Nvenybit - Profil | Út 7.6.2016 23:57:11
Tak je to správně, lov 24h deně by měl být povolen všude a to po celý rok. Však vytahovat na 4h pruty z vody je nesmysl ,přežitek z totalitních dob ,kdy chtěli mít pánové po půlnoci lidi doma ,něco jako zákaz vycházení . Žádnej jinej smysl to nemá , nikdy nemělo a nikdy mít nebude. Říká se tomu LOV ryb. Už jen z toho faktu, že jde o LOV ,což je synonymum obživy ,je časové omezení naprostý nelogický nesmysl a vždy byl. Že většina lidí nemá v hlavě mozek a slepě stále tomuto buzerování a omezování rybářů tleskají, zatímco pár vyvolených na tom bohatne ,to je asi jediná překážka pro změnu těchto zákonů stovku let starých.
V této zemi a nejen zde je strašný bordel a příšerně nastavená pravidla, protože jako všude na světě je zde spousta hloupých lidí ,slepě tleskajících každé blbosti ,které nerozumí. Píšou se zde nesmyslné zákony, jako např .CHKO . Jedna z největších blbostí jakou kdy kdo vymyslel. Policajti objíždějící CHKO a rozdávající 2k pokuty za nocování v CHKO 100metrů od chemičky zamořující celé okolí .Ale ta nikomu nevadí ,ta totiž patří bohatým a na ty si nikdo netroufne, to pouze obyčejné lidi si troufají buzerovat omezovat trestat a "řídit". To je jen příklad,takových paradoxů jsou tisíce . Reálně nemá CHKO vůbec žádný význam, neexistuje jediná studie, která by potvrdila ekologický přínos CHKO, lidé v něm žijící si na zahradě udělají táborák a opečou buřty ,ale když přijede někdo cizí a udělá to samé 10m od jeho plotu na veřejném prostranství ,dostane pokutu jak kráva. Má to logický smysl? Odpověd nemá , jde pouze o diskriminaci určitých né vždy moc dobře specifikovatelných skupin lidí. A tak je to se vším. Jen mne udivuje kolik se vždy najde hlupáků ,kteří tleskají a podporují nesmysl , který si někdo bohatý učelově vydupe už po tisíce let to tak funguje . No ale to už odbočuju, takže za mne ano, zrušit omezení doby lovu po celý rok a všude. Pokud si někdo myslí , že vytažení prutů na 4h rybám nějak pomáhá ,že to nějak odrazuje masaře, že to působí proti pytlákům atd. Tak to nemá v hlavě v pořádku . Protože neexistuje jediná studie , která by to potvrzovala ani nemůže protože už z podstaty věci je to nesmysl. Dnes v 21 století se propastně rozchází inteligence lidí , zatímco jedna skupina zreguluje řeku , její břeh doslova vybetonuje a nakonec tam vyhlásí CHKO ve snaze zachránit ten titěrný zbytek přírody . Tak druhá skupina jen s užasem kouká na tu lidskou hloupost ,nesmyslné nelogické kroky a kroutí hlavou.
Jen v této diskuzi nestačím zírat, kolik lidí tu napsalo komentář , ve smyslu. "Tak to je konec Lipna " Já se ptám a to jako proč? To jako za ty 4h deně lovu navíc , rybáři vychytají všechny ryby? To je někdo opravdu tak málo inteligentní , že ho něco takového napadne? Aniž by pro to měl jedinej důkaz či alespon logické opodstatnění? No hlavně ,že jim nevadí ta asfaltová ciklostezka co si tam Holandané postavili kolem dokola celého Lipna. Stejně tak hlavně, že nevadí ciklostezka podél Labe skrze CHKO ochranářům , ovšem zavřít tam na 4h oči to je strašně špatné a je třeba to trestně stíhat. Doufám ,že se dožiju doby, kdy vláda hlupáků skončí. Všude na světě.
