Boilies nebo kukurice (dostupnost)

Dobry den vazeni kolegove,
chtel bych se naplno venovat kaprarine,ale nemohu si dovolit sypat do vody kilogramy boiliesu.Po velmi dlouhem premysleni a rozvazovani jsem dospel ke dvoum navrhum jak toto vyresit.

1,Pouzivat mou oblibenou lacinou krmnou kukurici kterou si dovolit mohu a jen na hacek davat boilies(muj nazor je ten ze by to jen vetsi kapr mohl sezrat)
2,Pouzivat na krmeni krmnou kukurici a na hacek(nebo na vlas) dat specialni kukurici co se prodava v ryb. potrebach(tutti frutti,banan atd) a ochutit jeste treba nejakym sladidlem ci dipem.

Pro upresneni,nechci chytat zadne metrove kusy,je kdyby byli vetsi nez 40-45cm byl bych rad(strasne stastny budu za 70cm max)

Jeste upresnim svou vybavu:2 kaprove teleskopy 3,9m/100g,navijaky vysokokapacitni baitrunner.vlasec 0,32mm/11,3kg,navazec pletenka 0,12mm/7,4kg,tripod,pipaky,dlouhy siroky podberak,podlozka na kapry ...
Nevlastnim clun,echolot(a asi nebudu)
Dekuji vsem predem za rady.S pozdravem Jan Jelínek
Autor diskuse: Knedlhans - Profil , 28.4.2011 kaprařina - nástrahy, návnady
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NKnedlhans - Profil | So 6.8.2011 16:47:21

Tak pred chvili jsem udelal asi 7kg toho testa a slo to v poho,jen jsem do vajec musel pridat jeste trochu vody,ale testo je krasne.Jen ja jsem zniceny :-)
Zitra z toho udelam nekolik tisic malejch a hura na naparovani.Asi umru :D

NKnedlhans - Profil | Pá 5.8.2011 20:51:52

Dobre,diky...

NGlgin - Profil | Pá 5.8.2011 20:47:54 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Knedlhans >> Tak si skus odsypat třeba 100g suché směsy a udělej si z toho hrubé těsto a uvidíš jestli to bude držet.Pokus-omyl.Nic jiného nevymyslíš.

NKnedlhans - Profil | Pá 5.8.2011 20:25:18

Zdravim chlapi,potreboval bych prosim nutne mensi radu.
Delam si momentalne vlastni boilies,ktere se sklada z:
1 kg jemne mletych halibutek (Vaclavik)
2,5 kg kvalitni krmitkove smesi (Carpio)
0,5 kg glutenu (Vaclavik)
40 vajec
Delam z teto smesi poprve a vyskytl se mi problem.Nez ze vseho udelam testo,tak vse presivam pres sito s oky 1x1mm,ovsem z te krmitkovky se mi asi 1,2kg odmita semlit a je to takove moc hrube.Hrube asi tak,ze pres sito 1x1mm to neprojde,ale pres 2x2mm uz ano.
Celkovy objem te hrube casti je cca 25%.Kdyz to tam pridam,bude se dobre delat s testem,nebude se to ve vode moc rychle rozpoustet,proste bude to OK?
Moc dekuji,bojim se toho :-)

Nvelbyk - Profil | Čt 4.8.2011 21:24:16

Knedlhans >> jo to máš pravdu blbě něco napíšeš druhej hůře pochopí a je to hned téma na týden heh :-)

NKnedlhans - Profil | Čt 4.8.2011 21:21:46

velbyk >> Tak jsem rad ze se to vyresilo.A presne takhle vznikaji po internetu naprosto zbytecne hadky,mozna by nebylo na skodu aby Martin Matak pridal na MRK nejaky interface na smajliky,dost pomahaji v interpretaci :-)

Nvelbyk - Profil | Čt 4.8.2011 21:16:59

Knedlhans >> tak pokud firma M-art je přímím nástupcem (což já nevím) se musela přestěhovat jinam a tam co sídlila IGLA je jiná firma a ta je nedělá ;-) a ano mluví se o Českých Budějicích snad už je to dané na správnou míru heh

