Lov nonstop na ÚN Hněvkovice (421 073) a ÚN Lipno (421 200)

Autor diskuse: kokotron - Profil , 2.5.2014
342 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NVENTO - Profil | Po 2.1.2017 14:19:37

FRANK71 >>
Moc díky, asi jsem se díval blbě, sypu si popel na hlavu.

    NFRANK71 - Profil | Po 2.1.2017 13:22:22

    VENTO >> Já to našel hned.
    Doplnění textu: 421200 – Vltava 30 – 32 ÚN Lipno – na revíru je povolen nonstop rybolov v období od 16. 6. do 31. 8. 2017. Uživatel revíru vyhlašuje tato pravidla:

    osoba provádějící lov ryb je povinna v době od 00:00 hod do 04:00 hodin osvětlit místo lovu bílým neoslňujícím světlem. Zakládání otevřených ohňů se pro tyto účely zakazuje.
    osoba provádějící lov ryb je v případě pokračování lovu ryb po 24. hodině povinna zapsat nesmazatelným způsobem do oddílu II. povolenky k lovu (Evidence docházky a úlovku) nový datum a číslo rybářského revíru. Pokud si osoba provádějící lov nepřisvojila v předchozí den žádnou ulovenou rybu, je povinna prázdnou řádku k tomuto dni proškrtnout.
    osoba provádějící lov ryb od 00:00 hod do 04:00 hodin smí lovit pouze ze břehu, je zakázán lov z lodí a z ostrovů,
    lov ryb povolen v úseku od silničního mostu v Nové Peci po přívoz v Horní Plané po obou březích,
    lov ryb povolen na celém Malém Lipně (zátoka oddělená silnicí Černá v Pošumaví – Hůrka),
    lov ryb povolen v úseku od přívozu v Horní Plané po hráz ÚN Lipno pouze z levého (východního) břehu. Místní povolenky se na tento revír nevydávají.

      NVENTO - Profil | Po 2.1.2017 11:59:40

      Slyšel jsem, že pro rok 2017 bude na Lipně opět nonstopka.
      Neví někdo jak je to ?
      Na netu jsem o tom nic nenašel.

        Nrybomil - Profil | St 6.7.2016 16:04:29

        venybit >> nepiš na MRK, napiš jinam třeba do parlamentu a náš to pořešené razdva :§)

          NRudolfikus - Profil | St 6.7.2016 15:39:39

          Zdravím a možná blbost,ale přidám taky komentář. Noční rybolov mám rád od dvanácti let, když sem jezdil se strejdou, který mě k tomu koníčku dotáhl a to je už nějakých 25 let. Kouzlo noci, je prostě úplně jiná rybařina. Přítelkyni jsem nakazil rybařením a vlastní papíry 5 let. Děda má na Lipně (Lojzovky) chatu, kde si přes den nezachytáš v klidu, chápu Lipno není jen pro rybáře. Jezdíme proto na druhou stranu kde se ještě dejme tomu chytat dá, ale 24 tam neplatí, tak vytáhneme pruty a mažeme na chatu, nebo tam přespíme. Druhé místo máme Lukavickou zátoku hezky v přírodě na druhé straně, tam si zachytáme i 24h. Ohledně bordelu, ano na obou místech se bordel najde, přitom jedno je 24 hodinovka a druhé není :-) Nonstopku bych z mého pohledu ponechal, kdo bude chtít pytlačit, tak stejně bude a bordelu možná bude o něco méně, ale kdo se nenaučil uklízet do teď, tak už stejně nebude. S přítelkyní se dostaneme na ryby málo, v sezoně děláme od 8:00 do 21:00 sedm dní v týdnu a i proto si myslím, že jsou někteří rybáři omezeni a na ryby už neodjedou, nebo stejně tam nemůžou zůstat třeba do dvou rána. Ještě k uklízení, když jedeme, tak beru i naše dva psy a i když si někdo může ťukat na hlavu, tak prostě když se udělá někde "bobek" , tak to vezmeme, hodíme do igelitky k ostatnímu bordelu a po cestě nebo doma to vyhodíme. Ohledně kontrol od RS, se na Lipno stěžovat nemůžu, dostanu se tam málo, ale kontrolován jsem docela často, na Hněvkách jsme byly kontrolováni jen jednou, přitom se dá říct, že to máme s docházkou hezky na půl (max.20-30 docházek, když seženeme do obchodu náhradu). RS příjemná a nikdy žádný zápis. Jednou už "nasjaně" přilítl maník od RS na Lipně, byl nepříjemný a vytrhl mi při hledání papíry z ruky, že si to najde sám, které jsou moje a které přítelkyni, asi ho někdo předtím vytočil, ale to byl jedinec, jinak všichni normální. Jak je známo, tak RS asi nedostává za svoji práci zaplaceno, dělá to ve volném čase. Ale možná by bylo ze strany ČRS k zamyšlení, kdyby RS finančně odměňovala za prokázání přestupku. Podle mě by to bylo ku prospěchu. Jestli to tak funguje, tak se omlouvám, jestli ne, tak je to k zamyšlení a tím pádem, by i RS kontrolovala častěji a nemuseli by slušní rybáři doplácet na lidi, které stejně nějaké 4 hodiny zákazu v pokračování své "rybařiny" nenapraví.

