- Otázky a diskuse
- Seznam
- Diskuse
Rybářští průvodci a trenéři legálně a správně
Prosím, vynechte odsuzování současného stavu, prostě rešme jestli to lze provozovat normálně tak jako si zaplatím školu smyku, kurz potapeni, vareni, fotografovani, pruvodce po pamatkach nebo horach...
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.
načítám... - Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit všechny zápisy.
14x v oblíbených a 5x v ignorovaných.
Nkubas. - Profil | Ne 19.1.2025 10:21:36
NKopov - Profil | Pá 17.1.2025 13:14:31
Ale tady ti průvodci chytají hlavně dravce a s těma je to v našich vodách prostě horší. Když vezmu ryby zajímavé velikosti,tak ty nejsou na všech vodách ,na všech místech a k tomu abys je nějak pravidelně začal chytat většinou vede dlouhá cesta. A pak přijde tenhle průvodce,nedej bože tam ještě krom ukazování to lidem natočí propagační video a ty můžeš začít od nuly jinde. Krom toho já nevím jak to mají ostatní,ale mě na rybaření asi nejvíc baví ta cesta k té vysněné rybě. Trvá dlouho,nutí tě přemýšlet,furt něco zkoušet a vymýšlet. To je za mě ten nej zážitek a ta ryba na konci,to je jen třešnička. A tady ti průvodci a yutuberi,to jsou vlastně takoví zloději zážitků 😅.
Ale to je problém dnesni doby- každý by hned chtěl chytat hned co nejvíc a ty největší ryby. A pak když mu to nějaký tenhle jouda vlastně naservíruje dá se říct na podnose,tak si ten zákazník té ryby v podstatě ani nemůže vážit. Myslím že pro něj nemůže mít takovou hodnotu jak kdyby si ji vydřel a chytl svými zkušenostmi a vědomostmi.
NBulda 64 - Profil | Čt 16.1.2025 13:34:56
Nemáme tak obrovské revíry, aby nevadilo neustálé ochytávání ryb pořád dokola (a v mnoha případech jejich následný úhyn), navíc na svazových revírech...
Vidím to hlavně na Lipně.
Kdo je trochu soudný a není lhostejný, tak se mu tohle musí příčit, je to hnus ...
NDart Ness - Profil | So 18.1.2025 14:00:53
Hej jako sorry, ale už mi fakticky začínají lézt krkem lidi, co v diskuzích proti ostatním používají jako argument slovíčko závist.
Jděte už s tím do prdele.
Kam člověk vleze do diskuze, tam se vždycky najde primitivní exot, nebo pár exotů, co tohle vytáhnou - závist.
Ne! Nezávidím nikomu nic. Máš lepší vybavení? Máš. No a co. Máš lepší plat? Máš. No a co.
Máš lepší auto? Máš. No a co.
Každý v rámci svých možností a schopností.
Já nepotřebuju u vody výbavu za půl milionu, abych to měl u vody jak v obýváku. Vystačím si s nezbytným minimem v rámci možností, protože mi jde o jedinou věc. Dostat se k vodě, tam být nenápadný a zachytat si. Neberou? Tak přemýšlím jak na ně. Nepomáhá? Přesunu se.
Ono, jestli to nebude tím, že já se nehoním za rekordy atp.
Tady se to dostalo do stavu, kdy ti, co mají lepší možnosti a výbavu a už roupama neví co by a dělají u vody a na vodě bordel, čímž otravují rybařinu ostatním, tak jsou i patřičně vidět. Od tohohle bodu to už nemá s rybařinou absolutně nic společného. A pokračuje to medializací....
Pak ti, co to vidí komplexně, včetně mě, tak je jasné, že se nám to nelíbí.
Nčolkař,zloch - Profil | Ne 19.1.2025 11:32:32
N1Mara - Profil | So 18.1.2025 16:39:27
NPietro 1 - Profil | So 18.1.2025 11:49:12
už se vůbec nedivím kde se tento krásný koníček dostal, když čtu tuto diskusi.
