Okolnosti solankového pokusu, kterým profesor Hruška zpochybňuje policejní verzi o otravě Bečvy

54 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NBacha San - Profil | Út 14.9.2021 5:26:14

kubsta >> Já si myslím, že k tématu Bečva bylo tady na MRKu napsáno celkem vyčerpávající množství informací a názorů. A zatímco o faktech není třeba debatovat, o názorech ano. Jenže tím se mnohdy porušuje věcnost debaty, protože se ti méněznalí opřou nikoliv do těch názorů, ale osobně do jejich nositelů, což je typický znak chování psychopata (prof. F. Koukolík). Není na to jiný lék, než ignorace, nebo slušnost. To jsem si nevymyslel, to stanovili chytřejší, než já v tomto oboru.
Těch psychopatických znaků v debatách je popsáno mnoho s tím, že zbavit se takového člověka je velice obtížné, krom fyzického násilí :-)))
No, a jsme opět mimo téma.... Jedinou možností, jak řešit osobní výpady by asi bylo SZ, ale donuť psychopata, který se zároveň hodlá předvádět.
No nic, jedu se zapojit do pracovního procesu.

    Nkubsta - Profil | Po 13.9.2021 22:30:16

    Bacha San >> já to sice chápu, ale celkově vzato je to dost otravný se tím prohrabávat k něčemu co bylo naposled k tématu.
    Co se týče zakladatele diskuze a moderátora v jedné osobě, ve většině případů jsou to bleskovky a tam zadavatel asi nemá moc ambice vzniklou debatu nějakym způsobem usměrňovat.

      NBacha San - Profil | Po 13.9.2021 21:58:41

      kubsta >> Ano, je to tak. Ale projdi si toto vlákno (a nejen toto) a uvidíš, kde to začíná a kde to končí. A hlavně kdo to začíná. Poslat všechny do někam je strašně jednoduché.
      Já nebudu ustupovat anonymním trollům. Část debatujících se jich bojí, část jim leze až tam a část se raději stáhne, aby nezasírali debatu (to chápu). Ale tím pro ty trolly vyklidí prostor, který by mohl být využit pro slušnou a věcnou debatu.
      Každou debatu někdo zakládá a vede a záleží na něm, kudy se debata bude ubírat. Pokud mi napíše šéf debaty, abych se na to vykašlal, že to je mimo mísu, sklapnu kufry, udělám to a omluvím se (konc konců se mi to už stalo). Ale trollům tu radost neudělám. Udělal jsem to jednou a byla to chyba. Dnes mi do SZ napsal slušný člověk, kterému se stalo to samé.
      Věř mi, že pro mě je věcná a slušná debata nade vše. Ano, z mé strany přestala být tato debata věcná a k tématu, ale byla vedená slušně. Nicméně jak jsem napsal, zlu se neustupuje.

        Nstormandnature - Profil | Po 13.9.2021 19:32:52

        kubsta >> nejen o Bečvě.

          Nkubsta - Profil | Po 13.9.2021 18:50:24

          Bacha San >> máš pravdu, číst to nikdo nemusí, ale snad každá diskuze o Bečvě je zaplevelená balastem od stále stejnejch lidí.

            NBacha San - Profil | Po 13.9.2021 17:10:21

            likin >> Nemusíš to číst, když se ti to nelíbí. A nauč se česky.

              Nlikin - Profil | Po 13.9.2021 16:30:24

              Ideální by bylo, kdyby jste šli oba do prdele......

                NFockeWulf - Profil | Po 13.9.2021 16:15:17

                Bacha San >> Jseš kašpar, nic jiného. Zemědělec, projektant, konstruktér, lopatero schovaný někde v díře na Praze-Východ. Tak co jsi ty neanonyme?. Měl jsi dneska přijet, viděl by jsi jiný svět, možná by se ti v tom přetíženém škopku rozbřesklo.

