Neskutečný nepořádek v místní organizaci ČRS Praha 1!!!

Autor diskuse: Bucharovic - Profil , 28.12.2009

Jaké máte zkušenosti s funkcionáři MO ČRS a MO MRS při osobním kontaktu?

A) Špatné 59%

B) Dobré41%

Od 29.12.2009 hlasovalo 80 čtenářů.

142 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NBucharovic - Profil | Pá 8.1.2010 15:48:42

Andrew >> To já vím o tom stěhování, chodil jsem do Benediktské taky. Jsem u nich od roku 1991. Neříkej mi ale, že se pánové dodnes nevzpamatovali z toho, že si museli sklapnout dvě skříńky s kartama a jít o ulici za roh...;-) Jsem na 18.1. domluvený na schůzce s jednatelem MO P - 1 a budu s ním o celé situaci mluvit. Tak jsem zvědavý.

    Nrybomil - Profil | Pá 8.1.2010 15:16:22

    hraji , Turňa :-)))

    Stál jsem vždycky ve frontě jak vocas 2-3 hod. pak řekli že už nás neudělaji a šli jsme domů a další týden fronta znova. Pak se na schůzi odhlasovalo, že místo brigád ne 500, ale 1000, tak jsem požádal o přestup. Nestojím nikde, pro papíry dojdu k výdejci domů, nebo do práce když má noční, pokecáme, prostě vše v pohodě. Když marodím, tak mi to pošle. Je to o lidech.

      Nhraji - Profil | Pá 8.1.2010 14:04:15

      Turňa >> no to sem nechtěl psát, protože ta moje je chabrus na kolena a tak moc nechce

        NTurňa - Profil | Pá 8.1.2010 14:00:54

        hraji >> To nemáš pravdu, předseda má k tomu sekretářku, která před ním klekává!

          Nhraji - Profil | Pá 8.1.2010 13:58:37

          TIRO >> no normální řadový funkcionář má cca 20 000 hrubého, ti lepší, jako jednatel, hospodář a předseda s místopředsedou si přijdou i na 30 000 měsíčně plus náhrady za auto a telefon.

            NAndrew - Profil | Pá 8.1.2010 13:52:38

            Bucharovic >> Členem MO Praha 1 jsem od roku 1994 a od té doby se opravdu mnoho nezměnilo. Na ty tři pány "dinosaury" si ale nestěžuju, i když už mám za sebou stejné zkušenosti s arogancí, nervozitou při hledání karty apod. Chce to zkrátka (někdy více) shovívavosti. Jen pro informaci dodám, že MO Praha 1 dostala předloni vyhazov z letitých prostor v Benediktské ulici, což je sice za rohem, ale zcela chápu jejich frustraci ze stěhování...

              Nretrívr - Profil | Pá 8.1.2010 12:30:59

              Osobní styk s funkcionáři nepotřebuji, vyřídí mi vše poštou k velké spokojenosti /Praha 5 - Radlice/, nejsem z Prahy.Nic jednoduššího nevidím.Jedna obálka pro 5 lidí a do týdne máme vše.

                NTIRO - Profil | Pá 8.1.2010 12:25:29

                Přátelé rybáři, ví někdo, kolik berou tihle funcionář v organizaci ročně odměnu za svou celoroční práci a jak se za tuto práci tyto odměny určují? Pátral jsem po tom, ale všude samé tajnosti. Prý to dělají, protože to nikdo mladý dělat nechce. Pokud do konce dubna vydají povolenky, za co poto berou peníze?

                  NJarda Š. - Profil | Čt 7.1.2010 22:05:32

                  U nás povolenky vydává mladší šiikovný kluk v restauraci, takže případné čekání můžete využít k občerstvení, tedy vpoho. Povolenky s vyplněným sumářem se hází do kaslíku na klubovně nebo posílají poštou.