Nlipenak - Profil | St 7.5.2014 16:12:36
šmudla007 >> granulový hospodář to odůvodnil přemnoženým sumcem ,což je jenom zástěra hlavního důvodu proč povolit lov 24.. Minulý rok proběhl na Lipně ichtyologický průzkum a zcela jasně bylo konstatováno že v žádným případě není sumec přemnožen a zcela jasně bylo konstatováno že v jezeru chybí ryby ... víc to komentovat nemá cenu ... Za vším stojí jen vidina přílivu peněz nic jinýho v tom není... Až rybáři zjistí že utrácí peníze za vybrakovanou vodu tak se mu na to brzy vyserou a zůstanou tady jen ti co si spojí 24 s alko party s rybařinou a dělání nepořádku..
NDulf - Profil | Po 5.5.2014 17:11:44
Zdar.Co ho tady pranýřujete.Osobně v tom taky zas tak velký problém nevidím.Stejně jsou lidi u vody,akorát by měly pruty nahozený a ne ve stojanu.Místo stejně bloklý a když jsou slušný od 4do 12 ,tak bodou i od 12 do 4.Pokud jsou hovada ,budou hovada 24 hodin a nic se na tom nezmění.Osobně jezdím na revír kde je nonstopka a už ji ani nevyužívám.Myslím,že by zas tolik rybářů u vody nebylo,pokud by to bylo upraveno plošně.
Nzdepa - Profil | St 7.5.2014 0:42:38
Rybáři si lov nonstop nezaslouží. Pár slušných to bere jako další zajímavou možnost zkusit lovit ryby i v noci. Naprostá většina si však nonstop lov plete s nonstop alkoholovou párty v přírodě při nahozených prutech. Dokud se poměr neobrátí, tak nonstop lov nemá smysl.
Vycházím z vlastní zkušenosti při nočních kontrolách na přehradě Trnávka. Letos zde již lov nonstop není. Přehrada se ale bude vzpamatovávat ještě několik let. Po zavedení nonstop lovu se k Trnávce sjížděly party "rybářú" z celé republiky. Tito lidé obvykle přijeli na víkend nebo dovolenou. K vodě něměli žádný vztah a podle toho se tak chovali. Auta u vody, ohně, nepořádek, všelijaké přístřešky a hromady odpadků a hoven na všech místech. RS řešila co jí povoluje zákon. Auta a další věci nikoho nezajímají. Policie má dost jiných starostí.Celá situace byla neudržitelná a i Povodí Vltavy bylo dost nespokojené. Letos Rada ČRS vyjímku na nonstop lov pro Trnávku nedostala. Jsem zvědavý na letní sezonu, Věřím, že "rybářů" ubude, a situace se zlepší.
Možná se přesunou na Lipno. Rozhodně někam jezdit budou. Bohužel.
Přikládám několik obrázků. Typické lovné místo "rybářů". Partička lidí úplně namol, kteří nevěděli ani kde jsou a co se děje.Jeden se dokonce vykutálel z lesa asi po 20 minutách dohadování o počtu rybářů a a nahozených prutů. Řešit něco s nimi bylo velmi obtížné. Auto na břehu u vody v PHO II. stupně a za zákazem vjezdu byl jen detail.
Nelhierro - Profil | So 3.5.2014 10:31:02
Darcy >> Nechci sejčkovat, ale lov non-stop byl podle mě povolen jen kvůli následnému byznysu. Cestovní ruch za posledních 5-7 let na Lipně rapidně klesl, kempy, penziony a hotely v sezóně jsou poloprázdné. Mohu to soudit z vlastní zkušenosti. Tímto si zřejmě někdo slibuje příval rybářských turistů. Jenže to by Lipno muselo být zarybněno jako před 20 lety a místní podnikatelé by museli nabízet zcela jiné služby, než nabízejí. Takový kemp v Jenišově nabízí služby, které před 15 lety možná byly ucházející, dnes je vše za svým zenitem. Také koruna posílila, tudíž pro Němce, Rakušany a hlavně Nizozemce už Lipno není cenovým rájem. Za stejné peníze mohou vyrazit do Chorvatska, kde je i záruka dobrého počasí. Což na Lipně je vždy sázka do loterie.
