Jak na úhoře

Nedávno mi známej říkal techniku na lov úhoře kterou mu řekl jeho děda. Jedná se o to že do menšího soudku do kterého zespod uděláte díru o určitém průměru, dáte do ní mrtvou slepici(prý nejlépe zbavenou hlavy) soudek zavřete a "utemujete". Takto připravený soudek dáte do vody, pach rozkládající slepici prý přiláká úhoře který vleze do soudku dírou a ven už se prý nedostane. Podle mě je to celý blbost, co myslíte vy?
Autor diskuse: Ruficek - Profil , 13.6.2011 dravci - techniky lovu
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NLukas89 - Profil | Ne 17.7.2011 20:52:31 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ruficek - >> Ahoj, nečetl jsem celou diskuzi, ale slyšel jsem něco obdobnýho.. Hliníkovej soudek nebo taková ta stará nádoba na mléko, udělaný díry dovnitř (díky těm otřepům uvnitř se nedostane ven, prý to stačí lehce párkrát proseknout krumpáčem, lehce..) a uvnitř rozkládající se slepice..

NPaulus - Profil | Ne 17.7.2011 18:37:56

Hellfish >> o)))))))))))))))

NHellfish - Profil | Ne 17.7.2011 18:25:32

Ruficek - >> Známý Ti to vyprávěl blbě, ta slepice musí být živá, úhoř je tvor zvídavý a tak leze za zvukem, protože kdákání na dně ještě neslyšel, jediná slabina tohodle vychytralého plánu je jak vyladit úroveň hladiny v soudku popř. jak ho zatížit, aby se dostal na dno. A jinak to musíš často kontrolovat, jinak máš soudek za chvilku plný vajec,ale ty zse můžeš použít na boilie tak dobrý nééé??? PS: To že jsou to ho.na vim,ale když Tě Ho.na zajímaj.

Nxyz 63 - Profil | Ne 17.7.2011 13:55:11

rover >> zapomnel jsi dodat jeste dlouhou prodluzku na elektriku :-D

NOtoman - Profil | Ne 17.7.2011 13:23:01

meteor >> Já to nemyslel tak aby to každý zkoušel, myslím že každý má svůj rozum a sám si rozhodne jestli to zkusit chce nebo nechce :-)

A upřímě, kdo z nás někdy nepytlačil ?? :o)

Nmeteor - Profil | Pá 15.7.2011 10:31:05

Otoman >> mno... tak sem piš tyhle "úspěchy", ať to vyzkouší každý blbec, který to ještě nezkusil / nevěděl o tom :-(

NOtoman - Profil | Pá 15.7.2011 10:16:56 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Takhle se úhoři chytají hodně dlouho, povolené to není a nikdy nebylo ale kámoš to takhle připravené hodil v šest večer do vody a ráno v osm tam mě nacpaný čtyři metrové hady.........tak to asi funguje :-)

NFrancJosef - Profil | St 22.6.2011 14:04:13

Asi to jde, ale ROZHODNĚ se to nesmí !!!!

NKoryba26 - Profil | Pá 17.6.2011 10:08:32

rover >>co to meleš?

NBalu76 - Profil | Čt 16.6.2011 21:06:30

je to pravda jek tim co rikas ale taky se svazanou prepravkou tou starou plechovou na vajicka ,vleze do vnitr ale ven uz ne,

NPedro1 - Profil | Čt 16.6.2011 16:00:58

Koryba26 >> Promiň,s někým jsem si Tě spletl:-).Jo vláčim rád.A pokud se něco chceš dovědět o kaprech,tak se zeptej rybáře s přezdívkou Netipa,ten ví vše hlavně o velkých kaprech.Tady se vymýšlí samé blbosti.

NPedro1 - Profil | Čt 16.6.2011 15:54:06

Koryba26 >> Už zase začínáš?Zeptej se v poradně,tam Ti všechno řeknou.Ale nesmíš se nechat odbýt,ptej se tak dlouho,dokud to z nich nedostaneš.