                    Ncejar - Profil | Čt 7.1.2010 21:35:05

                    Pánové,proč ty emoce?
                    U nás na hradišťsku odevzdáváme staré doklady anonymně do kastlíku na zamčené klubovně a že by už k začátku nového kalendář.roku někdo dostal novou povolenku,to je sen z kategorie sci-fi. Termíny výdeje povolenek-koncem února,každoroční handrkování o odpracované(nebo zaplacené)brigády(nebetyčný bordel v evidenci),to byl v Hradišti, řekl bych takový každoroční folklór...
                    Ruply mě nervy a tak dnes jsem v jedné malé vesnické organizaci,kde sice povolenku taky dostanu až v únoru(ale stejně mám revma,tak co v zimě u vody),při výdeji povolenek se sice využívá kartičkový evidenční systém,ale odsýpá to,pro zpříjemnění čekání je na stole lavór oškvarků a vynikající chleba,někdo přinese nějakou buchtu,dáme si po "bani" a sezóna je v pohodě zahájená.
                    Přátelé,taky tu nemáme všecko ideální,ale když se vykašlem na emoce,je to všecko pohoda.
                    J.Čech

                      Nkiwi - Profil | St 6.1.2010 18:29:01

                      Dnes jsem byl mile překvapen, při odevzdání povolenky u své členské MO Opava... Jako každý rok, jsem se vydal na základnu odevzdat povolenku se svačinou , termoskou s čajem a spacákem. Zkušenosti z let minulých, kdy po 4-6hodinách čekání ve frontě jsem se dostal na řadu, abych mohl ZAPLATIT jsou pryč! Nestala výměna osazenstva za schopné LIDI a hned to jde 5 minut a odjížděl jsem domů! Jsem rád, že dva dědečci hříbečci, kteří před rokem tuto činost vykonávali, střídavě hleděli do monitoru a do šanonu, klepali do klávesnice jak čáp do párku, šli dělat to co měli. Děkuji MO OPAVA

                        Nboyscout - Profil | Čt 31.12.2009 13:26:17

                        rybomil >> pro mně nejvtipnější příspěvek v celé diskuzi :-))

                          Nsved78 - Profil | Čt 31.12.2009 13:16:06

                          sem u MO časlav taky maji slusnej chaoz v papirech mame tam sami duchodce mladsim to nechtej predat!!!!!!!

                            Nletalbaits - Profil | Čt 31.12.2009 11:09:23

                            U nás § MO ŠLAPANICE§ taky nehorázdný BORDEL

                              Nrybomil - Profil | Čt 31.12.2009 10:48:36

                              kakr >> Víme , že tak jako u vás v MO Brno 3 by to mohlo fungovat i v mnoha jiných MO MRS či ČRS. Bohužel tam nemají hrajiho, tebe a další schopné, progresivní,obětavé dinosaury a nedinosaury, či jak to dobře pojmenovat.
                              Asi to ještě nějakou dobu potrvá, následovníci postupně budou, to je jasné.
                              U nás jsem tu možnost nadhodil cca 3 roky zpět, koukali na mě jak na scifi, ale už postupně chápou.
                              Nakonec vám ani snad při tom vysokém počtu členů nic jiného prostě nezbývalo, to je život a je to tak dobře.
                              Btw: My máme 65 dospělých, 18 mládeže a asi 10 dětí. Tak 20% řeší novou povolenku někde mezi 15.3. a 14. 6.

                                NTurňa - Profil | Čt 31.12.2009 10:22:51

                                numen >> U vás jse v pohodě, dobrá parta, jinde to /třeba u nás/ to je horší. Jen tu 24 už nedělejte. Že pozdravuju i Kapra.

                                  Nmimikry - Profil | Čt 31.12.2009 10:21:01

                                  Bucharovic >> Taky jsem byl léta na P1.Byl to děs.Přestoupil jsem pak na Vinohrady a nebe a dudy.Žádnej problém.

                                    Nnumen - Profil | Čt 31.12.2009 10:05:41

                                    Nevím jk je to jinde,ale ten člověk to dělá většinou zadarmo! Nebo za dva-čtyři tísíce za rok. U nás je zaměstnanej jeden člověk a ten stíhá od krmení rybníků.správce a vše kolem povolenek. První dva měsíce mu chodí jeden člověk na pomoc(zadarmo). Karty jsou samozřejmě v PC,platba samozřejmě v hotovosti,omezovat někoho placením složenkou atd by mě osobně štvalo.
                                    Bohužel některé MO v tom maj opravdu bordel,v okolí takovou máme,ale lidi jim neutíkaj. Páč brigády za flašku, při odebrání povolenky jim jí vrátí atd. Takové výhody jsou k nezaplacení:-((((( Hospodář je velkým kamarádem na ÚS. Tyhle dinosauři ,tam opravdu nepatří,ale ani na ÚS.

