Nebyl čas a lidi sebrat vzorky z výpustí? To je úplně absurdní výmluva, říká Ivan Holoubek k práci ČIŽP na Bečvě

41 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NBacha San - Profil | Ne 25.4.2021 10:35:29

Danda05 >> Napíšu ti to jednoduše. Volič ODS, nebo ČSSD je člověk, který se špatně rozhodl. Měl špatný názor. Ne podle mě, ale podle mínění politických oponentů. Já v současné době nezatracuji voliče obou těchto stran, protože volby o něčem jsou. Jsou o tom, zda volené strany budou rozumně hospodařit s našimi prostředky.
U Babiše bylo předem dáno, že nebude. Proto jsou jeho voliči hlupáci, stejně jako KSČM a voliči Pirátů, u kterých se to teprve ukáže. U SPD se voliči tomu hlupáctví dost blíží :-)
Populistické vlády proto pokračují v postupné "debilizaci" národa, aby se jím lépe vládlo (kradlo). To je oficiální vědecké stanovisko.

    NFockeWulf - Profil | St 28.4.2021 21:40:34

    sindeji3 >> Bartoš je mezi něma světlá výjimka, manažer to zrovna nebyl, ale konzultant ITC. Ale škoda, že mezi nimi není 90% IB. Pak nych je volil, hodně principů je mi blízských, ale ty idealistické nápady a hlupácké představy - Ferjenčík třeba, tak to ne.

      Nnekut - Profil | St 2.6.2021 9:41:44

      Pánové, řekl bych, že to, že se v tomhle státě spousta lidí necítí dobře, je dáno tím, že lidi, co mají naučené řešit problémy typicky českou vychcaností, si neuvědomují, že už to je norma chování, takže platí jak ty mě, tak já tobě. Potom je nám z toho občas na blití nám všem.

        Nbjwir - Profil | Pá 28.5.2021 12:44:30

        zdevac >> Mhm...proto si nechávájí Wolfsburg,Embden,Lipsko,Graz a do toho staví v Bratislavě,Kvasinách atd...automobilky nepřemýšlí na rok dva ale na 10 - 20 dopředu..to by musel nastat jo průšvih aby se přesunula výroba jinam..Mě se líbí jak tady každý hlásá "montovna = malá přidaná hodnota" , to že škoda,continental,valeo má např.vývoj v čr nikdo nezmíní protože to málokdo ví..To co popisujete není problém..Problém je ten že spousta firem a dovolím si tvrdit je že je to dobrá polovina spíš víc,má nadnárodní matku..A jistě mi spousta z vás kteří v takové firmě pracovali dá za pravdu že centrální sklad je v německu..Fakturka se vystaví hezky za výrobní náklady do Německého závodu , tam to zaskladní nahodí si 20-50% navíc a bez práce generují přidanou hodnotu..no není to krásné?A druhou věcí je naše "pohodlnost" pokud jsou zde lidi ochotni pracovat za 20k hrubého a pak nadávají tak si nic jiného než takový plat nezaslouží...dokud se nenaučí člověk přijít a říct já se cením na 30k , 40k hrubého a ty mi je nechceš dát..tak sbohééééém...Firmy už zjistily že za 25k jim nepřijde nikdo "šikovný" a loajální..takže platy budou růst ale pouze do té doby než zase řekneme "nám to stačí"...tož asi tak.

          NBacha San - Profil | So 24.4.2021 22:34:32

          PYTLAKS >> Volič ANO je hlupák. Volil by tak i bez koblihy. A vůdce je hlupák, protože to neví. Je to jen obraz svých voličů :-)

            Nzdevac - Profil | Pá 28.5.2021 13:17:37

            bjwir >> Přesně - nechávají si svoje fabriky... a až nastane krize, tak které pak zavřou? Ty u nás, nebo ty jejich? Je to jednoduché - výrobu stáhnou domů. Kdyby nastal fakt nějaký průšvih, tak si Německo nechá svoje na svém území, ostatní automobilky totéž. A tady se zavře Škoda Auto a TPCA a můžeme se jít klouzat. Stačí se podívat na Mladu Boleslav, kde půlka pracuje ve Škodovce a druhá ve službách, které ale využívají hlavně zaměstnanci Škody. A to nemluvím o subdodavatelském řetězci. Dokud to funguje, je to fajn. Ale v případě krize to bude první, co se odepíše. Takže neřeším přidanou hodnotu, ale rizika ekonomiky, která je takto založena. Pilířem ekonomiky to klidně být může, jen by ta ekonomika měla mít těch pilířů více.

