Lodě - Loďky - Lodičky

Diskuse o lodní rybařině, používaných lodích, člunech a všem kolem nich. Pochlubte se svými miláčky, nápady a technikou. Snad se tady podaří udržet pokec lidí, kteří lodě milují stejně jako já. Budu rád za fotky, videa, zajímavé odkazy, postřehy, zkušenosti ...

Kolegové loďaři, tak trochu pro oživení diskuse... Jakou techniku lovu z lodí nejčastěji provozujete? Budu rád za vložené foto různých zlepšováků, nápadů, úlovků, foto z lovu, prostě všeho co s tím souvisí. Zima je dlouhá:)

A) položená - ryby kaprovité18%

B) položená - dravci5%

C) vábnička - sumci12%

D) přívlač44%

E) zavážení při lovu ze břehu22%

Od 22.1.2013 hlasovalo 366 čtenářů.

159 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NČodiš - Profil | Ne 10.4.2016 20:32:40

Tak loď je hotova 6x2,5x0,95m hliníkové krásy :-) Jednou mi tady někdo psal že na obrázku vypadá hezky ale podle mě se pletl ve skutečnosti vypadá ještě hezčí si myslím :-)

    NTomazzz - Profil | Ne 21.12.2025 6:08:07

    Rybářská / přívlačová / bass / loď / pramice / člun :
    Rozměry 422x167x67cm o hmotnosti 214kg, trup V.
    Materiál mořský hliník 5052-H32 ve 3mm.
    Max. osob 4, max. motor 30HP.
    Výbava (vše v ceně) :
    - Nádrž na živé ryby včetně čerpadla pro příjem i výdej čerstvé vody
    - Držák baterie + elektroinstalace se spínači
    - Bassové křeslo
    - Čerpadlo spodní nádrže
    - Nasazovací čtvercová střecha včetně konstrukce, 4 konstrukční tyče + 4 provazy, vhodné na výlety proti slunci a dešti, nebo na noc.
    - Masivní zadní i přední úchyty + masivní boční zábradlí – loď lze za něj zvednout pod strop.
    - Krycí plachta s oky, 200g/m2, odolná mrazu i UV záření, stříbrná, polyethylen
    - 5x úložný prostor + 5x klíč
    - Šedý lodní koberec odolný protí vodě, soli a UV záření, rychleschnoucí, snadná udržba, nezamotávají se do něj rybářské háčky
    Loď a všechna výbava je nová, nepoužitá Loď je obalená v bublinkové strečce - modrá barva je ochranná modrá fólie proti podření z výroby určená ke strhnutí.
    Pohodová manipulace ve 2 chlapech i bez přívěsu.
    Cena 104 000 KČ bez DPH. Faktura – záruka.
    Skladem, ihned k odběru/dovozu.
    Možnost dopravy po celé ČR za 8kč/km, výjezd Mošnov, loď povezu osobně – žádná přepravní společnost.
    Nejsem výrobce, ani překupník, již delší dobu se dívám po lodi, kterou využiji k mým požadavkům jak na přívlač, tak na občasné přespání přímo na lodi pro jiné způsoby rybolovu i na rodinné výlety a to kam se ceny na našem trhu vyšplhaly bylo pro mě nepřijatelné – nejen z finančního hlediska, ale i materiálem. Ještě nedávno nešla koupit loď pod 2mm a dnes dokonce přední výrobci nabízejí 1,4mm, když je dobře 1,6mm a co si budeme povídat na strom, nebo kámen občas narazí každý, chtěl jsem pevnou a bytelnou loď, kterou si ,,vytuním‘‘ a zůstane mi do konce života… Jelikož se věnuji mezinárodnímu obchodu nebylo pro mě těžké začít komunikovat přímo s výrobcem za oceánem, než mé požadavky překreslili a upravili jejich technici, aby byla loď certifikovaná a dobře vyvážená, zařídil jsem svoz do přístavu, rejdaře, celní služby a následně si lodě v Evropě vyzvedl a trvalo to skoro rok. Jediná podmínka co mi výrobce dal aby mi vyšel vstříc úpravou i cenou bylo objednání celého kontejneru což jsem udělal a jsem si jistý, že podobně smýšlejících rybářských bláznů jako jsem já je více a lodě mi z pozemku rychle zmizí…
    Do 1.1.2026 mám dovolenou, dovezu zdarma kamkoliv do 500km, poté 8kč/km.

      Nkiwi - Profil | Ne 5.2.2012 11:32:17

      Dimmu >> Jsem to přesně věděl, že nebude ta zima jen tak lážo plážo, že přijde krut jak sviňa:-)

      Už se těším na Veselský přístav:-)))

        Nkatův šleh - Profil | Út 21.7.2020 19:20:46

        Tak se musím chlapi taky pochlubit. Nová kráska na ryby.

          NČodiš - Profil | Pá 31.3.2023 12:51:32

          Tak jsem po dlouhém uvažování se rozhodl, že tento rok má lodka u mě poslední sezónu. A na podzim půjde do světa. A nová stavba bude zahájena přes zimu dle návrhu co jsem si udělal, jak bych si představoval novou lod pro můj účel a univerzálnost pro lod na různých revírech. Hodně chytávám i tak, že jsem lodí navalenej špicou na břeh, tak opět lod s plochým dnem je jasná volba. Ikdyž ve vlnách to je už horší, ale já jak jsou velké vlny stejně jedu z vody pryč

            Npepuco - Profil | Pá 13.4.2018 1:48:35

            Trosku som sa pohral cez zimu

              Npolda23 - Profil | St 18.2.2026 12:47:45

              Čodiš >> vsak ja jsem ošal ze jsem se do situace dostal nezaviněně výstupek Anglie z evropské unie a dlouhou čekací dobou na výrobu auta
              Uz nikdy bych to nechtel absolvovat
              Můžeš si v ČR legálně koupit jakékoliv 40let staré auto ale zaregistrovat nové je totální průšvih

                NTomazzz - Profil | St 31.12.2025 16:06:33

                Tomazzz >> Pánové prodej je ukončen a všichni nadšeni, čekal jsem že to půjde, ale ne jako rohlíky v pekárně, to vypadá na rozšíření podnikání.:D

                  NPEPO. - Profil | So 1.2.2020 17:44:05

                  takže asi takto to nejako vypadá namontované..