NKnedlhans - Profil | Čt 4.8.2011 21:11:44

Chlapi nehadejte se,tim se nic nevyresi :-)
Velbyku,ty jsi rikal ze nastupce firmy IGLA uz hacky nedela,co ja jsem pochopil tak firma M-ART Kovo je primym nastupcem firmy IGLA,stejna fabrika,stejny stroje atd.,jen nazev jsem zmenil.
Ja videl jejich katalog,maji dost siroky sortiment,i u nich na webu se o te IGLE myslim neco pise(nejsem si jist ale)
Jinak,mluvime o firme ci pobocce firmy M-Art Kovo v Ceskych Budejovicich?

Nvelbyk - Profil | Čt 4.8.2011 21:11:30

TWIN 69 >> nápodobně měj se fajn ;-)

NTWIN 69 - Profil | Čt 4.8.2011 21:08:35

velbyk >> tak se měj fajn a přeju hodně pěkných chvil u vody.

Nvelbyk - Profil | Čt 4.8.2011 21:07:06

TWIN 69 >> nápodobně , ale tu kvalitu ti musím věřit , protože já doufal vu co dělám tak se musím dostat do té tvé a pak ti povím a já opravdu o hádky nestojím ;-)

NTWIN 69 - Profil | Čt 4.8.2011 21:04:52

velbyk >> tak to jsu rád,že jsme se nakonec domluvily.nebudeme se tady přece hádat.háčky jsou to kvalitní a hodlám je používat dál.

Nvelbyk - Profil | Čt 4.8.2011 21:03:01

TWIN 69 >> že pokračujou je fajn ;-)

NTWIN 69 - Profil | Čt 4.8.2011 21:01:09

velbyk >> já Tě v žádném případě neosočuji.pouze mě jde o to,že nová firma pokračuje ve výrobě háčků na strojích,které fungovaly už za komančů.

Nvelbyk - Profil | Čt 4.8.2011 20:57:44

TWIN 69 >> pokud se chceš do mě opírat tak prosím ,ale dříve se koukni na to co píši Já psal že firma IGLA neexistuje a ta která je místo nich to nedělá že tu preferuješ firmu M-art je tvoje věc a pokud jsem se dobře koukal ta tvoje firma sídlí úplně jinde než byla IGLA tak se neosočuj prosím jo ! ! !

NTWIN 69 - Profil | Čt 4.8.2011 20:55:17

Knedlhans >> Ahoj,byl jsem včera na soukromáku.takže bez protihrotu nutnost.Ze 21 záběrů jsem vytáhl 18 kaprů.myslím si,že je to moc slušný.Běžně chytám na svazovkách bez protihrotu aa nemám s tím problémy.vyzkoušej to a uvidíš sám.

NTWIN 69 - Profil | Čt 4.8.2011 20:53:27

velbyk >> ahoj,nevím kde jsi na to přišel.znám se osobně s majitelem a zrovna před chvilkou jsem domluvil s obchodním šéfem.takže nehaž prosím tě dezinformace.firma M-art funguje dál a vyrábí i háčky.mám jich doma asi 200 a včera mě fungovaly bezvadně.

NAnýzový dědek - Profil | Čt 4.8.2011 20:28:44

Možná to sem nepatří, ale mám dotaz, zda je někdo schopen sehnat háčky AWA-SHIMA Black Hook č.6? Když tak v SZ. Děkuji Nechci jich 100 a více.

Nvelbyk - Profil | Čt 4.8.2011 20:27:38

Knedlhans >> možná dříve teď opravdu ne však tam teď děláme a ptal jsem se chtěl jsem taky něco domů přinest a bouhužel jen nějaké jehli a další sarapatičky , které nejsou vůbec podobné háčkům ;-)

NKnedlhans - Profil | Čt 4.8.2011 20:23:42

velbyk >> O par postu nize je odkaz na jejich web,maji tam katalog hacku,takze hacky vyrabej...

