Jaké boilies ted na léto???

Chtěl bych poradit jaké boilies by bylo ted dobré na léto na přehradu???
Autor diskuse: hackar - , 20.7.2006 kaprařina - nástrahy, návnady
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NAnachronix - Profil | Ne 8.10.2006 11:18:07

a šup tam

NFishky - Profil | Po 14.8.2006 16:34:13

soulfly: to se kouknu taky :) teda pokud mi k tomu dá možnost, ale mačkat ho nebudu...

Ncertbert - Profil | Po 14.8.2006 16:31:10

soulfly-koukal včera jsem byl na Jordáně s Rudolfem a zrovna volal Vláďa ta o tom vim a možná se i dostavim

Nsoulfly - Profil | Po 14.8.2006 16:27:10

certbert- čauves chystá se prej nakej sraz nejen feedrařů ve Veselí na pískovnách koukals na to?
Fishky- No dobrá každý máme svoje, rozhodně snad ani jeden z nás nevykuchá velkýho kapra aby se kouk co má v sobě. Já pouštim vše, ale občas se jim holt kouknu na to hovno. :-)

Ncertbert - Profil | Po 14.8.2006 16:17:29

soulfly-zdar chlape,nevim co pořád řešíte naposled jsem vnadil buřtama a chytal na uzený-:o))))))))

NFishky - Profil | Po 14.8.2006 16:08:33

soulfly: nepoužívám granule, ani víc druhů bobků. Chytám vždy celou "výpravu" jen a pouze na jeden druh :)) a ještě se mi nestalo, že by ho nežrali :))) vesměs je o mnoho důležitější předložení než koumat co jim šmakuje o krapet víc než to, na co jsi ho právě chytl

Nsoulfly - Profil | Po 14.8.2006 15:56:29

Fisky- Prostě když krmim granulema a více dryhy boilie třeba příchut merunka a jahoda a posere mě granulema tak dam aspon na jeden prut krmelec nebo když vykálí tu oranžovou merunku tak jí tam naperu. Ale jestli tě nebaví koumat výkaly tak to nedělej. :-))

NFishky - Profil | Po 14.8.2006 15:55:07

Pvl: neboj, nebude, mám pravdu a tím to končím :)))

NPvl - Profil | Po 14.8.2006 15:53:23

Fisky : tak to jsem rád , že jsme si porozuměli . A rozhovor nebude pokračovat do nekonečna :o§))) EDIT : ale ty ryby co z nich šlo krmení byli podstatně větší hmotnosti :o§))) a končím :o§))

NFishky - Profil | Po 14.8.2006 15:50:17

Pvl: b) :))) a důvod ti snad taky nemusím psát :)))

NPvl - Profil | Po 14.8.2006 15:48:10

Fisky : snad Ti to nemusím psát :o§) Pro mne a) je lepší :o§) A pro Tebe ??

NFishky - Profil | Po 14.8.2006 15:41:23

Pvl: a o čem to tedy svědčí??? je lepší první, nebo druhá tebou udaná varianta? + případně proč?

NPvl - Profil | Po 14.8.2006 15:40:13

Fisky : přesně tak ! Byl jsem svědkem, že z kapra návnada stříkala . Ale taky byl úplně prázdnej . Většinu ryb pouštím, ale také si nějakého za sezónu vezmu . Tak proto Ti oponuju . Je to zajmavé, ale bylo to tak .

NFishky - Profil | Po 14.8.2006 15:34:22

Pvl: jako něco ve stylu: návnadu nežerou, ale nástrahu pozřeli? (nebo chtěli pozřít?) Nerozumím, proč by to dělali?

NPvl - Profil | Po 14.8.2006 15:30:56

Fisky : tak to tedy nemáš pravdu . Jestli myslíš že Ti žerou návnadu.

NFishky - Profil | Po 14.8.2006 15:28:21

soulfly: když na boilie chytnu kapra, tak mu nemusím "masírovat" pupek, aby mi docvaklo, že to žral...

Nsoulfly - Profil | Po 14.8.2006 15:12:43

fishky- Dave má pravdu. A je to dobrý když vnadíš třeba boilikama robin red tak po pár dnech maj červený lejno :-) a máš jistotu že ti to baštěj a můžeš vnadit dál dost, samozřejmě se to dělá šetrně občas ho ani nemusíš lechtat.
Anachronix- Jsi to ale osel.

