Zdravím, stala se mi nepříjemná věc: objednal jsem si zboží, zaplatil ho převodem (asi chyba), mělo dojít-nedošlo, z toho e-shopu to zjištovali a pošta prostě zatím neví, kde ta zásilka je. Paráda - já nemám ani peníze, ani zboží, na pošte mi řekli, že já nemůžu vůbec nic, reklamaci či stížnost musí podat odesílatel, čili e-shop, který ale má moje už moje peníze a že se zboží ztratilo na poště, ho nemusí zajímat ... Takže čekám, jak se ten e-shop zachová, doufám, že mě nenechají ve štychu a že to budou řešit. Chtěl jsem se zeptat, jestli se to někomu stalo (jako že určitě) a jak to řešil? Díky.
sven >> Pošta/ČD/Č.Lesy - instituce, které by samostatně dávno zanikly :((
Cinklé zakázky, šmelina a tak - za asistence a podpory státu...
Pošta před pár lety udělala převratnou politiku:
---zdražení a zhoršení kvality služeb,
---nezaplacení a upocení zaměstnanci
---nucení pochybných služeb, cingrlátek a podobných píčáren svým zákazníkům....:((
a korunuje to přebujelý menežment s neadekvátními platy...
Přesně opačná politika, jakou by udělal soukromník..
Willow >> to bych mohl dávat dvacku komukoliv...to bys ji mohl dát i mě...za to že se ti dobře a v klidu a bezpečně spí....takhle to přece nejde dělat..to by mohl kde kdo nadávat, že má mizernej plat a že má hafo práce...ředitel ČP má jaký plat? no prej nejvyšší z placených státních úředníků dnes ráno bylo ve zprávách...a prej chtějí ušetřit tento rok 788mil kč..tak to stačí řediteli nedat půlroční plat a mají to doma.....
Taky přidám čerstvou zkušenost i když se netýká rybařiny. Šel jsem koupit známky na pohledy pro vnučku na tábor (mají zakázané telefony). Paní za přepážkou upozornila, že jsou různé cenové relace podle toho, jak rychle to chci doručit a že na tábor (10 dní :-)) nebo někam na dovolenou doporučuje ty dražší, aby to stihlo dojít. Vyplázl jsem 3x 34 vočí a vzpomínal, jak jsem na vojně před vycházkou kolem čtvrté odpoledne hodil do schránky na Hradčanském nám. dopis nebo pohled za korunu nebo padika a máma to měla druhý den v Pardubicích ve schránce. "zlatý tydlety" :-))) Zajímalo by mě kdo, nebo co třídí zásilky podle rychlosti dodání a kolik to třídění stojí.
Lada66 >> Tak teď jsem ji před 3 minutami zase viděl, úplně jasně na pár metrů z okna. Balíkovna ČP. Zastaví, vyletí holčina s papírkem v ruce, ani nezazvoní a šup do schránky sousedky. Skočí do auta, vodmáčkne na něčem - asi tabletu ? nejspíš jakože tam byla a po 15 , max. 20 sekundách je včudu. Tak fungujou !!! Dopiče s nima.
Zdravím. Poslední dobou mě pošta tolik vytočila že jediné co by mě uklidnilo...... už jen to napsat je trestné...prostě poštu celou zrušit. Když se nemůže střílet...balík mi přišel na pobočku, nikdo mi neoznámil, že tam leží, žádný výzva ve schránce a když jsem se o něj začal zajímat a vyrazil jsem na poštu (dostanu se tam 2* týdně , pondělí a středa kdy mají do 18:00 jinak do 16:00 a já v práci končím 16:15 na druhé straně Prahy) tak jsem se dozvěděl, že den před tím poslali balík zpět, že jsme si ho týdne nevyzvedl. Objednám balík, vím, že mi ho budou doručovat ve čtvrtek kdy jsem v práci. Tak změna doručení na poštu která má až do 20:00 kdy si to cestou z práce můžu vyzvednout. V 11 hod mi volá pošťák že stojí před domem. První náběh na infarkt jak jsem se vytočil. Tak ulož to ty blbe na poštu. V pondělí si pro to jdu na poštu. Není to tam, hledá se balík. Prej je na autě a převáží se dle mého požadavku na tu původní poštu. To už jsem vybuchl jako granát. Naštěstí tam mají to ochranné sklo jinak bych ji uškrtil, krávu. Tak čekám až ten balík přeputuje těch 800 metrů na to poštu. Trvalo mu to 4 dny a tak ve čtvrtek následujícího týdne si to mohu cestou z práce vyzvednout na tý poště kde jsme chtěl. Naštěstí mě někdo vyslyšel a tuhle poštu k 15.6 ruší. Tu naši. Já bych ji vyhodil do luftu a vysvětil, to zlo tam je určitě od Satana.
Kluci, v klidu. Mám tu jeden dopis z krajského úřadu, nová pošťacka se desetkrát ptala co to je a desetkrát jsem ji řekl že ji do toho nic není. Byla docela nasraná, čekám, že to prostě otevře dříve jak ja. No docela komedie. Ale to nebyl vrchol. Další dopis. Uložený úplně někde jinde než je napsáno na lístku co hodili do schránky, takže předpokládám, že pošta k uložení zásilky už je taky jen tam, kde se oni rozhodnou.... Ale je fajn jet na poštu a zjistit že to tam není, že to někdo uložil na jiné....
Ať už ten bordel zruší, sakra....