              Nzdevac - Profil | Čt 27.5.2021 14:57:27

              Bacha San >> Nejde o to, zda tam dělají rádi, nebo ne. To je něco úplně jiného. Problém je, že až se automobilka rozhodne odejít jinam, má celý region problém. Bude obrovské množství lidí bez práce a to ještě lidí bez kvalifikace, pro které není uplatnění. Takže jo, montovny jsou super, dá se tam vydělat, je to relativně jednoduché a rychlé to připravit... Problém je v riziku, protože stejnou montovnu může automobilka postavit za pět let o region dále a tobě zbydou oči pro pláč.

                NMjaška - Profil | Ne 2.5.2021 14:29:10

                zdevac >> Papír a internet snese všechno (tím rozhodně neříkám, že co jsi napsal není pravda).
                Pokud je ti 50 let, tak o socialismu víš a znáš pendrek, páč jsi ho moc intenzivně nezažil a jen kafráš.
                Tvoje švagrová bude podle všeho inteligentní, takoví lidé jsou vnímavější na okolí a tím i citlivější, takže někdy je těch otázek trochu víc ... což si jednodušší typ ani neuvědomí.
                Pokud žiješ spokojeně, je to tvoje věc, tvůj rozum - to je pak svoboda ... :-)
                A pokládat si otázku rozumu v padesáti ... kdo by to měl vědět lépe než ty, no né?
                A teď nějakou nedělní pohádku: třeba "čau lidi" ...

                  NBacha San - Profil | So 1.5.2021 20:12:10

                  Pumprdelník >> Pamatuji se, jak strana a vláda rozhodovala o tom, kdo je vzdělanec, kdo vědec a kdo idiot. A hlavně o tom, kdo jimi bude :-)
                  Však mám taky zkoušku z Marxismu-Leninismu na Karlově Univerzitě....pane bože!!!:-D

                    Ntomvec - Profil | So 1.5.2021 11:40:02

                    František Koukolík - ve vrcholné politice a managementu je vysoká koncentrace psychopatů.

                    https://magazin.aktualne.cz/uspesni-psychopati-dnes-maji-prilis-velke-pole-pusobnosti-ri/r~84656528aa0711e9b7740cc47ab5f122/

                      Nzdevac - Profil | So 1.5.2021 10:22:06

                      Pumprdelník >> Nemáš pravdu, trochu jsi to pomotal. Tím, že jsi nevolil, jsi umožnil, aby byli zvoleni ti, co tam jsou. Aby někdo vyhrál volby, potřebuji ne počet hlasů, ale procenta. Mlčíš-li, dal jsi hlas vítězi. Asi jako hlasování ve sněmovně, kdy část poslanců odejde. Nehlasovali pro, ale přijetí umožnili, zodpovědnost je tedy stejná. Jinými slovy - pokud opět vyhraje Babiš a ANO, může za to skupina těch, kteří volili ANO, společně s těmi, kteří nešli k volbám.

