Žabo-myší války

Diskuse k mini článku Žabo-myší války

Autor diskuse: Grassel - Profil , 15.11.2013
205 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nshotty - Profil | Út 8.4.2014 21:58:06 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Moc pěkný článek. Jak už tady bylo napsáno, je z toho cítít tvůj vztah k rybaření. Letos jsem si pořídil povolenku a začal chytat po letech na vlastní triko. Po několika docházkách jsem začal chytat i ryby. Ovšem zažil jsem tolik docházek bez ryb, že mě to naučilo si každého potáhnutí, každého záběru vážit. Asi proto preferuju chyť a pusť. Jsem rybě vděčnej za to, že mi udělala radost a daruju jí život. Jednoduše řečeno nemám srdce vzít život rybě, která mě udělala vlastně štastným. Což například můj taťka nepochopí a dříve, nebo později mu budu muset alespoň jednoho kapra vzít domů, abych měl doma klid. Jedno vím ale jistě, já na rybku co mi udělala radost ruku nevztáhnu. Přiznám se, že mi nedělá radost vidět, jak někdo podřizne rybu, ale samozřejmě nic neříkám, protože vím, že na má přislušný rybář právo.

    NNEUSTUPA - Profil | Po 25.11.2013 15:50:21

    Luckyman >> Jsi dobrej.

      Nmarius - Profil | Út 19.11.2013 17:23:56

      Grassel >> Dotkli se toho zde mnozí... pokusím se naznačit, jak to vidím já.
      Když se nelze v poměrně jednoduchých věcech - které navíc mají řád- dobrat smíru či alespoň kompromisu, je třeba pokusit se tyto spory "číst" jinak. Velmi často nejde o samotné meritum věci, ale pro mnohé z nás jde /pro někoho někdy - a pro někoho vždycky/ o spor jako takový. Mnozí jsou "chroničtí revolucionáři" a někteří jenom "rowdees" čehokoli, a pro někoho jde jenom o prospěch. Revolucionáře chápu- také vyspějí, "řádiče " nemám rád, protože ruší klid, který u vody hledám, a prospěcháře je třeba bít. Jsem už starý, sám jsem toho mnoho na tomto poli nedosáhl, ale vy mladší tohle dobře rozmyslete,... nejenom v rybařině.

        NLuckyman - Profil | Út 19.11.2013 16:30:58

        Příspěvek je napsán od srdce, fandím Ti. Já to vidím podobně. K vodě chodím hlavně pro ten adrenalin že jsem přelstil a zdolal rybu. To neznamená že si přiměřeně situaci rybu neponechám. Moje poslední listopadová vycházka byla 2 míroví kapři a 2 plotice. Vše jsem vrátil vodě, důležitý pro mně bylo že v tý zimě nemám nulu na kontě. Soused vedle jen kroutil hlavou a prosil mne ať mu dám plotici pro psa - poslal jsem jej do patřičných míst. Naposledy jsem si kapra přivlastnil koncem října. Chytil jsem po několika cejnech K 46 a zapsal ho. Poté přišel kapr nad 50 a samozřejmě pouštím - vyměňování ryb ve vezírku nemám rád tak to nedělám.

          Nbremic - Profil | Út 19.11.2013 15:12:54

          Grassel >> Já vím :) Jen se hrdě hlásím k rybolovcům, kteří si ponechají mírovou rybu. Když je nálada i dvě :)

            NLee-Haney - Profil | Po 18.11.2013 21:33:11

            supinna >> Bordel po rybářích to je jedna velká kapitola sama o sobě.

              Nsupinna - Profil | Po 18.11.2013 21:28:09

              Lee-Haney >> To co píšeš v závěru o falešným kamarádstvím s rybou mně taky přijde uhozený. Takový in hesla, jako "kapr je kámoš" apod. mi přijdou srandovní, stejně jako ocicmávání ryb. Ale toto vše je hlavně produkt internetu a možnosti šířit tuto módní vlnu závratnou rychlostí do éteru. Pokud si vlezu u vody někam do ústraní, tak nepoznám na dálku, jestli je někdo zastáncem CHaP nebo masák (pokud ho nebudu rentgenovat třeba dalekohledem) a nakonec- je mi to i jedno. U vody to řešit nehodlám a kyž mi to bude protivný, tak nebudu pročítat diskuze na netu a nemám co řešit. Mnohem víc mi vadí to co nejde u vody přehlídnout, ani když sedím někde v roští. To je bordel po rybářích a nebo chování ožralců, co si rybář říkají.

