S Jakubem na rybách trochu jinak
Diskuse k rybářskému videu S Jakubem na rybách trochu jinak
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.
načítám... - Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit všechny zápisy.
16x v oblíbených a 8x v ignorovaných.
NJakub Vágner - Profil | Po 7.1.2013 18:24:20
Dobré den Vážení rybáři,
Hned na úvod. Ano, jsem to opravdu já. Nebudu se schovávat za jiná jména, ani za internetové prostředí, které dělá z mnohých hrdiny.
Odsuzujete video, ale opravdu by mne zajímalo, kolik z Vás má opravdu tolik informací, aby mohl o daném videu hovořit, zasvěceně diskutovat a pomlouvat někoho, koho vlastně ani osobně nezná.
Byl jsem požádán o reakci na zde vložené a komentované video.
Záplavy, tedy Turyňský rybník, je lokalita nacházející se poblíže Kladna. Dlouhou dobu jsem věděl o velkých sumcích, které se pravidelně ukazovali i v mělké, přítokové oblasti potoka Loděnice, zvaného také Kačák. To je jim stalo také osudným.
Rok před udělením výjimky na odlov sumců a to pozor, pro všechny zájemce, proběhl na této lokalitě odchyt sumců elektrickým proudem, tedy agregátem. Ten rok proběhl jejich odchyt v době tření a uloveno jich bylo mnoho… O úspěšnosti a správnosti tohoto činu nechci polemizovat. Každopádně tento postup osobně neschvaluji. Stejně jako je praxí mnoha odborníků prokázáno, že více než polovina takto ulovených sumců následně do několika týdnů umírá na vnitřní zranění. Většinou se jedná o poranění míchy či prasknutí sleziny. Lov agregátem je zrádný a nešetrný právě k velkým rybám. Čím větší ryba, tím větší odpor, tedy i rána, kterou ryba dostane. Většina opravdu velkých sumců pole prorazí, to však neznamená, že jejich život tak není ohrožen. Ti co pole neprorazí dostanou takzvanou "destičkou", která v mnoha případech zkázu dokoná. Obzvláště pokud je přiložena na hlavu. Takto paralizovaný sumec je následně ve zcela strnulé podobě vtažen do lodi, kde často dochází k prasknutí sleziny a jiným fatálním poraněním.
Tedy to byl hlavní důvod, proč jsem se tohoto odlovu zúčastnil. S tímto elektrickým odlovem bylo v plánu pokračovat a odlov pomocí rybářských prutů byl jedinou možností, jak alespoň některé z těchto sumců zachránit, což se i podařilo.
Na lokalitu jsem přijel 24 hodin po započetí výjimky a to se dvěma parťáky. Na vodě bylo desítky, možná i stovky systému všech možných tvarů, barev i velikostí. Mnoho rybářů používalo kaprařské pruty s hlavní šňůrou, tedy respektive vlascem 0.50mm. Takové bylo i jejich skóre, dva velcí utržení sumci s trojháky v tlamě. Naprostá většina rybářů měla nevyhovující vybavení. Každý měl však tři trojháky na montáži, to ano... Spíše likvidační lov sumců, než aby jim pomohl!
Dohodl jsem se tak s místními pořadateli, že místním lovcům, tedy těm co budou chtít, překontroluji montáže a vybavení. Tak jsem i udělal a mnoha lidem zapůjčil i své pruty a daroval montáže. Dále jsem mnoha lidem také pruty zavážel a byl jim nápomocen při zdolávání. Za celou dobu a to déle než měsíc, co jsem na této lokalitě strávil, se u mě otočilo desítky sumcařů, kteří se mnou rybařili.
Na Vámi zmiňovaném ostrůvku jsem samozřejmě nechytal sám, stejně jako logicky, všechny pruty jsem sám neobsluhoval. Své pruty jsem však hlídal, to máte pravdu. To, že jsem na ně chytal sám je obyčejná lež! Že u svých prutů ostatní lovci nebyli? Tak to je pouze jejich problém a také problém rybářské stráže. Nikoliv můj. Toto tvrzení může dosvědčit mnoho místních rybářů, kteří se mnou u vody byli.
