- Otázky a diskuse
- Seznam
- Diskuse
Rybářská stráž práva a povinnosti
![](/Data/Otazky/653677_m3.jpg)
Kolik návštěv rybářské stráže z sezonu máte ?
A) Maximálně 1. do roka37%
B) 2 – 4 ročně40%
C) 4 a více ročně22%
Od 3.2.2013 hlasovalo 255 čtenářů.
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.
načítám...
- Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit všechny zápisy.
22x v oblíbených a 8x v ignorovaných.
Nhraji - Profil | So 4.1.2014 9:26:21
Pavle, jsi jako notorický opilec. Dokola opakuješ šest vět, dnes už jen ty v tomto lokále věříš tomu, že to je vtipné a něco to může změnit.
Útočíš na lidi, protože na útok na systém nemáš asi odvahu a nebo a to je horší pro tebe, na tvůj útok nikdo nereaguje stejně, jako lidé přestanou reagovat na opilecké řeči notorika.
Štve tě MO Brno 3? To je dobře.
A mám pro 2014 splněno.
Nhobitek - Profil | Ne 3.2.2013 19:08:56 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
NKubalorenc - Profil | Ne 5.1.2014 18:55:56
Myslím si že spousta rybářů by si měla uvědomit, že RS ( dobrovolná ) dělá tuto práci ve většině případů zcela bezplatně, max tak za tu níže zmiňovanou povolenku. Ale zkuste si to přepočítat na peníze. Ta povolenka ani zdaleka nedosahuje toho co daní pánové projezdí jen v benzínu. A to nemluvím o tom že jedna vycházka zabere třeba 3 - 4 hodiny času, který by určitě mohl trávit jinak. třeba jako vy u vody chytáním ryb. O tom že můžou kdykoliv přistihnout nějakýho vyšinutýho magora co může udělat bůhví o ani nemluvě.
Pak tedy když podle vás je celá RS na hovno, tak ji zrušme a nechme to plynout tak jak to samo půjde.
Nhraji - Profil | So 4.1.2014 21:47:33
NSven - Profil | So 4.1.2014 21:27:35
Kdo chce, ten si z toho může něco odnést. Kdo nechce může přeladit na jiný kanál :-)
Pro mě osobně jsou podobné debaty přínosem. V řadě věcí mi MRK za ty roky otevřel oči, poučil a občas zbavil iluzí...
NSven - Profil | So 4.1.2014 18:58:59
Nebylo to tu pak jak u blbejch na půdě :-)
Nhraji - Profil | So 4.1.2014 10:39:46
NJaČ - Profil | St 6.2.2013 22:28:35
Nenech se ale mýlit praxí. Je pořád ještě dost těch, kteří tlachání tady považují za ztrátu času a o to víc je potkáš v terénu jako neochvějné a nesmlouvavé a ti hrdinové, co tady do noci hoblují klávesnici a kape jim pěna od huby, jsou pak takhle malincí a jen zajíkavě blekotají omluvy.
A že jsem jich viděl!
Nc.13 - Profil | St 6.2.2013 21:44:58
NJaČ - Profil | Út 5.2.2013 21:36:28
To, že mě může Svaz kdykoli sestřelit, jak jsi mi připomněl někdy před čtrnácti dny, moc dobře vím a taky s tím počítám.
Jestli mě považuješ za LM je mi totálně jedno a pokud spoléháš na to, že jsem "zaplaťpánbůh" neozbrojen, tak se mýlíš.
To ale není to podstatné.
Podstatné vidím v tom, že pokud se tady vytvoří komunita, která současný stav vidí jako neetický, nebo odporující všeobecnému přesvědčení.
Pokud to vytí vlků dosáhne takové intenzity, že se ti první v řadě doopravdy osmělí.
Pak je výhled, že opravdu dojde ke změnám
Můžeš se ve svých paragrafových kreacích rýpat jak chceš, ale ty tvoje výroky jsou lautr stejně platné, jak dvojznačná a nesrozumitelná nařízení našich zákonodárců.
Nevím, co chceš, ale kdyby jsi chtěl něco změnit, hledal bys cestu jak,
ne příčinu proč.
