Boilies Carp Zoom

Jaké zkušenosti s ním máte?
Autor diskuse: mejla - Profil , 19.2.2008 kaprařina - nástrahy, návnady
86 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nknik-licht - Profil | St 26.3.2014 18:20:03

Zdravím všechny, lovil někdo na toto a jaké jste měly úspěchy ???

NRalf1997 - Profil | So 13.8.2011 12:12:40

Na Carp zoom opravdu nebere ,Václavík je ale dobrý (např.oliheň)

Nkobe - Profil | Út 1.3.2011 17:33:54

mam boili by carpzoom jeste sem s nim moc nechytal a nejsu ani zadny znalec ale myslim si ze by boili melo vypadat trochu jinak..vypada to jako kdyby to melo povrch pripominajici vosk a vnitrek mme prijde moc umely,jako by to bylo z nejakych nahrazek a ne z prirodnich surovin..a nemel sem na to jeste ani zaběr.treba je chyba ve me, jak to jde na ten,,boilies´´vam?

NCarpMaster - Profil | Út 23.9.2008 19:54:34

K-70 >Reaguješ na špatným topiku. Perly MRku jsou jinde :o))))))))))))))))))))))))

Nk-70 - Profil | Út 23.9.2008 18:55:08

mejla pěkný. Jen nevím co tím chceš říct. Jelikož jestli jsi v ten den četl mé zápisky až do konce, tak bys věděl, že tohle bylo myšleno jako vtip. Taky jsem tam psal o natáčení DVD. To už na mě nevytáhneš ? :-)

Nmejla - Profil | Po 22.9.2008 20:45:16

N analkiller 2 - ® [Poslat soukromou zprávu.] Po 22.9.2008 20:04:03- Perli MRKu...!!!!!!!!!!!!!!
Tak a na závěr:

k-70 - ® Út 26.8.2008 13:32:35


Dobrý den.
Scháním nové testování pro nějakou firmičku. Pokud budete mít zájem o testera, který do lovu ryb dává snad uplně všechno a bere rybolov doopravdy vážně. Tak se ozvěte, buď na email či do soukromých správ. Jen musíte prominout zdržení při odpovědi. Jelikož už zase vyrážím za rybářským dobrodružstvím......:-)

Nk-70 - Profil | Ne 21.9.2008 17:42:33

Enigma 5let bez testování a rok v jeho řadách. Myslím si že dohromady za 6let toho moho docela dost posoudit. Jo v minulosti měl pár velice dobrých výrobků, ale to bejvávalo. Jinak se s ním znám taky osobně. Připadal mi jako dobrý člověk, ale pak začaly být problémy s komunikací a s dopravou. Někdy mi přišlo něco, co jsem vůbec neobjednával, po druhé to zase pro změnu nepřišlo a nebo se celá zásilka toulala někde po ČR a já místo toho abych byl u vody jsem dřepěl doma a čekal až laskavě dorazí. .......

Nz-boy - Profil | Ne 21.9.2008 1:45:39

Já sem na to letos zkusil chytat koupil sem si sáček s příchutí halibut a monster krab chytal sem jen náhodně žádný velký zakrmování jen 20 kuliček před chytáním a chytil sem jednou kapra 50cm. Takže neůžu říct že bych byl bezrybka možná kdybych tím vnadil dlouhodobě byl by třeba větší úspěch

NZlejšek - Profil | So 20.9.2008 23:44:52

Já mám od nich mini boilie Blood worm a docela to maká. Žádný veliký lochnesky, ale zase berou skoro furt.

NEnigma - Profil | So 20.9.2008 22:11:20

K-70-nevím co ti Aleš udělal,ale to co jsi napsal je opravdu hustý.Znám se s ním osobně a jsem z jeho výrobky spokojen.Používám je již dva roky.Osobně si myslím,že jsi jako "tester"skončil.Jen tak mimochodem bych se chtěl zeptat jak dlouho jsi jeho boilie zkoušel,že ho můžeš takhle hodnotit.