Nrover - Profil | Čt 16.6.2011 15:51:03

Koryba26 >>
Jakube, už ne, bolí mě z toho ruce :-)

NKoryba26 - Profil | Čt 16.6.2011 15:47:52

rover >> vláčíš rád

NKoryba26 - Profil | Čt 16.6.2011 15:46:55

Pedro1 >> chodíš rád na dravce?

Nrover - Profil | Čt 16.6.2011 12:27:19

Pedro1 >>
Za pokus nic nedáš, a když to vyjde, budeš určitě za vodou :-)

NPedro1 - Profil | Čt 16.6.2011 12:20:34

rover >> Myslíš že by se to dalo patentovat a pak za drahý peníz prodat MM?Asi to zvážím,na tom by se dalo možná něco vydělat:-)Každopádně na každé MRKkačce by musel být kapr v různých pozicích,aby to byla pořádně tvrdá měna:-)

Nrover - Profil | Čt 16.6.2011 12:07:20

Pedro1 >>
S těma Mrkkačkama to je dobrej nápad, kontaktuj MM, ať to zváží, nějaká aura nikoho nezajímá, navíc si za ní nic nekoupíš :-)

NPedro1 - Profil | Čt 16.6.2011 12:03:16

rover >> Dík za radu,v tomto je MRK hodně nedoceněný,když se zeptáš na cokoli,vždy Ti někdo fundovaně poradí.Mohla by tady fungovat také zpoplatněná poradna na otázky o čemkoliv - kde je nejlevnější mouka,v kolik mi jede autobus,kde seženu odpovědi na státní maturitu.....,prostě by si každý koupil nějaké MRKkačky a těmi by pak platil za odpovědi.Odpovídal by kdokoliv a na konci roku by si MRKkačky vyměnil za propisky a čepice MRK (ty by poté mohl prodat na tržnici)Každý by se dozvděděl to co potřebuje.

Nrover - Profil | Čt 16.6.2011 11:53:28

Pedro1 >>
Zatím vede pytel do odpadkového koše, ...pro drůbež jdi do Tesca, je tam víc uleželá, když budeš mít štěstí, bude i s kosťákama :-)

NRuficek - Profil | Čt 16.6.2011 11:46:27

kozic >> No pokud to myslíš vážně tak díky :)

Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | Čt 16.6.2011 11:42:07

HmmmmTakJooooo >> tak tady se ani nic jiného dělat nedá:-))) Hele, zkusím ti jednu lepnout, máš? Takže zde opravdu jenom plky.

Nkozic - Profil | Čt 16.6.2011 11:41:41

Ruficek >> Náhodou to bereš jako chlap. Jsi férový.

NHmmmmTakJooooo - Profil | Čt 16.6.2011 11:39:45

nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 16.6.2011 11:36:39 >> Me stve taky cse co se tu resi v ruznych duskuzich ... jen rikam méne psat a kecat .... vice pro to neco delat ... samo od sebe nebo kecanimse nikdy nic neudelalo ... ale zde fakt jen kecaj a kecaj ....

NPedro1 - Profil | Čt 16.6.2011 11:38:40

Tak už se ví,jestli je lepší koza,koňská hlava,nebo drůbež?Chtělo by to anketu,ať je to průkazné.Já že už by jsem se mohli posunout k těm igelitkám,jestli víme,na co ty hady nachytat.Kozu mám zamluvenou,koňskou hlavu mám taky(sice dřevěnou,ale pomažu jí nějakým bůstrem a bude to fungovat) a pro případnou drůbež skočím do Lídlu.O víkendu bych na ně rád šel,ale pokud nebudu vědět která igelitka je ta pravá,tak jít nemůžu:-)

Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | Čt 16.6.2011 11:36:39

HmmmmTakJooooo >> muj odhad, že větší polovička pasivních mrkařů jsou zlatokopky. A nevěšej se na dip menšina. Měj větší srdce otevřené všem.

Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | Čt 16.6.2011 11:34:45

Ruficek >> víš, mne to nevadí. Prostě fakta sou a dospělí, když už cenzura, tak odfiltrují takovéto věci. Ale pro mne za mne, ať je v každém rybníku jeden nerezový buben.

NHmmmmTakJooooo - Profil | Čt 16.6.2011 11:34:22

Ruficek >> Nic si nevycitej naopak ... :)))) sama debata je mnohem hodnotnejsi nez tvuj dotaz .... kazdej dela co umi :))) ti co tu na tebe remcaj se na vic nezmuzou v tom to je :))))

NRuficek - Profil | Čt 16.6.2011 11:31:04

nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 16.6.2011 11:20:56 >> musim souhlasit, byla blbost se tady na to ptát, sice je fakt že se tu najdou lidi který by nenapadlo to zkusit, nebo resp. nechtěj to udělat ale pořád je tu procento kterejm se "rozsvítí" a zkusí to. Takže i když to nebyl muj záměr někoho k tomu nabádat(byl sem prostě zvědavej :D sem mladej a blbej takže to takhle dopadlo)

NHmmmmTakJooooo - Profil | Čt 16.6.2011 11:27:02

kozic >> Ti rikam ze souhlasim sakra vnimej :)))) jen rikam ze se tady nad timhle upe pro nic a zbytecne pohorsujete ze tu je taky prispevek .... dej se k RS a pridej sve usili v tomhle .... cokoli jineho je totiz naprd

NHmmmmTakJooooo - Profil | Čt 16.6.2011 11:24:58

nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 16.6.2011 11:20:56 >> No jooooo ... dalsi :))) boga to co pises je tak kratkozrake .... pricmoudla cekaj u netu na mrku v houfu aby prisli jak na to :))))) je to smesne co pises ....

Nkozic - Profil | Čt 16.6.2011 11:22:39

HmmmmTakJooooo >> Proč si myslíš, že bych měl být vzteklý? Vlastní zkušenost? To že tě okradu a usmrtím mě nevytáčí, udělám to kvůli tobě, poněvadž vím, že ti to nevadí a najdeš pro to pochopení.
A čeho dosáhnem? Toho, že zde dáme kdejakému vagabundovi návod, jak masit úhoře?
Myslím, že budeš tolerantní do té doby, než se nějaký problém bude týkat přímo tebe.
Je to docela pohodlné mít každého rád a všechno nechat běžet jak je. Mnohem horší je nad tím přemýšlet a vnímat možný dopad. Daleko složitější je taky říct, tohle se mi nelíbí. Já jsem nad tím přemýšlel a projevil se. Ti co půjdou se soudečkem se neprojeví.

Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | Čt 16.6.2011 11:20:56

Ruficek >> víš, má se to tak- všichni jsme vzory cnosti . Někteří dokonce nepijeme nesouložíme nekouříme a pouštíme. Přesto se najdou vyjímečně talentovaní negramoti, například bludní kanaďané, kterým se rozsvítí a ten buben na pračku si do toho chováku nebo jiného revíru hoděj. Slepici si ukradnou, to oni uměj. Budou nenápadní. Bez prutů. Je to velice účinná metoda. Proto zakázána. Mi už nelovíme pro hlad, ale jmenuje se to sportovní rybolov, i když jde o těžbu udicí. No právě- těžbu udicí. Ryby se neklonují, takže, když nějaké přičmoudlo, nebo socka z mrku toto udělá, tak poškodí jiné, sportovnější rybáře. Prostě na 2x vytáhne 20 úhořů a ta ryba tam už na můj háček čekat nebude. Vzhledem k dosahu mrku uvolnění této otázky bylo chybou. Jakože umím martine používat i adekvátní výrazy.

