Ze zasedání Republikové rady ČRS (březen 2018)

Autor diskuse: MAXXSKATER - Profil , 14.3.2018
118 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NThomic - Profil | So 24.3.2018 19:33:56

splávkař >> Dobrý večer, samozřejmě nikdo neobhajuje nesportovní chování, ale pokud je šance ho postihnout, musí se v první řadě zdokumentovat. U konkrétního případu jsem nebyl a informace jsem o něm nemám, takže se k němu nemohu vyjadřovat.
Kodex je samozřejmě určen pro organizované sportovní reprezentanty ČRS, pochopil jsem z předchozích příspěvků správně, že se nejednalo o ligový nebo mezinárodní reprezentační závod, ale o “klasické” závody mimo ligové kalendáře..?
Kodex, pokud bude schválen, samozřejmě pamatuje na situaci kdy reprezentant poruší pravidla (i v rámci týmového ducha nebo fair play) a následuje disciplinární řízení, které muže skončit reprezentační stopkou. Týká se i trenéra nebo členů realizačního týmu, které muže skončit odvoláním z funkce.
Koho se naopak kodex (logicky) netýká jsou neligové závody (těch probíhá celá řada). Tam by porušení pravidel měl řešit realizační tým (porušení ze strany ucastnika) nebo případně uživatel revíru, který dal k závodu svolení (porušení ze strany organizátora, napr. nedostatečný úklid revíru).
Ohledně vyhrožování a podobně- na rovinu doporučuji být s tímto opatrný. To neberte prosím osobně, ale základ jakéhokoli veřejného obviněni je mít skutkovou podstatu opravdu zdokumentovanou - pak je úloha kárné komise jednoduchá . Pokud existuje pouze podezření bez přímých důkazů, podejte navrh na zahájení karneho řízení a nechte případné konkrétní důkazy na komisi; důrazně ale varují před veřejnými obviněními, které nejste schopen podložit. Internet není anonymní, ač si to mnoho jeho uživatelů mysli, a nepodložená obviněni mívají právní důsledky (to se teď nebavím o CRS, ale o obcanskopravnich žalobách, které je v poslední dekádě velmi v oblibě podávat třeba za nějaké tvrzení na Facebooku; hodně těchto žalob konci pro autora obvinění nepříjemně).
Abych to shrnul - pokud opravdu k porušení došlo, postupujte podle Stanov a jednacího řadu a věřím, že budete mít podporu Svazu. Vyřizování si účtů přes internet ale k úspěšné cestě nevede (riskujete že v lepším případě u kárné komise skončíte sám). Pokud budete chtít situaci probrat osobně, jsem k dispozici, klidně mi zavolejte nebo se potkáme (pošlete mi SZ a dohodneme se). Tomáš Kočica

    Nsplávkař - Profil | So 24.3.2018 9:19:11

    Thomic >> Dovolil bych si takovou malou připomínku k návrhu zmiňovaného Kodexu který je cílen na reprezentanty svazu. Nedávno se odehrál příběh, kdy se skupina reprezentantů na oficiální akci pod hlavičkou SUS ČRS dopustila podvodu kdy (zřejmě na základě hmotného plnění) získala v rozporu se všemi pravidly závodu i elementární slušnosti výhodu nad řadovými členy, účastníky závodu. To co se odehrálo nemá v historii sportu v rámci svazu obdoby a očekával bych reakci zejména od reprezentačního trenéra, šéfa sportovního výboru a samotného předsedy SUS který to pořádal a nechal si to samotným ministrem zaštítit. To se ale nestalo z jednoho prostého důvodu- všichni jmenovaní byli v podvodu zapojeni a aktivně na něm spolupracovali.
    S odstupem času zde můžu napsat, že nevím o nikom z jmenovaných podvodníků že ba se za své chování omluvil, vyjádřil politování, vyvodil nějaký závěr krom toho, že se snažili umlčet další diskusi o svém chování vyhrožováním trestními oznámeními, vyloučením ze svazu a pod.
    Ptám se, zda se v kodexu počítá i s nějakou reakcí na tento incident a zda se chystá i nějaký kodex co by platil i pro funkcionáře svazu který by do budoucna zajistil, že ten kdo v budoucnu upozorní (podloží) nekalé chování funkcionářů nebude vystaven výhružkám kterých se dopustil třeba předseda SUS Dušan Hýbner a jeho podporovatelé?

