A kdopak by se flastru bál...

Diskuse k mini článku A kdopak by se flastru bál...

Autor diskuse: Fanda z UH - Profil , 19.4.2012
163 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NFanda z UH - Profil | Út 24.4.2012 6:32:05

Všem děkuji za příspěvky...a diskuzi končím, chvílemi jsem měl pocit, že jsme současně i tady...http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=648175

    NLee-Haney - Profil | Ne 22.4.2012 17:47:16

    jurasoft >> Nemůžeš se na to dívat stylem že někdo porušuje víc tak by měli konat víc proti jinému a tebe nechat na pokoji.Ale ano souhlasím že rovnost u nás není.

    Na jednu stranu chápu některé lovce že chcou mít auto na očích,protože u nás je to samá straka.Na druhou stranu prostě tam kde auto nemá co dělat tak tam být nemá.

      Nperch2 - Profil | Ne 22.4.2012 10:33:36

      Můj názor je ten, že obě strany mají z části pravdu a jen si jí přibarvují. Jsem přibližně stejně starý jako onen teenager. S porybnými za už nějakou zkušenost taky mám. Rozdělil bych je na dvě skupiny: místní a "státní"
      ...Místní jsou ti, které zavoláš, když například vidíš, že chlápek na labi má vezírek s cca 15kg cejnama a vesele chytá dál. Onen místrní přijede, zjebe mě, že jsem u milového zápisu příchodu neproškrt docházku. Masařku pozdraví ,,nazdar Pepo koukám, že dneska berou" a vesele začne chytat vedle něj.
      "státní" je ten, který příjde, legitimuje se, zkotroluje co má, prohodí pár slov a jde dál.
      Podobně se dají rozdělit i rybáři na slušní a prasata.
      Problém je v tom, že rybáři i porybní vidí jen tu horší část skupiny a do stejného pytle zařadí většinu ostatních.

        NTuhajBej - Profil | Ne 22.4.2012 8:11:09 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

        Hezký článek, ale ty řeči v diskusi. Jsem přibližně stejného věku jako Fanda z UH a občas v hospodě zaslechnu silácké řeči, prý kdyby porybný měl nějaké námitky skončil by v rybníce. A jaký by měli k tomu důvod ho tam házet? Je to úřední osoba a plní si své povinnosti. Za svou rybářskou éru jsem se setkal mnohokrát s rybářskou stráží, ale asi jsem měl štěstí na lidi podobné Fandovi z UH. Než zkontroloval papíry prohodili jsme pár slov a pokaždé jsme se loučili s upřimným " na shledanou". Je ale zajímavá, že většinou to byli starší lidé. Že by mladší měli strach, aby jejich kamarádi se k nim nezachovali tak jak to prezentují v hospodě? Dalo by se dlouze diskutovat na toto téma, ale nic to nezmění na chování mnohých rybářů. Přitom stačí tak málo, dodržovat rybářský řád a zákony. Já také nejsem svatoušek, ale neodsuzuji někoho za to, že si dobře plní povinnosti a napíše článek do diskuse. Třeba by byl i o mně. Jestli že jsem něco provedl, mohu si za to sám.
        Ať vám ryby berou.

          NLee-Haney - Profil | So 21.4.2012 22:02:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

          Fanda z UH >> Pěkně napsané a bohužel realita dnešních dnů.Dokud je člověk neklepne přes prsty tak si budou dělat co chcou.U nás na městské přehradě taky sypou listí co shrabou u vedlejší budovy ze srázu do přehrady a už mě s tím začínají pěkně vytáčet.Nevím však zda s tím jde něco dělat.
          Je hnus jak jsou někteří bezohlední...Stačí se podívat na pytle bordelu co nebylo někomu vůbec za těžko vyhodit z auta ke krajnici.To je fakt hnus.

            Nmexik - Profil | So 21.4.2012 21:54:44 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

            Fanda z UH >>Za tento článek tu rozhodně pochvalu nečekej a nad kritikou se povznes. Dneska si každý dělá co chce a nějaké zákony či značky jsou všem lhostejné. Pokud si chceme zachovat přírodu kolem vod aspoň v dosavadní stavu, tak tvůj postup je naprosto správný a příště si to ti "líní" rybáři rozmyslí..

              N€mo - Profil | So 21.4.2012 21:52:51 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

              Pekný článok o realite pri vode.

              A ešte dodám že to nepovažujem za práskačstvo. Vo Švajčiarsku je dokonca samotné práskačstvo definované v zákone ako DOHLIADANIE NA VEREJNÝ PORIADOK. Škoda, že nemáme viac ludí, ktorý by takto dohliadali na verejný poriadok... Možno by to tu vyzeralo inak...

