Rozpadá se vám boilies od Václavíka?

Mám dotaz ohledně hotovek od Václavíka konkrétně řady profi.Do loňska jsem s tímto boilis mněl výborné zkušenosti,ale loni na podzim jsem si koupil několik pytlů různých příchutí a zjistil jsem že se boilie ve vodě rozpadá poněkud rychle cca po hodině celý povrch až do půlky průměru koule změkne a cca po 12hodinách se úplně rozpadne(na stojáku) na řece je rozpad mnohem rychlejší.Myslel jsem že je to pouze špatná šarže,ale letos jsem koupil další a rozpadá se stejně.Máte někdo s tímto boiliem stejnou zkušenost jako já?

Je dostačující,aby boilie na řece vydrželo nastražené 2 hodiny než se rozpadne?

A) Ano19%

B) Ne81%

Od 4.5.2010 hlasovalo 166 čtenářů.

100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Ncarpjena - Profil | Ne 27.6.2010 17:38:36

yvana >> Dobrý den,před chvílí sem přijel z ryb a koukam co se tu opět řeší ,a co vidim mě dosti rozčiluje ,a tak sem volal p.Vaclavíkovi a ten mě ujistil,že rozhodně nic nešidí!!!,a pakliže vám neodpověděl,tak to rozhodně nebylo umyslně.Skuste mu zavolat či napsat a on se svámi rozhodně bude snažit jakikoliv problém vyřešit.přeji krásny den i všem v této diskuzi,nezlobte se že už nebudu odpovídat,neboť jedu opět na čumendu kolem vody,tak vás raději předem upozorňuji dík H.Slanina

NEfis9 - Profil | Ne 27.6.2010 16:43:33

dukin >> Ja myslim, ze v boilie setech nema vcelku co osidit, tam byva jasne dano, kolik ceho pridat, jak dlouho nechat odpocinout a pak ze bud mrazit nebo susit, takze tam bys nemel mit problem ani s plisni a ani v rozpadavanim..... i kdyz....

Ndukin - Profil | Ne 27.6.2010 16:39:17

Hmmm lidi tak to teda čumím.. Já jsem si vždycky objednával Boilie sety a spokojenost, ovšem to co tu čtu docela nechápu.. tak se bojím aby to nešidil i tam, mám v plánu si totiž objednat další.. Já chytám na boilie jen od něj a zatím teda spokojenost nesledoval jsem žádné rozdíly... ale to že mu lidi píšou a on nereaguje tak to vůbec nedělá dobře. Ztrácí tím dříve spokojené zákazníky!!!

Nandy.rybar - Profil | Ne 27.6.2010 15:50:00

GRUPA >> Jo tak to potom jo.

Nandy.rybar - Profil | Ne 27.6.2010 15:48:47

yvana >> Šizení zákazníků=zlodějina!Ve středověku za to obchodníkovi usekli nos,ale kde ty staré dobré časy jsou.Posílat Václavíkovi maily je úplně zbytečný.Dvakrát jsme mu s kamarádem volali a pokaždý jen samí výmluvy,rozbytý stroj,špatné komponenty směsy atd.ani náznak snahy vyjít vstříc nebo záležitost jakkoliv řešit.A v závěru když jsme se ho ptali jestli boilie bude už v pořádku řekl že si ho musíme koupit a zkusit to.Koupili jsme ho přímo u něj na e-shopu a naprosto stejně špatný jako před tím.Na takovýhle jednání to už chce opravdu tvrdou kůži a žádnou páteř.

NGRUPA - Profil | Ne 27.6.2010 15:47:20

andy.rybar >> já teda mám zkušenost, že koule vydrží klidně i dva dny, né teda od tebou zmiňovaného výrobce.

NHermis_s - Profil | Ne 27.6.2010 15:46:54

yvana >> jaky je rozdil mezi zlodejem a sizenim zakaznika?