NFishky - Profil | Po 14.8.2006 11:00:58

Dave: stejně nerozumím, k čemu je to dobrý? Když krmíš - leze vesměs to, čím krmíš, když nekrmíš, leze to, čeho je zrovna v revíru dostatek (a kaprům to chutná) každopádně mu to řekne prd. Jinak jako důvod pro vyuzení 15ky je to určo fajn :o))

Nmacin - Profil | Po 14.8.2006 10:58:05

Anachronix: POkud zabiješ nějakýho macka, jen kvůli tomu aby si zjistil co má ve střevech, tak seš u mě "blázen"(hodně slušně řečeno).To Tvé "vydět" také pěkně bije do očí

NDave - Profil | Po 14.8.2006 10:56:52

Anachronix: pokud chceš zjistit co žere nemusíš ho zabíjet pokud nechceš, stačí polechtat kapra na bříšku a on ti to rád poví.( mírně zmáčkneš břicho před řitním otvorem nikoli,že mu vytlačíš všechny vnitřnosti.)

NFery | Po 14.8.2006 7:25:18

Anachronix-jestli kapra zabiješ je jen tvoje věc,ale neomlouvej to tím,že zjišťuješ co žere?!!!..

NFishky - Profil | Ne 13.8.2006 22:43:54

Anachronix: A co je v tom velkým kapru "vydět"? To by mě fakt zajímalo, jak "to" pak přidáš a chytáš o hodně víc...

NAnachronix - Profil | Ne 13.8.2006 22:34:11

kritik jj i 92 se podařila,ten pod mostem ma 85,vím o revíru Hluboká n/V tam sou pašáci ,já tam občas jezdim ale chytam tak padesátníky,chtělo by to tam jezdit častěji a prokrmit ale samotnýmu se mi nechce je to dost pro jednoho z ruky,přátelé i někdy se musí velkej kapr zabít aby bylo vydět co jim chutná,pak toho přidam větší složku a hned berou o hodně víc,myslím když 1 nebo 2 dva za rok obětuju že tím toho moc nepokazím

Nkritik | Ne 13.8.2006 10:11:38

Anachronix-okamžité ranní reference říkají,že máš pravdu a minimálně padesátka kaprů plave dál v Lužnici.Takže sorry,,jsem taky kaprař proto byla taková moje prvotní reakce.Jinak tantami praví,že se údajně podařila devadasát dvojka,je to pravda?

Ncertbert - Profil | So 12.8.2006 21:26:41

Bechyně?-tam ti nikdo nic nepoví-:o)))))

Nkritik | So 12.8.2006 21:22:24

Anachronix-Jsem zvědavý co napíšeš na "tulův" dotaz,jakpak to vlastně tedy je s tím pouštěním-nepouštěním.Sehnat pravdivé reference v jednom malém městečku s vysokým mostem by zas tak nebyl problém.

Ncertbert - Profil | So 12.8.2006 21:11:44

Anachronix-co to je za revír?

Ntulo - Profil | So 12.8.2006 20:48:50

Anachronix-co to první foto?Opravdu jsi hovado??

NAnachronix - Profil | So 12.8.2006 20:47:20

Míro vem si dovolenou a napiš na mail ,určitě si zachytáme,chce to využít dokud berou,už se těším že tam nebudu sám

NM!rek | So 12.8.2006 20:43:32

tulo - to ho asi Anachronix konečně šel pustit. to víš do mrazáku se mu stejně víc než jeden nevejde. :-D

NM!rek | So 12.8.2006 20:39:35

Anachronixi pozveš mě taky na ryby. Chytám už léta na Lužnici a takovíhle klády jsem ještě neviděl.
To by mě zajímalo kde je taháš? :o)

Ntulo - Profil | So 12.8.2006 20:29:47

Anachronix-se divím že maš foto od vody???