                  NBacha San - Profil | Po 13.9.2021 14:52:25

                  FockeWulf >> Nejsem Pražák. Máš mezery i v zeměpisu. Podolanka není Praha. A to, že někdo vezme do ruky lopatu ještě neznamená že s ní umí pracovat. Byť jen jednu minutu. Klidně se stav, vezmu tě do učení. A nezapomeň si pracovní rukavice.... Předpokládám obě levé, já mám na půjčení jenom po páru. :-D

                    NFockeWulf - Profil | Po 13.9.2021 11:52:40

                    Bacha San >> Jsi v jiné diskuzi, ale dobrá, chápu, že jsi génius a správný charakter, taková spása lidstva. Neanonymní Pražák s vinohradem a konstruktér v jednom, jo ještě asi i střelec. Zacházet s lopatou a vidlemi jinak umí asi za cca 1 minutu každý:), proto je to tak dobře honorovaná práce.

                      NBacha San - Profil | Po 13.9.2021 11:39:23

                      FockeWulf >> Já se nestydím za to, že umím zachazet s vidlemi a lopatou. Nestydím se za jakoukoliv práci. Žádná práce, dělá-li se poctivě, není nic, za co by se člověk měl stydět.
                      Ve svém vinohradu se bez jednoduchého nářadí neobejdu. A dovedu to s lopatou stejně jako například s devítkou. Tedy dobře a přesně.

                        Nbjwir - Profil | Po 13.9.2021 11:03:28

                        kakr >> Moc často s tebou nesouhlasím , ale tady máš pravdu..Jediným problémem v naší republice je to, že pokud budeš chtít ukázat na pochybení státní instituce ,moc pochopení nenajdeš..Proto je možná ta "partyzánská" akce ku prospěchu věci a nyní ji nebudou moci zakázat..

                          Nbjwir - Profil | Po 13.9.2021 11:00:58

                          u x a >> pfff spíš kdo povolil tok nějaké řeky u kanálu ne ? :)

                            NFockeWulf - Profil | Po 13.9.2021 8:15:56

                            Bacha San >> jsi fakt nemocny….Vidle a lopata - to mas v genech, chapu.

                              NBacha San - Profil | Po 13.9.2021 8:07:19

                              FockeWulf >> Nemám, čas. Vyrábím a ladim to, co ty máš, jako správný přenašeč dat, u ...
                              Jen by mě tak zajímalo, pomocí čeho že ta data přenášíš... Vidlemi? Lopatou?
                              Já se nejen čistě oblékám,ale i čistě debatuju. Ty to máš opačně... Tak si to v tom práglu užij. I v tom taxíku.

                                NFockeWulf - Profil | Po 13.9.2021 7:48:00

                                Bacha San >> Nic, dosnídal jsem, volám si taxi a jedu do kanclu, moje pozvání platí, dneska jsem v Praze, můžeš se přijet podívat, vyčisti si boty, umyj se a ozvi se.

                                  NBacha San - Profil | Po 13.9.2021 7:45:33

                                  FockeWulf >> Dobrý:-D
                                  A v jakém šapitó dnes vystupuješ? Rozdal bych pár volňásků chovancům Chocholouškova institutu :-DDD
                                  Panebože, ty to vidíš...

                                    NFockeWulf - Profil | Po 13.9.2021 7:39:17

                                    Bacha San >> Jsi notmální??? Ses probral z mrákot? A co na ty paraboly Jan Tleskač? A ano, fakt je mi výroba wifi antén někde u ....A tvůj kámoš Raja bude mít radost, tolik cizích slov, zas má co doplantat s tebou:)

                                      NBacha San - Profil | Po 13.9.2021 7:28:45

                                      FockeWulf >> Vůbec se nedivím, že tomu říkáš bláboly bez uvedení jediného argumentu. To mi potvrzuje, že co se týče problému konstrukce a výroby WiFi parabol, seš totálně mimo. Ale musíš do toho jako správný čecháček kafrat :-)))

                                        NFockeWulf - Profil | Po 13.9.2021 6:30:19

                                        Bacha San >> Ty jsi nemocný. Nemá cenu dále pokračovat, zase tvoje nesouvislé bláboly.

                                          NBacha San - Profil | Po 13.9.2021 5:41:30

                                          kakr >> Neporušili zákon. o ničem jiném to není.

                                            NBacha San - Profil | Po 13.9.2021 5:17:18

                                            FockeWulf >> Takže přeprodejce, který nevěří, že parabola na přenos dat může mít stejný tvar a stejnou velikost a fungovat pro více pásem. O tom byl spor ohledně wifi a ty seš v tomto ohledu amatér, ne-li neznalec. Nepoučitelný. A vzhledem k tomu, cos o tom napsal, ti nevěřím ani pozdrav.
                                            Ale co chtít od anonyma. Lámu hůl...