NKarči - Profil | So 20.9.2008 21:36:36

Tak jsem to přelouskal a fakt je to hustý :) Někdy si říkám, že to není možný a musí to být nějaká recese......
Asi napíšu taky životopis, doufám že mě vyberou, když jich teď tolik odešlo a dostanu alespoň pytlík zdarma:-)))

NP1SK0T - Profil | So 20.9.2008 21:24:39

to je.

Nhooligans - Profil | So 20.9.2008 21:23:28

to je mazec :-)))

Nk-70 - Profil | So 20.9.2008 20:45:01

a mimochodem. Pokud máte chut testovat, tak máte příležitost. Napište jen rybářský životopis, pošlete pár fotek a možná budete vybráni. Šance je veliká, jelikož nás víc odešlo. Jen já to dal najevo veřejnosti a udělal jsem asi chybu jak je vidět. Mile rád s Vámi srovnám zkušenosti a úspěchy.....

Nk-70 - Profil | So 20.9.2008 20:42:39

carpous tak na mém místě. Rovnal jsem bojlís losos-sardinka a mé domácí z krmítkové směsi. které jsem popsal na Lovkapra.cz.. Kupodivu mé bojlís přechytalo lososa-sardinku co se velikosti tak i počtu ryb týče. Takže kapři na mém místě jsou. To určitě a néé malí. Jelikož jsem jich spoustu neotočil. A kámoš lapil i 18kilo :-) Metr ode mě :-) Prostě každý má jiný zkušenosti. Bohužel ty moje jsou ty špatné.......... A ostatní výrobci. Napíší alespon částečné složení a také to, jestli je bojlís vhodnější do studené jarní vody, či na léto. Na masivnější krmení atd...což mi velice vyhovuje, jelikož nemám moc času si kule válet sám. A určitě to zjednoduší výběr než jen popisek "bojlís 18mm jahoda" :-)

Ncarpous - Profil | So 20.9.2008 12:57:29

k-70 - Podle mých zkušeností jsou výrobky pana Václavíka na velmi dobré úrovni a osobně na ně chytám už nějaký ten rok. Ale opravdu největší zodpovědnost je na výběru místa. Tam, kde kapři nenajíždějí ti nepomůže ani to nejlepší boilie na světě. Ale co je to, nejlepší boilie? U nás v česku máme několik dobrých výrobců kapřích nástrah ať je to Václavík, Kučera, Nikl, Fiala a jiné a ani o jednom z nich nemůžeš říct, že dělá špatné boilie a že to je lepší než to druhé. Ty jsi měl na rozdíl od nás to štěstí a mohl jsi testovat jednomu z nich. 90% z nás o tom jenom sní a ty jsi to zahodil a ještě jsi při tom nezapoměl pohanit výrobce i s jeho prací. Nechápu, podle jakých kritérií si tě Aleš vybral, protože tvoje dosavadní zkušenosti jsou žádné. Prostě ještě nejsi natolik vyzrálí, abys takovou šanci mohl dostat. A taky proto, tě nejspíš nezařadil mezi jeho ostatní testery, kteří mají možnost na jeho stránkách radit nám, ostatním. Po tomto insidentu tady na Mrku už nejspíš nebudeš mít nikdy možnost testování výrobků pro kaprařinu a pro ostatní jsi už mrtví muž. Je mi z tvých příspěvků zle.......

NP1SK0T - Profil | Pá 19.9.2008 19:16:12

jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjoooooooooooooojjjjjjjjjjjjjjjjoooooojjjjjjooooo. :DDDD

NJape - Profil | Pá 19.9.2008 18:57:34

k-70 Už se na MRKu delší dobu nedohaduju, nehádám, nedělám chytrýho, ale na tebe budu reagovat: Ty jseš vážně chudák:-( Prosimtě, raději nikam nic nepiš, někam si zalez a dej pokoj, ty "TESTÉRE":-))

Nmejla - Profil | Pá 19.9.2008 18:24:44

k-70 hochu hochu ještě se musíš hodně učit, hlavně slušnýmu chování,a příště než něco napíšeš tak si to pořádně rozmysli protože takhle se to nedělá

