Vyroba boilies

Potrebo val bych poradit s vyrobou boiliesu..Klasicky udelam boilies,ale kdyz ho susim,tak zacne hned praskat a po uplnym vysuseni jsou v nekterych kulickach diry aji pres celej boilies..Chtel bych se zeptat,jestli je to velka vada,popr. jak by se tomu dalo zamezit...Predem diky..
Autor diskuse: Burry - Profil , 11.6.2007 kaprařina - nástrahy, návnady
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NNick 24 - Profil | St 20.2.2019 15:50:37

bacek >> 😁 mraženej. Ale jako že není tepelně upravených jsem měl na mysli. 😉

Nbacek - Profil | St 20.2.2019 15:40:29

Nick 24 >> tak je teda čerstvej a nebo rok v mrazáku :-D Jestli je rok v mrazáku, tak by jsem ho taky pomlel a přidal do tekutých složek a po jistotu projel ještě tyčovým mixérem.

NNick 24 - Profil | St 20.2.2019 15:29:39

Ok. Nepřijde mi škoda ho tam dát. Mám ho v mrazu už rok a na jídlo už nic moc na chut. Ale do boilies bude ještě dobrej. Ok díky za info..

Nchesper - Profil | St 20.2.2019 15:26:56

Nick 24 >> když ti nepřijde škoda dát to do boili tak to udělej jak ti píšu

Nbacek - Profil | St 20.2.2019 15:23:25

Nick 24 >> Já ti nevím, nechceš ho raději sežrát? Mě to přijde škoda cpát ho do směsi, když si můžeš koupit moučku. Kapr to stejně nepozná.

NNick 24 - Profil | St 20.2.2019 15:21:04

chesper >> to je mi jasný. Jen jsem myslel jestli někdo nezkoušel nějak experimentovat. Přesně toto jsem měl na mysli i já. Prostě ho dát do těsta a udělat kuličky a uvařit.

Nchesper - Profil | St 20.2.2019 15:13:41

Nick 24 >> když boili uvaříš tak už syrovej ten losos nebude přec,i jen ho rozemel

NNick 24 - Profil | St 20.2.2019 14:53:41

Ahoj, chtěl bych se zeptat někoho kdo vyráby boilies jak mám naložit s čerstvým lososem. Chtěl bych ho použít do boilies..mám ho nějak tepelně upravit??nechat fermentovat?? Rozmixovat?? Díky za každý tip...boilies už si dělám celkem dlouho ale ze syrového masa jsem ještě nedělal..

Nfishmen17a - Profil | So 26.1.2019 16:01:22

Když nevyrábíte,necháváte uvnitř pistole,ten válec s těsněním?

NSlavíček - Profil | Po 2.7.2018 14:26:21

jurasoft >> Neco podobneho se kdysy prodavalo na krmeni koulema ale na inpiraci dobry .

Njurasoft - Profil | Po 2.7.2018 14:10:50

Fishky >> pak hurá do stavby..

Ncechura09 - Profil | Po 2.7.2018 13:01:06

Fishky >> umím si tu kombinaci představit

NFishky - Profil | Po 2.7.2018 12:59:11

cechura09 >> jakože sejmout RS na sto metrů, donutit opalující se kočky na protějším břehu k útěku od vody, prostřelit sousedovi bivak, sejmout surfaře, sestřelit práškovací letadlo, vyděsit vodníka... Zapoměnul jsem na něco? Chtěl bys mít souseda, kterému neberou, má tohle a alkohol?

NPetr.J - Profil | Po 2.7.2018 12:18:55

jurasoft >> Hele že na takovou dálku nechytáš, ještě neznamená, že s tím nemůžeš začít. Tohle ti otevírá další možnosti dostat se do neprochytaných mist a přelstít tam ty nejopatrnější kapry, pravé klenoty našich vod, kteří přímo vybízejí k líbání, klinikování, focení , filmováni a tak. No pokud si to neporizuješ, nebo o tom alespoň neuvažuješ, nechápu na co sem takovou píčovinu dáváš.