                                      Npavel68 - Profil | St 30.12.2009 7:52:05

                                      bobrman >> God Bless Your MO .............

                                        Npavel68 - Profil | St 30.12.2009 7:45:57

                                        bobrman >> houby zle o)))

                                          Npavel68 - Profil | St 30.12.2009 7:34:41

                                          bobrman >> to je všecko retro co máš???

                                          Nic moc čéče......... o))

                                            Nroman - Profil | Út 29.12.2009 22:54:56

                                            Nechybí v hlasování možnost třeba jak kdy ooo))))

                                              NTurňa - Profil | Út 29.12.2009 22:29:41

                                              bobrman >> Já vím, ale je to "prd platný". HLASOVAT!!!!!!!!!!!

                                                NTurňa - Profil | Út 29.12.2009 19:17:17

                                                kakr >> Howg, dobře řečeno; taky se netěším na naši frontu, škoda, že nejsi blíž, hned bych se hlásil (kdybyste mě chtěli). Tady měl hospodář ulité korunky, PČR to vyšetřila, navrhla stíhat a .... státní zástupce stornoval, že je už starý a když to vrátí, tak jen udělat ty, ty ty. A tak ho máme dál.

                                                  NBosanac - Profil | Út 29.12.2009 19:15:41

                                                  kakr >> Tesat do kamene . Dekuji .

                                                  Predsedu a tajemnika CRS zajima neco jineho , ale to uz je jina tema .
                                                  ja kdyz jsem byl nespokojeny s vydavanim povolenky a neochotou je vydat pred 15/01 jsem zmenil organizaci . Prevodku jsem dorucil pozdej . Je pravda ze se znam s panem co mi vydal povolenku bez prevodky .

                                                    Nkakr - Profil | Út 29.12.2009 19:10:55

                                                    Bucharovic >>
                                                    Nechci Ti brát iluze a neznám přesně poměry v ČRS, ale dost pochybuji, že má předseda a tajemník ČRS něco společného s výdejem povolenek v MO Praha 1.
                                                    MO má právní subjektivitu a když bude 1 povolenku vydávat 1 hodinu tak pan předseda ČRS prof. Sem. rozhodně nemůže nařídit, aby povolenku vydávali jen 1/2 hodiny.
                                                    Je to vše v kompetenci členů MO Praha 1 nikdo jiný než oni jim lepší služby pro členy nezajistí.

                                                      NKončan - Profil | Út 29.12.2009 19:09:01

                                                      No to je dost možné, že je v Praze bordel.Stačí sa podívat na zprávy a na Vládu to je teprvá bordelíček.

                                                        NSven - Profil | Út 29.12.2009 19:04:22

                                                        Už dlouho jsem se tak nepobavil . Nejlepší reakce z Bucharovicovo blog.idnes.cz:

                                                        Když je někdo kretén a baví ho mučit ryby
                                                        ať si postojí popřípadě pohoní.

                                                        hehehe
                                                        když máte předpotopní zábavu, tak se nedivte, že vám ji zajišťují předpotopní dinosauři. Rybáři a myslivci jsou komunistická agresivní pakáž.

                                                        A to neměl dostatek úcty k obušku, dmoucímu se
                                                        pod košilí, na vaší kosmaté hrudi? Mno...možná taky špatně viděl

                                                        Je vidět, že se Silvestr blíží :-)))))

                                                          Nrommi - Profil | Út 29.12.2009 18:47:33

                                                          kakr ma pravdu...prve psanicko malo smerovat na dotknutu organizaciu...

                                                            NBucharovic - Profil | Út 29.12.2009 18:25:08

                                                            kakr >> Myslím, že se mýlíš. Žádní ,,mladí" v jiné místnosti s kompem, se u ,,nás" nekonají. Jo a proč psát přímo na MO Praha 1? Vždyť tam ještě zní ozvěna mého řevu... A myslíš, že předstedu a tajemníka ČRS nezajímá, co se děje v MO...? No možná by mělo že jo...

                                                              Nkakr - Profil | Út 29.12.2009 17:06:23

                                                              Bucharovic >>
                                                              Hra s evidenční kartou člena o které píšeš je jen dinosauří hra s členy. Ve skutečnosti mají výkoný kompl a data z karet tam hned překlovají, to dělají ti mladí v jiné místnosti.
                                                              Velmi chválím Tvou iniciativu, co se týče rozesílání e- mailů. Možná jsi zapomněl informovat významné deníky a doporučuji je zaslat i na úřad vlády a prezidentskou kancelář. Ti všichni mají co mluvit do o.s. (občanského sdružení), které má právní subjektivitu.

