Biologové proti živým nástražním rybkám
Diskuse k bleskovce Biologové proti živým nástražním rybkám
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.načítám...
- Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit nejlépe hodnocené.
5x v oblíbených a 2x v ignorovaných.
NGašpi - Profil | Pá 28.7.2023 16:59:54
Kdysi v dávné celkem normální minulosti jsme běžně ťapali do čeřeňa plevelní rybky jako byly oukleje o., okouny ř., plotice o., hrouzky o. aj. na lov dravců, za účelem ulovení mírového dravce, který se potom snědl.....taky jsem snědl, ale nutili mě😀
Toho sumečka bych kosmeticky zbavil těch jeho bodců a super jako čiperná nástražka, ale jenom teoretizuji.
NKáceč - Profil | Út 25.7.2023 22:53:20
NFRANK71 - Profil | Út 25.7.2023 21:01:16
Nrazisdas - Profil | Út 25.7.2023 14:26:11
Asi jsme na tom jako společnost dobře, když můžeme plýtvat energii, čas a peníze na takovéto maličkosti, které mají minimální dopad na fungování společnosti😄
Bohužel tímto se společnost přehltí a systém zkolabuje.
Pěkně to popisuje kniha od Bárty Sedm Zákonů
Nsven - Profil | Út 25.7.2023 13:36:00
Obyvatelé Faerských ostrovů, nejsou žádní zubožení domorodci z pralesa ani z nejchudšího afrického státu, kteří umírají hladem.
Náleží k dánskému království které je členem EU a HDP na faeřana, je vyšší než na obyvatele Česka.
Je jich cca jedno tuzemské okresní město, nic neprodukují, pouze chovají ovce a rabují moře a to tak, že velmi..
..."Nejdůležitějším odvětvím na ostrovech je rybářství, které nahradilo dříve velmi rozvinutý velrybářský průmysl.
Představuje celých 97 % exportu.
Ročně faerští rybáři uloví přes 600 000 tun ryb.
V přepočtu na obyvatele to v roce 2003 činilo 12,7 tun ryb na osobu, což staví Faerské ostrovy na přední místa v relativní produkci ryb na světě.
Dříve tu lidé také lovili ptáky a sbírali jejich vejce, to se však nyní stalo jen koníčkem. Další významnou aktivitou je chov ovcí, kterých je na Faerských ostrovech chováno cca 80 000"....
https://cs.wikipedia.org/wiki/Faersk%C3%A9_ostrovy
Ať tedy baští ovce a ryby a co nespotřebují ať prodají a nakoupí si potřebné..
Ano, my žereme kuřata ale ta nepocházejí z volné přírody ale jsou za tím účelem chovaná od vajec a navíc se jedná o obratlovce o řád niže - ptáky, narozdíl od delfínů - savců, stojících ve vývojovém žebříčku a inteligenčně, těsně za Homo sapiens.
Navíc kuřata dorostou porážkové hmotnosti za cca 8 týdnů, nemají mezi sebou žádné sociální vazby apod.
Je pravda, že halový odchov není žádné terno ale jeho odpůrci si budou moci brzy vydechnout. Už teď naše chovy válcují brojleři z Polska aj a především z Ukrajiny, v Polsku poražená a v Česku zabalená... kterých se unijní normy netýkají..
Netvrdím, že jsou závadná a s konzumací nemám problém, leč je to rána do vazu našemu zemědělství. Ostatně, která současná potravina v Česku provozovaných obchodních řetězcích, je tzv, košér.. ?
Tedy nebudeme to my, kdo drží černého petra... sice to je pokrytecké ale poplatné současné morálce.. bohužel..
Počínání ostrovanů je možná tradice ale tradice naprosto zhovadilá, která by neměla mít v 21. století místo.
NMartin M. - Profil | Út 25.7.2023 13:26:29
Nmacek - Profil | Út 25.7.2023 13:15:02
Přidávám citaci z článku na novinkách: "Resort pod vedením exministra Zdeňka Nekuly (KDU-ČSL) argumentoval, že ryby nemají dostatečně vyvinutý mozek, a bolest tedy necítí."