Češi jsou národ závistivý a nikdy se to nezmění. Nestačím se divit co někteři tady dovedou vypustit za nesmysl jako třeba pan Vavřina. Tak když chce zakázat echoloty, motory, sondy a td. tak ať taky zahodí všechny věci moderní doby jako mobil,auto, počítač atd. Je to jen prostá závist nic víc. Chytám od dětství vic jak 35 let a jak tento koníček se kvůli takovým hloupým názorům změnil je až neuvěřitelné. Rybaření už není radost ale směs zákazů a nařízení. První si nakoupíme věci na bivakování u vody ,kdy je vše povoleno a hle najednou nesmíme nikde stanovat a ČRS chrlí jeden zákaz za druhým. Tak věci za desítky tisíc vyhodíme. To platí u lodí kdy můžeme na určitých revírech chytat ,ale ani jeden sjezd do vody není přístupný a složitě musíme prosit o klíč od závory třeba Slezká Harta aby jsme mohli docílit rybářského práva. Dále jde o zákaz trolingu. Nechají rybáře nakoupit drahou výbavu a pak tlak pár závistivců si prosadí zákaz. Tak když já nemůžu oni nebudou taky. A tak bych mohl pokračovat do nekonečna. Jenže ,když chcete na schůzi prosadit 10 ks dravců na člena za rok, lov na rybku sjednotit v celém ČRS min na 15 cm, zvednout míru okouna na 25 cm a udělat z něj ušlechtilou rybu nemáte šanci to prosadit proč asi? Pokud nebudou přísné podmínky které se budou kontrolovat a budou za ně sankce a doživotní zákazy lovu nikdy se nic nezmění. Znám spoustu rybářů ,kteří drtí dravce na malé rybičky ze břehu a to je v pořádku. Ale svedeme to na pár jedinců ,kteří si mohou dovolit koupit loď za milion, echolot za 200 tKč. Od nich by se měli všichni učit jak se chovat u vody.Je to hnus co se tady děje a
jak závist z nás děla totalni hlupáky.
A jen pro šťouraly mám plastovku za 20 tKč, obyč echolot a elektromotor. Za rok si vezmu max 4 ryby. A taky nezávidím těm, kreří mají lodě za miliony a špičkovou výbavu.
Možná nějaká pravidla vytvořit pro průvodcování ,ale zákazy nic neřeší jak někteří
závistivci tady navrhují. Všichni máte stejnou možnost chytat jako oni.
Sjednotit rybářský řád jak byl kdysi,upravit počty dravých ryb 10 ks na člena, sjednotit velikost rybky na všech revírech na 15 cm a zpřísnit sankce za těžké přestupky a vyřazování členů doživotně ze spolku.
A netrestejme lidi za to že využívají prostředky moderní doby.
NGrasel - Profil | Ne 19.1.2025 9:29:10
Novčák - Profil | Po 20.1.2025 22:27:26
Primárně proti tomu nejsem, i lepší prut Tě staví do výhody, protože Ti dá víc informací. Ale ty věčný kecy kolem, že to ryby nechytá a že to žádná výhoda není, už mě docela serou.
Novčák - Profil | Čt 16.1.2025 22:30:50
Letos jsem si kupoval celosvazovou P i MP povolenku, stálo to asi 8tis. S takovými náklady vydělávat cca 100tis. měsíčně není špatný.
Mě nevadí průvodcování jako profese, proč ne. Klidně i na českých vodách. Ale koupit si povolenku za stejnou cenu, jako pracující chlap, kterej odvádí daně a je rád, že v sobotu může na chvilku k vodě… Udělat si svoji “fabriku” z peněz lidí, kteří platí poplatky pro svůj koníček, ne profesi… Z mojeho pohledu je v těchto případech cena za povolenku sakra málo.
Nmilanpindryc - Profil | Út 21.1.2025 14:35:09
Velikost rybicky(uz i tech 15cm by pomohlo)
Omezit lode(nerikam uplne zakazat)
Po ponechani dravce odchod domu
Omezit pocet dochazek na dravce(jak na pstruhovce)
Klidne jen jednohacky na privlac
…
Jde toho udelat dost, hlavne to musi jit snadno zkontrolovat a ztizit chytani
Novčák - Profil | Út 21.1.2025 14:10:39
Další den jsem náhodou našel místo, kde jsem i ze břehu chytil pár candátů, nějakou štiku, okouny, fajn místo. Pak začala v okolí asi hodinu kroužit loď s obrazovkou, nakonec to kluci zapíchli na “mojem” fleku.
No a další den, když jsem na tohle fajn místo vyrazil, tak tam stály lodě čtyři.
Nevím, jak je to na Lipně v průběhu celého roku, ale co jsem viděl já, to byl regulérní hon na candáty. Navíc, rybář na lodi se sondou ještě neznamená, že ve vodě nekoupe rybičku. A před takovým počtem lodí, který jsem viděl, se ryby nedokážou schovat ani na Lipně.
Nmilanpindryc - Profil | Ne 19.1.2025 9:10:56
Vem si co tu na jizni morave mame za vody a kolik tady je rybaru. Ten tlak je tezko udrzitelnej a bez nejakyho omezeni se to zlepsovat nebude.