NKnedlhans - Profil | Čt 4.8.2011 20:22:42

TWIN 69 >> Tak to je pekny,M-ART je mozna prvni ceska firma nebo firma vubec ktera ma hacek za korunu a vyrovna se kvalite top znackam...
Jinak,ten SportFish 5205,nema protihrot,nedela ti to problemy?Ja s hackama bez protihrotu nemam zkusenosti a docela se toho bojim.Zdolavat umim,nestava se mi ze by mi ryba narovnala ruce atp.(mozna proto ze tech velkych ryb moc nebylo za mou rybarskou "karieru" :D )
Ted se na te nasi rece chystam na misto,kde je z obou brehu totalne zarostlej breh ze se tam clovek po brehu nema sanci dostat a pritom je tam krasny mistecko akorat pro jednoho,tak hodim kanoi na kolecka,odvezu tech par metru k rece a pekne si tam dojedu na noc na lodce.je tam mensi proud a vetsi hloubka,na dne pisek a hodne korenu u brehu,tak uvidim jak to ty moje hacky a sestava vubec zvladne.

Nvelbyk - Profil | Čt 4.8.2011 20:20:17

TWIN 69 >> bohužel Fa IGLA už neexistuje a nástupce vyrábí úplně jiný sortiment takže háčka tam už nikdo nesežene - je to 100% jistota ;-)

NTWIN 69 - Profil | Čt 4.8.2011 19:57:25

Knedlhans - >> Ahoj,včera jsem u vody testoval dva typy háčků od M-art kovo.Test dopadl perfektně.Z 21 záběrů skončilo na podložce 18 kaprů.Jsem naprosto spokojený.

Nzztop - Profil | Út 26.7.2011 20:58:03

Už nějaký čas sleduji tuto diskuzi a je celkem fajn se dozvědet něco nového. Já chytám na podobné řece jako knedlhans jen z tím rozdílem že je řeka sice široká asi 30metrů ale hluboká 4až5mt. Zarostlá vrbami a topolem kde kořeny jdou pod vodou cca. 1.5m pod hladinou . A tudíž když mám záběr od kapra tak první co nastane je že si to namíří do první překážky směrem po proudu!! Taky jsem řešil háčky mněl jsem FOXE ,KORDU atd. nakonec jsem přešel na awa-shima c-310 a jsem spokojený. A jsou o polovinu levnější ve stejné kvalitě a kapr 15kg kterého jsem u nás loni zapnul a statečně defakto v tažné 5ti metrové hloubce plné kořenů zdolal nemněl šanci. Háček držel a mám ho do dnes protože to byl můj osobák ze svazovky.

NTWIN 69 - Profil | Út 26.7.2011 20:15:36

ERV. >> nemáš zač.příští týden mě dojde 290 háčků.Chci vyzkoušet model Sport Fish 5205.

Nžaky - Profil | Po 25.7.2011 23:40:42

Knedlhans - >> čau,taky se připojim.
Chytám na přehradě a kuku je nejlepší nástraha.Zakrmuju krmnou kuku a pšenicí,ale pod háček dávám ochucenou.Zkoušel jsem už x druhů boilie,ale zase jsem se vrátil ke kukuřici.Malý čudly selektuju množstvím kuku na vlasu.Dávám 4 až 8 zrnek.Záleží na tom,jak jsou ryby při chuti.Pokud jdeš na krátkou vycházku,doporučuju dát k háčku PVA punčochu s rychle rozpustnými peletkami.
Takto jsem se dostal u kapra na 15kg a největší rybu jsem ani nezastavil.Byl to asi sumík,zkoušel jsem 5 megakuku s punčochou a podle ran do vlasce,tipuju sumce.

NERV. - Profil | Po 25.7.2011 23:22:47

Knedlhans >> Taky po zkušenostech z itálie, jsem na háky opatrný.70% svých zásob jsem úplně zrušil. Každý než koupím zkouším,vyplatí se to.