Tomu je fakt schopen dneska někdo věřit? A je někdo kdo nevidí rozdíl mezi "vytažením ryby za hubu" a často mnohahodinovým trápením prošité rybky pod nepotopitelnou kačenou?
Nmacek - Profil | Út 25.7.2023 12:51:13
Ne, Martine, nepochopil. Nejsem čtenář myšlenek a text nepřenáší emoce. Nicméně omlouvám se ti tímto.
Lyžování zkus a sdílej, dřív než to zakážou. ;-)
NMartin M. - Profil | Út 25.7.2023 12:42:09
(na zive rybky nechytam a na lyzich jsem 30 let nebyl).
Nmacek - Profil | Út 25.7.2023 12:19:10
NHonza7 - Profil | Út 25.7.2023 12:17:07
Nálezová data jsi mi posílal - ještě jednou díky.
NRožnovák - Profil | Út 25.7.2023 12:05:06
Nkralicek - Profil | Út 25.7.2023 11:50:32
NRožnovák - Profil | Út 25.7.2023 11:28:05
Jsme dobrovolníci a mo je taková jací jsou její členové a jaký mají zájem. odkaz na Ndop- nálezová databáze druhů jsem ti tušim dával kvůli střevličce tam jde nalézt i tu vranku , data tam sypou i rybáři a různi rybí vědátoři - když se registruješ máš data podrobně- díry tam ale ještě jsou.
Reintrodukce probíhá omezeně jen u střevle jsou do pár kaluži potůčků - jde To přes Aopk co vím .
Nmlaďoch - Profil | Út 25.7.2023 10:32:07
Njá 2 - Profil | Út 25.7.2023 10:25:33
O co jsme lepší my, kteří žereme kuřata hromadně chovaná v nelidských podmínkách, usmrcovaných proudem ve vodě a krmených tak, že nám to způsobuje zdravotní problémy?
NŘízek 5,125 - Profil | Út 25.7.2023 9:47:15
je už prostě mrtvá.
NSpeedball - Profil | Út 25.7.2023 9:43:22
Mam takovy neblahy pocit,a nekteri o tom uz psali, ze to muze byt zacatkem konce rybariny takove,jakou ji zname...
NŘízek 5,125 - Profil | Út 25.7.2023 9:31:35
ta zpráva je o tom, že nastražená rybka trpí, že jí to bolí, že to není tak, že by necítila vubec nic.
a že 21. století a tedy by rybáři při provozování své zabavy nemuseli způsobovat nadbytečné utrpení.
NŘízek 5,125 - Profil | Út 25.7.2023 9:23:36
já už sem hlavně akvarista:-)
NHonza7 - Profil | Út 25.7.2023 8:57:41
Na pár věcí už tady upozornili jiní diskutující, především aleš vavřina a boticar. Boticar tady otevřel věci, které by mě ani nenapadli a mají svoje pragmatické opodstatnění. Můžeme zde otevřít ještě celou řadu otázek k uchovávání nástražních rybek, převážení z revíru do revíru atd., ale podle mého názoru je to pořád menší zlo, než valit nějaké umělé nástrahy neznámého složení ( především ty vyrobené v Číně ) do vody, případně začít využívat feromony.
Za chvíli tady naběhne další skupina "ochránců", kteří nám budou zakazovat jíst kuřecí, hovězí, vepřové, vlastně i maso ryb, poněvadž ti je vyrobí na zakázku v laboratoři. To co si málo kdo uvědomuje, že člověk ( teda většina lidí ) je závislá na majetku a to co nemá nějakou hodnotu jako by neexistovalo.
Tohle mělo u nás přímý dopad po válce na stavy koní, nikdo je nechtěl, poněvadž automobilová doprava byla flexibilnější, rychlejší a levnější.