            NPeSteh - Profil | St 8.6.2016 10:54:45

            venybit >> To mi povídej, já chytal cca před 5 lety na Lipně poblíž Kovářova, byl jsem tam s rodinou a klukovi postavil stan. Přišla stráž a dostal jsem vynadáno za stan (protože nesmí být přístřešek s podložkou, asi by se poškodila pláž nebo co). Stan jsem hned samozřejmě sbalil.
            A jak to tam vypadá dneska? Nějaký boháči si vymysleli že se tam rozmydlí celá louka nad tím místem a začínaji se tam stavět penziony, pokácely se tam stromy kolem vody. To samozřejmě nikomu nevadí, ale stan je velkej průšvih. Nic proti stráži, kontroly být musí ale tohle na mě bylo příliš. Od tý doby tam nechytám, stejně tam začali jezdit rusáci v bavorákách co zmasí absolutně vše co chytí a dělaji si na břehu ohně. Stráž je sice údajně několikrát odtud vyhnala ale oni si koupí novou povolenku a za chvíli jsou tam zase.

              NDEDEK 36 - Profil | St 8.6.2016 10:52:21

              venybit >> klobouk dolu clověče.máš recht

                NRytíř - Profil | St 8.6.2016 10:28:15

                tommaly >> ano dělaj,to nepopíram.Ale při nonstopu se to násobí.Ten bordel tam po nich zůstane když odjedou.

                  Ntommaly - Profil | St 8.6.2016 10:25:50

                  Rytíř >> tak jim má rybářská stráž za ten bordel sebírat papíry a bude to o místě k lovu rybářský řád hovoří jasně jak má být uklizen...

                    Ntommaly - Profil | St 8.6.2016 10:23:55

                    Rytíř >> tenhle bordel tam ty lidi udělají stejně! at je povolen nonstop nebo ne.

                      NRytíř - Profil | St 8.6.2016 10:21:14

                      tommaly >> myslíš,že RZ záleží na tom jestli je nonstop nebo ne aby mohla jít na kontrolu?Jak si na to přišel,kontrolovat může jít kdykoli.Nebo máš takové poznatky když probíhá lov nonstop,tak musí jít pouze od 00,00 -04,00?

                      Náš lid není na lovy nonstop připraven.Kvůli čemu myslíš,že tohle je?Zasakovaný ryby,omlácený,přidušený,pomalu bez ploutví a karnevaly + chlív na břehu.Nájezdy na tyhle vody kde je povolen lov nonstop,nasr..všude kam se podíváš,místa zválený,že to kolikrát ani divočáci takle neudělaj.Všechno si udělaj lidi.A naši rybáři(neřikam že všichni ale drtivá většina) se u vody neumí chovat.Málo lidí jsem u vody viděl při nostopu kteří si po sobě uklidí a odvezou odpad v pytli.Zvláš když pak přijedeš po takových "rybářích" a všude kam se podíváš se válí hlavičky od 40cm kapříků,vnitřnosti jako když se seješ na poli doplněné šupinami a nechybí jako třešniška tomu všemu milion much a smrad který se táhne na dálku,tak je pak fajn u vody.

                        Nkakr - Profil | St 8.6.2016 10:15:15

                        venybit >>
                        Tři poznámečky.
                        LOV je synonymum obživy, nějak mi to nekoresponduje s hojně propagovaným chyťapusťáctvím či K70
                        Zákon a prováděcí vyhláška jsou z roku 2004. Fakt ještě byla tehdy totalita?
                        Kdo a jakým způsobem bohatne na zákonných dobách lovu?