                    NP!F - Profil | So 15.12.2018 12:51:25

                    Dosiel jezisko :-)

                      NBuBu99 - Profil | Čt 6.9.2012 18:54:41 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                      další blbosti dodělané ,už jen elektriku příští týden a jedu to přihlásit..........:-)

                        Njazz33 - Profil | Ne 27.3.2022 15:23:12

                        Tak se taky pridam s naci lodickou.

                          NPEPO. - Profil | Po 12.7.2021 11:47:52

                          siluri >> Ako sa hovorí- koniec dobrý/všetko dobré...
                          Na včera zavčasu ráno tiež hlásili silné búrky tak od rána od 4.hodiny som bol v strehu a tým že o 6.hodine ráno vypadnem z vody lebo o 7.hodine mala dofrčať dalšia búrka..A čakal som do poslednej chvíle lebo nástražky boli neskutočne aktívne..A presne o 6.hodine prišiel aj záber a docela slušná rybka..Rýchlo par fotiek a šup s ním naspäť do vody a bleskovo nakladať čln ..A pri odchode už začalo zasa slušne liať a prenasledovalo na to až domov...Aj auto z člnom som musel nechať na ceste pri príchode domov lebo ešte riadne 2 hodiny lialo.
                          Dnes ešte nejako poriešim tie prevalené miesta od krúp na aute a bude všetko na poriadku....

                            NČodiš - Profil | So 13.3.2021 17:50:41

                            Tak dneska svařovačka a v pondělí na zinek :-)

                              Njirka a pepa - Profil | Pá 30.1.2026 19:54:16

                                NTomazzz - Profil | Čt 25.12.2025 22:07:54

                                Chlapi přihlásil jsem se na pročtení zpráv a nestačím se divit kam se to zvrtlo.:) Prodávám rybářskou loďku a ne bitevní křižník!:D

                                Což se týče toho CE ať uvedu problém na pravou míru, výrobce mi uvedl, že má obchodního partnera pro Evropu a smlouvu s ním, že nesmí do Evropy dovážet mimo něj lodě nad určitou kategorii, proto ta směšná CE se kterou jsem souhlasil a nevidím v ní pro mé potřeby vadu. Vůbec neřeším nějaké 2m vlny a nemám potřebu loď osazovat silným motorem. Sám jsem držitelem MPZ (i na moře) a stejně jsem si vybral menší loď nejen proto, že je levnější, lehčí, ale naprosto dostačující a také se mi bude dobře prodávat, protože do 5ti metrů a benzíňáku do 5HP nejsou třeba vůbec žádné papíry a i s 5HP to to pojede krásně, véčko, do špice... A narovinu v 90% ty vody kam budu jezdit a jezdím to na vodu spustím jen na příďový gps elektromotor. Stále si uvědomte, že to je 3mm hliník za třetinovou cenu konkurence, nebo značkového gumáku a hlavně to je loď postavena od předního světového výrobce, který dodává lodě i záchranářům a policii po celém světe + vyrábí rychlostní lodě, kajutovky, pontony... Jediné co mi teď jeden kupec mírně vyčetl je, že jsem měl udělat jen 3mm dno a boky 2mm kvůli váze, ale na druhou stranu jsem už pár promáčklin taky viděl.

                                  Ncertbert - Profil | Čt 5.9.2024 17:20:45

                                  packa >> zrovna se to snažím naroubovat na loď 😉

                                    NČodiš - Profil | Ne 19.4.2020 13:45:37

                                    Trochen toho velikonočního lovů z lodě :-) https://www.youtube.com/watch?v=gbYIciKbKus

                                      NČodiš - Profil | Čt 3.5.2012 22:27:42

                                      Tak dneska po práci jsme zas na lodi trochu zamakali už se to rísuje :-))

                                        Njirka a pepa - Profil | Po 29.12.2025 21:03:04

                                        Tomazzz >>
                                        Nepřemýšlel jsem nad tím ze by to pálilo 😩

                                        Na podlaze bude guma co dodává Tangiri tak nemyslím ze to bude až tak pálit
                                        Mohla být bílá ale to me přišlo spis jak na more.

                                          NMB - Profil | So 27.12.2025 14:01:29

                                            Nkiwi - Profil | Út 5.4.2022 18:28:53

                                            skalic >> rychlospojka svařecích kabelů, proudové zatížení dle libosti, levné jenoduché

                                              NPEPO. - Profil | Pá 9.7.2021 10:42:28

                                              Konečne som našiel uplatnenie na tie držiaky na člne..Ako ste ostatný riešili mlynček ?

                                                NPuškvorec. - Profil | St 19.5.2021 14:32:53

                                                PEPO. >> tak by to mělo byt, tak by mělo vypadat chytání z lodky a tak to dlouhé roky na jezerech pod Pálavou bylo, než dojeli čuráci odkudsi od Labe o kapánek chytřejsí, než dědci na pramičkách, objevovat mohykány.., zakotvili hausboty a 8 m lodě kolikrát na měsíc a víc na jednom fleku, k nim zásobování a střídání testerů a pisálků v černých dresech se žlutýma baits nápisama několika gumákama, na kterých tito pak celý dny a noci šmejdí a pokládají tyčovky a montáže stovky metrů od mateřského plavidla, pričemž jedna parta je schopna zabrat kilometr čtvereční plochy...

