Mělnicko: Šestadvacet rybářů přišlo o povolení k lovu ryb

Autor diskuse: Heiko - Profil , 2.7.2015
64 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NPedro1 - Profil | Pá 3.7.2015 12:14:00

venybit >> Vy (kapraři jako Ty) to máte v tý makovici fakt vybraný.
Na jednu stranu chcete kapry co nejvíce chránit - vadí Vám důchoddce co si vezme dva násaďáky za den a na druhou stranu je chcete chytat 25 hodin denně na deset prutů.Co to je kurwa za blbost?

Co se týká zákazů vjezdů podél Labe,máš pocit že ty polní cesty spadají pod ŘSD?To jsi fakt tak blbej?
Nejsou to náhodou pole a louky které mají nějakého majitele?A tomu majiteli se nelíbí,že mu po jeho pozemku furt jezdí nějaký přiblblí rybáři co musí zajet autem až do vody.Stejně jako by se to nelíbilo Tobě.

Nejlíp uděláš,když už příští rok nezaplatíš příspěvky,nekoupíš povolenku a odtáhneš se svýma moudrama někam na soukromák,kde Ti hodný pan majitel dovolí chytat furt pryč.Zase bude u vody o jedno místo navíc pro normální a slušný rybáře co dodržují pravidla.

A s tím zahraničím jsi úplně mimo,stačí si tady přečíst pár článků.Třeba tenhle - viz. níže,chytání od úsvitu do soumraku,žádný chrápání u vody,....,jsou to bolševici Ti Slovinci,viď Ty smysluplnej argumente.

http://www.mrk.cz/clanek.php3?id=1448

    Nvenybit - Profil | Pá 3.7.2015 5:22:04

    Aa nesmysláci přišli vymáhat nesmyslnej zákon na buzerování rybářů. Hlavně že už má desetitisíce podpisů ,petice za chytání nonstop. Ale nikdo se tím , že se 50let rybářský zákon nezměnil a vůbec už není aktuální nezabívá.
    Až vymřou staří bolševici co něco hájej a vůbec nevědí ani proč,jen jim dělá radost že mohou na někoho ukázat prstem. Tak pak možná tento zhovadilej zákon,který nemá jediné logické opodstatnění zrušej.
    Jinak těch lidí je mě líto, dělá to každej kdo chce mít šanci na pěknou rybu. Dělají to tisíce rybářů a ničemu a nikomu to neubližilo. Hold si to ted pár z nás odnese za všechny.
    Je mě vás líto chlapi, ale naštěstí je celé rybářské právo tak děravé a plné nesmyslů, že do týdne můžete mít nové papíry od jiné organizace a uděláte je po internetu.
    At si páni porybný a policajti po pr.... Když je člověk zavolá na dědka co cpe do saku 5kaprů to pro jistotu ani nepřijedou . Ale buzerovat rybáře , aby na 4 h nesmyslně bezdůvodně vyndali pruty z vody to je užije.

      Nkakr - Profil | Pá 3.7.2015 8:15:43

      venybit >>
      Již osvícený panovník císař pán Franz Josef v prvním rybářském zákonu z roku 1885 stanovil doby lovu. Jistě i ty uznáš, že se o bolševika nejednalo.
      Peticí s desetitisíci podpisy,která nemá ani váhu papíru neb je pouze virtuální si můžeš maximálně vytřít zadní část těla nevyslovitelnou, jak říkával náš pan katecheta.
      Jen se divím, proč jsi členem takového zločinného spolku,který ti upírá šanci na pěknou rybu.........

        Narnošt - Profil | Ne 5.7.2015 22:10:11

        Cappyk >> Nulová tolerance byla myšlená tak,že pokud se někdo ožere jako dobytek a neví kde je a co dělá,měl by přijít o papíry úplně stejně,jako by chytal na pět prutů najednou.
        Jedno pivko a doutníček nikoho nezabijou,ale bohužel jsou tací,který nemají záklopku a to je pak průser... :((

          Nsven - Profil | So 4.7.2015 13:45:00

          Sisi 05 >> nedodržování pravidel, není žádný důvod k chlubení...
          Rozhodně to nesvědčí o žádném hrdinství, tím méně o odboji proti minulému režimu...
          Spíš to vypovídá o "důvěryhodnosti" a čestnosti osoby, která se k něčemu dobrovolně a písemně zaváže a svůj závazek není schopna dodržet....
          Jinak Tě můžu ubezpečit, že v době o které píšeš, nikoho ani nenapadlo strašit přes noc na rybách.
          To je výmysl dnešního kaproprůmyslu a zmasírovaných lidiček, kteří tomu podlehli...