                        NBacha San - Profil | Čt 29.4.2021 15:04:58

                        bjwir >> Odpovím celkem jednoduše. Naše výplaty stojí za kulový. Zdanění je obrovské. Trpíme tady pracovní agentury, které sem lifrují ukáčka, Mongoly, Moldavany a Slováků je tady neúrekom. Ničí nám to platy, platíme náklady na státní správu, která se o ně stará, zasírají nám životní prostředí, řežou se kudlama a otravují mě při nakupování, páč jim stěží rozumím. Dále se stačí podívat, kolik přibylo státních úředníků, kolik máme různých politologů, pracovních skupin, znalců, neschopných soudců, neziskovek, výzkumných ústavů veřejného mínění atd, atd, atd.... A to všechno platí vláda z našich peněz. A Piráti to budou dělat taky tak. Jenom si vyberou jiný segment...možná :-)
                        Ale!!! To jsou všechno věci, které vycházejí z porušování zásad. Dole se píše o Haškovi. Ten se do politiky už nikdy neměl vrátit, kdyby se dodržovaly zásady. Hamáček řekl, že Hašek udělal chybu, uvědomil si to a nemůže ho přeci za chybu diskvalifikovat. Jenomže on neudělal chybu. On porušil zásadu. Za první republiky kdo udělal bankrot, si už neškrtl. Dokonce byl za to zbaven volebního práva, protože bankrot je krádež a tudíž porušení zásady, že se nekrade. Lidem zřejmě porušování zásad nevadí, když volí tak, jak volí.
                        Zásadou by taky mělo být to, že rodina je základ státu, a že rodina je máma, táta a děti. A co dnes všichni řešili ve sněmovně? Svatby LGBT. Jediní, kdo jsou jednotně proti, jsou KDU+SPD. Tak koho byste chtěli volit?
                        Ona ani ta Bečva sama o sobě není problém. Problém je opět porušení zásady, že podnikání v politice by mělo být tabu. Sama otrava je smutná věc, avšak stane se. Stát by ale měl udělat vše proto, aby se to rychle vyšetřilo, a zajistit, aby už se to nemohlo opakovat. A dělá to? A proč to nedělá? A co by s tím udělal Bartoš, kdyby byl na místě Babiše? Nedělám si iluze.

                          NBacha San - Profil | St 28.4.2021 21:02:22

                          Kubaa >> Protože když jsem byl já mladý, z dnešního hlediska jsem byl také hlupák :-) Jenže celý život jsem dělal všechno proto, abych tím hlupákem nebyl.
                          Ale vážně, je to proto, že piráti nemají zkušenosti. Ne zkušenosti s politikou, ale životní zkušenosti. A aby mohli přerozdělovat naše peníze, to bez zkušeností nejde. Měl jsem nutkání volit je už v minulosti, ale po zralé úvaze jsem to neudělal. Zatím nelituji. Navíc, když se jim to hodí, nejednají rovně. Nemohu se zbavit dojmu, že to dělají jaksi z plezíru.
                          Takže ti, kdo je budou volit a nevidí tuto "invaliditu", jsou hloupí, protože budou nutit ostatní dávat peníze těm, kdo je nebude umět využít v zájmu občanů.
                          Tak asi tak....ale rád bych se mýlil:-)

                            NMalab - Profil | St 28.4.2021 18:37:21

                            Burešovic voličům bude stačit když bureš osobně prohlásí, že ryby v Bečvě se prostě utopily.

                              NBacha San - Profil | So 24.4.2021 21:57:35

                              PYTLAKS >> Výsměch elity, kterou si ten občan dobrovolně zvolil.

                                NPYTLAKS - Profil | So 24.4.2021 19:00:54

                                Výsměch elity do ksichtu občanovi

                                  NBacha San - Profil | St 2.6.2021 5:44:53

                                  keltt >> Definici státu znám a přežvýkám ji i probuzen o půlnoci. Že stát nefunguje je tím, že nefungujeme my. Máme se moc dobře na to, abychom to od toho našeho státu vyžadovali.
                                  A ONI to moc dobře vědí. Jenom velmi naivní či doslova hloupý člověk si myslí, že nám stát bude sloužit, když se za to všichni nezasadíme. Stačí se začíst tady v debatách. Většina lidí nic společenského, potažmo spolkového, fyzicky neřeší, ale to nikomu nebrání si zanadávat a radit jak by to či ono mělo být.... Až na pár výjimek. A to se na první pohled pozná už třeba jenom podle pravopisu, což je spolu se slušností naprostý základ inteligence a objektivity.
                                  Není nic špatného udělat chybu, ale špatné je chybu nepřiznat a dokonce ji ještě obhajovat. A všimni si, kolik je tady "zákopových diskutérů" :-)
                                  Stát je jako auto. Bude sloužit jenom když se o něj budeme náležitě starat.