Nk-70 - Profil | Pá 19.9.2008 18:18:28

Lidičky máte krásné komentáře. Pravdu taky máte. Ale ono je v tom také něco jiného a myslím si že pan Vácavík to ví. Jelikož už jsem mu to párkrát také psal. A nejsem jediný co jsi na to stěžoval. Taky odcházím nerad, jelikož pan Václavík mi přišel jako velice sympatický člověk. Rád připomněl, že na každé vodě jezdí něco jiného. No a mě prostě kule této firmy nejezdily. Nebo vlastně jezdily, ale ty už přes rok nejsou ve výrobě :-)


a pro FSnevajs to že jsem volný byla jen slovní hříčka. Jen tak prostě. Možná pro zasmání. Proto asi ten smajlík. A smlouvu bych si klidně vzal. Já jsem pod slovem tester měl namysli něco jiného než jen slevu. Podle mě by měl tester vědět jako první o novinkách na příští rok. Testovat novinky než výjdou na trh. A nééé mít jen krásnou slevu.

A za další. Máte pravdu že většina úspěchu je v rybáři. Ale nástraha v tom také hraje roli a néééé malou. Hlavně když se týká o tak navštevovanou vodu na které lovím např. já. A největší roli v tom stejně hrají jen a jen kapři a jejich nálada..... Tot můj názor. A ted si klidně můžete kamenovat. mě je to jedno. Já jsem napsal to co jsem na srdci cítil a to i do dopisu pro Carp servis. Jsou to mé pocity a zkušenosti. A hlavně jsem to zveřejnil kvůli tomu, abyste mi to uvěřili a nemysleli si že jsem nějaký vydřiduch co jde jen po slevách. Přeberte si to jak chcete mě je to uplně víte kde........

NJeefy - Profil | Pá 19.9.2008 8:42:22 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Můj čistě osobní názor je že 90% ůspěchu je v rybáři.Pokud najde správné místo a je tam ve správný čas tak si zachytá, a je jedno jestli tam bude chytat na Tandem, Nikla, Mikbaits nebo jinou firmu.Jakou zvolí příchut vzhledem k roční době nebo kam montáž položí to už je na něm.Ono není nic jednodušího než říct "boilie to a to nestojí za nic" jenže pokud si někdo myslí že koupí nějaký koule hodí to do vody a za chvíly tahá kapra za kaprem tak se plete.Každá voda chce své, a i tam kde to minule jezdilo na jahodu jste za týden na to samé bez záběru.Rybám do žaludku nevidíme a výrobce boilie taky ne.

Nkura11 - Profil | Pá 19.9.2008 7:41:08

FSnevajs, no niekedy je to aj boiliesem, mozes mat aj dobre miesto ked raz ryba o tu gulu zaujem nema lebo jej daco na nej vadi nejaka zlozka alebo ja neviem co tak ti ju ani nevezme...

NMiras - Profil | Pá 19.9.2008 7:25:55

k-70: jsem zvědavej, kdo po tobě hrábne. Pozor, vypadá to, že se o tebe seběhne možná i bitka, tak ať si dobře vybereš!

NFSnevajs - Profil | Pá 19.9.2008 2:43:10 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Velmistře K-70  - nedá mi to na tebe reagovat !

Co tím myslíš,že jsi volný – ty jsi snad byl někdy provázán nějakou smlouvou,jako to mívají opravdový testeři ??
Co jsi myslel,že jsi volný – chcete mě ??? – to ti asi poradil pan Srstka  Pokud si tvůj příspěvek nějaký výrobce předčte,tak to si tě určitě vybere !
Dost mě mrzí,že jsi nenapsal ten článek ( jako,že jsi už jich napsal dostl )co jsi tak chtěl.
Jako to,že jsi nic nechytil,tak je bojlies špatné,nebo že si kupuješ čerstvé bojlies a divíš se,že nevydrží 30h na háčku – Tak to jsi mě pobavil.
Chytal jsem snad na všechny české výrobce a i když jsem někdy neslavil úspěchy,nikdy by mě nenapadla myšlenka,že je to bojlisem.
Spíše jsem hledal chybu u sebe a vždy nějakou našel  !