Nlipenak - Profil | St 7.5.2014 13:30:03
Miláno BRH >> nikdo se nebojí že se bude plenit Lipno ,tam už není co plenit ale jde o to že v době kdy přišla opatření/ chráněné rybí zátoky, zvýšení míry nastražní rybky, míra všech ryb 20cm+, zvýšená kontrola RS / na to aby se stav jezera zlepšil a ono se to jezero začíná berchat a stav se začíná zlepšovat ale bude to jestě chvilku trvat tak přijde podpásovka lov 24h granulovýho hospodáře kterýmu je ve svý podstatě stav jezera u zadele , vidí jen peníze ..Veškerý úsilí lidí jenž tomu věnovali svůj čas , pujde do kopru ... Lov 24 přináší jen problémy a Lipno není na lov 24 připraveno , je to 5000 ha vodní plochy a 6 dobrovolnejch hajnech kteří fungovali nad rámec to není schopno všechno postihnout .. 24h lov na Lipně nebyl řádně připraven a nejsou pořádný pravidla , toto vše nahrává opět jen parazitům ...Slušný rybáři na tom budou opět biti nebot se svezou s těma co dělají nepořádek ,stráž nebude rozlišovat a mnohonásobně zvýší kontroly ale také hodně zpřísní ...
Nkritik - Profil | Po 5.5.2014 20:58:54
Rytíř >> Přesně tak.... Opravdu Nonstop v noci rybaří tak 5% rybářů.
95% rybářů chrápe, z nich je minimálně 40% pod vlivem nebo natolik našrot, že ani nevědí, kde mají pruty ....
Takhle si český rybář představuje lov nonstop.....:-))
NRytíř - Profil | Po 5.5.2014 20:44:44
Jen můj drobný poznatek od vody.Pokud není lov nonstop,tak dost rybářů opouští ještě před půlnocí vodu,tudíž ani tolika nepijí,prostě se tolik nekraví a tudíž není slyšet ze všech stran řev,nepadaj tolik zábrany atd...Ještě jsem defakto neviděl rybáře kteří loví nonstop bez řádné zásoby piv a šnapsu s grilem.
Nevím,bud jedu na ryby,nebo na piknik.Tot můj názor.
Nondra.soucek - Profil | Po 5.5.2014 15:59:41
masozrout >> To nevím, pytlák nejsem, ale zkušenosti z Mušova s markantním nárůstem přestupků po zavedení nonstopky hovoří docela jasně. Hovoří tak, že příležitost dělá zloděje. A to podotýkám, že tamní rybářská stráž je hodně na výši. Jak to dopadne na místech, kde není profesionální rybářská stráž, na to nepotřebuješ věštecké schopnosti.
Ale jinak musím uznat, že hloupost jsi vyplodil kardinální. To smekám.
NMorus - Profil | Po 5.5.2014 13:47:02
Asi mě ukamenujete ale zákaz lovu po půlnoci jen omezoval slušný rybáře. Rusáci a němci chytali stejně přes noc a když přišli o papíry tak si prostě koupili nový a chytali dál. A některý sumcaři co tam jezdili tak než aby celý montáže v půlnoci balili tak si koupili jen na víkend povolenku pro nečleny svazu aby kdyžtak přišli jen o ní. Pytlák bude pytlačit vždycky, a neřeší jestli mu někdo to pytlačení zakazuje po půlnoci nebo už vůbec, jestli má mít rybku nad 20cm. Pokud tam někdo kapraří, nevidím důvod mu povolit 24 hodin, často někde čtu jak největší kapři se chytaji v noci. Každej si může ponechat 2 ryby za den, jestli to nedodrží ve 2 v noci nebo ve 2 odpoledne už pytlák neřeší. Pokud budeme chtít na Lipně chránit těch pár posledních candátů, měli by tam být hájený a ten limit 20 cm taky má svoje opodstatnění. Ale jestli kaprař nebo sumcař stočí pruty v půlnoci a nahodí zase ve 4 ráno? Tím Lipno nezachráníme.
Nlipenak - Profil | Út 7.6.2016 21:51:18
tommaly >> pokud je to pro vas dulezita info tak ano a jinak za poslednich 14 dni i 8 pytlaku .
