Zakáží v Německu sportovní rybolov?

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 6.9.2013
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nasitožeru - Profil | Čt 26.9.2013 19:01:41

Za dobré republiky jse platilo pár korun a ryba byla,teť se platí všivákúm za vodu apřitom tam dají závoru a platí se za vjezd k vodě, tady to mělo přijít všem zpátky a dosáhnout zarybnění vod jako jinde to dokázali!!!!!!! a je tam jiný rybolov ,tady si každý podnikatel u vody jen hrabe za příjezd k vodě kde jsou pořád uznávané cesty (Mezuně)dodnes zanesená v K.M a uznané jako veřejné a O.Úřad tady nefunguje jako majitel ale to je asi od věci.

    Nasitožeru - Profil | Čt 26.9.2013 18:26:31

    Já doporučuji všem lovcům ryb ( to nejsou ryráři) CHyť a pusť ať ubec nechytají na háčky je to jen poškozování výkrmené ryby pro rybolov ať jinak projevují ochranu přírody.

      Nasitožeru - Profil | St 11.9.2013 22:01:50

      tuzemak >> V Bohunicích si asi moc násadáku asi nezachytáš na Želivu je léčebna tam tě zas k vodě nepustí ale je tam pěkná voda.

        Ntuzemak - Profil | St 11.9.2013 11:31:13

        Mrknato >> koukám,v Bohnicích tě občas pustí k PC,naštěstí jen občas.....

          NLouda - Profil | Út 10.9.2013 23:10:51

          Mrknato >> to nejsou sportovci ale onanisti
          já se ti do jména také neseru

            NLouda - Profil | Út 10.9.2013 23:09:29

            Juraj >> máš pravdu byla to zlatá udice

              NMrknato - Profil | Út 10.9.2013 22:33:12

              Louda >> Juraj ti to vysvětlil..... Měl by jsi si změnit nick na jouda...)
              Je to přesně tak, existují i sportovní rybáři, ale ti sportují bez asistence ryb a to sport je bezesporu.... LRU je normální řezničina a prasárna to je učit ještě děti.

                NJuraj - Profil | Út 10.9.2013 21:54:16

                Louda >> Protože pleteš pojem a průjem. Soutěž pro děti Zlatá udice, se skládá z poznávačky, LRU plavaná a RT.
                RT je samostatná disciplína, která se dělí na další poddisciplíny stejně jako LRU.
                Jako malej kluk jsem chodil na ryby s nějakým Kájou Koblihou, kterej šel do kroužku RT. Dnes už je mistr světa a tuším minimálně dvakrát vícemistr v některé z disciplín, ale o závodním chytání ryb, toho moc neví.

                  NLouda - Profil | Út 10.9.2013 21:43:28

                  Juraj >> opravdu ? tak by mně zajímalo proč tedy v pátek měli poznávačku v sobotu chytali ty ryby na plavanou a v neděli házeli na terče

                    NJuraj - Profil | Út 10.9.2013 21:41:40

                    Louda >> RT=rybolovná technika. To se hází na cíl, do dálky, s kapkou, a pod. Rozhodně se tam nechytají ryby jakýmkoliv způsobem, tedy ani na plavanou.

                      NLouda - Profil | Út 10.9.2013 21:37:52

                      šmudla007 >> k tomu není co dodat

                        NLouda - Profil | Út 10.9.2013 21:37:12

                        Mrknato >> byl jsi někdy na RT závodech ? prostě se tam chytá plavaná

                          NPr3v1t3k - Profil | Út 10.9.2013 18:53:58

                          To jsou dohady...komar to zkurvil, kapitalista to vzal cihlou po hlave a moderni rybar to jeste za tepla mrda...

                            NMrknato - Profil | Út 10.9.2013 18:23:34

                            Louda >> plavaná je LRU, a ne RT.

                              Nšmudla007 - Profil | Út 10.9.2013 17:54:47

                              Louda >> otázkou je, jestli je to správné. Závodí se dneska ve fídru, v kapraření,v lovu muškou, mistrovství přívlače ...plavačkáři sou jen kapkou v moři.
                              At si rybářští závodníci závodí za svoje peníze a na svojich vodách.
                              TJ sokol/Sazka/Sportka by je mohla sponzorovat když jsou to sportovci.

