NDrozďák - Profil | St 25.10.2023 16:02:50
zdevac >> pocem, to mi naprosto vubec neprekvapuje. Dokonce by bylo divny, kdybyste si nerozumeli :-)))))))))))))
Nretrívr - Profil | St 25.10.2023 14:08:00
zdevac >> Do zlata vytesat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mám shodou okolností novou informaci na " domovském rybníku ". Předesílám, že jde o pstruhovou vodu. Pstruh nevysazen 15 let. V mezidobí vysazen candát mateční, protože je to rybníček, kde se reprodukují sami !!!!!! Letos novinka, vysazeny štiky cca 60 cm. Zodpovědně mohu říci, že ke mě může přijít RS kdykoliv, já budu lovit ne na pstruhovce ale podle pocitu, období, chuti. A pokud bych dostal přes prsty, tak si to jinde a jinak obhájím. Nebaví mne, za spoustu let dělat někomu idiota.
Nikdy jsem nebyl masař, nikdy nebudu. Kapři ročně tak asi 4-5, dravci když se dostanu a chytnu.
Nzdevac - Profil | St 25.10.2023 12:57:33
sven >> A? On to někdo bere vážně? Byl bych pro to dodržovat. Ale jak jsem psal dříve - buď to budou dodržovat všichni, nebo to nemá smysl. A také by to chtělo se zamyslet nad tím, že často je člověk do porušování pravidel tlačen těmi, co to ta pravidla porušují, protože jinak by se neprosadil, poctivost je dost velký handicap.
N1Mara - Profil | St 25.10.2023 12:53:57
Tady bych to viděl asi takhle. :-))
Nzdevac - Profil | St 25.10.2023 12:48:50
rybomil >> Myslíš na diskuzi se mnou? Párkrát jsme se potkali o co si tak pamatuju, tak jsme se obvykle shodli. Já proti němu žádné výhrady neměl, jeho příspěvky mi obvykle přišly dobré.
Nrybomil - Profil | St 25.10.2023 11:27:28
sven >> Vím, ale stálo by...
Nsven - Profil | St 25.10.2023 11:12:52
rybomil >> Ahoj. Legenda svazodiskusí Mrknato, to už tady asi zabalil, už tu nebyl skoro třičtvrtě roku...
Nrybomil - Profil | St 25.10.2023 10:57:17
sven >> Bych povolal na diskus s ním kolegu Mrknato. Bude to pak počteníčko. :§)))
Nsven - Profil | St 25.10.2023 10:17:56
Jistě neuškodí připomenout oběma stranám této "diskuse, že:
Držitel Rybářského lístku se jeho zakoupením zavázal, bezvýhradně dodržovat zákon 99/2004 a jeho provádecí vyhlášku 197/2004
Člen Rybářského Svazu podpisem přihlášky a přijetím za člena Spolku,
pak navíc vyjádřil souhlas i s bezvýhradným dodržováním BPVRP/RŘ
Rybářská stráž složením slibu* k tomu, že bude vždy jednat pouze v rozsahu své pravomoci, které ji stanovil a vymezil zák. 99/2004
Nic více a nic méně.
Tedy, že ji ani nepřísluší z titulu své funkce hodnotit např. množství ponechaných úlovků, charakteristku lovicích apod., neboť by se mohlo jednat o podjatost úřední osoby..
*"Slibuji, že jako rybářská stráž budu s největší pečlivostí a svědomitostí plnit povinnosti při kontrole dodržování rybářského zákona (99/2004)a prováděcích právních předpisů k rybářskému zákonu (197/2004), že budu při výkonu této činnosti dodržovat právní předpisy a nepřekročím oprávnění příslušející rybářské stráži".