Zpět,ale k otázce :

Na jaře jsem dost nachytal právě na minibojlis od firmy CarpZoom – největší kapr 15kg ( zkrátka ve správný čas na správném místě  )
Navíc na takhle malé kuličky moc výrobců nedělá !
Osobně si o této firmě myslím,že prostě cena odpovídá kvalitě a potažmo i konkurenci na trhu !
Těžko můžeme porovnávat 10kg kulí za 1000kč s 1kg za 300kč.
Před měsícem mi to nedalo a zkusil jsem podobnou značku za podobné peníze.Za víkend jsem na Labi zkrmil cca 10kg pytel za 1000kč ( kvalita z toho přímo sálala  )
Podařilo se mi druhý den podebrat v tomto úseku letos chycenou největší rybu 12kg – a pak ,že se v tom kapr vyzná.
Jak jsem již psal,stačí být ve správný čas na správném místě a úspěch bude slavit s rozpouštějícím se bojlisem 
Všem slušným rybářům přeji příjemné zakončení sezóny !!

NSAHIB - Profil | Čt 18.9.2008 22:41:26 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

willIam
nazdárek!
Máš u mne za velká 1*...Líp jsi to písnout nemohl!...
jak jsem psal již i jinde...Je vidět,že konkurence dokáže divy, a to za každou cenu!Proto ta odezva vůči osobě p.Václavíka!

k - 70
ALE! Ruku na srdce! velký pane rybáři K-70ko!
Tobě jezdí na 100% všechny ostatní značky?Jedině ta od p.Václavíka byla FUJ? jak jsi to psal? To si snad děláš srandu! Každá firma má nějaký výrobek,který je víceméně dobrý,nebo ještě lepší,ale samozřejmě i nějaký,který za ostatními trošku pokulhává...a od toho je další zkoušení,testování...A je vidět,že jsi asi nebyl až tak vynikajícím testerem,jak jsi se pasoval(Nic proti Tvé osobě),jen reakce na tvé vyjádření zde vůči firmě a osobě p.Václavíka..
Já to napíši o5.nejsem jejich tester,ani to nejni žádná skrytá reklama,.ale jsem pouhý spotřebitel na zboží jmenované firmy,které si kupuji po krámech,případně si je u nich objednávám...
Nejsem žádný specialista na kuličky,jsem kaprař,který na boilí chytá,snaží se u toho více přemýšlet,hledat různé varianty,zkoušet,nebojí se experimentovat...bez toho bych asi taky neměl úspěchy..taky jsem zkusil pár jiných firem,ale takové výsledky jako od jmenované firmy jsem neměl s žádnou jinou!
Bude u mne jistojistě na další sezónu opět JEDNIČKOU!
Neříkám,že nekoupím na zkoušku i něco málo jinýho na porovnání,.ale přednost bude mít odzkoušené..a pak i novinky od této firmy,..a nejde zde o to,jestli budou vše ryby třeba od 90cm a 25kg výše,ale o to,jak se budou veškeré ryby chovat vůči tomuto boilí,.bez rozdílů velikostí,protože testování nejni jen o kaprech,či rybách uvedených velikostí,ale i o tom,jak působí na jinou druhovou skladbu a velikosti,jak prostě reagují ostatní ryby..a o tom pak je testování,skládání střípků dokupice,ucelené podklady,...a to je běh na delší trať...
A na rovinu Ti odpovím na Tvou otázku:mít firmu,nechtěl bych Tě ani zadarmo na testování...důvody si nechám pro sebe,ale pokavad umíš dobře číst a chápat,tak z minulého i dnešního článku to musíš pochopit.
Já mít tu příležitost,jakou jsi měl ty,využil bych ji a to s velikým rozběhem,protože to se nepodaří každému,jen tak...a je to určitě velká čest něčeho takového se účastnit,vědět,že děláš něco dobrého i pro ostatní,kamarády,.do budoucna...ALE skončit takovýmto způsobem s firmou,kdy ti všemožně vyjde vstříc a ty se jí zato odvděčíš způsobem ,který zde ani nemohu nazvat,..protože to jednoduše nejde..snad jedině,že ji pohaníš,neřkuli"pokálíš" způsobem,jako kdyby ti provedla nevím co..Pokavad jsi něco měl proti,měl jsi to vyřídit jako gentleman, osobně, v soukromí,..tímto si maximálně "uděláš ramena a vysekneš" ostruhy u pomlouvačů a podobných individuí a budeš jejich hrdina! Tvoje věc...
Ale takto se nechová čestný člověk,řybář,který něco "dostal umožněno" výhodně vůči ostatním...zlob se na mne nebo ne,je to můj názor,za kterým si stojím a budu si stát...nesoudím tě jako člověka jako takového,ale jako osobu,která něco pro někoho dělala a pak když se(třeba nepohodli-nevím),tak háže špínu..to není na úrovni dospělého a študenta hodné,kde by Vás nějakou etiku měli učit,nevím..
toť můj osobní názor,kdo chce,porozumí,kdo nechce-ať nechápe..já se zde hádat nebudu..

