Rybáři: Boj za bivaky u Křetínky vzdáváme

Autor diskuse: NoobAngler - Profil , 23.4.2016
47 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NNoobAngler - Profil | Út 26.4.2016 13:13:48

Rytíř >> Jak říkáš. Mám pocit, že to chtějí řešit dokonce změnou v zákoně. Původně se měla MP zabývat vandalismem, drobnými přestupky atd., ale stali se z nich regulerní dopraváci, co nedělají nic jinýho než že stojí někde za bukem na rovných přehledných úsecích a vybírají prachy.

    NBacha - Profil | Út 26.4.2016 12:23:15

    RK >> A přeci jen, jsem pamětník a moc dobře vím, že fleky byly vždycky vyšlapané na holou zem, nebyly bivaky, při rybaření se nestanovalo, na úhořích se dělal malý oheň a nikomu to nevadilo. Ani porybným. A to je vše.

      NBacha - Profil | Út 26.4.2016 12:17:55 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

      RK >> Mé nejčastější překlepy-hamba a punpa...je to hned vedle:-D Je to tak půl bodu IQ :-) U některých lidských exemplářů je bohužel půl bodu mnoho procent:-))
      Ale k věci, nové zákazy se nevydávají proto, že staré jsou nedostatečné, ale proto, že mozková kapacita těch, co je mají vymáhat prostě nedosahuje hloubky daného problému. Jednoduše řečeno pověřené složky nejsou schopny vymoci právní stav. Ještě polopaticky, nové zákazy jsou kvůli neschopnosti RS, MP a PČR. A neschopnost jde ruku v ruce s naprostou ztrátou autority...to je tak asi vše, co k tomu mám.

        NRK - Profil | Út 26.4.2016 11:57:46

        Ono by možná bylo dobré si položit otázku, proč chceme přespávat u vody, stanovat,bivakovat a opékat si buřty.
        Když si upřímně odpovíme, tak je možná dobře, že platí zákazy a omezení. Marná sláva.
        Když jsem někde viděl, jak to vypadá, když si rybáři udělají u vody dočasný domov, tak se mi to moc nelíbilo. A to ti rybáři, kterých se to netýkalo byli fajn, nedělali bordel ani jinak nepředváděli nějaké nepravosti.
        Já chápu, že je to pro mnohé hezky strávený prodloužený víkend a návrat ke ,,kořenům" , ale vždycky budou problémy s toaletou atd.atd. Pro mne hlavně takovej ten pohled do cizí kuchyně-se mi prostě nelíbí.
        Ohledně RS, tentokrát souhlasím s Hrajim. Plno názorů je dobrých a bráno selským rozumem vynikajících. Ale reálně vzato utopistických až někdy z říše scifi......................

          NRK - Profil | Út 26.4.2016 11:40:40

          Bacha >> Ne to je to nižší IQ, protože jsi si to nejdříve vygůglil.-:)

            NBacha - Profil | Út 26.4.2016 11:36:09

            Hanba...překlep

              NBacha - Profil | Út 26.4.2016 11:23:30

              Revírní způsob hospodaření a bude klid jako kdysi. Vzorek lidí na blanensku je relativně stejný, jako všude v Česku, proto je to tam +- stejně "blbé" jako v celé kotlině. RS, MP, PČR jsou ze stejného těsta, takže je mezi nimi stejné, ne-li větší procento negramotů, jako v každém vzorku českého obyvatelstva. O slušnosti jsem zatím nemluvil, musel bych se hambou propadnout, kdybych spolupracoval právě s nějakým negramotem, ať už z jakékoliv složky. Do represivních složek vstupují většinou lidé, kreří se jinak neuživí....prostě z existenčních důvodů. Není na tom nic špatného, ale proboha nečekejte od nich konstruktivní jednání, tím méně zázraky. Vzhledem k výše uvedenému jsou všechny debaty tohoto ražení k ničemu.....ale pěkně se to čte a vypovídá to o IQ diskutujících :-)))))

                NK73 - Profil | Út 26.4.2016 11:20:43

                Halen >> Bohužel, je to tvrdá a skutečná realita a především lidská bezmocnost.

                  NRytíř - Profil | Út 26.4.2016 11:14:34

                  Džoncek >> bohužel použiji otřepané heslo,vše je v lidech.

                    NRytíř - Profil | Út 26.4.2016 11:13:33

                    hraji >> Jediná činnost kterou MP dělá je,že chytá psi a nasazuje botičky(vyloženě na to čekaj až někam někdo zaparkuje aby mohli hned přiletět a dávat botu),ale když se mezi sebou perou nepřizpůsobiví,tak na to koukaj z hoodně uctivé vzdálenosti nebo na monitoru.