NAnachronix - Profil | So 12.8.2006 20:24:16

Vase zprava

NAnachronix - Profil | So 12.8.2006 20:22:16

a co říkáte na tohohle,chycenej na boilies vanilka

NAnachronix - Profil | So 12.8.2006 13:30:48

nemél jsem u sebe fotak tak jsem s nim odskočil vedle do areálu,na focení,jinak určitě se má dobře protože většinu kapru pouštim,to je letos už asi 50 kousek puštěnej

NJiří 22 - Profil | So 12.8.2006 9:00:14

Bylo tady mnoho řečeno o boili, ale to co se mi dnes stalo u vody. Nevěřili by jste. Mám hezky nahozeno a najednou plave na hladině jediná snítka listu z Vrby, jinak hladina čistá jako zrcadlo. V tom se vynoří metr od břehu loď - kapr, pánové dobrých 80 cm a nevezme si ten lístek? Potom se klidně ponoří. Tak a teď raďte jaké boili.

Nkritik | Pá 11.8.2006 23:34:16

Půlka v žaludku a ta druhá v mrazáku nebo celej v udírně,takový fotky "od vody" bych radši ani neuveřejnoval!

NPetr | Pá 11.8.2006 22:56:50

tohle asi neni fotka od vody,co? Takze kde ted chudak plave? V zaludku nebo v mrazaku?....

NAnachronix - Profil | Pá 11.8.2006 20:43:57

a stále berou i při velký vodě na Lužnici

NMarek B. - Profil | Pá 4.8.2006 18:11:23

Chytam na prichut banan!

NMcH | Pá 4.8.2006 16:16:43

Nevím jak ti poradit, každý má jiné nápady, ale já ti můžu říct že zaručeně ovoce. Na jahodovou příchuť mám skoro co náhod to záběr

Nplay baccarat online | Čt 3.8.2006 8:53:27

Recently play baccarat online for money?

Ncertbert - Profil | St 26.7.2006 19:06:37

Jiri 22-nemáš zač,to mi aby nestála řeč

NMilda - Profil | St 26.7.2006 18:23:00

jiří 22:My otázku přečetli správně,jen ty jsi špatně formuloval odpověď.Jinak je to tu uvedeno,že nemá smysl krmit ve velkém,ale jen pár kuliček na pva.a když už nějakou příchutí kmím,tak i na ni chytám,pod háček dávám jinou příchuť jen v případě,že je absolutní nezájem ryb a to třeba lupnu kombi příchuť na snowmana.

NJiří 22 - Profil | St 26.7.2006 18:14:32

Pánové díky za útok. Pokud někdo loví na vodě jako já kde jsou rybáři, kteří fedrujou tuny boilí asi nebude to pravé tam házet tuny dvě v domění, že ty ryby to vůbec spasou. V posledních dvou letech vzrostl počet lidí lovících na boili kterého se do vody taky háže mnohem víc, že je člověk kolikrát znechucenej. Každý by chtěl K90, ale jaké jsou možnosti? Dále je jedno jaké boilí si kolega vezme. Já chtěl doporučit příchuť pronikavou-kořeněnou, která by mohla být úspěšnější nad běžně prodávanými mixy. A pokud vezmu to, že přehrada bude dost prochytávaná a nakrmená, bude úspěšnější něco nového. Tím myslím jinou chuť a ne, že oliheň je novinkou na trhu, jak někdo mylně asi vzal. Jinak ta cena sedí a každý nemá tolik, aby mohl kupovat značkové za 850,- Kč. Takže pánové brzděte a přečtěte si otázku.

NMilda - Profil | St 26.7.2006 17:53:44

Jiří 22:To musí být dlouhodobá zkušenost,když je ta oliheň novinka(samo pokud nejsi tester,ale to podle toho,cos napsal,nepředpokládám).........

NFishky - Profil | St 26.7.2006 16:02:38

Jiří 22: Ty ty ryby totálně mystifikuješ :o)) zakrmíš 40ti kulkama od Václavíka a z toho se ti kapři jako mohou podělat po boiliesu s jinou přichutí? To ta oliheň je takovej shit že pak žerou fšecko ostatní s vděkem, bo co :o))) každopádně souhlasím, že kde kdo by se divil, jak by mu to "šlo"...

Ncertbert - Profil | St 26.7.2006 16:02:35

Jiri22-tak to musim nejdříve naučit kapry počítat.to bude pr....l až mi řeknou že jsem jim dal o 1méně.