Když nástražní rybičky skončí se svoji funkcí, koho budou zajímat? Zkus se zeptat rybářů na sekavce, mřenku, piskoře, střevli, ježdíka, či drska ty se svojí funkcí nástražních rybiček už dávno skončily - ( mnozí rybáři je ani nepoznají ) na tož aby se zajímaly o jejich stavy. Ve své podstatě v případě zájmu na tyto jmenované druhy ryb ( i další ) už dávno i rezignoval ČRS.
Promiň, část tohoto příspěvku patří pro kolegu JohnyL, nechtělo se mi to rozepisovat každému zvlášť.
Nmlaďoch - Profil | Út 25.7.2023 6:26:49
NHonza7 - Profil | Út 25.7.2023 0:16:01
Trochu zaměňuješ význam co je uvedeno v textu - to co jsem já uvedl, je že na živou rybku mám větší šanci ulovit rybu, to co uvádíš ty díky takové montáži je pouze zdolat rybu - v tom je asi rozdíl. Přečti si co Ti pěkně popsal kolega rybomil, tohle jsou opravdu životní zkušenosti předchozích generací rybářů, než jsi ty. Našinec je ve své podstatě línej a nedělal by věci, které by neměly svůj význam - pokud by to bralo i na ty zdechliny opravdu si myslíš, že by je stahovali a nenechali dále jako nástrahu?
NJohnyL - Profil | Po 24.7.2023 23:38:49
Nrybomil - Profil | Po 24.7.2023 23:12:39
Jenom přítelkyně nějak nechápala proč je u břehu tolik chcíplých smradlavých cejnů a proč lidi z vedlejších chat chodí žebrat každou běžnou bílou rybu co tam lapnu. Přestali jsme tam jezdit.
NHonza7 - Profil | Po 24.7.2023 21:40:31
Jenom mi není jasné, když se MO starat nebude který "orgán" ji k tomu dotlačí. Jakým způsobem se pak zapojí do této činnosti MO, které nemají revíry kde se vyskytovala vranka, případně ty co žádné revíry nemají?
Kdo pak hradí takové posílení populace vranek na jiném revíru - AOPK, ČRS nebo někdo jiný?
NHonza7 - Profil | Po 24.7.2023 21:14:50
Při vší úctě k tomu co zde uvádíš, tak pijavice i rousnice mají svůj nervový systém. Pokud se budeme na to dívat z pohledu zda-li si to uvědomují tito tvorové, tak si můžeš být jistý, že by jsi nemohl chytat na žádnou živočišnou nástrahu.
Píšeš, že dravce je zapotřebí chránit, v tom se shodne asi drtivá většina rybářů, jenom vlastní realizace nenachází shodu u drtivé členské základny. Když někdo uvede, že je potřeba snížit ZP o kapra a skončit s K70, tak ho zde ukamenuje polovina členské základny. Při tom neřekl nic špatného co by neposílilo populaci dravých ryb. Ten kapr se stejně živí jikrami všech druhů ryb, tak stejně i jejich plůdkem - nevyjímaje tedy i těch dravých ryb. Zvýšení tedy ZP o dravé ryby ( na úkor kapra ) by tak stejně posílilo přímo populaci dravců na našich revírech a na víc by to pomohlo na některých nádrží i s kvalitou vody.
Máš pravdu, že na mrtvou rybku se dá taky chytit dravec, ale živá rybka jednoznačně zvýší šanci na záběr díky svému pohybu. To co se pak uzákoní - mrtvá, či i živá, tak se tím budeme řídit.
Z mého pohledu srát do vody další biologicky účinné látky je daleko větší hovadina, než chytat na živou rybku. Chemie do vody nepatří a měli by jsme se držet pouze přírodních nástrah a návnad, které se dají biologicky odbourat a ne látek, které mohou mít zásadní negativní vliv na vývoj, chování tvorů, kteří žijí ve vodním prostředí.