                      NHeršvec - Profil | Út 26.4.2016 11:05:05

                      Džoncek >> Správní řízení ti zařídí Správní orgán...také jinak Magistrát města nebo ORP. To si prostě sedneš k takovejm hodnejm pánům, řekneš jim cos provedl, oni řeknou, že seš šulin, napálej ti pokutu, přijde ti složenka a to je konec příběhu.

                        NDanda05 - Profil | Út 26.4.2016 11:02:39 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                        NoobAngler >> jak píše kolega Knedla, dohadovat se tady fakt nemá smysl. Tady těch pár odborníků přesně ví jak je to v řádu, na črs, mrs a já nevím kde ještě, ale realita u vody je diametrálně odlišná :)
                        Je zajímavé jek se neustále v každé diskuzi ohánějí stejnejma paragrafama a podobnejma věcma, jak nikdo neví jak to ve skutečnosti chodí na svazu a podobně.
                        Jako k čemu je že RS vezme někomu papíry a ten je má za 14 zpět. Co to jako je ..
                        Dle mého svaz hlavně potřebuje, aby se vychytalo co nejvíce kaprů, aby se jich mohlo co nejvíce vysadit prostě aby se protáčel penízky, to ostatní se řeší tak nějak okrajově..

                          NHalen - Profil | Út 26.4.2016 10:59:03

                          K73 >> Ta cedule je prostě fantazie. Nové "svobody" po pádu komunismu. (chechtající se jízlivý smajlík).

                            NKnedla12 - Profil | Út 26.4.2016 10:51:35

                            NoobAngler >> Úsměv a již se nevyjadřovat. Tady svůj názor vyjadřovat nemůžete, jelikož zde jsou jiní, kteří znají pravdu a přes tu vlak nejede, není to případ jediné diskuse.

                            Všechno to spěje k tomu, aby vznikaly soukromé či klubové vody a rybařilo se tam. Rybáři totiž přináší jenom peníze rybářským firmám, u vody už z toho užitek nemá nikdo. Zatím co rekreanti si zajdou na oběd, využijí místní atrakce a přespí v hotelu. Peníze jsou vždy až na prvním místě :))

                              Nkakr - Profil | Út 26.4.2016 10:44:03

                              Džoncek >>
                              Musíš se více vzdělávat a ne psát na MRKu bláboly...

                                NDžoncek - Profil | Út 26.4.2016 10:41:22

                                kakr >> A jen mi tedy vysvětli když tu pokutu nedostanu od ČRS,MRS,PČR,MP,RS tak od koho ? Orgán s názvem správní řízení opravdu neznám :)

                                  NDžoncek - Profil | Út 26.4.2016 10:27:37

                                  kakr >> správní řízení je ta nejkrásnější věc, co mohli zákonodárci udělat - když máš dobré zástupce, z 30tis máš ani né polovinu s odkladem i na tři roky :)

                                    Nkakr - Profil | Út 26.4.2016 10:17:45

                                    Džoncek >>
                                    Jsi zmatený jako luční koník.
                                    Za přestupek na úseku rybářství můžeš dostat ve správním řízení pokutu do výše 30 000kč.
                                    Ale ne od MRS , ČRS , PČR , MP.
                                    Trošku zagůgli a zjisti co je to správní řízení........

                                      NDžoncek - Profil | Út 26.4.2016 10:13:31

                                      kakr >> Super, tak z toho plyne jediné, všichni tím pádem můžou dělat bordel, pytlačit a vlastně dělat si u vody co chcou a stačí když budeš mít v kapse 1000? Super, ono je to levnější jak povolenka a s kontrolami RS, kterou za rok potkám 1x ten litr vystačí na celou sezónu :) Kam tohle spěje.......

                                        NK73 - Profil | Út 26.4.2016 10:11:14

                                        Nechci bít poslem špatných správ, ale bohužel děje se to na vícero revírech. Na Vranově lokalita Farářka a i na Dalešicích. Bohužel je to smutná situace, ale obrana proti tomu není. A padle mě bude hůř.

                                          Nkakr - Profil | Út 26.4.2016 9:57:23

                                          Džoncek - 26.4.2016 9:36:16 >>
                                          Jsi kapánek zmatený a píšeš nesmysly, jen tvé mládí budiž ti omluvou.
                                          Ani ČRS či MRS není oprávněna udělovat pokuty.
                                          Pokutu může udělit RS do maximální výše 1000kč, za předpokladu, že má nafasovány pokutové bloky.
                                          Přiznám se ,že takovou RS neznám.
                                          MP není oprávněna za porušení zákona o rybářství rybáře pokutovat, nemůže jej ani kontrolovat.