                                                  Nhadalicek - Profil | Čt 11.2.2021 10:59:07

                                                  Hoši vy jste se fakt pomátli..pokud je ve vyhlášce jasně dáno co mám mít tak víc neřeším..
                                                  A klidně se budu dohadovat.
                                                  Na SPS chtěli na vestě vidět pouze CE a vztlak toť vše.
                                                  Nevím jestli je rozdíl v technické mezi plachetnící nebo lodí z motorem ale myslím že ne.

                                                  Pokud ŘP nezná vyhlášku a chce něco co si vyloží jinak tak to potom je na vyvolání sporu.
                                                  Zatím co jsem měl kontrolu od ŘP na Labi tak byla ok.

                                                    NČodiš - Profil | Čt 18.7.2019 21:27:54

                                                    Tak už je lodička v plné pernamenci po 3,5 letech neskutečná eufórie už mě to fakt chybělo :-)

                                                      NPíňas - Profil | Po 22.4.2019 18:10:54

                                                      hotovo,už jen bezbarvý lak

                                                        NPEPO. - Profil | Út 3.3.2015 12:36:48

                                                        Honza Veber >>
                                                        To je polský člnok SPORTY ACHT-Cabin 465.
                                                        Alebo aj tu je vidnu čln https://www.youtube.com/watch?v=uL4r58jCJmE

                                                          Nbydlík - Profil | St 6.8.2014 10:02:48

                                                          Když do pekla,tak na pořádném koni...porybný bude na jakoukoliv kajutovou lodičku držkovat vždycky,tak jsem si to vyřešil po svém a pořídil si maximální pohodlí a především maximální bezpečí na vodě s tím,že na ryby používám zavěšný člun,který před rybolovem spustím z jeřábů na vodu...navíc velkou loď o výtlaku cca 3 tuny mi pohání elektrika,mohu tedy na jakoukoliv vodu.
                                                          Vím,že je to snobské a drahé,ale krásné...

                                                            NBandog - Profil | Pá 23.12.2011 19:49:21

                                                            at nám uteče zima rychle a můžem ty naše lodky opět vytahnout....přeji hezky svátky všem lodičkařům a krasny chvile v dalši sezoně u vody...:))

                                                              Nkelem1 - Profil | Po 15.8.2011 23:25:15

                                                              Bandog >> konečně jsem vyfotil oba díly dohromady

                                                                Nbaitruner2 - Profil | Út 3.2.2026 7:28:05

                                                                Tomazzz >> poctivé vleky dělá Nosek-Příbram sice si počkáš,ale ta kvalita tam prostě je píšu to všude.
                                                                Když vidím ty polské sračky co se sem tahají......to ohneš už jen když to zapojíš za auto.
                                                                Za mě prkna jsou pro mě bezpečnější na převoz lodě a taky bezpečnost lodě(rolny jí občas prorazí časem tu loď viděl jsem na vlastní bulvy).Na hluboké sjezdy prkna v poho na mělké to chce rolny zkrz složení a naložení je to jednodušší s rolnama.

                                                                  Njirka a pepa - Profil | Pá 30.1.2026 19:53:25

                                                                  Včera konečně vyzvednuto
                                                                  Červený nápis na boku samozrejme pujde pryc
                                                                  👍

                                                                    NMB - Profil | So 27.12.2025 14:07:23

                                                                    Akorát jsem si to pak blbec natřel a trochu zkomplikoval :)

                                                                      NPařezz - Profil | Pá 12.12.2025 22:46:10

                                                                      CsabaC >> pěkná. Osobně bych koupil hotovou loď, abych se vyhnul velké přestavbě. Loď má výrobní certifikát a kapitán je zodpovědný za vše. V případě nějakého velkého průseru se nějaká neorigo přestavba může obrátit proti Tobě. Já v roce 2012 jsem byl ve výrobním závodě Marine, abych se přímo v dílně pobavil s chlapy ohledně příslušenství k lodím, které jsou schopni udělat. Byli otevření a řekli svůj názor. Ano, máš pravdu, lehké lodě z řady M a S mi z důvodu stability nedoporučili. Proto jsem šel tehdy do lodě U400 která může mít motor 25 HP a měla v té době kategorii C na moře a váží jen 80 kg. Na trhu nebyl skoro výběr. A potřeboval jsem loď i na přehrady, kde nebyly povolené spalováky. Stabilita je slušná pro dva rybáře, jízdní vlastnosti také. Jezdím různé vody a sjezdy do vody jsou často problém. Vlek odpojím od auta a jsem schopen ve dvou spustit do vody. Můžu na loď nasadit na záď kola sundat z loď z vleku na suchu. Je to takový univerzální kompromis. Na velké vlny to není. Samozřejmě, čím větší loď, tím lépe, to je bez debat. Už jsem to tu zmiňoval, že investování velkých peněz do super vybavených lodí primárně určených k lovu na našich svazových vodách vzhledem velikosti vodních ploch a rybí obsádce mi nedává smysl. Kdybych bydlel ve Švédsku nebo u moře, měl bych loď daleko větší. Ne, abych měl více prostoru na vercajk, otočné sedačky, koberce atd, ale z důvodu bezpečnosti, tj, vysoké boky, středovou konzoli, silný motor, aby zvládla rychlou jízdu ve vlnách. U nás řadě lidí stačí gumák. Za mě to stačí, jen je to méně pohodlné. Loď, kde jsem byl na moři tento týden, měla motory 2 x 250 HP a 38 stop na délku. V metrových vlnách jela 50 km/hod. Tu bych bral 😀.

