Jakub Vágner si chce pronajmout další rybník, u radních ale narazil

Autor diskuse: Joe Smoker - Profil , 22.5.2019

Pronajímat nebo nepronajímat vody soukromým osobám nebo firmám za účelem provozování sportovního rybolovu?

A) Ano, pronajímat.27%

B) Ne,zakázat pronájem.73%

Od 22.5.2019 hlasovalo 167 čtenářů.

POSTLÍK 666 - Profil | Út 4.6.2019 11:14:41

Fishky >> co furt máš s tím záviděním??? Jsi jak male děcko ve školce,ano všichni ti všechno závidíme!!! Jsi borec:-)))

    Colasrumem - Profil | Út 4.6.2019 11:11:29

    Fishky >> Já volil jak Babiše tak Zemana a z obou se vyklubal dobytek nejhrubšího zrna. Takže v tomhle s tebou souhlasím, nebojím se přiznat že jsem jim to sežral a taky se nebojím uznat, že jsem se mýlil na plné čáře.

      Colasrumem - Profil | Út 4.6.2019 11:09:36

      Fishky >> To já vím:o) Tak už mi zbývá jen diskuze na Mrku:o))

        Colasrumem - Profil | Út 4.6.2019 11:08:19 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

        Carpkiller >> Honzo, odkud se zarybnily ostatní soukromé vody? Z vlastního chovu? Nebo snad legálním nákupem. Sám dobře víš, že je to blbost. V dnešní době možná, když je to tak na očích, ale dřív ani náhodou. Před cca 15 lety se ryby hromadně odvážely ze státních vod a pokud by byly všechny na Katlově, pak je to nejlíp zarybněná voda na světě. To, že si za takových podmínek pronajme někdo státní vody není problém nebo vina jen jeho, ale hlavně hospodářů nebo úředníků, kteří mu tohle umožní. Tam by měla směřovat vaše zloba především. A je pochopitelně jasné, že to je o penězích, je to podnikatel stejně jako mraky ostatních, kteří nejsou tak vidět.

          Fishky - Profil | Út 4.6.2019 11:06:45

          splávkař >> já myslím, že není správné, aby byl premiér ČR trestně stíhaný estébák - fakt s tím nesouhlasím a to se mám na protest z ČR odstěhovat - jen kvůli němu? No a ve stejném garde nepřestanu chytat ryby ať už na soukromých vodách, jen kvůli blondákovi.

            splávkař - Profil | Út 4.6.2019 11:04:17

            Fishky >> Richarde, kdyz provadis kontrolni odlov na soukromaku ty tak je to OK?

              Fishky - Profil | Út 4.6.2019 11:01:30

              Colasrumem >> ...hm, tak to ses měl líp narodit :)

                Colasrumem - Profil | Út 4.6.2019 10:56:46

                Fishky >> pokud myslíš tobě, tak ne. Pokud JV tak ano:o)

                  Joe Smoker - Profil | Út 4.6.2019 10:56:38

                  Rožnovák >> Jestli je ten zpravodaj dostupný online nebo v elektronické formě, hoď sem odkaz, ať má každý možnost si přečíst. Díky.

                    Fishky - Profil | Út 4.6.2019 10:55:09

                    Colasrumem >> jen závidíš, určitě jsi kaprař

                      Colasrumem - Profil | Út 4.6.2019 10:50:37

                      Fishky >> Že nefackuje hanba tebe. Píšeš tady nepodložené bludy a zřejmě při svých mokrých snech vysněné příběhy. V případě opaku máš jistě naprosto prokazatelné důkazy o tom, z jakého důvodu nebyl rybník prodán. Čím víc tu čtu tvé příspěvky, tím víc nabývám dojmu, že máš nějaký nepřekonatelný mindráček, který pohled na JV nebo zmínka o něm dost výrazně podporuje a spouští jakousi chemickou reakci ve tvém mozku. Jinak si nedokážu vysvětlit, že se tady snažíš lidem vnutit něco o čem vůbec nic nevíš a máš zřejmě obsedantně-kompulzivní poruchu, která tě nutí poučovat o své nevědomosti ostatní:o)

                        Fishky - Profil | Út 4.6.2019 10:34:56

                        Dědek >> Kdyby tu vodu koupil, tak ať si na ní za své postaví klidně disneyland, ale on nic nekoupil, on někoho ukecal aby mu vodu patřící "obyvatelům Kutné Hory" pronajal a teď si na ní za pomoci i dotací vesele podniká a nazývá to kontrolním odlovem. Kontrolní odlov? Ten kontrolní odlov, který slouží zpravidla hospodáři k zjištění obsádky, jejího zdravotního stavu, množství, druhů... Na čerstvě napuštěné vodě pořádat každý den kontrolní odlov za úplatu, to není žádný kontrolní odlov, to je prach sprosté obcházení zákona jak vyšité. A může tam pořádat klidně výpravy za anakondami, nic to na tom nezmění, že tohle je špatně. Úplně obyčejný kaprodrom navíc s obsádkou ze svazových vod. Že ho hamba nefackuje

                        A je to velmi krátce, co ho byl plný FB, blesk i tady se to řešilo, jak se kapr ze svazovky dostal k němu na rybník? Jak si zabral mlýny a vesele závodil tam, jak na pstruhovce předvedl jaký je pašák a nasadil hospodářům parohy ve stylu "já vás zachráním"... a těch věcí od blondáka je kopec, ale na vše se zapomenulo, kapraři jsou inu zvláštní jedinci, no pitomce z nich nikdo dělat nemusí, oni to zvládnou bez problémů sami...