                                            NDžoncek - Profil | Út 26.4.2016 9:36:16

                                            Tak hlavně ČRS i MRS to bají blbě ošéfované, protože nikde není napsáno : Za porušení zákona se ukládá pokuta ve výši : (podle daných prohřešků, kde bude např. uchování hájené ryby v době hájení min. 1000,- Kč) takto nemají nikde napsaný ani základ, jen vrchní hranici, takže člověk to okamžitě může hnát k soudu a nikdy se vrchní hranice pokuty nedočká, protože to prostě ani nelze. Další věcí je RS vs MP/PČR - typický příklad pytlačení - RS chytne u vody pytláka s přisvojenými rybami, zavolá MP, ta přijede a chce znát okamžitě způsobenou výši škody - bere se v potaz nákupní hodnota ryby + věk ryby a vypadne výsledná cena. Pokud se náhrada škody nevyšplhá přes hranici 5 tis korun, což nevyšplhá, potom MP nebo PČR uloží pouze pokutu za přestupek do výše max. 2500,- pytlákovi v Lužné dali 500,- za 3 pstruhy. MO mu uložila další pokutu ve výši 1000,- Kč, takže za pytlačení dostal 1500,- - neměli mu co odebrat, nebyl jejich členem, nebyl členem ČRS ani MRS a tím to vše haslo. Kdyby někdo vytáhl u vody pokutu 10tis slušně se mu vysměju do xichtu, protože to mnohonásobně překračuje hodnotu sankcí a pokut za drobný prohřešek - ujmů na zdraví nikomu nezplsobíš, újmu na mejtku ano, ale při pytlačení určitě ne přes 5 tis - pokud nemáš v křoví 5 jesterů 10 pstruhů a kapra přes 15+.........

                                            Chtějí si hrát na důležité, ale nejsou schopni si prosadit nějakou změnu zákona popř. su zaplatit dobré proávníky, kteří by jim napsaly stanovy jasně, srozumitelně, definovali pojmy a vypsali jakýsi ceník za prohřešky proti RŘ.......

                                              NNoobAngler - Profil | Út 26.4.2016 8:30:27

                                              hraji >> Já píšu někde něco o úhradě na místě?

                                                NNoobAngler - Profil | Út 26.4.2016 8:30:03

                                                hraji >> No vidím, že se to zvrhává úplně v něco jiného než bylo původně zamýšleno. Vidím, že když někdo přijde s názorem, že tak jak to je teď to není ideální a mohlo by se to nějak změnit je pomalu za vyvrhele. Jak říkám, kde není vůle, není cesta.

                                                  Nhraji - Profil | Út 26.4.2016 8:25:22

                                                  NoobAngler >> no jasně, hlavně že ty víš všechno. Kolika z těch lidí u MP by sis troufl říct face to face, že vlastně nic nedělají? A tvrdit, že když v Blansku je něco špatně, že je to špatně úplně všude, na to musí být člověk fakt asi z Blanska, jinak si to nedovedu vysvětlit.

                                                    NNoobAngler - Profil | Út 26.4.2016 8:22:47

                                                    kritik >> Tady zas někdo rychlej píše než čte, nebo nechápe psaný text.

                                                    EDIT: nebo nečte pozorně celé vlékno.

                                                      Nhraji - Profil | Út 26.4.2016 8:22:23

                                                      NoobAngler >> mě připadá, že ses vylíhnul dnes ráno. Dokážeš si představit, že přijde RS a uloží rybáři pokutu třeba 10 000 korun? Kolik rybářů u sebe má tolik peněz? A hlavně, kolik rybářů bude ochotno takovou pokutu na místě uhradit?

                                                        NNoobAngler - Profil | Út 26.4.2016 8:21:53

                                                        kakr >> Proti tomu nic nenamítám. A to je ten další bod, kdy píšu, že minimálně by měla RS chodit častěji v doprovodu MP. A to že MP má jiné úkoly, jak píše hraji, tím se nenechte vysmát. Vím jak funguje MP v Blansku a jak se chudáci nadřou a takhle je to úplně všude.

                                                          Nkritik - Profil | Út 26.4.2016 8:16:44

                                                          NoobAngler >> RS - dobrovolná tě bude vykazovat od vody a dávat pokuty řádově výš než několik tisíc korun???
                                                          Chlape, nekoukej tolik na ty dobrodružný filmy.....:)

                                                            Nkakr - Profil | Út 26.4.2016 8:11:24

                                                            NoobAngler >>
                                                            Nemám, k tomu je ustanovena MP, PČR .
                                                            RS je oprávněna pouze za porušení zákona (vyhlášky) zadržet povolenku. Finito.