Až si na tohle odpovíš, tak mi zas napiš. Tady a veřejně. A uvědom si, že nás sleduje několik set očí.
NCZ - Profil | Út 5.2.2013 20:04:31
NSven - Profil | Po 4.2.2013 20:30:46
ale veřejně to kritizovat, si úřední osoba, v tomto případě Hobytek, nesmí dovolit..
To, oč v této debatě běží je, že neustále má řada členů RS tendenci improvizovat a vnášet do výkonu služby své představy a pocity.
Povinnosti a oprávnění RS striktně vymezuje zák. 99/2004 v § 16 a 17 a vše nad jejich rámec je v rozporu s platnou legislativou
RS tedy nemá např. ani právo komentovat nebo odsuzovat jednání držitele povolenky, pokud se pohybuje v v rámci zákona, vyhlášky a BP.
Jinak se nehneme z místa.
Jak může RS kontrolovat a případně postihovat přestupky, když není schopna uhlídat
ani sama sebe ?
NKubalorenc - Profil | Út 1.7.2014 8:26:18
Měj krásný prosluněný a ničím nerušený den :-)
Nkakr - Profil | Pá 27.6.2014 21:21:55
Mohl bys sem dát odkaz, případně offis foto na kterém je RS s pouty za pasem??
Nebyla to náhodou nějaká recese?
Jinak pouta za pasem může mít každý i ochranka v hypersuper ,která nemá ani statut osoby úřední...
Ještě si na závěr malinko rejpnu, pokud platí že jsi ročník 1982 (karta) tak jak víš jak se chovala za komančů VB?? Z filmu či literatury??
Nlipenak - Profil | Ne 2.3.2014 22:02:13
NKrouzič - Profil | Po 6.1.2014 9:03:05
Nmik UTD - Profil | Po 6.1.2014 8:25:03
Nb.gun - Profil | Ne 5.1.2014 20:22:54
Nb.gun - Profil | Ne 5.1.2014 16:24:15
Zákon o rybářství a jeho prováděcí vyhláška stanoví, že v MP rybářském revíru si osoba provádějící lov může přisvojit nejvýše 7 kg ryb, kdy v těchto 7 kg úlovku mohou být nejvýše 2 kusy vyjmenovaných druhů ryb a 3 kusy ryb lososovitých, pokud se v daném MP revíru vyskytují. S tím, že denní lov končí ulovením a ponecháním té ryby, jejíž hmotností právě 7kg limit naplní či překročí. Převedeme-li si to na modelovou situaci, dle zákona to vypadá takto:
Při lovu na MP revíru si ulovím a ponechám kapra o hmotnosti 2 kg a lovím dál. Ulovím pstruha o hmotnosti 0,5 kg, ponechám si jej a lovím dál. Ulovím a ponechám si druhého 2kg kapra a pokračuji dále v lovu. Následně si ponechám další 2 pstruhy, každého opět o hmotnosti 0,5 kg. Tímto jsem sice vyčerpal zákonem daný limit 2 ks vyjmenovaných druhů ryb a 3 ks ryb lososovitých, nicméně celková hmotnost mého úlovku činí pouhých 5,5 kg. Tudíž mohu stále pokračoval v lovu, neboť jsem nepřekročil denní maximum v podobě 7 kg. Následně si ponechám třeba ještě 2 ks okouna, každého o hmotnosti 0,5 kg, a završím to 4 kg amurem. Teprve tímto amurem jsem překročil denní hmotnostní limit a až po jeho přisvojení jsem povinen denní lov ukončit.
Tato zákonná úprava bývá někdy dále rozvedena v BP, kde si uživatel revíru stanoví další omezení (např. že si osoba provádějící lov smí v denním úlovku ponechat pouze 1 ks kapra, že ponecháním druhého kusu vyjmenovaného druhu ryby denní lov končí apod.). V Bližších podmínkách Jihočeského územního svazu, jehož jsi předpokládám členem, však žádné takové další omezení ze strany uživatele stanoveno není. Tudíž platí zákonná úprava rozvedená v modelové situaci. Takže tebou vysmívaný stařík měl v tomto pravdu a tys svým příspěvkem jen prokázal, že neznáš pravidla rybolovu.