Takový drobeček, když se mi zapřel v proudu, tak jsem byl rád ,že tam mám háky od FOXE!

Jinak dík. ERV.

NERV. - Profil | Po 25.7.2011 23:03:07

TWIN 69 >> Já tam asi zavolám. Dík . ERV.

NTWIN 69 - Profil | Po 25.7.2011 21:38:23

Knedlhans >> tak si tam zavolej a domluv se.to by bylo nejlepší řešení.když už budeš mít cestu kolem,tak není co řešit.

NKnedlhans - Profil | Po 25.7.2011 21:35:30

TWIN 69 >> Ja premejslim ze tam zajedu osobne,protoze s nejvetsi pravdepodobnosti budu muset do budejovicke nemocnice.Nez koupim 100ks hacku tak bych si je nejdriv nejradsi osahal :-)

NTWIN 69 - Profil | Po 25.7.2011 21:09:31

ERV. >> fakt nevím,zkus jim napsat mail.

NTWIN 69 - Profil | Po 25.7.2011 21:08:43

Knedlhans >> jestli mají vlastní e-shop TI nepovím,protože si objednávám háčky osobně a mám je doma zadarmo.ale je tam mailová adresa,tak není problém si tam napsat.určitě TI odpoví.Jinak ta firma se za komárů jmenovala IGLA,takže spousta z nás na jejich háčky chytala už tenkját.

Nblade8 - Profil | Po 25.7.2011 11:47:15

Knedlhans - >> nevim jestli to tu nekdo us psal ale krm dal kukuricou a k tomu tak vzdycky prihod par boilie a nake pelety a nastrazuj tam ten boilies ale nevím jakej průměr by byl nejlepší podle me tak 18mm

NKnedlhans - Profil | Po 25.7.2011 11:38:16

ERV. >> Ahoj,co na tom ze dovoz z CB bude treba 150 Kc postovneho kdyz hacky stoji 129,-
Pokud budou opravdu kvalitni(ale moc tomu neverim za tu cenu) tak ver ze se to sakra vyplati,protoze ted jsem treba byl nucen koupit si hacky od firmy TNT(J. Tesinsky je ma v katalogu) a staly me cca 120 Kc za 10ks.Ale je pravda ze jsem jeden zkousel narovnat a ani jsem s nim nehnul(jen rukama,bez klesti ci sveraku :D )

NStandey - Profil | Po 25.7.2011 10:43:15

Tomajo >> Omlouvám se, nevyjádřil jsem se přeseně. Návnada musí být minimálně tak kvalitní jako nástraha... Nikdy ne však míň kvalitní. Při krátkodobém lovu to tak úplně neplatí.

NTomajo - Profil | Po 25.7.2011 9:51:56

Knedla12 >> ale atraktivni neznamena kvalitni :-)

Nrover - Profil | Po 25.7.2011 9:50:33

Tomajo >>
Stadey píše že "Návnada musí být vždy kvalitnější než nástraha", ...docela rébus, návnadu asi kupuje a nástrahu si připravuje sám :-)

NKnedla12 - Profil | Po 25.7.2011 9:37:49

Tomajo >> Třeba dipama nebo párkrát se mě i oplatilo uvařit si vlastní kukuřici celý jeden klas a ten dipuj nebo přimo když ho budeš vařit tak tam dej 30 ml a popřípadě i po uvaření ale to je už zbytečné si myslím ;)

NTomajo - Profil | Po 25.7.2011 8:38:42

Standey >> to nechapu. Pises, ze pokud krmi kuku at na ni taky chyta a potom ze nastraha musi byt kvalitnejsi nez navnada. Jak dosahnou kvalitnejsi kuku nez je ta kterou krmim?

NStandey - Profil | Po 25.7.2011 8:07:11

Pokud krmíš kukuřicí, chytej na kukuřici. Pokud boiliem, chytej na boilie.
Pamatuj si jedno často opomíjené, ale hodně důležité pravidlo. Návnada musí být vždy kvalitnější než nástraha a to zejména při dlouhodobějším krmení.