Prispeji svoji troskou do mlyna. Panove pokud nadavate na Ceskou postu tak se prestehujte do Nemecka, ev. do Saska. DHL v pohode protoze maji stabilni dorucovatele. Ale ty ostatni viz. DPD, GLS je katastrofa ze by jste se modlili za Ceskou postu.
Zrejme se shledli z videi z usa kde se hazi baliky za jizdy ke dverim. Takze je zcela normalni ze prijedes domu, balik je ve trackingu jako tobe doruceny i kdyz jsi byl dva dny zcela jinde. Nenadelas nic, proste ti byl doruceny. A kdyz reklamujes u prodejce ktery je zodpovedny, tak ti odepise proc si objednavas zbozi kdyz vis ze nebudes doma. Pritom ma spedicni firma pokud te nezastihne ulozit balik v nejblizsim paket shopu.
Viz. dnes. Sedim u pocitace a koukam kde je auto GLS. Pise to ze bude behem chvile doruceno a dle GPS je 10km od baraku. Najednou stop a ze nemohlo byt doruceno protoze jsem nebyl zastizen.
Tak budte v klidu s Ceskou postou, bude hur az to koupi jako vsechno v protektoratu Cechy-Ukrajina Nemec 😉
Willow >> 20 - 30,- dávali přítelkyni když roznášela poštu některý průměrný lidi tak před 25 lety. za dovezení menšího balíku co se vešel do nosiče babety i pade, třeba kafe, nebo koláče aj.
jedný starý babče co bydlela asi 2 km od slapský Živohoště v hájovně vozily holky cca 7 let nákupy, léky, objednávaly uhlí aj. Byla poloslepá a nahluchlá. pak tam Ála přijela , pes kňučel u vrat a babča už konečná. i to je pošťáckej život.
dnes by babča měla píchnutou schránu na poštu někde u odbočky z hlavní silnice a nikoho by moc nezajímala.
Zkušenosti jsou pestré.Je to snad 15 let, možná víc, když jsem si při brouzdání nabídkou prutů na přívlač na stránce fy Berkley všiml prutu ze skelného laminátu s plně parabolickou akcí (žvejka od rukojeti), určený na vláčku s lehounkými nástrahami, o kterém mi bývalý kolega, stále žijící ve státech napsal, že s tím loví i štiky a že je to nezlomitelné, že z té "gumy" nic neuteče, nic se nevyháčkuje, že je to zábava. A protože se to v Evropě neprodával, Berkley mi poskytl kontakty na pár obchodníků s jeho produkty, kteří mi to mohou poslat.
Tak jsem si prut objednal, zaplatil (bylo to relativně levné) a čekal. Asi po 3 týdnech se ke dostavila pošťačka, že bych měl zajít na poštu,m že mi šéfka vzkazuje, že něco není v pořádku. Tak jsem si preventivně vzal metr, foťák a šel na poštu. Čekala mne tam prázdná papírová roura dia snad 10 cm, dlouhá půl metru. Ani dno to nemělo, jen roura. A na ní nálepka s m,ojí adresou. Ten prut byl dvojdíl a rozebraný měl být dlouhý nějakých 140 cm, takže to nemohl být ani vykradený obal zaplaceného prutu. Vyfotil jsem to ze všech stran, s přiloženým metrem. Vyplnil jsem problémy a spíš intuitivně odhadujíce, co ta slova znamenají, jakýsi mezinárodní reklamační protokol, který byl jen ve franštině. A z domu poslal reklamaci mailem s fotkami a kopii reklamace. Z firmy mi odepsali, že nevědí, so se stalo a že mi hned posílají letecky expres to, co jsem si od nich koupil. Na TŘETÍ den mi zazvonil kurýr FedExu a odevzdal mi prut a písemnou omluvu prodejce!
NEMOŽNÉ NA POČKÁNÍ, ZÁZRAKY DO TŘÍ DNů...
Tak po dvou dnech čekání, jsem se dozvěděl, že jsem dnes, v 16:11 hodin nebyl doma, tedy mi balík nemohli doručit. Dostal jsem asi 7500 infarktů, řval víc, než ten chlap na Peugeotu. Výsledek byl, že mi milostivě dovolili, si pro to dojet na depo.
UPS nikdy více.
Ale jsou konečně doma :-))
Fanda z UH >> Není to ani vina doručovatelek ani nemají postižení lidé, obecně smůlu.
Prostě Tvé příbuzné dohnala doba, neboť se nesnažili s ní držet krok a vykašlali se na to..
Doba listonošů, kteří šplhali s brašnou do každé horské samoty je pryč..
Co bylo, bylo a nikdo se k tomu už vracet nebude.
Buď se přizpůsobíš nebo máš smůlu, vývoj se nezastaví..
Účty mohly mít zřízeny už před těmi 20lety, než začali chodit o berlích a kdy byli ještě v produktivním věku...
Moudrost, že je třeba myslet za zadní kolečka, platí stále..
Zřízení účtu ? Nic jednoduššího !
Prostě když už je vezeš na tu poštu, tak přepážkovou úřednici požádáš a ona jim to na počkání vybaví. Občanku mají a podepsat se snad také svedou..
A pokud mají potřebu mít doma nějakou hotovost, tak si ji mohou od příští návštěvy vybrat.
Veškeré nákupy, služby a poplatky, mohou platit bezhotovostně.
Jak platí inkaso, pojištění, odpady apod., to je tam také vozíš ?
Pokud neplatí z účtu, musí platit složenkou a to se v dnešní době, sakra prodraží.
A jistě jako důchodci, na rozhazování nemají.. takže by ještě ušetřili..