NwillIam - Profil | Čt 18.9.2008 21:35:35 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

k-70: jen tak ze vzědavosti se ptam jake značky jsi spolu s "vaclavikem" testoval? O kvalitě Carp zoom tu nebudu debatovat ale třeba v této sezóně jsem na oliheň od václavíka nachytal stejné množství ryb jako na XXX Odysey od CCMoore. A oproti tomu jsem zase na Red Hering od Solaru a Maple 8 od Mainline měl tak jeden záběr. A muj kamarad na to ma svuj názor "Lepší hledat delší dobu místo kde svou montáž položiš než se řešit jestli je lepší oliheň od toho či onoho" a potvrdilo se to při delšim prochazenim dna a vody celkově jsme našli místa kde bylo vcelku jedno jaká tam byla koule. Záběr přišel ať dříve či později. Takže neuspěchy bych nepřikládal jen použitým nástrahám....

Nk-70 - Profil | Čt 18.9.2008 20:49:42

Tak a jsem volnej...........

Dobrý den pane Václavíku,

Původně jsem Vám chtěl poslat článek s názvem "Bojlís". V tomto článku jsem chtěl rozebrat kvalitu Vašich výrobků, ale jelikož by tento článek moc chvalitebný nebyl, nedával jsem si ani práci s psaním. Stejně by jste ho podle mě nezveřejnil, jelikož by jste si moc dobrou reklamu neudělal. A také se přiznám. Po dobu co jsem pro Vás dělal jsem Vaše produkty testoval s produkty jiných značek. A asi víte jak to dopadlo. I když máte jako jeden z mála nejvýhodnější nabídku pro testery co se cen týče, tak ani tento fakt mě neutvrdil v tom u Vás zůstat. Proto Vám oznamuji že končím !

Ted mám jen jednu otázku. Chcete mě někdo ??? :-)

NP1SK0T - Profil | Čt 18.9.2008 19:43:56

čau tady jsou ulovky na boili od vaclavika.

klub ochrancu a milovniku suchdolskych piskoven


NwillIam - Profil | Čt 18.9.2008 19:20:33

jeden z kapříků ulovených na václavíka

NwillIam - Profil | Čt 18.9.2008 19:18:08

Jinak boile od václavíka jeho 3 kg balení oliheň atd. Jsou povedené a už několikrát se mi stalo že i kvaltnější boilie v souboji s tímto boilie prohrálo.

NwillIam - Profil | Čt 18.9.2008 19:15:04

Nechci nijak zvlášť hanit tuto značku boilie ale na jejich koule jsem nechytil ani čudličku, ale co se pelet týká můžu doporučit halibutky o průměru 10mm ty se mi osvědčily.

Nm.s.k - Profil | Čt 18.9.2008 18:57:46

k-70 - ® : Vidíš to ,a tak si se za něj bil...

Nk-70 - Profil | St 17.9.2008 20:45:16

A aby to bylo vyřešené. Tak do konce tohoto týdne napíši Alešovi email, ve kterém bude napsáno že končííííím !!!! Kopi sem vložím. to abyste mi to věřili.......

Nmároš - Profil | St 17.9.2008 20:39:39

k70:Musím s tebou souhlasit,taky jsem začínal chytat na václavíka,ale poslední dva roky šla kvalita těchto koulí výrazně dolů......začal jsem radši chytat na vlastní nebo mainline

Nk-70 - Profil | St 17.9.2008 20:30:42

jediná ryba za dva roky testů ulovena na carp zoom. plovoucí banán

Nk-70 - Profil | St 17.9.2008 20:29:26

pár fotek. Tahle rybka a i ta dole na Makrelu v 25mm. Stará zásoba. Ted už se nevyrábí.....