      NDědek - Profil | So 17.3.2018 11:03:10

      medvěd >> dobřéééé

        Nmedvěd - Profil | So 17.3.2018 10:26:29

        Mrknato >> říkám Ti to roky.Vezmi to a veď to.Kde mohl ČRS za ty roky být?Být v ČRS tak ti dám hlas.Jsi sice magor,ale prosazování K70 je podle mne větší zlo a kdo ho prosazuje je nejspíš nebezpečnější než Ty

          Nkakr - Profil | So 17.3.2018 9:39:55

          I když se s Pavlem (Mrknato) v 95% názorů neshodneme, tak musím konstatovat, že není ani blbej,ani navedenej. Jeho názory jsou už více jak 10 let stejné. Pochopitelně se vyvíjí, začínal múčkami a samosekem. nyní se dostal do Rady a Mze. Obohatil slovník o velmi pěkný název pro funkcionáře, čilimník již téměř zlidověl.
          Konstatuji, že MRK bez Mrknata by nestál ani za mrknutí:-)))

            Nladronka - Profil | Pá 16.3.2018 22:52:41

            eskymak Mrakomor >> petrikveprik - 16.3.2018 22:32:24 >> Pokud se odvoláváš na zdejší kodex tak musím poznamenat že zrovna Mrknato ho porušuje alespoň ve 4 bodech. Ale nechme toho , jeho názory nejsou předmětem této diskuse.

              Npetrikveprik - Profil | Pá 16.3.2018 22:32:24

              ladronka >> vidis aspon se ti ulevilo i bez "skákání" ...ubozaku.

                Nladronka - Profil | Pá 16.3.2018 22:28:13

                A je to , Mrknato mě ignoruje. škoda , měl jsem dojem , že jsme si zrovna začínali rozumět.

                  NMrknato - Profil | Pá 16.3.2018 22:18:21

                  VL.K. >> Už jsi zaplatil ty kapř, co jsi sklidil na poli u Labe, aniž by jsi je sázel?

                    NMrknato - Profil | Pá 16.3.2018 22:16:37

                    ladronka >> Jsi hlupák, i když inzeruješ, že umíš číst.

                      Npetrikveprik - Profil | Pá 16.3.2018 22:16:26

                      ladronka >> v mnohém s nim nesouhlasim a v mnohém má pravdu. Tohle je ale dost za hranicí. Doporučuji přečíst kodex mrku.

                        NMrknato - Profil | Pá 16.3.2018 22:15:34

                        candát 76 >> Opakuji, že Vám zbytečnou a nesmyslnou práci milerád přenechám, aby na Vás nějaká zbyla i na kameru. Já nejsem váš konkurent, co Vás o ni chce připravit.

                        Na rozdíl od Vás ohledně lovu (VRP) svoje názory opírám o právní předpisy. Prosím neplést si to se stanovisky jednoho úředníka na MZE a interními předpisy spolku.

                          NVL.K. - Profil | Pá 16.3.2018 22:13:42

                          candát 76 >> Mrknato so do ničeho ne.sere ;-) On od klávesnice zvládne vše, rozumí všemu a napíše cokoliv a kdekoliv. Jediná šance je ignorovat ho...já ho nedal do ignoru jen proto, že občas se nad jeho příspěvkem moc pobavím a od srdce zasměju, ale regovat na něj nebudu už nikdy.

                            Nladronka - Profil | Pá 16.3.2018 22:09:03

                            Mrknato >> A nakonec proč Mrknato neskočí z nuseláku? Třeba by se mu ulevilo. A nám také.

                              NMrknato - Profil | Pá 16.3.2018 22:06:31

                              hering >> Proč stát nezvýší důchody ženám co vychovávaly děti (vyloučená doba), když je to taková hrůza? Proč stát nezvýší zdravotní pojistné za děti a důchodce, aby jim zubaři mohli udělat ošetření? Proč dopustil, že UBER tu může podnikat bez toho, aby platil daně? No a co je proti tomu nějaký VRP, to si kdejaký jouda s nějakým degretem vytře......, když to práce vyžaduje.....