Stejně jako to, že celá druhá strana ostrova byla osazena pruty dalších zúčastněných rybářů tohoto odlovu, kterého se mimochodem mohl zúčastnit úplně každý pánové…
Není nic snadnějšího než pomlouvat a nemít ověřené informace. Samozřejmě že chápu zášť některých zúčastněných. Také by se chtěli živit rybařením. Vlastně ne, určitě se pletu, zakládají si své rybářské stránky, eshopy dokonce i podobné servery jen bez důvodu. Blbost, proto tolik času tráví zde. Vlastně se nepotřebují prezentovat a prezentují se dokonce neradi. Proto zde tráví každý den dlouhé hodiny. Baví je to, dokonce více, než chodit opravdu na ryby…
Je zvláštní, že za celou dobu se mi nedostalo upřímné kritiky z očí do očí. A to jsem téměř na každé výstavě v zemi a to od svých 15ti. Kritika je důležitá a mnohdy správná. Jen to chce mít odvahu a vyslovit ji přímo dané osobě. Pak je to kritika hodna zamyšlení. Jinak je to ubohé plkání.
Chcete se živit rybařením? Můžete, každý se o to můžete pokusit. Jenže pánové, než začnete svou kariéru stavět na pomlouvání, nejdříve je důležité si taky něco odchytat. Chce to více času u vody a méně u počítače.
Nakonec bych chtěl některé z Vás požádat o laskavost. Byl bych opravdu nerad, aby někdo z Vás urážel mou rodinu, konkrétně mého tátu. Urážet mě můžete, ale mého tátu nikoliv. Vaši rodinu si také do úst neberu. Děkuji za pochopení.
Všem Vám držím palce, ať se splní každý z Vašich rybářských snů. Jsem Vám k dispozici na výstavě For Fishing a to po celou dobu veletrhu.
Mějte se fajn a ať Vám berou!
Váš, Jakub Vágner
Nelhierro - Profil | Po 7.1.2013 21:15:57
V té době jsem na rybníce chytal asi 5x a byl jsem svědkem onoho odlovu. Když jsem na rybník přijel poprvé a viděl jak je voda "zabojkovaná", původně jsem si myslel, že tam budou nějaké závody na lodích, slalom či co. Teprve po rozhlédnutí jsem zjistil, oč jde. Ten den jsem chytal a nic nechytil. Ale to je jedno. Šel jsem pak na hráz do hospody a tam jsem se dozvěděl, co je to za akci. Místní děda mi vyprávěl, jak tam každoročně sypou násaďáky o velikosti 30-50 cm a pak zjistí, že se jich neulovilo ani 20% a přitom ve vodě nic nezbylo. Jasně, požrali je sumci. Nelze se tedy divit, že místní MO dala souhlas k odlovu. V té hospodě jsem se dozvěděl, že JV byl sklutečně pozván, dostal výjimku a měl sumce odlovit. Takže tady není vlastně JV co vytýkat. A to ani počet prutů, protože i zde asi příslušné lidi informoval o tom, jak hodlá postupovat. A je i pravdou, že se některým "umělcům" snažil poradit, že nestačí mít jen trojhák atd.
Jediné a zásadní co mě osobně vadí je to, že se uchýlil k tomu (byť o to asi také požádal a nějaký děda, který si z něj sedl na zadek, to neligitmně povolil), že se usídlil na ostrůvku, který je přírodní rezervací z důvodů hnízdění ptactva. JV se před dětmi prezentuje jako ochránce přírody a má projekt "Návrat přírody do škol". Co si asi dítě má myslet, když vidí třeba toto video ze Záplav. Trochu protichůdné, že?
A na závěr malá poznámka. JV píše, že mu nikdo nic neřekne do očí. Na podzim, kdy byl propírán v médiích ohledně projektu Návrat přírody do škol, byl redaktorem TV (už nevím jaké) dotázán na to, co může sdělit k honoráři za přednášky. Na to odvětil, že k tomu nemá co říct. Zrovna tak byl v minulosti dotázán, jak to bylo v roce 2007, u příležitosti veletrhu EFTTEX, s uloveným sumcem na Císařské louce, kterého tak vítězoslavně ulovil s Rexem Huntem a druhý den tato story zaplnila stránky bulvárních denníků (každý ze showbyznysu bulvár potřebuje, je to reklama zadarmo a proto tam hvězdy typu Hanychová, Bartošová, Pomeje, Erbová atd. stále jsou). Také dotaz zůstal bez odpovědi. Nebo jak to bylo s ulovenou štikou na dírkách, která si přehazovala háček v tlamě zprava, zleva jako by se nechumelilo. Ano, poslední příklad je z natáčení, kde je jasné, že vše je naaranžované a předem připravené, ale....
Nic, JV je mediální tvář a musí počítat s tím, respektivě s tím určitě počítá, že bude mít nespočet fanoušků, ale také mnoho oprávněných kritiků a nepřejících kolegů - rybářů. Ukončím to tím, s čím jsem začal. Kdyby se každý u vody choval teatrálně, bylo by to tam jak na Matějské pouti. Po ráji tichých bláznů ani památky.
