli dva úseky pstruhového potoka a dva rybníky. Jít chytat do deset kilometrů vzdáleného městečka znamenalo před tím absolvovat 35 kilometrů dlouhou cestu a koupit si povolenku.
                                                                                                A teď ti položím zákeřnou otázku. V kterém spolku v současnosti svoje skvělé vize prosazuješ a realizuješ? A s jakým úspěchem? Co si mám představit pod pojmem podpora třecích míst třeba u reofilních ryb? A jak vypadá taková podpora třeba u štiky? Stačí jako podpora přirozeného rozmnožování zvýšení míry tak, aby se pohlavně zralá ryby vytřela šestkrát, místo jednou až dvakrát? Je ochrana ryb zavedením jejich celoročního hájení dostatečná?
                                                                                                Předpokládám, že těch otázek není mnoho. Napadá mě nemálo dalších.

                                                                                                  NPytlákmira - Profil | Čt 9.11.2017 14:53:05

                                                                                                  hraji >> S tebou je teda diskuze... Furt se tady motají hrušky a jabka. Já tvrdím, že současný stav : nasadit rybu na nevhodný revír a co nejrychleji ji vychytat je nesmysl a dlouhodobě ani udržitelný. Hospodařit by se mělo stylem: pro daný revír se vybere osádka ryb, která je schopná se zde rozmnožovat nebo alespoň rychle vyrůst. Kde má být kapr, ať je ve velikosti 10cm až 1M, ne 50cm a to jen na 14 dní po nasazení. Spokojení opět všichni jak "sportovci"(mají velký kapry) tak "masaři" (mají rybu na konzum celý rok, ne jen po nasazení) A tuto osádku podporovat. Např.vysazování, podporou třecích míst, ochranou generačních ryb (proč se místo pitome K70 neřeší ochranou mírou kapr vhodný ke tření? jestli55-60cm nebo 70-80 nevím, to nechť určí odborník), hájení v době výtěru. Potom by bylo ryb dost pro všechny. Oni "masaři" (nesnáším škatulkování masač ne WaM. oba sou rybáři jejich zájem je stejný-co nejvíc ryb) nemusí masit jen kapra. Klidně by masili třeba lína,pstruha,lipana, dravce. Jenže takový ryby nejsou tak se masí kapr..Vždyť je to tak jednoduchý: podle toho jakej druh ryby budu chtít chytat, si vyberu revír k lovu. Povolenku máš na celou moravu. Tak jak to dělali naši dědové. Ono ČR je opravdu jedinej stát na světě, kde se kapr vyskytuje v potocích a pstruhovkách...

                                                                                                    NExPr3v1t - Profil | Čt 9.11.2017 11:09:32

                                                                                                    Fishky >> každej si nedokáže všechno přiznat...

                                                                                                      NFishky - Profil | Čt 9.11.2017 10:51:28

                                                                                                      hraji >> Víš Jiříku, kaprařské maratony bývají na soukromých vodách, což dobře víš a také víš, že každý soukromník si svůj majetek pěkně ohlídá i při závodech, aby jeho pupíci byli v cajku. Že to není etické chytat ryby jen tak a pouštět, samozřejmě že není, ale s tím já nic nenadělám, já závody nepořádám, jsem jen tuctový uživatel, který když nepojede nahradí ho někdo jiný. Ale tady se řeší svazové záležitosti, chceš řešit závodění na svazových vodách, dobře ale v tomhle moc sloužit nemohu. Ba naopak by ses sám mohl zamyslet, kolik závodů jsi ty uspořádal a kolik ryb při takových závodech zcela zbytečně uhynulo. Víš, ty jsi klasický případ člověka, který bude střílet všude kolem, jen aby maskoval své jednání. Já jsem jen uživatel, nikoliv pořadatel závodů natož na svazových vodách. A za další, já jsem nikdy od svazu na závody nedostal ani kačku, a kolik jsi toho dostal ty od svazu na závody? stačí orientačně - ty prachy mohly být použity na nasazení mníků, úhořů, lipanů... ale užíval sis za ně ty.