                                              Nu x a - Profil | Ne 12.9.2021 18:59:05

                                              kdo vůbec povoluje vyustění nějakého kanálu do řeky??

                                                Nkakr - Profil | Ne 12.9.2021 17:42:29

                                                Bacha San >>
                                                "§39 (1) Závadné látky jsou látky, které nejsou odpadními ani důlními vodami a které mohou ohrozit jakost povrchových nebo podzemních vod (dále jen "závadné látky"). Každý, kdo zachází se závadnými látkami, je povinen učinit přiměřená opatření, aby nevnikly do povrchových nebo podzemních vod a neohrozily jejich prostředí."

                                                Ty víš, že se jednalo o 20 a ne třeba 200kg soli? Jen proto, že to napsal pan profesor??
                                                Štábní kultura spočívá v tom, že si u podobného experimentu kterým chci prokázat omyl soudního znalce požádám o povolení a přítomnost úřední osoby při měření.
                                                Jinak je to jen partyzánština:-))

                                                  NFockeWulf - Profil | Ne 12.9.2021 17:35:50

                                                  Bacha San >> Ty logiku, napsal jsem něco o tom, že termin wifi není o přenosu dat? Co to zas plantáš? Kolik mám lidí ve vývoji? 86 v Česku. Pak cca 40 v podpoře zákazníků. Několik desítek v cizině. Konstrukci nemám, ani prodavače, jak si ty představuješ, ale partnery pro prodej po celém světě. Jestli chceš, můžeš se přijet podívat, třeba i v Praze.

                                                    NBacha San - Profil | Ne 12.9.2021 17:30:12

                                                    FockeWulf >> Takže podle tebe wifi zřejmě není bezdrátový přenos dat...hmm... A to se tím úspěšně živíš? Moje hobby to není, já se tím živím jako zaměstnanec, takže musím být profesionál, když naše výrobky obstojí na celosvětovém trhu. A ty se tím živíš jak? Že přeprodáváš? Nebo vyvíjíš a konstruuješ??? Kolik máš zaměstnanců ve vývoji, konstrukci a obchodu??? A proč se tedy stydíš za svoje jméno, když jsi tak úspěšný???
                                                    Nezlob se na mě, ale to je trochu nad moje chápání. Možná jsem mohl napsat i pod moji úroveň:-)))

                                                      NFockeWulf - Profil | Ne 12.9.2021 17:09:41

                                                      Bacha San >> A co bych tam našel? Přenosem dat se úspěšně živím, dokonce bych řekl, že je to docela moje hobby. A jinak, jak tu psalo spousta jiných, dostuduj a pak se ser do popisu věcí, kterým bys rád rozuměl, ale nějak to nejde. Docela to chápu, musí tě to štvát, jako v té písničce, kamarádi někam letí a já tady musím klečet. Písnička pro dlaždiče, kterého sere život, napsal ji můj kámoš, když mám ty nepřátele:)

                                                        NBacha San - Profil | Ne 12.9.2021 17:03:54

                                                        RAJA >> Dík, je dobré vědět, že nejsem sám :-)

                                                          NRAJA - Profil | Ne 12.9.2021 16:55:27

                                                          Bacha San >> Nechaj ho byt, je to duševne chorý človek, nenávist ho zožiera sama.

                                                            NBacha San - Profil | Ne 12.9.2021 16:54:22

                                                            FockeWulf >> A ještě něco, seš línej jako veš, jinak by sis dohledal české výrobce zařízení pro přenos dat a neplácal o něčem, o čem nemáš ánunk.

                                                              NBacha San - Profil | Ne 12.9.2021 16:50:46

                                                              FockeWulf >> Pokud ti je dvacet let málo, tak si můžeš trhnout klepetem. Kdybys to všechno alespoň přečetl, ale tebe zajímá jenom tvůj vlastní názor. A je ti jedno, jestli je right, nebo to je plácnutí do vody. Umíš tak akorát udělat z komára velblouda. Svého velblouda. A to ještě vulgárně a urážlivě.
                                                              Máš zbytnělou vlastnost dělat si nepřátele všude kolem, hlava nahlava. Tím končím a nechávám ti poslední slovo. Můžeš se na můj účet klidně vydovádět. U hulváta tvého ražení, a navíc anonyma, to je stejně jedno.