                NSalmo1 - Profil | So 21.4.2012 21:41:30 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                Fanda z UH >> Zdejšímu osazenstvu(až na vyjímky) musíte nejdříve vysvětlit co je smyslem práce myslivecké stráže a teprve potom můžete debatovat.Vím je to smutné ale je to tak.

                  NFanda z UH - Profil | So 21.4.2012 21:26:49

                  toto si ale porovnej s miničlánkem kolem kterého vznikla tato diskuze...



                  Fanda z UH - ® Pá 13.4.2012 17:53:24
                  Diskuse: Vjezd k vodě po nezpevněné komunikaci
                  Původně jsem chtěl založit diskusi na téma : "Buzerace nebo neznalost zákona", ale našel jsem toto, tak se přidám. Berme pro jednoduchost jako fakt, že dopravní značky, včetně těch zákazových, se umísťují pouze na silniční komunikace, nikoliv na lesní či polní cesty, jejichž ochrana vyplývá z jiných předpisů.

                  Dnes jsem na kole přijel na soutok Moravy s Olšavou na mám nafocených osm aut kolegů - rybářů, kteří nerespektovali zákaz vjezdu do lesů, tedy použili lesní cestu, anebo těleso hráze řeky, které je vodním dílem, na které je zakázán vjezd zákonem o vodách, jenom proto, aby si vše zjednodušili. Jednoho mladíčka jsem si dovolil "včas" zastavit hned na příjezdu, a doporučil mu auto otočit a raději se vrátit, neboť v okamžiku, kdy vytáhnu placku ho to bude něco stát. Patřím mezi klidné lidi, je mi příští týden 60. a ve státní správě pracuji třicet let, proto už dobře vím jak má "služební zákrok" vypadat, a vše nejraději řeším domluvou, což jsem chtěl i tentokrát. Nedovedete si představit, co všechno jsem si musel vyslechnout, nakonec co bych taky chtěl v pátek 13., že!

                  Nebo si opravdu myslíte, že postavit auto až na tzv. "bernu", což je manipulační pruh hned vedle vody, tj. pod hrází, k tomu vedle bivak atd., je ta správná rybařina?

                  Těch zbývajících osm si pozvu hned v pondělí......

                    NFanda z UH - Profil | So 21.4.2012 21:14:22

                    Delwin >> tak mne přede všemi honem doraz nějakou ukázkou, anebo se mi potají omluv, pokud jsi alespoň trochu slušňák, vždyť mobil mám v kartě ....

                      NDelwin - Profil | So 21.4.2012 19:48:34

                      PYTLAKS >> jde mi spíš o to že tohle není jediná jeho diskuze na toto téma,a pořád to je dokola co on všechno nevyřešil a jaký není hrdina.jestli dělá to co je jeho povinost,pak je vše v pořádku,ale proč to dále rozmazávat a vychloubat se tím jaké on nedělá pořádky.ja to samé jako by se tu našel porybný který by dokola zakládal diskuze o tom kdo spachal jaký přestupek,a jak hrdinně to s těmi dotyčnými řeší.

                        NPYTLAKS - Profil | So 21.4.2012 8:20:05 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                        Delwin >> nevím jak to bylo ve skutečnosti,ale jak psal autor článku,tak se snažil vysvětlit mladíkovi,že páchá přestupek a nijak ho nekárá,potom co výrostek začal být drzý,tak přišel trest,nevím proč by si měl nechat srát na hlavu od kdejakého teenagera,navíc je k tomu pověřen,aby tyto a jiné přestupky řešil,né před něma utíkal,ikdyž se to zprvu snažil vyřešit lidsky,ale komu není rady,tomu není pomoci a za blbost se platí,já mám zase zkušenost s arogantníma porybnýma a ti teda dovedou zkazit den

                          NFanda z UH - Profil | So 21.4.2012 7:40:27

                          Cloud >> pozvu tě na burčák a předvedeš...

                            NCloud - Profil | So 21.4.2012 0:38:37

                            Fanda z UH - >> Pane Fanda,už vám někdo někdy ukopl šlapačky z jízdního kola na zákazu vjezdu,a udělal z jízdního kola pouze odrážedlo?

                              NFanda z UH - Profil | Pá 20.4.2012 19:58:44

                              Delwin >> chlapče, chlapče, fakt nevíš co plácáš, reagovat už nemá cenu....