                                    NBacha San - Profil | Ne 30.5.2021 9:27:05

                                    Honza7 >> Já si myslím, a to bohužel, že k tématu už dávno není co říct. Shrnu-li to, tak Deza vytrávila Bečvu a Babišovi olizovači podrážek zametli vše, aby nic nepřekáželo říjnovým volbám a následně volbě prvního česko - čobolského polistopadového prezidenta.
                                    Smutné, ale pravdivé.
                                    Nicméně pro ty, co se pídí po maličkostech a uniká jim podstata problému, mám pouze lítost. A opět si pomohu citátem, tentokrát Jára Cimrman: "Jsou chvíle, kdy by se optimisté měli střílet." :-DDD

                                      Nkeltt - Profil | So 29.5.2021 23:04:09

                                      Honza7 >>Ani nechci vědět, jak inspekce ž. prostředí problém "řešila". Měl jsem tu "čest" tam zrovna být, hrozné psycho. Stát se postarat neumí, to mi ze všeho bohužel vyšlo ...😥

                                        NBacha San - Profil | Čt 20.5.2021 16:35:12

                                        milin >> Já to dělat nebudu, spíš by mě zajímalo, proč to tedy všichni ti montéři dělají??? A napiš sem název té montovny, kde za dvanáctky, víkendy a noční berou 20 litrů hrubého.
                                        A co bych jako měl pochopit?

                                          NResco009 - Profil | Čt 20.5.2021 16:12:34

                                          milin >> Je to o výběru...pokud mi to nevyhovuje, tak tam nepracuji. Fňukat umí každý. V dnešní době je práce na každém rohu. Celý svůj profesní život pracuji v logistice(z toho 6 let v automotive a 5 let v E-commerce) a momentálně je práce opravdu hodně. Automotive jde sice trochu do háje, to je pravda. Na druhou stranu je tam momentálně největší poptávka po THP pracovnících. Není týdne, kdy by mi někdo nevolal. Pokud někomu vadí víkendy, noční směny, 12 hodinové směny...dnes je ta prává chvíli, kdy je možnost ukázat svoje schopnosti a dovednosti a trochu si polepšit. Střední čechy, Plzeňsko, Praha, severní čechy, všichni všude nabírají lidi. Stačí se jen odprostit od té pohody a čisté hlavy na lince a praštit do toho. Uznávám, že většina subdodavatelů platí málo, ale dokud za to budou lidi pracovat, tak to tak prostě bude.
                                          Hlavně mi nepiš, že tam lidi pracovat musí, protože práci potřebují. Není to tak. Je to jen o tom, že vezmu první práci, kterou mi někdo nabídne a pak fňukám.
                                          Já se moc těším, až se VW rozhodne přestěhovat Škodovku, to bude velká sranda, až bude 30 tisíc lidí bez práce. Potom nebude práce.

                                            Nmilin - Profil | Čt 20.5.2021 14:45:29

                                            Bacha San >> Měl by sis dát tak měsíční brigádku v takové montovně. Dvanáctky, víkendy, noční za 20 hrubého. Možná bys pochopil.

                                              Nzdevac - Profil | Čt 20.5.2021 14:03:17

                                              Bacha San >> Myslím, že ostatní již odpověděli. A kromě toho nejde o výši mzdy, ale o přidanou hodnotu. A ta je, bez ohledu na mzdu, malá a lehce nahraditelná. Potřebuješ ideálně výzkum, výrobu a kvalifikované služby. Ne že do jedné haly svezou hotové výrobky, tady se smontují a zase jedou dál do světla. Když to funguje, je to super. Ale až se majitelé rozhodnou, že jsme drazí, haly během chvíle přestěhují do Rumunska nebo podobného státu, kde je prac síla levná a stát dá pobídky, a ČR zbudou jen oči pro pláč a nezaměstnaní. A bohužel nekvalifikvaní zaměstnaní, pro které bude práce a méně a méně, lze je často nahradit robotizací a automatizací.

                                                Ntomvec - Profil | Čt 20.5.2021 6:21:31

                                                Bacha San >> dělají tam třeba proto, protože v jejich regionu není jiná práce, práce tam nabízená odpovídá jejich (nízké) kvalifikaci? Holt všichni Češi nemůžou vynalézat lék proti rakovině, vysokovýkonné lasery a jedinečné nanomateriály. Ale i těch Čechů je v montovnách čím dál míň, nejsou lidi, odcházejí za lepším místem, nahrazují je agenturní pracovníci z Bulharska, Rumunska, Ukrajiny a jiných zemí, kteří pak v dané lokalitě zhoršují bezpečnostní situaci.