Ostatně, otázka bezhotovostní společnosti, není zda ale kdy..
Může se nám to líbit nebo nelíbit, prostě takový je trend, před který budeme postaveni.
Možná dříve, než si mnozí myslíme.
A kdo bude připraven, nebude překvapen..
Jen na okraj.. mému strýci bude 95 let.. A co bys řekl ? Má ho !
Nemusí se vrzat 2x měsíčně na nějakou poštu, nemusí se starat o pravidelné platby, když ho bratranec vyveze na nákup nebo mu nakoupí, tak zaplatí kartou a pokud potřebuje hotovost, tak mu ji vybere v bankomatu a doveze.
drvoštěp >>
Ty máš všechno jinak ;-))
Pošta dělá z hlediska ekonomiky všechno obráceně. Místo aby vyházeli půlku darmošlapů na vedoucích místech a zlevnili služby, tak zdražují a služby nahovno... ani člověk v kondici nestačí prostě doběhnout po zatroubení ke vchodu.. než to mrknout za vrátka a odjedou.. ((
Denny >> Zdarec, byly stejně na renovaci, takže o ,, trochu ,, víc práce...Nějaký pojištění je tadY k prdu....Už za měsíc visely a jdou na minutu.😃😃
Spíš mně mrzej zlámaný starý pruty old school z UK......
dělal jsem u ČP 10let, byl jsem na krajské centrále kde se třídí balíky, tak mám přehled. Že mě ČP ráno pošle sms, že mě budou doručovat balík..... ok, zvykl sem si, ale že mě doručovatel napíše sms, že přijede za 12min a pak si přijede o 3min pozděj....... to už je vrchol :-D Je to o lidech a ti co dělaj na vesnicích a menších městech mají úplně jinej přístup k lidem. Jednou se mě stalo, že sem čekal balík a pak přišla sms, že prej uložen, do 15ti min jsem byl na poště, tam mi byla vysvětlena celá situace s tím co se stalo...... jsou to taky jen lidi a mám s ČP lepší zkušenosti než s konkurencí
Dobrý den, na Poště dělám už 6 let. Rozvážím balíky v okolí Čerčan u Benešova. Moje pracovní doba je 6 až 16 hod na rozvoj balíků vyjíždím okolo 8.30.. Jezdím cca 15 vesnic a přes léto mám okolo 100 balíku denně s tímhle počtem balíku si stíhám dojít na jídlo a všem zákazníkům volat popřípadě i zavést balík na jinou adresu když je v mém rajónu. Teď ve vánočním provozu chodím navíc 3 soboty v měsíci rozvážet ať toho není v pondělí tolik. Minulé pondělí nám přišlo v pondělí 310 balíku na rajón+ 65 balíků které jsem rozvezl v sobotu. Teď můj rajón jezdíme ve dvou lidech a každý máme cca 150 balíků na autě, domů chodím a kolo 18 hod. Ale stihame vše rozvést.Už ve středu chodím jako robot(jak mě bolejí hnáty). Když mi vedení depa nedá na výpomoc jednoho doručovatele tak bych musel uložit cca 170 balíků uložit bez pokusu o doručení. A to je ten problém. Ale chápu že vás jako zákazníky tohle nemusí zajímat!!!!
Deawon >> To není zaostalost,to je dané vnitřními předpisy , které se moc nezměnily od France Josefa.To že pošťáci nestíhají roznášet zásilky nemá nic společného se schvalováním daní, ti plebejci co jsou dole jsou akorát jebaní a manažeři si mastí kapsy.Nehájím poštu jako takovou ale ti lidi dole mají toho asi fakt dost a pořád se poukazuje jen na ně.A u dráhy je to podobné,staré lokomotivy,běžně poruchy těchto babiček na trati,obrat soupravy, kumulované funkce,průvodčí dojede do cílové stanice ale musí se ještě zúčastnit při posunu,ani pomalu nestihne se vychcat a jede zase zpátky,přerušení směny,kdy je v robotě 18 hodin ale placených má 11,sem tam mimořádka kdy ženská není schopná si uhlídat děcko které vypadne za jízdy z vlaku a potom soudy na krku a dokazování neviny průvodčí, která když je ve předu neví co se děje vzadu to bys asi nechtěl dělat a to za pár posraných korun,když manažeři mají x násobky toho co ti plebejci.Miliardy vyhozené na zabezpečení přejezdů protože spousta ocasů v autě si myslí že jsou nesmrtelní a vjedou na koleje v době kdy bliká červená,to je část peněz která by se dala použít na něco užitečného.Kolikrát jsi byl na nějakých zkouškách k obhájení své práce,u dráhy je to běžná věc,pořád se něco učíš jak kokot ,pořád nějaké přezkoušení, a musíš se naučit protože ti jde o chleba no a ti nahoře to vymysleli a potřebují k tomu,aby dokázali že jsou nepostradatelní. To je jen náznak toho co se děje u ČD,u pošty to ale bude asi dost podobné, vždycky se najdou flegoši kteří na tu práci serou a ti kteří se snaží,těm to ale kazí právě ti druzí a lidi je hážou do jednoho pytle.
Pepa z depa >> Máš naprostou pravdu. V takovém případě to odnese obchodník, který odvedl svou práci bezvadně a navíc mu v tom visí jeho peníz..
Ale je třeba, podívat se na problém poněkud širším pohledem..
V každém případě, chybí ve vztahu obchodník, potažmo zákazník versus Č.pošta, jakákoliv zpětná vazba.