                                                                        NTarn - Profil | Ne 2.11.2025 20:43:33

                                                                        baitruner2 >> Já nevím, proč svaz pořád trvá na pojmu obytná loď, když ten pojem právně ani technicky neexistuje.? To je pořád dotazů na plavebku, právníkům a podobně, místo aby to definovali tak, že se to dá právně, nebo technicky zhodnotit. Například, kdyby místo toho bylo uvedeno, že loď nesmí mít pevnou, kajutu. Celej problém s tím pojmenováním vznikl kdysi proto, aby porybnej (RS) nemusel mít například povolení ke vstupu do kajuty, stejně jako policie ke kontrole obydlí. Tak někdo vymyslel pojem obytná loď, dal to do řádu ale vymahatelnost nula, protože stačí učinit na plavebce ofiko dotaz, zda je Tvoje loď klasifikována jako obytná, oni samozřejmě napíšou že ne, protože ten pojem technicky ani právně neznají, no a máš na to papír, který ukážeš porybnému a je to.

                                                                          Nbaitruner2 - Profil | Čt 30.10.2025 9:04:19

                                                                          kiwi >> A jak by jsi nazval mojí loď?
                                                                          Najdi rozdíl já si myslím,že v těchto lodích je max rozdíl v materiálu.
                                                                          Letos budu chytat ze zadní paluby jako všichni z těch Nautigů a jsem teda zvědavej jak to posoudí RS až přijedou na kontrolu(a že přijedou) sedět v zimě u prutů už nehodlám jako do letoška.Když ostatní normálně chytají.....
                                                                          Já mám v TP napsáno:Loď s vlastním strojním pohonem žádný hausbot tam napsáno nemám.☝️👍
                                                                          Když metr tak na všechny stejný snad bude☝️

                                                                            Natawa - Profil | Čt 9.11.2023 21:23:54

                                                                            Možná to se to nehodí je to pravěk, ale co kdyby.

                                                                              NČodiš - Profil | Pá 25.6.2021 15:01:23

                                                                              Tak jsem dneska konečně hopl na STK stálo mě to doma pomale 2 měsíce a furt nebyl čas a v pondělí můžu na úřad pro velkej techničák a značky vše proběhlo óplně napohodu. Vlastní výroba bržděnýho přívěsu 1300kg a délky 7,5m je taky úplně napohodu to byla zas nová zkušenost

                                                                                NPuškvorec. - Profil | Čt 24.6.2021 20:56:35

                                                                                baitruner2 >> ale na nástražky dobrý, živá studna se tomu prej řekne))

                                                                                  Nsiluri - Profil | St 17.3.2021 19:35:10

                                                                                  Jafu >> ja som mal na gumaku spravene taketo kolesa, dali sa otocit a nasadit smerom dohora tak ze neprekazali pri jazde, mal som to schvalne hentak ze by sa tam namiesto koleciek dali nasadit hocijake drziaky - na sumcove udice, klasicke razsochy, hocico. Aj so 40kg motorom, nadrzou, kotvou a vybavou sa to dalo odtlacit/odtiahnut daleko, v kazdom kolecku par 2Z nerez. lozisk

                                                                                    NChiquita - Profil | St 28.10.2020 18:16:54

                                                                                    Abyss >>

                                                                                      NČodiš - Profil | Čt 20.2.2020 20:26:17

                                                                                      Ok pánové soráč má reakce byla přehnaná nemusel jsem tak reagovat bylo to ode mě zbytečný.svou chybu uznávám. Reagoval jsem tak po zkušenostech který mám přes ty SZ co mě občas někdo napíše jak jsem psal

                                                                                        Nbaitruner2 - Profil | Ne 5.5.2019 15:49:24

                                                                                        Píňas >> A ukliď si tam máš tam bordel-))

                                                                                          NF.Jack - Profil | So 9.3.2019 20:54:34

                                                                                          Tak zimní projekt se chýlí ke konci. Pro inspiraci slíbená úprava Rejnoka

                                                                                            Nbaitruner2 - Profil | Po 24.12.2018 7:22:26

                                                                                            Tak loďaři krásné svátky přeji a pěkné zážitky u vody.

                                                                                              Nhadalicek - Profil | So 28.7.2018 18:23:20

                                                                                              minatrix >> nejni vo co stát jsou tady jinčí borci,já to mám samo domo..
                                                                                              Tak tady je pár fotek..ta poslední je jak ji davám do vody když je,málo což teď se osvědčilo..

                                                                                                Nbaitruner2 - Profil | St 27.6.2018 7:59:35

                                                                                                Jinak jsem si včera trochu hrál s dodělávkama na lodi před výpravou.
                                                                                                Jsem moc zvědav na tu novou lednici jak to bude fungovat na ten plyn v zásuvce gut.

                                                                                                  NPEPO. - Profil | St 6.6.2018 21:27:58

                                                                                                  Dalas >> A tak boli..Ale ako je dvojka pri sumároch, tak pri kaproch je to dvacka sa nekonala.Naj bolo 15 a 17 kg a zbytok menšie a ani nejak moc ich nebolo...Casto som sa zdekoval na nejakú tú hodinku z vody kôli búrkam..Pred nimi mám jednoducho rešpekt...........

                                                                                                    NMartík - Profil | Po 4.6.2018 20:18:21

                                                                                                    Čodiš >> da se i na dýl, jen to chce odvahu, poustevnicky život a malé vlny.