NAnýzový dědek - Profil | Po 25.7.2011 7:41:13

Knedlhans >> Zkus háčky Mivardi carp, zda by ti vyhovovaly. Jsou za poměrně dostupnou cenu.

NERV. - Profil | Ne 24.7.2011 23:03:15

TWIN 69 >> Jak to řeší, když budu chtít jen 20-30háčků?Ten dovoz by byl dražší než nákup! ERV.

NHadris - Profil | Ne 24.7.2011 15:50:22

Knedlhans - >> Jsem na tom podobně jako ty... Já to praktikuji tak že krmím směsí kuku plus pelety a chytám podle toho jak mě to baví, buď peleta jeden prut a druhej boilie+ PVA a nebo si hraju a chytám na kukuřici a na druhým máchám boilie. Ale jak přesně píšeš nejtěžší je alchymie s návazcema.

NLukaz - Profil | Ne 24.7.2011 13:44:09

na kuku se daj nachytat i pekny ryby..ale je to i celkem dost o stesti...

NKnedlhans - Profil | Ne 24.7.2011 13:16:47

TWIN 69 >> Tak to jo,maji uz nakej vlastni eshop?Nebo zasilaji na dobirku?


Jen kdyz je to tvuj kamarad,tak se ho prosim zeptej jestli by model SportFish 5205 nechtel vyrabet s ockem mirne vyhnutym dovnitr a s protihrotem,pak by to byl bomba hacek :-)

Pokud to fakt bude kvalitni a ne zadna zvejkacka(rozumej ohebny dratek) tak si u nej asi nakoupim zasoby a reknu sbohem anglicke a nemecne nadvlade :D

NTWIN 69 - Profil | Ne 24.7.2011 10:29:36

Knedlhans >> je to firma mýho kámoše.kvalita je jistá.háčky dělají chlapi co tam makali ještě za komančů.

NKnedlhans - Profil | Pá 22.7.2011 20:47:13

TWIN 69 >> Dik moc za odkaz,par hacku od nich nevypada tvarove spatne,ale cena 128 Kc za 100ks hacku,bude to kvalitni??Mas je odzkousene?

NTWIN 69 - Profil | Pá 22.7.2011 20:37:53

Knedlhans >> ahoj,když máš rád české firmy,tak tady máš odkaz na jednu co vyrábí háčky.klikni si na PRODUKTY

http://www.m-artkovo.cz/onas.htm

Nvedro - Profil | Pá 22.7.2011 20:26:03

Levandulak >> Ahoj, to je přeci každýmu jasný. Když si chceš zachytat, kuku s červama je supr. Však taky Maďaři skoro na nic jinýho nechytaj , když chtějí záběry.
Ještě lepší je bonduelka s červama.

NKnedlhans - Profil | Pá 22.7.2011 16:27:36

cashi >> Jj samozrejme,taky kupuji vetsinou Mustad,Owner,Mivardi,Carp System,hlavne ted Carp system,mam totiz moc rad ceske firmy.
Ty drahe jsem jak jsem psal koupil jen proto,ze nemeli stejne,ale 3x levnejsi a nejblizsi jinou prodejnu s rybarinou mam 20km.Holt si odpustim par piv :-)

Nšťovíček - Profil | Pá 22.7.2011 16:24:29

Levandulak >> Máš pravdu rybníky 3-5 Ha ale někdy to taky nejde...

Ncashi - Profil | Pá 22.7.2011 16:08:17

Knedlhans >> jestli ti mohu poradit nekdy nemusíš kupovat drahé věci ale stačí se rozhlédnou a koupíš levněji. Já kupuju kaprový háčky od Mivardi a nebo Carp system. Cena cca 40kč/10ks. Kvalita pohoda pevnost:letos chytám jen na ně a ani jeden neprask tvar si vybereš a cena je parádní ostré vydrží dlouho třeba bananky od Carp systemu vydží o dost ostřejší než háčky od Kordy a i kdyby tak za tu cenu na jeden od kordy můžeš vyměnit 4 od firem ktéré sem ti napsal. Třeba je příště vyzkoušíš a budeš spokojenej.