                                Ncandát 76 - Profil | Pá 16.3.2018 22:03:33

                                Mrknato >> Do všeho se tady hloupě a bez základních znalostí serete pouze vy :)

                                  NMrknato - Profil | Pá 16.3.2018 22:00:04

                                  candát 76 >> Práci Vám milerád přenechám, ale do VRP jiných uživatelů se prosím neserte.

                                    Nhering - Profil | Pá 16.3.2018 21:55:31

                                    Mrknato >> A proč to tedy stát neudělal? Když je to taková hrůza?

                                      Ncandát 76 - Profil | Pá 16.3.2018 21:53:24

                                      Mrknato >> To ne, za mě mluví práce a výsledky. Za Vás jen slinty od klávesnice a to ještě prokazatelně lživé. Naštěstí Vás tu už každý zná :).

                                        NMrknato - Profil | Pá 16.3.2018 21:49:19

                                        candát 76 >> Zase pohádka.... To Vám jde......

                                          Ncandát 76 - Profil | Pá 16.3.2018 21:39:59

                                            Ncandát 76 - Profil | Pá 16.3.2018 21:35:22

                                            ladronka >> Děkuji za objektivitu. Více to komentovat nebudu.

                                              NMrknato - Profil | Pá 16.3.2018 21:34:44

                                              ladronka >> Kde jsem řekl že "naši jsou nejlepší"? Proč tady lžeš?
                                              A když tolik samostuduješ, jak si vysvětluješ, že statut Stč.krajského rybolovu znemožňuje uživatelům hospodařit podle zákona a že Stč.ÚS disponuje s penězi za jejich povolenky, byť by s tím i souhlasili?

                                              Edit : zpráva a zápis z jednání Rady jsou dvě zcela rozdílné skutečnosti. Ty se nedají porovnávat.

                                                Nladronka - Profil | Pá 16.3.2018 21:31:24

                                                candát 76 >> To je asi pravda , porovnal jsem pár zápisů na webu rady se zápisyz jednání a je to velký rozdíl. Na webu se nepíše téměř nic a pokud se něco píše tak je to někdy jiné než v zápisech , hodně důležitých věcí na webu chybí. Je to celé moc divné.

                                                  Nladronka - Profil | Pá 16.3.2018 21:28:55

                                                  Mrknato >> Zdá se že je nepošlou. Já vím že věříš tomu že vaši v radě jsou ti nejlepší , ale asi to nebude pravda. V zápisech se tam o nich skoro nepíše , vlastně vůbec nepíše. Jako by tam nebyli.

                                                    NMrknato - Profil | Pá 16.3.2018 21:25:28

                                                    ladronka >> No tak pokud lidi co to takhle říděj nepošlou do prdele jejich členi, tak by to měl udělat stát, prostřednictvím RO. Kdyby to fungovalo, jak to zákon stanovuje......

                                                    Edit : zatím má MO Stč. kraje na uzdě VRP ÚS, tedy jeho předseda, který si to dává za zásluhu. A já nechci aby to, co dělá se "svými" MO, dělal s ostatními ÚS (minimálně s tím mým).

                                                      Ncandát 76 - Profil | Pá 16.3.2018 21:21:53

                                                      ladronka >> Zápis, výtah a realita, to může být velky rozdíl.

                                                        Nladronka - Profil | Pá 16.3.2018 21:20:59

                                                        Mrknato >> Tady jsem ti zkopíroval dvě tvoje jedosliny: Pokud nejsme schopni poslat do pr.dele Hýbnery, Korandy a jim podobné, skončíme v pr.deli sami.....MO Stč. kraje nepotřebují Hýbnera, vrchol dobrodiní... atd atd. Jo a špion opravdu nejsem , to prý jsi ty a splávkař , to se ví a dost se i mluví o tom kdo je za vámi. Ale o tobě pochybuji , já jen myslím že nemáš dostatek zdravého rozumu , promiň mi tu upřímnost.