                                NDelwin - Profil | Pá 20.4.2012 19:16:33

                                Fanda z UH >> no mi spíš připadá že se tady prezentuješ jako veliký strážce zákona,a jen machruješ nějakou nesmyslnou plackou.pořád píšeš jak jsi to někomu nandal za porušení zákona atd. připadá mi že spíš očekáváš respekt ostatních,ale toho se asi nedočkáš.a nevěřím tomu že jsi něco s někým vyřešil,protože upřímně ke mě kdyby jsi přišel mávat plackou a machrovat s těma tvými silnými slovy asi by jsi skončil ve vodě.o tomhle mě utvrzuje i to že tohle není jediná tvá diskuze na podobné téma.jediné co ti dávám za pravdu je to že ty auta u vody jsou fakt humus,zvlůášt po deštích když je to tam rozježděné jak by tam bylo relly.ale jinak mi tvé chlubení jak si kde sjednal pořádek už leze krkem.realita je taková že kdyby jsi byl schopen si u té vody pořádek udělat neplácáš tu takové h.vna,a neřešíš to tady.já sem byl schopný pořešit problém když poláci a cigáni brali podmírové ryby hned na místě,a to žádnou placku nemám,a byl jsem naplněn dobrým pocitem natolik že mi nebylo zapotřebí to tady rozmazávat.takže tím ti chci dát najevo že at už tu píšeš cokoliv,najdou se jedinci co ti tvé bludy žrát nebudou a ví že realita je taková že jsi se pokusil někoho za něco kárat,ten tě poslal někam,a ty jsi čuměl jak vemeno,a snažíš se najít rozhřešení zde.

                                  NFanda z UH - Profil | Pá 20.4.2012 14:44:14

                                  Delwin >> asi nedáváš pozor - viz Fanda z UH - ® Čt 19.4.2012 13:56:58, buď si jistý, že to svoje jsem si už vyřešil

                                  a proč to dávám na MRK - zkrátka mne to baví (s dovolením převzato od uhlobarona z Cimermannů)

                                    NDelwin - Profil | Pá 20.4.2012 14:02:28

                                    no svým způsobem máš pravdu,ale proč to řešíš a rozebíráš tady tak to nechápu.myslíš snad že my ti s tím pomůžem?pokud se ti něco nelíbí tak to řeš na místě a né na mrku.možná by stálo za to se obrátit na určité instituce a vedlo by to k něčemu,ale obracet se s tímto problémem na rybáře na mrku....... ti s tím těžko něco udělají.ti co tohle dělají to budou dělat dál dokud je někdo neoflastruje,a ti co to nedělají nemají kompetence tohle řešit.

                                      NFanda z UH - Profil | Pá 20.4.2012 13:48:11

                                      jurasoft >> nejsem si tak docela jistý, že by se mi zrovinka tam muselo líbit..., uznáš jistě sám, že i tento "nerovný" boj v diskuzi, která už dávno sklouzla někam jinam je konec konců zbytečný, každý si prostě dovolí jen to, na co si troufne! Aut u vody po jedné či další podobné debatě zcela jistě neubude, stejně jako asi nepřibude počet odstraněných černých staveb v okolí KV....(je-li už vůbec nějaká taková), to se spíš objeví nové.

                                        NPinjo - Profil | Pá 20.4.2012 12:39:31

                                        Pro Fandu - Tak jsem to vůbec nemyslel, žádné oko za oko, zub za zub. Nezaznamenal jsem, že by byl nějaký odpad na hráz vyvážen či sypán přímo do vody, a to ani dříve. Rovněž je pravdou, že zákon u vody musí dodržovat všichni rybáři i nerybáři. Situaci u vody jsem jen přiblížil bez jakýchkoli invektiv. K vodě chodím z opačné strany.

                                          NFanda z UH - Profil | Pá 20.4.2012 12:13:25

                                          Pinju chci především ujistit v tom, že má pravdu, jsem některé věci opomenul, ale nezáměrně jsem nechtěl uvést GPS souřadnice jen proto, že mi šlo o podstatu problému a nikoliv o vyřešení jednoho konkrétního místa. Copak argument, že někde je to pod silným rybářským tlakem kohokoliv opravňuje k tomu, aby nerespektoval zákon?