            Nbjwir - Profil | Pá 3.7.2015 20:23:24

            Jako kaprařovi se mi nelíbí přerušení lovu na čtyři hoďky,na druhou stranu nemám problém s dodržováním tohoto pravidla - ale myslím si že toto pravidlo je přežitek . Tahle rádoby akce kde se sebraly noty za porušení doby je na nic...daleko horší jsou dle mého lidi kteří chodí na ryby a mají nahozeny 4 pruty , v saku 10 ryb nad rámec. To mi přijde jako daleko větší prů..r než to že má někdo nahozeno přes noc a chce chytit velkého kapra....
            Z vlastní zkušenosti vím že s těmito lidmi je to hodně špatné , když jsem viděl jak postarší pán rve do vezírku druhého kapra cca 45-50 a odejde cca za 30min je zpět jako by se nechumelilo veme další párek kaprů a na dotaz zda by nechtěl dodržovat RŘ mi odpoví že je mi do toho hov.o tak se člověku vaří krev...bohužel RS je bezmocná když jsem zavolal známému pán měl vše v pořádku ve vezírku zapsané 2 kapry , pomalu balil . Situace se během mé 4 denní návštěvy u vody opakovala ještě jednou...Nakonec jsem dostal akorát echo že ho dostali jak akorát odjíždí od vody a neměl zapsány úlovky tak jsem měl takový dobrý pocit...Bohužel překvapení bylo nemilé když jsem ho tam viděl za 2 měsíce znovu :(

            Takovýmto lidem by se podle mě neměli vůbec vracet noty...

              NParanoidní Schizofre - Profil | Pá 3.7.2015 6:54:39

              Krásná práce,
              gratulace všem ůčastněným, zvláště pak potrestaným za nádherný sportovní výkon, dle současných mediálně podoprovaných moderních trendů....
              Už bylo na čase sankcionalizovat tento řád nerespektující póvl, jen tak dál třeba každou noc, až do doby, kdy bude dodržování doby lovu zcela běžnou samozřejmostí....
              Apropo : jestli se ti nelíbí pravidla, jež si se dobrovolně zavázal dodržovat členstvím ve zvazu, vystup....

              Petrův zdar !!!

                Narnošt - Profil | Pá 3.7.2015 0:58:00

                No jo,no...i blbý zákon je pořád zákon...To riziko je na každém,kdo se pro lov přes čáru rozhodne. Jeho volba = jeho noty...

                  Nsven - Profil | Út 7.7.2015 13:46:39

                  A jak to vidí naší přátelé sportovci, z kolébky civilizace za velkou louží ?
                  Sice se drží moderních trendů ale absenci podložky a kliniku, bych jim tedy vytknul..

                  https://www.youtube.com/watch?v=iFHa5GVhyXo

                    Nrapalla - Profil | Po 6.7.2015 21:23:59

                    Ona ta dnešní mládež těch sportovních odvětví vymýšlí víc a víc. Jedním z oblíbených sportů - kdo dýl vydrží v mamahotelu, možná i v tom se odráží ta mentalita. Proč bych tahal domů kámoše na večeři, když máti či fotr, zkrátka fosils, koupili kotlety a já se nažeru zadarmo a ještě si dotáhnu na kolej. Vždyť i tu povolenku mi zaplatí, aspoň dělám nějakej sport, můžou bejt rádi.:-))

                      NBaltaz - Profil | Ne 5.7.2015 22:43:36

                      ty co to tady na mělnicku znaj tak co pískovna baraba? tam by se nemělo kempovat a co se tam děje je mazec karavany celej rok, bordel . ale k těm co chytali celou noc a sebrali jim noty, tohle cajti dovedou, ale ja se začne střílet tak zdrhaj, tento stát je jen teror od všech možnejch úřadů, policajtů a jinejch hovad, projel jsem jsem kus světa ale kontroly všeho druhu u nás jasně vedou, šikanovat normální lidi to jo, ale jakmile je to nějakej vyšší soudruh tak ticho po pěšině, ty co jim papíry vzali, měli smůlu, protože většina místních o kontrole věděla dopředu, jinak by tam bylo i pár členů RS
                      jo jen pro info, ryby už dva roky nechytám, aby někdo neměl pocit, že jsem byl mezi postiženejma

                        NDenny - Profil | Ne 5.7.2015 1:50:50

                        MAXXSKATER >> Ja bych nonstop klidne povolil I celoplosne,ale k tomu bych zavedl tak prisna opatreni,ze by vetsina takovy lov ani nevyuzivala.Kdyz to funguje v jinych statech Evropy,doma by to urcite slo take,ale napr.minimalni pokuta 50 tisic bez nejake komise,ale automaticky,zabaveni veskereho rybarskeho vercajku a odebrani povolenky na nekolik let.No a pytlactvi bych postihoval nekompromisne ,treba jako Slovaci.Ono totiz v cizine dostat pokutu nekolik set az tisic euro neni nic zvlastniho.Rybare by to donutilo dodrzovat co je dane a chovat se u vody slusne a nedelat bordel.