NLevandulak - Profil | Pá 22.7.2011 15:49:22

šťovíček >> Teda jak to děláte, že vám jdou ryby na boilies. To asi chytáte na nějakých malých rybníčkách s vyhladovělýma rybama. Já tedy chytám převážně na řece, ale sem tam zajedu i na rybník. Za poslední dva roky jse do vody vysypal cca 15kg boilie a spletl se je jeden jidiný kapr. Nic víc. Týhle nástraze už vůbec nevěřím, že funguje. Na rohlík či kuku s červy, to jde o 100% lépe.

NSoulfish - Profil | Pá 22.7.2011 15:48:22 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Knedlhans >> bohužel přesněji to neurčím, zkus si najít na stránkách třeba masarykovy univerzity na ustavu botaniky a zoologie nejakeho systematika, on ti to podle fotky trebas urci..
http://www.sci.muni.cz/zoolecol/hydrobio/

NKnedlhans - Profil | Pá 22.7.2011 15:44:53

cashi >> To ze to nemyslim nijak zle jsem psal proto,aby jsi nekdo nemyslel ze rikam:"Hele sorry kamo ale toto se tu uz resilo,priste kukni na datum"
Nerad bych tim nekoho namichl,jako ze jsem nevdecny a nevazim si rady,ktere ted potrebuji jako sul.
Za mesic udelam 7-15 dochazek podle casu a mam 1 kaprika okolo pul metru za mesic :-)
Predtim jsem hodne resil nastrahy a hledani kapru,a pritom to bylo spatnou montazi,kor kdyz za kazdou vychazku mam nekolik treba 1-2 pipnuti a nebo 1vterinovou jizdu,pokud kazda ta jizda nebo pipanec byla ryba,tak du rovnou mlatit hlavou o zed :-)
Pochopil jsem,ze davam moc kratky vlas(po napichnuti kule mi zbyde od hacku asi 5mm),spatny tvar hacku(moc zahla spicka dovnitr a ocko vyhnute ven) a moc omotavam oviny pri navazovani(az par milimetru za uroven spicky)

Pred pul hodinou jsem si koupil nejdrazsi hacky ktere jsem kdy koupil,protoze nemeli levnejsi,129 Kc za 10 ks.Jedna se o hacky TNT velikost 6 model FX2000(ja vim zni to jako zavodni auto :D )
tak doufam ze uz to bude v pohode.Kdyz zitra nebude prset tak to pudu prubnout,kuku uz se macha :-)

EDIT:Ne neboj rozhodne to tak nevyznelo,jenom ja sem se bal aby tak nevyznela ma odpoved.

Ncashi - Profil | Pá 22.7.2011 15:26:49

Knedlhans >> v poho to sem nevěděl . a je dobře že se o to zajímáš a že si si o tom udělal nějak obrázek. montáže stejně budeš měnit podle podmínek u vody ale správně si pochopil že není nutné tam nasypat půl výplaty jak si psal. Já jsem to taky nemyslel zle. Jestli si to tak vyznělo omlouvám se! Ok? Přeji hodně úspěchů

NKnedlhans - Profil | Pá 22.7.2011 13:30:36

Soulfish >> Aha,a nevis co jsou zac ty larvy z tech ras co byvaji na telese jezu nebo pod nim na kamenech?
Pardon za OT

NSoulfish - Profil | Pá 22.7.2011 13:19:11

Knedlhans >> larvy chrostika rozhodne cervi nejsou

NSAMI - Profil | Pá 22.7.2011 12:56:15

Když nemáš peníze tak si nakrm flek uvařenou krmnou kukuřicí a pod háček si navlíkni 2-3 zrnka této kukuice a nakonec dej 1-2 zrnka gumový plovoucí kukuřice od Enterprise, protože ta ten vlas "postaví" a bude vykukovat nad ostatními zrnky kukuřice na dně a budeš mít rychlejší záběry. Nejvíc se mě osvědčila klasická "svíťavější" žlutá (tu úplně fluo jsem nezkoušel) a potom ještě bílá.
http://obchod.mikbaits.cz/index.php/cz/imitace-kuku​riice.html
http://obchod.mikbaits.cz/index.php/cz/imitace-navn​ad-enterprise/imitace-kukurice-ochucena.html

