cim jezdite na ryby?

Zdravim chlapy,mam dilema,od zeny jsem dostal pokyn at koupim vetsi vuz,jelikoz kdyz tam narvu to svy nadobicko tak se ji tam ta 10 taska nevejde:-) mam vectru b.toz ted vybiram nakyho kombajna,pochlubte se se svyma karama,treba se necham inspirovat:-) krapet u me vede cadillac bls.da se poridit od kila a je to celkem obr,je to delany pro evropu takze zadnej zrout,ale to jen muj laickej nazor,tak do toho a diky,jooo a musi to dojet do chorvatska:-)
Autor diskuse: vara - Profil , 3.8.2016 všeobecné - ostatní
28 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

Nbrach - Profil | St 3.8.2016 15:39:08

Nejlepší rybářské auto...

    N1568 - Profil | Čt 6.11.2025 9:35:42

    Na delší výpravy....

      NSerjoža - Profil | Čt 6.11.2025 6:55:28

      Tímto.

        Notoš - Profil | St 3.8.2016 17:46:59

        ...již 50 let s nimi chodím na ryby a v poho...

          Nstandas - Profil | St 5.11.2025 10:23:29

          Teslou:-))

            Nrover - Profil | Pá 5.8.2016 14:21:20

            Kolo je holt kolo

              NMraroz (houba) - Profil | Pá 12.8.2016 17:20:38

              mně bohatě postačí moje stará klasika :D

                NF16 - Profil | Po 3.11.2025 21:54:47

                Chodíval jsem na ryby pěšky. Měl jsem to tak pětset metrů k řece . Poté na kole, když mi ho rodiče koupili. Pak vlakem a autobusem, když mě rodiče pustili. No a pak autem, když jsem si na něj našetřil. Dnes dost často zase pěšky, abych se alespoň trochu hýbal.😃

                  Notoš - Profil | Ne 2.11.2025 23:54:45

                  Já jezdím na ryby Pendolinem z Břeclavi směrem na Brno. U Ladné ten vlak zpomalí ze 180 km/hod. na 120 km/hod. a to je ta správná doba, kdy seskočím na nástupiště. Tam nasednu na koně, kterého mám půjčeného z místního ranče a klusem jsem za 10 minut u řeky Dyje. Tam nasednu do gumového člunu a pádluji lehkým tempem proti proudu až k Lednici. V Lednici nasednu na kolo a za 25 minut jsem na Nových Mlýnech. Tam opět nasednu do pramice a chytám přívlač tak 2 - 3 hodiny. Po ukončení lovu se nechám odvézt taxíkem až domů. Škoda jen, že nemáme u nás metro...To bych si rozdal závody s krtkem...

                    NPeterSzoke - Profil | Čt 4.8.2016 10:34:18

                    Síce ti to do Chorvátska nebude stačiť, ale ja s tým chodím na ryby aj 10 km :D Zatiaľ slúži, no za pár rokov to vymením za pinčla alebo nejaký skúter/motorku do 125 cm3 :D

                      NMurphy61 - Profil | St 3.8.2016 23:17:07

                      VW T3 Syncro a dobrodružství začíná...

                        Nsven - Profil | St 3.8.2016 17:07:11

                        Zatím tedy jen dvoulitrovým Nissanem ale do budoucna plánuju něco pohodlnějšího :-)

                          NStrakoš.sumci - Profil | Ne 11.9.2016 18:16:21

                          Hoši Pachero vyšplhá aj na strom:-)

                            Nvenca1 - Profil | St 3.8.2016 13:38:05

                            vara - >> Tohle je ideální stroj do terénu..-)) A do Chorvatska to možná taky dojede..-))

                              Nmlíčnák - Profil | Čt 6.11.2025 23:22:58

                              To synatora,já jen kolem komína Suzuki liána 4x4..., stará vrana.
                              Dokavad nezhije.
                              To Kuba zapadl na Islandu.,
                              Slabé, já měl bahno aj na střeše o)
                              Ale vyjel,odtah sem nepotřeboval.

                                Nsven - Profil | Pá 5.8.2016 13:18:23

                                vara >> Když vojenská technika, tak Gazík univerzál :-)
                                https://www.youtube.com/watch?v=mSOkI0dpCAw

                                  NAC/DC - Profil | Čt 4.8.2016 10:58:53

                                  No, nekdy je to taktak, aby jeden nemusel pěšky...:-)

                                    Nstandas - Profil | St 3.8.2016 19:25:13

                                    SEAT ALTEA XL 1,6 TDI - za pět litrů mě doveze kam potřebuji.:-)

                                      NLuckyno - Profil | St 3.8.2016 18:57:14

                                      Já jezdim mim 4kovym golfem, 1,6benzin
                                      Jezdim se svoji přítelkyní, která taky chytá a jezdime většinou na dvě tydeni výpravy a vozime sebou psa.
                                      Zatím se nám nestalo,ze by sme něco museli nechat doma a máme oba plnou kaprarinu :-)
                                      Ale už by to chtělo něco většího
                                      Mala ukázka, podotykam ,ze musím hodně skládat