                          Nnofish - Profil | So 4.7.2015 19:25:05

                          Sisi 05 >> ono to bude asi tím, že "stejně se to nedodržuje" je právě důvod, proč nic nepovolovat. Nebo v našem státě, malém, českém, povolíme vše, co se stejně nedodržuje? To je na hlavu.

                            Nantony - Profil | Pá 3.7.2015 6:34:32

                            Jednoho už máme, ještě těch pětadvacet...

                              NDenny - Profil | St 8.7.2015 2:15:31

                              unudle >> Ty jsi byl nekdy v Americe,ze vis o tom,ze tady kazdej druhej ma psychologa,ze by neprezil do druheho dne, nebo,ze nemuzes vynadat cernochovi.Prosim te, zapomen na hloupou propagandu,ja ve statech ziju 15 roku a vim jak to tady chodi.Never blabolum,ktere ti nekdo rekne nebo si je prectes.Tady je doctor tak drahej,ze si psychologa dovoli malokdo a ne nadarmo se rika,ze nejdrazsi hotel v Americe je nemocnice.Tady totiz pojisteni funguje jinak nez v Cechach,tady je vzdy spoloucast,pokud nejsi tak bohaty,ze mas sveho osobniho lekare.Opravdu,tohle tady tak neni stejne jako tady neni to,ze by clovek nemohl vynadat cernochovi,samozreme,ze muze,kdyz je duvod.Ten rasismus a diskriminace je o tom,ze ho zneuzivaji a mnohym z nich se moc delat nechce.Nepripomina ti to nahodou neco? :-)) Ja jen doufam,ze nejses take zastancem toho,ze rybarina je sport,kdyz jsi dal slovo sportovni do uvozovek.
                              Lov ryb lukem neni rybarina a pokud to nekdo tvrdi,tak je hlupak,je to lov ryb,ktery s rybarinou nema spolecneho nic,krome toho,co se lovi.Ja to moc rad nemam,ale take to neodsuzuju,kdyz tak lovi nekdo,kdo ten luk opravdu ovlada a ryba se nasledovne hned usmrti.
                              Co se tyka tech jatek,nevim,jak te to ted,ale videl jsem tam opravdu poranena zvirata,ktera trpela, nebylo me z toho dobre a udelal jsem si tam par nepratel,protoze jsem nemlcel.

                                NDenny - Profil | Út 7.7.2015 16:55:35

                                unudle >> Proc myslis ze je to mindrak? Zucastnil jsem se toho jako pozorovatel a je to uplne normalni lov,ktery konci zabitim ryby.Ti lide netrpi zadnymi mindraky,snad jen je stve to,ze tady je ten kapr misty tak premnozenej,ze se nevi co s tim.
                                Nedelejte z kapra modlu,je to jen tvor,ktery se da lovit a urcite je mnohem min inteligetnejsi nez treba prase a pochybuju,ze nekde pises,ze lidi trpi mindrakama,ze je zabiji a konzumuji.Pokud nemas predstavu,jak to vypada na jatkach,zeptej se,ja tam byl nekolikrat a to co jsem videl nebylo moc hezke.
                                Chce to trosku soudnosti..

                                  Nsven - Profil | Ne 5.7.2015 22:52:33

                                  arnošt >> namazat dehtem, vyválet v peří, nakopat anus a pak hnát bejkovcem od vody....dneska má papíry fakt každej vandrák...

                                    Narnošt - Profil | Ne 5.7.2015 0:25:40

                                    Emocuc >> Ryba musí být ostražitá pořád,takový sumec,vydra nebo velká štika se na nějakou dobu lovu vykašle.
                                    Co se alkoholu týče,to je holt problém,když si někdo plete rybolov s posezením v knajpě.Pokud je někdo na rybách ožralej a má nahozeno,měl by okamžitě přijít o papíry,protože samozřejmě není schopen bezprostředně manipulovat s pruty...Jako prakticky abstinent to nechápu a měl bych k tomu nulovou toleranci.Ovšem pokud se někdo pojede na ryby ožrat,ožere se klidně v pravé poledne,bez ohledu na nějakou dobu lovu.Bohužel... :-(

                                      Nsven - Profil | So 4.7.2015 19:33:40

                                      Sisi 05 >> Plošný nonstop ani náhodou... Co se pak u vody děje, se ukázalo na několika úsecích, kde to bylo přechodně povoleno....
                                      Tak se s tím už smiř a tady to podepiš....-) http://www.petice24.com/signatures/proti_snaham_o_z​rueni_denni_doby_lovu_a_zavedeni_plone_k-70/

                                        NPetr64 - Profil | So 4.7.2015 14:40:10

                                        Sisi 05 >> Z toho vyplývá,že pravidla budeš dodržovat jedině v případě,že žádný nebudou.To by byl kurvakrok dopředu.
                                        Připomíná mi to konec vtipu,kdy manželka má pro manžela taky pravidlo ""A tady se bude každej den šukat,ať seš doma,nebo nejseš"".