Ncechura09 - Profil | Po 2.7.2018 11:57:50

jurasoft >> Dovedeš si představit, co se s tím dá užít legrace, po base piv, když ryby moc nejdou a seš u vody na tejden a dýl ??

Njurasoft - Profil | Po 2.7.2018 11:55:34

Petr.J >> na takové vzdálenosti nechytám. jinak na youteube je návod pro kluky, v usa s tím střílí brambory a kukuřici...jako zábava..a u nás jsme cvrnkali kuličky do důlku...

Nshow must go on - Profil | Po 2.7.2018 11:49:13

Petr.J >> To vis.....mladi...ty maji dneska vsude zelenou ve vsem !

Njkros - Profil | Po 2.7.2018 11:44:36

cechura09 >> Uz jsem videl team co " zavazel/zaletaval " pomoci dronu, takze bych se ani nedivil, staci jedno promo video ....

Ncechura09 - Profil | Po 2.7.2018 11:40:40

děsím se dne, kdy se s tím nějakej kaprtým vedle mě objeví.

NPetr.J - Profil | Po 2.7.2018 11:32:55

jurasoft >> To si určitě pořiď, to vyuziješ. Pro tebe ideální hračka.

Njurasoft - Profil | Po 2.7.2018 11:21:21

to video mělo být tohle

NFishky - Profil | Po 2.7.2018 10:50:36

cechura09 >> psal to v jiné diskuzi. "na delší vzdálenost si dávám bojku a zavážím....nepotřebuji házet s kobrou 100 metrů, nepotřebuji s bombou aby létala na 100 metrů..na 100 metrů si to zavezu a nakrmím lopatou..."
Válečky z kobry létají tak 40m šišaté kuličky létají z kobry mnohem dál 80 i 100m, ale létají do všech stran. Rozptyl je klidně 30m vpravo vlevo a o přesnosti nemůže být řeč.

Ncechura09 - Profil | Po 2.7.2018 10:46:27

jurasoft >> Znám to, peletama z kobry krmím na půl hektaru. Naštěstí si myslím, že je to tak dobře.....:)

Njurasoft - Profil | Po 2.7.2018 10:40:16

cechura09 >> z kobry banán co mám to lítá na +- autobus docela daleko...a člunem přesně na místo...
použil bych i tohle, dá se tu udělat doma, ale u nás je to zbytečné
https://www.youtube.com/results?search_query=Bait+L​auncher

Ncechura09 - Profil | Po 2.7.2018 10:32:32

Fishky >>
o člunu se Jura nezmiňuje.

NFishky - Profil | Po 2.7.2018 10:25:24

cechura09 >> na krmení z člunu je lepší lopatka :-D

Ncechura09 - Profil | Po 2.7.2018 9:56:03

jurasoft >> jak to lítá z kobry??

Njurasoft - Profil | Po 2.7.2018 9:42:14

A právě proto jsem před léty začal jezdit na revíry kde si zaplatím, že mohu mít (za určitých podmínek) auto za zadkem, že pořádná kadibudka je poblíž, že mohu použít i ohniště, že mohu chytat na 3 pruty 24h. A že na odpadky je tam i kontejner. Nicméně k otázce. I já si prošel vývojem a když dnes dělám koule tak ze suché směsi co koupím, do které přidám něco ze sebe a do které přiliju něco svého. A už dávno nedělám přesné kuličky (i když mám několik rollbalů) ale úplně stačí vytlačit hada a nakrájet na válečky. Kaprovi je to stejně šumák jaký to má tvar..

Ndrgy - Profil | Po 2.7.2018 9:16:00

Já chodím hodně chytat na Odru okolo Studénky. Taky tam jezdí rybáři z Ostravy automaticky až k vodě. Značky zákaz vjezdu zmizely, zůstaly jen trubky. To, že je revír v CHKO, to se neřeší. Mě sere, že když tam jdeš s děckama, tak všechno nanosíš a blbeček dojede autem na místo, nechá puštěné rádio a chystá si flek. Samozřejmě po něm zůstane po zemi hromada odpadků, sáčků, plechovek a jiného. Nejsou to vždy jen mladí kluci, ale častěji chlapi v našem věku. Dětem se to pak špatně vysvětluje.