                                        Notoš - Profil | Pá 7.11.2025 7:49:38

                                        mlíčnák >> ...kdybys měl Trabanta, tak bys neměl foto ,,zapadlého" auta...
                                        :-))

                                          Nčolkař,zloch - Profil | Po 3.11.2025 22:20:58

                                          otoš >> máš to vychytaný, jen to pádlování na gumáku bych změnil na veslování 😉

                                            NF16 - Profil | Po 3.11.2025 22:05:44

                                            otoš >> Oto, na Pendolíno rodiče neměli. Jsme z chudé dělnické rodiny.😃

                                              NTEZAR - Profil | Po 3.11.2025 18:10:26

                                              otoš >> https://youtu.be/dHmRLpNQBJU?si=T9o9RGX33CS_QT7d. Než si našetřím na tu létající motorku,tak na ryby jezdím touhle károu.Jen jsem se nestihl oholit a učesat, protože chci chytit co nejvíc ryb do mrazáku...👍

                                                Ngunkin - Profil | Po 12.9.2016 18:08:08

                                                Ahoj, Dnepr 650 cm3, 1973. Neskutecna prostupnost terenem a diky tomu, ze to neni kazdodenni dopravni prostredek, tak i "urcita shovivavost" spoluobcanu. Chce to ale poradne nalozit side, jinak ty pravotocivy zatacky jsou fakt adrenalin!

                                                  NŠámik - Profil | Čt 4.8.2016 21:00:55

                                                  Bydlím na kopci, tak žádný problém.

                                                    Nmarmyš - Profil | St 3.8.2016 16:42:16

                                                    Pokud někde nasypou kapry,,je potřeba tam být co nejdříve:-)

                                                      NZdenall - Profil | St 3.8.2016 11:28:55

                                                      ale šetřím na nové :)

                                                        NLosPafkos - Profil | Čt 6.11.2025 14:05:27

                                                        1568 >> 😁s celou familií

                                                          NTEZAR - Profil | Po 3.11.2025 18:01:58

                                                          otoš >> https://youtu.be/WL7Efr-sC70?si=MfPpU1tc2iBZUhGd. Otíku,chce to jít s dobou.Když si pořídíš tohle,tak budeš na všech přívlačových závodech zaručeně první!👍🤠 Akorát to bude chtít ještě investovat do čepičky s rovným kšiltem...🤩

                                                            NTarmo - Profil | Ne 2.11.2025 19:27:15

                                                            2016 a teď

                                                              NPlav - Profil | Ne 2.11.2025 19:20:50

                                                              Teď si ladím vybavení, ve stanu už to nejde. Vstávat 2x v noci ze země nebo se kroutit na lehátku už nemůžu. Snad budu ještě pár let dobrej, abych ho užil :-).

                                                                NParanoidní Schizofre - Profil | Po 12.9.2016 20:09:40

                                                                problém škodaservisu, stejně jako dalších autorizovaných, je ten že oni nechtějí opravovat, jen měnit za nové, zároveň automobilky nechtějí opravovat, ale prodávat nové, obtloustlí rádobymekánici nechtěj opravovat jenom inkasovat za chytrosti z diagnostiky atd, atd, do toho ještě čim lepší emisní třída, tim menší spolehlivost, prostě něco za něco....

                                                                za mě nejspolehlivější je bezkonkurenčně mergl 190sátka pětiškopek 2,5D 69kw......
                                                                ačkoli můj wv 1,6D 40kw (JK) si taky chrochtá spolehlivě.....

                                                                  Npepík 43 - Profil | Ne 11.9.2016 19:06:32

                                                                  fiat ulysse ,velké prostorné a hlavně spolehlivé autičko.

                                                                    NKruan - Profil | St 10.8.2016 8:45:00

                                                                    DaveX >> Manzelka jede ve voziku jo ?

                                                                      NParanoidní Schizofre - Profil | Po 8.8.2016 20:44:54

                                                                      sto lidí, sto chutí, ale pravda je jen jedna.....

                                                                        NSallySalic - Profil | Po 8.8.2016 10:19:10

                                                                        Jezdím Imaginárním vozem...ale občas na kole

                                                                          Nnofish - Profil | Pá 5.8.2016 23:06:02

                                                                          FockeWulf >> moc to žerete kolego, dacie jsou šílení pracanti.
                                                                          Nechtěl jsem se tu do toho míchat, vlastního off roada nemám, ale nějaké jsem si vyzkoušel, jako firemní auta a opravu při práci, v terénu. Ten duster je super auto. Nesmí si to koupit člověk, co si takové auto většinou kupuje. Tedy někdo kdo to má na okrasu a terén pro něj znamená mokrou trávu na zahradě. Musí si to koupit člověk, který chce levné auto, co umí v terénu, nevadí mu nic moc plasty, občas divné zvuky, každou chvíli nový škrábanec a chce levný servis a spoustu oprav udělat sám. Ony všechny Dacie jsou o tomhle.
                                                                          Jsou lidi, kterým není Dacie dost dobrá, ale ti si ta auta nekupují a neměli by je hodnotit, dokud s tím neodjezdí pár dní a nevyzkouší si to. Já zas celkem chápu, že si někdo koupí spíš Duster, než Hilluxe - už proto, že ta dacie je dostupná pro normální lidi za normální cenu a práci udělají stejnou, ona ani ta toyota není žádné terno, pokud budu chtít jezdit stovky kilometrů denně. Na práci to vyjde na stejno, ale díly a servis je zase hodně velký rozdíl.