                                                              NNoobAngler - Profil | Út 26.4.2016 8:09:35

                                                              kakr >> Nevylíhl jsem se včera a je mi jasný, že zákon se jen tak nezmění. Proto píšu, kde není vůle není ani cesta.

                                                                NNoobAngler - Profil | Út 26.4.2016 8:07:53

                                                                kakr >> A jen tak mimochodem. Vezměme si hypoteticky vodu, kde je povoleno táboření. Ty jako člen RS nemáš kompetence vykázat od vody někoho, kdo má okolo sebe bordel, chytá na čtyři pruty a třeba rozdělává otevřený oheň tam, kde je to zakázno? Pokud ne, tak to je přesně ten problém, o kterém mluvím.

                                                                  Nkakr - Profil | Út 26.4.2016 8:05:53

                                                                  NoobAngler >>
                                                                  Číst umím, ale kompetence RS jsou dány zákonem a ten se jen tak mírnix tírnix nezmění. Navíc stanování nemá s rybařením vůbec nic společného a RS je určena k ochraně výkonu rybářského práva.

                                                                    NNoobAngler - Profil | Út 26.4.2016 8:02:32

                                                                    kakr >> Čti prosím pozorně můj příspěvek, než napíšeš něco o bublání z mrákot. Psal jsem, že chápu, že RS nemá úplně velké pravomoci a v tomto vidím ten velký problém. Pokud by RS měla kompetence zakázat stanování, táboření, bivakování, těm co se u vody nechovají tak, jak mají + napařit pořádnou pokutu (ne v rámci několika tisícovek, ale o řád výš) tento problém by nebyl nebo by byl naprosto zanedbatelný. U vody by byl pořádek a ani ty obce by neměly potřebu takové vyhlášky vydávat.

                                                                      Nkakr - Profil | Út 26.4.2016 7:56:02

                                                                      NoobAngler >>
                                                                      Bubláš z mrákot. (copyr. M.D.)
                                                                      Vyhlášku zakazující táboření vydala obec, ne rybáři. RS nemá kompetence zakazovat stanování, ani profesionální. Statut veřejného činitele byl dávno nahrazen "úřední osobou" a to RS ve službě je.

                                                                      edit - zase druhej

                                                                        Nhraji - Profil | Út 26.4.2016 7:53:58

                                                                        NoobAngler >> dovolím si k tvému dlouhému příspěvku několik poznámek. Zjevně totiž neznáš řadu skutečností.
                                                                        Tak za první, Rybářská stráž je úřední osoba (to je novější a správné označení veřejného činitele).
                                                                        Tato skutečnost ale nijak zásadně výkonu jejich funkce nepomáhá.
                                                                        Za druhé, MP má jiné úkoly, než hlídat revíry. Je možná spolupráce mezi RS a MP, ale nelze si ji představovat tak, že MP bude trvale chodit kolem vody. Navíc, MP není oprávněna kontrolovat rybáře.
                                                                        Za třetí, zkus přemýšlet. Máme Policii ČR, máme Městskou policii, profesionálně vybavené, zaplacené, s auty, vysílačkami, vrtulníky, a pořád lidi kradou, bourají, vraždí, podvádí. Zjevně se tedy ukazuje, že ani rozsáhlý represivní aparát nevede k vymýcení závadového jednání.

                                                                          NDanda05 - Profil | Út 26.4.2016 7:49:08

                                                                          NoobAngler >> Dobře napsáno, souhlas.

                                                                            NNoobAngler - Profil | Út 26.4.2016 7:42:40

                                                                            retrívr >> Taky si myslím, že problém je jinde než mezi rybáři. Samozřejmě, procentuální zastoupení hovad, co dělají u vody bordel mezi rybáři je úplně stejné jako v jakékoliv jiné skupině. Nicméně řešení tak to zakážeme úplně všem je k ničemu. Toto by měla být primárně záližitost rybářské stráže, kteří by měli takováto individua kontrolovat a hlavně penalizovat. Chápu, že RS to dělají z 90% ze své dobré vůle a ve svém volném čase a jejich pravomoci v tomto nejsou až tak úplně velké. Co nechápu je to, že v době, kdy máme přebujelý státní aparát, tisíce naprosto nepotřebných úřadů a úředníků se nenajdou prostředky pro zřízení profesionální RS a rozšíření jejich pravomocí, např. statut veřejného činitele apod. Nebo proč nechodí častěji v doprovodu MP. Pro ty je zase jednodušší si stoupnout na konec obce a vybírat nesmyslné pokuty nebo to zapíchnout v lese za obcí a chrápat. Pokud by kontroly byly intenzivní a pokuty vysoké, za chvíli by byl klid. Nicméně, kde neí vůle, není ani cesta. Tak co teď napláčeme jedním okem.