Njá 2 - Profil | Út 7.6.2016 20:15:15
L.K. >> Když jim je daj bez zkoušek, je jim blbý je sebrat...
Nchujar - Profil | Pá 15.8.2014 19:57:48
lipenak >> dneska jsem volal už 158 ... nikdy jsem to neudělal ale to co jsem viděl dnes, to už jsem neunesl...v Hůrce odbočka (navíc zákaz vjezdu) na povodí tam přijeli skopčáci a zaparkovali až v lese na poloostrově ... rozložili stany a jeste chytali na rybičky (cm nevim, ale jelikož s nima házeli cca 30m s obyč pruty tak pochybuju že měly 20 a víc cm) ... Naštěstí policie přijela a oni pěkně je zkasírovali, z toho jsem měl fakt radost .. ale pak jsem se podíval na velký Tajvan dalekohledem a chtělo se mi brečet...u skalky, která je u ostrova tam natažený celty, 3 stany a kouř jako by chtěli žádat o pomoc kouřovými signály :( ... škoda že nemám číslo na nějakou RS ... ale musim konstatovat, že se tohle neděje jenom na Lipně .. letos jsem jezdil často na hněvkovice, a to je teprve anarchie ...
PS ... já tě neobviňuji z tohohle bordelu ;) ...
NMiláno BRH - Profil | St 7.5.2014 8:34:48
všechno je to jen o kultuře na rybách. Bohužel u nás jsme stále někde v pravěku a tak se stále bráníme novotám. Na non-stop nevidím nic špatného a je to jen o lidech. Samozřejmě, že problém je i v tom, že u nás se napíše povolen lov non - stop od 16.6 do konce srpna, ale nenapíšeme např. za podmínek: bivak nebo stan v přírodních barvách, zákaz sakování ryb, povinnost mýt pytle na odpadky a uklizeno kolem lovného místa atd.... V případě nendodržení by nastala přísná sankce. atd... Dále by bylo řešení vytyčit jasné non - stop zóny! Věřím, že potom by se dal realizovat non - stop lov po celé republice a byl by klid od diskuzí jako je např. tahle kde se najednou někdo bojí, že mu bude někdo plenit Lipno.
Nondra.soucek - Profil | Út 6.5.2014 13:59:10
Pánové, nezbývá tedy než bojovat za to, aby vaše oblíbené revíry dosáhly výjimky ze zákona a mohlo se tam lovit nonstop. Už se moc těším, jak budete pak brečet, že rybáři vám ony revíry stačili zlikvidovat.
NDulf - Profil | Út 6.5.2014 13:40:22
Asi žijete někteří na jiné planetě.Pokud může RS chodit ve dvě ráno sbírat povolenky,tak zřejmě může chodit i na kontrolu.Co se týče Policie ,tak znám několik revírů,kde ke společným kontrolám dochází.Zřejmě je každému jasné ,že to dopravní policie není.Toto dle mne nejsou argumenty,ale nesmysly.Pokud chodí někde RS na kontrolu pouze přes den,tak je asi něco špatně.Teď jsem byl na šest dní na rybách a proběhly tři kontroly.Dvakrát přes den ,jednou o půl druhé v noci.Z toho jednou profi přes den.Tak asi tak.
NDenny - Profil | Út 6.5.2014 11:30:20
Dulf >> " větší pravděpodobnost kontroly od ryb.str,policie apod "
Tohle prece nemuzes myslet vazne.Vzdyt ti kluci u policajtu zestihaji spoustu jinych veci,cekat na prijezd poldu k bouracce 2 hodiny neni nic mimoradneho a ty se opravdu domnivas,ze by byli nadseni z toho,aby chodili po pulnoci kontrolovat rybare? A RS? Vyzkousej si to.Bez 3x v tydnu jako dobrovolnik od pulnoci do 4 rano s nekym kontrolovat vodu a pak bez na sichtu.Vetsina dobrovolne RS se na to vykasle a tech par profiku nema sanci neco uhlidat.
NMrknato - Profil | Út 6.5.2014 7:41:27
kritik >> No tak ten problém jsi zmínil. Kontrola celoplošného lovu 24hod je nemožná, jelikož by potom svazorybolov stál daleko víc, než rybolov na soukromácích. Povolenka by byla extrémě drahá a téměř nikdo by si ji nekupoval.