PS: V motorismu mají rallye také vyjímky, po kterých zůstávají mrtví. To je zásadnější, nemyslíte?
NPetr.J - Profil | Po 7.1.2013 19:21:22
Pane Vágner, kdyby jste mlčel a nic sem nepsal, nereagoval bych, ale takto nemohu.
Přeji vám mnoho poctivých rybářských úspěchů a hodně slávy na poli rybářském. Petr Jirava
Nhláskař - Profil | Po 7.1.2013 9:58:35
K Jakubovi-na zmíněném ostrůvku za celý týden nechytl nic,stejně jako týden pobývání"Na Panské"-jen v Srbech se mu zadařilo,tam chyt nějaké pěkné kousky.Byly k vidění v Blesku a jeho vlastní sestře Nově:-)
K myšlence tohle natočit mě vedla následující událost:Chtěl jsem si kolem ostrůvku zmapovat dno,tak jsem si vzal člun,echo a jel k Záplavám.Po zhlédnutí téhle zhovadilosti jsem neváhal dojet ještě pro záznamové zařízení.Vůbec jsem netušil,že JV na Záplavách přebývá.
Jsem rád,že se to tady objevilo.
Zdar!:-)
NMrknato - Profil | Po 7.1.2013 19:00:13
Děkuji, pokud mně odpovíte a určitě tím mnohé vysvětlíte.
Pavel Gregora
NLee-Haney - Profil | Po 7.1.2013 22:21:41
Jak jsem napsal,bude li tak lovit lovec támhle na nějakém ostrově v tichomoří pro svoji obživu,neřeknu ani půl slova,ale ne u nás...
Typickým takovým sobcem je lovec sumců a je mi jedno jak mě tady lidé zkritizují,ale je mi na blití z kritiků co kritizují druhé za to že si dovolili támhle zabít sumce,jejich miláčka a jak je ta ryba stará a přitom jim samím nedělá problém utýrat hromadu ryb na bojkách...těmto lidem totiž není líto sumce,ale toho že už nemají možnost ho ulovit.
Nelhierro - Profil | Po 7.1.2013 21:27:22
NButchi - Profil | Út 8.1.2013 7:36:00
Nuže, ano, pan Vágner chytá na 150 prutů 25 hodin denně, z míst, kde ostatní chytat nemůžou, používá echolot, kde ostatní nesmí a tak dále. On chytá, jak mu kdo povolí. Já bych to teda neudělal, ale věřím tomu, že spousta lidí ano. Soudit nikoho fakt nebudu, pro mě má mnohem větší hodnotu úlovek dosažený v rámci pravidel. Rovněž nehodlám spekulovat o tom, jestli by ty ryby nachytal i bez privilegií.
Mně na téhle šaškárně vadí 2 věci:
1. Celý ten celebritoidní kolotoč. Kdo ho na ty vody zve, kdo mu to celé umožňuje? A z jakého důvodu? Ha? Z jakého důvodu by měl být tento člověk něco víc než ostatní? Protože byl v televizi?
2. Fakt mě nebaví někomu vysvětlovat, že ne každý rybář je jako tady ten umělec.
A díky Laurimu za parádní důkaz naší připosranosti z celebrit, kolega Zdrůbecký by si měl namočit nohy do studené vody a dát si obklad, protože takovou snůšku blitků nedokáže vypustit jen tak někdo, to už chce kurva talent. Tyhle kecy o závisti už dokáže zopakovat kdejakej pologramot, já té osobě fakt nezávidím, mně je ganz egal, co a kam jezdí chytat.
NMISO* - Profil | Ne 6.1.2013 19:22:35
Preco to niekto nezoberiete a nepoziadate prislusny rybarsky zvaz, resp. spravcu reviru o oficialne vyjadrenie?
Ja mam dojem ze Kubik az taky drsnak nie je aby si len tak rozlozil bivak v rezervacii a nahodil 10 prutov. Urcite nejake povolenie mal. Ide o to ake, od koho a preco mu ho vydal, ci je vsetko kosher v ramci zakona. A tu mam zas dojem ze by sa tam asi vselico naslo.
NLauri - Profil | Út 8.1.2013 6:22:30
Nnofish - Profil | Ne 6.1.2013 21:42:43
Tvl, jsem rád že si tam toho vola tak hýčkáte, alespoň neleze k nám. My tu jsme totiž celkem normální a asi by se s ním nikdo moc nes*al.