NHmmmmTakJooooo - Profil | Čt 16.6.2011 11:11:37

kozic >> I ty horka hlavo :)))) chapu tvuj vztek ... ale usmerni ho uzitecneji ne tady v diskuzi :))) ... ale chapu tve rozhorceni ja jen vim ze timhle pristupem nikdy niceho nedosahnes ... jinak sme za jedno

Nkozic - Profil | Čt 16.6.2011 11:08:21

HmmmmTakJooooo >> Ano a taky jsem již zabil a okradl pár lidí (sem tam se mi to přihodí, i když vím, že je to špatné). Jsem rád, že je tvůj postoj takový. Proto vím, že nebudeš mrzutý, až tě střelím a půjčím si tvé auto. Líbí se mi taky barevné papírky, ty bych si taky vzal. Dovolovat se nebudu. Jsi tolerantní a budeš pro mě mít pochopení.

NHmmmmTakJooooo - Profil | Čt 16.6.2011 11:02:11

kozic >> Kdo z nas nikdy RŘ neporusil ... notak :))))

NRuficek - Profil | Čt 16.6.2011 10:59:08

Chtěl bych k tomu něco dodat, odpověď na mou otázku mě zajímala hlavně z "historickýho" hlediska, v žádnym případě sem nikdy neměl v plánu to zkoušet, řídim se pravidlem chyť a pusť. Ani sem tou otázkou nechtěl nikomu dát návod na to, aby zabil slepici, šup sní do sudu a hurá sní k vodě (i když to možná tak vyznělo), takže pokud je vám to proti srsti, tak jako mě představa že to někdo bude zkoušet nebo hůř že někde na rybách vytáhnu soudek s mrtvou slepicí nebo jinym zvířetem. Tak sem pro aby byla diskuze smazána, aby to nelákalo další "rybáře" něco tykovýho zkusit. Takže asi tak

Nkozic - Profil | Čt 16.6.2011 10:28:51

Martin M. >> Vážím si tě, že to dokážeš napsat, byť jsi zde pánem a je jen na tobě, co je dobré a co ne.

NMartin M. - Profil | Čt 16.6.2011 10:26:10

kozic >> no... asi se neshodneme, ale pripoustim, ze jsi mne o malinky kousicek tim smerem nakopnul a priste na to zrejme budu koukat vice i z tohoto pohledu ;-)

Nmeteor - Profil | Čt 16.6.2011 10:21:27

HmmmmTakJooooo >> souhlasím, že se vždycky dělaly věci mimo RŘ a že se dělají a dělat budou, nicméně mi nepřijde správné lidem nedodržujícím RŘ pomáhat v tomto počínání poskytováním informací. Což je myslím právě tento případ. Člověk je obecně tvor ovlivnitelný, lehce bezpáteřní a na sebe myslící, takže si dovedu představit, kolik lidí tohle vyzkouší v praxi... Nezveřejnění IMHO sporného tématu na jednom není represe, prostě si dotyčný ty informace může vygooglit anebo to zkusit jinde.

Je to podobné, jako když mrk.cz zveřejní článek / video, kde se vědomě porušuje RŘ (a někdy mi přijde, že se tím autoři vyloženě chlubí). Mrk.cz sice není výchovný server (ačkoli se někteří jedinci vychovávat snaží, za to mají palec nahoru), nicméně tohle mi tu třeba vadí...

Nkozic - Profil | Čt 16.6.2011 10:20:22

HmmmmTakJooooo >> Vždycky se vraždilo a kradlo, i když je to špatné. Zítra příjdu a střelím tě do hlavy, doufám, že jsi s tím smířen, poněvadž se vždycky vraždilo a kradlo, i když je to špatné... Nebo tě nestřelím, neboj, nemám čím. Jen si svévolně "půjčím" tvoje auto či dům, jsem rád, že s tím jsi smířen...