NRožnovák - Profil | Po 24.7.2023 20:59:00
.Vranka obecná je chráněná i dle evropské legislativy: pruhoploutvá jen dle naší- každopádně na drženi a chov je potřeba výjimka Oop. Mo Črs jež dělá slovy. Transfery ví kde Vranky má v revíru - min tedy hospodář a vedoucí lovné čety. Protokoly z transferu Mo eviduje a zasílá k orgánu ochrany přirody který mu uďelil vyjimku k transferu Zchd ryb. Vím tedy o nás a min 3 okolních co transfery dělají- svaz si centrální evidenci vranek nevede-tu vede aopk v ndop. Pokud má vranka zůstat v revíru Mo si musí pohlídat potoky.
Naleš vavřina - Profil | Po 24.7.2023 20:33:08
NJohnyL - Profil | Po 24.7.2023 19:54:13
4. Lidé by si jistě zvykli a rybo výrobci by určitě brzo přišli ze zázračnýma nástrahama s "feromony" či jinýma vychytávkama, co lze používat místo živých rybek, takže za mě, pokud by se to opravdu mělo zavést, jsem s tím v míru (reálně, nemyslím si, že to se ještě mnoho let u nás zavede, protože to nebude mít vysokou podporu). Na soukromných vodách se dravci (mimo spešl revíry na ně) též málokdy mohou lovit, člověk tam jede s tím, že to tak je a nediskutuje o tom. Furt budu rád, že mužu chodit za "pár šupů" na stovky revírů o který se někdo stará a zarybňuje je a můžu tam cokoliv chytit, v nějakém množství i vzít a sníst. To, že to stále takto u nás funguje myslím je celkem fajnové a není třeba stále být jen negativní (ač podmětů a věcných přípomínek je jistě dost).
Naleš vavřina - Profil | Po 24.7.2023 11:48:38
Nboticar - Profil | Po 24.7.2023 11:24:06
NHonza7 - Profil | Po 24.7.2023 10:28:16
Nkakr - Profil | Po 24.7.2023 10:11:25
Pochopitelně existují chovné rybníky a potoky, kde je lov zakázán.
Problém a to rok od roku horší je s vodou.
Neznám žádný zarybňovák ve kterém by byla uvedena "vranka", dle mého názoru žádný takový v MRS i ČRS neexistuje.
Naleš vavřina - Profil | Po 24.7.2023 9:50:01
Z globálního pohledu je použití živé nastrazni rybky běžná praxe, existují pouze místa s lokálním zákazem- je třeba nalevat vždy čiší vína až po její okraj....tedy jestli uznávám: "in víno veritas"...
NHonza7 - Profil | Po 24.7.2023 9:44:31
K záchraně vranek asi takhle : začnu dotazem - V MRS máte všechny revíry ( vodní toky ) lovné? Na žádném úseku není celoplošný zákaz rybolovu? Dále jsi mi neodpověděl jak monitorujete výskyt vranky a velikost její populace, poněvadž to by mělo součástí ZP, nebo se pletu?
Není tak dávno, co se projednával masivní úbytek okouna. Při tom ( mám to kousek od baráku ) ještě spolehlivě loni jsi jich mohl nachytat u nás na přehradě tisíce malých okounků do čeřínku. Myslíš si, že by někdo odlovil se souhlasem veterináře tyto okounky a vysadil je tam kde došlo rapidnímu úbytku? Na tuto otázku určitě znáš odpověď.
S vrankou to vidím podobně brát ji tam kde je ji dostatek a posilovat její populaci za souhlasu veterináře kde jsou její stavy ohroženy. Tady pak přichází na řadu to jestli vůbec ČRS ví kde vranky jsou a jak je velká jejich populace, ptát se na to zda-li jsou tyto z genetického hlediska pro danou lokalitu vhodné raději rozvádět nebudu, poněvadž svaz tohle neřeší ani u těch ekonomicky zajímavějších druhů ryb. Mřenku i střevli prozatím u nás ještě máme, ale jejich počty taky pozvolna klesají ( spíš podle lokality ).
V případě hrouzka se situace výrazně zhoršila, ale bohužel reakce svazu na to je nulová, tak stejně jak tomu je u vás v případě ouklejky - na aktuálnost daného problému se nějak moc nehledí. Úředník problém neeviduje a tak zkrátka není.