My tu máme jako idoly staré dědky co nás učili, ne voly. :-)))
NRybatorstr - Profil | Ne 6.1.2013 16:14:17
Šlechetný rytíř a pouštěč ( nejen ) našich vod :-DDDDD
NMrknato - Profil | Ne 13.1.2013 10:17:47
NLauri - Profil | Út 8.1.2013 10:06:26
Co zní pro bulvár lépe?
Jakub Vágner zase ukázal všem rybářům, že je nejlepší rybář který se kdy narodil v české republice. Opět dokázal, že mu žádný řadový rybář nesahá ani po pás. Na ......... rybníce vytáhl spoustu trofejních sumců, o kterých se může obyčejným rybářům jenom zdát. A to bez cizí pomoci!!!
nebo
Jakub Vágner chytil na .......... rybníce velké sumce,ale chytil je způsobem, který si řadový rybář nemůže dovolit, protože obyčejný rybář musí dodržovat rybářský řád.
Bulvár chtěl hvězdu a tak si ji udělal, na úkor nás řadových rybářů. Což mi je úplně jedno.
Těch 147zdolaných kusů za 40 hodin bez spánku, je důvěryhodné asi tak jako že mi politici slíbí , že se budu mít v důchodu dobře
A už dost o Kuboj. Nechte ho spát. Beztak mu všichni závidíte :))
NFellix - Profil | Ne 6.1.2013 22:19:26
NSven - Profil | Ne 6.1.2013 16:42:53
lépe později než vůbec.
Ncomputerfish - Profil | St 9.1.2013 18:44:07
NIvo - Profil | Po 7.1.2013 21:42:14
Jen k tomu textu za PS:
Sám jsem závody jezdil a vím, co diváci dokáží . Vím, jak neřeší pokyny pořadatelů, přebíhají trať a stoupnou si na totálně riziková místa. V tom fofru je vnímáš jen velmi obtížně a kdybys měl před každou zatáčkou ubrat z obavy, že tam bude nějaký nezodpovědný divák přebíhat, tak nemusíš vůbec na start. Pilot i mitfára jdou do závodu s tím, že míru rizika přijímají. Ovšem divák by se měl řídit pokyny pořadatelů. Pokud zemře někdo z posádky – je to blbý ,ale s tím rizikem do toho jdou. Pokud pilot zabije bezohledného a nezodpovědného diváka který na dráze neměl co dělat, není to pilotova vina,ale před očima to bude mít do konce života. To jen na okraj a omlouvám se za výhybku od tématu.
Nhraji - Profil | Po 7.1.2013 19:24:44
1. Vy nemáte žádné, dokonce ani morální, právo požadovat po komkoliv, aby vám předložil cokoliv (snad u vás doma, ale to si nejsem jistý) co se týče výkonu RP a výjimek z něj mimo vaši MO.
2. Pochybuji, že by si kdokoliv schovával od roku 2007 nějaké písemné povolení výjimky, aby ho mohl na vaše vyzvání ukazovat v manéži zvané MRK.
3. Z logiky věci jasně vyplývá, že výjimku si musel vyřídit zástupce MO nebo ÚS, koho pověřil výkonem činností povolených výjimkou už je čistě jeho věc.
Tímto nechci jakkoliv obhajovat pana Vágnera, mám na jeho aktivity neměnný názor.
NTáta okounů - Profil | Po 7.1.2013 15:29:09
Také je to podle mě o závisti - a to o mé závisti. Já si ji v klidu přiznám. Kolik z nás má to štěstí a také kolik z nás šlo tvrdě po tom, aby se jejich TOP koníček stal i zdrojem obživy? Takových je málo, a pokud je rybařina živí, vědí, že bez reklamy a marketingu to nejde. A je na nich , jestli jim svět jejich reklamní metody vezme nebo nevezme. Vágnerovi to evidentně funguje...
Nnofish - Profil | Ne 6.1.2013 20:58:25
Vezmeme-li v úvahu případ nejmenovaného cyklisty, tak jsou takovým lidem zrušena všechna vítezství, ne jen jedno. Protože jestliže podváděli vícekrát.... (dál netřeba psát ne?)
Nfreddys - Profil | Ne 6.1.2013 19:04:27
Jinak vážně, je velmi smutné, že pravidla neplatí pro všechny stejně. A pak se divíme, že je každý porušuje.
NSven - Profil | Ne 6.1.2013 16:27:53
Takto by nechytal žádný slušný rybář ani kdyby měl milion povolení..
Za investigativní reportáž samozřejmě 1*
Nbuldozer - Profil | Ne 6.1.2013 16:07:25
NHlubočepy - Profil | Čt 17.1.2013 17:32:43
Nnofish - Profil | Út 15.1.2013 16:08:02
Já fakta psát nepotřebuji. Nemusím přepisovat něco co bylo 100x napsáno.