Nyní se tedy můžeme zeptat, čí výkon nakonec ve skutečnosti stál "za vyliž prdel" - staříkův, nebo tvůj?
NMrknato - Profil | Ne 5.1.2014 13:58:51
Současně je dobré se podívat do §13, odst.7) zákona 99/2004, co je osoba provádějící lov povinna mít u sebe. 1) RL 2) povolenku 3) případnou doklad o udělení výjimky dle odst. 4) a 5) tohoto paragrafu. Tyto výjimky se týkají zákázaných způsobů lovu. Tedy i lovu ryb hájených, nebo ryb, které nedosáhly nejmenší lovné míry. Zákon 99/2004 dává RO další možnosti k udělení vyjímek, dle §11, odst. 2), ale k nim chybí prováděcí předpis.
Když to shrnu, tak tam kde BP mění lovné míry, rybolovné způsoby, které stanovil zcela jasně a plošně prováděcí předpis, tak bych k tomu měl mít jako rybář nějaký doklad o udělení vyjímky (§13 odst.7), jak říká zákon. BP samy o sobě nestačí. BP mohou být v povolence dokladem o udělené vyjímce s uvedením č.j.. Takových výjimek je mimimum, ale počty BP měnících míry, způsoby lovu a hájení nekontrolovaně rostou.
A z toho tedy vznáším námitku, že RS by neměla za uloveného a přisvojeného kapř 35cm, když BP bez vyjímky říkají 40cm, zadržet povolenku a řešit přestupek. Tím samým problémem je omezení rybolovných způsobů, a hájení ryb bez vyjímky příslušného RO. Tyto vyjímky jsou možné, ale zřejmě by je RO neudělil (důvody jsou k další diskusi) a tak to uživatelé řeší po partyzánsku BP. Na toto by měla také dohlížet RS a zákon jí to ukládá jako povinnost v §17 odst.1 pís.c). Pak ale dochází ke střetu se zájmy zákona a uživatele. Proto mluvím o RS řízené MO jako o svazomilici.
Pak už vůbec nehovořím o BP typu zákaz parkování, táboření, rozdělávání ohňů, zákaz nosit při rybolovu košík či batoh, mít u sebe skleněmé nádoby, respektovat cedulky někoho jiného, než uživatele. Na dotaz Radě ČRS mně bylo odpovězeno, že takovéto BP jsou spíše doporučením a za BP dle zákona je považovat nelze.
No a pak je otázka, co na to RS? Bude plnit zadání MO (za povolenku grátis), nebo bude nestranná a kontrolovat pouze to, co stanovil zákon, vyhláška, vyjímky RO a BP tákající se rybařiny, které nějak už neřeší legislativa. No a že uživatel nemusí mít vždy navrch, je dokladem zápis z XII.2013, jednání Rady ČRS.
Nnofish - Profil | Ne 5.1.2014 0:11:44
O "pánech v praze" mi zas nemusíš vyprávět. Oni si taky umí vykládat právo po svém a některé dotazy raději ignorovat. Nebo nevím jak si vysvětlit když někomu nestojíš ani za "doprdeleposlání".
Osobně bych se bez asistence policie do ničeho radši ani nepouštěl. Je pravda, že hromada věcí jako třeba podmírový kapr bude směšná, ale má to i "výchovný charakter" ten příjezd policejího auta k vodě a kryješ sám sebe. I když chápu, že policic se nechce a má dost vlastní práce.
RS jako taková prostě moji občanku uvidí jen když slušně poprosí a neexistuje, že mu ji dám do ruky. POkud si budu jistý že mi zadržel povolenku neoprávněně, klidně zavolám policici, alespoň se vyzkouší, co se stane. Když něco provedu, budud držet hubu a krok, je to přirozené.
NKubalorenc - Profil | So 4.1.2014 23:28:32
www.epravo.cz/top/clanky/obcansky-prukaz-a-prokazovani-totoznosti-32411.html
NSven - Profil | So 4.1.2014 20:45:35
Za nejhorší na tom považuji fakt, že pokud taková RS, která zhusta bývá i členem výboru MO, zadrží povolenku, bývá přestupek řešen na mistní úrovni. Tedy mám na mysli v ČRS.