                                                          Nladronka - Profil | Pá 16.3.2018 21:15:50

                                                          candát 76 >> Právě že nic , přečetl jsem si zápisy z rady za rok 2014 a půl roku 2015 a zatím jsem se tam toho o vás moc nedočetl. Hodně se tam píše o našich , to je dobře. Je jasné kdo vede ČRS.

                                                            NMrknato - Profil | Pá 16.3.2018 21:13:05

                                                            ladronka >> Ty budeš nějakej špion, to je jistý.... jdeš po zápisech jako jezevčík po buřtu a hloupě to tu inzeruješ.
                                                            Já jsem pouze 1Marovi dal k úvaze, proč Stč. v r.2000 rozdávali dekrety, aby to teď jejich ÚS sanoval? Mnohé MO touží po dekretech, ale asi ne v rozměru, kterých se dopracovali v Stč. kraji, kde uživatel nesmí samostatně hospodařit, tedy měnit např. ZP, nebo přijímat BP (viz jejich krajský statut) ..... To ti přijde normální, když už jsi nastudoval tolik svazověcí? V tom není žádná jeduslina. Pokud ano, tak mi ji ukaž.

                                                              Nhraji - Profil | Pá 16.3.2018 20:56:11

                                                              candát 76 >> na MRKu se nikdy ničemu nediv a radši se na nic ani neptej. ;-)

                                                                Ncandát 76 - Profil | Pá 16.3.2018 20:51:31

                                                                ladronka >> Něco jsem provedl ? :(

                                                                  Nladronka - Profil | Pá 16.3.2018 20:44:33

                                                                  Mrknato >> Já sice ani jihočechy ani hýbnera moc nemusím ale ty jedovaté sliny co na ně pliveš svědčí skutečně o tom , že jsi moc rozumu ani slušnosti nepobral. Nic si z toho nedělej , řekni si , když pánbůh rozdával rozum tak na mě jednoduše zapomněl , a smiř se s tím. Teď už se to nezlepší , spíš to bude jenom horší. Oni ti to zdejší diskutující prominou.

                                                                    Nmedvěd - Profil | Pá 16.3.2018 18:20:23

                                                                    Petr64 >> houby.Čížci viděli Slovácko sa nesúdi a myslí si,že je to Morava

                                                                      NPetr64 - Profil | Pá 16.3.2018 17:36:02

                                                                      medvěd >> Použil Československý esperanto,aby mu nerozumněl nikdo a při tom všichni.:o)

                                                                        NJura L. - Profil | Pá 16.3.2018 17:20:43

                                                                        kakr >> Kuva, teď jsem se málem pochcal smíchy - "KAPŘÍ DŮCHODOVÝ SYSTÉM K70" :-))))

                                                                          Nkubas. - Profil | Pá 16.3.2018 17:14:46

                                                                          kakr >> Kdyby jen K70, nekde uz to povysuji na K65... za chvíli bude K45 s tímto tempem :-).

                                                                            Nkakr - Profil | Pá 16.3.2018 17:00:35

                                                                            medvěd >>
                                                                            V MRS se jedná pouze o zblblíky, kteří si na svých plantážích chtějí chovat jen kapříky obříky:-))

                                                                              N1Mara - Profil | Pá 16.3.2018 16:59:51

                                                                              Mrknato >> :-))) do kostela nejdu, já už tolikrát zhřešil, že by mohl tvůj oltář prasknout :-))) r. 2000 je docela už dost vzadu o 18 let a tenkrát byla rybařina trochu jiná, než teď ten kemping u vody co se snaží protlačit nejsilnější skupina rybářů. Budeme si muset asi zvykat, že rybařina která byla dříve na rybníčcích či řekách je ten tam a už se to nevrátí, stejně jako když stálo pivko 3.30 a startky 4kč. .-)

                                                                                NMrknato - Profil | Pá 16.3.2018 16:57:38

                                                                                medvěd >> Tys mě zase prokouk......

