Baterka k elektromotoru

Jakou baterku doporučíte k elektromotoru? Stačí obyčejná autobaterie, nebo musí být gelovka, trakční nebo či co a popřípadě kde ji sehnat co nejlevněji? Díky za odkazy a příspěvky.
99 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NSmutek - Profil | Po 2.1.2023 16:10:46

Pánové,múžete mi prosím doporučit nějakou baterii na pramici 4m aspoň 120ah aby nebyla moc těžká?

    Nbart.bm - Profil | Út 21.9.2021 21:43:14

    Kuci chytří a co tohle? http://battery.nabizi.cz/12v-80ah-100ah-120ah-lithiova-baterie-mimoradne-lehke-provedeni-v-realne-kvalite-pro-venkovni-prenosne-napajeni-menice_p88526/?
    motor má max odběr 560w a na max fakt nejezdím. Uvažoval jsem o té 120Ah
    Upřímně já se v tom prd vyznám
    Motor je Haswing Osapian 55lb

      Njpavmrk - Profil | Út 21.9.2021 21:40:02

      Pařezz >> v technickem popisu vyrobku je to uvedene. Ale kdo di tam bude klikat, ze? :-)

        NPařezz - Profil | Út 21.9.2021 21:16:36

        xDanielS >> máš pravdu. Je vidět, že výrobce se nestydí nalepit na nabíječku štítek s hodně zavádějící informací……

          NCalex - Profil | Út 21.9.2021 14:07:45

          Pařezz >> Compass v tomhle provedení silnější nedělá. Aspoň co vím....

            NxDanielS - Profil | Út 21.9.2021 9:11:35

            Někdo zkušenost?

            € 170,19 52%OFF | 12V 12.8V 50Ah 60Ah 100Ah 120Ah 180Ah 200Ah 280Ah 300Ah LiFePO4 Battery For RV Campers Golf Cart Off-Road Off-grid 14.6V 10A
            https://a.aliexpress.com/_mM8s5pz

              NxDanielS - Profil | Út 21.9.2021 7:35:31

              jpavmrk >> Hoj, váha u baterky je vlastně to dobré, tedy pokud se bavíme o olověných akumulátorech. Nízká váha u Varty nesvědčí o skvělé nové technologii, ale o kvalitě. Nakonec se podívej na počet nabijecích cyklů, je nejnižší.

                NxDanielS - Profil | Út 21.9.2021 7:32:15

                Pařezz >> Je opravdu 1A, takže nevhodná pro cokoliv nad řekněme 20Ah, maximálně jako udržovací.

                https://www.ahprofi.cz/nabijecka-mikroprocesor-1amp-6-12v-pb-gel-max-120ah?

                  NPařezz - Profil | Út 21.9.2021 7:14:11

                  Calex >> jak jsi z obrázku přišel na to, že dobíjecí proud je 1A? Já vidím, že je vhodná na baterie až 120 Ah, takže asi to nebude “ona”

                    Njpavmrk - Profil | Po 20.9.2021 22:46:26

                    Calex >> ta nize bude urcite funkcni :-)

                      NCalex - Profil | Po 20.9.2021 22:03:28

                      jpavmrk >> Co byla nejlepší , tak Astip Mac profi 1012.....Ale myslím že se už nesežene.....

                        Njpavmrk - Profil | Po 20.9.2021 21:59:00

                        Calex >> jj, super, diky moc. Zitra poprve vyrazim na clun s motorem, tak abCh to potom hned dobil :-)

                          NCalex - Profil | Po 20.9.2021 21:52:22

                          jpavmrk >> Hele, chtělo by to těch 10A.....Mrknu co mám já a jsem s ní
                          spokojenej...Předtím jsem měl Bosch a od tý jsem málem vyhořel......Vyděržaj...
                          "FST ABC-1210D, 12V, 10A - Nabíječka trakčních baterií | Alza.cz" https://m.alza.cz/auto/fst-abc-1210d-12v-10a-d5317482.htm?kampan=adwau_auto-moto_pla_all_auto-moto_autobaterie_m_9062786___352005503500_~71253487832~&
                          Je to teda na 12V..6V neumí....Ale šlape mi bez problémů spoustu let....Třeba už je něco lepšího....

                            Njpavmrk - Profil | Po 20.9.2021 21:48:21

                            Calex >> ty jo, 100 hodin je fuska. Baterie se nema vybijet vice nez 50%, takze jen 50 hodin 😅 mel bys pripadne tip na nejakou rozumnou nabijecku za rozumny peniz?

                              NCalex - Profil | Po 20.9.2021 21:42:25

                              jpavmrk >> Tahle jestli je to ona,

                              tak dává 1A.....Na nabíječce k mobilu mám 3A.😃....Budeš nabíjet asi 100 hodin....