Nboticar - Profil | Po 24.7.2023 9:32:08
Nkakr - Profil | Po 24.7.2023 9:07:27
Cituji" Stačí se jenom podívat kolik vranek vysadil ČRS za posledních třicet let do našich revírů, aby jsme si udělali jasno jak enormní snaha je o záchranu této drobné rybky."
Když chceš něco vysadit, musíš si násadu někde odchovat a to v akvariích fakt nelze.
Když jsem byl kluk tak se vranka vyskytovala na MP vodě skoro v centru Brna. Říkali jsme jim pulci a byly skoro pod každým kamenem, stačilo jej opatrně zdvihnou a napíchnout vidličkou. Moc sportovní to asi nebylo...
Ani nevím, zda by vranka reagovala na agregát a netroufám si odhadnout kolik jich kde je.
Ale třeba ouklejek pruhovaných (silně ohrožené) máme na revíru tisíce, rybáři je nazývají piraně....
Téměř u nás zmizela mřenka,úplně střevle.
S vrankou to bude na revírech podobné.
Naleš vavřina - Profil | Po 24.7.2023 8:50:31
NHonza7 - Profil | Po 24.7.2023 8:46:44
Na druhou stranu jsem rád, že jsi se ozval. Ty máš aspoň praktické zkušenosti, tak prosím tě můžeš uvést jak monitorujete výskyt vranky na revírech a velikost jejich populace?
Nkakr - Profil | Po 24.7.2023 8:36:48
Nepochopil jsem, co má (měl)úbytek vranek společného se zákazem lovu na rybičku v P vodách?
Ještě by mě zajímalo, jak si představuješ umělý odchov vranky, kde by měl být prováděn?
Pochopitelně možný je, ale v laboratorních podmínkách.
NHonza7 - Profil | Po 24.7.2023 7:50:53
Zítra nastoupí třeba další skupina vědců, která bude požadovat, že hlodavci nemůžou být tráveni, poněvadž umírání trvá velmi dlouho a trpí neskutečnou bolestí ( raději opomeneme jaký to má dopad na dravce ). Jenom když se řekne A je nezbytné říct i B. Co přemnožení hlodavců způsobuje si stačí prohlédnout v některých starých televizních upoutávkách australské televize.
To stejné dnes je vidět v případě zákazu vypalování trávy - nárůst případu boreliózy i klíšťové encefalitidy ( a to prosím máme možnost se už celou řadu let očkovat na klíšťovku ).
Nemusím chodit ani do jiných vod a tak se raději vrátím k rybářství. Ještě je spousta rybářů co si pamatuje jak to vypadalo na pstruhových vodách před třiceti lety. Potočáků i lipanů spousty, pak přišel nějaký koumes s tím, že rapidně ubývá vranek ( bez uvedení lokalizace ) a celoplošně byl nastaven zákaz lovu na rybičku na pstruhových vodách. Stačí se jenom podívat kolik vranek vysadil ČRS za posledních třicet let do našich revírů, aby jsme si udělali jasno jak enormní snaha je o záchranu této drobné rybky. Proč to zmiňuji - podle mě muškaření je daleko účinnější, než lov na rybičku a padne mu za oběť spousta malých pstruhů a lipanů při neodborném zacházení. Při lovu na rybičku v drtivé většině nebyl schopen podměrečný pstruh rybku pozřít. To co máme teď na našich pstruhovkách to ví většina z nás a tak to komentovat raději nebudu.
NTarn - Profil | Po 24.7.2023 7:09:15
NŘízek 5,125 - Profil | Ne 23.7.2023 22:56:01
NHonza7 - Profil | Ne 23.7.2023 21:58:03
Tohle o něčem vypovídá - na ministerstvech se asi dublují a jejich mocenské zájmy partaje jsou nadřazeny zájmu státu.
Bylo by na čase aby nastala tvrdá redukce státních úředníků a konečně byla i vymáhána hmotná odpovědnost za jejich konání.