                                          A pak - pozemek, na který je antuka ukládána není ve vlastnictví MO ČRS, ale patří tenisovému klubu (viz www. cuzk.cz) a taky vůbec nezáleží na tom, zda vrstva antuky proroste travou či nikoliv, protože se jedná o "nedovolené ukládání odpadu" a současně o narušování hráze vodního díla, které je ve správě Povodí Moravy, což je ve vodním zákoně zakázáno stejně jako onen výše zmíněný pohyb motorových vozidel po hrázi.... Protože musím být jako "státní úředník" stále objektivní, nezbývá než pouze konstatovat, že mne z pohledu správního řízení nezajímá, že někteří "vandalovéaletakyrybáři" poškozují při průchodu areálem majetek tenisového klubu, natož pak už vůbec ne to, že je to "třeba takto kompenzováno" tím, že se nepotřebná antuka sype do vody. Areál se dá zavřít, nebo ne? Je smutné a současně taky zarážející, že pokud z množství toho odpadu prokážu, že se tak dělo několik let, všichni ti, co procházeli k této vodě tenisovým areálem nebo jinou cestou, nedokázali ani varovně zvednout prst. To však souvisí spíše s celkovou náladou ve společnosti a ne s odvahou toho či onoho člověka.

                                          V kartě mám i mobil, zavolej!

                                            NPYTLAKS - Profil | Pá 20.4.2012 11:19:08 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                            Fanda z UH >> kdyby byl každý takový porybný jako ty ,tak by bylo kolem vod krásně,bez hledání jakéhokoliv přestupku a povyšování,buzerace jen proto,že si sednul porybnému na jeho oblíbené místo nebo že jsi z jiné mo nebo svazu,přeju ti hodně štěstí v tvém otcovském přístupu k rybářům a na arogantní porušovatele tvrdou ruku

                                              NPinjo - Profil | Pá 20.4.2012 10:08:17

                                              K článku Fandy z UH bych rád doplnil některé věci, které autor opomenul. Se vším, co je uvedeno v jeho článku souhlasím, auta u vody nemají, co dělat. Sám vyhledávám vody, kde se nedá dojet autem a které nejsou v centru města jako tato. Nicméně bych dodal, že se jedná o vodu, kde je obrovský rybářský tlak, kde 99% rybářů odnesou domů každého kapra, kterého vytáhnou, a to i nemírového, okolo vody je neuvěřitelný nepořádek, a to přesto, že se jedná o vodu, u které sídlí místní organizace MRS. Co se týká zmíněných tenistů, tak bych jen podotknul, že jen z jejich dobré vůle tolerují průchod k vodě přes jejich areál za situace, že se k vodě dá přijít ze kterékoli jiné strany, kdy mnozí rybáří při zamknuté bráně často ničí majetek tenisového klubu. Ke zveřejněným fotkám bych jen dodal, že se jedná o zpevnění hlínou a antukou, tzn. přírodním materiálem, už tak dost neudržovaného břehu, který za 2 měsíce zaroste tak, že bude naprosto k nerozeznání od ostatního terénu a mimo to i neprůchozí. Místní organizace se o okolí vody absolutně nestará, tenisté břeh sousedící s jejich areálem sami čistí a udržují. Po vichřici do vody napadalo několik obrovských stromů, které tam v současné době hnijí a lov je v této části téměř nemožný. Fandovi z UH fandím, vždy od každé vody z každé docházky odnesu pytel odpadků, nicméně tady asi pláče na špatném hrobě a měl by především zajít za představiteli místní rybářské organizace ke sjednání nápravy. Na závěr bych doporučil autorovi, aby snad raději chodil na ryby na nějakou jinou vodu, kde se snad ještě dá pokochat přírodou, neboť u této už to lepší asi nikdy nebude. Přesto děkuji, že byl někdo ochoten napsat tento článek. Pinjo z UH

                                                NKajman60 - Profil | Pá 20.4.2012 0:04:50

                                                Dart Ness >> ...myslím že těch plusů tam má zatím ještě málo. Hlavně nereagovali hlavně ti, kteří preferují jen tu SVOU pravdu. Ti mu ani hlas nedali....viz diskuze zpět...stáhli se jak mokří psi. A za mě....řekl(napsal) tím vše, pravděpodobně bych ho již neměl čím doplnit.

                                                  NDart Ness - Profil | Čt 19.4.2012 23:26:14

                                                  Fanda z UH >> Až jeden jediný člověk si po tvém příspěvku všiml,žes reagoval (nebo-dal sis práci s odpovědí),"meteor".Zbytek? Nevidím neslyším.Napsal jsi to naprosto přesně a jen mám dost velkou obavu jako ty,a to,že rybařina jako taková (a nebojím se to napsat) jde do prdele...bohužel.

                                                    NIvo - Profil | Čt 19.4.2012 18:39:40

                                                    kakr >>jasný - rozumím.