Nyvana - Profil | Ne 27.6.2010 15:40:57

andy.rybar >> Nemůžeš napsat zloděj,ale můžeš napsat šizení zákazníků.Já čekala celou dobu jestli se ozve a ani slovo.Vím,že mu posílá hodně lidí mail,ale zatím nikdo odpověď nedostal,tak musí vědět co se děje.Dneska by se měl ozvat ještě jeden kluk co na něj chytal jak a co.

Nandy.rybar - Profil | Ne 27.6.2010 15:36:57

yvana >> no to stejně nemění nic na faktu že Václavík je zloděj!:-DDDD

Nyvana - Profil | Ne 27.6.2010 15:35:24

andy.rybar >> Počkej on to asi GRUPA myslel jinak je to takový filuta.

Nandy.rybar - Profil | Ne 27.6.2010 15:31:37

Takže koukam že se tu shodnem že p.Václavík začal dělat nekvalitní boilie.Minimálně z řady profesionál,čímž okrádá zákazníky at už vědomě nebo nevědomě i když nevěřim že by si toho nevšimnul.Je to u mně normální zloděj tečka.

Nandy.rybar - Profil | Ne 27.6.2010 15:25:52

GRUPA >> jaky dva dny?co to meleš?

Nyvana - Profil | Pá 25.6.2010 20:35:05

mirek carp >> Tak čus a díkes za pokec.

Nnoční ryba - Profil | Pá 25.6.2010 20:26:16

Nečetla jsem všecky příspěvky, ale letošmí poznatek mám. Co jsem od něj objednávala, tož pak všecko co jsem měla, tiž zplesnivělo. Bylo to v suchu, uzavřené a nechápu to. Je to škoda, takhle si ničit jméno kvality. A nebyla jsem jediná, které se tohle stalo......

NEfis9 - Profil | Pá 25.6.2010 20:24:50

mirek carp >> Tak at ti to v praci utece a muzes letet na rypacky :-)

Nmirek carp - Profil | Pá 25.6.2010 20:13:31

yvana >> jak jsem psal,je to škoda a máš určitě pravdu.Je to o přístupu.Musím do práce tak se holky mějte Ahoj

Nyvana - Profil | Pá 25.6.2010 20:10:11

mirek carp >> Víš já od něj kupovala hodně dlouho boilis,pamatuju si když začínal a byla jsem spokojená,ale co vím od kluků,tak mu taky psali a nic.Jeden se k němu dovolal a bylo mu řečeno,že to špatně skladuje a pan Václavík se odmítl bavit,když přirovnám Karla Niklů,tam zavoláš a vím,že udělá nápravu.Tady už jde o šizení zákazníka.Kdyby to bylo ojediněle,tak to beru,stane se to,ale když je to u více druhů a várek,tak je něco špatně.

Nmirek carp - Profil | Pá 25.6.2010 20:07:20

Efis9 >> tak to je pecka,držím Ti palce,abys na svoje boilies nachytala krásný ryby.A jinak souhlasím

Nmirek carp - Profil | Pá 25.6.2010 20:05:21

yvana >> nejsem testér,jsem jenom zákazník,který má za léta chytání a pár fotek jistou slevu,ale testér nejsem a co se týče pana Václavíka a jeho komunikace,tak to opravdu nechápu,měl by reagovat ve vlastním zájmu.Mrzí mě to stejně jako vás holky

NEfis9 - Profil | Pá 25.6.2010 20:00:54

mirek carp >> Ano to je. Delala jsem hone nevdecnou praci, ale jedno jsem se u ni naucila, ze prusery se stavaj komukoliv a kdykoliv a taky to, ze pokud clovek komunikuje da se ledascos napravit. Bohuzel, to se nedeje v tomto pripade, ke skode p. Vaclavika.
Ja uz jsem nastesti tak daleko, ze si valim svoje koulies sama a uprimne, funguje mi na 99% takze uz nemam potrebu resit co kde od koho, ale samozrejme, cloveku to obcas neda a vyzkousi nejakou novinku nebo vezme neco protoze zrovinka nema nakouleno a nebo dojde atp. Pokud vsak sahne po osvedcene znacce, da ji duveru a takhle padne na cumak, pak uz mu nezbyva nic jinyho nez si delat srandu, pac dovolani nema.