NPetr.J - Profil | Po 2.7.2018 9:08:12

show must go on >> To netvrdím, ale tam co o tom píši jezdí mladí specimani. Obecně jsou mladí strašně ofrklý a nedodržují žádná pravidla.

Nshow must go on - Profil | Po 2.7.2018 8:49:52

Petr.J >> Oni to nejsou vzdycky jen mladi kaprari, kteri musi mit auto u zadku. Podivej se tady do jednoho jadra pivaru, vyznavacu nejmenovane znacky piva. Ty se verejne prezentuji fotkami s autem za zadkem. Pekna fotka je taky v otazce Kapri na feeder (nebo tak nejak).

NPetr.J - Profil | Po 2.7.2018 8:01:13

Slavíček >> Oni ti mladí jsou takový ofrklejší než jsme bývali my. Já maximálně chytal v noci, jinak jsem vše dodržoval. Co mě nejvíc sere, že jezdí autama tam, kam se nesmí, naprosto bezohledně ničí třeba cizí pole, do kterého si vyjedou kilometovou cestu obilím. Na jednom našem revíru to došlo tak daleko, že tam rybáři dali závoru, stalo se to, že machři závoru vytrhli, musely se tedy dát přes cestu panely. Na tohle místo jsem dříve rád jezdil, když se normálně jsem tam věci odnosil a nezdálo se mi to jako nějaký problém, no ale wostří musí mít auto za zadkem. Mohl bych pokračovat do nekonečna.

NSlavíček - Profil | Po 2.7.2018 5:21:47

Pítrsák >> Bohuzel je to pravda oni se snazi chytit rybu za kazdou cenu bez ohledu na nejaky pravidla .Pak to vozi kde je vyvazka zakazana i do hajenyho prostoru omezuji tim ostatni rybare v lovu vali klidne i 3 pruty a podobne.

NPítrsák - Profil | Ne 1.7.2018 21:58:16

Martin N. >> Ta reklama bohuzel asi funguje na mlady kluky co zacinaji,ktery maji ty testery za vzory a chteji bejt jako oni a pak to u vod podle toho vypada.Za jakejch podminek se ty ryby vytahnou,tim se radsi nikdo nechlubi.

NMartin N. - Profil | Ne 1.7.2018 20:07:48

Pítrsák >> Se divíš? Když do něj firma nacpe nějaký ty penízky, tak chce taky výsledky. Fotka v časopisu dělá reklamu.

NPítrsák - Profil | Ne 1.7.2018 19:26:50

Petr.J >> Já už jsem dlouho alergickej na ty debílky v tričkách a kšiltkách baits.Pro ně je fotka s velkým kaprem to jediný co je zajímá a jdou pro ní přes mrtvoly.

NPetr.J - Profil | Ne 1.7.2018 19:18:48

vaereckoff >> Tak si ji chraňte jako velikou vzácnost.

NPetr.J - Profil | Ne 1.7.2018 19:17:47

cechura09 >> Jo ja říkám kapucáři😁 maji většinou v ruce mobil a v uších sluchátka a nevnímají nic okolo.

Nvaereckoff - Profil | Ne 1.7.2018 19:15:05

Díky kolegovi, jsem našel malinkou vodu kde jsou krásný ryby :) amuri 80+,kapri 70+ a skoro nikdo tam nechodí, má to tak 2 hektary...

Nvaereckoff - Profil | Ne 1.7.2018 19:13:23

cechura09 >> kdo jsou kapucíni?? :)