                                                                            NMarPit - Profil | Pá 5.8.2016 22:16:46

                                                                            Japonec ;-)

                                                                              Ndrvoštěp - Profil | Čt 4.8.2016 22:28:59

                                                                              NAVI73 >> Teď jezdím s tímhle.Čekám na kreténa co sere vedle lovného místa ;)))

                                                                                Nretrívr - Profil | St 3.8.2016 19:47:46

                                                                                Já scharanem.

                                                                                  N1568 - Profil | Pá 7.11.2025 10:54:02

                                                                                  otoš >> Trabant se dá z bahna odnest...:-)

                                                                                    N1568 - Profil | Čt 6.11.2025 20:10:17

                                                                                    Kruan >> Tady jsem zrovna u vody....

                                                                                      NRudina - Profil | Čt 28.6.2018 9:35:18

                                                                                      Hezký den, já mam 20 let starýho Vanpluse 1..6m najeto 210000 km. letos dostal nový brzdy, tlumiče, čepy, lemy. Kéž by aspoň ještě 6 let vydržel.

                                                                                        NMi!d@72 - Profil | St 19.4.2017 18:07:37

                                                                                        tak dnes technická pro Fantomase :o)))

                                                                                          NŠUKI - Profil | St 14.12.2016 9:24:40

                                                                                          Zbytečný přepych :-)))) Mi stačí tohle to přibližovadlo.

                                                                                            Npeeta@carp - Profil | St 12.10.2016 12:15:53

                                                                                            full

                                                                                              Npeeta@carp - Profil | St 12.10.2016 12:15:05

                                                                                              Tak ja mam krabicu na kolesach a nedam ho za nič) stara dobra klasika 2.5TDI

                                                                                                Nceczubr - Profil | Po 12.9.2016 19:52:24

                                                                                                I tak se dá,s biwi.

                                                                                                  Nkurell - Profil | Ne 11.9.2016 22:38:22

                                                                                                  Ja jezdim taxíkem

                                                                                                    Nmarek1973 - Profil | Ne 11.9.2016 17:03:59

                                                                                                    nissan murano , na ryby a cestovani .

                                                                                                      Nfx99 - Profil | Ne 11.9.2016 16:19:15

                                                                                                      vara >> tak tam je oil čerpadlo v pohodě ... tak at slouží pak dej foto ,ja měl pašíka v sedanu

                                                                                                        Ncechura09 - Profil | Pá 12.8.2016 19:08:48

                                                                                                        1, 9D, jen přední sedadla, vykuchaná dělící přepážka,
                                                                                                        Prostoru dostatek, spolehlivý pracant.

                                                                                                          N1975 - Profil | Pá 12.8.2016 9:34:07

                                                                                                          Vceta jsme byly v zoo ve dvore kralove a tak jsem tam fotil kluka v tomhle a hned jsem si vzpomel ze by se stim dalo pekne jezdit na ryby a je to dost prostorne

                                                                                                            Npizzamuzik - Profil | St 10.8.2016 10:08:43

                                                                                                            sidneyv >> Vepředu mám original hlinikové podložky nahoře na tlumičích, co se dávaly na octavie tour, nebo tak nějak to bylo, no a vzadu normálně vypodložené pružiny podložkama vytočenejma ze silonu. Na silnici, v zatáčkách nic moc, ale v terénu super věc. A i to mnohem líp vypadá :D Chce si to pročíst nějaký fóra. Tam ti poradí.

                                                                                                            Takhle se to delalo u jednickovej octavek, golfu

                                                                                                              NRasto. - Profil | St 10.8.2016 9:02:05

                                                                                                              Docela lutujem ze ide z domu prec...na ryby a spanie v nom ideal..v pripade potreby 7 miest ..za par sekund rovna plocha 220cm x 120cm
                                                                                                              A foto..ford galaxy novšia verzia

                                                                                                                Nmarmyš - Profil | St 10.8.2016 6:31:31

                                                                                                                ladan1303 >> Když tak sme u toho radění,co bys poradil ty?

                                                                                                                  NOttar - Profil | Út 9.8.2016 20:24:25

                                                                                                                  Já jezdím tímto :-D

                                                                                                                    Nkečemot - Profil | Út 9.8.2016 18:53:34

                                                                                                                    Galaxi velká spokojenost .

                                                                                                                      NBalas - Profil | Út 9.8.2016 18:26:50

                                                                                                                      Jezdíme s kámošem už 3 roky transitem.vzhledem ke stále rostoucí výbavě je pro nás osobák malý.na spodek hodíme nafouknutej člun 2,9m do něj motor a zbytek se vyskládá až po strop. Dá se v něm i pohodlně přespat na lehátku. Spotřeba do 8l nafty. Naprostá spokojenost.