Už se těším jak bude ministerstvo dopravy řešit nedostatek léků, případně ministerstvo práce a sociálních věcí úbytek ledních medvědů za polárním kruhem. Tohle je opravdu ta slibovaná správná vláda odborníků?
V každém případě by neuškodilo pokud se někdo zaštiťuje odborníky, aby uvedl i odkaz kde se dají dohledat přesná znění toho co odborníci publikovali.
NRožnovák - Profil | Ne 23.7.2023 10:26:55
Naleš vavřina - Profil | Ne 23.7.2023 8:45:11
NHonza7 - Profil | Ne 23.7.2023 7:54:06
Aspoň pro mě je tohle signál, že to může být, jak je dost často bývá zvykem v tomto státě, úplně nějak jinak. Proč by vědci se obraceli na MMR a ne na MŽP? To je jako by kardiologové se obraceli v případě postupů při transplantaci srdce na výrobce motorů do lokomotiv.
Za vším je třeba vidět peníze, kdo je šéfem tohoto ministerstva a která politická skupina si chce na tom urvat nějaký mrzký peníz. Není nic jednoduššího, než si vytvořit " odbornou skupinu - i když ji řídí úplný blb". S opravdu zkušeným biologem a vědcem bude mít pramálo společného - poněvadž autor se na nikoho neodkazuje. Tato "odborná nebo spíš odporná " skupina složená z vlastních straníků bude mít na svoji činnost dotační titul, který pro straníky zajistí určitou loajalitu pro další časové období.
Postaví rybáře proti biologům a vědcům, vznikne pseudoproblém, který odpoutal pozornost od hlavního účelu.
To máš úplně to stejné jak tato vláda díky svoji neschopnosti vládnout odpoutala pozornost od svého neumětelství a rozeštvala lidi v produktivním věku proti důchodcům. Důchodce okradla o tísícovku měsíčně a spousta blbů jim za to ještě tleskala, že zachránila důchodový systém za dvacet let. To že jsou důchodci, kteří nemají důchod od listopadu, kdy o něj zažádalo už nikoho nezajímá. Je opravdu v tomto státě dost velký problém rozlišit co je pravda a co lež, případně co má odpoutat pozornost běžného lidu od další prasárny.
NPetr64 - Profil | So 22.7.2023 20:35:01
.
"rada22 >> Já kapra na kouli občas chytnu ( moc tuhle statickou techniku nevyužívám)".
.
Pokud to nepřečteš, klidně ti pošlu hlasovou zprávu 😁.
Nrada22 - Profil | So 22.7.2023 20:17:50
Nkakr - Profil | So 22.7.2023 12:18:36
Od doby výstavby Mušovských nádrží rok přesně nevím Říkalo se tomu lov na karabáč. Princip velmi jednoduchý, koncové olůvko, háček s malinkým kouskem těsta nebo něčeho podobného a na kmenovém vlasci navázány 2+ velké kapráky. Byl to velmi oblíbený lov na Svratce, když vytahovali cejni a jasci na jaře do tření. Zarazil je jez v Uherčicích. Byli ve vodě fakt na husto.
Dnes je tam lov na jaře zakázán.
NPetr64 - Profil | So 22.7.2023 11:59:59
NPindˇa - Profil | So 22.7.2023 11:55:19
Nroman - Profil | So 22.7.2023 11:51:08
To nemá cenu...nechci to tady zbytečně zasírat mimo téma...
Já ti nevím, pořád se mě zdá umělá nástraha mnohem šetrnější než živá...nebo ne? Většinou chytám na gumy, woby minimálně....
Nkakr - Profil | So 22.7.2023 11:45:37
Nechytil, máš pravdu.
Je fakt, že se dříve za nástrahu umístěnou mimo háček braly povolenky. Inu pokrok nelze zastavit.
Nkakr - Profil | So 22.7.2023 11:42:01
Máš v ML cca 200fotek dravců převážně lapnutých přívlačí. Všichni byli chyceni jen za kousíček?
Celá diskuze je o tom, že se stále omezují pravidla rybolovu. Za pár let asi skončí.....
