Boilies, pelety a těsta Mivardi

Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda má někdo zkušenosti s boilies, peletama a obalovacím těstem od Mivardi. Je poměrně za slušný peníz ale předpokládám, že s vyhlášenýma fy (např. s Mikbaits) se nedá srovnat nebo se pletu? Dík za každou poznámku :-)

http://www.fish-pro.cz/products.aspx?CatID=445
http://www.fish-pro.cz/products.aspx?CatID=446
http://www.fish-pro.cz/products.aspx?CatID=447|452
Autor diskuse: walisz - Profil , 4.4.2011 kaprařina - nástrahy, návnady
89 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NRobinko15 - Profil | Čt 15.10.2015 20:08:26

Zdravim. Mate niekdo skusenosti s peletami MIvardi rapid extrem? http://www.okfish.sk/rybarske-potreby/detail/29908/​pelety-enzymatic-protein-16mm

NSPRO60 - Profil | Út 25.3.2014 20:17:23

Ahoj, máte někdo zkušenosti s peletami MIVARDI - Rapid Classic Red Halibut :
http://www.mivardi.cz/produkty/kaprove-navnady-rapi​d/halibut-pelety-rapid-classic/pelety-rapid-classic​-red-halibut-1kg/ popř. Rapid Classic Halibut : http://www.mivardi.cz/produkty/kaprove-navnady-rapi​d/halibut-pelety-rapid-classic/pelety-rapid-classic​-halibut-1kg/ ? Zajímá mě srovnání třeba s Coppens, Hulín, Chytˇa pusť... apod . Díky za Vaše postřehy.

NNitram. - Profil | Ne 25.11.2012 22:06:49

MOndo >> ahoj halibut s krabem mě taky dobře chytal, cherry jse už vyzkoušet nestihl.minulej týden mě došel baík z cdb, tak mám ještě vystaraný

NMOndo - Profil | Ne 25.11.2012 21:52:53

Ze starého cdb mi z flashe slušně šlapal halibut-krab, tak jsem si řekl že zkusím cherry, už od mivardi... vzal jsem si 5 kg na zkoušku na pětidenní rybačku. Prvé dva dny jsem to měl na obou prutech, ale nic.. Ryby se krmily, šlo to na jiné boilie kamarádovi, na plovky, na kukuřici("na všechno") další dva dny jsem to měl už jen na jednom prutu a stále se nic nedělo. Poslední den už jsem to tam ani nedával :)) Od boilie na rychlé chytání jsem čekal víc. Neříkám že to nechytá, ale rybám to prostě v daný moment na daném, místě nesedlo. Odradilo mě to. Nasypal jsem do vody skoro 1200 a chytl na to houno :)) líp jsem si zachytal na plovky od jiného výrobce, kdy jsem plovku měnil, až jsem měnil celý návazec.

Nsirahobby - Profil | Ne 25.11.2012 14:17:27

Letos jsem zkusil KGR, Vyzutýho Tondu a Kapří guláš. Na KGR něco bylo,ale na Tondu a guláš nic a to jsem to zkoušel i na soukromém revíru v době kdy to pomalu bralo i na prázdný háček. Ale i tak to ještě občas zkusím, abych to spotřeboval.

NTurňa - Profil | Ne 25.11.2012 12:42:05

Nitram. >> Já zkusil jejich pelety Rapid:
http://www.mivardi.cz/produkty/kaprove-navnady-rapi​d/pelety-rapid/pelety-rapid-20mm-950g/
Nic na to nešlo, ani nepřišlo, voňavé však byly pořád.

NMakrelobíjec - Profil | Ne 25.11.2012 12:36:06

nikdo na to nechytal ,

NNitram. - Profil | Po 5.11.2012 16:46:36

Trochu bych to tady oživil, sezónu už máme za sebou a proto bych se rád zeptal těch kdo pouzival krmení mivardi jak se vám osvědčilo. Mluvilo se o tom že to bude pořád jako CDB jenom v jiným obalu. Tak se jen chci zeptat těch kdo může srovnávat, jak to teda je. Jestli kvalita zůstala nebo to není ono. Já jsem používal plovoucí boilí a ok. Jak vám to teda šlape?

NMirek66 - Profil | Po 9.1.2012 19:44:19

Zdar rybáři,jen dotaz,nemáte doma někdo na prodej malý rollbal 18mm ,který nepoužíváte na prodej?Jen se ptám,dám 200kč.