                                                                                                                        N1mirda2 - Profil | Út 9.8.2016 18:10:36

                                                                                                                        Můj Logan MCV. Nezmar úžasné auto.Před tím kangoo. Složíš zadní sedačky a chrupec. Jinak jezdíme ve dvou dva rybáři a ještě je tam narvanej invalidní vozík.

                                                                                                                          NParanoidní Schizofre - Profil | Po 8.8.2016 21:16:01

                                                                                                                          nehádejte se, beztak si na těch vašich přeelektrizovanejch stříkačkách nevyměníte ani palivovej filtr, šudláci.....
                                                                                                                          ps : můj cictát: kolik kabelů k palivovýmu čerpadlu máš, tolikrát jsi v prdeli......

                                                                                                                            NFockeWulf - Profil | Po 8.8.2016 7:41:39

                                                                                                                            fheavy >> Zbytečná diskuze, co já živím, po tom Ti s dovolením nic není. Každý kdo má cokoliv jiného je podle tebe třídní nepřítel, tak si žij v tom svém světě nechej žít ty jiné ( jak se rozepisuješ o povolání, vyšší vrstva a podobně) jejich svět. Až ujedeš autem tolik co já za život ( i teď, kdy už nemusím je to 50 tisíc ročně ), dáme řeč, aut jsem měl tolik, že si je asi ani nepamatuju. Na ryby jezdím auty z kterých by tě při tvé povaze trefil šlak, nebo by jsi týden nespal a psal Babišovi, jestli platím daně:)

                                                                                                                              NBacha - Profil | Pá 5.8.2016 23:54:44

                                                                                                                              Chlapi neblbněte, Duster, X3, Yeti, a jánevímcoještě nejsou offroadi... Na ryby se dá dojet dobře i Berlingem (dojedu i stařičkým Passatem B5 variant), a to vím o čem mluvím. Pokud se chcete bavit o dojezdu, tak jedině offroad a pokud možno velká světlá výška a krátký rozvor. Když chce zadavatel jezdit daleko s velkým nákladním prostorem, tak má dost omezený výběr a ideálem je T4 2,5tdi....tak dobrou a přemýšlejte hlavou:-)))

                                                                                                                                NJPfish - Profil | Pá 5.8.2016 22:21:49

                                                                                                                                FockeWulf >> No to jsi toho hodně s ním nenajel asi.Já mám Dustera 1,6 4X4 v LPG a na ryby a tahání lodě s vlekem celkově 1500kg neznám lepší auto v té cenovce a v LPG jezdím za hubičku.
                                                                                                                                Já jsem velice spokojen :-)

                                                                                                                                  Nsven - Profil | Pá 5.8.2016 14:17:19

                                                                                                                                  Kruan >> až budeš starej, tak budeš rád za čtyři kola a že nezmokneš a nezmrzneš :-))

                                                                                                                                    NRastislaf - Profil | Pá 5.8.2016 12:58:26

                                                                                                                                    VW Touran- na fotce jsou všechny sedačky krom předních vyndané a ještě je spousta věcí v rakvi na střeše. Uvezu tam v klidu věci pro 2 na víkend i se psem a lodí. Když jedu normálně, jezdím tak za 5,5l/100km

                                                                                                                                      NVENTO - Profil | Pá 5.8.2016 12:34:00

                                                                                                                                      Kruan >>
                                                                                                                                      No, já z požitku z jízdy i tímto autem nemám problém. Nepotřebuju závodit nebo se předvádět.
                                                                                                                                      Už mám taky něco odježděno a stačí mi když spolehlivě a pohodlně dojedu z místa A do místa B a nemám potíže s prostorem v autě. Při cestě na ryby je to právě o tom.
                                                                                                                                      Apropo, možná by ses divil, ale tohle auto je pohodlný a jezdím s ním s radostí.

                                                                                                                                        NVENTO - Profil | Pá 5.8.2016 12:01:20

                                                                                                                                        Citroen JUMPY 1.9 D long.
                                                                                                                                        Spolehlivý pracant, do kterého se vejde vše.
                                                                                                                                        Mám ho místo osobáku. Jiné bych už nechtěl.

                                                                                                                                          NHajjnej - Profil | Čt 4.8.2016 10:03:38

                                                                                                                                          Ahoj já jezdím tímhle dědou. Velký prostor a v případě potřeby 7 sedaček. Ale je pravda že už chvilku pokukuju po Peugeot expert nebo Citroën jumpy 8místo.

                                                                                                                                            NVykouš - Profil | St 3.8.2016 22:04:26

                                                                                                                                            Co se nevejde do A6 to narvu do karavanu. A někdy i naopak.......

                                                                                                                                              NKruan - Profil | St 3.8.2016 20:28:40

                                                                                                                                              Na ryby zasadne stylove...