NHmmmmTakJooooo - Profil | Čt 16.6.2011 10:11:23

meteor >> Preahanis to ... dicky se delaly veci mimo RŘ ... :))) represe nic nevyresily a nevyresej .... peci a pozornost naopak bych smeroval k tem keri tenhle konicek provozuji s uctou a laskou k zivotu ... spousta lidi stoji za ho--- a nevazej si ani sebe ... jak po takych muzes chtit aby si vazli neceho jineho ... tot muj nazor

Nkozic - Profil | Čt 16.6.2011 9:48:50

z-boy >> Já jsem již několikrát shlédl sci-fi Zlatovláska. Pořád konzumuji hady, ale zvířectvu stále nerozumím.

Nz-boy - Profil | Čt 16.6.2011 9:43:19

Já viděl v nějakým starým filmu někdy z 50tých let že měl borec hozenou hlavu koně v moři cca 20m od břehu na laně a když ji vytáhl tak v ní byli úhoři. byl to sice jen film ale na každěm šprochu pravdy trochu

Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | Čt 16.6.2011 9:27:28

Koryba26 >> to je zajímavá dotaz, koryba. Tak já můžu, a když mám hlad, tak pucuju sterilku, jako každej, proto sem ji ssebou přestal nosit, a potom i nějaký nástrahy. Tudle mi kluk šátral prstíčkem v nástrahách, ale nechal sem ho, bo si vybíral ty jedlé:-)

Nkozic - Profil | Čt 16.6.2011 8:58:13

F16 >> To nic není, já je chytám na poli na hrách. Ale už to nebere jako dřív.

Nkozic - Profil | Čt 16.6.2011 8:56:42

Martin M. >> Když to bude někdo chtít vyzkoušet, cestu si k tomu najde, to je jasné. Jen myslím, že by taková cesta neměla vést přes MRK.
Když se zblázním a budu chtít usmrtit souseda, určitě to udělám. Jen by asi nebylo vhodné, abych návody na nejlepší vraždu dostal přímo pod nos v debatách, jejichž cenzoři budou optimisticky věřit, že se tak baví jen samí poctiví lidé, kteří jsou pouze zvídaví...

NBambus...Tacklesmaniak - Profil | St 15.6.2011 21:13:37

Koryba26 >> návnadou ryby lákáš k lovnému místu.


na nástrahy chytáš( respektive nástraha je to co máš na háčku :-)

NF16 - Profil | St 15.6.2011 20:51:10

Takže u nás na štěrkovně před asi 14dny chycen úhoř na medovku.Poté všichni poctivě chytali na rousnice a nic.Dnes v deset dopoledne úhoř 85 na kostičku rohlíku.Doby se mění.Kozy vyšli z módy.Jo já tím šťastlivcem nebyl.

NMates PB - Profil | St 15.6.2011 18:59:38

Nejlepší je mrtvá koza, chce to udělat do boku malou díru, koze na krk dát šutr a hodit do vody, úhoři pak tou dírou do ní nalezou. Asi pátej den tu kozu vytáhni. Nahodit jí můžeš libovolně kolikrát chceš, dokud drží pohromadě.

NKoryba26 - Profil | St 15.6.2011 18:46:34

karlos666 >> na jakou nástrahu si ho chytil?zkusím si tipnout.žížala!že?je moc pěknej stojí za to ho chytit na řece nebo na rybníku než nechytit nic

NKoryba26 - Profil | St 15.6.2011 18:44:22

Bambus... T.maniak >> Bambus...Tacklesmaniak >>Jakou máš rád návnadu?a chodíš rád na úhoře?

NMartin M. - Profil | St 15.6.2011 14:55:11

meteor >> doocibijici veci hned nahlas, staci kliknout na "oznamit nevhodnou diskusi".
Ad navod - to uz bysme se tu ani nemohli bavit o tom, ze je zakazano lovit pstruhy na zizalu, aby to nahodou nekdo nevyzkousel.