                          Gandy - Profil | Út 4.6.2019 10:14:04

                          Dědek >> seschloni Vágner je první a jediný kdo toto dělá?

                            Dědek - Profil | Út 4.6.2019 9:36:14

                            hraji >> Ano , investiční fond... Jenže o tom, že se budou tady revíry rozprodávat, se ví několik let. OKD to avizovalo, stejně jako další majitelé. Bylo dost času reagovat a s majiteli jednat. Bohužel, se tak nestalo, tedy se dostáváme do chvíle, kdy bude brát větší nabídka, na kterou podle mého nebude mít svaz peníze. Prostě se do toho začalo dělat, pět minut po dvanácté....
                            O žádném přednostním právu jsem nepsal ani o tom, že svaz je více, než kdokoliv jiný.
                            Je to škoda, ale bude hůř...
                            Udělají se z revíru soukromé vody, na kterých bude pár lovných míst pro vyvolené, tedy ty, co budou mít peníze a dědkům zůstanou louže o jednom, dvou hektarech. nemyslím si, že se postupovalo strategicky do budoucnosti. prostě se na to kašlalo a tak do teď podle toho dopadne.

                            EDIT: Netvrdím, že mám ten jediný správný názor a nejlepší informace, ale to co jsem napsal, se skutečnosti blíží opravdu hodně :-(

                              Carpkiller - Profil | Út 4.6.2019 9:05:31

                              Hoši hoši... tady v ČR se asi opravdu rychle zapomíná.... nechápu jak se skutků takovýhohle ,, člověka ´´ můzě vůbec někdo zastávat.
                              Tady není vůbec o čem špekulovat, prostě peníze a vlastní Mamon, jsou i zde až na prvním mísťe.
                              Pokud někomu nevadí přivlastňování si státního majetku, navíc z dotací EU a tím pádem potažmo našich daní, tak to nemá v hlavě v pořádku.
                              Jistě že tohle je óbr problém, který navíc bude gradovat. Nemluvě o tom, čím, v jakém množství a Odkud se další jeho soukromá voda zarybní. Tohle je celý špatně.

                                hraji - Profil | Út 4.6.2019 7:28:13

                                Dědek >> já bych jen podotkl, že ČRS, potažmo rybáři, nemají na užívání vodních ploch o nic větší "nárok", než jakýkoliv jiný občas této republiky, ať už organizovaný nebo neorganizovaný ve spolku či zájmovém sdružení. Občas mi připadá, že se rybáři chovají a vyjadřují, jako by nějaké přednostní právo měli. A velmi často se vyjadřují tak, že by svaz měl za nějaké takové právo víc bojovat. Ale to je zcela špatně. Pokud je svaz majitelelm vody, tak tam ať si nakazuje a přikazuje dle libosti, ale na veřejných vodách, patřících státu, kde má svaz pouze přenecháno právo vykonávat rybářské právo, nikoliv právo omezovat a vykazovat jiné uživatele vody, jsou si všichni uživatelé rovni. Proto také náš svaz vytvořil investiční fond, ze kterého průběžně nakupuje volné volní plochy (stojáky), abychom měli doopravdy svoji vodu.

                                  _Karel_ - Profil | Út 4.6.2019 6:43:25

                                  Dědek >> Jo, spousta věcí by se dala změnit dobrými rozhodnutími. Ale že k nim dojde, tomu moc nevěřím.

                                    _Karel_ - Profil | Út 4.6.2019 6:40:51

                                    sven >> Jo, tomu zákazu skrz týrání docela věřím.

                                      Rožnovák - Profil | Út 4.6.2019 0:43:44

                                      Dědek >> Náš ús, jako první zřídil fond rozvoje revírů, ovšem příliv prostředků zatím není nijak závratný. Prostředky pokud dosáhnou a je příležitost jsou vynaloženy skutečně na nákup jednotlivých revírů. Další věc je že částky za nájmy revírů odčerpávají obrovské prostředky z financí svazu a zastropované rozhodně nejsou, Takže nákup je v dlouhodobém horizontu asi nejlepší řešení, samozřejmě ne u všech, majetek = údržba. To o čem píšeš, poslouchám na Včs již pár let. Tak pokud najdeš příští rok čas na Včs a příšla by řeč na FRR, zkus to uvážit. Trh je trh a vlastník si určuje ceny nájmů pokud je někdo není schopen akceptovat bohužel a nastupuje někdo další. . Nehledě na to že lidová rybařina už není co bývala a sebou nese poslední dobou pro vlastníka pozemků řadu negativních dopadů, jež svaz těžko ohlídá. Zkus si někdy přečíst zpravodaj našeho Ús, jsou tam někdy zajímvé věci a člověk je potom méně frustrovaný.

                                        Dědek - Profil | Út 4.6.2019 0:30:37

                                        sven >> Co je u vyschloně problém? To, že příklady táhnou. Chytí se toho více a více takových vykuků a dobré revíry půjdou srát. Nehledě na to, že už dnes se tady spousta lidí takovýchle týpků zastává a morálka jejich činů, i nakonec toho podnikání se neodsuzuje, ale obdivuje.

                                          Červené karty: Děda Lebeda