NLuděk Černý(Lc1) - Profil | St 17.9.2008 20:29:18

k-70: Děláš mě radost))

Nk-70 - Profil | St 17.9.2008 20:27:45

Tak pro upřesnění. Konkrétně pro mejla. Na Václavíka chytám od začátku své kaprařiny. Což je nějakých 6let. Měl jsem na něj spoustu ryb a nééé malejch. Jen chci říct, že poslední dobou jde kvalita jeho výrobků hodně dolů. Bojlís co mi vždy jezdilo jako např. skopex-ořech, černá ryba, dále bojlís v 25mm jako krev, losos česnek a makrela se už ted nevyrábí. Velká škoda. A nevím jak tobě, ale bojlís co vyrábí ted se mi rozpouští. Nechápu proč. Asi vynechal nějakou složku. Jelikož působení proudu, raků a bílích ryb na to vliv nemělo. Viz testy ve sklenici s vodou. Promin, ale bojlís co se rozpouští není bojlís, ale peleta. Alespon já to tak vidím. A taky mi vadí spolupráce s ním. Poslední dobou neodpovíá na emaily. Bohužel nejsem jedinej kdo to tak vidí. A tím nemyslím jenom jeho testery, ale i obchodníky co prodávají jeho zboží. A svůj názor na Carp zoom radši ani psát nebudu......

Nmejla - Profil | St 17.9.2008 18:18:37

k-70 ted sem se kouknul na tvoji kartu a když čtu co tady píšeš, tak bys měl změnit foto ta ti tam nepasuje

Nmejla - Profil | St 17.9.2008 16:21:13

další fota

Nmejla - Profil | St 17.9.2008 16:19:12

další foto

Nmejla - Profil | St 17.9.2008 16:17:29

další foto

Nmejla - Profil | St 17.9.2008 16:13:26

Pošlu pár fotek kamaráda, který se vrátil po letech k rybařině, koupil si pytel krmných koulí od p.Václavíka na které i chytal, výsledek vidíte to jsou jedny z mnoha které nachytal snad se na mně nebude zlobit že jsem je zveřejnil.

NEl Duffus - Profil | St 17.9.2008 12:30:09

Pokud vyznáváš toto, co jsi napsal níže, nemá pro Tebe lov na boilies sebemenší význam. Kup si kukuřici, poskytne Ti mnohem více a za mnohem méně peněz... Sice mi není uplně jasné, jak Tě může bavit zdolávačka s 30cm kaprem, ale je to Tvoje věc...

broucek - ® Út 16.9.2008 21:00:16
El Duffus - ono když tech kaprů je 23 za dva dny tak je to super a jestli chytím 30 nabo 80 cm mě je jedno mám rád zdolávačku a je mě jedno zda na druhém konci visí 30 nebo 80 cm

Ncmolda - Profil | St 17.9.2008 10:39:51

cuchak jestli to bude jak na výpravu s kamarádama tak sice dva druhy přiznáš a dalších 5 zapřeš hlavně p.M....... PŘEJU TI HODNĚ ŮSPĚCHU AT UŠ KONEČNĚ PŘEKONÁŠ NÁKOU TU DVACÍTKU MYSLIM TIM RYBU

Ncuchak - Profil | St 17.9.2008 8:19:41

Jedu na třídení výpravu. Beru si dva druhy boili, jedno své a jedno od p.Václavíka. Napíšu jak to šlapalo.Jinak s touto značkou mam jen dobré zkušenosti.

NSAHIB - Profil | St 17.9.2008 0:08:08

mno,
jdu dneska brouci už chrnět,ráno točím tím kulatým v kabince,nerad bych se taky točil někde okolo švestičky,.takže zejtra se tu o5 uvidíme,mějte se čus..