Lov 24hod a častější kontroly jsou trojským koněm, kterého se někdo pokouší ustájit ve svazoprostoru..... kdopá asi?
Nkritik - Profil | Út 6.5.2014 7:34:37
Dulf >> Chlast je vcelku vedlejší stránka věci, v některých případech hodně úsměvná....
Osobně v lovu nonstop taky nevidím problém, při splnění několika základních podmínek.
První je, že 24h lov bude povolen celoplošně, aby se rybářský tlak nesoustředil pouze na několik málo revírů. Dále, že rybáři budou opravdu lovit nonstop a né chrápat nas*ačky pod plachtou nebo v bivaku a že bude fungovat !! adekvátní kontrola.
V současné době je PČR ráda, že je ráda, do nonstopu je jí kulový a dobrovolná RS je kapitola sama o sobě.
Až svaz zajistí tyto podmínky, ať si povoluje lov nonstop jak chce a kde chce.
NDulf - Profil | Út 6.5.2014 7:10:37
Co tady pořád někteří melete o chlastu ve spojení se 24.Kurňa kde si myslíte že žijete.Za totáče na Orlasu chlastali chlapi ligu,někteří i do teď a i v budoucnu budou.To jsou argumenty?Leckde přemnoženej sumec,k jeho odlovu ideální doba mezi 12 a 4,větší pravděpodobnost kontroly od ryb.str,policie apod.Osobně v tom žádný problém nevidím,ale nemůžou to povolit jen na pár revírech v republice.
NMorus - Profil | Po 5.5.2014 17:05:20
splávkař >> nevím kolik stojí povolenka na víkend, ale pro nečleny bude asi dost drahá, předpokládám v řádu stovek. Ale pytlákům je to jedno. Na druhou stranu některý ty pytláci který chytaji přes čáru všechno pustí, prostě si jen chtěji zachytat přes noc.
NKamil68 - Profil | Po 5.5.2014 14:45:05
€mo >> Ano, máš pravdu ..je to pouze o lidech !Ale nesouhlasím s tebou v tom, že se u Vás nic nezměnilo vlivem 24ky.Sice nevím asi jak na jaké vodě,ale co vidím každý rok na L.Maře - jak řákáš,že si někteří berou i chem.záchod, tak to podle toho, jak to tam vypadá kolem břehů dělá asi tak 2% lidí.S prominutím, tam, kde je stín a nějaký porost a pěkné místo pro bivak, všude nasr.no,bordel kolem vody odpadky,pytle atd.Nějaký rok tam jezdím a zdá se mi,že je to horší a horší.Loni se snažili rybáři sesbírat odpadky kolem přehrady a pytle pak dali ke kostelu.Ještě za dva měsíce tam byly a bohužel odpadky roztrhané a roztahané od zvířat. A s rybami ...to nechám na každého uvážení.Zatím se mi nejvíce líbilo, tak bylo na Domaši ... a tam je vidět, že takový tlak na vodu zde není ...zatím.Takže 24ku raději ne ... i když nejsem absolutně proti,ale věř, že to přinese minimálně větší tlak od rybářů na vodu.To vidíme my tady třeba na Hněvkovicích.Už jen proto, že je tu 24ka sem jezdí daleko víc lidí z okolí 80km i véce a jen část je slušná jak píšeš ...bohužel ...Ať ti to chrčí a měj se. ...
NMrKos - Profil | Po 5.5.2014 14:24:40
Morus >> největším škůdcem našich vod je obyčejný rybář chytající dle pravidel a odnášející ryby taktéž z mezích pravidel... povolením lovu nonstop pouze umocňujeme tento stav a o další 4 hodiny prodlužujeme dobu po kterou lze lovit ať už kapra nebo candáta nebo jakoukoliv další rybu
otočit to do podoby že 4 hodiny bez nástrah ve vodě zachrání Lipno bych si netroufal, to opravdu ne, ale ty 4 hodiny jsou 17% celkového času jednoho dne a to není zanedbatelné číslo
N€mo - Profil | Ne 4.5.2014 9:01:44
Na Slovensku je 24 hodinový lov v 6 - 9 mesiaci už nejaký čas a myslím, že to nijakým sôsobom nepoškodilo vody ani prehy. Je to proste o ľuďoch. Keď niekto nechá po sebe bordel, tak to urobí aj cez deň aj v noci rovnako. A čo sa týka iného odpadu, tak osobne poznám partiu kaprárov, ktorý si nosia aj chemické WC so sebou k vode.