NKocháč - Profil | Po 9.1.2012 19:39:40

walisz - >> Nepleteš s Mikbaits se ta firma srovnávat nedá ani ve srandě :o)

NKoloušek - Profil | Ne 8.1.2012 21:00:37

Drahoš >> Co to meleš? Je to úplně něco jinýho, kostka ne kostka. :o)

NRajsi - Profil | Ne 8.1.2012 20:05:24

kospi >> Oba dva typy těchto háčků v tlamce můžou způsobit větší zranění, to je pravda, ale jestli použiješ dlouhý vlasový přívěs (i 5cm) tak s nimi není žádný problém.

Nkospi - Profil | Ne 8.1.2012 19:50:18

Grasel >> Oba jsou jiné typy háčků a oba se teda podle mě každý jinak navazuje .V tom jak byly oba dva navázané bych chybu neviděl.Opravdu je to typem háčků nejen podle mě.

NAiwen - Profil | Ne 8.1.2012 18:29:28

Jako lidi.. Nevím proč se koukáte na cenu.. Já už ani nevím proč nebo co mě k tomu vedlo, ale chtěli sme na jedné vodě zkusit koule a nechtělo se mi válet, tak sem koupil dva pytlíky Halibut&krab a Višen... Na jedné udici sem zkoušel popky které sem si zamiloval a druhou udici sem zkoušel normální koule.. Namíchal sem to, napůlil kuličky, prolil boostrem a hodil hrst a nahodil s PVA sáčkem.. A vždycky sem si zachytal.. A né jenom jednou.. Pokaždé.. Nejvíc ale Višen.. Ten krab moc né, ale asi nebude na rychlé lupání.. A to mluvím o chytání na 2-3hodiny!!

NRajsi - Profil | Ne 8.1.2012 18:01:10

Drahoš >> Ahoj Drahoši, to víš že nemá:-)) to byla poznámka k věcem na pultu, měl jsem to rozdělit, tak par dón;-) Ale jak jsem psal, ryby na to reagujou velmi dobře!!!Kajn problem:-)

NDeathDevilSC - Profil | Ne 8.1.2012 17:58:38

Rajsi >> no betainom clovek nic nepokazi podla mna,,, len podla mna je zbytocny pokial ho nemas za naozaj velmi vyhodnu cenu... podla mna je dost precenovany,,, to je len moj nazor,,, ini mozu mat iny nazor

NRajsi - Profil | Ne 8.1.2012 17:56:41

DeathDevilSC >> Já jen že jsi psal-vykašlat se na betain, ale přitom používáš amk ve kterém nevíš jestli betain je nebo není. Jinak nehaním Lojzovo brusinku, to v žádném případě! A ta rozpustnost se týkala výrobků co jsou k dostání běžně na pultu. Je to jen o vkusu. Mám raději boilie, které je po 24 hod pořád v poho.

NDeathDevilSC - Profil | Ne 8.1.2012 17:54:27

Drahoš >> je to o viac faktoroch, ale ked vies ako to na nejakej vode funguje, tak uspech mat budes pravdepodobne

NDrahoš - Profil | Ne 8.1.2012 17:50:21

DeathDevilSC >> ale nehledej v tom zázrak Je to hlavně i o rybí obsádce:.o))a těch faktorů je daleko víc Prostě ve správný čas na správném místě a štěstí bylo při tobě:o))

NDrahoš - Profil | Ne 8.1.2012 17:48:18

Rajsi >> V něčem máš pravdu Na rychlé chytání a hlavně na závodech to člověkl ocenil Ale pokud si člověk roluje sám je ne něm kolik dá vajec . Může dát tři na rychlý rozpad a muže 8 a má to na 30hodin Třeba...:.p)) ps- carp B má jiný rozpad??

NDeathDevilSC - Profil | Ne 8.1.2012 17:45:28

Drahoš >> je to tam :) diky :)

NDeathDevilSC - Profil | Ne 8.1.2012 17:45:12

Rajsi >> to bola ta zlozka, ktora podla mna vyselektovala male ryby a ked sa do toho pustili vacsie, tak zistili, ze to maju vyzivne, tak to zrat budu... brusinka od CDB resp teraz Mivardi je podla mna velmi dobra... a ty tu hovoris o vyrobkoch, ktore sa rychlo rozpustaju,,, ja boilies nekupujem, ale vyrabam doma, cize trosku z ineho sudka teraz poznamka, ale nevadi... mne sa osvedcili amina od CDB hlavne v tom zmysle, ze nevonali az tak moc silno, ale vydrzali dlho vonat... na zaciatku sezony som chytil kapra 6,5kg na dve 25mm brusinkove boilies, ktore boli vo vode pomaly 12 hodin a vydrzali v pohode este aj po zabere na vlase pod hacikom... podla mna ked je nieco az moc aromaticke, tak tam nabehnu hned male ryby a velke to odradi,,, preto radsej davam prednost nastraham, ktore nie su az tak moc aromaticke, ale davam si zalezat hlavne na chuti,,, preto rozne chutove stimulatory a vyziva

NDrahoš - Profil | Ne 8.1.2012 17:45:06

DeathDevilSC >> to je na slunečních jezerech?? pěkná práce gratulace..