                                NMrknato - Profil | Út 10.9.2013 16:16:29

                                Jarda Š. >> Ono to ale není jen v Německu, ale i Švýcarech a Anglii. Jestli voni se nám ty "moderní evropské trendi" zese nějak nemění a WaM s "šikovatelem" Kárlem Nickelem vo tom nevědí, nebo vědět nechtějí..... Není to zase tak dávno, co moderní evropský trendi představovaly vrše, šňůry a čeřeny 5x5m......

                                  NJarda Š. - Profil | Út 10.9.2013 15:59:26

                                  šmudla007 >> Oni v tom Německu jsou zelení právě hlavně proti soukromákům "chyť a pusť", prosazují, aby si každý rybář odlovil jen tolik, kolik sní, to si odnesl a nepokračoval v lovu.

                                    NLouda - Profil | Út 10.9.2013 15:46:22

                                    šmudla007 >> součástí rybolovné techniky je i lov na plavanou

                                      Nšmudla007 - Profil | Út 10.9.2013 15:18:01

                                      tuzemak >> tu měla být diskuze o zákazu pořádání závodů v rybolovu ... zakázat rybářské závody je něco odlišného od zákazu sportovního rybolovu. V rybařině se dá závodit v rybolovné technice bez jakýchkoliv etických dilemat. Neetické závody v chytání se dají přesunout na rybníky s těžbou ryb udicí(soukromák nebo chovný rybník).

                                        NMrknato - Profil | Út 10.9.2013 14:23:29

                                        Bojka_Maos >> Ideální člen je třeba takovej "tuzemák". Furt je v galoších u rybníka, něco svazodělá, peníze nechce a zajímá se o to, jak to dělají soudruzi v Germánii...... To, že se vysazuje mraky kapř, není vina "svazu", ale členi v MO, navíc ti členi platí kapře a dokud se nesvazopodnikalo se ztrátou a v RMV, jako dnes a ta ztráta se zcela vědomě nedorovnávala z brigád a členských, tak zbylo i na jiné druhy, které se m.j. doplňovaly i bez zásahu svazu.

                                        Proč je zvrhlost opakovaně chytat jen velký ryby, píše právě ten článek o rybářích z Německa. Rybařina je lov, ne sport. To z toho udělal komanč a současní pohrobci. Svazové vody nikdy nemohou nabízet rybolov, jaký asi znáš ze soukromáků. To ale mohou právě ony RMV které vlastní MO. Proč se tak nečiní, toť otázka.......

                                          Ntuzemak - Profil | Út 10.9.2013 10:37:05

                                          hledám diškuzu o zákazu sportovního rybolovu v Německu,nevíte kde ji najdu?děkuju....

                                            NBojka_Maos - Profil | Út 10.9.2013 10:08:24

                                            Mrknato >> Podle tebe je idelni člen ten rybař, co drží hubu a krok?Vysazujou se kapříci, tak rybáři musí chytat kapříky?Komančové tu už nekážou, tak si každej muže chytat jak chce a mit naroky jaky chce, to že ČRS nepochopil, že nemuže věčně jit tim samym koloběhem a vysazovat jen kapry a držet se 50let staryho řádu je jejich problem.
                                            Lidi maji v dnešní době jiny naroky, nikdo nechce chytat na revirech, kde jsou odpadky a vysazeny samy maly ryby.Proč mam jezdit za velkyma rybama někde až na velkou nadž, když by mohli byt klidně i na 10ha piskovně, to by ale ovšem nesměli vysazovat to co vysazujou, protože to nikdy nedosroste.Proč na soukromakach maji dost pěknych ryb a na svazovkach je většinou hovno?Nemyslim maly soukrovaky, jako jsou kaprodromy, ale soukromaky velky nebo reviry samostatně obhospodařovany MO a s zvlaštnima povolenkama.