Nyvana - Profil | Pá 25.6.2010 20:00:47

mirek carp >> Ahoj jízlivá nejsem,panu Václavíkovi jsem psala a představ si,že nepřišla ani řádka.Vím,ale pochop jednu věc,že chceme jenom za svoje peníze kvalitní zboží,proč teda nereaguje,má strach,že by musel vracet peníze?Mám boilis opravdu kvalitní,ale od Váci bylo moc dobré a chytatelné,tak proč letos je to jinak.

Nmirek carp - Profil | Pá 25.6.2010 19:56:58

Efis9 >> hm tak to je hodně špatný

NEfis9 - Profil | Pá 25.6.2010 19:55:52

mirek carp >> Pan Vaclavik nereaguje na emaily, uz hodne dlouhou dobu. Bohuzel. Myslim, ze to nema smysl dal komentovat. je to skoda.

Nmirek carp - Profil | Pá 25.6.2010 19:53:14

yvana >> hm,tak to se musím naučit číst mezi řádky,kdyby si ty pořádně četla,tak jsem psal,že se mi to ještě nestalo a je dobře,že máš boilies o kterém se mi asi opravdu nesnilo. A že se pan václavík neozval?? Napiš mu na jeho email,tady se k tomu nebude pravděpodobně vyjadřovat.Měj se a nebuď jízlivá.

Nyvana - Profil | Pá 25.6.2010 19:40:42

mirek carp >> Kdyby jsi pozorně četl,tak by jsi poznal nadsázku,ale víš mi jsme dost chudobné a šetrné už vůbec ne,tak musíme brát co je.Jinak tady nejde přeci o to jestli krmíme myši,ale o to,že letos od Váci boilis plesniví a chceme vědět proč.Pan Václavík je asi moc slavný pán,že nám obyčejným lidem ani neodpoví na dotaz.Jinak mimochodem,máme boilis o kterém se ti ani nesnilo.

NEfis9 - Profil | Pá 25.6.2010 17:52:41

mirek carp >> Diky i tobe a vetsi

Nmirek carp - Profil | Pá 25.6.2010 17:51:05

Efis9 >> dík a ať Vám to holky jezdí

NEfis9 - Profil | Pá 25.6.2010 17:49:48

mirek carp >> Fesak, blahopreju. Pekne pupkatej :-)

Nmirek carp - Profil | Pá 25.6.2010 17:47:48

tady je jeden letošní z jara na Kořeněné jablko-Nutrix 16 kg

NEfis9 - Profil | Pá 25.6.2010 17:47:20

mirek carp >> No nam do ty doby taky ne, ale urco znas porekadlo, vsecko je vzdy jednou poprve :-))))))))

Nmirek carp - Profil | Pá 25.6.2010 17:39:13

Efis9 >> ee,jenom že mě nikdy žádný boilie neplesnivělo samovolně a rychle se nerozpouštělo,jak tady píšete do dvou hodin.

NEfis9 - Profil | Pá 25.6.2010 17:35:07

mirek carp >> Koukam citlivka :-))))) Nesmis to tak prozivat :-))))

Nmirek carp - Profil | Pá 25.6.2010 17:23:52

http://www.carpservis.cz/1/?tree=4 ušetřete si nějakou korunu a objednejte si boilie na zakázku a pochybu,že tím budeme krmit myši DÁMY

NGRUPA - Profil | Pá 25.6.2010 16:23:15

andy.rybar - >> Dvě hodiny???????????????????? Dva dny!!!!!!!!!!!!!!!