                                                                                  Nmedvěd - Profil | Pá 16.3.2018 16:57:13

                                                                                  kakr >> už i MRS

                                                                                    Nmedvěd - Profil | Pá 16.3.2018 16:56:09

                                                                                    Mrknato >> ten Tvůj moravský dialekt je jak z pražskýho filmu

                                                                                      NMrknato - Profil | Pá 16.3.2018 16:54:25

                                                                                      1Mara >> Já a naštván? Jsem takový kazatel rybářské víry pravé, pod obojí a pokud po ní bažíš, musíš na mé kázání do kaple Bartolomějské, ještě než dostanu glejt k cestě na Olšiny, centra evropských moderních trendi, Babylonu, abych tam svá kázání obhájil.....

                                                                                      Pokud se mnou nesouhlasíš s Hýbnerem, tak si odpověz, proč okolo r. 2000 byly ve Stč. "rozdány" dekrety zpět MO? Byl to akt spravedlnosti?, Podlézání? Přehlasování? Prozíravosti? Když teď onen Hýbner opět ztužute kompozici rybaření v STč? MO Stč. kraje nepotřebují Hýbnera, vrchol dobrodiní... Do CS rybolovu se mohou zapojit přes RAdu, nemusí přes virtuální ÚS........ No ale Hýbner se do sedla ČRS nevišvihne bez MO Stč. kraje.......

                                                                                        N1Mara - Profil | Pá 16.3.2018 16:40:03

                                                                                        Mrknato >> Nebuď naštvaný, jen sem se taky divil, že jsi tu nebyl co by dup .-)) Jinak čtu tvé všechny příspěvky, ale přiznám se, hodně jim nerozumím a nebo nejsem tak vzdělaný, abych to byl pochopil, s Korandou s tebou souhlasím, s DH nikoliv, jeden člověk stejně vše neovlivní, ale zase ví, co nás trápí na rozdíl od lidí co tam do teď sedí a mají nás úplně na háku :-))

                                                                                        No a protože jsem četl za poslední 2 měsíce od tebe spousty příspěvků, musím jít k očnímu, neb začínám vidět rozmazaně :-)) To jako fakt :-))

                                                                                          NMrknato - Profil | Pá 16.3.2018 16:39:41

                                                                                          kakr >> Nejsem až takový hrdina, ale věřím, že mně po vyloučení prodáš CR povolenku pro moravské členi....Tož já sa učím i údiť pravé Moravské úděné, len to zapíjam pivom, místo trnkovice..... (Snad ještě nebudu v rejstříku).
                                                                                          Edit : I na Jeeeeeeeeepa vám donesem nejaké súčástky po amerikánech z 45tého.

                                                                                            Nkakr - Profil | Pá 16.3.2018 16:35:16

                                                                                            Mrknato >>
                                                                                            Ty se opovažuješ zpochybnit kapří důchodový systém známý pod zkratkou K70? Vždyť se jedná o vlajkovou loď ČRS.
                                                                                            Zraješ na vyloučení,můžeš si za to sám:-)))

                                                                                              NMrknato - Profil | Pá 16.3.2018 16:25:49

                                                                                              fotojakes >> "Ta vjec" je pouze jedna, ne dvje.
                                                                                              Mým utajeným posláním je probudit normální lidi, aby si nenechali s*át na hlavu a udice od téměř ložených "kriminálníků", kterým můžeme říkat třeba čilimníci.....

                                                                                              Jak při zdravých smyslech můžeš poslouchat řeči o úpravách vyhlášky a BP? To není otázka, neboj, jen úvaha. BPVRP jsou pouze sdělením uživatele (v povolence) co vydyndal na státu, nic jiné, mimo technických prostředků k lovu. Podsouvání jiných možností BP je kolego ukrutná lumpárna. A lumpárna o to větší, o co se čilimník tváří svazověji. Už i Štípek couvnul...... Takový Hýbner kupříkladu, jal se rozpracovat Jč. průjem po zasedání....... mysle snad, že tím někoho osloví.... K70, omezením úlovků, lovných měr, zavedením nových pokut (pro lovící samozřejmě), aby bylo na svazolehkoživot........ Pokud nejsme schopni poslat do prdele Hýbnery, Korandy a jim podobné, skončíme v prdeli sami a nemusí k tomu vést 13 kroků, stačí dva, tři...... špatné a ani televize to nemusí vysílati.