                                                                                                                                                NMr.Doctor - Profil | St 3.8.2016 19:44:55

                                                                                                                                                Já letos pořídil vyloženě na ryby Santa Fe. Na týdenní výpravu pro dva tak, tak... :-))

                                                                                                                                                  Nviceroy - Profil | St 3.8.2016 11:33:17

                                                                                                                                                  Podle kramu kolik jich uz mam uvazuji nad timto

                                                                                                                                                    NZdenall - Profil | St 3.8.2016 11:28:15

                                                                                                                                                    pracovní Octavií :)

                                                                                                                                                      Npepson - Profil | Pá 7.11.2025 11:43:36

                                                                                                                                                      1568 >> na trabante stačí, ke´d si necháš zapnutý pás a vystúpiš, potom kráčaš ako s batohom na chrbte ;-)

                                                                                                                                                        Nmlíčnák - Profil | Čt 6.11.2025 23:06:31

                                                                                                                                                        Kup si auto o)

                                                                                                                                                          NPvl - Profil | Po 3.11.2025 18:18:16

                                                                                                                                                          TEZAR >> Jo nestihl ..... maskuješ se 😀 Zřejmě pro to máš nějaký důvod 😆😆

                                                                                                                                                            NPeter36 - Profil | Út 3.10.2017 23:52:36

                                                                                                                                                            Zdravim, ja uz jezdim timhle Subaru Forester, 22cm svetla vyska tak snad uz nebudu resit situaci na druhem foto ;)

                                                                                                                                                              Nvara - Profil | Pá 14.10.2016 13:59:45

                                                                                                                                                              peeta@carp >> dneska se to potkal v praglu,tak sem to ukazal pani,no vis jak vypada clovek co ji citron:-)

                                                                                                                                                                Nlado40 - Profil | St 12.10.2016 18:50:46

                                                                                                                                                                Tímhle...

                                                                                                                                                                  NPetr.J - Profil | St 12.10.2016 10:42:31

                                                                                                                                                                  Tak já se pořád nemohl rozhodnout, jakou ojetinu v kombíku koupit. Dříve jsem měl fiat Marea 1,6 dobrý auto, silnej motor, pohodlný, ale starý a tudíž poruchový, už rezlo a dost žralo, tak okolo 10 l. Dlouhé přemejšlení chození po bazarech, pročítání inzerátů a nakonec jsem se rozhodl pro nové. Koupil jsem dacia logam MCV 1,2. Musím říci, spokojenost, naložím tam to samé co do fiata, dá se v tom normálně spát na lehátku, moc to nežere, při normálním jezdění, žádná divočina tak 5,5 l, když to víc honím a jsem naložemej tak o litr víc. Neni to sice žádnej divoch, ale na to co jezdím naprosto dostačuje. Už to i zinkují a tak by to nemělo tak reznout, další ukáže čas. Cena v základu 191000.

                                                                                                                                                                    N1975 - Profil | Ne 4.9.2016 19:53:58

                                                                                                                                                                    sven >> skoda ze to nema vetsi kola by si to poradilo i s mensim terenem louky a polni cesty

                                                                                                                                                                      Nsven - Profil | Ne 4.9.2016 19:18:12

                                                                                                                                                                      1975 >> nevěřil bych, že ta kolonožka má takovou sílu
                                                                                                                                                                      https://www.youtube.com/watch?v=AVuL7Wyu_zY

                                                                                                                                                                        NDaveX - Profil | St 10.8.2016 8:43:33

                                                                                                                                                                        Octavia 2 1,6 combi, 77kW, 4x4

                                                                                                                                                                        Jelikož chytám i s manželkou, tak občas vezmu i vozík :) trochu nadává, když je bordel v autě :D

                                                                                                                                                                          Nochcik - Profil | St 10.8.2016 7:35:46

                                                                                                                                                                          zdarec
                                                                                                                                                                          jezdím Favoritem (kraťasem), naskládat tam všechny věci cca na týden (člun, postel, křeslo, kemp. stůl atd) je docela jako PUZLE. Nikdy jsem doma nic nenechal. Mám střešní box a to je velká výhoda ( na pruty, vesla další jiné dlouhé věci)
                                                                                                                                                                          Jezdil jsem Mondeem, ale dostal jsem od manželky distanc.... zapadl jsem a dojel domů jako koule bláta (z venku i uvnitř :-) fotku nemám , ale stálo to za to B-)

                                                                                                                                                                            NParanoidní Schizofre - Profil | St 10.8.2016 7:11:05

                                                                                                                                                                            všichni na něj nadávaj, leckdo se mu směje, leč ho má přes polovinu národa pod haubtnou...

                                                                                                                                                                            1.9 R4 TDI PD 43-118kW

                                                                                                                                                                            55 kilowatts (75 PS; 74 bhp) @ 4,000 rpm; 210 newton metres (155 lbf·ft) @ 1,900 rpm — BSU

                                                                                                                                                                            Volkswagen Caddy Mk3 (09/05->)

                                                                                                                                                                            66 kilowatts (90 PS; 89 bhp) @ 4,000 rpm; 210 newton metres (155 lbf·ft) @ 1,800−2,500 rpm — BRU, BXF, BXJ

                                                                                                                                                                            SEAT Ibiza Mk4 (BXJ: 06/08->), SEAT León 1P (Mk2) (BXF: 06/07->), SEAT Altea (BXF: 08/09->), Volkswagen Golf Mk5 (BRU: 05/04-02/06, BXF: 02/06-11/08, BXJ: 11/07-11/08), VW Golf Plus (BXF: 05/07-12/08, BXJ: 11/07-12/08), Volkswagen Touran (BRU: 11/04-02/06, BXF: 02/06->, BXJ: 06/06->)