A ono se misto toho u nas v MRS jde opacnym smerem, rybaru pribyva, lodi pribyva, doba lovu se prodluzuje, vlaci se potocak v listopadu…
Muzeme debatovat co je horsi, lod, mala rybka, vertikal na hloubkach, podsekavani sumcu…
NF16 - Profil | So 18.1.2025 22:59:32
Dočetl jsem se že to pořádá Fidža. No nevím co bych měl schvalovat. Prostě ne. Takové aktivity jen na soukromých vodách. Tam takový průvodce zaplatí za pronájem vody a když je dobrý, tak ať si klidně vydělá...
NP!F - Profil | So 18.1.2025 20:59:05
Zhruba presne nula krát. Akurát máš matnú predstavu, že podľa toho nájdeš ryby, úplne zlú predstavu, že na tom sonare rozoznáš, o aký druh rýb ide a totálne naivnú blbosť, že si myslíš, že vďaka tomu tie ryby čo si našiel aj chytíš.
Podobný čuráci v stredoveku upaľovali čarodejnice, vieš o tom?
Za stav rybej obsádky z môže nenažranosť rybárskej základne, špeciálne kriplov, čo majú povolenku iba ako zdroj lacného mäsa, čo je tak polovica členskej základne.
Za stav rybej obsádky môžu dementi s ULkami, čo idú k vode s cieľom omatlať čo najväčšie množstvo pidirybiek.
Za stav rybej obsádky môžu naše stupidné zväzy, ktoré v hone za čo najväčšou členskou základňou a z toho vyplývajúcich peňazí ktoré tým pádom dostanú idú na ruku tým zmrdom, čo berú povolenku ako investíciu do plného mraziaku a kvôli nim sypú hromady kaprov a dúhakov do vody a serú na ich základné poslanie, čo je ochrana vôd a pôvodných druhov.
Poznám kopu ľudí s drahým člnom a top sonarom čo chytajú prd, poväčšine skoro nič. Sám som obdobný, mám celkom drahý čln, veľký sonar, bla bla, poväčsine mám privlastnených 0 rýb za rok. Baví ma voziť sa na člne, čumieť na sonar, viem o tom hodne. Ale vôbec nemám vplyv na rybiu obsádku...
Nechcem byť za kreténa ktorý ťa bude z niečoho konkrétneho obviňovať bez dôkazov, tak sa spýtam. Za tvoju averziu k lodiam a sonarom môže nevedomosť, alebo zakomplexovanosť a závisť?
Pretože reálny dôvod neexistuje.
Nsliver - Profil | So 18.1.2025 10:23:54
NMartin M. - Profil | Pá 17.1.2025 19:19:38
NMartin M. - Profil | Pá 17.1.2025 17:56:21
Njá 2 - Profil | Pá 17.1.2025 10:54:45
Npepa-č - Profil | Čt 16.1.2025 13:16:49
proč bych jako svaz mel nekomu dat povolenku s dvema přenosnýma mistama, když ted si ti dva musi koupit povolenku svoji. a jeste přenosnou, pak se tam pod jednu takovou průvodcovskou povolenku schova behem roku, kdovikolik lidi a to je kdovikolik neprodanych povolenek.
z pohledu svazu sílenstvi.
a pohledu radoveho clena, me tak trochu okradaji, by okradali.
Nroman - Profil | Út 21.1.2025 21:01:35
U vody je to krásně vidět-v sáčku jedno céčko kousek nad míru a ve vodě dvě pidi rybky bez lanka ---lovím štiky nééé.....přece můžu mít štiku + candáta 💩
A kapra můžeš jen jednoho-je jich ve vodě málo a musí být pro všechny......to je na zblití
Nmilanpindryc - Profil | Út 21.1.2025 15:28:14
NKopov - Profil | Út 21.1.2025 13:44:42
Jo na tom Lipně máte co vím min jednoho lojze co si tam na tom otevřel živnost. Velikost rybky je jedna věc a tihle průvodci další. Je to jedna velká skládačka.
Normální člověk třeba na té lodi nebude chytat třeba na těch hloubkách malé ryby. Prostě tam chytat nebude a nebo se po chvilce zbali jede do prdele. Ale tohle průvodci,závodníci,youtuberi ti prostě potřebují záběry za každou cenu. Aby bylo co točit,ukazovat,zákazník byl spokojený. To stejný závodníci. A teď co se pak najde kokotu co je začne napodobovat protože mu to připadá normální a přijde mi to podle lajku i in. Tohle je prostě problém .
NBulda 64 - Profil | Út 21.1.2025 12:38:48
A kolik tam máte min. rybku? ..bez omezení?
Chtělo by to sjednotit celoplošně a byl by pokoj.