NCronicle - Profil | Pá 22.7.2011 12:50:55

Knedlhans >> Môj názor je, že živú potravu nenahradíš..Na väčších kaprov sa dá použiť maggot clip, na tie menšie stačí 5-6 kúskov priamo na háčik..Ale samozrejme, chytanie na kostné červy je skôr o menších úlovkov, ale zase človek nikdy nevie čo chytí..Mne sa podarilo chytiť kapra, úhora, karasa, sumčeky americké, amura a samozrejme biele ryby..Je to zábavnejšie ako čakať pár hodín na záber..

NKnedlhans - Profil | Pá 22.7.2011 12:46:04

Cronicle >> Na masnaky taky chytam kdyz se du k nam pod jez koupat.Kdyz se dostatecne vycvachtam,uvelebim se na jezu,necham okolo sebe stekat vodu,vytahnu bolonku,napichnu kus rasy,cervika z tech ras(myslim ze chrostik se jmenuje ale nejsem si jist) a nebo kdyz mam koupene masnaky tak masnaka,ale vetsinou si vystacim s tou rasou nebo chrostikem.Nasledne necham splavek splavavat a citim se jako znovu narozen :-)

NCronicle - Profil | Pá 22.7.2011 12:42:32

Sorry za off-topic, ale ja najradšej chytám na kostné červy :) A celkom s úspechom..

NKnedlhans - Profil | Pá 22.7.2011 12:07:55

cashi >> Dobre,reknu to takhle,ale NEMYSLIM TO NIJAK ZLE!!!
Tato diskuze je stara 4 mesice,tenkrat jsem o tom jeste vedel kulovy.Dnes uz mam hodne informaci,ujasnil jsem si co od toho vlastne chci atp.
Myslel jsem si ze abych tahal 10-20 kapru denne tak tam toho musim vysypat 10kg denne ale ted uz vim ze to neni pravda,ze si staci zjistit kapri jizdni rad,a na to se ted hlavne zameruji a jen doladuji koncovou montaz kdy ted zjistuji ze jsem ji mel od obratliku ke kulicce spatne :-)
Uz vim ze neexistuje jen boilie,ale taky dipy,,peletky,PVA puncosky,markery na zjistovani hloubky a ze to neni jen o tom prijit k vode pohodlne se uvelebit nasypat tam pul vyplaty,vykourit cigaretu a tahat rybu za rybou :-)
Premyslim ze napisu Martinu Matakovi jestli by mi nepomohl diskuzi vhodne prejmenovat abych zbytecne nepletl ostatni rybare.
Tak se omlouvam :-)

Ncashi - Profil | Pá 22.7.2011 11:26:01

Knedlhans >> no tak Ti musí 4-5 kilo rocne stacit kdyz si ríkal ze nekrmíš masivne tak nechápu tenhle dotaz :/

NKnedlhans - Profil | Pá 22.7.2011 9:56:54

RO:-(man)-: >> Hele zmereno to nemam,ale nasi reku ktera ma 52m na sirku bych s tim prestrelil.Ale chce to kvalitni prak,vhodnou velikost kule,spis vetsi prurez gumy a vhodny kosicek,s prakem od sony za 42 Kc by to asi neslo :-)

NRO:-(man)-: - Profil | Pá 22.7.2011 8:34:45

Knedlhans >> Ne nezkoušel. Kolik dohodíš metrů s tou koulí a prskem?