Pošta své služby neustále zdražuje ale její odpovědnost se rovná nule...
Vrcholem je např. tzv. "Obyčejný balík" jehož cena doručení se může vyšplhat až k pětistovce ale pošta neručí za jeho dodání, obsah ani ztrátu.. https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/obycejny-balik
Takže ho klidně může někdo ze zaměstanců cestou zcizit, vykrást nebo zničit a máš smůlu ty..... protože obvykle je placený předem
Řešením by bylo automatické penále z prodlení.
Balík "Na poštu" nebo "Do ruky", má být doručený do 48hod.
Nedodáš v termínu,.... tak budeš cálovat... a vedení, ať je klidně bez premií ..
Smlouvy a závazky se musí plnit. Tečka !
Zákazníka ani za mák nezajímají interní problémy pošty..
Když si propustili nebo nedokáží řádně zaplatit své zaměstnance, tak ať ty balíky rozváží třeba generální ředitel dvoukolákem...
Pro obchodníka po takové neblahé zkušenosti, vidím řešení v rozvázání vztahu s Českou poštou a nalezení solidnějšího přepravního partnera.
Nakupuji v e-shopech často a s poznámkou, že nedoručují prostřednictvím ČP se setkávám čím dál častěji.
Takže...
z jedné strany takové chování zákazníka, nesporně poškozuje obchodníka
ale z druhé strany, je část viny i na obchodníkovi, protože si sám a dobrovolně zvolil tak nespolehlivého partnera.. takže třeba procitne ze sna...
Nevidím důvod, proč by měl obdržet toho Černého Petra právě koncový zákazník..
arnošt >> Ona celá tahle firma je pofidérní. Mamka (leč pořád nechápu proč) tam pracuje už asi 30 let jako vedoucí provozu a kdyby jste viděli co tam mají za bordel, nevěřili by jste tomu.
Má pod sebou cca 80 lidí, když jich chybí víc, převleče se a z kanclu jde roznášet poštu, občas v sobotu rozváčí noviny. Pracuje cca 12 hodin denně, přitom má placeno 35,5 hodin týdně. Plat má z 1/3 podle toho, jak pošťačky dělají ty jejich slavné produkty. Samotné berou hooodně malou almužnu za tu práci co vykonávají. Je smutné že jinde pošťačky chodí ve 12 domů a jinde zas 18:00 a ještě nemají konec. Pak se člověk dozví, že generální ředitelka dostane na odstupným 6 měsíčních platů který je asi 3oo ooo.
Chápu některé lidi že na to nadávají, ale přál bych každému aby si vyzkoušel jaké je mít u sebe hromadu peněz za které ta osoba ruší, k tomu 30 kg letáků, normální poštu a pak balíky velikosti A2.
Přemas >> Neděláš náhodou na ředitelství České pošty ??? Tam si rozdělují akorát tučné odměny a na služby serou . Myslíš , že někdo rozděluje balíky za poplatek dvacet nebo čtyřicet korun ??? To je lapák na platiče a jinak balíky najebou kokoti do auta vysypou na hromadu na sběrné poště a pak se musíš modlit kdy to doleze domů.. jesti je tam slenička (křehké) nebo jiný znak za který si připlácíš , tak je to jedno... dojebou všechno .
Prostě služby na piču jak jsem psal. U nás Ty piče rozhážou lístky do schránek a na poštu musíš letět pro balík jak piča. A to jsi doma na 100% a stejně letíš na poštu. Za mě prostě pošta totálně na piču..))
Čerstvá zkušenost.U nás v HK jsem po zavření několika poboček navštívil tu centrální poštu u hlavního nádraží.Dopředu bylo avizováno,že personál zrušených poboček posílí tam,kde bude třeba a neohrozí to chod těch,které se zachovají.Tragédie.Otevřena 2 okénka,fronta až do pr..le a na dopis jsem čekal více než3/4hodiny.Zaměstnanců se tam pohybovalo celkem dost ale měli na práci asi důležitější věci,než odbavit zákazníky ve frontě.Hlavně že si všichni museli zřídit datovku,ale stejně se musí pro každý prd lítat na poštu.Za mě jeden velký bordel.
Českokrumlovsko, Kaplicko- pošta tam nefunguje, zásilky váznou... vedení prej o tom ví. To je těm lidem platný.. ((*
Všechno už v tomhle státě ukradli a vytunelovali... poštu nikdo nechce... proč??;))
rybomil >> Jak jsem byl nedávno v lázních, tak jsem se jak to tak chodí ... dal do hovoru s maníkem jezdil u pošty . Říkal, jo to my jsme na tom relativně dobře ,ale ostatní -pošťačky ,ženský u přepážek atd .děs
dnes Vám budeme doručovat zásilku.
Kód pro převzetí u řidiče: 45aeb5
Druh zásilky: Balík Do ruky
Číslo zásilky: DR1700241367E
Odesílatel: www.kupterychle.cz PJU
Dobírka: 0 Kč
Kontakt na řidiče: 954397334
Přišlo mi to cestou SMS a emailem dnes ráno , tj. 15.7.2023 v 8:46...
a teď je 16:03 a ještě tu pošta nebyla.
Tak jestli mají chybu v systému kvůli IT tak vzít ITáka a ustřelit mu brokovnicí hlavu aby ti ostatní opravili a jestli se na to vykašlal ten pošťák s autem tak mi ho dejte k dispozici já mu to vysvětlím...
kolotuk >> mě se osvědčilo poslat 2-3 slušně psané dotazy a pak 4 tý jim vynadám do kurew, hovad a tak dále...a připíšu, že jsem jim 3x psal...oni na to mají filtr který to dá na bok a pak se ti zabývají a řeší to na poradě co za hajzla jim nadává.. a pak zjistí, že jsem jim 3x psal klidně...a vyřeší to...