Ale dobrá napíšu tři body co by měly stačit:
1) nevěřím ani slovo někomu kdo se nevyjadřuje k nepříjemným otázkám a už x krát bylo upozorněno na jeho sporné chování.
2) nevěřím ani slovo někomu, kdo kecá o CHaP způsobu lovu, miluje ryby a přitom napíchne živou rybu na hák jen prot aby se pobavil lovem jiné ryby
3) nevěřím regulérnosti a čestnosti chování toho pána v ČR. Jako jsou třeba předražené přednášky, jakési (sporné) studium rybářské školy, kecy o zachovávání genofondu velkých ryb (už to slovní spojení je blbost) a nejsem spokojen že dělá poradce jakémusi panu ministrovi v zemi kde ve velkém jede chov ryb (rybařina spadá pod ministrstvo zemědělství), když v tom má praxi menší, než půlka brigádníků u svazu...
TEČKA. Už to nehodlám dál řešit. Dokážu se bavit s kýmkoli. Ale ten jedinec musí být rodu homo sappiens sappiens a musí používat vlastní rozum ke zpracovávání a pochopení argumentů druhých. Což je v případě našeho rozhovoru docela problém. A buď jsme tu všichni blbí, nebo je hlupák ten, kdo má jen svou pravdu a omyl nepřizná. Jak to je si musí každý usoudit sám, dle svého rozumu a intuice.
Nnofish - Profil | So 12.1.2013 23:26:03
Jen tak mimochodem, s tím bojováním o život bych to zas tak nehrotil.... Kdyby řekl: "dojel jsem tam, oni chytli rybu, já ji vytáhnul a pak se s ní vyfotil", tak by mu za to holt nikdo nezaplatil tolik.
Kdo, co dokázal? Vágner chytil stometrovou anakundu do ruky a druhou přitom určitě držel hrnek kafe a ani kapku nerozlil. No a někdo jiný zas místo toho aby jel někam do pr*ele na ryby, leze už padesát let v blátě, aby bylo co chytat. Kdo z nich je lepší rybář?...
Ne všechno je zlato, co se třpytí... ne vše je tak jak vypadá...
NIc mu nezávidím, je mi ukradený, ale z rybolovu dělá cirkus, atrakci, hnus. Lže a ani se neomluví. Přitom je to furt "jenom" lov ryb.
Nhláskař - Profil | So 12.1.2013 20:04:23
Nelhierro - Profil | Út 8.1.2013 15:57:55
Nhit - Profil | Út 8.1.2013 14:29:38
NIvo - Profil | Po 7.1.2013 22:28:43
Nnofish - Profil | Po 7.1.2013 21:56:03
edit: U jmenovaného pána mě jen zaráží, jak během minuty řekne, že by rybu nezabil a v mžiku napíchne jinou na hák.
Nnofish - Profil | Po 7.1.2013 21:35:42
NSven - Profil | Po 7.1.2013 20:32:25
Za trest ještě jednou zkouknout video, pruty přepočítat a šup do hajan !
NHlubočepy - Profil | Po 7.1.2013 19:21:49
NSven - Profil | Po 7.1.2013 15:14:01
Samozřejmě, že Vagner jakési povolení měl.
Otázkou je, kdo a na základě čeho mu jej vydal a zda k tomu měl kompetence.
Zda by povolení ve stejném rozsahu a za stejných podmínek, bylo vydáno i jinému lovci
nebo bylo vydáno na základě nadstandartních vztahů či dokonce za patřičné všimné, do konkrétní kapsy.
Jen naprostý naivka by v tomto korupcí prolezlém absurdistánu věřil, že to prostřelí....
A proto je dobře, že buldozer, který zdokumentoval tu špínu v plné nahotě, udělal co udělal.
Vše nad tento rámec by se i tak, minulo účinkem.
NIvo - Profil | Po 7.1.2013 11:43:50
NIvo - Profil | Po 7.1.2013 11:23:48
NPYTLAKS - Profil | Ne 6.1.2013 21:43:12
NPYTLAKS - Profil | Ne 6.1.2013 21:35:43
NHlubočepy - Profil | Út 15.1.2013 14:10:58
NMrknato - Profil | Po 14.1.2013 10:28:44
Jedině tento mu může konkurovat a to ještě jen v opravdové pohádce, Jak se budí princezny. Jak uvidí medvěda, musí s ním bojovat a vyhraje, jak jinak...... vyjímky na lov médvěédů taky nepotřebuje.