O úrovni právního povědomí a znalosti rybářské legislativy místních funkcionářů si také netřeba dělat iluze... Že jeden kamarád druhého nepodtrhne, je rovněž nabíledni. Dokonce je běžným jevem, že výbor MO nadiktuje kárnému orgánu I.stupně svou vůli řešení.
Rovněž fakt, že na vydání povolenky nemá člen právní nárok a to ani po splnění všech předepsaných povinností a tedy je čistě na libovůli této party kamarádů, zda ho spláchnou nebo nebo nechají žít...
"Přehmaty" funkcionářů MO jsou rovněž ze známých důvodů nepostihnutelné. Tedy je to jakýsi začarovaný kruh , či spíš mlýnský kámen, který vzpurného člena semele, kdy si vzpomene...
Jak známo, interními záležitostmi občanského sdružení, tohoto rázu, se žádný soud zabývat nebude.
Tedy i proto mě nenechává v klidu, sebemenší pochybení RS v tomto směru.
NREX65 - Profil | So 4.1.2014 20:19:51
Nb.gun - Profil | So 4.1.2014 19:49:34
Nb.gun - Profil | So 4.1.2014 18:26:47
NJaČ - Profil | So 4.1.2014 18:14:16
Jo, s tím se setkávám na každém kroku.
Porybných je dost, ale většina ani neví, co má vlastně dělat.
A když nedělá nic, tak se taky nic neděje.
Nemá za to žádný postih a odvolat RS je doopravdy kumšt, protože to musí udělat zřizovatel a většinou na popud uživatele revíru.
Uživatel by se ale připravil o papírové místo, které je ze zákona povinen ustanovit.
Zřizovateli je to naprosto jedno - čím více činných porybných, tím větší problém.
Bez těch přešetřováních hlášenek o přestupcích, dohledávání osob, kterým není co vzít a jednání o kárných opatřeních, by se jim žilo o mnoho snáz. :-)))
Nb.gun - Profil | So 4.1.2014 18:05:23
NPavouk - Profil | So 4.1.2014 11:54:14
NWright - Profil | So 4.1.2014 10:34:26
Nmedvěd - Profil | So 4.1.2014 9:42:47
NLouda - Profil | Pá 3.1.2014 23:18:18
Nlikin - Profil | St 6.2.2013 19:22:58
Velice by mne zajímalo, kdy při tvé frekvenci psaní zde na mrku bereš čas, na prosazování tvých teorií a doporučení v praxi.
Obávám se, že se jedná jen o klávesnicovou onanii profesionálního diskutéra všech témat, lidově řečeno o nevyžádané výkřiky do tmy.
Jo smutno je kazateli bez obecenstva v reálu že .....
Nhraji - Profil | Út 5.2.2013 8:27:51
Ta šance tu samozřejmě je, ale ty máš dost výmluv na to, abys tu šanci nevyužil.
Jeden můj předchůdce ve funkci předsedy mi kdysi řekl: "Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody." A já mu zpětně musím dát za pravdu. Nejhorší jsou takoví, co dokážou dvacet minut psát důvody, proč zrovna oni nemohou ...
Npetr616 - Profil | Po 4.2.2013 21:10:06
Nnofish - Profil | Po 4.2.2013 20:56:28
NJaČ - Profil | Ne 3.2.2013 21:41:25
Nechápu, naco tu RS vlastně máme, když nic neumí a nic nedodržuje, jen buzeruje a prudí a dělá se chytrou a zajímavou.
Takový názor bych čekal od desetiletého děcka.
Víš vůbec, jak RS funguje a jaký má vliv na tresty přestupníků, které zdokumentuje?
Aspoň si to někde přečti, než sem budeš dávat ty své skvělé zápisy.
NSven - Profil | Ne 3.2.2013 20:50:24
Jediný důvod proč ji volat, je její podpora při odmítnutí prokázání totožnosti, nebo odmítnutí předložení RL a povolenky. Určitě ne kvůli nadlimitnímu nebo podměrečnému úlovku.
Pro zahájení jednání kárného orgánu, stačí výpověď RS, příp. svědků.