Lipno- zvýšila se v minulosti na 15cm, pak se zvedla na 20.. už to začínalo mít efekt a břehaři si vybrečeli zase 15cm.. až to šlo zase do prdele.. mezitím se vynořili tihle průvodci😡, závodníci😡,.. a točiči videí, kterým prý Lipno přirostlo k srdci a je to jejich srdcovka..(hovno, protože to provařili, vágus a filip ukazovali místa na mapách a mladej vodička za kšiltovky a pár gum zval všechny, kdo má doprdele díru na Lipno, coby rybářského ráje..., z toho plyne, že jim na rybách záleží až na posledním místě, je to hnus 🥵)..
Teď se rybka vrátila svým minimem na 20, což je jen jeden díl ze skládačky jak by se to mohlo trochu lepší...
O 60 !! hnízdech na celé Lipno nemá cenu se zmiňovat, ale kéž by to inspirovalo do budoucna ;")))👍
NKopov - Profil | Út 21.1.2025 11:26:53
Ale ještě mě napadá jestli může být až takovy mentální rozdil mezi lidmi chytajicimi na rybku a lidmi chytajicimi přívlačí. Že by ti s tou rybkou šli hlavně pro maso? Nebo proč je takový propastný rozdíl mezi dvěma vodama kde se s rybkou smí a nebo nesmí? Já třeba s rybkou úplně nesouhlasím,ale zas bych ji nikomu nebral. To co bych udělal je prostě zvětšení její velikosti na 15 cm. S tím mírový candát nemá problém a zachránilo by to před zažránim spoustu těch menších kteří by dostali aspoň šanci dorůst
NKopov - Profil | Út 21.1.2025 10:49:58
Přitom znám třeba vodu kde se na rybičku nesmí a smí se tam jen vláčet . A ta voda nemá s candatem vůbec žádný problém. Tak kde je chyba?🤔
NŘízek 5,125 - Profil | Po 20.1.2025 9:31:24
nicméně- dost příspěvků k tomu lovu z lodí s využitím echa je v tom smyslu- že to vlastně ničemu nepomáhá, že to ryby nenachytá, že je to vlastně zbytečný,
tak mi jako vrtá hlavou, proč ty lidi investují nemalé peníze do něčeho, co je tak zoufale neefektivní, a dá se bez toho zcela zřejmě obejít. Proč si to tedy dělají tak složuté- tahat lod, spouštět jí do vody, zase vytahovat, lejt benzín do motoru, nabíjet baterky...., když, jak mi z toho vyplývá, uplně stejně musí zachyta ze břehu, bez toho voseru s tím materiálním vybavením.
Ale asi to nechápe nějak víc a víc lidí, protože těch dobře vybavných lodí neustále přibývá...
fakt je mi to tedy záhadou, proč se tak děje, když je to tak zoufale neefektivní.
smajlík.
NP!F - Profil | Ne 19.1.2025 20:00:31
NP!F - Profil | Ne 19.1.2025 19:48:38
NŘízek 5,125 - Profil | Ne 19.1.2025 9:08:58
Protože to na úspěšnost lovu nemá vůbec, ale vůbec žádný vliv.
Chápu to dobře?:-))
Nsumec 1950 - Profil | Ne 19.1.2025 8:11:44
NKopov - Profil | So 18.1.2025 20:37:38
Nbart.bm - Profil | So 18.1.2025 18:47:49
Naleš vavřina - Profil | So 18.1.2025 17:06:41
Když mohu hodnotit svou rybářskou cestu, ano, už vím kterým směrem jít.
NMartin M. - Profil | So 18.1.2025 14:26:51
Jo asi pro zacatek i stacilo, ale dokud to nemame, tak bude pocet dravcu klesat a nemyslim si, ze je rozumne ulovky dohanet vyssi efektivitou lovu a rozvolnovani pravidel ci zlepsovanim podminek (vice sjezdu pro lode), to ten ubytek jeste zrychli.
NKopov - Profil | So 18.1.2025 12:56:02
Stačí se ohlédnout jen pár týdnů zpět co se po upuštění vody dělo v Brně . Kolik si myslíte že tam po té masové rybarine a honu na vánočního candáta s malýma rybičkama a jejich kousky přežilo těch malých dravců ?
Ale to to stejně neřeší bohužel ty průvodce.
Npoldeci - Profil | Pá 17.1.2025 16:46:53
Člny a ani sonar keď zakážeš nič nezmenia, musia sa zmeniť samotni rybári
Nhraji - Profil | Čt 16.1.2025 12:39:08
Nbaronprašil - Profil | Út 21.1.2025 16:08:31
Nretrívr - Profil | Ne 19.1.2025 20:05:21
NP!F - Profil | Ne 19.1.2025 19:53:54
Problém nie je v spôsobe lovu, problém je v tom, že ryby chytá každý kretén a v tom, že zväz nejak zabudol plniť svoju funkciu a namiesto toho sa snaží vytvárať zisk.
