Rybářské křeslo, kvalita a nosnost

Zdravím pánové a případná dámo. Mám problém a proto se svěřím a chtěl bych požádat o dopuručení. Proč mi všechny křesílka co si je koupím, vydrží maximálně 2 roky. Už jsem zlikvidoval 4 ks, pokaždé jiné a od jiného výrobce. Máte někdo zkušenost s něčím co vydrží?

Na čem vlastně páni rybáři sedíte když jste na rybách?

A) Na zemi4%

B) Na malé trojnožce0%

C) Na malé stoličce7%

D) Na polstrovaném křesílku do 5.000,-Kč72%

E) Na malém křesílku za 150,-Kč6%

F) Visím hlavou dolů2%

G) Dělám stojku a to nejen po výplatě1%

H) Levituji5%

I) Postojím2%

Od 13.8.2014 hlasovalo 221 čtenářů.

NDonn79 - Profil | Út 19.8.2014 19:48:38

Mám už tři roky tady tohle křeslo od Mivardi a drží perfektně.S mou váhou 120kg jsem se trochu bál,ale opak je pravdou.

    Njudas.d - Profil | Út 19.8.2014 19:43:44

    Martin M. >> PS: zapomněl jsem dodat že mrk nevytváří inzerenti ale uživatelé.Co je pro tebe osobně důležité?Jestli příjem tak dej Bednovi zákaz,ale neplácej se v tom.

      Njudas.d - Profil | Út 19.8.2014 19:27:44

      Martin M. >> Martine,nezlob se ale u druhých značek se tak nezastaváš.Mivardi je možná největší hráč v přijmu tvojí firmy,tak pojď s pravdou ven že si nepřeješ svobodu slova.Já to vidím tak,Bedno klidně si piš co chceš ale né o mivardi,buď tak laskav a vyvrať můj názor.

        NMilda - Profil | Út 19.8.2014 18:55:14 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

        Buffalo1969 >> Možná jsi uváděl přesné požadavky,včetně ceny,ale předem se omlouvám s tím,že jsem diskusi nepročítal.
        Sám za sebe Ti doporučím křesla od Nashe- http://www.carpproduct.cz/kresla-lehatka-stolicky/
        Těch různých křesel a stoliček od všelijakých značek jsem zlikvidoval už dost,než jsem pochopil,že bytelné křeslo prostě něco vážit musí a "pětikorunu" stát taky nebude.
        Tátovi jsem pořídil tohle- http://www.carpproduct.cz/nash/nash-kreslo-indulgen​ce-daddy-longlegs-4479 (má nemocné klouby a potřebuje vyšší posed a oporu v podobě područek při vstávání).
        Velmi pohodlné se silným polstrováním a jdou dlouze vysunout nohy.Velké patky,kdy se ani do měkčí půdy nohy neboří.Navíc je to první křeslo s područkami,o které se může celou váhou opírat a drží(a že není lehký-135kg).
        Prozatím mu to křeslo slouží druhou sezónu. a je s ním velmi spokojený.
        Ještě předtím jsem si jen tak na delší pochody k vodě pořídil tady to- http://www.carpproduct.cz/nash/nash-kreslo-h-gun-ch​air-7802 s tím,že když mě vydrží 1-2.sezóny,tak to bude v pohodě,protože jsem opravdu jen o nějaké to kilo lehčí,než otec a furt se na křesle posunuju a jak se říká,tak sedím často "napůl prdele" a to hlavně v jeho přední části,kdy se tak pak umí začít trhat potah.
        No,toto křesílko mám myslím 3.sezónu(počítám průměrně něco přes 50.docházek ročně,kdy ho mám u vody) a pořád drží a nic se nezničilo.To jsem za ty peníze ani nečekal,že to u mě přežije takovou dobu.
        A až ho zničím,tak vím jistě,že další křeslo si vezmu zase od Nashe.

          NValda - Profil | Út 19.8.2014 18:02:11

          Martin M. >> A není to všechno jedno?Designem je Mivardi asi na prvním místě ,kdo chce si koupí Mivardi ,kdo ne koupí si něco jiného ,stejně s 50% záleží jak se ten daný uživatel bude chovat k danému výrobku .Osobně jsem vyděl jak jeden rybář totálně napraskaný tak 8 v žíle skočil do křesla jak rybička a křeslo se mu totálně rozlehlo jak by jej někdo přejel parním válcem.Myslím že nějaké hádky ohledně firem která dělá lepší křeslo nemá tady význam.Na to musí přijít každý sám ,je patrné že diskuze tohoto typu hodně napoví ale nesmí to vyustit v otevřenou válku ,stejně nakonec rozhodne sám zákazník co si koupí ,jen nesmí věřit všem těm kecům kolem a věřit ve vlastní úsudek.