Nlada78 - Profil | Ne 3.2.2013 20:23:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Nkarlak - Profil | Ne 3.2.2013 20:14:21 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Nnofish - Profil | Ne 3.2.2013 18:43:05
Jednoho takového člena RS jsem měl možnost poznat. Člověče, divil by ses, jak je mezi jinými členy RS neoblíben. Přitom mi připadal jako docela poctivý a slušný člověk. Jen nezná kamarády, nehlídá si jen "své" revíry, prostě všem jedním metrem- co vím.
Takhle by to teda mělo fungovat, ale pozor, ono to není zrovna něco, co by se lidem líbilo.
Nlipenak - Profil | Ne 3.2.2013 18:15:25
NMrknato - Profil | Čt 23.10.2014 9:35:24
Nhraji - Profil | St 22.10.2014 21:10:06
Na revíru je za rok bezmála 20 000 docházek, z nich polovinu mají rybáři z jiných MO.
A těch skutečně aktivních RS je jak do mariáše. Možná na pauzírovaného.
Navíc, a to je asi nejzajímavější, povolenky bereme hodně často právě těm, co známe, protože je známe a víme, že dělají neplechu. Nikdy si nemůžete říct, že někoho nebudete kontrolovat. Protože dnes si dovolí pytláci lovit v pravé poledne na rušném místě, kde projdou stovky lidí.
NMalda512 - Profil | St 22.10.2014 14:50:52
Líbí: 0 Nelíbí: 0
Malda512 >> už sis vybral???? nehodlám si psát sněkým,který mě uráží,chápeš to???
Tady jsi se ukázal :::: celou dobu tady neřešíš žádné urážky ale najednou jak tě někdo dostal do kouta tak se nato začneš vymlouvat. je zjevné že nemáš žádný argument . Prostě sis krásně naběhl. Ha aha aa a
Ntuzemak - Profil | St 22.10.2014 14:49:53
NMalda512 - Profil | St 22.10.2014 14:48:57
Dej si mě to ignoru aby jsi nemusel všem dotyčným ukázat jak jsi dostal na frak.
NMalda512 - Profil | St 22.10.2014 13:16:23
Píšeš dokola o něčem a nemáš ani nejmenší potuchy oco jde. Chápu, že je to pro tebe asi normální. myslím, že debata je u konce. Protože jsi omezenec který nedokáže pochopit význam slov jako jsou .... podstata věci.... učel na kandidátce .... smysl volebního programu.
když tady vyskakuješ a hážeš rozumama tak mi napiš co je na volebním programu špatně ?? jsem zvědavej na co se vymluvíš.
PS : mohl bych ti napsat proč jsem byl na kandidátce já a proč je volební program tak strohý. Ale to by jsi se musel normálně zeptat. Takže když tady meleš hubou tak nám zde napiš tvé informace. já ti je bud potvrdím nebo vyvrátím. Myslím, že zde bude víc lidí které to bude zajímat
NMalda512 - Profil | St 22.10.2014 12:16:08
NFRANK71 - Profil | Út 21.10.2014 19:05:50
NMalda512 - Profil | Út 21.10.2014 17:20:59
Mám své zdroje alkoholiku. A je mi jedno zda jsou pravdivé.,
NMalda512 - Profil | Út 21.10.2014 17:17:14
Jo...... alkoholiku
Můžeš nám zde popsat do jaké politické strany se tady někdo sere ? Asi nemůžeš vid ? Ale jen dál plácej ... stejně to nikoho nezajímá.
NKubalorenc - Profil | Út 3.6.2014 18:41:22
NKubalorenc - Profil | Ne 1.6.2014 20:09:39
Takových už bylo. Vyhrožovali soudy a kdečím a stejně prd. By mě zajímalo jak bys vyčísloval to odškodnění. Je vidět že o tom víš úplný kulový a akorát plácáš blbosti. Možná by ti je tak vrátili, ale s rychlostí naších soudů by sis ten rok asi už nezachytal.
Nnofish - Profil | So 31.5.2014 9:51:26
Ale u nás dali do BP, že máš povinnost se řídit úṕravami na cedulích a webu. Cedule vidět nemusíš, třeba na velkém revíru, to prostě nejde a internetové připojení fakt není povinným vybavením k kovu ryb.