                                                                                                      Spolek žádná lůza, co chodí na schůze neřídí, mě rohlíkem neopiješ. Každý spolek řídí ti nahoře, i ten náš svazový. Oni si jen vybírají co chtějí slyšet a hodí se jim do karet. Nezaznamenal jsem, že by v MRS bylo před tím, než se ČRS zeptalo na podporu novelizace vyhlášky nějaké zjišťování v členské základně, zda o rozšíření doby lovu někdo stojí, prostě ti nahoře se domluvili a hotovo. A takhle je to ve všem. Takže kdo pověřil radu, aby měnila doby lovu?

                                                                                                      Chtěl jsi upřímnost, tady ji máš, je mi jasné, že já se jí od tebe nedočkám, ale neboj - já do tebe vidím skrz naskrz.

                                                                                                        NExPr3v1t - Profil | Čt 9.11.2017 8:22:45

                                                                                                        hraji >> napadly mě tyhle dvě věci, jak to tu tak čtu...

                                                                                                          N1mirda2 - Profil | Čt 9.11.2017 7:56:06

                                                                                                          Pavliz - >> Kemo tys tomu dal.Rychle to tu zavři.Poteče krev.Nedej bože aby se borci potkaly u vody a měli vyšité přezdívky pod kterýma se tu hádají na oblečení nebo kšiltovce.Pak už by nikdo nemusel řešit ani dopis ani dobu lovu...:):):):):)

                                                                                                            Nhraji - Profil | St 8.11.2017 22:21:18

                                                                                                            Fishky >> nekličkuj a odpověz, jak je to s tou ochranou ryb chytáním a pouštěním a jak do toho zapadá tvoje závodění?
                                                                                                            Nečekám, že dokážeš smysluplně vysvětlit ty rozpory ve svých postojích. Budeš urážet, kličkovat, vymýšlet jak bys to obrátil naopak. Ale já jsem si jistý, že do tebe lidi vidí jak do hladové kozy.

                                                                                                            Ano, spolek řídí ti členové, kteří chodí na schůzi. Nikdy jsme nezjišťovali, zda to jsou převážně ti, kteří ryby odnášejí a tím naplňují do důsledku ideu lovu a kořisti, nebo ti co pouští. Možná tak půl na půl.

                                                                                                              NFishky - Profil | St 8.11.2017 22:04:28

                                                                                                              Jako kdybych slyšel potrefenou husu, ale to není možné, ta svazová mrdka by na tak levnou lest neskončila :-D

                                                                                                                Nhraji - Profil | St 8.11.2017 21:49:44

                                                                                                                Fishky >> poslouchej hrdino, jsou členové spolku, kteří si chtějí odnést rybu a mohou to udělat, protože jim to zákon umožňuje, horší nebo méněcenní členové než ti, kteří se dobrovolně rozhodli, že ryby budou pouštět? Kdo z těch dvou skupin naplňuje lépe tu ideu, že lov musí vést k získání kořisti, a lov s pouštěním je pouhá exhibice a trápení ryb?
                                                                                                                Kdo rozhoduje o tom, co je správné a co není? Ty? Jsi pomatenec. Nevíš co máš vlastně prosazovat. Chceš chránit ryby jejich chytáním a pouštěním? Jak se to srovnává s tvým závodním chytáním kapřích násaďáků?

                                                                                                                  NFishky - Profil | St 8.11.2017 21:28:32

                                                                                                                  Tady to mate cerne na bilem - St 8.11.2017 20:47:47
                                                                                                                  Pytlákmira >> máš pravdu, za klávesnicí, zkus si tu svoji pravdu obhájit před členama spolku - takže už víte kdo ovládá svaz? Igelitkový nenazranci diktují hospodaři co má nasazovat, super. Změny nebudou, igelitaci si je nepřeji :-D

                                                                                                                    NDědek - Profil | St 8.11.2017 20:54:02

                                                                                                                    tatyk >> Z toho bych si moc nedělal, s tou opičkou by v tom jeho vlaku, stejně seděli jen jeho bezmezní obdivovatelé a zastánci, no a ti, ať si klidně zaplatí, co po nich budou chtít :-)))

                                                                                                                      Ntatyk - Profil | St 8.11.2017 20:50:17

                                                                                                                      Dědek >> Nedělej si iluze. Supi se slétnou až na místo srážky aby sebrali co bude k potřebě . Zbytek nechají pozůstalím a ještě budou chtít po nich zaplatit škodu. Potom se najdou tací co budou tvrdit, že za tu srážku mohou ti co seděli ve vlaku , protože včas nezatáhli za rychlobrzdu . :-)))