                                Njpavmrk - Profil | Po 20.9.2021 21:32:15

                                Ahoj, koupil jsem si baterii viz nize a chtel bych se zeptat, zda bude fungovat nabijecka v prilozenem obrazku. Nebude to moc pomalu nabijet?

                                  Njpavmrk - Profil | St 18.8.2021 17:05:12

                                  siluri >> jj, mas pravdu, to jsem mel vybrano spatne. tady jsem si uz vybral tu spravnou :)
                                  https://www.battery-import.cz/dual-purpose--wet-2/trakcni-baterie-varta-professional-dual-purpose--starter--105ah--12v--lfs105n/

                                    Nsiluri - Profil | St 18.8.2021 14:48:34

                                    jpavmrk >> zdar, nie som si isty ci baterka ktoru si vybral je trakcna, podla mna to je klasicka autobateria nie prilis vhodna na hlbkove vybijanie. Ja mam za v podstate rovnaku cenu tebou vybranej tuto trakciu, je to sice 90Ah ale funguje snad uz 4 roky, nabijam vzdy cim skor po vybiti.
                                    https://www.battery-import.sk/dual-purpose/trakcni-baterie-varta-professional-dual-purpose--deep-cycle--90ah--12v--lfd90/

                                      Njpavmrk - Profil | St 18.8.2021 12:04:49

                                      Ahoj, prave jsem poridim motor Haswing 55lb a planuji k tomu poridit baterii. Koukal jsem na trakcni baterie a cenove i vahove mne vysla nejlepe tato:

                                      https://www.alza.cz/auto/varta-silver-dynamic-100ah-12v-h3-d5296203.htm?kampan=adwau_auto-moto_pla_all_auto-moto_dropship-boost_c_9062896___536161590602_~130953769651~&

                                      Mate s touto baterii nekdo zkusenosti? Libi se mne, ze vazi jen 23 kg, coz je podstatne lehci nez ostatni 100aH baterky. Moc dekuji za pripadne komentare ci rady.

                                        NNAVI73 - Profil | Čt 4.3.2021 11:57:40

                                        rybar z NZ >> kdyby nebyla tak těžká tak nemá chybu. Je v pohodě, na jaře koupim ještě jednu mensi

                                          Nrybar z NZ - Profil | Čt 4.3.2021 7:59:34

                                          NAVI73 >> nazdar ako si spokojný s toe exide baterii?

                                            Nclarence - Profil | Po 6.4.2020 16:19:26

                                            Malinko to tu oživím potřebuji ještě jednu baterku jaký je rozdíl když je napsáno u trakční Baterie třeba Varta Dual Purpose (startér) má to velký vliv na funkci?J

                                              Nchendler - Profil | Po 19.8.2019 13:16:48

                                              FinalStorm >> ja beru merak

                                                NFinalStorm - Profil | Po 19.8.2019 13:01:24

                                                Ahoj, nepoužíváte někdo nějaký tester na baterii, kterej by nějak zhruba ukázal, jak je baterie nabitá / vybitá?

                                                  NFinalStorm - Profil | Po 19.8.2019 12:56:54

                                                  Ahoj, nepoužíváte někdo nějaký tester na baterii, kterej by nějak zhruba ukázal, jak je baterie nabitá / vybitá?

                                                    Nclarence - Profil | Pá 19.7.2019 18:18:41

                                                    NAVI73 >> Paráda já myslím Vláďo,že to bude velká paráda.J

                                                      NNAVI73 - Profil | Pá 19.7.2019 16:10:12

                                                      clarence >> už mi taky dorazila, 142Ah ,3800,- i s dopravou, tak písnu jak funguje

                                                        Nclarence - Profil | Čt 18.7.2019 20:34:55

                                                        NAVI73 >> Jj všichni to tvrdí.J

                                                          NNAVI73 - Profil | Čt 18.7.2019 17:19:25

                                                          clarence >> myslím že je to hodně úsporný motor

                                                            Nclarence - Profil | Čt 18.7.2019 17:10:08

                                                            NAVI73 >> To já jsem taky zvědav Traxxis 55 mám taky.J

                                                              NNAVI73 - Profil | Čt 18.7.2019 16:43:09

                                                              clarence >> já teď objednal Exide 142 Ah , nějakých 3600,- , tak jsem na ni zvedavej. Doteď jsem jezdil jen na klasické autobaterie, 70Ah mi Traxiss 55lb tahala tak den ( cca 30 x vyvazka á 130m)

                                                                Nclarence - Profil | St 17.7.2019 19:25:49

                                                                NAVI73 >> Vláďo v krámu za 3900,- já ji mám od Scopina za 1500,- koupili si nový lithiové.J

                                                                  NMB - Profil | St 17.7.2019 16:58:27

                                                                  Pepa z depa >> ups

                                                                  nevšiml jsem si datumu...sorry

                                                                    NPepa z depa - Profil | St 17.7.2019 16:47:17

                                                                    MB >> ahoj. tvojí reakci by nejspíš ocenil pan karafiát.....