                          Ntommaly - Profil | St 8.6.2016 10:05:58

                          douša 23 >> by museli chodit kontrolovat i v noci hudáci to je jasné že se to rybářské stráži nebude líbit... a většinou to bývá tak že ve vedení organizací jsou i členové rybářské stráže, takže to rozhodlo pár lidí... když se nad tím zamyslíl tak to vlastně vypadá tak že od 00,00 do 04,00 tam nikdo chtat nebude a nemusí se vlastně kontrolovat

                            Ndouša 23 - Profil | St 8.6.2016 9:56:17

                            Dle telefonátu s předsedou Jihočeského rybářského svazu je důvodem nepožádání vyjimky pro Hněvkovice nesouhlas rybářské stráže a místních rybářských organizací s lovem 24 hodin. Bohužel.

                              Nvenybit - Profil | Út 7.6.2016 23:57:11

                              Tak je to správně, lov 24h deně by měl být povolen všude a to po celý rok. Však vytahovat na 4h pruty z vody je nesmysl ,přežitek z totalitních dob ,kdy chtěli mít pánové po půlnoci lidi doma ,něco jako zákaz vycházení . Žádnej jinej smysl to nemá , nikdy nemělo a nikdy mít nebude. Říká se tomu LOV ryb. Už jen z toho faktu, že jde o LOV ,což je synonymum obživy ,je časové omezení naprostý nelogický nesmysl a vždy byl. Že většina lidí nemá v hlavě mozek a slepě stále tomuto buzerování a omezování rybářů tleskají, zatímco pár vyvolených na tom bohatne ,to je asi jediná překážka pro změnu těchto zákonů stovku let starých.
                              V této zemi a nejen zde je strašný bordel a příšerně nastavená pravidla, protože jako všude na světě je zde spousta hloupých lidí ,slepě tleskajících každé blbosti ,které nerozumí. Píšou se zde nesmyslné zákony, jako např .CHKO . Jedna z největších blbostí jakou kdy kdo vymyslel. Policajti objíždějící CHKO a rozdávající 2k pokuty za nocování v CHKO 100metrů od chemičky zamořující celé okolí .Ale ta nikomu nevadí ,ta totiž patří bohatým a na ty si nikdo netroufne, to pouze obyčejné lidi si troufají buzerovat omezovat trestat a "řídit". To je jen příklad,takových paradoxů jsou tisíce . Reálně nemá CHKO vůbec žádný význam, neexistuje jediná studie, která by potvrdila ekologický přínos CHKO, lidé v něm žijící si na zahradě udělají táborák a opečou buřty ,ale když přijede někdo cizí a udělá to samé 10m od jeho plotu na veřejném prostranství ,dostane pokutu jak kráva. Má to logický smysl? Odpověd nemá , jde pouze o diskriminaci určitých né vždy moc dobře specifikovatelných skupin lidí. A tak je to se vším. Jen mne udivuje kolik se vždy najde hlupáků ,kteří tleskají a podporují nesmysl , který si někdo bohatý učelově vydupe už po tisíce let to tak funguje . No ale to už odbočuju, takže za mne ano, zrušit omezení doby lovu po celý rok a všude. Pokud si někdo myslí , že vytažení prutů na 4h rybám nějak pomáhá ,že to nějak odrazuje masaře, že to působí proti pytlákům atd. Tak to nemá v hlavě v pořádku . Protože neexistuje jediná studie , která by to potvrzovala ani nemůže protože už z podstaty věci je to nesmysl. Dnes v 21 století se propastně rozchází inteligence lidí , zatímco jedna skupina zreguluje řeku , její břeh doslova vybetonuje a nakonec tam vyhlásí CHKO ve snaze zachránit ten titěrný zbytek přírody . Tak druhá skupina jen s užasem kouká na tu lidskou hloupost ,nesmyslné nelogické kroky a kroutí hlavou.
                              Jen v této diskuzi nestačím zírat, kolik lidí tu napsalo komentář , ve smyslu. "Tak to je konec Lipna " Já se ptám a to jako proč? To jako za ty 4h deně lovu navíc , rybáři vychytají všechny ryby? To je někdo opravdu tak málo inteligentní , že ho něco takového napadne? Aniž by pro to měl jedinej důkaz či alespon logické opodstatnění? No hlavně ,že jim nevadí ta asfaltová ciklostezka co si tam Holandané postavili kolem dokola celého Lipna. Stejně tak hlavně, že nevadí ciklostezka podél Labe skrze CHKO ochranářům , ovšem zavřít tam na 4h oči to je strašně špatné a je třeba to trestně stíhat. Doufám ,že se dožiju doby, kdy vláda hlupáků skončí. Všude na světě.