                                                              P.S. Nebylo by lepší místo psaní románů do spřátelených periodik napsat přímo na MO Praha 1.
                                                              Určitě by se vyjádřili....

                                                                Nkakr - Profil | Út 29.12.2009 16:50:46

                                                                PTR >> Radek Ptáček >>
                                                                Používáme tiskárny HP Laser Jet 1006, lze na nich v pohodě tisknout i kartička členského průkazu.
                                                                Prográmek na tisk povolenek je v Excelu, pro celý tisk stačí zadat číslo člena (čtyřmístné) kliknout myší na číslo RL a zadat číslo šestimístné, kliknout na tisk. Tedy napsat 10čísel a 3x kliknout myší.

                                                                  Npepa-č - Profil | Út 29.12.2009 16:47:36

                                                                  Bosanac >> bucharovic tam byl a osobně bojoval s nejslavnějšími teroristy světa. vděčíš mu za svůj klidný spánek, možná i za život. bylo to na idnesu. tak je to pravda.

                                                                    NBosanac - Profil | Út 29.12.2009 16:45:40

                                                                    pepa-č >> Abys nekoho vykouril z diry musis mit zkusenost , a to znamena zucastnit se skutecne valky . A tu zkusenost ma malokdo . Prevazna cast obecenstva o tom pise a ty co se zucastnily o tom mlce .

                                                                      NBucharovic - Profil | Út 29.12.2009 16:43:11

                                                                      Bosanac >> Jo, máš pravdu s tím filmem, seknul jsem se ve Tvém případě, takže omluva. Byl to jen Kocháč. Nějak se mi plete chlapci... :-))

                                                                        Npepa-č - Profil | Út 29.12.2009 16:39:34

                                                                        Asi bys je měl postřílet jako teroristy. v Afghánistánu to funguje, máš s tím zkušenosti, není důvod proč by to nemělo zabrat i na Praze 1. Vykuř je z děr (G.W. Bush copyright)

                                                                          NBosanac - Profil | Út 29.12.2009 16:37:05

                                                                          Bucharovic >> O filmu a pusobeni ve filmu jsem nic nepsal . Zase fabulujes .

                                                                            NBucharovic - Profil | Út 29.12.2009 16:21:35

                                                                            Tak pánové, čím začít? Pro Kakra - ano, budeš se divit, ale u nás na MO Praha 1 opravdu stále funguje ,,systém" na papírových kartách. Snad se tady objeví i někdo, kdo je ve stejné organizaci jako já, aby to potvrdil. Co jsem napsal je pravda - slovo od slova.
                                                                            Kocháč, Bosanac a spol - co se týká mého ,,působení" ve filmu ,,Hartova válka", tak si klidně ryjte pánové. Tuším, že Drozďák tam tehdy byl taky, tak by možná mohl k tomu něco dodat.
                                                                            A ještě jedna věc - celou ,,story" jsem poslal i na maily členů rady ČRS - myslíte, že bych to riskoval, kdyby nebyla pravda o tom bordelu, jaký tam panuje...? ;-)

                                                                              Nhraji - Profil | Út 29.12.2009 16:06:51

                                                                              A teď nevím, jsem už dinosaurus, nejsem ještě dinosaurus?

                                                                                Nhraji - Profil | Út 29.12.2009 16:05:12

                                                                                plavan >> kdyby se zvedly polatky na dva tisíce, měl bych pořád jen jedno Ferarri, druhé bych koupil našemu hospodáři. On je sice dinosaurus, ale kupodivu mladší a pružnější než někteří mladí.

                                                                                  NRadek Ptáček - Profil | Út 29.12.2009 15:58:49

                                                                                  kakr >> Tak to bude kazit průměr :-)) U nás vydáme tak 350 povolenek, takže jsme proti vám úúúplní troškaři. A co nastavení tiskárny na tisk iniciálů na povolenku máte vyřešeno taky??

                                                                                    Nkakr - Profil | Út 29.12.2009 15:45:31

                                                                                    PTR >> Radek Ptáček >>
                                                                                    Musím provést malou korekci, na stanovišti č.1 odběr povolenek a sumářů jsou i mladší členové, kteří mají do dinosaurů daleko a hyzdí nám tím krásný věkový průměr:-))
                                                                                    Zrovna zítra tam bude sedět takový holobrádek okolo 30 let.