            NBuffalo1969 - Profil | Út 19.8.2014 14:30:24

            Fishky >> křesílko vypadá fakt skvěle, ale..........zatím jsem se nedíval, jestli se dá u nás sehnat. Jsem bohužel skoro "ortodoxní" antieshopista a zahraničí už vůbec nedávám. Fakt přes net kupuju jen krmení pro ryby, páč do Hul...a jiných fakt jezdit nehodlám. Jestli se to křesílko dá koupit u nás a je to max.50km ode mne, rozhodně se tam rozjedu.....jinak díky...:-)))

              NBuffalo1969 - Profil | Út 19.8.2014 14:19:20

              Fishky >> věř mně...sedím na prdelce a na houpání jsou tady jiní.....dvě ze tří křesílek se zlomily v područce. Pokaždé když jsem chtěl vstát. jenom jsem se opřel rukama a zabral, abych si pomohl. pokaždě tak cca po dvou letech a vždycky po záruce.....:-)))) jak jinak

                NFishky - Profil | Út 19.8.2014 12:48:14

                RST >> A je po debatě, vy si to vyříkáte a my máme po zábavě... píšu ti černý puntík! :))

                  NMartin M. - Profil | Út 19.8.2014 12:37:00

                  RST >> ok.

                    NMartin M. - Profil | Út 19.8.2014 12:36:37

                    -bedna- >> hele, chytas mne za slovicka, ale spatne - ja psal, ze po debate s mivardi jsi se rozhodl ji nezverejnit, coz jsi skutecne neudelal. Jestli jste se bavili skutecne o tom, jestli ji zverejnit nebo ne, je uplne jedno, proste jsi s nimi debatoval a pak ji nezverejnil, coz je fakt, ktery jsem ted napsal.

                      NRST - Profil | Út 19.8.2014 12:35:56

                      Martin M. >> Hele mohl bych ti oponovat ale nechci to tu dál pitvat, mohli bychom se dostat někam kam by jsme nechtěli. Můžeme to probrat v Pasohlávkách, včera sem poslal Radynkovy přihlášku.

                        NMartin M. - Profil | Út 19.8.2014 12:28:09

                        RST >> sam jsem za svou firmu (MRK) musel take resit nekolik podobnych pripadu, kdy si nekdo usmyslel, ze nam udela z zivota peklo. At uz to bylo vyhrozovani trestnimi oznamenimi napr. za rasismus, autorska prava, osobni udaje v diskusich, za toleranci navadeni k strileni kormoranu a planovani prodeje jejich zobaku, nebo kdyz jsme nekomu prisli na podvody v bazaru nebo na komerci v diskusich apod. Par skalnich odpurcu se tu stale pohybuje a budou se objevovat dalsi a dalsi. Castecne si nove i sami vychovavame, tomu se da tezko uplne zabranit. Trestni oznameni jsem podaval jednou, kdyz mi jeden clovek opakovane vyhrozoval, ze mi rozbije hubu, jinak jsme to vzdy vyresili diplomacii a ignorovanim, az to dotycne prestalo bavit. Umlcet chytreho obtizistu neni technicky mozne. S firmami mame take pekne zkusenosti - jednou nam jeden zakaznik vyhrozoval, ze na nas posle nejake Ukrajince, ze zna nase adresy, pokud budeme prihlizet tomu, jak je jeho firma na MRKu v diskusich poskozovana (slo o nejeke zlomene pruty). Vyresili jsme si to s nim vysvetlenim situace - uzivatele MRKu nic nezaznamenali. Ze od nas odeslo nekolik zakazniku, protoze se jim neliba napr. vulgarita v diskusich nebo obecne prilisna volnost diskusi, to beru jako prijatelne ztraty. Diskuse budou na prvnim miste, ale to neznamena, ze se nepokusim s tim neco diplomaticky udelat. Z meho pohledu je tento pripad bedna vs fishpro predevsim prace pro nejakou dobrou PR agenturu (jejiz praci ted supluji) nez pro pravniky. Z meho pohledu si Mivardi takovouto kritiku nezaslouzi. Myslim, ze si zastupci teto firmy zaslouzi velky respekt, co se jim zde povedlo vybudovat. Nedelaji vsechno uplne nejlepe, kritiku nekterych veci si zaslouzi, ale tohle neni bezna kritika nespokojeneho zakaznika bedny, ale svata valka proti znacce jako takove. Pokud by to bylo tak spatne, tak nerozumim, jak je mozne, ze Mivardi vyrostlo v nejvetsiho hrace na nasem trhu.

                          N-bedna- - Profil | Út 19.8.2014 12:16:48

                          Martin M. >> Lžeš!
                          Žádná debata ohledně zveřejňování neproběhla.Zas se snažíš ze mě udělat něco co je blbost.Používej fakta a ne pořád jednostranné či nepodložené informace.Už po několikáté ti to píšu.