                NLee-Haney - Profil | Po 18.11.2013 21:26:20

                Grassel >> Já prostě věřím že ten kompromis zde dávno je,teda pokud se bavíme například o revírech.Máme zde vody soukromé kde jsou větší ustupky v řádu a je zde větší šance na větší rybu.Pak zde máme svazovky kde funguje běžný svazový rybolov,rybolov který má určitou tradici pro naši zem.My nejsme Anglie,Španělsko a já nevím co ještě.Jsme prostě Čr.
                Ten svazový rybolov ač to někdo není ochoten přiznat nabízí možnosti v kterých si každý rybář přijde na své,ale musí zároveň očekávat omezení které tady jsou od toho,aby chránily rybu-zmenšily šanci její ulovení.Soukromý sektor se chová naprosto jinak,tam majitel potřebuje aby rybáři ryby chytali jak na běžícím páse a pravidla na nich nechrání rybu,chrání jen věc která jim vydělává.Soukromák se tudíž snaží přizpůsobit potřebám rybáře k nesjnadnějšímu úlovku.Na svazovce je to trochu jinak...
                A pokud jde o toleranci,tak tam to ničí typická lidská vlastnost a tou je závist.

                  Nrybomil - Profil | Po 18.11.2013 21:22:14

                  Jarda Š. >>Jo problém to je, ale taky záleží na návštěvnosti revíru, t,j, podle toho že kde jsem byl 2 - 5 x askoro nic jsem tam nevytáhnul , na 90% tam už skoro víc nejdu.Málokdo mě ukecá.
                  Sem tím chtěl onému nastínit např. že když se za rok odloví z revíru 120 - 150 ks štik o váze 260 - 330 kg, jsou klidně schopní krom plánovaného zarybnění Š dát navíc 100 ks štik o váze 2 - 4 kg a k nim dalších 30 ks sumce 3 - 5kg. Nebo nějaký candoše, který většinou nikdo nemá, nebo neprodá. Jen by to bylo nesprávné z hlediska toho, že by neměli co žrát a voda by byla total bez drobné bílé ryby, okyše, lína atd. Tedy se dělá velice rozvážně a mírně. Dává se lín, ostrá, bílá ryba co se dostane za odběr ostatních ryb k nim od rybníkářů zadara atd. Ono takových 700 kg větší bílé ryby se taky v menší řece " neudělá samo " přes noc, byť tam může být tý pro výtěr " prospěšný " trávy hafo, spíš 3 zadele.

                    NAnýzový dědek - Profil | Po 18.11.2013 21:09:33

                    Lee-Haney >> Konečně jeden vcelku rozumnej názor ..)))

                      NGrassel - Profil | Po 18.11.2013 21:06:19

                      Lee-Haney >> Moc díky za názor,je vidět,že nad tím,co píšeš přemýšlíš.. a za to jsem tu rád.. Za vlastní názory a ne ty převzané a vnucene.. Pokecat o Tvém názoru je na dýl,v něčem jsem s Tebou zajedno v něčem bych oponoval,ale myslím,že na kom promisu bychom se na konec domluvili :)