NDeathDevilSC - Profil | Ne 8.1.2012 17:40:18

Drahoš >> tu je

NRajsi - Profil | Ne 8.1.2012 17:38:54

DeathDevilSC >> Myslel jsem, že v tomhle receptu byla hlavní složka úspěchu kuřecí játra;-) a co když je v amk brusinka použitý betain??? Jinak výrobky od Mivardi nebo spíš od CDB chytají spousty ryb a v účinnosti bych neviděl problém, jen na můj vkus se to vše až moc rychle rozpouští. Ryby to ale chytá a ne málo. Pro rychlé zachytání perfektní.

NDrahoš - Profil | Ne 8.1.2012 17:31:37

DeathDevilSC >> máš foto toho amura?? díky

NDeathDevilSC - Profil | Ne 8.1.2012 16:38:15

Mivardi sa spojili so znackou Carp Devil Baits, aby rozsirili spolocny sortiment... takze to, co je teraz pod znackou Mivardi, bolo predtym pod znackou CDB... tiez som sa to dozvedel iba nedavno z predposledneho cisla casopisu Kapr a kapri svet... ja mam s CDB velmi dobre skusenosti... na domace boilies s AMK brusinka som za 2 noci nachytal kapry 5,5kg, 6kg, 11kg a amura 25kg... takze vrele odporucam

NDrahoš - Profil | Ne 8.1.2012 16:27:21

Koloušek >> hele pardále ty víš o čem je řeč:.o)) Neberu to do detailu Ale v kostce je to stejný tak jak vy ,od CCmore a my mám své jedinéčné složky které používáme jen my.To musíš uznat .Je to na kždém kdo si co a jak sežene a zajistí..Myslím že Alojz byl hodně v začátcích důvěřivý ke všem kdo došel do výrobny.Už dávno není aby se mu to do zad obrátilo:o)

NKoloušek - Profil | Ne 8.1.2012 15:43:54

Drahoš >> Není pravda, že všichni používají stejné suroviny......

NDrahoš - Profil | Ne 8.1.2012 15:18:29

Jirka Klíma >> jj máš pravdu .. tak jak ostatní značky jsou to sračky, všichni to děláme ze stených sraček..jen ten tam dá více nebo méně toho či onoho.. . ještě že kapři nemají ruce a nohy By nám daly do držky za to co jim tam cpem:o))

Nwalisz - Profil | Ne 8.1.2012 13:55:40

Jirka Klíma >> Ty si ho zkoušel nebo to jsou jen předsudky na Mivardi? Já musím říct že mě to na něj docela šlo. Měl jsem scopex a za tu cenu solidní. Obalovačku jsem měl brusinku a taky na to šli.

Nviceroy - Profil | Ne 8.1.2012 13:19:57

Drahoš >> poslal jsem ti to pres SZ , tak mi dej vedet dikes

NJirka Klíma - Profil | Ne 8.1.2012 13:13:14

tohle boilies by jsem pod háček nedal ani kdybych jiné neměl.Raději by jsem sáhl po kuku či housce.Strašná srač.a

Ntyci - Profil | Ne 8.1.2012 13:12:43

Drahoš >> Jj neco na tom bude,ale jsou znacky boilie ktere jsou opravdu spatne.To pak muzes mit top flek,dobrou montaz a stejne nic...

NDrahoš - Profil | Ne 8.1.2012 12:50:24

tyci >> Je to jak já říkám na každém soudruhovi:o)) člověk si musí uvědomit ,že nástraha je až pátá v pořadí v ůspěšnosti rybáře. někdo se jím narodí a někdo může bádat celý život.:.o))

NDrahoš - Profil | Ne 8.1.2012 12:48:22

viceroy >> co to je?? možná budu vědět:o))

Ntyci - Profil | Ne 8.1.2012 12:46:54

Drahoš >> Urcite to prubnu...