                                                                NFockeWulf - Profil | Ne 12.9.2021 15:27:10

                                                                Bacha San >> Ty ses definitivně pomátl, asi. Víš o podnikání asi jako o tom wifi, jak jsi se tu ztrapnil, ostatně skoro ve všem kde chceš psát o něčem, o čem jsi slyšel z rychlíku. Tak se vzpamatuj. Každý kdo těš přizemní u těch kokotin co vyplodíš je nakonec nepřítel. Příznačné.

                                                                  NBacha San - Profil | Ne 12.9.2021 15:24:28

                                                                  kakr >> Jo, a kdybys trochu četl, abys byl v této debatě v obraze, pak každý s tvou "dírou do perdele" může do vodoteče lít množství a koncentraci ze zákona povolenou.

                                                                  „Při použití zmiňovaných 20 kg soli při průtoku 3,1 m3/s lze i zpětně konstatovat, že nedošlo k jednání v rozporu s § 39 odst. 1 vodního zákona a tedy naplnění přestupku dle 116 odst. 1 písm. l), popřípadě § 125a odst. 1 písm. m) vodního zákona,“ tolik tisková mluvčí Zlínského kraje Ličková.

                                                                    NBacha San - Profil | Ne 12.9.2021 15:14:14

                                                                    kakr >> tomvec >> "Tvl. tady je to jak u blbečků na dvorečku."

                                                                    A nejen co se Bečvy týče. Vše, co je řešeno ohledně tohoto "údajného" dotačního podvodníka a "neúdajného" lháře, osvobozeného tuneláře a neosvobozeného bankrotáře, rusínsko-slovenského soudem uznaného estébáka, který nám z blbí vůle vládne, je řešeno stejným postupem.
                                                                    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

                                                                    Tohle jsem napsal a stojím si za tím. Že se toho FockeWulf chytil jako lejno košile, tak za to fakt, ale fakt nemůžu. Prostě obhajuje bankrotáře a možná ani neví, že za první republiky neměli kvůli tomu volební právo. Nevím proč to dělá. Že by potrefená husa?
                                                                    Jinak samozřejmě v tomto případě má Bečva s bankrotem souvislost pouze tím, že možný pachatel má majitele bankrotáře Babiše. Nic víc, nic míň.

                                                                      Neskymak Mrakomor - Profil | Ne 12.9.2021 15:06:31

                                                                      kakr >> hádej jak by to dopadlo, kdyby chtěli povolení po úřadu? :-))

                                                                        NBacha San - Profil | Ne 12.9.2021 14:52:23

                                                                        FockeWulf >> Áááá, teď promluvil ryzí anonym. Omlouvám se, že jsem na tebe vůbec reagoval. Jsi jen anonymní troll, který ani navíc nepochopí, o čem je řeč, ty obchodní zákoníku.
                                                                        Řeč byla o slušnosti a morálce, pak tedy vůbec nechápu, že se vyjadřuješ, když ani nevíš, co to je. Přesně nak se chová Babiš, běž mu to opět hodit ať ulevíš svému nabubřelému egu.

                                                                          Nkakr - Profil | Ne 12.9.2021 14:06:46

                                                                          nofish >>
                                                                          Pochop. že vůbec nezpochybňuji pokus se solankou, jen měl mít "štábní kulturu". Přece nic nebránilo určitě dopředu připravovaný pokus nahlásit na příslušný úřad.
                                                                          Totéž platí pro odběry které provedli bezprostředně po otravě rybáři, stačilo provést to, co má každý rybář, natož funkcionář popsané v BP.
                                                                          Ale nechápu, proč neodebrali vzorky hasiči, ,kteří byli otravě přítomni jsou k tomu vybaveni a mají odběry v popisu práce.

                                                                            Nnofish - Profil | Ne 12.9.2021 13:28:45

                                                                            kakr >> můžu bez povolení do potoka vylít nedopitou matonku?
                                                                            Tohle jsi přehnal. Ano, jen tak to asi nejde, na druhou stranu, každý, kdo o tom něco ví, ví, že sůl je v takovémto podání fakt něco jak tam matonka v potůčku. Nic to udělat nemůže a přitom to změní chemizmus vody a neměl bys to dělat.