Nrada22 - Profil | So 22.7.2023 11:39:12
Nroman - Profil | So 22.7.2023 11:36:23
Ale foto nemám oo)))
A co s tím má společného ML také nevím...
Nroman - Profil | So 22.7.2023 11:23:57
Nroman - Profil | So 22.7.2023 11:04:04
Nkakr - Profil | So 22.7.2023 10:58:44
Kapr desetikiláč je také "rybička" a díky "modernímu lovu" na nástrahu umístěnou mimo háček ji má někdy zažranou až v "ledvinách":-))
Nstarecek - Profil | So 22.7.2023 10:44:07
Nkakr - Profil | So 22.7.2023 10:34:41
Nwhitehunter - Profil | So 22.7.2023 10:22:58
N_Karel_ - Profil | So 22.7.2023 7:10:49
Všichni ryby pro svoji zábavu (nebo uspokojení loveckého pudu) týráme, a hádat se, kdo týrá o kousek víc je mimořádně stupidní. Poté, co se zákáže lov na živou, jednoho dne přijde na řadu zákaz celého sportovního rybaření.
Kde to žije - všechna témata
15:59NZaniknou některé jezy (Bleskovka) 8
15:29NSpodový prut ? 611
15:15NKorda Developments a vše co k této značce patří 952
13:26NPokuty za krmení přemnožených nutrií ze Zlíně (Bleskovka) 52
13:25NTeleskop na přívlač 85
13:23NPoradna: Feeder 8059
13:16NVedete si rybářský deník? 17
12:00NFeeder vs. plavaná! RYBOMÁNIE na rybách #16 s Tadeášem Malákem (Video) 8
11:41NDokumenty z přírody kolem vody 373
10:57NNutrie říční - jak to vidíte ? 516
9:23NLaminát nebo hliník 76
9:00NRybáři šlo o život, na přehradě na něj najížděli v motorovém člunu (Bleskovka) 2
0:18NRybaření na Farářce Vranov 2
NeNPodběráková tyč, pevná. 31
NeNAntares Fan Club 245
Co je nového - všeobecné
12:47NBleskovka: Česká přívlač ze břehu bronzová na mistrovství světa
9:04NBleskovka: Zaniknou některé jezy
NeNBleskovka: Rybáři šlo o život, na přehradě na něj najížděli v motorovém člunu
. . . NVideo: Zimní feeder - mražení červi a lisovaný rohlík
. . . NČlánek: Rybář Jarmil Koloušek a MRK.cz - ukázka z knihy Netipy + soutěž
. . . NČlánek: Polední ryby nejsou náhoda
. . . NMiničlánek: Závěr sezóny s osobákem
. . . NRecenze: Nabíjecí čelovka Fenix HM65R
. . . NMiničlánek: Karas obecný - pomozte najít lokality
Akční nabídky
Kvalitní Black Halibut pelety bez díry vyrobené v Holandsku dodáváme ve 20 kg balení. Pelety jsou z řady Premium Select!
Vybavte se na moře! Fin-Nor Offshore - sumcový, mořský přívlačový naviják. To, co rybář potřebuje je naviják, který ho nenechá nikdy ve štychu. Tehdy se můžete spolehnout na Fin-Nor Offshore, protože Offshore není módní doplněk, je to mašina!
Oznámení - obecné
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Kalendář akcí - obecné
24.5.2×20hodin Rybník Talian.
25.5.Noční rybářské závody Kácov 2024
25.5.Dětské rybářské závody Vranovská...
25.5.CELOSVAZOVÉ POVOLENKY na CHOVNÉM...
25.5.Vojický KAPR 2024
25.5.Rybářské závody v Bělčicích
25.5.Jarní rybářské závody Malešovice
25.5.Rybářské závody Tursko v lovu...
25.5.Dražíč
25.5.Rybářské závody o sele v...
Doporučujeme e-shop
www.chytil.cz
Firma Chytil byla založena v roce 2000 a od té doby vyrábí nejrůznější návnady a nástrahy pro lov nejen kaprovitých ryb....