                                                                                                      Nbaitruner2 - Profil | Pá 4.8.2017 11:18:04

                                                                                                      MISO* >> Už sem je sem tenkrát dával ale tady mám pár fotek celou dokumentaci mám v PC.Vanu jsem tenkrát koupi k starší a nechal jsem jí opískovat bráchovi už jsme to svařování komplet s kámošem já ne neumím svářet,ale letos se to budu učit mám kámoše profíka....s CO to prý jde elektroda už je složitější.

                                                                                                        NPEPO. - Profil | So 10.6.2017 20:21:39

                                                                                                        Posledny vecer si uzivam

                                                                                                          Nmario31 - Profil | Pá 3.4.2015 22:42:23

                                                                                                          Přes zimu jsem trošku vytunil Rejnoka: pro inspiraci...

                                                                                                            Npoool-PavelSečka - Profil | So 9.2.2013 19:03:41

                                                                                                            jo, to sem:)) tohle byla moje nejoblíbenější, bo jsem na ní strávil hafo času.

                                                                                                              Nzubik - Profil | So 27.10.2012 12:36:00 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                              takze cca 600hod odrobenych, toto je vysledok, povodne linder sportsman max 445 dakujem vsetkym za rady

                                                                                                                NKRAKONOŠ1 - Profil | Ne 19.8.2012 20:43:30

                                                                                                                Čodiš >> zdar něco na droboť aby se ti to neválelo po lodi.

                                                                                                                  Npolda23 - Profil | St 18.2.2026 14:10:51

                                                                                                                  Čodiš >>
                                                                                                                  Výsledek super
                                                                                                                  Ale je to na me až moc ultimátní
                                                                                                                  930kg
                                                                                                                  Od 500-1200konů
                                                                                                                  Manuální převodovka
                                                                                                                  Žádný posilovač řízení
                                                                                                                  Žádné abs, esp, prostě čirý respekt k čemukoliv co uděláš s volantem, plynem nebo brzdou

                                                                                                                  Hlavně ta váha je neskutečná, je to třeba pro přirovnání o cca 500kg lehčí než Ferrari, Lambo a tak. Coz je ve svete supersportů totální anomálie

                                                                                                                    NTomazzz - Profil | So 14.2.2026 10:30:54

                                                                                                                    Chlapi co si myslite o tomto? Mimoevropsky kousek, budou se resit nalezitosti k prihlaseni.

                                                                                                                      NMB - Profil | Po 5.1.2026 11:19:32

                                                                                                                      siluri >>

                                                                                                                        NMB - Profil | Po 5.1.2026 11:08:00

                                                                                                                        siluri >> jednou rukou ..bez smajlika

                                                                                                                        Ten převodový je super

                                                                                                                        Ale hlavně ji dáme i tam kde nejdou dát kola do vody

                                                                                                                          NMB - Profil | Po 5.1.2026 10:50:43

                                                                                                                          Video Thumbnail
                                                                                                                          siluri >> mrkni..ale není to furt ono...naviják určitě převodový

                                                                                                                            Njirka a pepa - Profil | Po 29.12.2025 19:00:48

                                                                                                                            Tangiri 440 space
                                                                                                                            Pred lakem

                                                                                                                              NMB-BM - Profil | So 27.12.2025 23:55:19

                                                                                                                              Tomazzz >> někde na lodi jsem zahlédl profil jen s boční drážkou ..tohle jsem viděl na živo občas tam jezdím pro hliník a hned se mi líbilo že mám k dispozici ty dražky tři a hodí se to ne že ne. Myslím že jak se ta loď měnila byla by už samá

                                                                                                                              https://youtu.be/7SlhzMVruHA?si=A3cZlcNSq3tYG5Jb

                                                                                                                                NCsabaC - Profil | Pá 12.12.2025 15:29:45

                                                                                                                                Tak po 2 rokoch, čo stál nový čln v garáži, konečne pribudol motor. tak začnú práce na prestavbe, aby som moho čím skôr registrovať a budúci rok sa vrátiť na vodu.
                                                                                                                                Motor 2018 (6/2019 prihlasovaný) z cca 290mth. Inak dá sa spraviť test mth pri niektorých motoroch aj cez budík - otáčkomer. Síce esteticky má dáke škrabance, ale akonáhle prídu odhlasovacie papiere, tak sa mu povenujem a dám ho do pucu. Cena bola fantastická oproti tomu, čo pýtajú u nás :) Dovoz z HU
                                                                                                                                Fľaky na člne sú moje pokusy, že akú farbu dostane :D
                                                                                                                                Motor momentálne nahodený provizórne, už mám objednanú solid PP-C podložku, origo marine sealent a tiež podperu nohy na príves. Príves dostane led svetlá, tiež 2 roky ležia na poličke a postupne to poskladám.

                                                                                                                                  Nbaitruner2 - Profil | Po 3.11.2025 7:18:12

                                                                                                                                  Tarn >> Mirku já mu max ukážu TP a řeknu si k tomu své když my sebere noty a končím stejně jsou v té vodě jenom prasečkini☝️🤣🤣🤣
                                                                                                                                  Ale má to něco do sebe to chytání že zadní paluby né že né všechno na pohodu.