Jediný kdy musejí přijít,je zatím když nesou důchod. Pro jistotu ho jednou přinesou v deset a příště ve čtyři odpoledne. Klasický domácí vězení. Před měsícem mě poslal dopis notář. Cely den jsem byl doma .Lístek do schránky hodili snad v noci. Schválně jsem pro to na poštu nešel, aby museli přijít. Dorucili to za 16 dnů od hozeni lístku do schránky. Mám v plánu instalaci kamery,abych viděl konkrétního pošťáka, který přinesl papírek místo dopisu😁 Balík,když tam je jedinej doručovatel pošta už deset let raději oželím.
To já si nechal u polského nožíře udělat nůž, dal mu adresu, telefonní číslo.Borec to poslal přes Poczta Polska (asi něco jako ČP u nás) a poslal mi číslo balíku.Když jsem viděl, že to převzala ČP, říkám si, to můžu jet ještě na dovolenou, než to příjde…Druhý den telefon, že kdy budu doma, budou doručovat balík.Přesně na ten čas zvonek a balík doručovala tak super sympatická a usměvavá holka, že kdyby nebylá ženská u mně na návštěvě, pozval bych ji na kafe👍🙂
sven >> Když jsem dal na přepážku pošty tubus s prutem a nasraná ženská ho začala měřit 30-ti centimetrovým školním pravítkem a pak mi řekla 375Kč, tak jsem jim dal sbohem..
Zásilkovna.cz, kurýr GLS - nejlepší volba :0))
Všechno vyplníš na netu, nemusíš psát adresu, nehneš se z baráku, jen doneseš k vrátkům.
Pár let bez jediného problému 👍👍👍😁
sven >> https://www.uspornybalik.cz/
dva roky plná spokojenost, je to virtuální přepravce, u nás v kraji si pro to dojede ke mne domů DPD a ta to i doručí. V pravidlech mají, že by měl balík mít hranatý tvar. Ale kluci posílají pruty v tubusu od koberců a v pohodě. Já jsem srab, tak ten tubus ještě obalím kartonama, aby to jako bylo hranatý. Na balík nemusíš nic psát, kurýr dojede, z archu na tvůj balík nalepí samolepku a druhou část ti nechá doma. U nás dojedou dopoledne a druhej den je to většinou u kupujícího. Objednávka i platba probíhá přes internet.
Já jednou za dva roky zajedu do prodejny koberců Breno a tam mi dají za pajdu třeba 10 tubusů, mám problém to dostat do auta, tubusy mívají přes dva metry a musím je zařezávat. Ty kartony si scháním tak, že když jdu ke třídícím kontejnerům s odpadem a neprší, tak si pár kartonů z kontejneru na papír vezmu do zásoby. Udělám na tom hrany, obejmu tím tubus a zavážu izolepou. Klidně natřikrát, když nenajdu velké krabice.
rybomil >> mluvilo se o privatizaci ČP, toto ale vypadá na tunelování ČP. Stát prostřednictvím státního podniku odkupuje ztrátový podnik v držení miliardářů. Jistě jen náhodou je jeden ze spoluvlastníků toho ztrátového podniku (zatím) premiér státu, který to odkupuje. Ti ostatní vlastníci jistě sponzorovali různé politické strany, včetně ČSSD, která se do parlamentu nedostala, a teď chtějí své zpět. ČP spadá pod ministerstvo vnitra, toho času v držení ČSSD.
Slavíček >> ony společnosti jako PPL, DPD, zasilkovna... perfektně prosperují, protože poměr cena/výkon je mnohem lepší než u socialistické České pošty. A samozřejmě za to můžou ti, co ČP vedou, páč ji vedou do háje a ještě za to dostávají parádně zaplaceno.
Pvl >> propustit měli deset nejvýše postavených a ne 1200 obyčejných lidí, kteří nemůžou za to, že ti nahoře nedokáží ani po letech transformovat poštu na moderní perfektně fungující podnik.
moje zkušenost praví, že je to o lidech. Ves, kde bydlím, má svého pošťáka se svým rajonem, balíky vozí také jeden člověk. Domluva a vše perfektní. O jedno město vedle řeším věci pracovního charakteru zásadně jinou formou, než ČP. Je to o lidech...
Saimon >> Určitě máš pravdu i zkušenost. Toto období je každoročně velmi náročné, spíše těžké a zcela pochopitelné. Pracuje spousta lidí na doraz. Mě vadí jiná zcela odlišná věc. systém pošty je velmi nešťastný, nepochopitelný a tisíc let za opicema. Mluvím o běžném roce, nemluvím o doručovatelích. Mluvím o nesmyslném systému.
DeBe >> tak já jsem skončil s poštou tak,že jsem sháněl výpis z účtu u oblíbeného souseda a když jsem k němu došel,tak si ho právě procital.😄 Od té doby když něco kupuju a je tam jedinej přepravce pošta, raději to nekoupím. Pouze mě nosí domů důchod,který musí donést v daný den. Tak to dělají tak,že jednou přijdou v deset, podruhé ve čtyři odpoledne😁 Říkám tomu domácí vězení ČP.
kolotuk >> No, nechci bejt zlej ;-), ale myslím, že jede podle hesla "to neřeším", a mám dojem, že právé TOHLE je (nebo se stává) teď normální a "lampárna" to jistí.