Ncechura09 - Profil | Ne 1.7.2018 18:28:00

Petr.J >> Ještě je jedna skupina - kapucíni.....:)
Pěkně jsi to vystihl

NPYTLAKS - Profil | Ne 1.7.2018 16:02:57

Petr.J >> všeci se chců zviditelnit za každů cenu:-(

NPetr.J - Profil | Ne 1.7.2018 16:02:28

Paci. >> Začínal jsem taky sám. Někdy na začátku 90. let jsem začal dělat pokusy s domácí výrobou, protože koupené bylo na mě v té době hrozně drahé. Něco jsem vyrobil z dostupných surovin a ono to fungovalo. Nepotřeboval jsem se nikoho ptát, stačilo něco přečíst. No nakonec, internet v ČR tenkrát ještě nebyl, později MRK ještě v plenkách.... Ale jde to i bez pitomých otázek, jestli mám dát na kilo směsi 8 nebo 10 vajec a nebo jestli nějakého extraktu dávat 5 nebo 7 gramů... Nebo proč mi to praská... tak když to praská, tak přeci něco změním a udělám to tak, aby to nepraskalo a když jsem blbej a nedokážu to, tak holt musím koupit tričko, prapor a kuličky od někoho, kdo to umí lépe a abych se mu zavděčil, pusinkovat se s kaprama na videích s praporem v pozadí.

NPaci. - Profil | Ne 1.7.2018 15:55:20

Petr.J - Nedá se nic jiného než souhlasit. Mám štěstí, ze kolem mě je ještě pár takových vod, kde se dokážu opravdu schovat do toho křoví. Většinou jsem za blbce ostatním rybářům, protože ostatni si to zavezou.
Nicméně i tak když se najde někdo slušný, kdo mě požádá o radu na výrobu boilies, tak mu poradím. Já taky tak začínal. Bohužel mě v rodině nikdo k rybářině nepodporoval a táta to nestihl...
Tvůj postoj ovšem chápu.

NPetr.J - Profil | Ne 1.7.2018 15:50:07

Slavíček >> Ano, prapory musí samozřejmě být, bez nich to nejde. Potom taky točení videí s líbáním, klinikováním a pouštěním polochcíplých ryb zpět do svého domova. Už na tyhle kraviny začínám bejt alergickej.

NSlavíček - Profil | Ne 1.7.2018 15:41:55

Petr.J >> Bohuzel mas pravdu kde neco plave je naval u nas to neni lepsi .To uz jedny komediati aby se zavdecili vyrobci meli u prutu zapichlej prapor co vozi tymi na zavody a pak se divis ze pisu o lezeni do zadku z toho bych blil .

NPetr.J - Profil | Ne 1.7.2018 15:34:40

Paci. >> O samotě ze křoví, to zní hezky, leč v dnešní době už to je v podstatě nemožné. Chodím chytat jenom tak na půl dne na malý rybník, asi 8 ha. Rozkřiklo se, že je tam několik velkých kaprů a začaly nájezdy. Na takové vodě bylo 5 bivaků, každý kobroval jako o závod, jezdila zakrmovací a zavážecí lodička. Tvrdí a kovaní kapraři, ze kterých šel na první pohled strach měli trička výrobců, bez nějakého problému sypali kuličky přímo přede mě, kde jsem chytal s feederem 20 m od břehu. Po setmění ze všech stran blýskání foťáků, asi se jim podařilo sem tam chytit nějakého toho chudáka s rozpíchanou hubou. Tímto směrem směřuje kaprařina, takto to vypadá téměř všude. V pátek jsem byl jinde, odpoledne přijela auta a rozjela se kolona trakařů a zase ti podobní, moderní, potetovaní vysportovaní tvrďáci v tričkách výrobců.... chce se mi blejt. A to mám někomu radit jak má válet boilies, nasrat.

NPYTLAKS - Profil | Ne 1.7.2018 14:35:02

Knedla12 >> proč 50%?

NPaci. - Profil | Ne 1.7.2018 13:56:57

Petr.J - Petře trošku si sypu popel na hlavu. Jak už psali kluci tady v diskusi, na internetu se to dá pochopit všelijak. Ve většině názorů s tebou souhlasim.
PS: Není nic lepšího, než chytat hezky potichu, o samotě, ze křoví nebo rákosí a klidně na vlastní boilie za 70,- ;)

NPetr.J - Profil | Ne 1.7.2018 13:28:14

Slavíček >> Neměl by jsi o některých jedincích mluvit tak nehezky.