                                                                                                Nfotojakes - Profil | Pá 16.3.2018 15:51:52

                                                                                                Mrknato >> motáš dvě věci dohromady, alespoň u mě. Opravdu nemám prdel z těch věcí kolem rybařiny, je třeba to řešit, ale komický mi příjde tvůj přístup řešení té problematiky (bušení do klávesnice). Na druhou stranu musím přiznat, že tě obdivuji, protože tvoje neúnavnost je něco, co jsem snad v životě neviděl. Tolik času, abych s tebou mohl debatovat nemám, proto jsem zvolil poloignoraci, prostě na tebe nereaguji i když občas čtu co píšeš;-) Teď udělám výjimku, ale jen jednu, pak zas jen občas mrknu. Takže otázky mi ani nepokládej...

                                                                                                Ještě k tomu materiálu, on to je tak trochu ping pong, alespoň u nás na severu jsme z HO ÚS navrhovali nějaké úpravy vyhlášky, ale základním pilířem toho všeho bylo zakotvení BP legislativně a hlavně vyjmenování toho, co skutečně mohou BP určovat. Na HO Rady pak vznikl tento dokument, který si vzal z každého něco a poslal se k projednání na všechny Ho při ÚS. Jen místo úpravy vyhlášky to je v podstatě vše řešeno BP. Proč bylo vypuštěno, nebo jestli se to řeší po jiné linii to se zakotvením BP do vyhlášky nevím.

                                                                                                Jen mě teď napadlo, že jedna věc mě v tom dokumentu pobavila, jsou to ty hormony a feromony:-)

                                                                                                  NMrknato - Profil | Pá 16.3.2018 15:26:06

                                                                                                  hraji >> Jeeeeeeeeeeeeeeeep je image, pro imago. Hele, nestojí vás ten Jeeeeeeeeeeeeeeeeep víc jak polovinu z těch 750 litrů? Já teď měním rozvody a chtěl bych být čilimníkem....... ale jen na chvíli.

                                                                                                    NMrknato - Profil | Pá 16.3.2018 15:21:09

                                                                                                    Klucí, ale pozorujete, že největší pr*el z toho celkovýho sajrajtu maj gardoví čilimící......? A chtěj ho umocňovat. Tu na druhou, v Jč. na třetí. Ale hlavní jsou lysohlávky...... ty užíval i Winetou, když stanovoval pro svůj kmen BP v lovu bizonů..... Takovej Koranda inženýr jich musí mít celou plantáž, pro svůj kmen.

                                                                                                      Nhraji - Profil | Pá 16.3.2018 15:16:07

                                                                                                      Mrknato >> hele, za mnou je jeep, hodně peněz na zarybnění a celá řada věcí, které nemáš rád, už jen tím jsem úspěšnější a zjevně pracovitější. ;-)

                                                                                                        NSaddám - Profil | Pá 16.3.2018 14:47:11

                                                                                                        Knapík >> A to je jen vrcholek ledovce. Zdá se mi to celé takové polovičaté.

                                                                                                          Nfotojakes - Profil | Pá 16.3.2018 14:23:35

                                                                                                          Mrknato >> sranda musí být :-) Že mě jednou přejde, to vím také :-)

                                                                                                            NMrknato - Profil | Pá 16.3.2018 13:31:21

                                                                                                            hraji >> odříkanýho chleba největší krajíc ... Ty musíš bejt ale moc upachtěnej...

                                                                                                              NMrknato - Profil | Pá 16.3.2018 13:28:49

                                                                                                              fotojakes >> Srandičky? ale oni přejdou.....

                                                                                                                NWillow - Profil | Pá 16.3.2018 13:11:19

                                                                                                                fotojakes >> Neboj,on jim tam udělá čistku.Jen je potřeba předem zajistit dost Nitráku a kyslíku v lahvích.Budou praskat cévky.:-))))Já bych raději předem zajistil od pražské RZ celý trauma team.Bude to velký,něco jako pravda a finance v ČT.;-))
                                                                                                                Doufám,že to nesklouzne do obhajoby humanismu.:-)

                                                                                                                  Ntommaly - Profil | Pá 16.3.2018 13:05:05

                                                                                                                  měly by ho vzít do rady alespon se slovem poradním....