                        NLee-Haney - Profil | Po 18.11.2013 20:56:04 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                        Grassel - >> Napsal jsi to krásně a upřímně ti fandím.Tvůj pohled na věc je dobrý,má to však vadu.Ten extrémismus co zde píšeš není mezi ortodoxníma pouštěčama a ortodoxníma masokombinátama.Těch masajů jak je spousta lidí nazývá je pár, já bych řekl že těch pár má nějaký mrk u zádele a názory lidí jakbysmet.
                        Tady se ovšem střetlo něco naprosto jiného.Zde se hádají dvě skupiny.Jedna jsou takoví normální rybáři kteří prostě rybařinu vnímají takovou jaká je a pak ti ortodoxní pouštěči co tuhle svazovou rybařinu chcou přetvořit k obrazu svému.Jsem naprosto přesvědčen že kdyby ti ortodoxní nechtěli něco přetvářet tak zde na mrku prakticky není o čem se hádat.Kdyby ortodoxní chtěli jít střední cestou,tak se přizpůsobí stávajícímu rybářskému řádu a nebudou chtít ho přetvářet podle sebe a svých potřeb.Tahle nevraživost není jen o tom kdo ryby pouští a kdo ne,sahá daleko hlouběji do jádra rybařiny.Problém je ten že ortodoxní chcou prakticky zlikvidovat svazový rybolov a chcou si ze svých oblíbených vod nadělat hřiště i přesto že je mezi nima spousty vod které se opravdu hodí jen na to nasaď a vychytej-nakonec proč ne,je to jen jiný způsob jak si zajistit rybí maso.
                        Spousta těch běžných rybářů prostě nedokáže přenést přes srdce že se do rybařiny nahrnulo podivných individuí kteří z rybařiny udělali cirkus a divadlo o falešném kamarádství s rybou.Tohle kamarádství nikdy neexistovalo ve spojení rybář,lovec-ryba,oběť.
                        Tyhle žabomyší války nejsou prostě o tom kdo ryby pouští a kdo bere,ale o tom jak kdo tu rybařinu vnímá celkově.
                        Mě se například kaprařina zhnusila natolik že jsem moderní kaprařinu nechytal přes 3 roky.Ano chybí mi ten lov a rád bych někam zajel,ale co mi rozhodně nechybí je ten cirkus kolem toho...

                          NJarda Š. - Profil | Po 18.11.2013 20:53:00

                          rybomil >> To, co se odnese bez zápisu, je problém, protože hlavním kritériem pro dělení peněz z územních povolenek mezi revíry je, jak velký byl v tom kterém revíru výlovek (sečtený dle odevzdaných sumářů).

                            NBečetka - Profil | Po 18.11.2013 20:50:50

                            rybomil >> Toto není možné dál řešit TADY, s tím se ztotožňuju s autorem miničlánku. Jestli v tom směru máš na mě něco, piš SZ nebo založ novou diskusi...

                              Nrybomil - Profil | Po 18.11.2013 20:45:55

                              Bečetka >> Podle tvýho zápisu soudím, že o principech a způsobech nasazování rybích druhů do revírů mnoho nevíš. Znám např. některé MO, kde nasazují mnohem, mnohem více jak co do množství ,tak druhů ,tak velikostí, než se v revíru dle množství, druhů a velikostí odlovilo. Proč ? Protože ty ryby mají, jsou finančně schopní utáhnout i pořízení dalších, starají se o ně dobře, aby mohly nasadit nadprůměrné počty a velikosti, málo početné nebo neatraktivní druhy a není jim jedno kdo co kde na revíru pochytá, případně odnese nebo neodnese, pustí nebo nepustí z5.

                              .......kdyby z revíru zmizlo jen to co skončí v autech nenapsáno nebo v chatách, bude v některých vodách kolik fišlí, že se tam někdy snad ani nevejdou :-))) ( otravy, nemoci, povodně, sucha, rybožraví predátoři, špatné zacházení s ulovenou nemírovou rybou, honění si ega na pidirybách, lhostejnost rybníkářů k jimi nevyprodukovaným druhům drobných vzácných ryb atd. atp. )

                                Nar - Profil | Po 18.11.2013 20:22:59

                                Grassel - >> U článku „Chyť a pusť“ vs. “mäsiari“ a niečo medzi tým v dis. pan Mrklnato také bodoval .

                                  NBečetka - Profil | Po 18.11.2013 20:02:10

                                  Grassel >> Opačně právě, karty za konftliktnost ano (tu jsem nepředvedl, doufám).