NSlavíček - Profil | Ne 1.7.2018 13:06:49

Petr.J >> Jeste by meli dat foto jak tomu milovanemu vyrobci libou ruce nebo rovnou prdel .Protoze nekdo to s tim lezenim do zadku aby to dostal o par korun levneji dost prehani .

NPetr.J - Profil | Ne 1.7.2018 13:02:20

Willow >> Fishkyho neznám a na závody nejezdím. Kdo ví na co chytá.

NPetr.J - Profil | Ne 1.7.2018 12:49:29

Paci. >> čím více lidí to odradí, tím lépe. Už teď není u vody k hnutí. A přeci jenom, není lepší, když si můžeš vzít tričko, kšiltovku a pověsit vlajku svého milovaného výrobce, než chytat na nějakou levnou domácí srágoru? Není krásnější fotka s líbáním kapra v kšiltovce LK baits než v nějaké rádiovce. Potom se krásně mohou vézti diskuze o tom, který výrobce má lepší kupičky a od kterého už bych si nekoupil nic... Je to nekonečné jako vesmír.

NPvl - Profil | Ne 1.7.2018 11:18:15

Paci. >> V "kuchyni" se také praží .. slad se také praží .. nejspíš vedlejší účinky nejsou . Možná pro lidi kteří mají nějakou nemoc ??

NPaci. - Profil | Ne 1.7.2018 11:09:55

Pvl - Má to i nějaké vedlejší účinky? Krom toho, že je to potom lehčí. Nějak jsem to neřešil, tak nevím.

NPvl - Profil | Ne 1.7.2018 11:06:27

Paci. >>" Všechno" co opražíš je aromatičtější .

NPaci. - Profil | Ne 1.7.2018 10:49:56

Maxi Sob - kuku nebo pšenici nakládám do "vývaru" z boilie a jaká je to paráda. Pak ještě povařím. Řepku opražím, příjde mi, že je potom aromatičtější.

Nkadlan - Profil | Ne 1.7.2018 10:40:54

Slavíček >> To chápu, ale jak jsem psal, nikdy jsem se potom nepíďil ( myslím složení směsí atd.. )

NMaxi Sob - Profil | Ne 1.7.2018 10:40:53

Paci. >> Tak ten partikl nepoužívejte stačí kukuřice, řepka, pšenice ...... 😀😀😀

NPaci. - Profil | Ne 1.7.2018 10:36:21

Slavíček - To není možný, partikl přece už dávno nechytá ;)

NSlavíček - Profil | Ne 1.7.2018 10:24:17

kadlan >> Suroviny sezenes uplne v pohode chce to pouze hledat .Slozity vubec ne chce to pouze aby to slo dobre koulet ve vode to uvolnovalo a to nej dulezity dobre to ochutit .Je hodne veci co se pouziva a pouze zvedaji cenu .Chce to se zamyslet a rict si proc to davam kdyz partikl chyta a neni v tom pomalu nic .

Nkadlan - Profil | Ne 1.7.2018 10:08:50

Paci. >> Chuť na to mám už delší dobu ale, nikdy dříve jsem to nedělal ani se po tom nějak nepíďil. Tenhle týden jsem hledal, pro mne vhodnou směs na výrobu ( chytám většinou boilie krvavý huňáček ) a jsem spokojen. Řekl jsem jsi, zkusím ho ušoulat. První zklamání je cena na kterou bych se po šoulání dostal a druhá když to pak tady čtu.

NPaci. - Profil | Ne 1.7.2018 10:04:54

Knedla12 - Teď opravdu nevím jak to myslíš :)
Každopádně ať se daří i tobě.

NDanda05 - Profil | Ne 1.7.2018 10:03:37

Paci. >> Dyť v pohodě o nic nejde, jen to prostě moc prožíváš :)

NPaci. - Profil | Ne 1.7.2018 10:00:50

kadlan - A je to tady...
Nic si z toho nedělej, jestli máš chuť, tak si to vyzkoušej.
Není to nic jednoduchého, ale výsledek za to stojí. Je tady dost lidí, kteří rádi poradí.
Hodně trpělivosti při výrobě ;)