Ďalej mám skúsenosť, že akonáhle sa zotmie, tak 80% rybárov balí a na 50ha jazere zostaneme "asi traja."
Čo sa týka strachu z toho, že kaprári obsadia celé jazero, tak dodám len toľko, že v našich končinách nieje tak veľa bohatých ludí, aby vedeli celý týždeň sedieť pri vode a minuli 100kg boilí. Bežne na jazere stretnem tak najviac dvoch zabivakovaných kaprárov.
Keď sa vám 24-ka nepáči, tak môžete proti tomu bojovať, ale dajte tomu aspoň šancu. Väčšina z vás tu bojuje proti niečomu, čo v živote neskúsila.
NFlip - Profil | So 3.5.2014 12:13:37
computerfish >> Především by si dotyční měli uvědomit že Lipeňák,Candát a jim podobní tu otročinu dělají ve ve vlastním volnu.A že nikdo není zvědavej po nocích chodit na tu Nonstopku,kterou si někdo vymyslel a od vody jít do práce.
Takže než spustím nějakej nekontrolovatelnej čurbes,tak bych si měl zajistit i někoho,kdo na to bude dohlížet.
Nsplávkař - Profil | So 3.5.2014 10:39:52
lipenak >> Dokud bude svaz odbytištěm chovatelského přebytku a hospodář bude jen prostředky svazu zásobovaným nákupčím tak to jiné nebude.
To,že se najdou jedinci ,kteří jsou za kapra na Lipně rádi se nedivím,vždyť pro ,,rybáře,, těžko hledat vděčnější rybu.
Nlipenak - Profil | So 3.5.2014 10:26:12
Darcy >> to je práce p.Hladíka hospodáře Lipna ,jeho samostatná inicativa a lezoprdelky z výboru mu to schválili ,na argumenty RS a lidiček co mají dočinění s jezerem že Lipno není připraveno na lov 24 vůbec nereflektoval .. Přemnožení sumce jen záminka nebot ichtyologický průzkum jenž proběhl minulý rok hovoří uplně jinak ... Jediný důvod peníze !!
Nlipenak - Profil | So 3.5.2014 10:13:37
elhierro >> nekontrolujeme každýho rybáře jenž má nahozíno , denně je jezero monitorováno a máme celkem přehled kde se loví.
Nlipenak - Profil | So 3.5.2014 10:10:04
JACK68 >> Za to že legislativa ty nákupy povolenek umožnuje nemůže stráž , a brzděte hornoplánská nepopulární stráž se rusákům nevyhýbá a to by jste měl dobře vedet ..
NJACK68 - Profil | So 3.5.2014 10:06:02
Největší postrach sou německy hovořící Rusové.Když najede banda 5-10 masařů tak je RS raději obejde než aby přišli k ůrazu a já se jim nedivím. Zpřísnění prodeje hostovaček pro cizince by mohlo pomoct, ale když si jeden den povolenku koupí, večer o ni příde a ráno si koupí novou tak to je "paráda".
NRadunak - Profil | So 3.5.2014 9:42:39
Čau všem. Taky se přidám. Sice jsem cucak,ale na Lipno jsem jezdival už jako špunt s tátou a opravdu se to nedá srovnat s dneškem. Taky si nemyslím,že 24 extreme ublíží revíru,ale ať si každý opravdu sám sahne do svědomí. Spíš vidím problém s prodejem hostovacek kdejaké lůze,ať růžové prase z DDR,nebo bolševik(kteréžto úplně miluju). A ten opravdu sežere i ty žížaly,které musel koupit. A druhá věc,zkoušky. Kdejakej pitomec,kterej v životě nechtal zamává trojkou v na MO a ta mu to samozřejmě vydá bez ničeho. Hlavně,ze zaplatil a mají další čárku ve statistice. A nedávno jsem kecal s nejslavnějším prvním postřeleným porybnym u nás(Super chlap). Co ti kluci musí vše obehat a tak? Nezávidím. Takže v nich bych problém moc neviděl.