                                                                                      NRadek Ptáček - Profil | Út 29.12.2009 15:43:57

                                                                                      kakr >> na www jsem se kouknul. Díky za inspiraci

                                                                                        NPvl - Profil | Út 29.12.2009 15:43:04

                                                                                        Venca888 >> To máš pravdu .Má to jeden háček .... musí být po ruce neblbec :o§))

                                                                                          NRadek Ptáček - Profil | Út 29.12.2009 15:41:38

                                                                                          kakr >> oceňuji rychlost odpovědi a naprostou přehlednost. U nás povolenky vypisuji ručně, ale dělba práce funguje podobně, pouze 1x týdně. Je dost lidí co přijdou, nechají noty, zaplatí a další týden ( nebo podle dohody) si to vyzvednou. U nás se platí pouze hotově, ale to si udělá pokladní.
                                                                                          Jinak ti naši dinosauři mají taky tak 65 - 70 let, pouze já vybočuji - 40. (stav výboru je už o něco lepší, ale ti zase nedělají povolenky).

                                                                                            NRadek Ptáček - Profil | Út 29.12.2009 15:37:08

                                                                                            MrCement >> Tak to asi neuvidím, ale zajímá mě jakej fígl že to maj, třeba by se u nás uživil taky. U nás 1 povolenka trvá cca 5-10 minut ( no spíš těch 10)

                                                                                              Nkakr - Profil | Út 29.12.2009 15:34:11

                                                                                              PTR >> Radek Ptáček >>
                                                                                              Napíši to sem, možná to bude inspirativní pro více lidí.
                                                                                              Naprosto rozhodující pro rychlý výdej je nevybírat peníze v hotovosti. Každý člen dostane závěrem roku dopis se složenkou, žádankou ,sumářem, kalendáříkem. Zda zaplatí složenkou, či převodem z účtu je na rozhodnutí každého člena. U nás člen platí jen členství, povolenku a při nesplnění prac. povinnosti brigádu, nic jiného. Žádné manipulační či jiné poplatky nevybíráme.
                                                                                              Celý leden pracujeme ve třech, někdy ve čtyřech. První odebere povolenku a sumář provede vizuální kontrolu, člen postoupí k druhému výdejci, který provede kontrolu platby, vylepí členskou známku a postoupí ke třetímu, který vytiskne povolenku, během tisku dá členovi BP (RŘ) a je vymalováno. Údaje pro tisk si táhnu s databáze, zapisuji jen číslo RL.. To je ideální varianta, kdy se údaje nemění a skutečně celý cyklus trvá okolo minuty.
                                                                                              Pokud má člen změnu bydliště trvá vše o něco déle, údaje se musí znovu napsat. U nových členů je cyklus pochopitelně delší, musí se vystavit nový členský průkaz včetně nalepení fotky a to chvilku trvá. Při výdeji 2010 chceme vyzkoušet zapojení dalšího výdejce, který by měl na starosti jen nové členy a tím podstatně urychlit výdej pro stávající.
                                                                                              Při špatně vyplněném sumáři si člen může provést opravu na místě, jinak povolenku nedostane.
                                                                                              Máme necelých 3000 členů a myslím si, že výdej zvládáme v pohodě. Ještě vydáváme cca 500 povolenek poštou za podmínek uvedených v dopise.
                                                                                              Vše je na našem webu http://brno3.momrs.cz

                                                                                              Jo a vše dělají dinosauři průměrný věk 66 let.......

                                                                                                NBrulaKO - Profil | Út 29.12.2009 15:28:34

                                                                                                Bosanac >> fakt to tam je:-)), a je tam i s fotkou jak drží toho nebožáka pod krkem a říká mu dej mi povolenku neb s tebe duši vymlátím:-))

                                                                                                  NDejF - Profil | Út 29.12.2009 15:20:46

                                                                                                  Alergik71 to tam ale docela vystihnul :-))

                                                                                                    NRashid / velikanský lovec malých puclíků - Profil | Út 29.12.2009 15:15:46

                                                                                                    Vase zprava

                                                                                                      NBrulaKO - Profil | Út 29.12.2009 15:14:56

                                                                                                      kakr >> Ahoj, to se mí líbí jak to máte zařízený.Kontakt s lidmy(pacienty) minimální, potkáte se maximálně s mladou vlídnou pošťačkou u přapážky a je to ku spokojenosti jak vaší tak rybářů.Časově méně náročný.Nechápu, že to takhle nefunguje všude a především tam kde má MO několik stovek členů.

