Fan kluby na MRKu

Uvazuji o moznosti poprve pustit firmy do diskusi na MRKu - zatim se firmy zapojovat do debat nesmi.
Nove bysme je pustili do "fanouskovkych" diskusi jejich znacek. Vize je takovato - uzivatel zalozi "fan klub", a az pokud tento klub bude nejakou dobu fungovat, zeptame se jejich uzivatelu, jestli chteji mezi sebe pustit firmu, ktera tuhle znacky na CZ/SK trhu zastupuje - pokud budou souhlasit, vybereme osoby, ktere jsou se znackou spojeny, ktere dostanou vyjimku psat komercne do teto diskuse a zasobovat ji komercnimi informacemi (novinky, videa atd.). Diskuse musi nasbirat rekneme prvnich 500 zapisu a dostat se 50 uzivatelum do oblibenych diskusi. Tyto prvni zapisy musi byt od nefiremnich uzivatelu (plati Kodex uzivatele MRK v plnem rozsahu). Je to od nas timto zpusobem pojistka, ze zde nebude mit fan klub kdejaky hej nebo pockej, ale jen opravdu ty znacky, ktere maji prestiz a lidi o ne maji zajem. Prodejce ponozek na fan klub nedosahne. Zaroven bude platit, ze zde nelze mit fan klub firmy, ale jen fan klub znacky - napr. nelze byt takto zvyhodnenym fan klubem eshopu.
Od firmy budeme krome poplatku pro nas take pozadovat, aby v pravidelnych intervalech usporadavala pro sve fanousky v diskusi souteze o ceny.
Cekam vase pripominky, at muzeme upresnit, jestli a jak to bude fungovat. Zatim je to jen takova uvaha, co mne napadla dnes.
Autor diskuse: Martin M. - Profil , 19.3.2015 všeobecné - ostatní

Caldas - Profil | Út 14.4.2015 22:03:16

prosím o co nejrychlejší zařazení, nejlepší co by mohlo zde vzniknout.
Lidé by komentovali co chtějí, klidně i nadávali, ale zjistilo by se například které nářadí od té a té firmy nestojí za nic, atd...
Myslím že je to VYNIKAJÍCÍ nápada

Jsem ihned pro založení: FanKlub JRC

Hezké dny, pokud možno u vody, přeji !

bart.bm - Profil | Po 23.3.2015 19:17:23

Martin M. >> jenže tomu se taky nevyhneš.Jedině to nabídnout jako zpoplatněný balíček k reklamě.Ono stačí se podívat na sekci....Zprávy rybářských firem...zatím dvě co toho využili...

Martin M. - Profil | Po 23.3.2015 15:15:29

Jarda Š. >> jasny.

Jarda Š. - Profil | Po 23.3.2015 13:51:24

Martin M. - >> Ani bych nedával podmínku dlouhodobého rozjetí a oblíbenosti diskuse, ale měly by být v diskusi vždy zřetelně označeni přispívatelé, kteří jsou obchodními zástupci značky, jejími prodejci, společníky či zaměstnanci zástupce nebo prodejce, anebo smluvními testery značky. Pokud by takové osoby v diskusi ke značce záměrně vystupovaly jako běžní uživatelé, měla by po zjištění této skutečnosti být diskuse uzamčena a takové příspěvky zneviditelněny.

Mates PB - Profil | Po 23.3.2015 12:41:28

Martin M. >> Možná by nebylo od věci, kdyby byl reklamě spoplatněn každý příspěvek. Člověk by ho napsal a zvolil by z 5-6 prodejců a po té co by odeslal, byl by zápis s reklamou. Víc už by to reklamou snad ani nešlo naplnit.

Jak je to s tím vypnutím zpráv od rybářských firem?

Anýzový dědek - Profil | Po 23.3.2015 12:24:30

Unkas >> Jo tak tomuhle bych rozuměl. Ale přesto bych asi nebyl fanda dotyčné značky na úkor ostatních.

Unkas - Profil | Po 23.3.2015 12:20:38

Anýzový dědek >> Zkusím trochu vysvětlit. Rybář postupem let získává zkušenosti z rybářským cajkem různých značek, ať už sám nebo od kamarádů a podle těchto zkušeností si utváří svůj názor na tu či onu značku. Tak se stane, že preferuje jednu značku na úkor jiných, protože ji prostě věří.