                                                      NIvo - Profil | Čt 19.4.2012 18:37:48

                                                      jurasoft >> stačilo, když se jeden frája snažil vyfotit mr. Topolánka. A jak to dopadlo ...:-)))

                                                        Nmeteor - Profil | Čt 19.4.2012 14:34:15

                                                        Fanda z UH >> napsal jsi to velice pěkně, máš moji podporu i uznání... palec nahoru.

                                                          NJKB - Profil | Čt 19.4.2012 14:30:34

                                                          Netipa - poslední hrdina MRKu >> mas pravdu

                                                            NJKB - Profil | Čt 19.4.2012 14:29:56

                                                            jurasoft >> treba

                                                              NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 19.4.2012 14:29:37

                                                              JKB >> To já jen, abys to věděl. Nerad bych, aby jsi žil v nevědomosti

                                                                NJKB - Profil | Čt 19.4.2012 14:26:33

                                                                Netipa - poslední hrdina MRKu >> to vis, ze joo...

                                                                  Nmeteor - Profil | Čt 19.4.2012 14:25:48

                                                                  Ivo >> já jsem klidný, to není na mě... viz. můj příspěvek "DAVISSovi"... já tu jsem za úplně jinou figurku a hrubých výrazů nepoužívám :-)
                                                                  Každopádně díky za zastání, i když to "chyťte zloděje" mi úplně pod vousy nejde ;-)

                                                                    Nkakr - Profil | Čt 19.4.2012 14:23:06

                                                                    JKB >>
                                                                    Máš snad ukradený auto, že se bojíš ?
                                                                    Je kapánek rozdíl mezi focením a použitím fotky jako důkazního prostředku.
                                                                    A vo tom to je....

                                                                      Nmeteor - Profil | Čt 19.4.2012 14:22:32

                                                                      DAVISS >> není. Já jsem tady za "bonzáka", ne za "hadače"... navíc "vykleštěnec býka" není hrubá urážka, to je naprosto standardní pojem :-D

                                                                        NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 19.4.2012 14:21:53

                                                                        JKB >> Kdokoliv si může fotit cokoliv a kohokoliv (vyjma samozřejmě malých nahatých dětí, tam už to je na hraně)

                                                                          NJKB - Profil | Čt 19.4.2012 14:20:22

                                                                          kakr >> no taky by nemel,stejne tak jako by nemel fotit me.

                                                                            Nkakr - Profil | Čt 19.4.2012 14:18:25

                                                                            Ivo >>
                                                                            Vím Ivoši, článek jsem četl.
                                                                            Ovšem mnozí respondenti píší, že je RS vykazovala od vody a pod. Není k tomu kompetentní, právě tak, jako zasáhnout proti nerybářům, kteří dělají u vody brajgl.

                                                                            JKB - RS může fotit jakékoliv auto i auto stojící v zákazu vjezdu. Doma se potom na fotky může v klidu dívat a meditovat...

                                                                              NIvo - Profil | Čt 19.4.2012 14:05:28

                                                                              kakr >> ...a to přece autor článku udělal...

                                                                                Nondra.soucek - Profil | Čt 19.4.2012 14:02:53 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                jurasoft >> Tak o těchto vejlupcích se ani bavit nemusíme, tam by asi ani slova nestačila. Víš, ale já bych asi tenhle postoj označil dost za alibismus (ostatní dělají horší věci, takže nevadí, když si občas zahřeším). Nejsem sbírka ctností a krásných vlastností, ale myslím si, že by člověk měl začít u sebe. Vždycky říkám: "Nemám prachy, nemám barák, nemám auto, ale ráno v zrcadle vidím rovnýho chlapa". Pro někoho to možná nemá takovou cenu, ale pro mě je to ohromně cenné. Na druhou stranu si třeba můžu myslet, jak jsem úžasně rovnej, ale pro ostatní budu zmetek. To už by asi bylo spíše o sebereflexi... :D

                                                                                  NFanda z UH - Profil | Čt 19.4.2012 13:56:58

                                                                                  Slovutní kolegové rybáři,

                                                                                  velice dlouho jsem váhal, zda svůj příspěvek vůbec uveřejnit, ale daleko více teď nad tím, zda má smysl do této debaty vůbec vstupovat, když nyní zjišťuji, že :
                                                                                  1.) jsem "jen opruzující dědek" a nemám tu už co pohledávat,
                                                                                  2.) mávám průkazkama jako stará struktura,
                                                                                  3.) a průkazka vodní stráže je mi k ničemu, když byla zrušena novelou vodního zákona.