                                                                                                                                                                            66 kilowatts (90 PS; 89 bhp) @ 4,000 rpm; 240 newton metres (177 lbf·ft) @ 1,900 rpm — ANU

                                                                                                                                                                            Ford Galaxy, SEAT Alhambra (06/00->), Volkswagen Sharan (03/99->)

                                                                                                                                                                            74 kilowatts (101 PS; 99 bhp) @ 4,000 rpm; 240 newton metres (177 lbf·ft) @ 1,800–2,400 rpm — ATD, AXR, BEW, BMT

                                                                                                                                                                            Audi 8L A3 (Mk1) (ATD: 01/01-06/03, AXR: 11/01-06/03), SEAT Ibiza Mk3 (ATD: 09/01->, AXR: 05/05-11/09, BMT: 09/06-11/09), SEAT Córdoba Mk2 (ATD: 09/02->, AXR: 05/05->, BMT: 06/06-11/09), SEAT León 1M (Mk1) (AXR: 10/05-06/06), Škoda Fabia 6Y (Mk1) (ATD: 01/00-10/05, AXR: 10/05-12/07), Škoda Roomster (AXR: 03/06-05/06), Škoda Octavia 1U (Mk1) (ATD: 08/00-01/06, AXR: 10/05->), Volkswagen Polo Mk4 (ATD/AXR: 11/01->, BMT: 05/06->), Volkswagen Golf Mk4 (ATD: 02/00-06/06, AXR: 05/01-06/06), VW Bora/Jetta Mk4 (ATD: 05/00-05/06, AXR: 05/01-??/??, BEW: 07/03-??/??), Volkswagen Golf Mk5 (BEW: 08/03-??/??), VW Jetta Mk5 (AXR: 06/07-??/??), Volkswagen New Beetle (ATD: 10/00-??/??, AXR: 06/03-??/??, BEW: 07/03-??/??)

                                                                                                                                                                            74 kilowatts (101 PS; 99 bhp) @ 4,000 rpm; 250 newton metres (184 lbf·ft) @ 1,900 rpm — AVB, AVQ

                                                                                                                                                                            Audi B6 A4 (AVB: 04/01-05/04), Škoda Superb 3U (Mk1) (AVB: 06/02-10/05), Volkswagen Touran (AVQ: 02/03-05/04), VW Passat B5 (AVB: 02/00-05/05)

                                                                                                                                                                            77 kilowatts (105 PS; 103 bhp) @ 4,000 rpm; 240 newton metres (177 lbf·ft) @ 1,800 rpm — BSW

                                                                                                                                                                            Škoda Fabia 5J (Mk2) (04/07->), Škoda Roomster (05/06->), Volkswagen New Beetle (07/03->)

                                                                                                                                                                            77 kilowatts (105 PS; 103 bhp) @ 4,000 rpm; 250 newton metres (184 lbf·ft) @ 1,900 rpm — BJB, BKC, BLS, BSV, BXE

                                                                                                                                                                            Audi 8P A3 (Mk2) (BKC: 06/03-05/06, BLS: 10/05-05/10, BXE: 06/06-05/10), SEAT Ibiza 6J (Mk4) (BLS: 02/08->), SEAT León 1P (Mk2) (BKC: 07/05-02/06, BLS: 11/05->, BXE: 02/06->), SEAT Altea (BJB: 04/04-09/05, BKC: 04/04-05/06, BLS: 10/05->, BXE: 02/06->), SEAT Toledo Mk3 (BJB: 09/04-09/05, BKC: 09/04-02/06, BLS: 10/05-09/09, BXE: 02/06->), Škoda Fabia 5J (Mk2) (BLS: 04/07->), Škoda Roomster (BLS: 11/06->), Škoda Octavia 1Z (Mk2) (BJB: 02/04->, BKC: 05/04-02/06, BXE: 03/06->, BLS: 05/06->), Škoda Superb 3U (Mk1) (BSV: 10/05-05/07, BLS/BXE: 03/08->), Volkswagen Golf Mk5 (BKC: 10/03-07/07, BLS: 06/05->, BXE: 05/07->), VW Jetta Mk5 (BKC: 05/05-??/09, BLS: 08/05-??/09, BXE: 02/06-??/09), VW Golf Plus (BLS: 05/07-12/08, BXE: 05/07-01/09), Volkswagen Touran (BKC: 08/03-02/06, BLS: 06/05->, BXE: 02/06->), VW Passat B6 (BKC: 03/05-02/06, BLS: 06/05-11/08, BXE: 02/06-11/08), Volkswagen Caddy Mk3 (BJB: 02/04->, BLS: 06/05->)

                                                                                                                                                                            85 kilowatts (116 PS; 114 bhp) @ 4,000 rpm; 250 newton metres (184 lbf·ft) @ 1,900 rpm — BPZ

                                                                                                                                                                            Škoda Superb 3U (Mk1) (01/07-03/08), VW Passat B6 (04/08->)