                                              NMrknato - Profil | Út 10.9.2013 8:58:40

                                              Bojka_Maos >> Problémem svazu jsou jeho členi a hlavně ti vyčůraní. Jedni chtějí jen navíjet a pouštět 20kg kapř z biwi two mann, měnit podmínky VRP, míry, furt uklízet a zametat, většina chce dom odnášet rybu domácí ve stále větším množství, jiní člení chtějí za svazopeníze podnikat a nechat se platit, jiní závodit, další lovit původní druhy ryb, jiní chtějí více RS, protože se u revírů sami bojí, nebo svazopeníze a brigády odklánět do RMV a svých soukromáků v MO ......

                                              Pokud toto vše budou moci členi i nadále chaoticky ovlivňovat, je svazorybařina zralá na zrušení, nebo k tomu, že si každý bude dělat co uzná za vhodné, jako se už děje...... Tak že když to shrnu, tak problémem svazu jsi i ty....)))))

                                                NBojka_Maos - Profil | Út 10.9.2013 8:27:18

                                                Mrknato >> To je problem svazu, že nema někde penize na vysazovani, ale myslim, že peněz maji dost, ale nestarají se o reviry, pokud ma byt ve vodě samej kapr okolo 2kg a kolem vody plno odpadku, tak ať se třeba svaz rozpadne.
                                                Stejně už teď davam nehorazny prachy za klid a pohodu v podobě soukromých revírů.

                                                  NMrknato - Profil | Po 9.9.2013 23:56:21

                                                  Bojka_Maos >> Problém, který si asi nepřipustíš, je, že se na to díváš svým úzce vyhraněným pohledem. Ty nemusíš zarybňovat dle plánu, schánět na to peníze, ale bohužel jako člen svazu máš silnou pozici jak svaz znemožnit, stejně jako ti úchylové v germánii, ale z druhého konce.

                                                    NBojka_Maos - Profil | Po 9.9.2013 19:30:10

                                                    Mrknato >> Idealni by bylo kapře nevysazovat vubec, stejně mi vadí při chytani těch větších a nejsem určitě toho nazoru sám, že je to vopruz čekat na BigKapra a vtom přijde nasaďak....:D

                                                      NMrknato - Profil | Po 9.9.2013 17:37:17

                                                      Bojka_Maos >> Tvoje argumenty ohledně kaprolovu v revírech svazu, si protiřečí. Nelze sadit každoročně desetitisíce dvoukiláčů, z revírů je nesklízet a očekávat, že tam budou mít štiky a candáti ideální podmínky, aby si je mohli rybáři odnášet ve velkém, místo kapř......

                                                        NBojka_Maos - Profil | Po 9.9.2013 16:37:30

                                                        freddys >> U nas je Candošů a Štik celkem dost, není problem vzít ročně 20 Céček a 10-20 Zubatych + bonus nějakej ten Sumec.No a roční limit 40ks mam vyčerpanej a sedět se mi doma nechce...:D
                                                        Chce to prostě nějakej ten zaživnej system, kombinovat kaprařinu s dravcema a zachytat si a i nachytat si..:)

                                                          Nfreddys - Profil | Po 9.9.2013 16:29:07

                                                          Bojka_Maos >> Tak samozřejmě, že je Candát, Štika, Okoun atd. lepší než Kapr. Ale taky jich je v revírech nesrovnatelně méně než konzumní ryby. Dravců vezmu pár za rok (max 3 ks) a kapry tady asi máme chuťově lepší, jelikož je jedí všichni a nikdo si nestěžuje.
                                                          Svůj styl měj dál, jestli ti to dovolí svědomí. Nic ve zlém, bych to uzavřel.

                                                            NBojka_Maos - Profil | Po 9.9.2013 15:58:37

                                                            freddys >> To je můj styl, kapry mě bavi chytat, ale proč bych je mel jist, když je nikdo z rodiny nejí?Není lepší Candat,Štika?