                                                                                                        NBosanac - Profil | Út 29.12.2009 15:12:00

                                                                                                        kakr >> Oprava , uz je tam . A je v diskuzi nekolik zajimavych nazoru : http://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/c/116667/Jak-j​sem-se-nastval-na-starce.html

                                                                                                          NMrCement - Profil | Út 29.12.2009 15:06:43

                                                                                                          PTR >> Radek Ptáček >> to se nedá popsat, to se musí vidět :-)

                                                                                                            NBosanac - Profil | Út 29.12.2009 14:59:31

                                                                                                            kakr >> Bude publikovano na iDnesovem blogu .

                                                                                                              NRadek Ptáček - Profil | Út 29.12.2009 14:59:30

                                                                                                              kakr >> A jak se dá povolenka vydat za 1 minutu?? Je včetně kontroly úlovkáče, vylepení známky, potvrzení brigád?? i s výběrem peněz?? Klidně to jde napsat na SZ, protože mě to zajímá a třeba by se to ujalo i u nás :-)

                                                                                                                NBrulaKO - Profil | Út 29.12.2009 14:57:27

                                                                                                                Nevadí mi, že to vydává starší člověk,který v tom má trochu chaos.Vadí mi spíš člověk, který to vydáva a myslí si, že když to vydává zadarmo a dobrovolně, že mu za to musím lízat řiť.
                                                                                                                Systém je zastaralý, jestliže bude chtít MO nějaky peníze navíc jako odměnu pro tyhle lidi(rozumných je 150 kč od člena), klidně jim je dám!!!
                                                                                                                Pak se nestane, že dochazí k těmhle stížnost, kde jeden na druhého kydaj sračky, brečej, že jeden dělá další ne a remcá.Tenhle systém jen tomu nahrává.
                                                                                                                Až ta funkce bude placená, tak pak teprve mají tyhle stížnosti opodstatnění, teď si maximalně můžeš stěžovat na webu, nádraží, nebo na schůzi, kde vás bude pár a budete maximalně za blbce a netáhla.Bohužel.

                                                                                                                  Nkakr - Profil | Út 29.12.2009 14:49:22

                                                                                                                  Nejen MRK byl oblažen srdceryvnou story jak chudáka člena šikanoval starý a nerudný funkcionář. Pro zvýšení účinnosti je stejné povídání umístěno na Chytej.cz a možná bude i v sobotním Právu či Blesku.....

                                                                                                                    Nrommi - Profil | Út 29.12.2009 14:39:55

                                                                                                                    mascha >> neviem, nedokazem posudit mieru jeho ochoty pomoct. pisem vseobecne, aby som nikoho neurazil.
                                                                                                                    len mi to pride prehnane, vlacit to hned po MRKu. najma ked sa to nedozvieme z ineho podania, ako z toho jeho. a tak vlastne tlachame o nicom.
                                                                                                                    ale nazov tej otazky je fakt pod uroven, za tym si stojim.

                                                                                                                      NVenca888 - Profil | Út 29.12.2009 14:39:54

                                                                                                                      a propos, víte proč Bruce Willis nemohl hrát v Titanicu? Protože by všechny zachránil...

                                                                                                                        NVenca888 - Profil | Út 29.12.2009 14:39:22

                                                                                                                        Pvl >> pokud ten blbec bude organizaci škodit (a to nejenom v RS), tak je ta organizace vymění... to platí bezezbytku všude s jednou jedinou výjimkou a to je politika... :-)

                                                                                                                          NVenca888 - Profil | Út 29.12.2009 14:38:05

                                                                                                                          Kocháč >> jeden muj kamarád tam taky hrál v komparzu... sice nebyl nikde vidět, ale prej dostal příplatek za scénu ve sprchách...:-) pokud to teda byl tenhle film... ale nějakej s Willisem...

                                                                                                                            NPvl - Profil | Út 29.12.2009 14:37:19

                                                                                                                            Venca888 >> Já jen že jsi mluvil o náhradě blbců . Třeba si někdo zde, vezme inspiraci vyměnit blbce za neblbce :o§)