(Zbyle zapisy zde jsem necetl, mam na spech...)

Nmeteor - Profil | St 15.6.2011 14:10:31

Martin M. >> to jsi zřejmě optimista i v případě morálky a "dobrých" vlastností národa českého... což je ovšem chyba. Možná to je retrotéma, ale zájemci o něj si info mohou dohledat přes internet (strejda Gůgl poradí :-)) nebo ve starší literatuře.
Jinak mě ještě napadá, že ke "svým" (= mrk.cz) videům můžeš teda klidně napsat, kde se lovilo - pokud jsi optimista, pak musíš věřit tomu, že tam nikdo nepřijde :-)

Obecně: přijde mi, že tu jsou pravidla stanovena dost frivolně >= zveřejňování článků / fotek, kde se porušuje RŘ, je OK, na druhou stranu tu funguje "skrytá" reklama a zase některé příspěvky (o nichž bych určitě neřekl, že jsou reklamní) či jejich autoři jsou cenzurováni... nechápu, nerozumím, avšak zatím respektuji :-)

PS: je mi jasné, že všechno stíhat nemůžete, ale jde o princip - některé věci jsou skutečně doočíbijící...

NRuficek - Profil | St 15.6.2011 13:04:43

triball >> neni zač :)

Ntriball - Profil | St 15.6.2011 12:46:44

Ruficek >> dekuji, pstruzi pelety doma jsou - zaliju je lososovým olejem a hodim do PVA k rousnici :D uvidime

NMyš - Profil | St 15.6.2011 12:29:42

Pedro1 >> To dává smysl - přeci nebudu od vody ondášet celý soudek, že jo. Nechám ho tam ať ještě "pracuje" a úlovky přesypu do nějaké schopné igelitky.
Pokud se ovšem dozvím do který, jinak si ty hady budu muset kvůli MM narvat do kapes a znečistit tak svůj rybářský oděv.

Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 15.6.2011 12:20:49

Pedro1 >> ty hřebíky neřeš, nejlepší sou od carbsystemu. Používám velikost Big Fiš.

NPedro1 - Profil | St 15.6.2011 12:13:13

kozic >> Musíš si uvědomit,že je vše třeba dělat popořadě.Nejprve je nutné prodiskutovat,jak nachytat ryby.Čím více,tím lépe.Až pak se může řešit,do čeho je uložit.Nejde nejdřív řešit do čeho a až následně co.Takže až se tady dořeší,co je lepší do sudu dát a jaký sud je nejlepší,může se založit otázka do jaké igelitky ty úhoře dát.Pak bude následovat jaký hřebík použít k upevnění při stahování,v kterém marketu koupit sůl na naložení a tak dál.Je třeba dodržovat postup:-)

Nkozic - Profil | St 15.6.2011 11:24:11

rover >> Kdybys početl níže, zjistil bys, že jsem o takovou diskusi usiloval. Má diskuse "Jakou igelitku mi doporučíte na ryby" nebyla však autorizována- nevhodné téma. Lov úhořú do pastí je vhodné téma.

NRuficek - Profil | St 15.6.2011 10:53:55

triball >> dá se to...mražený rybyčky(ty co koupíš v supermarketu nebo v rybárně)...nechat je povolit....trochu sardelovýho oleje pokud se ti ho povede sehnat.....je dobrý si to místo provnadit tak dva dny předem.....a prej se osvědčeli i pstruží pelety

Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 15.6.2011 10:40:00

triball >> hehe, koho tady zajímají úhoři.