                                                              Nfreddys - Profil | Po 9.9.2013 13:30:55

                                                              Bojka_Maos >> Tak jakožto pán tvorstva máš také moc ty ryby vůbec nechytat. Proč hned házet do křoví, je to ryba určená k jídlu a když ji někdo neumí připravit tak, aby mu chutnala...jeho chyba. Ono je trochu divné pouštět rybu určenou ke konzumaci (hlavní důvod vysazení kapra do revíru) a pak ve velkém brát ryby, kterých je pomálu a vysazuje se jich minimum.
                                                              Jinak K70 mi přijde stejné omezení, jako když bys musel povinně brát kapry 40-70.

                                                                Nasitožeru - Profil | Po 9.9.2013 13:11:36

                                                                Bojka_Maos >> Je to tvůj názor na rybaření,když někdo jede na týdení výpravu na jeden flek a kouká a kouká a když hytne větší rybu tak tam udělá dalšího mladšího Klause,hm o tom ta rybařina je.....

                                                                  Nesoxboy - Profil | Po 9.9.2013 11:41:01

                                                                  Lutra >> tak o tom em nic neslyšel zato sem slyšel o x případech kdy ocel roztrhla hlaveň a zranila střelce, konec koncu to docela pjekně likviduje zbraň pokud na to neni stavěná

                                                                    NPoušťák - Profil | Po 9.9.2013 9:19:24

                                                                    Ještě by ti ochránci měli zakázat v Německu,vlaky,auta a jiné dopravní prostředky,bo zabíjejí komáry,broučky,můry,ptáky,plazy a ostatní zvěř.Chtěl bych vědět co ti idioti jedí,jak se oblékají ,co žerou ale hlavně jak se na ty protesty dopravují?

                                                                      NBojka_Maos - Profil | Po 9.9.2013 9:11:03

                                                                      freddys >> Když jedu na kapry, tak předem vím, že vše pustim, to je jasny a to třeba z důvodu, že mam jako cíl většího kapra a teho taky pustim, protože je na dané vodě k70.
                                                                      Kdyby zakazali pouštět kapry 40-70cm, tak jak bych asi chytal?Bych je musel hazet do křoví nebo do pole, jinak to nevidim...:D

                                                                        NBojka_Maos - Profil | Po 9.9.2013 9:04:53

                                                                        asitožeru >> Za prvni republiky jsem opravdu nevyrustal.:)Kdyby třeba u nas zakazaly pouštět mírové ryby, tak jak by to asi vypadalo?Všechno by bylo vychytany a to by se asi nikomu nelíbilo, a tudiž to zustane tak jak to bylo ještě dalších 100let a mě to tak jak to je vyhovuje, budu si chytat co chci a pouštět kdy chci.

                                                                          Nmarmyš - Profil | Ne 8.9.2013 21:45:59

                                                                          To já znám ubožáky,co přes sezonu nejsou schopni něco lapnout,ale jak nasypou na podzim kapry,tak první jde do saku a oni sedí dál a tahají jednoho za druhým--musí se přece pobavit,když to tak bere.

                                                                            Nfreddys - Profil | Ne 8.9.2013 21:24:56

                                                                            Bojka_Maos >> Tak musím se přiznat, že na tuto větu o svobodě už začínám být alergický, jinak sem to chtěl přejít. Ono dát rybě svobodu zní tak hrdinsky, než si uvědomíš, že si jí tu svobodu předtím násilně a pro rybu zajisté nepříjemným způsobem sám vzal. Rozhodnout, zda rybu vezme nebo ne, je na každém rybáři a tak to má být. Ovšem také se může rozhodnout, zda tu rybu vůbec bude lovit, když předem ví, že si ji nenechá a bude jí tak jen trápit pro zábavu, což je zhýralost. Já sem občas taky zhýralec, ale radši to nevydávám za přednost. Každý ať chytá dle řádu a dle vlastního svědomí.

                                                                              Nasitožeru - Profil | Ne 8.9.2013 20:34:25

                                                                              Bojka_Maos >> jestli jsi výrůstal za prvé republiky tak asi jste měli jiný RŘ ,jenom chci poukázat na rybolov kde se cíleně chytá ryba za učelem jen rozkoše coš je zakázané.J

                                                                                NBojka_Maos - Profil | Ne 8.9.2013 20:21:58

                                                                                asitožeru >> Nás v kroužku učili, že jako rybáři mame tu moc rybě dat svobodu a rozhodnout se, zda rybu vezmeme nebo si ponechame.Tyhle kecy jsou jedna velka chujovina, co nebude nikdy prosazena.Každej ať si chyta jak chce, hlavně dle řádu.