Nkadlik.novacek - Profil | Pá 25.6.2010 16:11:28

TWIN 69 >> jj to máš pravdu :o)

NTWIN 69 - Profil | Čt 24.6.2010 21:37:51

kadlik.novacek >> každý máme svoji oblíbenou značku.nemůžeme přece chytat všichni jen na tu jedinou.to by vypadalo divně

Nyvana - Profil | Čt 24.6.2010 20:55:28

Efis9 >> Tak nějak,neboj já jim nějaké ještě dodám.

NEfis9 - Profil | Čt 24.6.2010 20:44:39

yvana >> aha, takze u nich se to projevuje nahlym zhoustnutim kozichu bez ohledu na rocni dobu a teplotu :-))))))))))))))))))
Takze az bude po vasaku litat yety, je to mys co sezrala vacovo boilie :-))))))))))))

Nyvana - Profil | Čt 24.6.2010 20:31:41

Efis9 >> To si piš,ale myši mají imunitu.

NEfis9 - Profil | Čt 24.6.2010 20:30:13

yvana >> chces mi rict ze budou po vasaku litat plesnivy mysi????

Nyvana - Profil | Čt 24.6.2010 20:29:16

Efis9 >> No já myslím,že myšky boilis od Váci můžou.

NEfis9 - Profil | Čt 24.6.2010 20:27:29

yvana >> Hele nerikej dvakrat jo, pristi tejden jedem a na 4 dny jo :-)))))) a esli tam po vas zustal bordel z toho boilie.... nicemu bych se nedivila, jako bys nevedela jak chytame kapry v noci :-)))))))))

Nyvana - Profil | Čt 24.6.2010 20:26:09

andy.rybar >> Hlavně,že ji nemáme na nohou hááááááááá

Nandy.rybar - Profil | Čt 24.6.2010 20:09:02

yvana >> :-DDDD

Nyvana - Profil | Čt 24.6.2010 20:00:53

Stanislav Uhlíř >> Neboj on nám po papuli nedá,pořád jsme u plísně.

NStanislav Uhlíř - Profil | Čt 24.6.2010 12:04:09

yvana >> tu plíseň jsem naštěstí nezaznamenal,mám doma kolem 20kilo jeho boilies a zatím dobrý.Napíšu v pondělí,už jsme se dostali mimo téma a mohli bychom od zakladatele dostat po papuli. Kdyžtak cokoli na SZ.

Nyvana - Profil | Čt 24.6.2010 11:49:01

Stanislav Uhlíř >> Já vím že od Váci je boilis dobře chytatelný,že máš jednu příchuť od třech firem a od Váci má největší úspěch,ale že plesnivý a rychle se rozpadá to mě vadí.No u nás jdou taky sumečci a je jich letos dost.

NStanislav Uhlíř - Profil | Čt 24.6.2010 11:29:49

yvana >> Jsem zvědav,já byl naposledy přes noc v sobotu na Kořensku a tahali samí sumečci,kamarád jich pár chytil ale tak 25-30cm,jinak jsem zkoušel tu Daiwu jak masový tak sladký,ale byla to mizerie.Na to Václavíkovo mám zatím letos chyceno nejvíc ryb.My s kamarádem chystáme také delší výpravičku ten týden co je volno,tak uvidím,to bude taky víc času na odzkoušení ostatních druhů.

Nyvana - Profil | Čt 24.6.2010 11:23:44

Stanislav Uhlíř >> Tak to testni,hlavně si zachytej,já jsem minulý týden testovala 3druhy boilis od různých firem,příští týden razím na pět dnů,tak uvidím.

NStanislav Uhlíř - Profil | Čt 24.6.2010 11:13:53

yvana >> Kam jinam než na Závlahy :-)), není to takové jak na svazové řece,nebo rybníku, protože se tam zachytá vždycky,ale chci se pokusit o nějakého sumečka, protože jich tam má hodně a potřebuje je z rybníku vychytat za každou cenu. Tak pojedu jeden prut na nástražní rybku,jeden na chytačku a na ten třetí se budu bavit testováním boilies.Vyfotím,sepíšu a pošlu jak to dopadlo.Mám ještě boilies od dalších dvou výrobců a to Daiwa a Dynamite Baits,tak je porovnám jak si stojí na výdrž.