                                                                              NFockeWulf - Profil | Ne 12.9.2021 13:25:49

                                                                              kakr >> Nevím, a nechci o tom polemizovat, ale dělal to stejně jako benga a Klicpera, ti tam taky něco lili. On je profesor, ví co dělá ( předpokládám, že vzhledem ke své kvalifikaci je připraven i nést následky ), u Kicpery a policajtů si nejsem jist kvalifikací k počínání v tomto ohledu. Jinak té solanky tam nateče ( všude ) během zimy tolik, kolik jí vylijí cestáři na cesty.

                                                                                Nkakr - Profil | Ne 12.9.2021 13:19:41

                                                                                FockeWulf >>
                                                                                Jen aby to nedopadlo opačně. Nebo každý kdo má do perdele díru může bez povolení lít do vody solanku? Možná mají profesoři výjimku, to fakt nevím.

                                                                                  NFockeWulf - Profil | Ne 12.9.2021 13:11:29

                                                                                  kakr >> To by mě taky zajímalo:) Ale teoreticky by mohl, až poškozovaný podá žalobu na Klicperu a dotáhne to do konce, skončí Klicpera v osobním bankrotu. Pak jsem u toho bankrotu:)

                                                                                    Nkakr - Profil | Ne 12.9.2021 13:06:42

                                                                                    Jak souvisí bankrot se solankovým pokusem prof. Hrušky?

                                                                                      NFockeWulf - Profil | Ne 12.9.2021 12:59:24

                                                                                      Bacha San >> Proboha, podnikal jsi někdy? Víš co je obchodní zákoník? Jak to funguje? Co to tu plantáš. Bankrot je právní krok. Podvod je trestný čin, ani jedno se nevylučuje. Při každém bankrotu vznikne ztráta! Jinak by nevznikl. Uvažuješ vůbec nebo si jen hraješ na spravedlivého? O Babišovi se bavit nechci, nemám důvod si otlačit prsty kvůli podvodníka.

                                                                                        Neskymak Mrakomor - Profil | Ne 12.9.2021 12:59:23

                                                                                        tomvec >> ...."a Klicpera pochybuje, že šlo o 20kg soli"..:-))) ...koneckonců, co jiného mu zbývá, když argumenty došly. prof.Hruška si ho pěkně na chleba namazal velevola.

                                                                                          NBacha San - Profil | Ne 12.9.2021 12:52:01

                                                                                          FockeWulf >> V tom se neshodneme. Ano, máš pravdu v tom, a já to i psal, že pokud se vyrovnají pohledávky, de facto to bankrot není. Ale pokud někdo zbankrotuje a jeho pohledávky nelze beze zbytku sanovat, pak záleží na tom, jak se to pojmenuje. Pokud se neprokáže, že to úpadkář plánoval, ja to také bankrot a navíc s morálním dnem. Pokud to někdo, jako třeba Babiš s těmi 500mio. na ovládnutí Lovochemie (které jsme mu potom zaplatili všichni v rámci restrukturalizace bank), plánoval, pak to je prachsprostý kriminální podvod.
                                                                                          Takže si nic nepletu. Bankrot, při němž vznikne ztráta je morální dno. A to opravdu do důsledku nevím, jak to je právně ošetřeno v našich zákonech a je mi to celkem šumák. Právo není ani morálka, ani slušnost, ani spravedlnost. Právo je písemné vyjádření politického postoje, ať se to komu líbí, nebo ne.

                                                                                            NBacha San - Profil | Ne 12.9.2021 12:33:48

                                                                                            A ještě ohledně vyšetřování té Bečvy. Vždycky jsem tvrdil, ať jsem dělal na jakékoliv pozici, že zaměstnanec má naprosto jasně znát pouhé tři věci. Co má dělat, kolik za to dostane a jaká je sankce za to, když to správně a včas neudělá. Osobně si myslím, že v této jednoduché poučce mají státní zaměstnanci "goulage" :-)))
                                                                                            Navíc, ve vyspělých západních demokraciích státní zaměstnanci předpokládají, že občan mluví pravdu, český státní zaměstnanec předpokládá, že všichni lžou. I proto bude vyšetřování trvat roky.