                                NFRANK71 - Profil | Út 7.6.2016 22:07:13

                                lipenak >> kolik máte v centrálním registrů trestanců. Někdo na Mrku psal, že skoro prd, neb je váš svaz nedává. Možná je to pomluva.

                                  Nlipenak - Profil | Út 7.6.2016 21:58:23

                                  tommaly >> asi by ses hodne divil kdybych ti tady dal vyslednost straze na lipne za posledni 4 mesice.

                                    Ntommaly - Profil | Út 7.6.2016 21:53:01

                                    lipenak >> tak to je super práce... Palec nahoru

                                      Nlipenak - Profil | Út 7.6.2016 21:51:18

                                      tommaly >> pokud je to pro vas dulezita info tak ano a jinak za poslednich 14 dni i 8 pytlaku .

                                        NMarten96 - Profil | Út 7.6.2016 21:40:14

                                        To mate burt. Neslusni rybari budou na Hnevkach chytat stejne 24h a delat bordel. Kontrol je malo. Nepovoleni vyjimky stejne nic neresi a bordel tam bude dal dokud se to nebude dusledne kontrolovat.

                                          Nvodar - Profil | Út 7.6.2016 21:32:36

                                          tommaly - Kaprařů dost.

                                            Ntommaly - Profil | Út 7.6.2016 21:25:43

                                            lipenak >> zajímalo by mě jestli jste již letos na Lipně chytli někoho kdo chytal dravce?

                                              Nlipenak - Profil | Út 7.6.2016 21:25:24

                                              tommaly >> vzornej.

                                                Ntommaly - Profil | Út 7.6.2016 21:19:00

                                                lipenak >> já se taky cítím jako slušný rybář... Ale nejsem protože když závažím druhý prut tak jsem nepřítomnosti u toho jistě zavezeného na břehu takže nepřítomnost u protu a druhý případ je když spím dva metry od prutů tak je to nevěnování se rybolovu... Ale jinak ryby pouštím a nepořádek si po sobě uklízí :-) tak jaký jsem?

                                                  Nlipenak - Profil | Út 7.6.2016 21:04:03

                                                  L.K. >> mas pravdu ,,slusni na to doplaci ale to je vsude slusni lide doplaci na zmetky tohodle statu ..

                                                    NL.K. - Profil | Út 7.6.2016 20:59:55

                                                    lipenak >> už mi to nebaví, slušný rybář na vse doplácí...

                                                      Nlipenak - Profil | Út 7.6.2016 20:57:29

                                                      L.K. >> malinko do toho vidim, .MO okolo hnevek si lov 24 proste nepřáli a svaz jim vyhovel, Na jednani o lovu 24 na lipne jsem byl pritomen osobne ,tady MO si lov prosadili a nebyli brany na zřetel argumenty lipenske straze ze lov 24 prinasi jen obrovsky neporadek a zasadni nedodrzovani pravidel lovu. Take po dobu lovu24 bude zvysena a zprisnena kontrola po cele nadrzi.

                                                        Nvodar - Profil | Út 7.6.2016 20:44:56

                                                        L.K. - Bohužel MO kolem Lipna chtějí lov 24h ,bordel je tam taky jako na Hněvkách .

                                                          NL.K. - Profil | Út 7.6.2016 20:38:58

                                                          lipenak >> "s ohledem na chování rybářů nebylo o výjimku požádání" je přesná citace od JÚS tak počítám že za dva roky se nepozádalo ani o výjimku na Lipno protože tam pojedou ty špatně chovají se rybáři když na hnevkovicich nebudou moc chtat nonstop tak se budou shlukovat na Lipně, a ono to ani plno lidí nebude vědět že se na hnevkovicich letošní rok nechystá nonstop tak přijdou o papíry a bude tu další argument jak jsou rybáři neposlušné...

                                                            Nlipenak - Profil | Út 7.6.2016 20:31:09

                                                            L.K. >> pokud to hodnotis na zaklade fantazie je to dost padny argument abych dale tuto debatu nerozvijel. At se dari kolego

                                                              NL.K. - Profil | Út 7.6.2016 20:22:12

                                                              lipenak >> všechno ty věci co tam ty rybáři dělali, já nevím jaké ale fantazii mám velkou... Ale když ÚS nepožádal o výjimku tak asi závažnější bordel když tím argumentuje...

                                                                Njá 2 - Profil | Út 7.6.2016 20:21:23

                                                                L.K. >> Je, to je pravda, a i když bych s tím rád něco udělal tak se svými 70 kg při 190cm si prostě netroufnu...