NKozič origin - Profil | Ne 13.1.2013 16:28:07
Já když jsem to sem tam zmínil, tak mi stejně nikdo nevěřil. Vystopilo zde již nemálo jakubových přívrženců, ku vší smůle však vždy s tak nějak pochybnými argumenty. Přitom ale ta láska je něco, přes co třeba nejede vlak.
Láska- ten ryzí cit, co tě prostě kolikrát svede k náležitému pomazlení ryby, i kdybys nechtěl (ryby chcou vždycky).
Nnofish - Profil | Ne 13.1.2013 15:49:54
Pane kolego, vůbec nic nechápete. Od začátku našeho rozhovoru jej vidíte moc přímočaře a ne nezaujatě. Tímto tedy tan rozhovor končím a jdu se bavit raději s těmi mladšími, co umí argumentovat a umí a chtějí, argumenty chápat.
NHlubočepy - Profil | Ne 13.1.2013 13:44:41
Nnofish - Profil | Ne 13.1.2013 10:09:11
O brigádách, jsem nenapsal ani slovo, pozor na to. A vůbec ty řeči odborně provedené práci jsou mimo současnou realitu.
Moje hodnocení počínání-si pana Vágnera je Vám možná k smíchu, ale já to tak reálně vidím. Dokonce si dovolím označit něteré jeho činy za zlodějinu, nečestné vydělávání peněz a přitom si on (i spousta lidí jemu) připisují jakési zásluhy, tam kde žádné nejsou.
Mimochodem, rozhodně mu nezávidím, že se živí neříkáním pravdy, že třeba dělá funci pro kterou nemá žádné praktické zkušenosti a že k tomu nemá ani tým lidí, co by tyhle věci dokázali udržet "pod pokličkou".
Nikdo mu nic nezávidí. To jen lidé, co mají rybařinu jako způsob života, nesnáší lidi, kteří to všechno kur*í a pro výdělek peněz se neštítí veřejně lhát, podvádět, "vydělávat" neřestně peníze a tak dále...
Nčinka - Profil | Čt 10.1.2013 19:22:04
Tý woe...některé diskuze jsou opravdu noblesní a výživné.... Ale co je to proti některým prdelkolízalům JV a opravdu zarytými antihadobijci.....Myslím si, že vždy je pravda někde uprostřed. Jak mě sejří, ti co by mu i palec u nohy vykouř.li, tak i ti co ví o něm úplně houno a přikládaj pod kotel aniž by něco věděli, natož byli něčeho svědkem. Já mám o něm taktéž utvořený jakýsi obraz a modla to pro mě určitě není a jak už zde bylo mnohokráte prezentováno(pro hadomilce), "tak mu nic nezávidím" ....paradoxně je toto tvrzení tak ohrané, že tvrzení, že v našich řekách nic není, je proti tomu jahodový puding.Každý svého štěstí strůjce.Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá..... Atd atd atd... nakonec to stejně skončí u toho, že on se bude v klidu smát a ti co ho k smrti nemůžou vydýchat budou dál brblat přes comp. Je jasné, že sto lidí sto názorů a že jsou i méně obdaření jedinci.(čímkoli) A´t si každý dělá to co jemu vyhovuje a co se jemu líbí a těm co se to nelíbí, tak a´t s tím nesouhlasí, nekoukají, myslí si své nebo a´t raději ani nic nekomentují, protože některé výkaly co tu někteří vypouští jsou opravdu na šálu.....howg
Nrybomil - Profil | Čt 10.1.2013 18:15:58
víš o tý době úplně hovno a blekotáš že každej byl u komančů.
Např. jsem byl ve velitelský funkci kde členství bylo skoro povinný a nebyl jsem členem ani sympatizantem strany. Bylo nás víc. Dokonce na mě jeden kovanej idiot psal posudky, že jsem oportunistickej živel, nosím triko s amíckou vlajkou a poslouchám Led Zeppelin a Black Sabbath. To se samo odrazilo ve všem , včetně další práce a dopadu na děti.
Po revoluci stejně jako mnozí zahodil průkazku a stal se podnikatelem takovým "průkopníkem, pilířem ranného kapitalismu " co jde přes mrtvoly a dokáže podrazit i dlouholetý kámoše, spoluvlastníky firmy.
Jestli někdo na tu dobu a lidi šmejdy, podrazáky zapoměl , já tedy NE a NIKDY.
NBobertik - Profil | St 9.1.2013 17:35:54
NMrknato - Profil | Út 8.1.2013 23:07:54
NMrknato - Profil | Út 8.1.2013 20:22:56
Nchyť a sněz - Profil | Út 8.1.2013 20:12:36
NLucPav - Profil | Út 8.1.2013 19:17:11
http://www.vipfishingtrips.com/
takže kde chce a zaplatí si to, může určitě chytat i z daného ostrůvku...