                                                  NBacha San - Profil | Ne 2.5.2021 18:08:51

                                                  zdevac >> Tak třeba už jenom to, že ekonomicky jsme předběhli Španělsko a v současné době jsme na úrovni Itálie. To by se za totáče asi nestalo. Vždyť si jenom vem, že se máš dobře, jak sám píšeš, nemusíš makat naplno, protože stát tě dotuje a stejně nadáváš na poměry :-)

                                                    NFockeWulf - Profil | Ne 2.5.2021 15:14:57

                                                    zdevac >> Jak jsem psal, kobliha, ztráta času, najednou máš firmu, předtím jsi chtěl zaměstnat a odbory, nemáš rád práci, ale máš firmu. Ruku z nočníku a budíček, tady nediskutuješ s chovanci z ústavu nebo na schůzi ANO.

                                                      NMjaška - Profil | Ne 2.5.2021 11:42:14

                                                      Bacha San >> Musím říct, že souhlasím a lépe bych to nenapsal. Mám v práci kolegu, chytrý člověk, má rozhled - ale stejně před lety toho babiše volil. Dal mu šanci, je vidět že je to silný protivník, protože má tým, který zná pravidla supermarketů - co dát na odiv, co skrýt, co dát na závěr ke kase. A lidi jsou lidi a chytnou se, ne všichni a ne hned, pak stačí nabízet dostatečně agresivně, cílit na skupiny. A stačí to.
                                                      Vést stát jako firmu - viděl jsem některé jeho firmy uvnitř, a bylo to trochu strašidelné - staré stroje na hranici životnosti, údržba zrušena.
                                                      Ministryně - facebooková slepice, která nasekala takový dluh, který už nikdy nesplatíme. V reálu asi strašně ošklivá ženská stejně jako ta obryně Stáňa, takže hezký nejsou a evidentně ani chytrý. Pouze s nákloností svému guru.
                                                      Atd. jdu obědvat, tak raději přestanu aby mně nezaskočilo ....

                                                        NBacha San - Profil | Ne 2.5.2021 11:13:55

                                                        zdevac >> No, je to jako co bylo dřív, jestli slepice, nebo vejce:-) Já to samozřejmě chápu, ne že ne. Čistě z politického hlediska máš pravdu, ale tato pravda neobsahuje řešení problému. Já mluvím o společenském problému, který, když se správně pojmenuje, řešení má. Tím problémem je nevzdělanost a lenost společnosti. Tento problém se stále prohlubuje, viz debilizace obyvatelstva z knihy F.Koukolíka Sociálně úspěšní psychopaté, ale je to vidět všude kolem a hlavně na sociálních sítích a webových stránkách.
                                                        Ano, máš pravdu v tom, že tyto lumpy zvolí někdo, kdo je buďto sám lump, a nebo věří předvolebním zvratkům později zvolených lumpů. Pak je ale velká skupina voličů, kteří nejsou lumpové a volí prostě nejmenší zlo, které se však k vládnutí nedostane a zůstane v opozici. Taková situace tady prostě je a dá se nazvat "potlačování všeho svobodného". Výpady na novináře, ČT, Rozhlas, menšiny, neziskovky, Kalouska...které jenom odvádějí pozornost od skutečných problémů, kterými jsou školství, justice a rodina.
                                                        Že Agrofert fixluje dotace není problém, je to důsledek hlupáctví mas. Těch mas, které se mají dobře, aniž k tomu nutně musí použít mozku. Těch mas, které nerozumí právnímu systému země, ve které žijí. Proč asi při rozvolňování dostal přednost fotbal před žáky? To není náhoda, čutálisti mohou trénovat a skauti nesmí ven a žáci do škol? Kde je svoboda vzdělání? Konec konců i samotná kvalita vzdělání je tristní, už to tu psal Pumprdelník, že málokdo bez webu vysvětlí význam slova floskule.
                                                        Když se na začátku devadesátých let říkalo, že musí vymřít generace, aby se to srovnalo, říkal jsem, že to budou tři generace a měl jsem pravdu, když bylo referendum o vstupu do EU, volil jsem proti a také jsem měl pravdu, když jsme vstupovali do NATO, nevěřil jsem, že nám to cokoliv přinese. A měl jsem pravdu?
                                                        Současná politika jsou chléb a hry a kdo by chtěl něco napravovat, musí mít jasnou vizi a musí získat hlasy všech rozumných a slušných. Současná politická garnitura nemá žádné vize, má jen různé pohledy na přerozdělování našich prostředků. Rozkvět země? Spokojenost občanů? Vymahatelnost práva? Efektivní školství? Ale kdepááák! Prachy a držet se u moci. Politik v zájmu svého vysezeného platu chce poroučet jiným a není schopen poručit sám sobě. Stačí se podívat na naše "poněkud přerostlé" ministryně :-)