                                                                      NMB - Profil | St 17.7.2019 15:30:33

                                                                      Brouček - >> ahoj,
                                                                      mě byla doporučena tahle a vůbec nelituju....je asi dražší ale zatím vydrží fakt hodně …

                                                                      https://www.battery-import.cz/rada-otl-12v/trakcni-​-gel--baterie-goowei-otl120-12--120ah--12v/?

                                                                        NNAVI73 - Profil | St 17.7.2019 15:24:12

                                                                        clarence >> Jardo co stala ?

                                                                          Nclarence - Profil | St 17.7.2019 12:20:40

                                                                          Kluci dík už jsem teď koupil.J

                                                                            Nhit - Profil | St 17.7.2019 10:40:50

                                                                            ahoj ,tu Vartu jsem kupoval na Easybat.cz za 2609 Kč.vše bez problémů

                                                                              NDžoncek - Profil | St 17.7.2019 9:56:10

                                                                              clarence >> pokud obětuješ cca 2900 včetně pošty tak potom mrkni na Vartu Prof. dual purpose 105mah......je to dobrá baterka :) na víkend ti to vystačí v pohodě :)

                                                                                Nclarence - Profil | St 17.7.2019 8:56:14

                                                                                Nazdar chlapci řešilo se toho tady dost ale zeptám se:udělal jsem si radost koupil člun 260 a k tomu MK Traxxis 55 a teď potřebuji baterii max. na víkend zavážení do 150 m.Jsem chudý invalidní důchodce tak nic drahého o))).Jarda

                                                                                  Nlinba - Profil | Čt 21.6.2018 23:07:37

                                                                                  Hori >> Ono taky záleží na mnoha okolnostech protivitr, vlny ,náklad myslim jeho váhu a zda rybnik nebo řeka. Vypadá to ,že je to skoro stejné .předtím jsem měl Bannerku 100ah a to bylo málo na víkend . Taky jsem si ji na Labi zkurvil jel jsem párkrát pod 50 procent a zhruba 100 cyklů a ende.

                                                                                    NHori - Profil | Čt 21.6.2018 22:24:28

                                                                                    linba >> já mám právě 115ah Bannerku a 65lb Haswinga. Při přívlači jsme ve dvou na 290 člunu najezdili 8km a Bannerka byla na půlce, tak porovnávám. 😉

                                                                                      Nlinba - Profil | Čt 21.6.2018 21:23:56

                                                                                      Hori >> jezdilo se max.na 4 stupeň a když byla klidná hladina tak asi dvakrát se jelo na 5 stupeň. Na víkendovou absolutně musí stačit,ale na takové závody musíš mít dvě. Dobití baterie je pak dlouhé dle typu nabíječky atd. my
                                                                                      zhruba 10 hodin.

                                                                                        NHori - Profil | Čt 21.6.2018 20:16:10

                                                                                        linba >> Ahoj. pochopil jsem dobře, že jste tedy tu 140ku vybíjeli jen cca na 50% (12,4V). Dokážeš říct, v průměru na jaký rychl. stupeň jste to honili? :)

                                                                                          Nlinba - Profil | Čt 21.6.2018 15:35:06

                                                                                          plippert >> Tak s touto baterií jsme na letošním IBCC delali zhruba 18 a max.20 jízd na vyvážení 450 metrů s el.motorem Has.55lb. Více jsme neudělali jinak jsme šli pod 50 procent. Takže najeto zhruba 20 km.

                                                                                            Nplippert - Profil | Čt 21.6.2018 13:25:06

                                                                                            domino >> Přidávám info přímo z manuálu k Trakční baterii Varta 140Ah ohledně skladování mimo sezónu. Baterie by se před uskladněním měla určitě nabít do plna. Skladování ideálně mezi 5 - 15 stupni celsia v prostředí s maximální vlhkostí do 80%. Baterie by se neměla dostat s napětím pod 12,4V což je 50% kapacity baterie. Během zimy kontrolovat napětí a dobíjet. Nenechávat bez používání déle jak 6 měsíců. Píšou že ideální je používat baterii vždy po 3 týdnech odstávky :-). Je to výcuc z návodu k baterii Varta Professional Dual Purpose (Deep cycle) 140Ah, 12V, LFD140. Snad tyto informace někomu pomůžou. A ještě jeden postřeh, pokud je baterie plně nabitá snese prý i extrémní mrazy i kolem -40 stupňů, pokud je ale baterie vybitá, může v ní zmrznout elektrolyt už při pár stupních pod nulou a baterie se roztrhne. Je to způsobeno množstvím kyseliny v nabité a vybité baterii. Veškeré informace jsem vyčetl v návodu k trakční zaplavené baterii Varta.