Anýzový dědek - Profil | Po 23.3.2015 11:49:45

Nachos >> No někdy mi to tu tak připadá, že pokud nemám vše od jedné značky tak nejsem tzv. IN .... :-)))
Osobně nějaké fan kluby jakékoliv značky nechápu, stejně jako fanoušky např.sportovní. .. :-))

Martin M. - Profil | Po 23.3.2015 10:14:49

bart.bm >> "a platil bych si jen tu otazku" - a to je jadro celeho sporu.

bart.bm - Profil | Po 23.3.2015 10:07:27

Martin M. >> no jo ale i ty garazovky maji na to pravo.myslim si ze prave tim placenim techto otazek timto zabranis.spis by stalo za uvahu udelat sekci podobnou jako ...muj lov atd.nesouci nazev...nasi obchodnici a vyrobci vam radi....kde by bylo vzdy pod nazvem fa. vlakno tykajici se dane firmy.ta by se tam dostala po zaplaceni a moderatori by byly treba testeri dane fa.kteri by i zaroven otazku meli na starost.Zas na druhou stranu si nedokazu predstavit ten chaos v otazce kdyz by se co desaty zapis ptal nekdo na ten samej produkt.asi by mozna bylo vhodnejsi to resit jako poradna ktera zde je.Judas to myslim napsal dobre o tom FB tam jiz toto bezi...nemyslim ofiko stranku treba sportcarp...mikbaits atd.ale mam na mysl skupiny nasich Fa.napises dotaz na urcity produkt a odppvi ti k dane veci jak bezni uzivatele tak i testeri atd.v tomhle te asi Fb davno predbeh a navic tam je toto zdarma coz v cesku slysi kazdy velice rad a formou sdileni to oslovi i partnery rybaru kteri pak mohou po chatu treba s prodejcem vybrat pro sveho partnera i rozumne darek.S timhle si mel asi prijit drive kdyz jsme ti o tohle psali pokazde kdyz si sekl nejakeho zainteresovaneho clena po prstech.podle me si tezce zaspal dobu a pripravil se o chechtaky...navic ja byt treba majitelem nejake fa.tak bych osobne zrusil veskerou dalsi reklamu zde a platil bych si jen tu otazku.

Martin M. - Profil | Po 23.3.2015 9:42:34

bart.bm >> znacky Mainline i Solar maji v CR sve zastupce, psaly by cesky. Okamzite bych znacku do diskuse nepoustel napr. z duvodu, aby si kdejaky nazdarek "neobjednal" pres kamarada komercni diskusi na MRKu za hubicku. Napr. nejaka garazova firma.

Nachos - Profil | Po 23.3.2015 9:24:21

Anýzový dědek >> to co jsi popsal není fanoušek ,ale psychopat podobnej jako Ultras ve sportu :) jsem fanoušek Mivardi a mám od nich půlku výbavy ,ale vše od nich nemám a ani mít nebudu ,protože určité věci dělají za stejné peníze jiní lépe.

Anýzový dědek - Profil | Po 23.3.2015 8:33:33

Chtěl bych se jen zeptat co si kdo představuje po označením Fanda určité značky v rybařině?
To jako že bude mít všechnu svou výbavu od jedné značky a bude tvrdě prosazovat jen tu svou a ostatní podle něj budou vyrábět jen šmejdy nebo jak je to vlastně myšleno?

bart.bm - Profil | Po 23.3.2015 7:48:40

Martin M. - >> nechapu smysl ....zeptame se uzivatelu...tak je snad samozrejme ze lide budou chtit znat nazory tech co s tiim maji zkusenosti a stoji za vyvojem urcitych veci...tyto lidi bych tam pustil okamzite a ne az po petistech zapisech a 50ti oblibenych.je tu spousta tech co jen ctou a nekliknou ani na ty oblibene.dale je nesmysl dle me delat to podle znacky...do fanu o Solaru,Mainline atd.budou psat treba jen anglicane??Trochu nereale si myslim.

judas.d - Profil | Po 23.3.2015 5:29:14

Martin M. >> S tou kritikou jak píšeš máš pravdu.

Martin M. - Profil | Ne 22.3.2015 23:51:07

judas.d >> FB je pro pravidelnou diskusi fanousku nevhodny. Je to spise nastenka s moznosti komentaru k vystavenym zpravam. Jakmile je u nejake zpravy vice jak 10, 20 .. 50 zprav, tak je velmi tezke se v nich orientovat a poznavat, ktere jsem uz cetl nebo v jakem poradi na sebe navzajem reaguji.
Kritice bych se branil napr. typu "firma XY vyrabi jen sracky" - coz je nejspise i pravne napadnutelne.

judas.d - Profil | Ne 22.3.2015 22:13:23

Martin M. >> Martine podle mě je to zbytečnost,firmy mají již své fajn kluby na FB a nevím proč by je měli mít i zde.Proč za něco platit,když jinde to mám zadarmo?A pro uživatele mrku to bude to samé jak FB v jejich fajn klubech samé plácaní po ramenou,když se nebude moct říct křivého slova(o pár řádků níže jsi to psal),samo sebou špatná reklamace atd.,není to věc obchodu ale i firmy co jí vyrábí.