                                          NRadunak - Profil | So 4.7.2015 14:01:49

                                          Sisi 05 >> kompenzace pytláctvi pouštěním ryb? Tak to jó. To ti jako polehčující okolnost RS dozajista uzná ;))).

                                            Nunudle - Profil | So 4.7.2015 13:51:57

                                            Sisi 05 >> Chytání nonstop a pouštění všech ryb, to má bejt jako ten krok dopředu? To jsi mně teda pobavil:-))))

                                              Nnofish - Profil | So 4.7.2015 13:10:48

                                              Sisi 05 >> Jo, to je jako bych napsal, že jezdím do jednosměrky v protisměru, auta jedoucí proti pouštím, nevyhazuji odpadky z okna a nikoho jsem ještě nepřejel... taky je to ok, tedy...
                                              Prvním krokem v před by mohlo být třeba to že se rybáři vzpamatují a začnou dodržovat VŠECHNA pravidla.

                                                Nkakr - Profil | So 4.7.2015 12:30:06

                                                Lubvac >>
                                                Proč by měl pouštět rybu jejímž přisvojením neporušuje zákon. Řeči ,že ji měřil až míru dosáhla jsou převzaty z agentury JPP??
                                                Nebo jsi je přeměřoval? Pokud ne tak se jedná o ryzí blábol.
                                                Ale diskuze je o porušování zákona (vyhlášky) ne o tom kolik ryb si kdo přisvojí.

                                                  NPedro1 - Profil | So 4.7.2015 12:25:15

                                                  Lubvac >> A prodejem těch ryb si vydělají milióny.
                                                  Víš třeba to,ze Babis takhle začínal?


                                                  Hele schválně se Te zeptám,kdo myslíš ze odvážel a odváží velké kapry ze svazovek na soukromaky?A víš co se stane až bude všude nonstop?
                                                  Schválně jestli to uhadnes.
                                                  A ještě jedna otázka,k čemu slouží nasazený kapř?

                                                    Nunudle - Profil | So 4.7.2015 12:07:00

                                                    Strašně se mi líbí jak každej ví, že si důchodci tahaj domů pytel kaprů, nejlépe podmírových. Kolik jich vyhmátli při tý kontrole? ŽÁDNÝHO. Všechno za nedodržení doby lovu, nebo bez papírů. Opodstatnění doby lovu mně nezajímá, zkrátka je to tak a má se dodržovat.

                                                      Nkakr - Profil | So 4.7.2015 11:03:45

                                                      Je kouzelné číst, jak je potřeba zpřísnit kontroly, zavést profi RS a když RS posbírá dacanům co nedodržují zákon povolenky je oheň na střeše.
                                                      Za vše mohou masaři důchodci.........

                                                        NGoce - Profil | So 4.7.2015 9:59:14

                                                        Pedro1 >> Klidne budu spat s nahozenyma prutama. Nevim, jestli je to nekde zakazane. Nikdo Ti nedokaze, ze jsi spal. A myslim si, ze ten nonstop by nebyl jen pro ty co budou chytat vic jak 24 hodin v kuse ale i pro ty, co jsou treba pres den v praci do vecera, nebo pro Ty, co nechteji v takovyhlech vedrech sedet u vody pres den. Nebo maji radi nocni lov ryb. Nebo pres den jim sedi na fleku ten masarskej duchodce. Proste je toho hodne proc by to nebylo na skodu udelat. Tady Ti odpovidam ja, zastance neomezene doby lovu. Ja budu spat pres den a vecer pujdu na kapry, uhore, candaty... Treba, nebo jaj jsem psal, klidne si usnu na rybach, ten pipak Te probere. Nekdy je kaprar ktery spi u prutu driv, nez duchodci a ostatni drbari, ktery si jdou pokecat ke kolegovi o rakosi dal.

                                                          NPedro1 - Profil | So 4.7.2015 9:41:35

                                                          To jsou slinty.Zlí důchodci co vrazdej nasadaky a hodní kaprari s bivakem a grilem.
                                                          To je fakt peklo.