Nbaronprašil - Profil | Ne 19.1.2025 17:28:19
Nkubas. - Profil | Ne 19.1.2025 12:53:36
NBulda 64 - Profil | Ne 19.1.2025 12:34:04
Já jsem se vyjádřil k průvodcům jako takovým..
Tys to pěkně shrnul fakt👍 ..:)
Kubo, ale kromě "průvodcovství" je tu ještě více věcí, třeba pořádání závodů v přívlači z lodí.. je to neuvěřitelná prasárna pro ryby 🥵🙈🙉..
Pak jsou tu závodníci lovící mimo závody a ti jonatáni, kteří jako "závodníci" chytají,, když to od nich okoukali na videích a napodobují je... množí se jak houby po dešti, rok od roku horší... a o účtě k rybám jenom kecají, opak je pravdou ;(
Novčák - Profil | So 18.1.2025 23:23:11
Když si jako nezávislý pozorovatel přečtu tuhle diskuzi, dopočítám se pár jedinců, maximálně nižších desítek a stejně se nikdo na ničem neshodne. Každej prosazuje svůj způsob rybaření, všichni odsuzujou ostatní, Ti co nemají lodě by je okamžitě zakázali, Ti co je mají by s nima nejraději jezdili i na pstruhy…
Každá otázka má řešení a dala by se vyřešit i u nás. Jsou země a revíry, kde průvodce je povinnost. Ne aby z Tebe vytáhnul kačky, ale aby dohlížel na to, aby ses u vody nechoval jako prase.
U nás se to snad časem taky změní. Ale k tomu musíme trošku dospět.
V současné době, kdy stále existují rybáři, kteří přepočítávají cenu povolenky na odnešené ryby a není jim blbý odnést ryby ze desetitisíce a ještě se tím chlubí… V době, kdy Ti co můžou, se snaží vyjebávat s odvodem daní a nedochází jim, že se z toho platí školství, ozbrojené složky, zdravotnictví atd., jinak řečeno všechno, co někdy budeš potřebovat Ty, Tvoje děti, rodiče apod.
Dá se vymyslet spousta omezení i povinností. Ve finále to povede k tomu, že oficiální průvodce nebude ani jeden, ale na netu jich najdeš zástupy.
NBulda 64 - Profil | So 18.1.2025 11:34:57
Když je průvodce a všemi prostředky, a to i značně nevkusnými, se snaží se svou činnost medializovat, parazituje na svazových vodách, bere za to prachy a ostatní rybáři jsou k tomu neteční, tak je to na pováženou ;(
Je bláhové si myslet, že přijdeš za Vojtíkem, Kubíkem, Filípkem a řekneš jim: chlapi, neděláte dobře, zamyslete se, takhle ne, škodíte rybám touhle vaší činností...,, a oni řeknou ano, máš pravdu, sundáme lajfky, jedeme teď jen na vesla a s bambusákem 🙉🙈🥵
Tady musí být nějaký tlak na to, aby tohle nebylo možné.
Zná někdo pohled svazu, funkcionářů, na tuto problematiku?.. byla by to asi předlouhá cesta, když si vezmu zákaz pořádání závodů z lodí na Slapech a pod.. vyjímky, vyjímky vyjímek.. a závod je nakonec byl stejně ;(
NPike - Profil | So 18.1.2025 8:11:18
A tak je to u nás všude. Hovno politici, děláme si to všechno sami. Na druhé se to jen svede.
Fakt mi tohle nebaví. A nejhorší je, jak kolikrát ty porušovači kňučí. Jak malé děcka.
Nretrívr - Profil | Pá 17.1.2025 16:15:37
Za čím jde človk, který jde s průvodcem, jde za dosaženímnadstandardu, nejde po mase, nejde za přírodou. Pak tam dle mne nemá co dělat. Dědek retrívr
Npoldeci - Profil | Pá 17.1.2025 13:57:56
Naleš vavřina - Profil | Pá 17.1.2025 13:43:19
Proč je zde stále odmítán zákaz echolotu, live sond nebo motorů jako pohonu lodi při rybolovu. Porušení zákazu ještě "okořenit" okamžitým zakazem rybolovu minimálně na 10 let a byl by klid.
Nebo touto kacírskou myšlenkou saham do svědomí tolika zde diskutujicim? Nebo opravdu mamon a hamižnost převažuje nad láskou k rybolovu? Se současnou technologií jdou vychytat oceány, co jsou proti nim naše nádrže?
Naleš vavřina - Profil | Pá 17.1.2025 8:34:42
Řešení musí být co nejjednodušší a účinné.