                                                                                  Nasitožeru - Profil | Ne 8.9.2013 20:16:25

                                                                                  Kdo četl návrhy na omezeni sportovního rybaření a poškozování ryb při jejich lovu je správné k ulovené rybě,ve všeobechných zákonem lidskosti je řečeno že lovit je možmé jen za účelem potravy a není možné jen pro radost poškozovat jiný druh života,to je jako si jít zastřílet do obory a nechat je dal dožívat ,je nařadě skončit s rybařením na placene
                                                                                  ém rybařeni Chyť a pusť!!!!!!!!!

                                                                                    NBojka_Maos - Profil | Ne 8.9.2013 20:06:58

                                                                                    u.x.a. >> Co jim vadí?Že se pouští ryby?Je to blbost, ja pouštím jen to co nejím, co jim to beru, ale ne vždy tyto ryby berou, tak musim chytat i to co pustím.A navic jako vlačkař nema smysl bivakovat, tudiž musim chytat i ty kapry, ktery nasledně pouštím.Baví mě pobyt v přírodě a kaprařina k tomu patří.Viděl si někdy bivakovat vláčkaře?...:D

                                                                                      Nu.x.a. - Profil | Ne 8.9.2013 20:01:26

                                                                                      Bojka_Maos >> přesně takovím jako ty chtějí zakazat rybolov, jsem pro..

                                                                                        NBojka_Maos - Profil | Ne 8.9.2013 19:47:54

                                                                                        Mrknato >> Sportovní zemědělec....:D:D:D:D:D:D:D:D

                                                                                          NBojka_Maos - Profil | Ne 8.9.2013 19:44:36

                                                                                          u.x.a. >> Proč?Vše co píšu myslim plně važně!

                                                                                            NPvl - Profil | Ne 8.9.2013 14:29:25

                                                                                            Mrknato >> Měl jsem na mysli jen tvoje počínání kolego -nic víc ...Ne 8.9.2013 10:05:16

                                                                                              Nu.x.a. - Profil | Ne 8.9.2013 14:24:53

                                                                                              Bojka_Maos >> to doufám byl žert ten tvůj příspěvek..

                                                                                                NGRUPA - Profil | Ne 8.9.2013 14:20:29

                                                                                                Sven >> nejhorší na tom všem je to, že máš pravdu. Druhá věc je ale nějaká domahatelnost. Jak mi někdo dokáže, že jsem rybu pustil, nebo mi třeba omylem neupadla? :-) Je to o lidech, ti co ví co chtějí, tak jim bude u zadele, co vymyslel nějaký pošuk. Na konec se nebude moct používat ani červ, aby netrpěl, přece se nemůže žádný tvor vyvyšovat, ať už nad rybu, nebo nad červíka.
                                                                                                :-D
                                                                                                Je to ujetý, ale je to tak.

                                                                                                  NMrknato - Profil | Ne 8.9.2013 13:50:43

                                                                                                  Pvl >> Kolego, zaměňuješ "extrémy" v příspěvcích s extrémy, které skutečně kurví rybařinu. Je to asi tak, jako když někdo řekne eufemisticky že by někoho "zabil", s tím, když někdo někoho opravdu grohne.....

                                                                                                    NPvl - Profil | Ne 8.9.2013 11:01:49

                                                                                                    Mrknato >> Pravda , jeden extrém nahrazen druhým ......

                                                                                                      NMrknato - Profil | Ne 8.9.2013 10:56:37

                                                                                                      Pvl >> Když folklór, tak folklór......

                                                                                                        NPvl - Profil | Ne 8.9.2013 10:32:01

                                                                                                        Mrknato >> Piš Česky, nebo si budu myslet ,že když tam máš tu plechovou boudu máš příbuzenstvo na Slovensku . Kdysi jsem tam byl a plechových příbytků jsem zahlédl nespočet + vysedávajíci obyvatele .