                                                                                                                                                                            85 kilowatts (116 PS; 114 bhp) @ 4,000 rpm; 285 newton metres (210 lbf·ft) @ 1,900 rpm — AJM

                                                                                                                                                                            Audi B5 A4 (08/98-09/01), Audi C5 A6 (01/98-04/01), Volkswagen Golf Mk4 (05/99-04/02), VW Bora/Jetta Mk4 (11/98-07/01), VW Passat B5 (01/99-12/99)

                                                                                                                                                                            85 kilowatts (116 PS; 114 bhp) @ 4,000 rpm; 310 newton metres (229 lbf·ft) @ 1,900 rpm — ATJ, AUY, BVK

                                                                                                                                                                            Audi B5 A4 (ATJ: 01/00-09/01), Ford Galaxy Mk1, SEAT Alhambra (AUY: 06/00->, BVK: 11/05-05/08), Volkswagen Golf Mk4 (AUY: 01/00-07/01), VW Bora/Jetta Mk4 (AUY: 05/00-07/01), VW Passat B5 (ATJ: 01/00-08/00), Volkswagen Sharan (AUY: 04/00->, BVK: 11/05->)

                                                                                                                                                                            96 kilowatts (131 PS; 129 bhp) @ 4,000 rpm; 285 newton metres (210 lbf·ft) @ 1,750–2,500 rpm — AWX

                                                                                                                                                                            Audi B6 A4 (12/00-06/03), Audi C5 A6 (06/01-01/05), Škoda Superb 3U (Mk1) (12/01-03/08), VW Passat B5 (10/00-05/05)

                                                                                                                                                                            96 kilowatts (131 PS; 129 bhp) @ 4,000 rpm; 310 newton metres (229 lbf·ft) @ 1,900 rpm — ASZ, AVF, BLT

                                                                                                                                                                            Audi 8L A3 (Mk1) (ASZ: 05/00-06/03), Audi B6 A4 (AVF: 11/00-12/04), Audi C5 A6 (AVF: 06/01-01/05), Ford Galaxy Mk1, SEAT Ibiza Mk3 (ASZ: 11/01->, BLT: 05/05-07/09), SEAT Córdoba Mk2 (ASZ: 10/02->, BLT: 05/05->), SEAT León Mk1 (1M) (ASZ: 05/03-06/06), SEAT Toledo Mk2 (ASZ: 05/03-06/06), SEAT Alhambra (ASZ: 11/02->), Škoda Fabia Mk1 (6Y) (ASZ: 06/03-10/05, BLT: 10/05-04/07), Škoda Octavia 1U (Mk1) (ASZ: 09/02-09/04), Škoda Superb 3U (Mk1) (AVF: 01/04-03/08), Volkswagen Polo Mk4 (ASZ: 11/03->, BLT: 05/04->), Volkswagen Golf Mk4 (ASZ: 04/01-05/06), VW Bora/Jetta Mk4 (ASZ: 04/01-05/05), VW Passat B5 (AVF: 10/00-05/05), Volkswagen Sharan (ASZ: 11/02->)

                                                                                                                                                                            110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ 4,000 rpm; 320 newton metres (236 lbf·ft) @ 1,900 rpm — ARL, BTB

                                                                                                                                                                            Ford Galaxy Mk1, SEAT León Mk1 (1M) (ARL: 09/00-12/05), SEAT Toledo Mk2 (ARL: 10/00-07/04), SEAT Alhambra (BTB: 06/05-05/07), Volkswagen Golf Mk4 (ARL: 09/00-05/06), VW Bora/Jetta Mk4 (ARL: 09/00-05/05), Volkswagen Sharan (BTB: 01/05-05/07)

                                                                                                                                                                            118 kilowatts (160 PS; 158 bhp) @ 3,750 rpm; 330 newton metres (243 lbf·ft) @ 1,900 rpm — BPX, BUK

                                                                                                                                                                            SEAT Ibiza Mk3 (BPX: 03/04->, BUK: 11/05-12/08) (engine exclusively developed by Audi for SEAT Sport)

                                                                                                                                                                              NJirka75 - Profil | St 10.8.2016 0:54:09

                                                                                                                                                                              No, nada mi to a taky napisu nazor.
                                                                                                                                                                              Co se tyce Octavek, TDIcek, 66 a 81kW, myslim si, ze dneska koupit takovou (2005/40tkm) co pise dole kolega je nebojim se rict zazrak...
                                                                                                                                                                              Osobne, kdybych mel moznost ji koupit, bral bych ji hned i kdyz jsem se svym autem spokojen.
                                                                                                                                                                              Zrovna nedavno jsem se na tohle tema bavil se znamym co taha auta cca od 90tyho roku.
                                                                                                                                                                              Dneska je to v bazarech samej krasnej kousek (dle prodejce) po babe/dedkovi z D co vlastne kombika vubec nepotreboval a nejezdil s nim ale mel ho aby ho mohl prodat pak za hubana do cech 😂
                                                                                                                                                                              To jsou hlasky jak prase...😂


                                                                                                                                                                                Natawa - Profil | Út 9.8.2016 20:58:05

                                                                                                                                                                                Zatim jezdím autem je jedno jakým,ale porozhlížim se po nějakým vrtulníku protože za chvíli se k vodě nedostaneš protože všude.budujou závory 😥

                                                                                                                                                                                  Nfx99 - Profil | Út 9.8.2016 14:49:36

                                                                                                                                                                                  supí 2.0 tdi cr ,na ryby ideal,ještě by to mohlo být 4*4 .no na to už nebyli mangele

                                                                                                                                                                                    NKruan - Profil | Út 9.8.2016 13:57:42

                                                                                                                                                                                    rybomil >> to nevadi..stejne bude stat 100 tycek a bude to modla ceskeho naroda...