                                                                                              NFockeWulf - Profil | Ne 12.9.2021 11:59:21

                                                                                              Bacha San >> Tak to je, ale aby mohl vyrovnat dluhy se nemusí dělat bankrot, ten následuje až po neschopnosti ty dluhy zaplatit a majetek ( pokud je ) se rozprodá ve prospěch věřitele. Bankrot sám o sobě nenní žádné morální dno, to si pleteš s podvodem. Je to jedna ze základních premis podnikání a zákonné ochrany.

                                                                                                NBacha San - Profil | Ne 12.9.2021 11:53:24

                                                                                                FockeWulf >> Typická babišovina. Okamžitě přenést nepříjemné téma na někoho jiného.
                                                                                                Nicméně bankrotář jako bankrotář. Morální dno. Jediný trochu slušný bankrotář je ten, který vyrovná dluhy a ukončí činnost. A to už pak ani není bankrotář.

                                                                                                  NFockeWulf - Profil | Ne 12.9.2021 10:12:35

                                                                                                  Bacha San >> Zajisté myslíš jako toho bankrotáře nejlepšího ministra všech dob sonyhavlíčka vulgo blekotu Havlíčka:)

                                                                                                    Ntomvec - Profil | Ne 12.9.2021 9:23:04

                                                                                                    Bacha San >> děkuji za přání hezkého dne :-)

                                                                                                      NBacha San - Profil | Ne 12.9.2021 8:54:04

                                                                                                      tomvec >> "Tvl. tady je to jak u blbečků na dvorečku."

                                                                                                      A nejen co se Bečvy týče. Vše, co je řešeno ohledně tohoto "údajného" dotačního podvodníka a "neúdajného" lháře, osvobozeného tuneláře a neosvobozeného bankrotáře, rusínsko-slovenského soudem uznaného estébáka, který nám z blbí vůle vládne, je řešeno stejným postupem.
                                                                                                      A je to proto, že čecháčci mu to žerou a ještě mu k tomu devótně olizují podpatky, protože se nikdy lépe neměli. Morálka jde stranou a slušní jsou považováni za slabé. Nejhorší na tom všem je, že se v tomto duchu vychovávají děti.
                                                                                                      Pokud se v dohledné době neobjeví nějaký nový "Masaryk", budou nám vládnout amorální kreatury, nebo cizáci Babišova či Okamurova ranku.
                                                                                                      Hezkou neděli všem:-)

                                                                                                        Nfishmen17a - Profil | So 11.9.2021 13:40:05

                                                                                                        Řeší zda sůl neublížila rybám.Ale že v řekách běžně tečou saponáty,drogy,antikoncepce a antidepresiva,které rybám ničí cyklus růstu a vývin pohlavnich orgánu,moct se rozmnožovat..Že ty ryby nedokáží díky drogám rozpoznat nebezpečí,že v tom musí žít,to už nikoho nezajímá.Vědci sami říkají,chcete vědět jaké drogy frčí ve městě?Vemte vzorek vody pod městem.Vše jde kanalizací do řek a čističky nejsou tak všemocné,jak si mnozí myslí.Podívejte se na břeh Bečvy,na ty plasty a odpadky,které tam leží a visí na keřích.Hlavně tam uvidíte viset na větvích vlhčené ubrousky,po celém toku.Které se změnily v umělohmotnou látku,co se jen tak nerozpadne.A to je běžný stav našich řek.Ta sůl se dává i do krmení,které ryby mají rády.I kdyby voda v Bečvě byla křišťálově čistá,jako Standa Gross,tak okolo ní bude vždycky bordel.

                                                                                                          Ntomvec - Profil | So 11.9.2021 12:58:19

                                                                                                          Aneb...

                                                                                                            Ntomvec - Profil | So 11.9.2021 12:50:50

                                                                                                            ČIŽP chce profesora Hrušku ukřižovat, ale nemá čím a jak. Vodoprávní úřad by mohl, ale je si vědom toho, že nemá za co. Ichtyolog je rád, že profesor Hruška pomohl rybám od parazitů. A Klicpera všechno zpochybňuje. Tvl. tady je to jak u blbečků na dvorečku.