Nviceroy - Profil | Ne 8.1.2012 12:45:28

Drahoš >> jj ja vim jak to je pres 5 let chytam cdb a informace mam dobry , mam naky top veci co mi slapou tak trochu trnu aby to nevyskrtli se sortimentu to bych neprezil

NDrahoš - Profil | Ne 8.1.2012 12:41:30

viceroy >> díky .. jen tě uvedu na pravou míru Neberou ale nechávají si dělat někteří částečně i z vlastních směsí. Vždy se to většinou musí doladit našími.Nejde vše vytlačit aby to drželo jak má. je v tom alchimie a to je Lojzikovo Know hau. Za ty léta:.o))

Nkaprik11 - Profil | Ne 8.1.2012 12:38:38

kdo tu dela boilies a pelety z krmitkove smesi

Nviceroy - Profil | Ne 8.1.2012 12:34:55

drahosovi muzete na stopro verit , skoro vsichni berou pelety od cdb i tesinak a jini , tady neplati co je drahe to je dobre , zkus pelety od cdb a budes mile prekvapen a od 2012 se cdb spojilo s mivardi tak verim ze kvalita bude zachovana , ma tam prsty lojza fiala a drahos to muze potvrdit

NDrahoš - Profil | Ne 8.1.2012 12:24:03

tyci >> toho se nemusíš bát Vím z čeho to je a kolikrát člověk zírá kolik a jakých složek to obsahuje za mrzký peníz o proti konkurenci..o))

NGrasel - Profil | Ne 8.1.2012 11:11:24

kospi >> Tak to potom není chyba háčku,ale špatně udělanej návazec...

Ntyci - Profil | Ne 8.1.2012 10:58:47

Drahoš >> Prave to me taky zajima.Ja loni chytal na koule CDB a dost dobry,jenze na liberecku se skoro nedaji sehnat.Boilie Mivardi je vsude,tak doufam ze bude podobne kvality....

Nkospi - Profil | Ne 8.1.2012 10:44:32

Grasel >> používal jsem ho loni párkrát a stává se u něj že v tlamce cestuje a jednou se mi stalo že byl zaseknutý zvenku a ktomu ještě nadvakrát prošitý.A to se mi stávalo i u ashimi c-13 tak jsem je přestal používat.Pro mě není nejduležitější dostat rybu za každou cenu.

NDrahoš - Profil | Ne 8.1.2012 9:44:00

Grasel >> opatrnost bývá na místě Nic méně tě můžu ubezpečit že to co je a bude v sáčcích Mivardi.se nemusí nikdo obávat o kvalitu Jelikož za tím vším stojí p.Fiala A hlavně on je tím kdo určuje kvalitu výrobku a její fukčnost.. Mužu potvrdit loni testované přichutě jsem byl třeba Halibut jahoda hodně mile překvapen..A o vyzutém Tondovi není třeba polemizovat...Ber to z nadhledem Každý si najde cestu k tomu svému..:o))

NGrasel - Profil | Ne 8.1.2012 9:42:43

kospi >>Používals tenhle háček někdy že hned vyskakuješ?Asi ne co? Já začal používat Cranked předloni a za celé dvě sezony ani jeden roztrženej pysk,všechny krásně seděly v dolním pysku.Na mrku se mě líbí jak jeden něco plácne a každej to bere jako hotovou věc a ještě to posílá dál...

Nosobak - Profil | Ne 8.1.2012 9:40:33

kospi - >>žádný dojebaný tlamy:)

Nkospi - Profil | Ne 8.1.2012 9:38:11

osobak >> Jo pecka to je ale co ty dojebaný tlamy od něj??

Nosobak - Profil | Ne 8.1.2012 9:31:58

zde posílám moje nejlepší návazce+1m olověné šnůry a dá se nachytat opravdu na cokoli,pak musíš vědět kde se zdržujou kapři,dobře krmit nejvíce se mi osvědčilo ne tam naházet kila krmení ,ale vždy po záběru jim tam pár kulí nakobrovat....pro věčí zájem můžeš dát pop up s pva punčochou at se daří:)...ten cranked to je opravdu pecka!!:)

NGrasel - Profil | Ne 8.1.2012 9:03:40

ploticee >> Tomu,že bude fungovat bivak nebo nějaká bižu bych věřil,co se týče boilie tam bych byl opatrnější...

Nštikobijec - Profil | Ne 8.1.2012 8:55:00

walisz - >> ahoj za 850g je ta cena nic moc .

Ntyci - Profil | So 7.1.2012 23:04:42

osobak >> Proto me zaujala cena boilie od Mivardi....