Npetr999 - Profil | So 31.5.2014 2:36:50
Npetr999 - Profil | So 31.5.2014 2:20:10
A opakuji znovu = "zadnou ceduli jsem nevidel, zadne jsem si nevsiml".. a kdo vi jestli tam vubec nejaka byla, kdyz jsem sel zrovna okolo. Co kdyz ji treba nejakej vtipalek jen na par minut sundal nebo necim zakryl? Nebo co kdyz jsem prichazel k ony vode jeste/uz za tmy?? A soudit se se mnou muze treba celej CRS. Uz pri prvnim soudnim stani vyhraju. Cedule/znacky jsem povinen sledovat prakticky jen jako USP ty dopravni na VK/silnici, rozhodne ne nejaky amatersky vyrobeny neosvetleny tabulky nekde v krovi u rybnika.. Ostatne podobny na tiskarne tisteny a posleze zaigelitovany tabulky si muze vyrobit a dat k ceste u plotu svyho pozemku prakt. kdokoli - treba "pruchod se strakatymi psy zakazan pod pokutou 5.000.000Kc" :-).. Taky to budes respektovat? Tot vse..
NKubalorenc - Profil | Po 28.4.2014 20:09:53
Nb.gun - Profil | Út 7.1.2014 0:11:43
Cos tu zatím předvedl? De facto jsi člena RS za poskytnutí informace v souladu s předpisy označil za blbce, rozhodil jsi tu spousty vykřičníků, opakovaně vynesl své kategorické (ne)pravdy, okořenil je peprnějšími výrazy...
Dovol mi prostý dotaz - otevřel sis konečně od té doby, co tě tu mnozí opakovaně upozornili na to, že nemáš pravdu, onu knížečku, kterou jsi obdržel společně s povolenkou, a začetl se do ní?
Vážně ti nepřijde divné, že tě tu tolik lidí opravovalo, nezačal v tobě hlodat červík pochybností, zda by to přeci jen nemohlo být jinak, než se tu snažíš prezentovat? Anebo jinak - nevzbudilo to v tobě touhu najít v pravidlech rybolovu tebou obhajované formulace, ty sem pak jako argument na podporu svých tvrzení překopírovat a s plnou parádou tak těm staříkům dokázat, že máš pravdu ty a nikoliv oni?
Nlipenak - Profil | Ne 5.1.2014 20:39:42
NMrknato - Profil | Ne 5.1.2014 19:18:42
NMrknato - Profil | Ne 5.1.2014 19:11:31
Jen malý příklad. Když ti bude chtít neomalená RS vlést do auta a ty s tím nebudeš souhlasit a zabráníš tomu násilím, je každopádně problém, pro oba. Taková RS ztácí ochranu zánonem a statut RS, osoby úřední, ale i tak přijdeš pravděpodobně o povolenku a možná tě vyloučí ze svazu pomocí KK MO, i když jsi bránil své soukromí a důstojnost a neporušil zákon.
NMrknato - Profil | Ne 5.1.2014 18:59:35
Už jenom pokusy o omezování úlovků, různé v různých svazech, mají dopad na přísun různých peněz z CS rybolovu. No a pak někteří zdražují povolenky a jiní je mají poloviční. A pak si někdo stěžuje a chce změny statutu CS rybolovu.....
NMrknato - Profil | Ne 5.1.2014 18:39:59
NLouda - Profil | Ne 5.1.2014 18:28:54
já chci prokázání totožnosti co mně dotyčný předloží je na něm
Ntuzemak - Profil | Ne 5.1.2014 17:18:04
Ntuzemak - Profil | Ne 5.1.2014 17:04:08
Nhraji - Profil | Ne 5.1.2014 9:32:25
Nb.gun - Profil | Ne 5.1.2014 0:29:13
Jen bych v této souvislosti podotknul, že právem pořizovat obrazový a zvukový záznam bez souhlasu RS disponuje i druhá strana, neboť RS nevystupuje jako osoba fyzická, ale úřední, takže se na ni nevztahuje ochrana a nejedná se o zásah do osobnostních práv.