                                                                                  Ujišťuji všechny přispěvatele, tedy i ty, co mi nefandí, že státní správu (lesů, myslivosti a rybářství) dělám od 1.1.1982, čili jsem opravdu už na odpis, nicméně zkušenosti z někdejšího ONV, OkÚ a nyní MěÚ mne opravňovaly až do této chvíle k "jistému optimismu", jehož pro některé naprosto nepostřehnutelné kouzlo spočívalo v tom, o čemž jsem byl až doposud silně přesvědčen, že stačí pachateli vše v klidu vysvětlit a vyzvat ho, aby "páchání přestupku ukončil", a vše příště uvedl do normálu. Tím jeho momentální výkon rybářského práva (sběru hub) neskončil, jen by mu mělo "docvaknout", že příště musí autem jinam (tam, kde je na dohled od jeho vysněného místa parloviště), nebo až k vodě pouze na kole. Nevím, zda mi teď bude rozumět Grasel a Karlos2.

                                                                                  Pokud jako úřední osoba projdu kolem jakéhokoliv bordelu, a budu se tvářit, že je vše v naprostém pořádku, ba podle některých reakcí mám osobě páchající přestupek ještě pogratulovat, a omluvit se jí, buďto nejsem tím správným úředníkem, anebo nejsem svépravným občanem tohoto státu, v němž - jak doufám - stále žijí i takoví lidé, kterým vadí auta rybářů zaparkovaná až na berně řeky (což je manipulační plocha pod hrází toku), ze kterých jde na plné pecky muzika, vedle bivak, ohniště a podobně, či auta houbařů hluboko v lese, s kazeťákem a dekou až na prosluněných pasekách.

                                                                                  Nerad bych se dovolával svědectví těch, které jsem musel během své třicetileté praxe pokutovat, protože to byli právě a jenom ti, co si nedali říct po dobrém, a komu není rady ..., nicméně jich bylo tak 1% z lidí, se kterými jsem u vody či v lese měl na takové téma diskuzi, mnohdy bouřlivou (alespoň na jejím začátku).

                                                                                  Žádný i teď vášnivě diskutujících si bohužel pořádně nevšimnul antukových fotek, a nikdo ani nezavadil o všeobecný problém bordelu kolem řeky, který tu rybáři nechávají, když pominu ony tenisty..., nenuťte mne k úvahám toho typu, že petky, plasty, plechovky, cihly a zbytky trávy tam nosí paní vychovatelka (dříve soudružka) z mateřské školky, a každý z jejich prťavých svěřenců si cestou na procházku nese ještě prťavšjší, ale plný kýblíček odpadu, kterého se chce zbavit.

                                                                                  Všichni (moji příznivci prominou) tu řeší jenom to své ukřivděné "já" spočívající v problému, že se musí občas, anebo někde dodržovat zákon a že jim neprojdou věci či způsoby rybařiny, na který byli až doposud zvyklí. Nechci mluvit o zážitcích z Kanady či ze Švédska, kde by žádná z kontrolovaných osob nemohla ani pípnout, natož pak diskutovat se zasahujícím orgánem. I v ten pátek 13.4. bych zůstal naprosto v klidu, kdyby mne ten hošík svými nadávkami nedonutil vytáhnout foťák, a pak jsem musel chtě-nechtě nafotit všechno, i ty na protějším břehu, protože jinak bych byl nařčen z nadržování, což jsem už zažil, a chybami se prý člověk učí.

                                                                                  Skalním fandům MRku doporučuji prohlídnout si moji kartu (uvidí i kousky, které rád pouštím), kde najdou můj telefon, rád si s nimi pokecám, těm odvážnějším šťouralům mohu nabídnout i veškleré doklady o mém vzdělání, včetně těch postgaduálních, kurzů atd., a těm nejzvědavějším dokonce i lustrační osvědčení, to vše jenom proto, aby tu už o mě nikdo nemluvil jako o debilovi, který si v popsaném příběhu jen léčil své mindráky, a přitom mával průkazkami, které dávno neplatí. Na mou obhajobu snad postačí vědomí toho, že popsat to strohou úřední řečí by opravdu nešlo!

                                                                                  Jinak - ať vám berou! Vyuřijte toho! Bojím se totiž, že rybařina přestane být rybařinou, stejně jako myslivost už dávno přestala být myslivostí....

                                                                                  Fanda z UH

                                                                                    NJKB - Profil | Čt 19.4.2012 13:56:37

                                                                                    kakr >> takze RS nema pravo treba ani fotit me auto u vody,kde je zakaz vjezdu?

                                                                                      Nkakr - Profil | Čt 19.4.2012 13:53:33

                                                                                      Jen si dovolím podotkout, že RS není v žádném případě oprávněna řešit věci, které se týkají dopravních přestupků. Může pouze upozornit......