Mimochodem mi to připomnělo, jak cca před čtyřmi měsíci, dala doručovatelka mně určenou zásilku sousedovi (se kterým, slušně řečeno, nemám dobré vztahy), ten mi ji nepředal, a když jsem zjistil (opět na "Sledování zásilek"), že je "doručená", tak jsem si došel na pobočku ČP a ... detaily radši vynechám.
Tak proto, i vzhledem k tomu, co se teď s ČP děje, ta skeptická první věta.
A dál už to nebudu rozmazávat.
Zásilka z čajny (objednáno 1.9.), cílová adresa v krajském městě. Byl jsem doma (na dvorku), auto zastavilo v ulici před brankou, řidič se ani neobtěžoval vystoupit, než jsem došel půl cesty k brance, tak odjel, lístek ve schránce tudíž nebyl. Kdybch se nepodíval na "Sledování zásilek" na webu ČP (viz obr.), tak se nic nedovím ...
A dnes dtto u další zásilky, jak přes kopírák.
Teď trochu OT:
Připomíná mi to jednu příhodu s linkovým autobusem, jíž jsem byl asi před dvěma týdny svědkem: Vesnice večer, chlapík čeká u točny (spojené s parkovištěm aut) busu, bus přijíždí, chlapík jde do místa nástupu (viditelně ví, jak to tam "chodí", tak "startuje" dřív, než bus dojede k tomu místu), bus projíždí, chlapík na něho mává, bus bez povšimnutí odjíždí. Chlapík hledá na "smartfounu" další spoj, a pak obvolává známé, kvůli "privátnímu" odvozu.
Heykal >> asi měsíc a půl než mi vyplatili peníze. Mezi tím půlhodinové sepisování papírů, že opravdu chci nahradit škodu, kterou mi způsobili. Největší sranda byla, dokázat cenu ztraceného obsahu. Nakonec to bylo čestným prohlášením, ale pořád jsem měl dokázat, že když to pojistil na X tak to má tu cenu a ne půlku. Od té doby taky nic navíc na poště nepojistim. Zaplatím víc a oni se budou stejně kroutit aby nemuseli platit.
Bulda 64 >> jistě, i v rodině jsem se pohádal se staršími ale i mladšími. obě skupiny svorně nevěří bankám, ať již bývalý ředitel velké firmy inženýr ekonomie v důchodu tak i mladý vyučený svářeč co teď shání práci tak ti si všechny peníze hned vyberou a na účtu nechají jen na poplatky a všechny řeší složenkami na poště...nechápu. těm jsem řekl že pro ně bych zřídil jednu pobočku v karlových varech. Aby neprudili na poště v Praze. Pak se mnou týden nemluvili...Já osobně bych poštu zrušil celou a její služby bych nabídl komerci. Ta to umí líp.
rybomil >> Já patřím (aspoň zatím) k těm spokojeným. Opravdu si nemohu stěžovat. Email den předem, v den doručení SMS a pravidelně kolem 11.30 je mám doma. A to ještě 2 minuty předem volají, že jedou.
Včera odpo mail, že dnes budou doručovat balíček. Odkaz kde můžu zásilku sledovat říká jen že zásilka byla převzatá od odesílatele. Dnes ráno koukám , nic se nezměnilo.
Do cca 8,30 čekám že se ozvou, nebo že se něco změní v pohybu zásilky. OMYL, velký OMYL, v 10,32 když jsem na zahrádce pošlou SMS, NE s časem, ale s tím jestli chci čas upřesnit. V 11,30 údajně zvonili ( bych slyšel ). Nepřijatý hovor ale je rovněž v 10,30.
Bohužel odesílatel opět má jen jedinou možnost odeslání, přes ČP.
Na posrání, protože podle toho jejich přístupu je jen možnost nosit mobil trvale, i na hajzl, nebo trvale číhat u dveří. Když tam volám, doručovatel říká, že oni s mailem nemají nic společnýho, prostě levá neví co dělá pravá.
Se podivuji, jako hodně podivuji, že je s ČP někdo spokojený ???
Fanda z UH >> pošta je něco, co je určené k zanikuy jakmile si zákazníci budou moci zvolit alternativu. Mi přes poštu chodí jen zásilky z Aliexpressu, pokud odesílatel neudává možnost jiného doručovatele. Prostě to jejich saver a global shipping. Nemůžou za to ty doručovatelky a baby na přepážkách. Může za to vedení, které bere peníze, o kterých se ti ani nezdá.
Soused je na vozíku, má to jako sporty koukat z okna a hlasit mi že mám balíček ve schránce, nebo otevřít dveře a hlásit, že mi to přebere a předá. Jen tento týden další balík co měl jít oproti podpisu a hozený do schránky. Sám hlásil že ani nepostrehnul auto.