                                                          NBacha San - Profil | So 1.5.2021 13:40:38

                                                          zdevac >> Tak zaprvé, mám pravdu, protože jsem psal o minulosti a v té se děti k dodržování zásad vychovávaly. Dá se o tom donekonečna číst. O současné výchově jsem psal něco jiného :-) Ale když se na to podívám z jiného úhlu, tak lidi se proti lži staví pořád. Nemyslím si, že všechny pouliční protesty byly a jsou "pro nic", nebo mnoho komentářů na sítích má hlavu a patu. Že se proti porušování zásad nebojuje víc, to jsem taky psal. Lidi se mají pořád dobře:-)
                                                          A ještě k tvé větě: "Každý systém, kde tři hlupáci mohou přehlasovat dva odborníky, je špatný, a nemůže vést k rozkvětu celé společnosti." Každé hlasování musí být podle nějakých pravidel či zákonů. A ty musí být nastaveny tak, aby hlupák nemohl přehlasovat chytrého, a když, tak aby to pokud možno neškodilo jiným.
                                                          Psal jsem to už mnohokrát, demokracie je, když dva vlci a jedna ovce hlasují, co bude k večeři a svoboda je, když té ovci dáš kvér. Ideál je něco mezi.

                                                            NBacha San - Profil | So 1.5.2021 12:09:05

                                                            zdevac >> Rodiče už takto vychovávají děti, učitelé už takto učí studenty a stát to podporuje, aby se mu lépe vládlo. A ještě něco, se základní, vrozenou, inteligencí se člověk rodí a během života už ji moc nezískává a záleží na rodině, co z té vrozené inteligence svého dítěte "vytříská". Je mnoho inteligentních sociopatů a na druhou stranu spousta méně inteligentních slušňáků :-)
                                                            Dodržování zásad není věcí inteligence, ale výchovy.

                                                              Nzdevac - Profil | So 1.5.2021 10:47:29

                                                              Bacha San >> Takhle to nefunguje - podmínkou dosažení úspěchu ve vysoké politice jsou určité povahové rysy, které se ale moc neslučují s normálním a poctivým životem. A obráceně, jsi-li slušný a poctivý, ve vysoké politice nemáš možnost se prosadit.

                                                                NBacha San - Profil | So 1.5.2021 10:40:07

                                                                Pumprdelník >> No dobrá, dobrá... :-) Dvě věci. Nebo tři :-) Zaprvé chytré a poctivé lidi máme, ale ještě nepřišla doba na nějaké zachraňování, protože lidi se mají jako prasata v žitě.
                                                                Zadruhé, pokud volíš, máš právo si stěžovat, pokud nevládnou ti, které jsi volil.
                                                                A zatřetí, co jsi udělal proto, aby ten nepořádek nevznikl?
                                                                To všechno je debata o rovnováze mezi demokracií a svobodou, protože bez svobody neexistuje demokracie a bez demokracie není svoboda. Všechno to je samozřejmě teorie a dá se o ní debatovat do nekonečna. Zeptám se tedy jinak.
                                                                Byl bys ochoten přidat se k těm chytrým a poctivým, kdyby bylo třeba zasáhnout? Byl bys ochotný vylézt ze své rybářské apolitické ulity a pomáhat s nápravou?