                                                                                                                                    Nsiluri - Profil | Po 27.10.2025 15:31:32

                                                                                                                                    Serjoža >> riesilo sa to davno aj tu na mrku, vid zapis nizsie, alebi zadaj do googlu "Výklad k pojmu „obytná lod" pro potřeby výkonu rybářského práva." a precitas z RIS potál..
                                                                                                                                    A z prispevku z mrku :
                                                                                                                                    "Z odpovědí na rybsvaz.cz :

                                                                                                                                    Dotaz č.105, kategorie "Rybářský řád a legislativa"

                                                                                                                                    Dotaz: Dle vyhlášky č. 197/2004 Sb., k provedení zákona o rybářství, ve znění pozdějších předpisů patří mezi povolené technické prostředky k lovu ryb plavidlo (mimo obytné lodě, plavidla veřejné dopravy a zvláštních plovoucích zařízení využívaných k přepravě materiálu, § 13 odst. 3 písm. e) zákona č. 99/2004 Sb.). Můžete blíže specifikovat co se pod pojmem obytná loď skrývá? Je možné provádět lov ryb z lodě na jejíž palubě lze přespat či např. z malé kajutové plachetnice?

                                                                                                                                    Odpověď: Podle ust. § 13 odst. 3 písm. e) zákona č. 99/2004 Sb. se skutečně při lovu v rybářském revíru zakazuje lov z lodí obytných, z plavidel veřejné lodní dopravy a ze zvláštních plovoucích zařízení využívaných k přepravě materiálu. Vzhledem k tomu, že bližší výklad pojmu ,,obytná loď" nenajdeme v zákoně o rybářství ani v jeho prováděcí vyhlášce, obrátili jsme se s žádostí o výklad pojmu ,,obytná loď" na Ministerstvo dopravy ČR. Z jejich stanoviska skutečně vyplývá, že pojem ,,obytná loď" nemá oporu v právní normě týkající se plavby nebo rybářství. Za obytnou loď lze podle názoru Ministerstva dopravy označit plavidlo, jehož účelem je ubytování osob a které je určeno (je způsobilé) k opakovanému přemísťování po vodní cestě. Pro výkon dozoru podle zákona o rybářství je dle jejich stanoviska tento i jiné možnosti výkladu slova ,,obytný" prakticky nepoužitelný a žádný nemá oporu v právní normě týkající se plavby nebo rybářství. Na základě tohoto stanoviska jsme se ještě obrátili se žádosti o výklad pojmu ,,obytná loď" pro potřeby výkonu rybářského práva na Ministerstvo zemědělství ČR. Ze stanoviska MZe ČR vyplývá, že pro potřeby výkonu rybářského práva se ,,obytnou lodí" rozumí plavidlo, jehož interiér je uzpůsoben k obývání. Plavidlo bývá obvykle vybaveno místem pro přespání, hygienickým zařízením a zařízením pro ohřev potravin. Pojem ,,obytná loď" (bez ohledu na to zda se jedná o malé či jiné plavidlo) tedy úzce souvisí se schopností tohoto plavidla účinně mařit kontrolu řádného výkonu rybářského práva.
                                                                                                                                    Odpovídal: Ing. Branislav Ličko"

                                                                                                                                      NCalex - Profil | Po 13.10.2025 11:12:03

                                                                                                                                      Tom - Tuk >> Tvl...Jsem ji taky ztratil...Kutil to má na 100%, kulatý i hvězdicovitý. Dokonce vím v kterým regálu.:-)))))) Od malejch až po velký..Koule jde provrtat a dát do ní špagát jako u origo, hvězdice vlastně taky....Maj koule i s mosazným závitem.....

                                                                                                                                        Nmeďo1 - Profil | Ne 28.1.2024 20:51:47

                                                                                                                                        Shaker >> Ja mám 20 HP Suzuki, lowrance HDS 12 a lowrance TS 7 napájané všetko 75 ah batériou Varta. Nakoľko mi motor dobíja bateriu, tak stačí iba občasné dobitie baterie. Lovím privlacou, keď si nájdem miesto zakotvim a sonar dávam do stand by režimu.

                                                                                                                                          Nčolkař,zloch - Profil | Út 8.8.2023 23:26:32

                                                                                                                                          Píňas >> a jdou i nastartovat? 😀

                                                                                                                                            NPEPO. - Profil | Po 7.8.2023 13:51:34

                                                                                                                                            Kristi >> Keby si nechodil taký namyslený a zastavil by si sa aspon na kus reči- tak by si videl čo som na to vymyslel ja..Spokojnosť maximálna-vyrobené za chvílu...

                                                                                                                                              NZdenekTDM - Profil | Pá 24.3.2023 13:46:09

                                                                                                                                              Když jsem potřeboval, tak jsem sem taky chodil pro inspiraci, tak zase musím přispět

                                                                                                                                                Ncertbert - Profil | Út 10.1.2023 13:34:26

                                                                                                                                                hakin >> Též jsem si to dal přímo na loď a je super když to ovládáš dálkově 🙂

                                                                                                                                                  NPaola - Profil | Po 27.6.2022 9:26:42

                                                                                                                                                  Bubla:-) >> Tak pár úprav Armora

                                                                                                                                                    NPařezz - Profil | Pá 21.5.2021 20:17:52

                                                                                                                                                    hmm, zajímavá diskuze :-) Použil bych zkušenosti z jachtaření. Základem kotvení je váha řetězu. My jsme obvykle v zátoce na moři kotvili s 3 - 4 násobkem řetězu k dané hloubce. Jachta má hodně tun a kotva váží skoro nic. Například 30 m řetězu s okem 3/16 palce váží 20 kg, k tomu kotva 5 kg a mělo by to držet loď 2,5 tuny. Kdo se bojí, mohl by použít řetěz s okem 1/4 palce (30 m váží 35 kg), kotvu 10 kg, a mělo by to udržet v našich podmínkách cokoliv. Samozřejmě tak trochu záleží i na druhu kotvy. Ale na jezerech jsem v extrémních podmínkách nezkoušel. Nemá smysl pořizovat více než 20 m řetězu.