                                                          Když teda tak chcete ten nonstop,kdy budete spát?

                                                          Předem všem děkuji za odpověď.

                                                            NGoce - Profil | Pá 3.7.2015 23:32:42

                                                            Jishik >> Priplacet si za vic hodin chytani je nejvetsi de*ilita, co jsem tu cetl. To se na me nezlob, ale tim nic nevyresis vubec. By moc lidi nekoupilo. Cim min se vymasaruje, tim min se investuje do zarybneni a pak se muze investovat do RS. Kaprar v mladsim veku v bivaku za celou noc, udela min skody jak na prirode, tak rybach, nez Duchodce a stara skola dopoledne. A klidne me sezerte, ale ja to vidim ze sve zkusenosti a vidim to hlavne ve vezirkach. Kaprar za tri dny nonstop udela mene skody nez duchodce ktery bude chodit denne s dvouma kaprama domu po dobu tri dnu. Tak to vidim ja.

                                                              NGoce - Profil | Pá 3.7.2015 22:05:27

                                                              Lov nonstop a jeden kapr tydne. Ryba se ma jist jednou tydne. Nebo spis staci jist ryba jednou tydne. A ten lov by se mel udelat 24 hodin. Ja, ktery jsem zavisly na odvozu, tak nemuzu u jezdit dalky, pac aby pro me nekdo furt jezdil... Nebo, jestli muzu spat v bivaku na lehatku, vecer si ugrilovat maso, tak ty pruty na ty 4 hodky klidne vyndam, ale at me nikdy neomezuji bivakovanim. Chce to mladsi lidi na svaz. Jen muj nazor. Vim, ze privlacit 24 hodin denne je narocnejsi nez sedet u prutu s pipakama, proto nazory, ze 24 hodin je hloupost si myslim, ze maji jen, co maji cas chytat pres den, maji auto a jeste nedelaji kaprarinu. Dobu hajeni beru. A radsi uvidim bivakare na jednom miste tyden nez masare od 8 do 10 pac ma za chvili nachytano. A druhy den znova.... No stejne tady s tim nic neudelame. Zase se to tu bude jen hadat a to zbytecne.

                                                                NEnrico412 - Profil | Pá 3.7.2015 13:14:27

                                                                povolit lov nonstop je blbost,to by tam bylo moc rybářů,takhle tám sedím sám

                                                                  NPiškothonza - Profil | Pá 3.7.2015 12:26:14

                                                                  Pedro1 >> proč urážíš kapraře...))když jedu podél Labe,je tam kaprařů minimálně...hodně feedrařů,sumcařů a masařek s lešením,co jim je úplně jedno co chytaj,hlavně,že u toho chlastaj....si pomatený...o)))

                                                                    NRastislaf - Profil | Pá 3.7.2015 8:34:33

                                                                    Taky jsem tam o ně přišel =) Toto omezení je dle mého zbytečné, ale nyní to již dodržovat budu, páč mi bylo slíbeno, že když to přijde na MO znovu, dají mi větší vix.... Chápu že jsem porušil pravidla a přišel trest, byla to jen otázka času, kdy mě chytí při činu =D Horší to bude až přijde podzim a doba lovu se ještě zkrátí.

                                                                    Z těch příspěvků níže je vidět, jakou máte radost z toho, že to těm lidem posbírali. Myslím si, že se u vody dějí horší věci než chytání nonstop (bohužel), ale tohle jsou ty věčné žabo-myší války, vláčkaří přejí kaprařům aby ty noty vzali ideálně všem a oni měli volné břehy atd. Chytám skoro všemi lovnými technikami a toto mi přide trošku ujeté, ale proti gustu žádný dišputát....


                                                                      NDanda05 - Profil | Pá 3.7.2015 7:50:54

                                                                      Zdar všem,
                                                                      tak já nevím na co si chtějí ti rybáři stěžovat.. Prostě jsou nějaké pravidla tak se mají dodržovat. Taky bych některá pravidla měnil, ale prostě dokud platí tak je dodržuju. Co to jako je za výmluvu, že to pravidlo je blbost tak ho nedodržuju ... takže jednoduchý, chytám přes noc tak musím ale taky něst následky a ne pak brečet jakej jsem chudák..
                                                                      Tak tohle je podobný jak situace na silnicích, tam taky lidi nebaví dodržovat předpisy a ještě jsou dotčený že by jako s jejich luxusníma autama měli jezdit v obci jen padesátkou. Je zajímavý že u nás na to kašle, ale jen čecháček vyjede třeba do Rakouska tak tam jede radši pomaleji, hlavně aby něco neporušil..
                                                                      Ale berte to jako můj názor.
                                                                      Zdar

                                                                        NFilip Štefek - Profil | Čt 2.7.2015 21:41:06

                                                                        Tak by to mělo být, jsem pro takové kontroly.