                                                                                              NTom.as2.0.0.0. - Profil | Út 15.5.2018 6:36:25

                                                                                              chendler >> vzal bych minimálně 130 ah a zn.banner. Varta šla s kvalitou dolů, osobní zkušenost.

                                                                                                Nchendler - Profil | Út 15.5.2018 5:19:05

                                                                                                Tom.as2.0.0.0. >> a kdyz se budem bavit kterou??

                                                                                                  NTom.as2.0.0.0. - Profil | Po 14.5.2018 22:02:26

                                                                                                  chendler >> pokud máš občas záběr, tak Ti 100 ah na víkend výdrží to ano, ale pokud je záběrů opravdu hodně, tak ani ta 100ah nevydrží ani den

                                                                                                    Nchendler - Profil | Po 14.5.2018 21:34:52

                                                                                                    Tom.as2.0.0.0. >> coze?? Tady se mluvi,ze 100ah vydrzi na vikend v pohode a cca 80 nevydrzi ani den??

                                                                                                      NTom.as2.0.0.0. - Profil | Po 14.5.2018 21:25:12

                                                                                                      chendler >> pokud budou ryby brát a budeš hodně jezdit, tak Ti ta 80ah nevydrží ani den

                                                                                                        Nchendler - Profil | Po 14.5.2018 20:11:27

                                                                                                        Poradi mi nekdo trakcni baterie. Premyslim,ze koupim dve,cca kolem 80ti,kdyz pojedu na chvilku,vezmu jednu,kdyz na dyl,vezmu obe.

                                                                                                          NJelcin_m - Profil | Ne 15.4.2018 17:46:23

                                                                                                          Cau, jaky bude rozdil ve vydrzi mezi baterkou 140 ah a 180 ah ? Chci koupit trakci vartu.

                                                                                                            Nmacoprut - Profil | Čt 15.3.2018 7:28:44

                                                                                                            efs >> pokud máš baterii 70Ah,měla by se dobíjet aspoň 10 procenty,doporučuji nabíječku okolo 7 ampér.

                                                                                                              Ndomino - Profil | St 14.3.2018 23:32:48

                                                                                                              Majkl7 >> zatim nevim... mám 2 baterky stejne, stejně kupovane. Jednu jsem nechal ležet a druhou vybíjel a zase nabíjel během zimy. Tak uvidím která jaky vydrží :-)

                                                                                                                N1mirda2 - Profil | St 14.3.2018 9:44:40

                                                                                                                chendler >> To nekoupíš za tu cenu.Poptej u fa.Otos.cz. tam seženeš.Nebo mírne jeté od vozíčkářú.

                                                                                                                  NTransalp2 - Profil | St 14.3.2018 8:26:30

                                                                                                                  To je tak na udržování ..nebo motocyklovku ...

                                                                                                                    NGarys - Profil | St 14.3.2018 7:59:08

                                                                                                                    efs >> to by trvalo sakra dlouho..však vidíš, že tam píšou, jak je to do kapacity tak 10 AH...potřebuješ něco silnějšího

                                                                                                                      NMajkl7 - Profil | St 14.3.2018 7:49:06

                                                                                                                      domino >> dobrý dotaz:) taky by mě to zajímalo :) už za ten rok víš něco víc? :)

                                                                                                                        Nefs - Profil | Pá 22.9.2017 13:41:53

                                                                                                                        Dobrý den, půjde touto nabíječkou nabít trakční baterii 70AH ?https://www.chytapust.cz/Baterie-1566/Wilstar-Nabij​ecka-12V-0-8A-pro-olovene-AGM-GEL-akumulatory

                                                                                                                          Ndomino - Profil | St 20.9.2017 8:40:58

                                                                                                                          Jak skladujete baterie mezi vypravama? Nechate jen lezet nebo necim pomalu vybijite a pred vypravou nabijete?

                                                                                                                            Nchendler - Profil | Út 23.5.2017 12:17:41

                                                                                                                            Poradi mi nekdo trakcni baterku kolem 80Ah,kolem 2500kc, dekuju

                                                                                                                              Ndukin - Profil | Út 7.6.2016 17:27:53

                                                                                                                              arnošt >> Jojo. Prodavac me ujistoval ze je to presne ta Varta :o) ale ve finale me stala polovinu tak nevim jestli mu mam věřit. :o)

                                                                                                                                NPepa z depa - Profil | Út 7.6.2016 16:48:37

                                                                                                                                dukin >> takže si v podstatě chtěl jen ujištění že si vybral dobře. a dobře si udělal. budeš měsíce spokojenej. :-)))

                                                                                                                                  Narnošt - Profil | Út 7.6.2016 16:43:48

                                                                                                                                  dukin >> Přímo tu co byla na Měsíci? ;-)