                                                                              Nretrívr - Profil | Po 25.4.2016 20:18:35 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                              NoobAngler - >> Dokud nebude tolik rybářů mezi poslanci a tou vysokou havětí , jako je myslivců , budeme mít hov.o.Vše se dá ošetřit, myslím, že ani svaz za nic nebojuje, no vlastně taky proč.Byla by s tím jen stsarost a práce. No a ty kecy, že rybáři ničí atd., je tendenční.

                                                                                NSiven Polní - Profil | Po 25.4.2016 20:10:11

                                                                                Džoncek >> V tomhle je dost logiky...

                                                                                  NDžoncek - Profil | Po 25.4.2016 13:35:26

                                                                                  Rytíř >> Já bych to za obytnou považoval (to stejné jako když si rozděláš stan / bivak) Střechu to má, bydlet se pod tím dá (asi né věčně, ale nějaký ten měsíc určitě ano), vařit se v tom dá....a to že to nemá rozvody elektřiny a vodu ? Stačí agregát a doplňovat pitnou a od dubna do listopadu můžeš bydlet na vodě i v takové bárce......

                                                                                    NDžoncek - Profil | Po 25.4.2016 13:32:48

                                                                                    Rytíř >> Nemyslel jsem ten co je na fotce :) Ale dávám tomu, že do 2 let to zakážou úplně a jedině dobře. Srát z lodi do vody, házet odpadky přivázané k šutru na dno, chytat klidně na 5 prtůtů, protože co mi kdo může když jsem na vodě......nedivil bych se - taková je realita :)

                                                                                      NRytíř - Profil | Po 25.4.2016 12:49:59

                                                                                      Džoncek >> to co je na odkazu není obytná lod.Musel by to být hausbot např..
                                                                                      a výklad obytná lod,je hodně sporný jak to má vypadat.

                                                                                        NDžoncek - Profil | Po 25.4.2016 12:36:36

                                                                                        Saddám >> Z lodí obytných je lov zakázán

                                                                                          NSiven Polní - Profil | Po 25.4.2016 12:34:42

                                                                                          Saddám >> Není povolen - to není nikde. Ale : člun s celtou není loď obytná (na tohle téma je na MRKu i na Chytej několik diskusí a postřehů, včetně vyjádření odborníků - je třeba hledat, nemám uložené linky...
                                                                                          Jinak zaceltovaná loďka navalená na břehu vadit asi bude, to jsem nedomyslel - kdo chce psa bít, hůl si vždy najde, a když čtu tu vyhlášku obce, které jde jistě o to, aby se kolem vody nikdo příliš nezabydloval, takže osobně bych se asi bál obléci byť jen do pláštěnky (http://kretin.eu/dokumenty/2014-06-16.2%20OZV.pdf..​). Pokud by to neprošlo, dá se popojet o nějaký metřík na vodu - v tu chvíli by mě opravdu zajímala reakce orgánů, snad by mohli odpovědět zde: http://plavebniurad.cz/ ... Ale mezi povolenými denními dobami lovu bych se stejně sbalil, neboť tady už patrně splňuješ termín táboření nebo alespoň to, co obec nechce a považuje (z velké části právem) za hlavní zlo...

                                                                                          Zde verze dovysvětlená MRS Blansko http://www.mrsblansko.cz/news/obecni-vyhlaska-k-pro​vozu-v-miste-reviru-kretinka-1-/ - jak je vidět, vyhlášky jsou tvárné a o nové definice přístřešků vždy doplnitelné - ale asi jde spíš o dobrý skutek, kdy si rybáři vydyndali alespoň ten slunečník (musí být super ho zapíchnout třeba do toho člunu)... + dole máš ještě "návštěvní řády"...


                                                                                            NSaddám - Profil | Po 25.4.2016 11:43:03

                                                                                            Siven Polní >> Je to Morava ,tak úplně nevím, ale je tam povolen lov i z lodí obytných?

                                                                                              NSiven Polní - Profil | So 23.4.2016 23:12:49

                                                                                              Já nebivakuji, ale co tohle?...: http://www.nachytano.cz/clanky/cesta-za-snem---aneb​-velkym-rybam-stale-bliz/a/1833/
                                                                                              Lov z plavidel je tam povolen...
                                                                                              Případně lze navalit na břeh...