                                                                          Nsven - Profil | Út 7.7.2015 19:14:25

                                                                          Petr64 >> na košer jatkách to probíhá opravdu košér...
                                                                          https://www.stream.cz/uservideo-758506/760388-koser​-jatka

                                                                          Podobně to na halal jatkách, probíhá halal
                                                                          http://tn.nova.cz/clanek/skryta-kamera-brity-sokova​la-brutalita-halal-jatek.html

                                                                          A pokud to někdo neví, tak tato obojí jatka fungují i u nás... Legálně, se souhlasem našeho státu ....

                                                                            NMrknato - Profil | Út 7.7.2015 17:06:39

                                                                            sven >> Za tmy žádného černého rybáře nemůžeš identifikovat! Leda by jsi mu posvítil baterkou do tváře, ale to už je znak rasizmu, bacha na to! Tak nějak zapomínáme, ža každé etnikum, menšina, zájmová skupina, nás může obohatit........, tak se tomu nebraňme.)))))))

                                                                              Nsven - Profil | Út 7.7.2015 14:00:53

                                                                              unudle >> přivedl jsi mě na myšlenku, že jsem vlastně nikdy nezaregistroval žádného, černého rybáře "sportovce"....
                                                                              Žeby to zabíjení pro radost, bylo výsadou jen bílých tváří ???

                                                                                NBacha - Profil | Út 7.7.2015 12:46:55

                                                                                Denny >>Rybář je člověk živíci se lovem a prodejem ryb. Tato činnost je označována jako rybolov. Základními rybářskými pomůckami při chytání ryb jsou pruty, sítě, vrše, případně harpuny. Sportovní rybáři jsou ti, jenž tuto činnost provádějí coby svoje hobby, někteří z nich se věnují též zvláštnímu sportovnímu odvětví známého pod pojmem rybolovný sport, respektive rybolovná technika. Tolik Wikipedie:-)))
                                                                                To se stává, když dojdou argumenty. Někdo se omluví (málokdo), jiný vulgarizuje či uteče.

                                                                                  NLosPafkos - Profil | Po 6.7.2015 20:27:50

                                                                                  Mrknato >> Dle názoru těch mláďat u vody ti bude v důchodu sportovní právo odepřeno,hold si to živení odsedíš někde na vrátnici :-)

                                                                                    NMrknato - Profil | Po 6.7.2015 20:12:14

                                                                                    Goce >> To, že chytáš na háček a ne do sítí, vrší, šňůr je dáno tradicí a udržitelností rybolovu v revírech. Stejně tak i myslivci v revírech loví jen určitými druhy zbraní a neloví granáty a kulometem. Rozhodně ale omezení a tradice není něco "sportovního".....
                                                                                    Já se v penzi rybolovem (dle tebe "sportovním") hodlám živit, nebo mi to zakážeš?

                                                                                      NBláža - Profil | Po 6.7.2015 18:41:55

                                                                                      Goce >> Jistě a tak taky vznikl, jen to museli dříve odlišit od komerčního lovu ryb na prodej.

                                                                                      Šachy jsou taky sport, a vůbec se tam nesportuje, je to jen pod co se to zařadí. Žádný sport v tom ani nehledej. Při některých způsobech sice vydáváš nějakou energii, ale sportem bych to nenazval. To je můj názor, a nejsem myslím osamocen.

                                                                                      Když se ti to nelíbí, je to tvůj problém. Já chodím k vodě relaxovat, i když se asi při vláčce zapotím víc jak ty při kaprařině tak sportem bych to nikdy nenazval.

                                                                                        NBláža - Profil | Po 6.7.2015 18:20:42

                                                                                        Goce >> Sportovní rybolov provozují maximálně závodníci.

                                                                                        Vše ostatní je jen rybolov. Nevím co je na tom nejasného. Navíc závodníci nejsou něco, co by se mělo v normálním lovu byť jen napodobovat.

                                                                                          NBacha - Profil | Po 6.7.2015 16:11:35

                                                                                          LosPafkos >> Baltaz má v mnohém pravdu. Naše státní orgány jsou vesměs zbabělé, a proto to tady tak vypadá. Mám projeto dost ze světa na to, abych mohl posoudit profesionalitu venku a tady. V sobotu jsem se vracel z Rakouska a co se děje u nás na dálnici po přejetí hranic je naprostý chaos a dopravka pouze na jednom příjezdu znuděně buzerovala našince. To samé je o rybách či třeba přiměřené obraně. A svět neni ani pravej ani levej, je všude za hranicemi Česka.
                                                                                          No, a noty by se měly sbírat i za jiné prohřešky, ale to tady už zaznělo.
                                                                                          Všechny ty špinavosti se dějí jen a jen proto, že orgány nemají naprosto žádnou prestiž a úctu.