Nhurja - Profil | Čt 21.7.2011 18:32:13

chytam jen na kukuřici.....nestěžuji si.....a jezdim jen na kratke vypravy 4-8 hodin....na svazove nadrže....a muj nazor je stejně takovy že nerozhoduje chuť ale barva nastrahy....toď me poznatky.....chytej na to....čemu vice věřiš....měj se!!! :-)

NKnedlhans - Profil | Čt 21.7.2011 18:09:20

cashi >> Jezdim na oboje,ale z 90% kratsi vychazky rekneme od rana do vecera a nebo od vecera pres noc.a parkrat do roka 2-5 dni,na vic neni cas.

Ncashi - Profil | Čt 21.7.2011 18:03:18

Knedlhans >> no tak ja myslel jako na dlouhou výpravu prostě tejden v kuse u vody. kdyz za ten mesíc pojedeš k vodě 4 krat na den tak ti stačí uplný minimum. proto si myslim že tato otázka trochu namá smysl si kup boilie mix s nejakým aminokompletem vyjde te to na cca 600 za 7 levného kilo boilie a máš to na rok

NDarcy - Profil | Čt 21.7.2011 16:34:51

Knedlhans - >> vpravo nahoře je napsáno Diskutujete o rybaření, pod tím je napsáno Plavaná. Na tu si klikni. Posuň si zápis o požadovaný počet dní. Nevím do čeho to strčili.

NKnedlhans - Profil | Čt 21.7.2011 16:29:02

Darcy >> Muzes mi na ni hodit link prosim?Sekce plavanna se deli na napr. nastrahy a navnady,vercajk apod.Nenasel jsem ji :-(

NDarcy - Profil | Čt 21.7.2011 16:27:53

Fishky >> :-)

NDarcy - Profil | Čt 21.7.2011 16:24:19

Knedlhans - >> chytal jsem i na Dunaji, kde je podstatně silnější proud a šlo to. Znovu ti doporučuji to maďarské video. Chceš krmit kukuřicí, ta by nesplavávala?

NKnedlhans - Profil | Čt 21.7.2011 16:14:08

Darcy >> Mno,ja jsem ze Soběslavi takze Bechyn mam kousek a obcas tam vyrazim s kamaradem sumcarem,jenze je tam velka hloubka a 60g hrusky mi to splavavalo za normalniho stavu vody,proto jsem prezbrojil na 90g vence.Krmit boilie ci peletkami tam podle me nema cenu,protoze jsou v cukuletu splavany u nejblizsiho jezu.

NKnedlhans - Profil | Čt 21.7.2011 16:08:44

Fishky >> Jinak abych nezapomnel,kdyz jdu k nam na reku,tzv. "pod hrbitov" tak nahazuji k protejsimu brehu kde je podle aktualniho stavu cca 1,75m + 2,25m.
A u vody se chovam tise a nenapadne.Ne ze se primo plizim v obleku pro odstrelovace.Ale naslapuji normalne,spis mekce,obleceni mam tmave,vetsinou cernou mikinu a maskacove kalhoty.Zadne radio atp.

NDarcy - Profil | Čt 21.7.2011 16:05:55

Knedlhans - >> vždycky jsem si přál mít Lužnici někde za barákem. Tuto řeku znám kolem Bechyně a Veselí nad Lužnicí. Chytal jsem i na Vlkově a Hněvkovicích. Krmení kukuřicí na Lužnici ti zásadně nedoporučuji, protože si na místo stáhneš cejny a tlouště, kterých tam je skutečně hodně. Krmení kukuřicí má smysl jedině tehdy, pokud nejsou záběry na nic jiného. Doporučuji ti lov na pelety a bojlí a místo občas prohodit hrstkou pelet nebo bojlí. Krásní kapři se na Lužnici dají nachytat na opomíjený brambor, je nutné krmit většími kusy. V létě brambor nemá chybu!!! Těžkotonážní pruty bych odstavil do kouta, pořídil si tužší bolonězku 6-7m a chytal na jeden prut na houpačku. Tento způsob chytání má jediný problém. Vyžaduje absolutní klid. Podívej se na diskuzi v sekci plavaná dne 20.6 tr. kterou máme s Pavlem S. a pusť si to maďarské video.