                                    NGrassel - Profil | Po 18.11.2013 19:57:47

                                    Bečetka >> Proto taky žádný karty neuděluju.. :)

                                      NBečetka - Profil | Po 18.11.2013 19:54:44

                                      Tak mimo téma jsem se vyjádřil samozřejmě i já, to přiznávám. Karty je třeba rozdávat ne za diskusi mimo téma, ale za pras.ácký vyjadřování a konfliktní jednání a to jsem rozhodně nepředvedl ani tady, ani v jinej diskusi narozdíl od těch níže, kteří se tak chovají skoro všude. Já jsem téma článku vyčerpal už svejma předchozíma příspěvkama, takže už budu zase chvíli jenom číst :-)

                                        NGrassel - Profil | Po 18.11.2013 19:50:56

                                        tuzemak >> Už dnes po milionté,já se zabýval pohodou u ryb a špatností extrémů,potažmo prosazováním techto extrémů přímo u vody a ne zarybňováním,to už je trošku někde jinde.. :)

                                          Nar - Profil | Po 18.11.2013 19:45:59

                                          Grassel - >> čus

                                            Ntuzemak - Profil | Po 18.11.2013 19:44:32

                                            Grassel >> já se ptal na zarybňování,všecky moje příspěvky se týkaly ryb,stejně jako ten tvůj článek,jen mě mrzíí,že někteří stále myslí ne hlavou,kolega bečetka to jen dokazuje,a vypouští na světlo nesmyslný blábol.o)))

                                              NGrassel - Profil | Po 18.11.2013 19:43:41

                                              ar >> Zdarec,je to tu celkem zverstvo,co :) Ale par lidi mi to pochvalilo a az na par provokateru to tu jde vcelku v klidu,takze mam radost :)

                                                NGrassel - Profil | Po 18.11.2013 19:42:10

                                                tuzemak >> :D :D V poho :D Já to chápu.. Nejsem pruhovaná svině a nepískám fotbal,kde mají na hraní faulu hereckou školu :) Nebylo to mířeno konkrétně na Vás,ale všeobecně

                                                  Nar - Profil | Po 18.11.2013 19:41:45

                                                  Moment kolego dej jim čas oni se sežerou sami!!!

                                                    NGrassel - Profil | Po 18.11.2013 19:39:10

                                                    Mrknato >> Vážený pane,myslete si,co chcete... Ale v této diskuzi pište to,co se diskuze týká a to jsou zjednodušeně mezilidské vztahy,pak jsem s Vámi ochoten diskutovat až do rána bílého. Ale neodvádějte téma jinam.

                                                      Ntuzemak - Profil | Po 18.11.2013 19:38:31

                                                      Grassel >> moment kolego,kolega bečetka tu ten blábol psal,proto sem na něj reagoval,to víš kolego,nerad bych umřel blbééé,a pak ještě tebe žádá,abys ostatním flákl kartu,tomu teda nerozumím,on to tu rozvíříí,zaleze do kouta,a bonzuje.....

                                                        NGrassel - Profil | Po 18.11.2013 19:36:17

                                                        tuzemak >> Moment kolego... A Vám se kolego zdá,že jste psal k tématu? Omlouvám se,že jsem zmínil jen Vás..sám jste v tom nebyl

                                                          NGrassel - Profil | Po 18.11.2013 19:34:04

                                                          Mrknato >> Jiný faktor,než jsou lidi neexistuje.. Ať máš na mysli jakykoliv problém,vždycky jsou za ním lidi..

                                                            Ntuzemak - Profil | Po 18.11.2013 19:33:20

                                                            Grassel >> moment kolego,reagoval sem na blábol kolegu,cu tu veřejně psal,že se zarybńuje podle vykázaných úlovkůů,jeden může a druhý se ani zoptat nemůže????

                                                              NMrknato - Profil | Po 18.11.2013 19:33:16

                                                              Grassel >> Poslední můj příspěvek. Tady máš jasný a názorný důkaz, jak to je a kde s názory na rybolov a jeho podobu. Kdo není sto diskutovat a alespoň vyslechnout názory druhého.