NVasek - Profil | St 26.7.2006 15:55:08

All-Mám dobré zkušenosti s příchutí tutti-frutti od Anacondy

Ntulo - Profil | St 26.7.2006 15:54:45

Jiří 22 -jseš si jisty že to je tim Vaclavikem za 300???))

NJiří 22 - Profil | St 26.7.2006 15:30:48

Úspěchem v této chvíli je četnost vnadění boilí. Má zkušenost je taková 2-3 dny zhruba 15-20 kuliček nejlépe oliheň od Václavíka ( je to novinka a 3 kg za 300,-) 4 den méně tak 10-12 kuliček a 5 den úplně vysadit. Další den se budeš divit jak jdou. Hlavně boili trochu rozhodit ne přímo do jednoho fleku.Při chytání a na háček potom dej sladkou milk,tuti fruti, jahoda.Úspěch je zaručen, ale je to na delší dobu. Když tady čtu ty nářky, že nejdou doporučuji správně a s citem vnadit.V tom je polovina úspěchu.

Njosher - Profil | Ne 23.7.2006 18:08:24

Na D7 jsem byl středa a čtvrtek.Mraky cejnů a kapřích dorostenců.Na boilí nic.Šlo to na masňáky,rohlíkový boilí a chytací pelety udo.

Ncarpik(spinningman) - Profil | Ne 23.7.2006 15:02:46

plamen:aha,hmmm zajímavé.zkus magickou oliheň od mikbaits.ta na mušově chytá.

Nplamen - Profil | Ne 23.7.2006 15:00:28

ahma:5ka je mrtvá už 14 dní.hejbali tam s vodou a od tý doby nic.

Nplamen - Profil | Ne 23.7.2006 14:58:02

carpik:byl jsem tam předevčírem a celkem to šlo(na kukuřici),ale malí.ale chytali tam pěkný kousky na boilies,tak to chci zkusit,ale nevím jaký si mám pořídit.

Nahma - Profil | Ne 23.7.2006 14:54:41

Na 5ce to teda mrvé je. Vcera sem se vratil a vim co mluvim....

Ncarpik(spinningman) - Profil | Ne 23.7.2006 14:51:35

plamen:prej je to na dyji 7 mrtvé,nebere to

Nplamen - Profil | Ne 23.7.2006 14:40:57

cau,nevite na jaký boilies by šli kapři na dyji 7 na přítoku?

NAnachronix - Profil | So 22.7.2006 14:24:50

řek bych na toto léto je dobré boilies vanilka

Nhackar | So 22.7.2006 11:25:12

karelc:tak to je dobrý ...dík

Nkarelc - Profil | So 22.7.2006 11:10:34

hackar: zkusil jsem zadat do vyhledávače mikbaits a světe div se - našlo to jeho stránky :-)

http://www.mikbaits.cz/

Nhackar | So 22.7.2006 11:06:55

Kde se dá koupit boilies po internetu od mikt baits??

Nliborcarp - Profil | Pá 21.7.2006 22:16:27

Milda-jsem rád že jsi mě poznal a stím Magičem no nejdřív bych dal přirozenou,nádherně voní sama o sobě.

NMilda - Profil | Pá 21.7.2006 18:32:05

liborcarp:Hm,to je jiná,tak to už tě poznávám,to už jsi ty.
berry:obrá nástraha,ale snadno jí ryby zasytíš,tak s tím dělěj,jak psal liborcarp.jinak nech aspoň 24.hod.máčet,vezme si to hodně vody,pak povařit.Do té vody,ve které to máčíš,přidej třeba maggi,dobrý chuťový stimulátor.

Nliborcarp - Profil | Pá 21.7.2006 17:26:46

berry-je dobrá všeobecně ale musíš s ní opatrně.Doporučuji takovou jaká je nedochucovat.Mám na ní par kapříků tak do 70cm ale už jsem jí dlouho nezkoušel.Krmit max.půl kila deně apokračovat jen tehdy jestli jí kapři přijímají.Jak tam je dlouho tak na sebe naváže bahno a je flek zabetonovanej takže fakt sní opatrně.

NJIRKA | Pá 21.7.2006 17:24:29

Red Salmon od PUSTIL.CZ.
V čerstvý verzi přímo od něj je těžký něco nechytit !!
Naposledy tento týden na Labi ve dvou za dva dny
14 kousků nej 77 a 81 cm.