                                                                                                          NMrknato - Profil | Ne 8.9.2013 10:28:43

                                                                                                          Pvl >> Hlavně že nám to vyhovuje, dokážeme si to prosadit, obhájit a sme spokojení..... Jen si musíme kotrolovat, aby nám žlázy zajišťující naše blaho nevyplily celý mozek..... což u mnohých športových rybárov je evidentní.....

                                                                                                            NPvl - Profil | Ne 8.9.2013 10:10:45

                                                                                                            Mrknato >> Pěknej koníček + exp.plavaná

                                                                                                              NMrknato - Profil | Ne 8.9.2013 10:05:16

                                                                                                              Bojka_Maos >> Ja su zasejc sportovní zemědělec... Co vypěstuju, zase zakopu, páč nejsem bramborák... Brambory nejím, chodím kupovat knedliky a konzervy do marketu. Baví mě to sázení, vykopávání a zase zakopávání brambor...... Leckdy takhle políčko za týdení výpravu i 4x překopu. Je to šílelená pohoda. Kdo by se s těma krumplema furt škrábal. Jinak na poli mám též biváček z plechu ze sudů a hlídám si políčko CaR, aby mě tam nějakej neúspěšnej bramborář nechtěl ty CaR krumple zmasařit, to bych nedal.....

                                                                                                                NBojka_Maos - Profil | Ne 8.9.2013 9:58:48

                                                                                                                rybomil >> Mě to baví ta kaprařina, je to pohoda.Mam biváček u prutů, nemusim celej tyden nic balit a rozdělavat, ty kapry pouštím, bo to nechcu sakovat a nedej bože kuchat jen pro to abych to nekomu rozdaval, když někomu řeknu ať si přijede pro kapra, tak řekne že najednou nema čas a ja nikomu sluhu dělat nebudu, abych to sakoval, vezl dom, udelal doma bordel, kuchal to a předal někomu blativou flákotu...:D
                                                                                                                A navic mam o bivi opřenej vlačak a jeden prut, na kterej mohu dat nastražku, když jsou dravci aktivni, tak proč nerozdělat grill a pochutnat si na zdravější a čistčí rybě....:)

                                                                                                                  NMrknato - Profil | Ne 8.9.2013 9:57:56

                                                                                                                  Sportovní rybolov je něco, jako sportovní souložení.... Základní lidské potřeby se ve společnosti zasažené "blahobytem" prudce mění....

                                                                                                                    Nrybomil - Profil | Ne 8.9.2013 9:45:12

                                                                                                                    Bojka_Maos >> To je hlavně ryba vysypaná k chytání a sežrání, bo národ chce rybu domácí. Je beru, bo vepř a kapř ( vodní vepř ) mnoho přátel má, tedy rozdávám. Na co by ve wasru pořád překáželi, když jiným můžou " udělat radost ". A nedej bože, mohlo by se stát to neštěstí, že přerostou tu K 70 a budou tam ploutvit na věky věkoucí. To nemáš ten řeznickej metr s číslicema 61,62,63,64,65,66,67,68,69,69,69,69,69,69,69,69,69,​69,69,69.... :§)))))))))))


                                                                                                                    Neblbni, sportovní rybolov neexistuje ....a kapraři pouštěči v bivakách nejsou sportovci, ale líhani.

                                                                                                                      NBojka_Maos - Profil | Ne 8.9.2013 9:25:53

                                                                                                                      rybomil >> To je prostě fakt ryba na chytani a pouštěni, nějakou dobu jsem kapry bral a po nějake době se to zhnusilo.Ted je chytam už jen sportovně, když člověk ovlada kaprařinu a stihne chytat i dravce, tak proč jist to bláto.Když chcu maso, tak vemu vlačak, prolezu par kilaku podel řeky a mam ho.:)

                                                                                                                        Nrybomil - Profil | Ne 8.9.2013 9:25:49

                                                                                                                        Možná za pár let budou v Deutschlandu vládnout Turkáni......a bude vše poněkud jinak ?