NSAHIB - Profil | St 17.9.2008 0:06:11

petr12
určitě,bude to lepší 100%,.byl to jen můj názor,.však jsi to četl.-)asi tak nějak to bude..-)a určitě SZ

Npetr12 - Profil | St 17.9.2008 0:02:58

SAHIB-no vidíš to,jak to jde..tak ať ti šlapou dál..mě to jde zas na něco jinýho a od jinýho výrobce a taky na ně nedám dopustit...nebo svoje výrobky,ale opět a stále má a jen má zkušenost hovoří za vše..NIKDY OSOBNĚ OD CARPSERVISU NEKOUPÍM ANI SUCHÝ Z NOSU.-Přesvědčovat nikoho nemíním,rád si přečtu názor jiných..i ten tvůj beru,ale když něco vím na 100% tak se tím řídím.to je asi vše a scény může dělat jedině natrefená husa...co ty na to? napíšem si asi na SZ...BUDE TO MOŽNÁ LEPŠÍ...

NSAHIB - Profil | Út 16.9.2008 23:35:04 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

nazdar hoši,
každý má své,. co mi nevyhovuje-tak řeknu,nejezdí mi to na to a hotovo,ale dělat tady scény typu Václavík?FUJ?tak to ne hoši,.já třeba za dva roky mám ty nejlepší zkušennosti s Václavíkem, týden jsem byl letos na dovolené na Kořensku a konkrétně na krmnou směs od Václavíka-3.5kg, jsem tan nachytal 90% všech ryb..a že nej nebyl 90?100cm? to bejt nemusí,.ale šli na to kapři,jezdilo to,i fousatej kamarád mi to zaťal,.amuři,..takže tady to asi názvem Firmy nebude,.a pokavad mne chce o tom někdo přesvědčovat,že to je v něčem jiném,tak mu to dá práci a stejně mě nepřesvědčí..takže si myslím,že to úspěšný je dost a dost...
upozorňuji,že NEJSEM jejich skrytý agent,jsem pouze pouhopouhý zákazník,jako každý jiný...
ale prostě když to nejde,tak to nejde,ale dělat tady ty divadla,.to si akurát většina něco pomyslí,.a navíc..pokavad s Václavíkem půjdu na jednu-dvě výpravy a hnedka nečapnu do 2 dnů mega K-čko,-okolo metru,tak je každá směs FUJ? A to nemusí bejt zrovna Václavík,ale když ste ho tu vzali na paškál,..To snad ne,.snad jsou jiná měřítka!Nebo už jen při vyslovení jména firmy,někteří dělají,jako by je pálili v peci!Proč to? Zamyslel se někdo nad tím,klidnou,chladnou hlavou?..-)asi ne,ale na rovinu,když řeknu,že 50%,možná víc tady jede sjkrytou reklamu,a má za to kulůičky zadara,.(POZOR(nikoho nechci nařknout-moje soukromá doměnka),ale na jistých podkladech nasbíraných,.tak proto ta Děsivá slova,výkřiky hrůzy,zatracování firmy! ?snad ne..
vždyt to je úplně o něčem jiném..v první řadě o skladbě atributů,ze kterých se dané koule skládají + dalších mnoho faktorů...
když vidím některý z vás,jak křečovitě řežou do Václavíka,K-70-nic proti,ale nepochopitelné... a jen proto,že se jim na vejpravě zrovna na týdle nezadařilo,..ale já třeba budu takle řvát taky,že na koule který chytá zrovna on,že ho položí na lopatky Václavík,.protože já na něj nachytám...
a co pak bude říkat!uvidíte,jak mi pak vjede do chlupů..-)
je to prostě o chuti ryb,počasí + souhře mnoha dalších faktorů,který dělaj ryby rybama a záběry záběrama...a já když chytím kapra 55,nebo 65 na kouli,tak budu řvát,že to stojí za prd,že to je FUJ?jen proto,že neměl 95,že to nejni trofeják?to snad ne,to pak můžeme bejt komedianti na návesáku a je to jedno..
doufám,že to pochopíte tak,jayk je to myšleno..nejni to proti nikomu cíleno,ani skrytá reklama,
k-70-nic proti,jen jsi mi tam padl do oka s kritikou,jako jsou tam další,..
ale je to o zkušennostech si myslím hodně a jedna-dvě výpravy toho moc neřeší...vím o čem mluvím,jedu na Václavíka na krmnou-krmím,občas na to prubnu lapat,a jinak další od firmy kupuju,takže ryby mi na to jdou..
taky mám od Tandem baits,dneska sem si zrovna koupil od nich dvě chutě,.takže nejsem ortodoxní jedna firma a nic jinýho,taky zkouším,.vychytávám to nej,..ale mě prostě zatím nej,Nej vyšel Václavík a je to tak..