Už jste četli jeho článek v novém Forbesu?
NMakrelobíjec - Profil | Út 8.1.2013 14:20:34
A čím seš slavnější tím to bude horší můžeš tvrdit co chceš mít hromadu důkazů a bude ti to prd platny .Po každé se to obrátí proti tobě .
Nevim kolik toho tam chytl a kde skončili to tady nikdo nepsal a jakej ta akce měla úspěch .Myslim ,že to ani nikoho nezajímá důležity je ,že JV zas někde něco mohl víc než ostatní .
NMakrelobíjec - Profil | Út 8.1.2013 13:50:00
Problém je ,že to byl zrovna JV tak je každej nasranej .
NIvo - Profil | Út 8.1.2013 13:13:12
NMakrelobíjec - Profil | Út 8.1.2013 12:57:46
Nebo ty si taky myslíš ,že tam šel jen tak a za celou tu dobu co tam byl ,když za ním někdo došel co tady děláš ? Tak mu řekl běž do prdele JÁ su JV můžu všechno .
Jinak mě osobně jew JV u zadku at si dělá co chce .
Prostě dostal at právem nebo neprávem povolení někde chytat a všichni se můžou stoho posrat .
Co bys dělal ty kdyby ti dal někdo vyjimku ,že můžeš chytat kde se to nesmí ?
NSven - Profil | Út 8.1.2013 12:53:50
Ví vůbec někdo, kolik těch škodlivých tvorů mistr odlovil a jaký byl jejich další osud ?
Zda byli přemístěni do jiného svazového revíru, skončili v soukromém sumcodromu anebo byli utraceni ?
Vzhledem k obavě aktérů o jejich zdraví, kterým odůvodňovali odmítnutí agregace, by se nabízela jedna z prvních dvou možností.
Logický úsudek mi našeptává, že pravdou bude nejspíš třetí varianta, tedy jejich likvidace.
V tom případě by byla celá akce jen jedna velká lež, sloužící k zcela jiným účelům, než jak bylo veřejnosti prezentováno.
NPYTLAKS - Profil | Út 8.1.2013 9:03:08
NSven - Profil | Po 7.1.2013 23:18:55
Boj proti lovu na živou rybu není nic nového. Tady máš důkaz z knihy z roku 1937
NPYTLAKS - Profil | Po 7.1.2013 22:49:27
NMrknato - Profil | Po 7.1.2013 22:14:24
NLee-Haney - Profil | Po 7.1.2013 22:05:44
Ale nechme to být,tohle je debata o našem milovaném Kubíkovi.:)
NTáta okounů - Profil | Po 7.1.2013 21:36:17
Nbart.bm - Profil | Po 7.1.2013 20:54:05
Nrufik - Profil | Po 7.1.2013 20:07:30
1. Vždy se musím pousmát nad tím že ta nejpěknější ryba příjde vždy ten poslední den.
no není to náhoda ?
2. Poté co tady na Mrk.cz bylo přidáno video s panem Vágnerem jak chytá cca. na 9 prutů, mě trošku mrzelo že toho kterého jsem v znal jako pokorného a slušného kluka z videi (vlastní odhad),
se stalo něco takového. Nemrzí mě ty pruty do toho mu nevidíme, ale ten ostrůvek kde by se zřejmě podle komentářů nemělo chytat, tak to je podle alfou a omegou tohoto videa.
3. Tímto bych chtěl poprosit, všechny aby se zde na nehádali, každý má svůj názor o tom žádná,
ale někde jsem slyšel že ten moudřejší ustoupí.
Děkuji, a ať vám to hrčí :)
NSihanuk - Profil | Po 7.1.2013 19:51:33
Nnofish - Profil | Po 7.1.2013 19:46:07
Nu.x.a. - Profil | Po 7.1.2013 19:39:18
NMrknato - Profil | Po 7.1.2013 19:28:00
NJarda Š. - Profil | Po 7.1.2013 19:11:54
NIvo - Profil | Po 7.1.2013 17:40:13
NMiras - Profil | Po 7.1.2013 16:03:03
NPetan600 - Profil | Po 7.1.2013 14:54:06
.Velebnosti a jdu blejt.
NIvo - Profil | Po 7.1.2013 12:10:51
Nosprey - Profil | Ne 6.1.2013 22:12:54
Nevím, proč dneska lidi víc věří obrazovce než selskýmu rozumu. Ale je to tak.