                                                                                            NBaltaz - Profil | Po 6.7.2015 9:49:57

                                                                                            LosPafkos >> Kulový, nikde se mi nestalo, aby mě za týden, 4 x bezdůvodně kontrolovala policie, by mě zajímalo, kde jsi se s tím setkal, jedině že jsi příslušník a kontroluješ na cestách sám sebe, mám projeto autem a na motorce, německo, rakousko, itálii, švýcarsko, chorvatsko, francii, polsko, slovinsko, maďarsko, slovensko, holandsko a belgii a jediný kde mě stavěli bylo chorvatsko a to jsem jel o 30 km rychlejš před obcí, jinak absolutně v klidu, to jsou jenom cajti a jaký máš zkušenosti z úřadama v cizině asi nulový. Tak nemel ty!

                                                                                              NLosPafkos - Profil | Ne 5.7.2015 23:20:57

                                                                                              Baltaz >> já myslím,že jsi byl leda tak Chorvatsku.Ve světě jsou běžné bezdůvodné osobní prohlídky,bezdůvodné zabavování osobních věcí,bezdůvodné zadržení klidně na pár dní.Tak tu nemel o nějaké policejní šikaně v ČR.

                                                                                                NMrknato - Profil | Ne 5.7.2015 19:17:09

                                                                                                Denny >> Výstupem z červnového jednání Rady ČRS je to, že Rada ČRS rozhodla o zavedení plošné lovné míry lipana 40cm a o ceně CS povolenky....... Pro neznalé, BP určují uživatelé, tedy ÚS a konference ještě nebyla a cena CS povolenky je dána mechanismem uvedeným ve statutu CS rybolovu.
                                                                                                Kam se hrabou pytláci! Největším "pytlákem a porušovatelem legislativy" je sama Rada ČRS. Kdo postihne ji????????? Tohle by si bolševik nikdy netroufl, i když dělal jiné prasárny.

                                                                                                  NDenny - Profil | Ne 5.7.2015 18:47:28

                                                                                                  Mrknato >> Mas pravdu a s tim,co jsi napsal musim souhlasit.Prebrala se cela rada veci,ale ty,ktere sahnou na penize ruznym podnikavcum nebo tem,kteri si zahrivaji teplou zidli a vi,ze pri stavajicim stavu nemusi nic moc delat a plati je stat.To samozrejme neprojde nebo v takove podobe,ze je to paskvil,ktery nikomu nepomuze a ani neuskodi.Pritom,je cela rada modelu,ktere by se naprosto bezproblemove dali prevzit a aplikovat v Cechach tak,aby to te rybarie pomohlo.Co se tyka dodrzovani a postihu,nemusi se koukat za more,staci nakoukout k sousedum,Italie,Spanelsko.Slovensko,Polsko nebo Nemecko.Jenze to by se svaz(mimochodem,nejsem jeho odpurce,ale nesouhlasim s tim,jak co dela) musel chovat uplne jinak.

                                                                                                    NPiškothonza - Profil | So 4.7.2015 21:56:25

                                                                                                    samej Kája Mařík tady....tak to jdu vyndat vo dvě hodiny dřív,at mám taky svatozář.......o)))) stejně sem na šrot......

                                                                                                      NMAXXSKATER - Profil | So 4.7.2015 21:19:25

                                                                                                      Sisi 05 >> Dokud se český rybář nenaučí slušnému chování, tak tohle prostě povolit nelze. Asi 4 nebo 5 let zpět jsem byl párkrát na úseku, kde povolili lov non stop a to, co se tam dělo, už zažít nechci. x)

                                                                                                        NSisi 05 - Profil | So 4.7.2015 19:22:38

                                                                                                        Nechápu tu reakci,chtěl jsem jenom říct,že nonstop už by měli povolit. Už je to na spadnutí. Stejně se to nedodržuje.

                                                                                                          Nyndra - Profil | So 4.7.2015 18:38:19

                                                                                                          Pokud jdu na sumce a budu mezi 24,00 a 04,00 mít sundané pruty,tak jsem tam u vody vlastně na houno.........a to jen kvůli tomu,že před pár lety čtyřiadvacítku na sumce zku.vili exoti,co si tam vyvěsili i kapráky. Pak ten zákaz naštve ještě víc,když víme kvůli komu se tak stalo. :-(

                                                                                                            NRadunak - Profil | So 4.7.2015 12:17:40

                                                                                                            unudle >> Prostě jedeš přes čáru,odevzdej noty. Jednou to tak je a každý,kdo koupil papíry a zaplatil členství s tím souhlasil. Pak už může doma bezpapirak akorát mlátit hlavou o stůl,že nemá noty. A může to být pro někoho sebeblbejsi ta doba lovu. Ale jednou je to černé na bílém a tím to hasne. A nejsou to jen kapřobijci,důchodci atd..... Vyřízeno.