Nbudys - Profil | Út 16.9.2008 21:35:56

k-70 - ani se jim nedivím,já bych to taky nežral.Podle mě je to jen zase velkej třesk,reklamní kampaň a nikde nic.Nepoužíval bych to ani jako krmný boilies,protože bych si tím mohl zasrat celé krmné místo.Když už krmit,tak jedině tím na co chytám a chytám zásadně na své vlasní gule-aspon vím co v nich je

Nogon - Profil | Út 16.9.2008 21:33:05

k-70-:o)))))

Nk-70 - Profil | Út 16.9.2008 21:31:12

ogon Carp Zooma mi nežraly ani kapři v akváriu.......

Nogon - Profil | Út 16.9.2008 21:25:53

k-70 -to se ani nedivim protoze ten tvuj revir je dost navstevovanej:o) nekde jeste porad staci ty brambory a rousnice:) ale co se tyka boilie carp zoom tak to souhlasim s tebou je to vazne ulet:o)

Npetr12 - Profil | Út 16.9.2008 21:25:40

václavíkovy hotovky? no fuj!!!

Nk-70 - Profil | Út 16.9.2008 21:22:48

ogon co mě přimělo zmenit názor ??? Praxe ! Prostě jim to na mém revíru nechutí. Ani se nedivím, když si mohou vybrat z takových lahůdek jako je Lukáš Krása, Imperial Baits, Mikbaits, Jet Fish a další......Prostě ty mrchy šupinatý jsou čím dál tím víc zmlsaný. Nepřipadá Vám to taky tak ??? dřív jim stačily brambory, kukuřice a rousnice.

Nbudys - Profil | Út 16.9.2008 21:20:22

levné boilie je podle mě v ceně do 150 Kč za kilo

Nogon - Profil | Út 16.9.2008 21:18:46

k-70 -mas pravdu no:o)) ale co tak najednou?:O))

Nk-70 - Profil | Út 16.9.2008 21:17:37

Václavík je drahej při poměru cena - kvalita. Jelikož kvalita zdaleka neodpovídá ceně. Je spousta levnějších výrobků co Václavíka položí na lopatky......

Nogon - Profil | Út 16.9.2008 21:12:51

broucek -to se ti zda extra levny za 230 kc?:o)))))

Nbroucek - Profil | Út 16.9.2008 21:11:34

ale cena 230 za kilo ta je taky mazec

Nbudys - Profil | Út 16.9.2008 21:08:29

micard-co bys taky čekal od krmného boilie.Ono už název krmné boilie je dost nešťastné

Nbroucek - Profil | Út 16.9.2008 21:03:39

micrad - co chceš 5 kg za 350 kč, ale taková václavíkova Losos sardinka je na zimu super když tomu máš dip tak vůbec mazec za letošní leden mám 8 kaprů kolem 60cm

Nbroucek - Profil | Út 16.9.2008 21:00:16

El Duffus - ono když tech kaprů je 23 za dva dny tak je to super a jestli chytím 30 nabo 80 cm mě je jedno mám rád zdolávačku a je mě jedno zda na druhém konci visí 30 nebo 80 cm

Nk-70 - Profil | Út 16.9.2008 16:29:40

mejla nééé není to pomsta. Jen řikám pravdu....

Nmicrad - Profil | Út 16.9.2008 15:29:36

kamarád si na jaře koupil 5kg pytel kmného boilie krab této značky do itálie a musím říct že na to nebyl ani záběr ač na jiné boilie doma zrobené to jezdilo super (plno kaprů přes 90cm) , když jsme to zkoumali vypadá to jak vosková kulička s příměsí nigeru, vyšší řady neznám ale krmné určitě nebrat ani kvůli ceně