splávkař - Profil | Ne 22.3.2015 21:55:40

Martin M. >> Tak ten je asi první co mě napadne. Jistě si vzpomeneš i na jiné rádce ze stejného oboru co si maskováni za nezištnou ochotu radit vybudovali ,,jméno, a asi i víš jak pak někteří důvěřivci co jejich kouzlu podlehli dopadli.
kdyby se takováto podpora prodeje odehrávala ve vymezeném prostoru jakým by byl třeba fanklub té či oné firmy tak bys měl snadné vybrat od nich svůj desátek, nemusel bys je okřikovat, oni by nefňukali nad tím jak jim svazuješ jazyk a diskutující protistrana by měla lepší přehled o motivačních pohnutkách toho či onoho rádce.
Pak by to byl fanklub značky, firmy a snadno by se oddělily skutečné firmy, jejich zástupci od podnikavců co se snaží na nějaké značce parazitovat, hrajou si na firmu i když v reálu nedosáhnou ani na ŽL.

Martin M. - Profil | Pá 20.3.2015 11:47:24

LosPafkos >> kladne postrehy mne tak nejak nezajimaji, to vim ze lidi budou za kazdy "dar" radi. Zajimaji mne treba postrehy o sabotovani a jak se jim vyhnout :-)

LosPafkos - Profil | Pá 20.3.2015 11:34:50

Martin M. >> nic ve zlém,ale chleba,máslo,mléko si za peníze inzerentů kupuješ ty,né nějací Frantové,Jindrové,Vasilové z Mrku a tudíž je jejich postřeh tak nějak degradován sytostí :-)))
Edit-tím chci říct,že to odskáčeš jen ty.

Martin M. - Profil | Pá 20.3.2015 11:31:28

LosPafkos >> netvrdim, ze tam nejsou rizika. Kdybych si tim byl zcela jist, tak nezakladam tuhle diskusi. Zajimaji mne postrehy ostatnich.

LosPafkos - Profil | Pá 20.3.2015 11:24:56

Martin M. >> Podle mne toto nebudeš schopen ukočírovat a inzerenti ti to dají sežrat i s navijákem.

Rytíř - Profil | Pá 20.3.2015 11:23:14

MAXXSKATER >> no právě(((:-

MAXXSKATER - Profil | Pá 20.3.2015 11:22:54

Rytíř >> Ti mají tady protekci od nejvyššího. :-)))

Rytíř - Profil | Pá 20.3.2015 11:20:11

Martin M. >> ajjj,Kometák:-)))Kometák nadávat může?

Martin M. - Profil | Pá 20.3.2015 11:13:47

LosPafkos >> jak jsem psal na zacatku - je v poradku, kdyz si fanousek Komety zanadava, ze dnes hrali spatne. Pokud tam ale prijde fanousek Sparty a zacne psat, ze Kometa stoji za hovno, tak nema ve fanklubu co delat. Podobne bych to videl i zde. Samozrejme se nekdo za fanouska muze jen vydavat, aby mel pravo kritizovat, ale to bych resil individualne, ono se to rychle pozna.
Je treba to brat i tak, ze diskuse s vice jak 500 zapisy (viz podminky vzniku fan klubu nahore) uz nebude v KdeToZije a budou si tam psat mezi sebou prevazne uz jen ti, kteri ji maji v oblibenych. Bude to uz velmi komunitni zalezitost uzavrene skupiny.

LosPafkos - Profil | Pá 20.3.2015 11:04:40

FRANK71 >> největší fanda je Jáááárda Dušek :-))

LosPafkos - Profil | Pá 20.3.2015 11:03:39

Martin M. >> škoda,spousta dobrých značek trpí špatně vedenou prodejnou (značkovou)

FRANK71 - Profil | Pá 20.3.2015 10:57:25

LosPafkos >> Pájo, pojem fanoušek je jasný. Jenom ty a Petr jste to nechtěli příjmout.:-))))

Martin M. - Profil | Pá 20.3.2015 10:57:15

LosPafkos >> to co pises, se netyka znacky, ale uz nejake konkretni prodejny a ty zde fan kluby mit nebudou.

LosPafkos - Profil | Pá 20.3.2015 10:52:35

Martin M. >> takže nebude moci zaznít ani oprávněná kritika ? (špatné vyřízení reklamace,nevhodné chování personálu,balamutění zákazníka)

Martin M. - Profil | Pá 20.3.2015 10:52:25

Lálos >> to uz musime vymyslet sami, ale diky za napady :)