                                                                NGrassel - Profil | Po 18.11.2013 19:30:31

                                                                Mrknato >> Popravdě.. Zajímá mě nazor Vás všech k věci,ale Ty to ženeš někam jinam. Nehoním si tu ego a nečekal jsem a ani nechtěl bandu tupých ovcí modlící se k mému článku nebo nazoru,to určitě ne. Budu rád,když budeš své myšlenky na konkrétní věci ,řešit v konkrétních diskuzích.. Díky

                                                                  Nkožich007 - Profil | Po 18.11.2013 19:29:05

                                                                  Bečetka >> já bohužel nemohu, už by byl skryt a pokud by se dále jednalo v jeho kolejích bum red a je to!
                                                                  dík za podporu

                                                                    NBečetka - Profil | Po 18.11.2013 19:27:35

                                                                    kožich007 >> Přesně tak. Dej jim červenou a je pokoj.
                                                                    EDIT: teda Grassel ať jim dá červenou :-)

                                                                      Nkožich007 - Profil | Po 18.11.2013 19:25:00

                                                                      hmm mrknato a diskuse jde do někam, bude to samý reofilní druh, zarybnovací plán, karp teamy atp. Tak to půjde do kopru

                                                                      skrej ho a bude se tady vznášet klid :))

                                                                        NBečetka - Profil | Po 18.11.2013 19:24:59

                                                                        Grassel >> Nemýlíš se a nejsi jediný, kdo má na Mrknato takový názor a já ho s tebou sdílím a četl jsem na Mrknato negativní postoje i jinde. Slušně řečeno je to chytrolín a jemu podobní níže diskutující diskutují proto, že je baví konflikty.

                                                                          NMrknato - Profil | Po 18.11.2013 19:24:42

                                                                          Grassel >> Tvý názory a pravdy ti neberu, je ale smutný, že vedeš osu své diskuse ve vzletných výšinách vznášejících se a klesajících duší lidí a nejsi ochoten připustit, že problémy v rybařině, i ty, které jsi zmínil, mohou působit i jiné faktory....

                                                                            NGrassel - Profil | Po 18.11.2013 19:20:37

                                                                            Mrknato >> Já ty situace nevytvářím,nejsou smyšlené.. Ale koukám,že s Tebou se moc diskutovat nedá.. Ano,jsem taky člověk,který co na srdci to na jazyku,ale nejsem do sebe zahleděný sobec,který má jen svoji pravdu,jak se tady Ty sám celou dobu prezentuješ. Nebo se mýlím a jsi jen provokátér,kterého baví prudit a o takové zajem nemám,díky za pochopení

                                                                              NMrknato - Profil | Po 18.11.2013 19:17:13

                                                                              tuzemak >> Rybářským hospodářem mohou v MO zvolit kohokoliv, i toho, kdo si myslí, že se má vysazovat podle toho, co se vykáže.....((((

                                                                                NGrassel - Profil | Po 18.11.2013 19:16:35

                                                                                tuzemak >> možná proto,že se to diskuze netýká,najdi si nějakou,která řeší zarybňování...děkuji

                                                                                  NMrknato - Profil | Po 18.11.2013 19:14:47

                                                                                  Grassel >> Vytváříš a modeluješ situace, které nejsou pravdivé. Popisuješ pouze atmosféru, která panuje občas zde na MRKu. Tím ale nechci říci, že toto co popisuješ, se nikomu u vody nemůže stát, stejně tak, jako že u vody tě okradou, píchnou gumu u auta, nebo vojedou.....((( To je ale pak problém každého a ne problém rybařiny.

                                                                                    Ntuzemak - Profil | Po 18.11.2013 19:13:52

                                                                                    Bečetka >> no prasečinu ti řekl ten tvůj hospodářřř,nevím proč bych měl dostat nějakou kartu,slušně sem se tě zoptal,na to,že chytáš už nějaký rok,věříš pěkným blábolům,pak to má u tý vody vypadat.....

                                                                                      NBečetka - Profil | Po 18.11.2013 19:12:00

                                                                                      tuzemak >> Na praseči.ny neodpovídám a je už asi na čase, aby autor diskuse právem nas.ranej začal udělovat žlutý nebo červený karty...

                                                                                        Ntuzemak - Profil | Po 18.11.2013 19:10:07

                                                                                        Bečetka >> ten hospodář co ti tuto tutovku řekl,chlastá nebo něco hulííí?????