Npavel12 - Profil | Ne 6.1.2013 21:31:57
NPYTLAKS - Profil | Ne 6.1.2013 17:27:01
NPetan600 - Profil | Ne 6.1.2013 17:11:01
NHlubočepy - Profil | Ne 6.1.2013 16:44:07
Nfoxxx - Profil | Ne 6.1.2013 16:19:52
NČík - Profil | Ne 6.1.2013 16:14:34
NBobertik - Profil | Út 15.1.2013 13:46:04
NCarlo62 - Profil | Út 15.1.2013 11:01:39
NMrknato - Profil | Po 14.1.2013 10:05:40
Nmrazoun - Profil | Ne 13.1.2013 17:33:20
Nnofish - Profil | Ne 13.1.2013 15:55:51
Čtenáři této diskuse také sledují
NFóry59801
NItalská klika - smetánka jižních lovišť23577
NLodě - Loďky - Lodičky18445
NBrněnské jádro364681
NSvratka 3 .540
NFotografování z pohledu amatérského rybáře53878
NPerly MRKu ...!1170
NRybářsko-houbařské jádro .-)44832
NČerná listina Bazaru - upozornění na podvodné či nefér jednání1517
NČína - objednali ste uz nieco?15665
Kde to žije - všechna témata
21:28NNesrovnalosti BPVRP vs www.rybsvaz.cz/seznam-reviru 38
18:15NDeeper: tipy, triky a reálné zkušenosti 53
15:16NPstruhová sezóna 2026 238
10:12NShakespeare a vše kolem této značky 185
SoNÚhyn ryb laguna Dyje 7B (Bleskovka) 29
SoNKurz Teo Daška pro Otoše 274
SoNsonar humminbird fishfinder 323 11
SoNIBCC 2026 - veřejná diskuse 129
SoNDo Moravy se vrátilo 3000 jeseterů malých (Bleskovka) 40
PáNBoloňka a předpřipravené sestavy 19
PáNDaruji věci na ryby ... 887
PáNVelký Bílovec rybaření 50
PáNHlídač slev eshopů 736
ČtNStaré Česke rybářské vybavení 375
ČtNZ Nechranic odtéká minimum vody. Důvod potěší rybáře. (Bleskovka) 9
Co je nového - všeobecné
StNBleskovka: Z Nechranic odtéká minimum vody. Důvod potěší rybáře.
. . . NBleskovka: Do Moravy se vrátilo 3000 jeseterů malých
. . . NBleskovka: Rybáři porušují pravidla. Porybní na Plzeňsku hlídají i z lodě.
. . . NBleskovka: Energetika vs. divoká voda: Kdo má větší nárok na naše řeky?
. . . NBleskovka: V Nizozemsku pomáhají lidé rybám překonat vodohospodářské stavby pomocí "rybího zvonku"
. . . NBleskovka: Velké zlepšení čistoty vody má háček - řekami tečou tuny neviditelné špíny
Akční nabídky
Tournament wafters 3/5mm od FeederBaitZa 139 Kč
NOVINKA: Závodní nástraha určená pro měkký plastový trn, bajonety nebo na gumový kroužek, dóza obsahuje dvě velikosti: 3 mm a 5 mm, 5 příchutí. Více na www.chytil.cz
-25 až -53% na rozbalené zbožíZa 59 Kč
ROZBALENÉ ZBOŽÍ Z VELETRHU - jeho opotřebení je naprosto minimální, nebo žádné. Omezený počet kusů! Do vyprodání zásob. Více na www.chytil.cz
Oznámení - obecné
Poděkování za sponzorský dar
Jménem MO ČRS Hluboká nad Vltavou bych chtěl poděkovat firmě Chytil - Ludmila Šustrová za poskytnuté dary na rybářské závody pořádané naší organizací. Děkujeme a moc si toho vážíme👍
Kalendář akcí - obecné
16.5.XX. Březská vydra
16.5.první ročník rybářských závodů...
16.5.Tradiční rybářské závody...
16.5.8. ročník memoriálu Karla...
16.5.18. Ročník rybářských závodů v...
16.5.Rybářské závody v Horním...
16.5.Pozvánka na tradiční rybářské...
16.5.Tradiční rybářské závody -...
23.5.Rybářské závody Hradčany u...
23.5.78mé rybářské závody na rybníce...
Doporučujeme e-shop
Rybářské centrum Olomouc
Rybářské potřeby pro Vaše životní úlovky. Na prodejní ploše 160 m2 a na eshopu naleznete vše pro sladkovodní i mořský...