Nrazisdas - Profil | Čt 16.1.2025 15:09:26
Npepa-č - Profil | Čt 16.1.2025 13:05:22
to je jako bych zacal ja prodavat dalnicni znamky protoze mam ridicak.
Novčák - Profil | Út 21.1.2025 23:11:37
Do nikoho se nenavážím, taky chodím k vodě proto, že mě to baví a když už tam jsem, tak chytit rybu je super. Že mi spadne víc ryb? Ať spadne, chytnu si jinou.
Když už ale chytám s tím, že to nedělám pro obživu (což u nás asi nemůže říct nikdo), ale je to pouze můj koníček, tak se aspoň snažím minimalizovat škody.
A zase. Tohle je nějakej můj názor. Pak tady najdeš mraky oponentů, kteří Ti řeknou, že na ryby se odjakživa chodilo z důvodu obživy, takže co nejefektivnější způsob lovu je ten správnej. Když zkusíš upozornit, že už nejsme v 15tým století a ryby pro obživu už nikdo nechytá, tak jsi za kokota, proč teda chodíš na ryby. A taky mají pravdu.
Každopádně se asi shodneme na tom, že trojháky dokážou zkurvit daleko víc ryb, než jednoháky.
Nsliver - Profil | Út 21.1.2025 19:46:52
Nsliver - Profil | Út 21.1.2025 19:28:24
Já si myslím, že v nových podmínkách nejsou žádné možnosti přirozeného výtěru, špatným způsobem se dosazuje a moc kapra to završí. Navíc si myslím, že ta pouze několikaletá populace dravých ryb je nějakým způsobem míň odolná proti lovu a chová se to jako třeba duhák ze sádek, když to přeženu.
Mám podchycené jasné příklady.
Nmilanpindryc - Profil | Út 21.1.2025 17:37:34
Je fakt ze tu gumu se dravec muze naucit ignorovat ale zrat musi.
Nmilanpindryc - Profil | Út 21.1.2025 15:26:37
Ten druhej priklad (kde se candatovi dari) ma zakazano oboje jak rybku tak lod…
Takze si furt stojim za tim ze oboje usnadnuje lov, coz dohromady s nenazranosti lidi znamena nevyhnutelne konec dravcu.
Nbaronprašil - Profil | Út 21.1.2025 13:54:00
NBigFlies - Profil | Út 21.1.2025 11:40:46
Nmilanpindryc - Profil | Út 21.1.2025 0:12:58
Uplne stejnej efekt by melo cast reviru hajit, jenze uz ted si kolikrat neni kam stoupnout.
NRytíř - Profil | Po 20.1.2025 17:47:16
https://www.mrk.cz/Data/Bazar2/483171.jpg
Novčák - Profil | Ne 19.1.2025 20:23:25
Jak správně píšeš, zatím jen bezplatně parazitují na vodách, na jejichž zarybnění se skládají všichni členové ČRS a MRS.
Prvotní pravidla by asi mohly být jednoduchý. Zaplať si povolenku, udělej zkoušky na průvodce a doplať svazu ročně 50tis. za možnost podnikání na svazových vodách. Odvod daní už je mimo kompetenci svazu.
Asi nebude těžký dát něco takovýho na papír, ale jak to budeš vymáhat? Kdo se oficiální cestou k nějakýmu průvodcování přihlásí?
Všechno má řešení.Když zastavíš někoho na lodi, budeš kontrolovat, jestli není náhodou průvodce a on Ti sdělí, že chytá s kamarádem, moc toho nenaděláš. Když ho natočíš, jak přebírá peníze, už hraješ jinou hru. Jenže na to už potřebuješ spolupráci s PČR. A jedeme dál. Aby PČR mohla jednat, potřebuje nějaký podnět, obvinění apod. Kdo ho kdy dal?
Zmiňuješ i konkrétní jména. U těhle fešáků je fajn, že jsou tak blbí, že svoji činnost zveřejňujou na netu i na všech sítích. Když někdo bude chtít, najde je dřív, než ztracenýho psa. A minimálně úniky daní už by někoho zajímat mohly. Ale to by musel v první řadě chtít řešit svaz, u kterého mi přijde, že ho to vůbec nezajímá.
Nbaronprašil - Profil | Ne 19.1.2025 18:22:31
Njxr - Profil | Ne 19.1.2025 15:42:54
Nkubas. - Profil | Ne 19.1.2025 12:39:27
A o tom to celý je, to je meritum věci.
NEdmonde - Profil | So 18.1.2025 23:38:41
Kdybys byl aspoň upřímný a přiznal si to. Chces prostě chytat za každou cenu a proto k vodě taháš XY zbytečných krámů, ono to jiný smysl nemá, leda bys byl masochysta, co si to chce za každou cenu stěžovat.