                                                                                          NBečetka - Profil | Po 18.11.2013 19:06:41

                                                                                          tuzemak >> Prosim :-)

                                                                                            Ntuzemak - Profil | Po 18.11.2013 19:04:03

                                                                                            Bečetka >> děkuju kolego,už dlouho sem se tak nezasmál,ryby se vysazují podle vykázaných úlovkůů..........

                                                                                              NGrassel - Profil | Po 18.11.2013 19:03:41

                                                                                              Mrknato >> Jak se zarybňují reviry o tom nemám nejmenší ponětí a popravdě mi nevadí,že o tom nic nevím... Jen vím,že můj článek je o mezilidských vztazích.Já tu neřeším jednu nebo druhou stranu barikády. Pro mě za mě si uspořádejte sraz na Letné a dejte si tam do huby...Hlavně,ať je pak u vody klid..alepsoň v tomto směru..
                                                                                              ps: Všem se omlouvám,zatím jsem na Vaše reakce odpovídal slušně a hodlám v tom i pokračovat,ale občas číše přeteče

                                                                                                NMrknato - Profil | Po 18.11.2013 18:57:25

                                                                                                Grassel >> Prosím tě, kde se někdo hádá? Ty si myslíš, že současný způsob a praxe zarybňování revírů, nemůže mít vliv na vnímání a reakce rybářů?

                                                                                                  NFOUSATEJ HAT - Profil | Po 18.11.2013 18:55:41

                                                                                                  Mrknato >> :-))

                                                                                                    NGrassel - Profil | Po 18.11.2013 18:54:36

                                                                                                    FOUSATEJ HAT >> Díky za odlehčení :D

                                                                                                      NGrassel - Profil | Po 18.11.2013 18:54:07

                                                                                                      Mrknato >> To,o čem se tu vy dva hadáte je úplně mimo mé myšlenky,proto chci,aby to bylo řešeno formou soukromých zpráv. Já své problémy u vody tímto způsobem řešit nemusím,poku přijde "umrtvovač ryb" a žádá mě,ať mu rybu dám,v klidu ji pustím a vysvětlím mu proč osobně. A pokud má naopak někdo pocit,že já jsem ten,kdo bez rybího masa neumí žít a chce diskutovat a hájit svůj nazor v klidu mu ukážu svůj sumář úlovků. Ale dělám to nerad,protože u vody nic řešit nechci,tam chci vypustit vše a odpočívat. O tom to celé je,to je to ,co jsem chtěl sdělit. Už to prosím pochopte,zase tolik jsem ten článek nezašifroval,aby to nebylo poznat. Děkuji

                                                                                                        NMrknato - Profil | Po 18.11.2013 18:53:52

                                                                                                        FOUSATEJ HAT >> Jasně, byla to obehraná písnička jihočechů.... protože se zpívala dlouho, na každé schůzi, v každé MO a jihočechům se zalíbila.......))))))))))

                                                                                                          NFOUSATEJ HAT - Profil | Po 18.11.2013 18:49:17

                                                                                                          Mrknato >> :-)) ty vole to je zkratek, něco podobnýho zpívá Ivan mládek :-)) http://www.youtube.com/watch?v=CMpzQeFKrYc

                                                                                                            NAnýzový dědek - Profil | Po 18.11.2013 18:48:07

                                                                                                            Grassel >> U vody v tomto ohledu nikdy pohoda nezavládne z jednoho jediného důvodu a tím je závist. ...-(((:D

                                                                                                              NMrknato - Profil | Po 18.11.2013 18:47:48

                                                                                                              Grassel >> Každý jsme asi měli nějaký problém, ale ten se v diskusi nevyřeší. Divné je, že jsi ten svůj problém, kdy ti někdo vyčítal úlovek, neřešil též poštou...))))

                                                                                                                Nretrívr - Profil | Po 18.11.2013 18:46:44

                                                                                                                Mrknato >> Tak to možná, asi o tom něco víš. Tak daleko bych v rybařině asi nedošel, myslím, že i drtivá většina, to už je vyšší dívčí.