Nrover - Profil | St 15.6.2011 10:37:31

kozic >>
Je to téma na novou diskusi, ...jakou igelitku. Např. ty staré z Tesca byly OK, pak začali šetřit, ...a taška neunese ani jednoho lahváče.
Kůži zásadně nedoporučuji, musí se pravidelně udržovat, při styku s vodou tvrdne, je těžká, ...dobrá pouze pro méně přemýšlivé kolegy :-)

Ntriball - Profil | St 15.6.2011 10:25:51

spat k otazke: na toho uhore i zakrmujete nejako ? nebo jen oluvko a rousnice a smar ho hocikde. dekuji za odpoved

NKrabat - Profil | St 15.6.2011 10:24:32

kozic >> no bať

Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 15.6.2011 10:17:04

Myš >> Já si rád kapra předvařuji sám, proto používám speciální kaprařskou TAŠKU, ne sáček. Tu Lujz Viton si beru jenom na pátek, sobota, neděla, když jsou u vody davy, kaprtími a prostě lidé, kteří to ocení. Ale u té kožené kabely mám problém, že začínám škrábat už tu kabelu, jak ji položím na své oblíbené dřívko. 30x60. Kůže jak kůže a já si fakt občas nevšimnu a beru ji tou tupou stranou nože.

Nkozic - Profil | St 15.6.2011 10:15:54

Myš >> Dozvěděl by ses, ale musel bys přemluvit Martina M.

NMyš - Profil | St 15.6.2011 10:10:22

nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 15.6.2011 9:57:36 >> Náhodou taková igelitka je v létě ideální. Hlavně se musí neprodyšně uzavřít a než v tom pařáku dorazíš domů, tak máš předvařeno.
Akorát jsem se porád nedozvěděl, která je nejlepší.

Nkozic - Profil | St 15.6.2011 10:02:07

Krabat >> No to by bylo furt lepší, než vejrat na Baťův anál.

Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 15.6.2011 9:57:36

Myš >> co blbneš člověče! Co si jako myslíš! Kapr do igelitu to je nedůstojné Božské Ryby! Já bych s váma zatočil... Já mám na kapra koženou kabelku Lujz Viton! Když nemáš na Lujz Viton, tak nechytej Kapry, ale cejny!

NKrabat - Profil | St 15.6.2011 9:56:32

kozic >> OK, ještě že jsem se zeptal, já bych marně vejral na Baťův kanál.

Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 15.6.2011 9:54:07

kozic >> televize je dobrá. Jenom nezapomeň vyměnit v ovladači baterky, ať jí můžeš, až tam nalezou, vypnout! To je častá chyba . Já vnadím na starých analogových kanálech, krásně zrní, jenom, kůliva rýpalům- ztlum jas, aby tě nemohli obvinit, že stahuješ ryby světlem.
Když nejdou na bílý zrní, obarvuju korekcí barev na žluto, to vnadím kukuřicí, nebo červenou a to je pukancová pšenice jahoda. Mimo dobu lovu jim tam nechávám běžet ideovou diverzi s Jakubem Lhářem. Jakože je chytám proto, abych jim mohl dát pucinku, pohladit prcinku, poblahopřát jak opět od minula vyrostli a že je pak pustím. Hehe, jasně. Vždyť to mám v nicku.

Nkozic - Profil | St 15.6.2011 9:54:05

Myš >> Nemůžu, bylo by to nevhodné.

NMyš - Profil | St 15.6.2011 9:48:19

kozic >> Jo a hlavně pak napiš, jakou igelitku jsi na ně použil

Nkozic - Profil | St 15.6.2011 9:26:30

Krabat >> Online na MRKu.

NKrabat - Profil | St 15.6.2011 9:25:02

Hlavně nám potom dej vědět na kterým kanále to poběží. Díky.

Nrover - Profil | St 15.6.2011 9:01:45

kozic >>
Klidně tu televizi do vody hoď, nezapomeň do ní dát polomrtvou slepici, ...ono sledovat na obrazovce, co se zrovna vevnitř děje, může být dost zajímavé, ...navíc přesně uvidíš, kdy had vleze dovnitř omrknout tu drůbež :-)