                                                                  NL.K. - Profil | Út 7.6.2016 20:18:56

                                                                  já 2 >> spíš jim je nemá kdo sebrat kontrol je strašne málo...

                                                                    Nlipenak - Profil | Út 7.6.2016 20:16:44

                                                                    L.K. >> tak jednoduchy to neni .co si predstavujes pod slovem bordel .

                                                                      Njá 2 - Profil | Út 7.6.2016 20:15:15

                                                                      L.K. >> Když jim je daj bez zkoušek, je jim blbý je sebrat...

                                                                        NL.K. - Profil | Út 7.6.2016 20:14:16

                                                                        já 2 >> Když ví že to je kvůli rybářům co dělají bordel tak jim mají sbírat povolenky a bude klid

                                                                          NL.K. - Profil | Út 7.6.2016 20:10:22

                                                                          Když ví že to je kvůli rybářům co dělají bordel tak jim mají sbírat povolenky a bude klid

                                                                            Njá 2 - Profil | Út 7.6.2016 20:08:05

                                                                            L.K. >> Taky v to doufám, ale na druhou stranu si nedělám moc iluzí

                                                                              NL.K. - Profil | Út 7.6.2016 20:02:18

                                                                              já 2 >> tak vám tam buď lhal, nebo nebyl obeznámen ten zástupce, v to doufám více jinak by dělali z lidí blbce...

                                                                                Njá 2 - Profil | Út 7.6.2016 19:59:58

                                                                                L.K. >> Já pouze reprodukuji slova zástupce kraje na výročce u nás na MO. Přesně na ty Hněvky se ho ptaly...

                                                                                  Nlipenak - Profil | Út 7.6.2016 19:51:36

                                                                                  L.K. >>ma pravdu ten Kepr.::)

                                                                                    NL.K. - Profil | Út 7.6.2016 19:45:00

                                                                                    já 2 >> na Orlík záda přímo rada ČŘS která hospodaří jako samostatný ÚS, jak píšu na Hněvkovice se nepozádalo psal jsem na JÚS a potvrdili mi to, že prý kvůli chování rybářů... Mám to v emailu od pana Kepra...

                                                                                      Njá 2 - Profil | Út 7.6.2016 19:34:45

                                                                                      L.K. >> Pán tvrdil, že na každý ÚS je určitý počet revírů, který může mýt 24 a JÚS to snižuje orlík...

                                                                                        NL.K. - Profil | Út 7.6.2016 19:25:06

                                                                                        Nevim jaké limity? Ministerstvo dává výjimku na dva revíru každému územnímu svazu...

                                                                                          NL.K. - Profil | Út 7.6.2016 19:23:40

                                                                                          já 2 >> nepožádaly protože MO v okolí Hněvkovice si to nepřáli, prý kvůli chování rybářů :-(

                                                                                            Njá 2 - Profil | Út 7.6.2016 18:53:47

                                                                                            L.K. >> Protože nemůže, alespoň nám to tvrdil zástupce kraje na výroční schůzi, prý už JÚS naplnil limit 24h revírů.

                                                                                              NL.K. - Profil | Út 7.6.2016 18:50:00

                                                                                              O výjimku na Hněvkovice vůbec JÚS nepožádal :-(

                                                                                                Nkokotron - Profil | Út 7.6.2016 17:30:27

                                                                                                Dne 24.5. bylo Ministerstvem zemědělství vydáno rozhodnutí č.j.:25163/2016-MZE-16232 , kdy se na žádost ČRS JčÚS se povoluje výjimka z denní doby lovu na rybářském revíru 421 200 Vltava 30-32 ÚN Lipno.
                                                                                                http://www.crscb.cz/cz/aktuality

                                                                                                  Nkritik - Profil | Čt 31.12.2015 10:17:34

                                                                                                  ŠimiBechyně >> Nijak. Lov nonstop na této přehradě se bude teprve projednávat a pokud bude schválen, vyjde formou dodatku nebo oznámením na internetu.

                                                                                                    NŠimiBechyně - Profil | Čt 31.12.2015 9:33:19

                                                                                                    Zdravím přátelé rybařiny,prosím vás jak je to pro rok 2016 s chytáním 24 hod. Na Hněvkovicích? Děkuji

                                                                                                      Nbore - Profil | So 18.7.2015 14:09:23

                                                                                                      Taky díky...

                                                                                                        NVENTO - Profil | So 18.7.2015 11:14:18

                                                                                                        Díky za info.