                                                                                                                                                                                      Nrybomil - Profil | Út 9.8.2016 13:42:59

                                                                                                                                                                                      Paranoidní Schizofre >> jedničková ochcávka 1.9tdi v kombu bude každá vojetá jak drážní drezína nebo fešná šlapka u čerpačky Benzina ...:§) ( hustejwimpy copy )

                                                                                                                                                                                        NJPfish - Profil | Po 8.8.2016 22:11:53

                                                                                                                                                                                        Nikam to stejně nevede a každý bude vždy vychvalovat to své.

                                                                                                                                                                                          NFockeWulf - Profil | Po 8.8.2016 22:04:52

                                                                                                                                                                                          Paranoidní Schizofre >> To co je na fotce vyšlo i s opravou na 10 k E.
                                                                                                                                                                                          Nečum po těch plečkách z koncernu:) U nás byl taky koncern, OKR:)!!!

                                                                                                                                                                                            NParanoidní Schizofre - Profil | Po 8.8.2016 21:06:55

                                                                                                                                                                                            mazar >> omyl, Olga jela S-pětkou......

                                                                                                                                                                                              NMrKos - Profil | Po 8.8.2016 20:37:29

                                                                                                                                                                                              fheavy >> divej, diskuze o politice nebo o autech vedou vždy nakonec k tomu, ze se lidi pohadaji. To je statistika :-) trošku podobna je i statistika TUV testu spolehlivosti a pomohou i recenze, které hodnoti jízdní vlastnosti, užitnou hodnotu, spotřebu nebo zpracování plastů v interiéru. Uz méně bych vzal v potaz zkušenost s jediným exemplářem forda v rumunských horách.
                                                                                                                                                                                              Nicméně chápu to, ze třeba Dustera využiješ, že ti vyhovuje levné zpracování, horší komfort i nízká spolehlivost (statisticky) a nezazlívám ti to.
                                                                                                                                                                                              Nicméně nic to nemění na mém názoru, ze bych takové auto nechtěl. A to jezdím taky převážně po okrskach, po polňačkach na ryby a obecně se ke svým autům nechovam hezky.

                                                                                                                                                                                                Nfheavy - Profil | Po 8.8.2016 20:34:50

                                                                                                                                                                                                FockeWulf >> jasny uz valim,ja jsem se ti pouze omluvil ale i to je pro tebe problem,tak ti nevim ,pochazim z mesta na vesnici ziju tak 15 let,
                                                                                                                                                                                                Abych se taky drzel tematu ,ja narozdil od tebe jsem napsal cim na ty ryby jezdim a nesoudil jsem to co maji druzi,s tim si zacal ty tak se nediv.

                                                                                                                                                                                                  Nfheavy - Profil | Po 8.8.2016 19:38:15

                                                                                                                                                                                                  FockeWulf >> co ty zivis po tom je mne fakt houno to mas pravdu,jak rika kazdej za "poctive"vydelany penize si kup treba ferari ,a pokud nebudes kritizovat neco o cem s praxe nic nevis tak si pis co chces a ja ani neceknu ,ja rocne sluzebne najezdim mozna skoro co ty ,ale to porad neznamena ze o kazdym aute muzu vynaset soudy,a zvlast kdyz s nim nejezdim ty chytroline.
                                                                                                                                                                                                  Edit:a na zaver se omlouvam za ty vyssi vrstvy a pocet aut jestli se te to dotklo,hak rikam kdybys blbe nechvajdal o dusterovi tak jsem nepsal ani radek čus

                                                                                                                                                                                                    NBacha - Profil | Po 8.8.2016 17:36:30

                                                                                                                                                                                                    fheavy >> To bylo myšleno samozřejmě v legraci...a jen tak mimochodem, když bude Duster dobře obut a za volantem nebude nemehlo, může to i v terénu natřít kdekomu:-)

                                                                                                                                                                                                      NJPfish - Profil | Po 8.8.2016 13:17:55

                                                                                                                                                                                                      rybomil >> Jo máš pravdu.Mustang na polňačky a přes pole ideální vůz,tam těch skromných 465 HP plně využiješ.A máš houbec tuning,pořádně nízký spoiler to chce,ten Ti tam chybí k dokonalosti :-)))

                                                                                                                                                                                                        NShafi - Profil | Po 8.8.2016 12:42:56

                                                                                                                                                                                                        SallySalic >> Zdá se mi to, nebo ti kvete blatník? Ale jinak pěkný vůz:)