Nosobak - Profil | So 7.1.2012 22:56:35

O boilie na rybách tolik nejde,kapr si nebude vybírat jestli bude zobat od mikbaits nebo od mivardi ....spíš se soustřed na montáž to si myslím že je nejdůležitější a pak na správný výběr místa atd.

Nploticee - Profil | So 7.1.2012 22:38:41

walisz - >> Dneska jsem si koupil časopis Kapr mánie nebo jak se to jmenu a je tam článek s majitelem firmy Mivardi. Na tento rok připravují rozšířit vercajk na kaprařinu, nepř, nové boili, doplňky, bivaky atd. Vše popisoval tak suprově že jsem tomu i věřil, že by to fungovat mohlo:) No letos to vyzkoušim a uvidíme co na tom byla pravda.
Co se týče Mikbaits, tak nemá chybu, prakticky nechytám na nic jiného, můžu doporučit!

N19tom97 - Profil | So 7.1.2012 22:34:08

walisz - >> ja mám http://www.mivardi.sk/rybarske_potreby/boilies/boil​ies/Boilies_Rapid_150 tie scopex a sú celkom dobre ryby na ne nejake boli :-)

Ntyci - Profil | So 7.1.2012 22:26:20

Standič >> Cenove je to hodne dobry a proto bych to chtel zkusit,tak uvidim.Ja nejezdim na dlouhy rybacky,jen takove jednodenky....

Nnitrix - Profil | So 7.1.2012 21:46:33

na každý produkt něco chytneš, zaleží už pak na kvalitě surovin a obsažených ingrediencí...od toho se bude odvyjet i počet ulovených velkých kaprů...takže vyzkoušet to mužeš...ja používám vše od nikla a dobry...nekdo použije boilie třeba od kučery, a obaovačku vlastní vyroby a nachyta taky...takže zkoušej

NStandič - Profil | So 7.1.2012 21:41:03

tyci >> Ahoj,zkoušel jsem jak pasty,tak koule a docela to fongovalo,dával jsem to na panáčka s těma jejich plovkama a obaloval pastou.Chytal jsem chobotnice švestka a skopex játra.Myslím že ty pasty maj fakt dobry.

NJindra01 - Profil | So 7.1.2012 21:36:04

loni jsem měl testa od CDB a supr bomba,od letoška je CDB a Mivardi dohromady tak si myslím že to bude v poho

Ntyci - Profil | So 7.1.2012 21:28:43

Mate nekdo novou zkusenost?

NStandič - Profil | St 17.8.2011 20:05:48

Ahoj,chci se zeptat,jaké máte zkušenosti s obalovačkama od Mivardi.

Nwalisz - Profil | St 27.4.2011 16:46:12

Tak máte někdo nové zkušenosti s Mivardi boiliem? Já zakoupil boilie Scopex, sladký mix pelet a obalovací těsto brusinku a robin red a pár kapříků kolem 50cm sem na to nachytal. Zájímali by mě však ohlasy ostatních v porovnání s ostatními firmami. Dik za reakce:-)

Nnoční ryba - Profil | St 6.4.2011 18:03:49

TWIN 69 >> Nene ..))))

Nnoční ryba - Profil | St 6.4.2011 18:02:53

walisz >> od jiné a stejné.... dnes jsem byla v prodejně Mivardi Mohelnice, mají tam už nějaké obalovačky, ale to co tam měl rozdělané, aby sisi ho mohl vyzkoušeti, tak bylo stejně voňavé jako od CDB, něco jsem si tam ještě přikoupila.
Jinak jsem myslela cherry a brusinku od CDB!!!!

Nyvana - Profil | Út 5.4.2011 19:44:21

walisz >> Tak já ti odpovím za Evičku buď myslela CDB co dělá pro Mivardi,nebo odkopanou selku.

NTonskiller - Profil | Út 5.4.2011 19:41:45

Ahoj taky se přidám k této diskusi a to tím, že mám v plánu toto boilies odzkoušet a uvidí se budu s ním 5 dní krmit a posléze i chytat tak uvidim jak to na to půjde no ale necháme se překvapit, Mivardi vyrábí kvalitní krmení tak si myslim, že ani toto by nemusel být propadák a navíc za rozumný peníz. Potom vám napíšu jak jsem dopadl

NTWIN 69 - Profil | Út 5.4.2011 19:12:15

noční ryba >> ahoj,myslíš toho Jesetera 140 cm na obalovačku???

Ntuzemak - Profil | Út 5.4.2011 18:08:15

kernon >> novinka a špatný skladování??