Ono by stačilo vycházet to vedení a t peníze rozdělit po pobočkách. A možná by to fungovalo.
jurasoft >> už před několika roky jsem prošel kolečko stížnosti s tímto spolkem po té co jsem přišel náhodou k sousedovi a ten si právě procital můj výpis z účtu,který dorucili do jeho schránky. Poštovní ombudsman mě neodpověděl do dnes. To je pouze pračka na prachy pro určitý strany,jinak naprosto nefunkční služba.
rybomil >> Ja minulý rok vedl diskuzi s jedním z dorucovatelu po stejné situaci. Řekl mi, že nemá čas a kapacity dorucovat balíky (Balík do ruky asi za 300Kč cena sluzby) a že si pro to mám zajít na Poštu. Nejhorší je, že nezmuzes ve finále nic, nez někoho chytit pod krkem a to za to nestojí, takže nezbývá než tuto postbolševickou zm*do instituci nevyužívat.
rybomil >> Ahoj. Mám podobně let jako Ty, manažérské pádlo Nokia 6310i a protože je to ten nejlepší foun jaký byl kdy vyroben a dokud bude makat jako dosud, tak žádný jiný nechci. Až umře, vykopu mu hrobeček :-)
3x utopen, vyloven, odbahněn, vysušen, 1x vypadl na beton, 1x sjel cca 10 schodů.. aj. :-)
Také nemám z pochopitelných důvodů internetové bankovnictví (ani nechci) ale mám synka, který ho má :-) Případně kamarádku.
Takže jim dám číslo účtu a peníz cash a oni mi to pošlou :-)
plavan >> Ahoj. Ještě jednou poděkování, za dobrou radu. https://www.uspornybalik.cz/
Za balík 2,2kg - 146x13x13cm + pojištění na 6000,- Kč, jsem zaplatil 127,-Kč - :-))
Podavam zpravu ..... Posilal jsem prut na reklamaci a CP chtela po mne 363 kc timto bych chtel podekovat klukum co poradili zaslat.cz postovne 132 kc ......pres ceskou postu za mne uz ne
kubah >> naprosto s tebou souhlasím. Pošta 100%, PPL katastrofa, ještě mi to nikdy nedoručili i když jsem čekal do 21h, pokaždé vráceno na depo bez snahy o doručení. A teď naposledy mne vytočila zásilkovna, takže tam už nedám ani korunu.
ČP jsou takový šprýmaři. Od rána avizují mailem a SMS že balík se blíží místu vyzvednutí v Balíkovně. A 4 minuty před zavřením pošty přijde SMS, že balík tam je a nemůže se dočkat svého vyzvednutí. :§)))
NTW tohle nevymyslíš... bych je zabil.
1568 >> Muze se stat,take jsem na jednu zasilku,posilanou lodi cekal 3 mesice.Jinak moje zkusenosti jsou takove,ze do Cech se balik dostane do 3 az 5 dnu,ale od prevzeti ceskou postou ubehne klidne dalsich 14 dni,nez je schopna to dorucit.Musim ale byt objektivni,nekolikrat se me stalo,ze balik byl doruceny do tydne,jak mel byt. Nejak ale opravdu nechapu to,kdyz tady odsud posilam balik,ma sledovaci cislo, posilane jako priority mail a na podpis, amici ho dokazi sledovat az do te doby,nez je doruceny a ceska posta me napise,ze tuto zasilku nesleduje. Ted jsem posilal maly balicek holce,jeste ho nedorucili a je to presne jak popisuju, posledni zprava z pred dvema dny,ze byl v Nemecku a odeslan na misto urceni. Ceska posta o tom ale nic nevi,coz se me zda nepravdepodobne,spis bych se priklanel k nejakemu bordelu v jeji databazi nebo lenosti.
Ja si byl kolem 20 cervence na poste zjistit kde ze mam balicek z ciny, jelikoz se mu jaksi ke me domu nechtelo kdyz byl v CR uz v cervnu. Bylo mi zdeleno, ze me ho v cervnu 2x dorucovali a ani jednou jsem nebyl k zastizeni doma. Tak ho poslali z5. Ani jednou jsem nedostal listek do schranky a jelikoz manzela dela z domu tak je zvlastni ze jsme ani jednou nebyli k zastizrni.
Tak jsem rovnou podal stiznost, s tim ze chci vyrozumeni na email. A ono zatim ani vyrozumneni o stiznosti neprislo. Takze po dovolene pujdu znova a podam stiznost znova a tentokrat dvojitou. Ono je to stejne k prdu, nic se nestane. Ale proc mlcet.
Jinak u nás v České Lípě se Česká Pošta opravdu zlepšila, co se týká doručování balíků. Např. minulý měsíc jsem udělal objednávku u fa Lidl a před doručením mi volal řidič, jestli jsem doma. Bohužel jsem byl mimo město, tak jsem se ho zeptal, jak dlouho bude jezdit, než vyloží nedoručené balíky na pobočku. Tam se mi opravdu nechce, jelikož to je právě místo, kde je z jejich strany hodně co vylepšovat. Ochotně mi sdělil čas a při návratu do města jsem mu zavolal, kde se nyní nachází. Zajel jsem za ním a balík mi předal. Za vstřícnost jsem mu dal dvacku na kávu ;-)
Willow >> S poštou na 99% spokojenost. A s Ppl taky. Až teda na minulý pátek. Libor z Tykonu mi poslal zesilovač a ti kokoti mi ho přivezli vzhůru nohama.Hlavně že byla nálepka křehké...
Knedla12 >> Šéf České pošty přijel do práce v novém Ferrari. Tak mu zaměstnanci říkají, že to je super auto, že se jim moc líbí. On odpověděl: "Pokud budete poctivě makat, plnit práci jak máte, dělat přesčasy a makat i o víkendu, tak si za rok koupím ještě lepší".
Moje zkušenost s DPD. Po objednání přišel e-mail a sms kdy bude doručeno. Termín se mi nehodil. Byl tam odkaz (stejný jako na jejich stránkách) kde by se mělo dat změnit datum, případně adresa doručení. Odkaz nefunguje, chatbot Jarda mi napsal, ze mi nerozumí ať se obrátím na zákaznickou linku. Na zákaznické lince jsem čekání po 15 min vzdal. Na e-mail odpověděli po 28 hodinách, kdy byl balíček už dorucovan. Zlata Česká pošta!