Nnofish - Profil | So 4.1.2014 23:55:16
NBobertik - Profil | So 4.1.2014 22:40:35
Já jsem to podruhé nevyjádřil úplně přesně, ale trvám na tom, že osočujete jiné, že nic nevědí a jen vy máte pravdu, ne ve smyslu toho, že by někdo něco ukrad, jen jsou podle vás všichni úplně blbý, jen se jim to snažíte říct jinak.
NMrknato - Profil | So 4.1.2014 22:22:51
Nhraji - Profil | So 4.1.2014 22:16:04
Kdyby svaz skutečně RS řídil, bylo by to skvělé. Obávám se ale, že tohle se řízením nazvat nedá.
NREX65 - Profil | So 4.1.2014 21:39:32
NKubalorenc - Profil | So 4.1.2014 21:20:27
Takže naposled. Ano, občanský průkaz po tobě může RS vyžadovat. a můžete si tu mlít co chcete. a ještě dodatek. Nepředložení OP po výzvě příslušného orgánu může být postiženo pokutou do výše 20 tis.
NJaČ - Profil | So 4.1.2014 20:53:58
No jasně.
Ale mluvíme tady o kontrole rybářských dokladů a to jsou povolenka, rybářský lístek a podle MRS i průkaz člena, pokud je rybář členem.
Pokud je v těchto dokladech nejasnost, je zapotřebí ověřit ji podle dalšího dokladu.
Setkal jsem se s tím, že rybář lovil na oprávnění svého otce. Jmenoval se stejně a měl i stejné trvalé bydliště.
Teprve kontrola OP rozhodla.
Nemyslím si, že jsem postupoval nesprávně - odhalil jsem přestupek a o to přece šlo.
Tak na co si tady pořád hrajeme se slovíčky?
NPavouk - Profil | So 4.1.2014 20:47:38
Nnofish - Profil | So 4.1.2014 20:41:57
toto je bod č.18 z BP pro letošní rok. A to se loni ještě blbci (a to myslím vážně, to slovo, tohle už totiž není normální) dohadovali, jestli má být kulaté razítko přes fotku, nebo ne.
Nhraji - Profil | So 4.1.2014 20:17:13
NSven - Profil | So 4.1.2014 20:10:40
A to je špatně. Pokud vyžaduji dodržování zákona, musím jej ctít a dodržovat především sám.
Tato debata je důkazem toho, že i řada zde diskutujících členů RS se domnívá, že jim placka dává neomezenou moc improvizovat z pozice síly aniž by jim za to hrozila sankce.
Zatím chybí potřebný precedens ale věřím, že se dříve nebo později najde nějaký kos který to rozjede....
Nhraji - Profil | So 4.1.2014 20:07:16
Ndun - Profil | So 4.1.2014 20:04:02
Nepsal jsi zde moudra o porozumění psanému textu?
Nhraji - Profil | So 4.1.2014 19:56:52
Ndun - Profil | So 4.1.2014 19:56:11
Nkakr - Profil | So 4.1.2014 19:55:38
Z BP MRS.
VII. Povinné vybavení:
Oprávněný k lovu ve vodách mimopstruhových musí mít u sebe platný rybářský lístek, povolenku k lovu, Bližší podmínky výkonu rybářského práva a členskou legitimaci (pokud je členem MRS nebo ČRS).
Oprávněný k lovu je povinen mít při lovu vyprošťovač háčků (např. pean, obůstek, pinzetu, klíšťky), míru pro zjištění délky ulovených ryb.
Nhraji - Profil | So 4.1.2014 19:51:32
Nkakr - Profil | So 4.1.2014 19:50:47
Copak RS porušila nanejtováním odznaku k průkazu RS??
Že by RŘ??
Nb.gun - Profil | So 4.1.2014 19:50:41
NKubalorenc - Profil | So 4.1.2014 19:48:59
Právo požadovat občanský průkaz má policie ČR a městská policie v zákonem daných případech a dále pak rybářská stráž, myslívecká stráž, stráž přírody, celní správa a jiné suběkty dané zákonem. Nevím co je na výkladu zákona tak těžké pochopit.
taktéž nikde není psané že po tobě RS může chtít členskou legitimaci a taky nikde není napsané že rybář ji s sebou musí u vody mít.
ale vidím že tady se jen nadává jak RS nic nedělá a když se vám napíše jak to má být tak máte jen plnou hubu keců a urážek a nic víc.
tady když chce někdo napsat jak to je podle skutečnosti tak si pak akorát vyslechne urážky. Pak se nedivte že na tad položený dotaz nikdo neodpovídá.