                                                                                                                                                    http://www.ifp-publishing.cz/user/documents/upload/zakormidlem_ukazka_155-167.pdf

                                                                                                                                                      Nabcdddd - Profil | St 21.4.2021 11:02:47

                                                                                                                                                      https://www.youtube.com/watch?v=rKVCiXpfNsE

                                                                                                                                                      niektore su fakt velke lahodky...

                                                                                                                                                        Nbacklead - Profil | St 17.2.2021 7:29:02

                                                                                                                                                        svena >> Ahoj, hrotí se to tady zbytečně do extrémů. Asi nikdo nejezdí na rybách tak, že skočí do lodě, motor chladný a vytne tomu 3000 otáček a nepustí plyn než dojede do cíle... Mám 5m laminát a na něm 20 HP Mercury. Při týdenní rybařině, kdy počítám vyvážky, jízdy ve skluzu na vláčku, troling , na pivko s chlapama atd. mám změřeno, že 24 litrová nádrž mi vydrží cca 6 motohodin - tudíž spotřeba cca 4 litry na motohodinu - kombinovaného režimu. Při těch kochacích výletech (něco ve skluzu, něco na brbláka) je možné se určitě dostat na průměrnou spotřebu 3-4 litry za hodinu - pokud jezdíš sám a prázdná loď. To je můj názor. A k Tvé otázce, myslím že nový 20 HP ve 4T bude žrát o 1/3 - 1/2 méně než 25HP starý dvoutakt - to vše při kombinovaném režimu.

                                                                                                                                                          NPEPO. - Profil | Čt 24.9.2020 10:58:45

                                                                                                                                                          MRyb >> Vieš ako je dobre dať si takýchto ludí do ignoru? Jak som to spravil ,odvtedy sa to tu aj dá čítať.Lebo to sú tipy ludí čo sa vyznajú všetkému od jadrovej chemie až cez ladenie klavíru a až po spalovacie motory a určite poradia aj ako chytať ryby......Ja som už mal tiež kadejaké motory..Aj som opravoval viac značiek.Ale Honda a Yamaha je top- u mna.Ale všetky motory majú svoje pre a proti.. A ide o to že užívatel je spokojný...Aj teraz mám staručkú hondu- a spokojnosť a čo si o tom myslí ten alebo onen...mám tak mám vysoko v ....

                                                                                                                                                            NMRyb - Profil | Čt 24.9.2020 7:00:56

                                                                                                                                                            abcdddd >> Tak ty jsi tady vstoupil do diskuze s tím, že Honda půjde do kopru po Evinrude kvůli tomu, že není silná v motorech 300+Hp. Když jsem se tě zeptal na to, kde k těm svým úvahám bereš informace, tak jsi odargumentoval naprostý prd. Vaříš z vody, víš kulový, a chováš se, jak kdyby si právě přišel ze schůzky představenstva Hondy. Ty si asi myslíš, že co je drahý, tak to automaticky ziskový, viď. Jestli bereš slušnost jako zbabělost nebo slabost, tak máš pravdu, úplně jsem se z tebe rozklepal. Už na tebe nebudu reagovat.

                                                                                                                                                              Nboyscout - Profil | Pá 10.7.2020 11:07:12

                                                                                                                                                              Tohle mně celkem rozsekalo - aneb jde to i bez tažného zařízení :)

                                                                                                                                                                Nminatrix - Profil | Čt 9.7.2020 15:41:25

                                                                                                                                                                hadalicek >> má idea... :-) E.T... :-D

                                                                                                                                                                  NAttta_vlastimil_vasi - Profil | Čt 20.2.2020 8:29:43

                                                                                                                                                                  Čodiš >> Já bych řekl že typického čecha si právě předvedl ty. :) V klidu si tento příspevěk mohl přejít a říct si tohle všechno pro sebe. Nikdo nemůže mít za zlé to že si někdo chce nechat své know-how pro sebe, ale vyblít se tady tímto způsobem na někoho kdo chtěl normálně poradit je čechismus jak vyšitý. :) Vidím že na MRKu je všechno ještě v pořádku a fičí to tu pořád stejně :D Zdar :)

                                                                                                                                                                    NJPfish - Profil | So 8.2.2020 11:48:41

                                                                                                                                                                    Molo na jaro hotové.

                                                                                                                                                                      Nabcdddd - Profil | Út 7.5.2019 15:13:51

                                                                                                                                                                      P!F >> a toto je co?

                                                                                                                                                                        NPEPO. - Profil | Čt 4.4.2019 8:40:51

                                                                                                                                                                        Píňas >> Je tam 90hp Honda.Ano chcem to dať napoariadol nakolko to už má dosť rokov,ale neskutočne sa mi pači a splna všetky moje požiadavky.Je to presne tento čln..Len moje fotky ešte nebol čas stiahnuť....
                                                                                                                                                                        No a samozrejme roboty to áno..Už je vonku čalunenie,madrace,operadlá,elektrika,hadice- to vštko ide nanovo..Ešte skúsim vybrúsiť sklá a samozrejme aj tie pretesniť..

                                                                                                                                                                          Nbaitruner2 - Profil | St 6.2.2019 7:33:24

                                                                                                                                                                          Trochu inspirace,kdyby někdo chtěl stavět molo.-))
                                                                                                                                                                          Musel jsem si to vyfotit když jsem brouzdal po břehu.