1Mara >> Ahoj. Já bych se Jardy zastal :-)
Venkov není Praha.. schválně jsem to změřil na satelitu a pošťačka to má k němu cca 2400m... Z toho cca druhou půlku mimo zástavbu. Takže skoro 5km celkem.. to je hodina ostré chůze.. s báglem přes rameno.. Takže z lidského hlediska lze pochopit, že se ji tam nechce s jedním dopisem šlapat a počká až toho bude tím směrem víc..
Ze služebního hlediska to je průšvih ale kde není žalobce, není soudce..
Navíc je to malá pošta a zaměstnanci se navzájem podrží.... není žádný problém poštačku vyhodit ale je velký problém najít náhradu..
Že by byla rvačka o takovou pakárnu za pár grošů a za každého počasí, to se mi nezdá..:-)
Chlap se na takovou almužnu vykašle, starší ženská to fyzicky nezvládne a mladá je věčně doma s dětmi .. letos to je všechno jaksi dámským přirozením ke zdi..třeba má v současnosti děti doma samotné a třeba jim také musí uvařit, nakoupit. učit se s nima ...apod. Nikdo to za ní neudělá..
Jasně, z jedné strany je to průser ale peníze jsou také třeba a s pracovními přiležitostmi to není žádná sláva.. pokud nechce nebo nemůže makat na tři směny v kolbence..
Asi takto, včera mi v 15.51 hodin přišel e-mail od ČP, že převzali u mého dodavatele balíček se zbožím. Dnes v 8.00 hodin přišla zpráva, že mi dnes balíček doručí. Volal jsem kurýrovi na uvedené číslo a potvrdil mi, že dnes dopoledne kolem 11 hodiny mi balíček doveze. Jen pro informaci, balíček šel ze Šumperka do Brna a šel od firmy do firmy, což je určitě jednodušší varianta na doručení.
Tonery, které jsem objednal minulý týden jsou na cestě již třetí den. Doručuje Geis.
A protože moje firma odesílá zboží zákazníkům taky přes ČP, vidím přesně, kdy je který balík doručený. Je pravda, že posledních 14 dnů to není do 24 hodin, ale do 48 hodin. Jediné zdržení, které vidím, je v Praze, tam to ale nechodídobře ani v létě či na jaře. Samozřejmě nepočítám případy, kdy je příjemce nezastižen.
Sa(l)micka >> ono když musíš roznést denně 250 adres se zásilkou a z toho 50 lidem to bude trvat 10,15min. tak si to spočítej, do kolika bude muset pošťačka být v práci, aby to vše roznesla, nadávat na ně umí každý, ale zkuste si to, já ty ženský obdivuji, těžkou tašku jak kráva narvanou dopisy a k tomu vozík a celá den lítat po svých a honit lidi a do toho déšť, vítr, sníh a podobně, běžte si to zkusit a pak mě přijdtě říct, jaká je to lehká práce a že třeba i pospíchají .-) to samé balíkáři......
Pošta v ČR prostě služby na piču.... ceny taktéž na piču, prostě piča pošta ...))))) Prut kolegáčka mi šel z ostravska čtyři dny .... takže služby na piču ..dávám palec dolů ...
sven >> Když jsem ještě byl na ubytce a vyplatilo se kupovat z Cabelasu, přišla naše firemní pošťačka s tím, že mám na poště balíček a že jedna zvědavka tam do něj šťourala, píchla se o háček z nějaký nástrahy ( voblerů ). Hned věděli komu balík patří, bo jsem byl jediný v maloměstě kdo tam tyhle věci nakupoval.
Posílám cca 200 balíků měsíčně. Ano, je to cca 10 balíků denně. Služba DR od české pošty je podáte do 16.00 a druhý den to má mít adresát doma. 3 balíky z deseti dojdou za 2 dny. Poštovný stojí cca 170,- . Reklamovat mohu, ale ........ Když mi nějaký balík hoří a posílám jej v pátek spěšný DE, s doručením v sobotu , kde je cena někde okolo 200,- , tak 50% jich dojde. zbytek až v pondělí. Nejdéle mi v tomto měsíci šel balík DR 9 dní. To je ukázka. Dále zasílám přes DPD. Přijede klučina, balíky převezme v 17.00 a druhý den, je má zákazník doma. Je v tom rozdíl. Poštu, když to jde , tak ne. Nyní začínám posílat přes zásilkovnu. Doručení do druhého dne za 55,- .
Tak za mne jednoznačně PPL.Do dnes jsem neměl jediný problém,když řidič zavolal,že má pro mne zásilku a já nebyl doma,vždy jsme se dohodli na jiném místě předání.Takže klidně zajel za mnou do práce,nebo i do jiného města - pokud to bylo při trase.U pošty není šance si balík přebrat doma=vždy ve schránce oznámení o zásilce s tím,že jsem nebyl zastižen !!Za ty prachy,ať jde celá podělaná pošta do háje.Dokud to bude státní podnik,nic se k lepšímu nezmění !!
Za 3.999 Kč Cenově zajímavý naviják určený zejména milovníkům Baitrunnerů je vybaven celou řadou jedinečných technologií. Má A-RC cívku z hliníku kovaného za studena a tělo z materiálu XT-7. Naviják využijete nejen pro sladkovodní, ale také mořský rybolov.