NTomas 333 - Profil | Pá 2.5.2014 23:27:48
kdyby se vsechni chovali u vody normalne a nezbejval by po nich bordel na kontejner tak bych 24 povolil vsude
Nchujar - Profil | Pá 2.5.2014 22:07:13
Podle mě ty 4 hodiny, co by byla pauza mezi půlnocí a čtvrtou ráno, to nějak neovlivní množství ryb v Lipně ... když bude RS dosti přísná, tak ono se to rozkřikne ;) nebojte ...
Nalda2211 - Profil | Pá 2.5.2014 21:04:33
LosPafkos >> ahoj jak podpasovka tomu nerozumim vzdyt muzou vykonavat i v noci ale ty pokuty a tresty za bordel a vsechny prestupky by meli bejt takove ze se z toho kazdej posere ale jak jsem rekl kazdej nonstop preci nic nenici a nekazi klidne cely rok
Nlipenak - Profil | Pá 2.5.2014 21:03:33
leguan >> nevíš o čem píšeš , neznáš skutečnosti a žiješ z toho co kde napíše kdejakej osel ...((
Nleguan - Profil | Pá 2.5.2014 20:23:26
Porybný musejí dělat pořádně svou práci a brát papíry. A nesvádějte to jenom na cizince. V nedávném čísle rybářství byl dlouhý článek jak místní pytláci plundrují Lipno jak tahají šnůry a berou vše jak malé tak velké . Například malé candáty nařežou a pak je znova nastraží na háček. A hlavně nevěřím tomu že místní tyto šmejdy neznají. Určitě jo ale nenahlásí je a pak se to svádí jenom na přespolní a cizince . 24 NONSTOP není problém, problém je špatná a nedostatečná kontrola rybářské stráže.
Npurkarak - Profil | Pá 2.5.2014 18:37:37
ahoj ,,než tu kravinu na lipně pohlaváři povolili tak se nejdřív měli podívat jak to vypadá na hněvkách přes sezonu nonstop ,,neskutečnej bordel ,,rozježděný soukromí neposečený louky ,,,auta na loukách za prdelí a neskutečnej smrad a bordel ,,,nechápu proč se tam chovaj dojíždějící nonstop rybáři jako cikáni ,,,na lipně to bylo prozatím tam kam jezdíme tot na vltavici v poklidu ,,čisto klid ,,ty čtyři hodky za stáhnutí prutů a prospání stojí ,,lipnu nonstop jako každýmu jinýmu revíru bohužel určitě neprospěje ,,
Nlipenak - Profil | Pá 2.5.2014 16:04:34
Lovem 24 jestě více zpřísní Lipenská stráž kontrolní činnost nic jiného nezbývá ...
NChosé 2 - Profil | Pá 2.5.2014 15:52:04
No tak se jim to přece jenom podařilo a bez nějakých zvláštních vyjímek. Když jim tedy na počátku šlo o snížení stavu sumců, které si tam před lety sami vysadili. Možná dokonce i stejní pánové.
Aby se Lipno opět stalo na candáty a dravce vyhledávanou vodou, tak tam povolíme 24 hod a hned na dva roky.Pamatuji, že takto podobně činovníci zdůvodňovali nasazování sumců, aby se Lipno stalo atraktivnějším revírem. Co my obyčejní rybáři o tom můžeme vědět? Třeba jim strejda z MZ, který tam má chalupu, zajistí sypání ryb z kouzelného měšce EU.Ovšem jen do příštích voleb, kdy ho vymění jiný, který má nevyužité pozemky třeba u Karlova mostu.ChKO Šumava se nachází mimo zónu bojiště, kde se dosud poctiví a pracovití členové RS budou muset setsakramentsky ohánět.