                                                                                        Nmalamut - Profil | Čt 19.4.2012 13:50:37

                                                                                        Brendy >> ...Jaký je rozdíl mezi "dědulou" co narve třetího kapra do síťovky, tím co chytá na 3 pruty nebo v noci a tím co jezdí autem tam kam nemá?
                                                                                        Žádný! Všichni porušují zákony a řády.
                                                                                        ---------------------------------------------------​------------------------------------------------

                                                                                        Rozdíl mezi nimi žádný není, jen si každý své počínání omluví jinak, s odkazem na zbývající dva. Je to typické pro tuto středoevropskou lokalitu :-)))))))

                                                                                          Nondra.soucek - Profil | Čt 19.4.2012 13:46:50

                                                                                          Brendy >> Souhlas! Tu a tam si něco ohneme, aby nám to náhodou nevadilo a než se nadějeme, máme ohnuté vše kolem nás a rovní nebudeme ani my sami.

                                                                                            NBrendy - Profil | Čt 19.4.2012 13:42:51 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                            Přečetl jsem si článek. Moc mě nepřekvapil. Žiji a chytám v ústí nad Labem a pytel na odpadky po rybářích co na místě byli přede mnou patří k mé výbavě (nechápu jak vedle toho může někdo chytat).
                                                                                            Říkám si MRKnu :) na diskuzi. Jak rybáři podobná hovádka odsoudí. Prostě proto že je to zakázané a proto, že se to nedělá. Moc pěkný pohled na nás není páni kolegové.
                                                                                            Dodržování zákonů, řádů a předpisů se u nás moc nenosí. Kdo dodržuje je srab, slaboch a nemá známé. Co mě je sakra do toho, že toho k vodě nosíš hodně? Ber toho míň nebo běž dvakrát. Zamyslete se nad sebou. Kdyby se takhle choval každý jak by to vypadalo? Ani bys to auto neměl kam dát co by jich tam stálo. Parazitujete na těch co řády dodržují.

                                                                                            Jaký je rozdíl mezi "dědulou" co narve třetího kapra do síťovky, tím co chytá na 3 pruty nebo v noci a tím co jezdí autem tam kam nemá?
                                                                                            Žádný! Všichni porušují zákony a řády.

                                                                                            Jsme rybáři a především rybáři a myslivci by měli mít vztah k přírodě. I bez řádu by měli "cítit" co je dobře a co už je špatně. Že řeka a vlastně celá příroda pláče z tvého auta zaparkovaného u vody? Co ti je do toho, že.
                                                                                            O úctě k autoritám ani nemluvě. Jeli někdo ve stráži musel prokázat své znalosti ze zákonů, řádů i přírody. Přirovnávat podobné lidi k pomocníkům VB je prasárna. A právě kvůli takovým co si myslí, že si můžou dělat co se jim chce je vidět jak moc jsou důležití a jak moc jich je potřeba.

                                                                                              Nmalamut - Profil | Čt 19.4.2012 13:33:51

                                                                                              Ivo >> jurasoft, kdysi měl jiný nick, pak si jej změníl, po mých neustálých útocích na něho, já vojáky nikdy nemusel, a když jsou navíc líní, neodvádějí za mé peníze adekvátní výkon (pracovní dobu tráví na MRKu, případně jiných pornostránkách), a navíc jsou wostří a moderní kapraři, tak se mi ani nemůžeš divit :-)))))))))

                                                                                                NIvo - Profil | Čt 19.4.2012 13:28:30

                                                                                                malamut >> přiznám své informační nedostatky - kdo že je mjr. Šachl ?

                                                                                                Ok - už vím ..:-)))

                                                                                                  Nmalamut - Profil | Čt 19.4.2012 13:26:07

                                                                                                  Ivo >> kouká, že major Šachl opět tráví svou pracovní dobu blábolením na MRKu, i za to ho platíme ze svých krvavých daní.