                                                                                                              NLubvac - Profil | So 4.7.2015 11:54:10

                                                                                                              kakr >> Ja jsem mladej kluk tak sem mel zatim smulu, protoze jsem jeste nevidel mistniho duchodce kterej by pustil mirovou rybu. Spis ji radej nekolikrat meril az miru dosahla ( myslim ty co jsou minus cca do 5 cm pod mirou)

                                                                                                                Nnofish - Profil | So 4.7.2015 11:39:36

                                                                                                                Pedro1 >> spánek? Taky fajn koníček, finančně nenáročný :-)

                                                                                                                  NPedro1 - Profil | So 4.7.2015 11:38:16

                                                                                                                  kakr >> Masari důchodci s babetou a velkým mrazakem.

                                                                                                                    Nsven - Profil | So 4.7.2015 11:35:35

                                                                                                                    nofish >> Když má místo velkého mozku nasypáno koulís a místo malého nasráno, těžko očekávat komplikovanější, myšlenkové pochody...:-)

                                                                                                                      Narnošt - Profil | Pá 3.7.2015 22:53:29

                                                                                                                      Piškothonza >> Přesně tak,ve dvě v noci číhá na kapra jenom blázen,který buď nemůže spát,anebo chce hlavně fotku velkýho svazokapra...
                                                                                                                      Každopádně masař jako takovej to nebude,protože noční lov chce i trochu toho nepohodlí a sebezapření.

                                                                                                                        Narnošt - Profil | Pá 3.7.2015 22:25:05

                                                                                                                        Filip Štefek >> Můj názor je,že tohle se jen tak nezmění,možná za 50 let,ale borec co si chce odnést domů 10 ryb denně si je odnese sice stejně,ale přes den.Přes noc by v drtivý většině chytali právě ty nadšenci a ,,pacienti" co jim jde o velkou rybu.
                                                                                                                        Pokud mi půjde o dva kapry domů okolo 50ti,nebudu nikde jako blázen vylehávat po nocích,ale půjdu si je chytit přes den...

                                                                                                                          Narnošt - Profil | Pá 3.7.2015 21:58:59

                                                                                                                          Ovšem po celou dobu téhle diskuse ještě nikdo smysluplně neobjasnil,k čemu ty denní doby lovu vlastně jsou dobré.Ono to ani smysluplně vysvětlit nejde,protože řeči jak si ryby oddychnou od rybářského tlaku jsou k smíchu...ryba nic takového nevnímá.
                                                                                                                          Ostatní pravidla beru,mají vždy nějaký význam,jen tohle se mi zdá prostě naprosto mimo.

                                                                                                                            NPiškothonza - Profil | Pá 3.7.2015 13:37:14

                                                                                                                            Tom 2 >> ....až tady budu číst,že RS provedla rozsáhlou utajenou kontrolu v místech,jako naše velký přehrady i jiné řeky,kde mají místní obyvatelé a chataři pruty ve vodě bez dozoru nonstop,kde se jedou dravci od jara,kde se bere všechno,co se do rána voběsí a tak bych moh pokračovat,pak smeknu před tou akcí.....tohle beru jen jako takový šou,protože ti místní o ní vědí dávno před ní.....

                                                                                                                              NPedro1 - Profil | Pá 3.7.2015 13:34:54

                                                                                                                              Piškothonza >> To jsou právě většinou kapraři.Jak to má pípáci,stojani,bivaci,...,je to všechno kaprař:-)))

                                                                                                                                Nmigrific - Profil | Pá 3.7.2015 8:01:31

                                                                                                                                výborná práce, škoda jen, že se to neudělá na více místech v ČR, to by bylo veselých rybářů, kteří by brečeli, jak je jim ubližováno a jak jim nic neříkající BPVRP ztežují jejich koníček, pravidla platí pro všechny, záleží na každém z nás, jak se k tomu postaví, nejvíce ale vždy vyskakují ti, kteří ho nedodržují a hlavně oni volají pro změnu zákona, ale pouze volají, od klávesnice, nic pro to ale neudělají. Za mě, jen houšť takových akcí, ale ne jen v noci ale i přes den, protože v poslední době se u vody snad nedodržuje vůbec nic