                                                                                                                                                                            NHonza Veber - Profil | St 30.1.2019 13:14:53

                                                                                                                                                                            baitruner2 >> Tak my jsme tam kazdy rok minimalne jednou, ale porad jeste musime chodit do prace :-)) ale uz se zase vazne strasne tesim na leto, az tam zase vyrazime. Letos jsme byli i v zime a nadhera!
                                                                                                                                                                            https://www.veberphotobank.com/Phototrips/Danube-De​lta-winter-trips/

                                                                                                                                                                              Nbaitruner2 - Profil | Út 29.1.2019 15:08:37

                                                                                                                                                                              hadalicek >> Tady máš barvy jak jsem ti říkal zelené vybral jsem si tu úplně nahoře je stejná jako moje loď.Biwak mi udělají i okna už to tam prý někomu dělali tak je to gut a žádných 1000Kč za metr TWL.
                                                                                                                                                                              Na tu tvojí to udělají taky kapsy na příďak a konzoli udělají po jejich do toho kecat nemůžu ale udělají.
                                                                                                                                                                              Plachta je to ta na návěsy ta nejsilnější,ale můžeš si vybrat ze 3 síly jakou budeš chtít ty.Lesklá z vrchní strany dole matná.Uchytky měděné za 16Kč-1ks,nebo pozink 7kč-1ks.
                                                                                                                                                                              Edit:Ještě mi ukazoval hnědou plachtu,ale to jsem mu řekl,že bych si připadal,že spím v kmenu v dubu,ale taky by to nebyla špatná kombinace s tou lodí.-))
                                                                                                                                                                              No smál se jak fík.-))))Věřím,že to udělají pěkně mám s nima fakt super zkušenost jak už jsem psal.

                                                                                                                                                                                Nhadalicek - Profil | Út 27.11.2018 12:51:49

                                                                                                                                                                                Ten vozejk mám taky ale musel jsem ho fest předělat..na mělké sjezdy jsem si udělal druhou oj..

                                                                                                                                                                                  Nbaitruner2 - Profil | Čt 12.4.2018 16:39:21

                                                                                                                                                                                  Bohdan >> Čau já mám skořepinu 6mm silnou a 3x jsem jí ještě přetáhnul ze vnitř tak že mám +-8mm silnou sťenu dno mám 6mm+polystyren 8cm na to jsem nalepil 1.8cm OSB desky a 2x přetáhnul tkaninou a zalaminoval +2mm
                                                                                                                                                                                  Tkaninu používám tu nejsilnější 640mg-1cm.Loď mám 5x2m bort je vysoký 65cm.Zadní sedačka je +-8mm a přední paluba-špic je taky +-8mm a ještě jsem jí podlepil u nenasákavou překližkou aby se neprohýbala a drží to fest celé je to samozřejmě zalaminoval.
                                                                                                                                                                                  Tady máš fotku špice třeba.
                                                                                                                                                                                  EditFotky jiné nemám mám je ve starém mobilu,ale snad to je vidět jak to myslím.

                                                                                                                                                                                    NPíňas - Profil | So 17.3.2018 17:15:03

                                                                                                                                                                                    Jako prdel na hrnec 😃

                                                                                                                                                                                      Nabcdddd - Profil | Pá 15.12.2017 8:05:23

                                                                                                                                                                                      Niekto tu minule spominal umyvarku clnov, existuje! Trosku lasky si po sezone barka zasluzi. :-)

                                                                                                                                                                                        NPíňas - Profil | Ne 18.6.2017 22:02:39

                                                                                                                                                                                        baitruner2 >> ráno konečně hurá na vodu

                                                                                                                                                                                          Npacka - Profil | Pá 16.6.2017 21:01:48

                                                                                                                                                                                          zahajeni jsem nestihnul ale za tyden je na vode-jsem zvedav jestli mi SPS da do technicaku,,rybarska lod,,

                                                                                                                                                                                            NPEPO. - Profil | Čt 8.6.2017 21:06:21

                                                                                                                                                                                            Od vcera rana konečne zaaaaber!Konecne ryba cez 10.Uz som si myslel ze odídem s dlhým nodom no nové miesto dslo po 3 hodonách peknú 12+.Hadam to už pojde lepsie.

                                                                                                                                                                                              NPEPO. - Profil | St 7.6.2017 7:51:54

                                                                                                                                                                                              Vcera nic.Zdekoval som sa do kludnejších vod ale na ve er som sa vratil na povodne miesto a.....a az potom prisiel dazd a zopar bleskov,ale vsetko v norme a dnes to asi pojde.Zatial dve plotice leskle a jeden trosicku slusnejsi kaprik...

                                                                                                                                                                                                NČodiš - Profil | Út 9.8.2016 15:38:10

                                                                                                                                                                                                MISO* >> Dík škoda že jsu ted zasekanej prací na novým baráku ale snad čas dovolí a udělám přestavbu té své lodě na kajutu cca tak jak na obrázku bych si to představoval :-) Chtěl jsem ju původně prodat a postavit něco jinýho ale na to nebude čas jak to tak vidím :-)

                                                                                                                                                                                                  Nalda2211 - Profil | Pá 13.11.2015 22:04:45

                                                                                                                                                                                                  P!F >> ještě chybí zastrašení hotovo neni :-(

                                                                                                                                                                                                    NGoldik - Profil | Pá 31.7.2015 23:14:56

                                                                                                                                                                                                    Nová loď na sumce 😊

                                                                                                                                                                                                      Npoool-PavelSečka - Profil | Po 27.7.2015 22:10:06

                                                                                                                                                                                                      čau pánové, tak se musím pochlubit novým přírustkem do rodiny.. hned jsem ho vzal okouknout přístaviště a sjezdy do vody:))

                                                                                                                                                                                                        Nminn - Profil | Út 10.3.2015 22:06:33

                                                                                                                                                                                                        Tak jsem si konečně splnil sen a po roce nervů se mi podařilo přihlásit tohodle miláčka ze států, ale byl to očistec.