                                                                                                    NIvo - Profil | Čt 19.4.2012 13:14:54

                                                                                                    DAVISS >> aha .... Beru zpět : je to biologicky proveditelné ...:-))))))

                                                                                                      Nmalamut - Profil | Čt 19.4.2012 13:14:48

                                                                                                      DAVISS >> :-)))))))

                                                                                                        NDAVISS - Profil | Čt 19.4.2012 13:11:55

                                                                                                        malamut >> jde to ... věř mi ;-))

                                                                                                          NIvo - Profil | Čt 19.4.2012 13:09:14

                                                                                                          jurasoft >> s tím - co píšeš - nelze nesouhlasit. Já vidím z hlediska těchto diskusí ještě jeden problém. Psaná forma textu je logicky oproštěna o obličejovou mimiku a hlasovou intonaci. Když tě kámoš pošle směrem k řitnímu otvoru a šklebí se u toho jako opičák, tak je jasné, že to nemyslí vážně a je to jen jakýsi přátelský pošťuch. Když ti stejnou cestu (která je biologicky neproveditelná...:-))) doporučí jouda s výrazem buldoka, tak je to jiný kafe...
                                                                                                          proto se může stát, že někdo svůj příspěvek nemyslí verbálně či útočně, ale někdo jiný jej takto může pochopit. Je to i o tom, zda se diskutující osobně znají či nikoli. Já znám osobně cca 20 % lidí tady z MRKu. A u nich vím, co si k nim mohu dovolit a předpokládám, že můj výrok i správně pochopí. Pak jsou zde další, které sice osobně neznám, ale z několikaleté komunikace mohu již usoudit, jací jsou to lidé. A i tyto neosobní vztahy mají svůj vývoj - většinou tím lepším směrem
                                                                                                          .

                                                                                                            Nmalamut - Profil | Čt 19.4.2012 13:08:46

                                                                                                            ondra.soucek >> jj, díky, ono je blbý, když si někdo nedokáže přiznat, jak na tom ve skutečnosti je, asi by pak nedokázali žít sami se sebou :-))))

                                                                                                              Nondra.soucek - Profil | Čt 19.4.2012 13:05:47

                                                                                                              malamut >> JJ... 19.3. na diskusi o novém člunu městské policie na Mělnicku. Ještě jsem tak úplně nechápal, jak to tady chodí, tak jsem se podivoval, jakými výrazy se na diskusi častujete. No ve tvé odpovědi bylo, že je to vzájemné (což byla pravda). Jinými slovy jsem ale chtěl JKB upozornit, že dělá přesně to samé, nad čímž se veřejně pohoršuje. Nebyl to útok na tebe jen poukázání na skutečnost, že mírné pokrytectví je mrcha a schovává se i tam, kde by to člověk nečekal.

                                                                                                                NIvo - Profil | Čt 19.4.2012 12:53:43

                                                                                                                george2205 >> tak pak by se to asi dalo pochopit..:-))))

                                                                                                                  Nmalamut - Profil | Čt 19.4.2012 12:53:03

                                                                                                                  ondra.soucek >> jakou logiku používám? Rád bych to věděl, když už se o mě píše, ale několik hňupů mám v ignoru, tak možná nevidím souvislosti, proto žádám o stručné vysvětlení :-)) Dík.

                                                                                                                    NIvo - Profil | Čt 19.4.2012 12:52:14

                                                                                                                    JKB >>to souhlas. Jsou horší invektiva.

                                                                                                                      NIvo - Profil | Čt 19.4.2012 12:49:37 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                      Dave≻ >> tohle je problém většiny diskusí vedených na netu. Najdou se někteří jedinci, kteří ve skrytu monitoru téměř anonimně popustí uzdu svým často nepochopitelným emocím. Proto je třeba se obrnit jistou dávkou tolerance a nebrat vše naprosto osobně. Ideální je se vyjadřovat pouze k pointě diskuse a to, co s ní nesouvisí moc neřešit. Jen si nejsem jist, zda snaha o kultivovaný a racionální písemný projev má souvztažnost s věkem ..:-)

                                                                                                                        Ngeorge2205 - Profil | Čt 19.4.2012 12:45:19

                                                                                                                        Ivo >> A nebo měl jednoho doma, to bych potom chápal :-))))))))))))

                                                                                                                          Nondra.soucek - Profil | Čt 19.4.2012 12:45:10

                                                                                                                          JKB >> Tuhle logiku používá i malamut... Ivo to vystihnul docela dobře.

                                                                                                                            NDave≻ - Profil | Čt 19.4.2012 12:44:12

                                                                                                                            Ivo >> Hele, on má s tim oznámením pravdu.Kolikrát mě tady někdo vulgárně nadal, nebo urazil jenom kvůli tomu, že jsem do diskuse napsal svůj názor na který mám právo.A když já na dotyčného patřičně odpovím jak on odpověděl na mě, tak se připojí další hlupaci a napíší mi, že nemám uctu ke starším lidem, ale ti hlupáci ani kolikrát nevědí jak mě ten dotyčný oslovil,atd.

                                                                                                                              NJKB - Profil | Čt 19.4.2012 12:42:20

                                                                                                                              Ivo >> praskac to nejslabsi osloveni proti tomu co pouzivaji jini