Nyvana - Profil | Čt 24.6.2010 11:02:18

Stanislav Uhlíř >> Ahojky asi vím kam jedeš tak to otestuj a povíš mi.

NStanislav Uhlíř - Profil | Čt 24.6.2010 7:48:06

yvana >>Ahoj, v pátek, pokud to vyjde chci jet na jeden soukromý rybník k Č.B a skusím to po hodině nafotit jak boilies vypadá. Ještě jsem přemýšlel jestli nemám koupené boilis z loňských zásob,ale před třemi týdny jsem kupoval brusinku a jahodu a ty jsou určitě nově vyrobené,tak nevím.O minulé sobotě jsem to zkoušel právě kvůli negativním ohlasům abych věděl co mohu očekávat a hlavně abych neseděl u vody s nahozeným prázdným háčkem. Pokud pojedu,tak sem v pondělí vložím fotky jak to ve skutečnosti vypadalo na rybníku s rozpustností boilies.

NEfis9 - Profil | Čt 24.6.2010 7:45:47

yvana >> Pamatuju casy, kdy jsem na Vacu chytala. Bylo cenove dostupne k memu platu a hezky vonelo. Koupila jsem si par pytliku, ruzne prichute. Sup s tim doma do skrine. Jezdila jsem na revir, kde se krmit nesmelo, takze se k vode bralo vzdy par kouli do igelitaku. Mela jsem to doma. V panelaku. Kdyz se pytlik blizil ke konci, bral se ten zbytek i s puvodnim pytlikem. Obcas prselo, bylo vlhko, mlha. Sem tam se stalo, ze clovek prijel z ryb a mel mokry uplne vsecko, vcetne boilies. Veci se dali ususit, pyslit se zbytkem sel do skrine, nechal se jen pootevreny, aby ta voda na stenach pytliku vyschla. Nepamatuju si, ze bych mela problem s plisni. je to cca 4 mesice, co jsem delala uklid ve skrini a vasla jsem tam Vacovo boilies z roku xy. Nejaky ruzny zbytky. Nic mu nebylo, jen bylo krapet tvrdsi za ty leta.
Zkusenosti z rybareni, kdyz to nebralo, vydrzela mi cela koule min. 12 hodin, aniz by ji to ubralo na krase. Tak cim to tedy je, ze je jsou ted takove problemy?

Nyvana - Profil | Čt 24.6.2010 7:36:15

Stanislav Uhlíř >> Ahojky,já když to boilis od něj otevřu a nejsem sama,tak ho mám doma v suchu a stejně plesniví,ale proč z loňského roku boilis,které se válí v garáži,kde je vlhko vydrželo.Kdyby to byla jenom moje zkušenost dobře,řeknu,že dělám něco blbě,ale když ti řeknou rybáři ze všech koutů republiky,že letos vyhazují plesnivé boilis,tak to děláme všichni blbě?Kdyby šlo o jeden druh,tak bych si řekla nevyšla jim várka,ale tady jde o víc druhů.Mě fakt na rybníce,kde jsem tak v 10hodin večer nahodila a ráno kolem 6hodiny bylo bolis pryč,to nás na něj chytalo víc rybářů.

NStanislav Uhlíř - Profil | Čt 24.6.2010 7:24:41

yvana >> Ano s půlením je to pravda,to nevydrží.Na tom rybníku se celkem divím mně to skutečně 12 hodin vydrží i když se o něco zmenší ale není to žádná hrůza. Co se týká plesnivění,tak se mi to stalo pouze na jaře,ale to jsem si zavinil sám tím,že jsem si nechal do sáčku napršet,sice ne moc,ale za týden jsem otevřel sáček a samej penicilín.Jinak mám rozdělaných asi 6 druhů cca 3 měsíce a zatím nemám problém s plísní,naštěstí.Každopádně je asi pravda,že by mohl výrobce reagovat na dotazy.