                                                                                                                    NKalopa - Profil | Pá 16.3.2018 13:04:41

                                                                                                                    fotojakes >> bude mít příspěvek na téma mucky a jejich vliv na růst svazokapr

                                                                                                                      Nfotojakes - Profil | Pá 16.3.2018 12:38:13

                                                                                                                      tommaly >> prý bude delegátem na konferenci východočeského ÚS. Chtěl bych se tam podívat, ale asi to bude vícedenní akce 😂

                                                                                                                        Nhraji - Profil | Pá 16.3.2018 12:37:20

                                                                                                                        tommaly >> nemá, on je tak dobrej, že ho nikde nechtějí. Protože pracuje akorát prsty na klávesnici svého počítače. V reálu na nic nešáhl.

                                                                                                                          Ntommaly - Profil | Pá 16.3.2018 12:29:05

                                                                                                                          On zná odpovědi na všechny otázky a bolesti svazu... nějakou funkci ve svazu má?

                                                                                                                            Nkakr - Profil | Pá 16.3.2018 12:23:11

                                                                                                                            fotojakes >>
                                                                                                                            Opatrně, nebo jej vyplašíte:-))

                                                                                                                              Nfotojakes - Profil | Pá 16.3.2018 12:20:07

                                                                                                                              1Mara >> já už si začínal myslet, že je tuze marod, že se tu dosud neobjevil 😂

                                                                                                                                N1Mara - Profil | Pá 16.3.2018 12:11:05

                                                                                                                                tommaly >> Si si myslel, že se tu Mrknato neukáže co ? :-))))

                                                                                                                                  Ntommaly - Profil | Pá 16.3.2018 12:05:48

                                                                                                                                  Dlouho jsem na MRKu nic nečetl a nekomentoval a už vím proč :-D a dlouho číst už zase nebudu nemá to cenu...

                                                                                                                                    NMrknato - Profil | Pá 16.3.2018 11:28:58

                                                                                                                                    Thomic >> Když se bude Rada ČRS radit za svoje peníze ze Štědronína a peněz od závodníků na Orlíku, nebude zasahovat do VRP, mimo své revíry, tak ať si tají a zveřejňuje co chce. Rada ČRS ignorovala rozhodnutí sněmu, ignoruje, že uživateli revírů jsou ÚS a ne Rada a porušuje statut CS rybolovu tím, že zněj nevyloučila Jč.ÚS, který sám by tolik rád a víc trestal.....

                                                                                                                                      NMrknato - Profil | Pá 16.3.2018 11:21:43

                                                                                                                                      tommaly >> Nornální, duševně zdravý člověk si po přečtení jihočeských "poudaček" musí připadat jako nenormální.......

                                                                                                                                      1) Je normální, aby ten, kdo má kontrolovat VRP byl placen tím, kdo má povolení k VRP?
                                                                                                                                      2) Trestání rybářů řeší přestupkové komise pověřených obcí a současně trestá i DK svazu, Jč. chtějí další tresty a použít jako pobídku pro RS ke jejímu financování?
                                                                                                                                      3) Jak může ten, kdo má VRP tento měnit? Lovnými mírami, změnami rybolovných způsobů, nebo počty úlovků?

                                                                                                                                      Do jisté míry chápu Jihočechy ohledně redistribuce, ale co tam dělají teď je na sebrání dekretů cu grunt. Jak se má cítit rybář, kterému byla zadržena povolenka za nepořádek na lovném místě (který nezpůsobil), když si přečte co nezákonného nejen chce, ale už dělá ÚS?

                                                                                                                                        NWillow - Profil | Pá 16.3.2018 10:26:52

                                                                                                                                        Knapík >> To teda jo.Na plochách od 100ha budiš,ale nic se nesmí přehánět.Protože se může každý experiment změnit v exkrement.;-)

                                                                                                                                          NKnapík - Profil | Pá 16.3.2018 10:15:15

                                                                                                                                          tommaly >> tak zrovna ta plošná K 70 je střelba špatným směrem.