                                                                  NBacha San - Profil | Čt 29.4.2021 5:41:42

                                                                  sindeji3 >> Kdykoliv bych s ním mluvil či jednal, byl bych velice opatrný. Ač Pirát, je to těžký a nevypočitatelný solitér. Po jeho poslední návštěvě na Hradu bych řekl i bezzásadový, nebo bezskrupulózní. Ale hlavně nezkušený a bez pokory. Přitom Zeman to jasně ví a odkázal ho do jasných mezí tím, že mu nic neřekl.
                                                                  O tom celou dobu mluvím, o té nezkušenosti a nabubřelosti, kterou si Piráti nikdy nepřipustí. A budou tím škodit.

                                                                    NBacha San - Profil | Čt 29.4.2021 5:32:47

                                                                    Danda05 >> Vidíš, a jako v "správné" politické debadě překroutíš moji odpověď. Když něco napíšu, tak si sakra rozmyslím, co je obsahem, abych to nemusel brát zpět. A já jsem napsal, že je chápu, ale v současné době. To, co se dělo kdysi nehodnotím, protože v těch partajích dávno sedí jiní lidé.
                                                                    A co se těch peněz týče, tak je naprosto jasné, že socani budou prachy valit do sociální části rozpočtu a modří ptáci do státního systému. Ale oni to jasně neřeknou, je to třeba vyčíst z volebních programů, a k tomu už je třeba "myslet politicky", jak by řekl Troník. A to většina nedělá, protože to neumí. Volí podle toho, kdo má kolik dredů.
                                                                    Když socani napíšou, že udělají důchodovou reformu, tak to lidi, kromě podnikatelů, moc bolet nebude, ale když to napíše ódéeska, bude to bolet hlavně ty důchodce. Výsledek bude podobný, udržitelný rozpočet, ale různé vrstvy to bude bolet různě. To jen ve zkratce.
                                                                    Lopatě, která to probírá ve čtvrté cenové to bude stejně fuk. Bude nadávat na všechno a hodí to komukoliv, kdo jí poplácá po ramenou.
                                                                    Já tvrdím, že jestli se socani nedostanou do parlamentu, tak prostý lid zapláče.

                                                                      Nsindeji3 - Profil | St 28.4.2021 23:01:00

                                                                      FockeWulf >> No kolegové z práce se s IB znají velmi dobře, protože naše firma dělala zakázky a on byl na straně zákazníka, já vím jenom střípky. Já jsem se s Pirátama seznámil, když ještě nebyli známí kolem roku 2010, přišli mi hrozně cool, moderní, svobodomyslní, líbila se mi jejich kritika k tehdejšímu establishmentu, u spolužáků byli populární, že toto jsou ti reprezentatni našeho vidění světa, pak i na vejšce, ale postupně jak jsem tříbil svoje myšlenky, tak jsem zjistil, že to tak není, že jejich pohled mě nereprezentuje, aniž by se oni nějak moc změnili.

                                                                        Nsindeji3 - Profil | St 28.4.2021 13:48:58

                                                                        Bacha San >> slyšeli jsme slovo boží :)

                                                                          NBacha San - Profil | Ne 25.4.2021 10:55:50

                                                                          Polčis >> Bude volit podle svého nejlepšího vědomí a svědomí v současné době nejmenší zlo. A stranu si musí vybrat podle svého postavení ve společnosti. Ale co je hlavní, že když zjistí, že volil chybně, musí to nějak napravit. Nesmí si myslet, že když někdo VĚDOMĚ selže jednou, že to už neudělá podruhé. Z toho vyplývá, že mýlit se je lidské, ale lhát je nelidské :-)

                                                                            NDanda05 - Profil | So 24.4.2021 22:51:12

                                                                            Bacha San >> a co je volič ODS, nebo ČSSD?? A volič Ano fakt nejsem 🙂

                                                                              NBacha San - Profil | So 24.4.2021 15:16:51

                                                                              Je to jako za totáče, nebo za protektorátu. Všichni to vědí, ale nikdo to nesmí oficiálně říct :-)

                                                                                Nsven - Profil | So 24.4.2021 13:58:53

                                                                                sliver >> Kdyby to byl novičok, tak by byly ty rybky dneska stejně čiloučký jako ten ruskej vylízanec nebo britskej 007 s dcerou....-)

                                                                                  Nsliver - Profil | So 24.4.2021 13:09:45

                                                                                  dyť je to jasné přece. Bečvu otrávili novičokem, žádná Deza.