                                                                                                                  NFOUSATEJ HAT - Profil | Po 18.11.2013 18:45:03

                                                                                                                  Grassel - >> Máš pravdu, ale myslim že takovejch tolerantních rybářů je dost :-)

                                                                                                                    Nretrívr - Profil | Po 18.11.2013 18:43:11

                                                                                                                    Bečetka >> To je někde asi pravda, s tím ale nic nikdo neudělá.Vždy a všude se někdo nesoudný najde.Navíc, když nic neporušuje, je to těžký boj.Lidí, co ryby neberou, nebo berou několik kousků je velmi mnoho, to mi věř, že už jsem nějakého rybáře potkal, tomu věř taky.

                                                                                                                      NGrassel - Profil | Po 18.11.2013 18:42:06

                                                                                                                      Mrknato >> Mám na Vás oba prosbu... Já ten problém zaregistroval osobně a ne jen jednou přímo u vody,proto jsem o něm psal..Vadí mi Ti,co mají v každém zápisu dva kapry a vadí mi,když si chci jednou za rok jednoho vzít a slyším o 15metrů dál hromadu keců o masařovi... Vyřidte si to prosím v soukromé poště. Sám,jsem Komeťák,žil jsem v Brně 25let,ale pokud si se mnou bude chtít pokecat fanoušek jiného klubu,vadit mi to nebude a budu i rád,pokud mi nebude vnucovat na krk jejich šálu...o tom ta diskuze proboha je... Už to pochopte. Nechci s nikoho dělat kamarády,chci jen aby lidi své nazory tolerovali a u vody vladla pohoda

                                                                                                                        NMrknato - Profil | Po 18.11.2013 18:41:29

                                                                                                                        retrívr >> Ti z CS povolenkou mohou přetavovat fiktivní úlovky pro ten, či onen ÚS velmi úspěšně.....
                                                                                                                        Např. rybář z ÚSMP, který loví v JčÚS, kde francouzem likviduje obsádku, i když nic neodnáší, s pak na Kocábě nechá dva pstruhy a celá hodnota povolenky putuje do ÚSMP.... To byl údajně důvod, proč tento svaz vyjmul své P revíry z CS rybolovu.....

                                                                                                                          NBečetka - Profil | Po 18.11.2013 18:38:34

                                                                                                                          retrívr >> Bez ohledu na to, čím je ZP tvořen jsem laicky, ale hluboce přesvědčenej, že rozhodně nemůže stačit tempu, kterým jsou ryby ponechávány. Já se v terénu nesetkávám s nikým, kdo by ryby nebral a chodím na pochůzky s rybářskou stráží a vidím ty hustě zapsané výkazy a nakonec i statistiky ukazujou, že se vytáhne přesně to, co se tam nasadí. A vytáhne to menšina magorů.

                                                                                                                            Nretrívr - Profil | Po 18.11.2013 18:35:39

                                                                                                                            Bečetka >> Nesmíš hned všemu věřit. Teď už víš, že ten člověk nemá ve své funkci co dělat.

                                                                                                                              NBečetka - Profil | Po 18.11.2013 18:35:34

                                                                                                                              kakr >> Tak to bys asi neměl dělat hospodáře a už vůbec ne, když dáš na mě :-)

                                                                                                                                NMrknato - Profil | Po 18.11.2013 18:35:15

                                                                                                                                Bečetka >> Tvůj příspěvek z Po 18.11.2013 18:13:32 je silně mimo. Pouze je pravdou, že se nenasazuje celé spektrun druhů ryb, které mizí, ale na to ChaP a masaři nemají téměř žádný vliv a m.j. jsi se lehce dotkl toho, co je dnes skutečným problémem rybařiny.

                                                                                                                                  NGrassel - Profil | Po 18.11.2013 18:34:33

                                                                                                                                  Majša >> Díky za pochvalu..o tom ten článek sice není,ale dovolím si s Tebou v jedne věci nesouhlasit... Pokud se člověk chová dle RŘ je vše v pořádku. Je to zákon. Jestli je dobrý nebo špatný,o tom se s Tebou přít nebudu,asi víme oba,jak to je

                                                                                                                                    Červené karty: Mrknato