Nyvana - Profil | Čt 24.6.2010 7:14:36

Stanislav Uhlíř >> Ahojky,tak tohle boilis používám taky s označením IQ,ale zkoušela jsem to na rybníku,kde proud není prakticky žádný,ale po 6hodinách bylo pryč.Já neříkám,že na tohle boilis se nedá chytat,je nebo tada bylo moc dobré,ale když po otevření za týden plesniví,tak není něco v pořádku,jak píšu od začátku,proč teda nenapíšou po otevření "zkonzumovat""do 48hodin,nebo tak něco.Už jste ho někdo zkusil překrojit?Dát půlku boilis,třeba peletu a zase půlku boils?Tak tam za chvilku je něco rozmatlaného.Proč nemá teda pan Václavík slušnost ani odpovědět na mail?Jestli,jak tady někdo píše je všechno v pořádku,proč nám nevysvětlí co děláme blbě.

NStanislav Uhlíř - Profil | Čt 24.6.2010 7:04:58

Někdy v začátku této diskuse jsem dával příspěvek s tím že mi zmiňované boilies vydrží celou noc.Nedalo mi to a minulou sobotu jsem vyzkoušel na řece s hloubkou cca 4-5m , montáží s 80g olovem - po náhozu montáž splavala cca 20m ,tudíž poměrně silný proud a výsledek byl takový,že po 4 hodinách bylo boilie cca o 1/3 menší, měkké a po zmáčknutí mazlavina.Na rybníku 12 hodin v pohodě. Používám všechna s označením IQ,ale asi je si třeba uvědomit že už koupené a čerstvě vytažené z pytlíku rozmáčkne pětileté dítě v prstech. Asi nelze očekávat že vydrží 24 hodin a asi zvolit jinou značku.Každopádně mně toto boilís chytá a když tyto vlastnosti znám,tak k tomu přizpůsobuji i lov.

Nyvana - Profil | St 23.6.2010 22:59:43

kadlik.novacek >> Nevím jaké jsou ceny u vás,ale tady stojí kilovka kolem 150kč,vlastně to není kilovka jenom 900gr a za tyhle peníze jsem koupila moc pěkný boilis.Ty si myslíš že ti uznají reklamaci?Napíšou jako klukům,že to špatně skladovali,ale víš tohle boilis bylo moc dobrý.

Nkadlik.novacek - Profil | St 23.6.2010 22:56:00

yvana >> je li to tak je na místě klasická reklamace a né omluvy. To se dá řešit úplně normálně. V nejhorším případě pomohou média.
A mezi námi co očekáváš od boilie kde tříkilo na krámě stojí 400,- ?
Je to jako kdyř si koupíš na trhu čínskou čelovku za 35 kaček a ona Ti za týden přestane svítit.

Je to blbé ale nejsme tak bohatí abychom kupovali ty nejlevnější věci.
Platí to u krmení , vybavení, prostě všeho

Nyvana - Profil | St 23.6.2010 22:39:53

kadlik.novacek >> Pochop není problém kupovat jinde mám doma boilis od Nikla i jiné značky já chci,aby měli aspoň slušnost se omluvit.Já jsem spíš nas.... na to,že jsou opravdu lidi co na kilovku boilis šetří a potom to zklamání.Viděla jsem to minulý týden,když jeden postižený měl plesnivé bolis od Václavíka,pomalu brečel u vody a to už jse potom dost sprostá.Tady jde o princip.

Nkadlik.novacek - Profil | St 23.6.2010 22:34:32

TWIN 69 >> No to já spíš k prvně jmenované firmě. Dobrá cena, kvalita skvělá a sortiment pár příchutí, které fungují do jedné :o)

Nkadlik.novacek - Profil | St 23.6.2010 22:33:29

yvana >> No to musí odpovědět on. A neodpoví li, pryč od něj :o)

NTWIN 69 - Profil | St 23.6.2010 22:10:27

kadlik.novacek >> přikláním se k CDB.Dobrá cena a vysoká kvalita!!!