Nkakr - Profil | So 4.1.2014 19:45:45
Ano je to problém orgánu, ale když orgán adresu nezjistí, tak hlášení spadne pod stůl a dacan z toho vyjde bez trestu.
Červené karty: Malda512, tuzemak
Čtenáři této diskuse také sledují
NFóry57700
NRybářsko-houbařské jádro .-)41215
NČína - objednali ste uz nieco?15182
NUdírny a uzení49000
NFotografování z pohledu amatérského rybáře53644
NKulinářský kroužek aneb vše co se dá uvařit z ryb5424
NGastrorožek aneb o jídle a všem okolo35162
NRybářský retro bazar.16433
NOstrava a okolí97906
NO kočkách a kočičácích19760
Kde to žije - všechna témata
0:57NCo říkáte na projekt FISHING LEAGUE & CUP? 177
NeNSatira pro všechny 152
NeNJak vyčistit bivak od Plzáka ? 3
NeNRyby mohou být závislé na antidepresivech a drogách, které se dostanou do vody. Mění jejich chování (Bleskovka) 37
NeNServis shimano a náhradné diely 2
NeNSolar titanium swinger 734
NeNjak bylo na Rozkosi? 539
NeNRybáři a vinařství 306
NeNFlacarp - vše kolem značky 198
NeNrevír Hořima 52
NeNTlak na výstavbu v záplavových zónach. (Bleskovka) 17
NeNJak nasadit nové očko na teleskopický prut? 15
NeNPruty Free Spirit - CTX vs. New E-Class 189
NeNSportex competition nebo Greys gt2 44
SoNPevná montáž na kapry, rada 2
Co je nového - všeobecné
NeNBleskovka: Vyšla nová kniha Řeka zázraků
PáNBleskovka: Ryby mohou být závislé na antidepresivech a drogách, které se dostanou do vody. Mění jejich chování
ČtNBleskovka: Výběrové řízení na hospodáře MO ČRS Přelouč
. . . NVideo: Zimní feeder - mražení červi a lisovaný rohlík
. . . NČlánek: Rybář Jarmil Koloušek a MRK.cz - ukázka z knihy Netipy + soutěž
. . . NČlánek: Polední ryby nejsou náhoda
. . . NMiničlánek: Závěr sezóny s osobákem
. . . NRecenze: Nabíjecí čelovka Fenix HM65R
. . . NMiničlánek: Karas obecný - pomozte najít lokality
Akční nabídky
![akce, rybareni](/Data/Akce/34007.jpg)
Za 1.499 Kč
Propracovaný batoh v Dwarf designu. Ruckall má dvě přední kapsy spojené klipem, kdy po rozepnutí se dají obě kapsy rozložit, kde se pod nimi nachází hlavní kapsa na zip. Využijte skvělé akce pouze do vyprodání zásob.
![akce, rybareni](/Data/Akce/34229.jpg)
Za 1.059 Kč
Stojan z prvotřídního černě eloxovaného hliníku je plně nastavitelný. Můžete libovolně použít jako svojan, nebo samostatně jako vidličky s hrazdami.
Oznámení - obecné
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Kalendář akcí - obecné
20.6.Zemník Bodovka Dr Baits Carp Cup...
21.6.2×20hodin Rybník Talian
29.6.Dětské rybářské závody Talian
29.6.XXII. ročník rybářských závodů...
29.6.závody dvojic na kocandě
5.7.Skutečská noční šestnáctka
6.7.O pohár města Králíky - memoriál...
7.7.O pohár města Králíky - memoriál...
13.7.Rybářské závody o sele v...
19.7.2×20hodin Talian
Doporučujeme prodejnu
Rybářské potřeby JESETER
Karlovy Vary - Dvory, Kpt. Jaroše 198/17