                            Ncomputerfish - Profil | Út 19.8.2014 12:07:16

                            Martin M. >> Hele nic ve zlém, ale ten rakouský ochod, to je naprosto druhořadá záležitost. Z jejich webu a e-shopu bych blil a nikdy si tam nic nekoupil. Nedosahuje kvality CZ. Jinak stačí si přečíst tohle a je hned jasno.

                            Kundenservice:
                            Täglich von 09-12Uhr und 13-17Uhr

                              NMartin M. - Profil | Út 19.8.2014 12:00:22

                              -bedna- >> mam tu tvou slohovku, kterou jsi se tehdy rozhodl po debate s mivardi nezverejnit, ve ktere tu lidskou neshodu jasne popisujes.

                              Puvodni zneni tveho tvrzeni bylo, ze se Mivardi v Nemecku a Rakousku neprodava, na coz jsem reagoval, ze se prodava. Ted tvrdis, ze se neprodava v takovem rozsahu, jako u nas, coz mohou souhlasit, ale neni to stejne tvrzeni, jako puvodni.

                                NRST - Profil | Út 19.8.2014 11:57:33

                                Martin M. >> Ne jen tričko to byl až další krok. A ty neshody?? Nemyslím že by v tom byl Drahoš a Unca až tak hluboko. Je věcí každé firmy jakou zvolí marketingovou strategii a pokud s ní z nějakého důvodu nesouhlasím nemusím nic koupit a také mám právo říct co se mi nelíbí, jenže jejich reakci na tuto kritiku znáš. Vyhrožování soudy není opravdu na místě, to se tu dělo před mnoha lety že byl člověk za své názory popotahován.

                                  N-bedna- - Profil | Út 19.8.2014 11:56:50

                                  Martin M. >> Nechci se tě nijak dotknout,ale na těch odkazech jsem nenašel nějakou kompletní a nebo ucelenou nabídku firmy Mivardi,vždy jen pár produktů,což nesvědčí o tom,že tam Mivardi obchoduje stejně jako u nás a tudíž až na nějaké malé vyjímky jsem od pravdy daleko nebyl a pokud ano, tak to prostě zjistit nejde.

                                  A k té poslední větě si přišel jak?Víš kolikrát dohromady jsem tady na Mrku napsal špatnou recenzi na výrobek od Mivardi a kolikrát třeba na Jaxon,spro,fox a nebo jinou značku?
                                  A na Mivardi ji píšu protože jejich produkty znám velice dobře a co neznám nehodnotím.A za další by mě zajímmalo,kde jsi přišel na to,že jsme si nesedli lidsky.Zase jen podle informací od Mivardi,nebo jsi byl u našeho nějakého jednání nebo společné debaty?
                                  Je to už po páté co mě nějak napadáš jen a jen podle jednostranných informací a na jejich přání to tu prezentuješ.
                                  Ať ti Mivardi podá nějaký důkaz,že jsem se jim a nebo jejich spolupracovníkům v něčem nesnažil vyjít vstříc a pak rozumuj.
                                  Ba naopak já mám žádosti od jejich spolupracovníků o pomoc či radu a vždy jsem jim vyšel vstříc,tak jaképak,že jsme si nesedli lidsky.A i jejich spolupracovníci prezentují moje nápady či náměty na jejich stránkách.
                                  Ty mě totiž Martine jen a jen zaprodáváš a neochraňuješ zájmy zákazníka,ty je prosazuješ a to je rozdíl.

                                    NMartin M. - Profil | Út 19.8.2014 11:46:51

                                    RST >> tim verejnym vyjadrenim myslis tricko? Ja to chapu tak, ze jadro problemu bylo uz pred tim a tyka se predevsim neshody bedna-drahos-unca.

                                      NRST - Profil | Út 19.8.2014 11:37:46

                                      Martin M. >> Jenže on se s tím tvým zákazníkem lidsky neshodl až po tom, co nebyl spokojen s jeho výrobky což veřejně vyjádřil, za což mu bylo vyhrožováno........ :-(((

                                        NMartin M. - Profil | Út 19.8.2014 11:16:03

                                        -bedna- >> ohledne porusovani kodexu bude nejlepsi, kdyz mi napises kazde poruseni hned do SZ. Ja kaprarske diskuse temer nesleduji a cekam jen na upozorneni od ostatnich - stejne jako v tomto pripade zde. Odpust mi, pokud te ale potom nebudu o vysledku informovat.

                                        Mivardi v DE si najdes zde: https://www.google.cz/search?q=mivardi+site%3A.de
                                        Rakousko: https://www.google.cz/search?q=mivardi+site%3A.at
                                        plus kamenne obchody

                                        A mas pravdu, branim zde naseho zakaznika pred clovekem, ktery jej zde zamerne poskozuje a to primarne ne proto, ze by byl s jeho vyrobky nespokojen, ale protoze se s nim lidsky neshodl.