                                                                                                          Nkokotron - Profil | Pá 17.7.2015 19:29:24

                                                                                                          VENTO >> Jj,platí to i letos,takže na Lojzovce můžeš chytat nonstop.

                                                                                                            NVENTO - Profil | Čt 16.7.2015 22:09:30

                                                                                                            Chtěl jsem se zeptat těch co jezdí a loví na Lipně, jestli ta nonstopka skutečně platí i letos. Mám zaplacenou chatu koncem srpna na Lojzových pasekách a nerad bych přišel o povolenku, že lovím po půlnoci. Nevíte jestli to platí pro tuhle stranu Lipna. Píše se o východní straně, ale mě podle mapy a polohy moc východní nepřipadá. Za odpovědi díky

                                                                                                              Nlipenak - Profil | Ne 17.8.2014 9:51:30

                                                                                                              panTau >> složitý , nikdo není nadšenej z toho že přichází o noty .

                                                                                                                NpanTau - Profil | So 16.8.2014 20:16:41

                                                                                                                lipenak >> Jak to máš s přístupem lidí, když jim bereš noty? Obzvláštĕ, když je tam vĕtší banda?

                                                                                                                  Nchujar - Profil | So 16.8.2014 19:11:49

                                                                                                                  lipenak >> taky jsem koukal, že na druhý straně tam otevřeli (už teda zavřeli) kempy ... ;) jen tak dál .. :) .... na tom ostrově to krásně prořídlo, dneska jsem tam jel to okouknout :D a ani noha :D ... taky přemýšlím, že si udělám RS .. :) taky už mě to leze krkem, že jedni se snazí dodržovat řád a druzí se jim tlemí do xichtu :(

                                                                                                                    NŠína - Profil | So 16.8.2014 18:32:59

                                                                                                                    lipenak >> To je správný jen tak dál a všude.

                                                                                                                      Nlipenak - Profil | So 16.8.2014 16:12:19

                                                                                                                      chujar >> mám přehled co se kolem jezera děje a kde máme různě zašitý jakoby,,,rybáře,, ty co byli na valtrově s těma bílejma autama skoro až ve vodě, ty jsme taky řádně odměnili ale nelze vše ihned podchytit, no byl tam lov na více prutů a nezapsaný ušlechtilý ryby .. není za co děkovat i mě ten bordel co se kolem jezera děje štve ..

                                                                                                                        Nchujar - Profil | So 16.8.2014 15:55:55

                                                                                                                        lipenak >> mě bylo divný, že během chvilky vyklidili pozice ... po tom slejváku jsem se šel projít na houby a když jsem se podíval dalekohledem tak už tam nebyla ani noha...Jinak děkuju :) ... a můžu se zeptat, jaký prohřešky udělali?

                                                                                                                          Nlipenak - Profil | Pá 15.8.2014 20:27:15

                                                                                                                          chujar >> tak sem pred chvili v tom slejvaku tajvan co se tyka rybarskyho prava vyridil. jestli odjedou je otazka .jedni odjeli nezustali jim noty. u druhejch 2 byli v poradku zbytek bez not. jinak okolo projela sprava prehrady a kdyz jim to nevadi tak ryb.strazi to uz nesmi vadit vubec protoze taboreni neni v jeji kompetenci .

                                                                                                                            Nchujar - Profil | Pá 15.8.2014 19:57:48

                                                                                                                            lipenak >> dneska jsem volal už 158 ... nikdy jsem to neudělal ale to co jsem viděl dnes, to už jsem neunesl...v Hůrce odbočka (navíc zákaz vjezdu) na povodí tam přijeli skopčáci a zaparkovali až v lese na poloostrově ... rozložili stany a jeste chytali na rybičky (cm nevim, ale jelikož s nima házeli cca 30m s obyč pruty tak pochybuju že měly 20 a víc cm) ... Naštěstí policie přijela a oni pěkně je zkasírovali, z toho jsem měl fakt radost .. ale pak jsem se podíval na velký Tajvan dalekohledem a chtělo se mi brečet...u skalky, která je u ostrova tam natažený celty, 3 stany a kouř jako by chtěli žádat o pomoc kouřovými signály :( ... škoda že nemám číslo na nějakou RS ... ale musim konstatovat, že se tohle neděje jenom na Lipně .. letos jsem jezdil často na hněvkovice, a to je teprve anarchie ...
                                                                                                                            PS ... já tě neobviňuji z tohohle bordelu ;) ...