Nsliver - Profil | So 18.1.2025 20:49:48
Naleš vavřina - Profil | So 18.1.2025 15:23:30
NMartin M. - Profil | So 18.1.2025 14:29:35
Npoldeci - Profil | So 18.1.2025 14:12:49
NRytíř - Profil | So 18.1.2025 13:12:02
Nsliver - Profil | So 18.1.2025 10:15:01
Naleš vavřina - Profil | Pá 17.1.2025 20:16:07
Jak jsi chtěl tu definici - pokud by byl (i vynuceny) zájem porozumět, muselo by stacit: "Zákaz použití veškerých elektronickych zařízení užívaných s cílem zjištění přítomnosti ryb, hloubky vody, reliéfu dna."
To je jen hrubý nástřel podoby definice, šla by ještě dopracovat.
Njá 2 - Profil | Pá 17.1.2025 19:30:58
Vývoj rybařiny nezastavitelně směřuje k průvodcování a samozřejmě bude zajímavá muškařina, vláčka a kapři. Problémy bych nehledal v dopadu na jednotlivé kusy ryb, problémy budou mnohem obsáhlejší. Devastace dna a příbřežních prostor, znečišťování vody, snahy o vyhrazování míst k lovu. Další tlak na zarybnění požadovanými druhy. Lov zejména v letních měsících, kdy jsou ryby náchylné na poškození kvůli horku a nakumulované na místech s kyslíkem apod....
NMartin M. - Profil | Pá 17.1.2025 19:16:01
NBigFlies - Profil | Pá 17.1.2025 13:35:06
NBigFlies - Profil | Pá 17.1.2025 12:52:46
Nmilanpindryc - Profil | Pá 17.1.2025 7:55:54
Na kaprarskych zavodech S2H na dyji5 je startovne 52 000 Kč a startuje 100 teamu, hadej kolik z toho ma MRS?
Npoldeci - Profil | Čt 16.1.2025 15:06:04
Jeho zisk je z predaja štartovného, občerstvenia-samozrejme ceny sú adekvátne ku štartovnému, neni to štangľa salámy za prvé miesto 😀
… takto to u vás nefunguje?
NMartin M. - Profil | Čt 16.1.2025 13:02:57
NBigFlies - Profil | St 22.1.2025 7:13:19
Novčák - Profil | Út 21.1.2025 23:33:04
Teď vážně. V současných technologiích, kdy i 15ti centimetrová guma se při nasátí ohne jak zvadlý péro, není potřeba používat žádný monstr háky a dopňkový trojháky.
Jak a čím kdo gumu oková, to už je zase individuální. Buď chci za každou cenu chytit, nebo se smířím s tím, že mi nějaký ryby spadnou, ale zvyšuju pravděpodobnost, že puštěnou rybu nepouštím skoro mrtvou.
Nbaronprašil - Profil | Út 21.1.2025 22:46:35
Novčák - Profil | Út 21.1.2025 21:32:01
Nsliver - Profil | Út 21.1.2025 20:57:56
Všechno špatně, ale komu to chceš vysvětlovat ?
Nkubas. - Profil | Út 21.1.2025 20:09:35
NKopov - Profil | Út 21.1.2025 20:06:37
NBigFlies - Profil | Út 21.1.2025 17:45:12
Je fakt ze tu gumu se dravec muze naucit ignorovat ale zrat musi"
Teraz si pekne popisal ako ide vychytat a znicit rozbehnuty dravcovy revir. Zle limity na ryby a navstevy rybarov ho dokantovali. Je to velmi jednoducha matika. A veru dravce nieco zrat musia.
Npoldeci - Profil | Út 21.1.2025 14:22:16
Pýtam sa preto lebo tiež som zažil vybavených rybárov ale tri dni nechytal nikto, ani na rybičku, ktorú tam dali záverom zo zúfalstva
Nechcem tu byť za obhajovateľa sonarov ale to čo niekedy čítam ide mimo prax tých čo o tom píšu,sonar je dobrá pomôcka, tak isto ako správne zvolená nástraha ale automaticky neznamená zapnem=nachytám
NKopov - Profil | Út 21.1.2025 13:49:58
Pak někdo řekne bac stanovit limit odnesenych ryb . Vždyť támhle Pepa je tam furt a zapsány má dva. Ale že jich Pepa za tu sezónu 20 malých dokurvil,to už nikdo nevidí.
Nkubas. - Profil | Út 21.1.2025 12:44:51
NBigFlies - Profil | Út 21.1.2025 11:12:58
NŘízek 5,125 - Profil | Po 20.1.2025 14:19:14
Diskuze "Pohádky pro malé rybáře" je jinde.