                                                                                                                                            Ntommaly - Profil | Pá 16.3.2018 9:06:23

                                                                                                                                            doporučuji přečíst je to podmětné a k zamyšlení se vším souhlasím http://www.crscb.cz/wp-content/uploads/stanovisko-k​-n%C3%A1vrhu-zm%C4%9Bn-BPVRP.pdf jak se k tomu asi postavý další územní svazy?

                                                                                                                                              Nkakr - Profil | Pá 16.3.2018 8:51:12

                                                                                                                                              hering >>
                                                                                                                                              Dík za info.

                                                                                                                                                NThomic - Profil | Čt 15.3.2018 23:41:38

                                                                                                                                                ladronka >> Teď se ale bavíme o jiné záležitosti. Uvedeným důvodem byla forma redistribuce, kterou Rada schválila před téměř dvěmi lety; podle stanov a jednacího řadu funguje rada tak, že rozhodnutí prochází většinovým počtem hlasů, nesouhlas menšiny nevede k revokaci rozhodnutí (jinak by se nerozhodlo nikdy nic). Další vznesené připomínky budou samozrejme předmětem dalsich přezkoumání, ukáže-li se jejich oprávněnost. U nesouhlasného stanoviska s rozhodnutím, že "bližší podmínky platí vždy pro držitele všech typů povolenek" k tomu však není oprávněný důvod.

                                                                                                                                                  Nladronka - Profil | Čt 15.3.2018 23:25:19

                                                                                                                                                  Thomic >> Mě je úplně jedno proč to rada neprojednala , jen trvám na tom že je to nestandartní protože ty důvody co uvedli a zveřejnili jsou docela vážné , zejména ten důvod že rada svým rozhodnutím poškodila jihočeský svaz. Slušní lidé by k tomu určitě na jednání představenstva zaujali nějaké stanovisko. Pokud to ovšem v radě nikoho nezajímá je to velice zvláštní a asi není všechno v pořádku. Tohle by se v našem územním svazu stát nemohlo.

                                                                                                                                                    NThomic - Profil | Čt 15.3.2018 22:32:04

                                                                                                                                                    ladronka >> Zastupci JčUs své rozhodnutí oznámili formou tiskové zprávy na webu svazu který zastupují společně s rezignačními dopisy. Tím bylo předpokládám Vámi požadovanému oznámení učiněno zadost.

                                                                                                                                                      Nladronka - Profil | Čt 15.3.2018 22:06:15

                                                                                                                                                      Thomic >> Já nepsal nic o překvapení jen o tom že bývá zvykem na jednání například představenstva firmy podobné odstoupení z funkce oznamovat. V ČRS to neplatí i když je rada nejvyším orgánem ČRS?

                                                                                                                                                        NThomic - Profil | Čt 15.3.2018 21:45:10

                                                                                                                                                        ladronka >> Počkejte, rezignace zástupců rozhodně nebyla na Rade překvapením- mezi rezignací a zasedaním ubehly tri týdny, zastupci rady spolu běžně komunikují i mimo zasedání, takže oznamovat veřejně známou skutečnost není úplně nutné. Je to v principu stejná situace, jako kdyby se zástupce v Rade ze závažných důvodů nemohl dostavit. Vzhledem k blížící se konferenci JčÚs se navíc jedná o situaci, která je jen dočasná.

                                                                                                                                                          Nladronka - Profil | Čt 15.3.2018 21:39:38

                                                                                                                                                          Thomic >> Aha , ale slyšel jsem že tam jezdí už jen jeden jihočech tak rada má teď o jednoho člověka méně. Myslel jsem že když v nějakém orgánu někdo skončí tak se to na dalším jednání alespoň oznámí. Ale možná se pletu. Navíc ty jejich důvody co zveřejnili se zdají docela závažné.

                                                                                                                                                            NThomic - Profil | Čt 15.3.2018 21:29:19

                                                                                                                                                            ladronka >> Neodstoupil Jihočeský územní svaz, proběhla rezignace jejich zástupců a nahrazení zástupcem novým. Nejedná se o nic, kvůli čemu by bylo nutné přijímat usnesení, hlasovat nebo cokoli jiného. Stejně tak jako rezignace byla podána nikoli Radě jako takové, jen předsedovi ČRS na vědomí a výboru JčÚS. Rada může tuto rezignaci pouze respektovat.