:-))
NŘízek 5,125 - Profil | Po 20.1.2025 13:30:30
pípáky, stojany a spol byly zavedený za účelem chytaní velkých kaprů, protože je to na ně vysoce učinná a selektivní metoda,
kdyby se daly dvacky kapři nachytat na plavačku u rákosu, tak by nikdo tu super kaprařskou výbavu nepotřeboval, že.
s loděma a spol je to nemlich to samý.
Npoldeci - Profil | Po 20.1.2025 12:59:41
Nbaronprašil - Profil | Ne 19.1.2025 21:47:28
Nsliver - Profil | Ne 19.1.2025 18:06:24
1. svaz
2. ano, zarybnění
3. porybní a hospodář
já bych ale nějak klidně zdražil i povolenku na lov z lodi. Třeba i jednodenní nebo týdenní online.To by bylo peněz na hnízda a násadu dravých ryb. Jenže uhlídat je, aby nesadili zas furt sumce nebo půlročka candáta je nadlidský úkol.
Čtenáři této diskuse také sledují
NFóry59799
NRybářsko-houbařské jádro .-)44828
NKulinářský kroužek aneb vše co se dá uvařit z ryb5781
NAkvaristika4245
NUdírny a uzení50929
NDokumenty z přírody kolem vody610
NSpolek pozůstalých GFC109950
NSprávný muž má v kapse nůž7900
NRybářský retro bazar.16771
NJakub Vágner vylovil z Vranovské přehrady monstrum. Za sumcem skočil šipku.615
Kde to žije - všechna témata
13:29NNesrovnalosti BPVRP vs www.rybsvaz.cz/seznam-reviru 33
10:12NShakespeare a vše kolem této značky 185
SoNÚhyn ryb laguna Dyje 7B (Bleskovka) 29
SoNKurz Teo Daška pro Otoše 274
SoNsonar humminbird fishfinder 323 11
SoNIBCC 2026 - veřejná diskuse 129
SoNDo Moravy se vrátilo 3000 jeseterů malých (Bleskovka) 40
PáNBoloňka a předpřipravené sestavy 19
PáNPstruhová sezóna 2026 237
PáNDaruji věci na ryby ... 887
PáNVelký Bílovec rybaření 50
PáNHlídač slev eshopů 736
ČtNStaré Česke rybářské vybavení 375
ČtNZ Nechranic odtéká minimum vody. Důvod potěší rybáře. (Bleskovka) 9
ČtNTFG přepravní vozík Juggernaut Barrow 44
Co je nového - všeobecné
StNBleskovka: Z Nechranic odtéká minimum vody. Důvod potěší rybáře.
. . . NBleskovka: Do Moravy se vrátilo 3000 jeseterů malých
. . . NBleskovka: Rybáři porušují pravidla. Porybní na Plzeňsku hlídají i z lodě.
. . . NBleskovka: Energetika vs. divoká voda: Kdo má větší nárok na naše řeky?
. . . NBleskovka: V Nizozemsku pomáhají lidé rybám překonat vodohospodářské stavby pomocí "rybího zvonku"
. . . NBleskovka: Velké zlepšení čistoty vody má háček - řekami tečou tuny neviditelné špíny
Akční nabídky
Sensas pelety Super Feed 650gZa 115 Kč
Klasické zakrmovací pelety. Můžete je použít jako přídavek do vašeho krmení nebo s nimi volně krmit rukou nebo prakem.
Tournament wafters 3/5mm od FeederBaitZa 139 Kč
NOVINKA: Závodní nástraha určená pro měkký plastový trn, bajonety nebo na gumový kroužek, dóza obsahuje dvě velikosti: 3 mm a 5 mm, 5 příchutí. Více na www.chytil.cz
Oznámení - obecné
Poděkování za sponzorský dar
Jménem MO ČRS Hluboká nad Vltavou bych chtěl poděkovat firmě Chytil - Ludmila Šustrová za poskytnuté dary na rybářské závody pořádané naší organizací. Děkujeme a moc si toho vážíme👍
Kalendář akcí - obecné
16.5.XX. Březská vydra
16.5.první ročník rybářských závodů...
16.5.Tradiční rybářské závody...
16.5.8. ročník memoriálu Karla...
16.5.18. Ročník rybářských závodů v...
16.5.Rybářské závody v Horním...
16.5.Pozvánka na tradiční rybářské...
16.5.Tradiční rybářské závody -...
23.5.Rybářské závody Hradčany u...
23.5.78mé rybářské závody na rybníce...
Doporučujeme prodejnu
RS Fish rybářské potřeby s.r.o
Havířov - Město, Hlavní Třída 438/73