Nzdevac - Profil | St 25.10.2023 10:05:30
Malda512 >> Ok, řekněme, že máš pravdu. A? Není to jedno? Důležité na životě je prožít ho spokojeně. A to dělám. Mám rodinu, děti, pár zvířat, jsem aktivní sportovec, finančně zajištěný, s časem kolik potřebuji, takže hodně času mohu trávit v přírodě, na horách, u vody... Co víc si od života přát? Takže není úplně jedno, v jaké bublině žiju? Důležité je, že můj přístup a mé názory fungují, když mě dovedly až tam, kde jsem. Takže co s tím? Můžeš mě kritizovat, můžeš mi nevěřit, ale to je asi tak všechno. Bez ohledu na to, co si myslíš nebo děláš, já si teď v klídku dosnídám, dopiju čaj a půjdu ven se psem. A nebo na kolo? Venku svítí sluníčko, listí je už hezky zbarvené... Co víc si od života přát? Takže není úplně jedno, v jaké bublině žiju?
NMalda512 - Profil | St 25.10.2023 9:45:39
zdevac >>.. Dost možná si neuvědomuješ, že v té bublině žiješ právě ty..
A tvůj chorobopis mě opravdu nezajímá.. Jediné co by mohlo ovlivnit tvůj život je to, že by jsi měl užívat pravidelně léky co ti předepsal doktor 😊
Nzdevac - Profil | St 25.10.2023 9:33:27
J.F. >> Hm, pokud to tak máš, tak jedině dobře, čím více lidi dodržujících i nesmyslná pravidla a normy, tím lépe pro ty, kdy v tom dovedou chodit jinak. Takže ne, nepletu se. Chovám se tak, jak uznám za vhodné a jak to považuji za přiměřené okolnostem a případnému trestu. Takže ne, nepletu se. Žiju spokojený život, řídím se sám sebou a mám se dobře. Co chtít od života více? Ostatně to platí i v rybařině. Vlasec jsem měl v ruce poprvé asi před čtyřiceti lety, chytám od malých říček až po přehrady, všechny styly včetně vláčení a dodnes nemám jediný postih :-)
Nzdevac - Profil | St 25.10.2023 9:23:10
Malda512 >> Ano, máš pravdu. Ale to je úplně jedno také. Tvůj názor nikoho nezajímá, ani můj. Tedy možná zajímá, někde v nějaké bublině, jako je tato. Ale to je asi tak vše. Tvůj vliv na můj život je nulový, takže je vlastně úplně jedno, co si kdo myslí a tady píše. Takže si piš, já si budu také psát, a život jde dál :-) A jen ještě dodám - lepit se protestovat nebudu, mě je to úplně jedno. Já si svůj život zařídím podle sebe. To, že se mi stav nelíbí, ještě neznamená, že se v tom neumím zorientovat ku svému prospěchu. Takže jo, u vody by se mi líbil optimální stav, ale je mi jedno, zda je, nebo ne, užiju si to i tak.
NMalda512 - Profil | St 25.10.2023 7:53:37
zdevac >> Irelevantní jsou tvé názory.
Ty budeš taková Česká.. Greta Thunbergova.. Už jen čekám kdy se začneš lepidlem lepit na bivaky 😁
NJ.F. - Profil | Út 24.10.2023 22:56:43
zdevac >> Tak to se náramně pleteš! To, že dodržujeme zákony, tedy něco, na čem se jako společnost většinově shodneme (cestu, jak se k tomu dobereme, teď ponechme stranou), je základní podmínkou existence a přežití lidské společnosti. Bez respektu k psaným nebo nepsaným zákonům bychom byli pouhou asociální smečkou. Jestliže jsi součástí sociální skupiny, nemůžeš si vybírat, co pro tebe platí a co ne.
Chceš říct, že jsi něco lepšího, než ti lůzři, co dodržují zákony?
Co si vybereš příště? Jsi lepší než ostatní, takže můžeš krást? Znásilňovat? Zabíjet?
Nzdevac - Profil | Út 24.10.2023 22:07:50
Malda512 >> Proč by ne? Každý to máme jinak. Raději pytláka, o kterém u vody nevíš, než třeba prasata s bivaky, co dělají celý víkend bordel. Takže jo, chtít mohu, voda je všech, zda mám nebo nemám v kapse papír má z hlediska chování k přírodě a živočichům irelevantní. Zákony a vyhlášky jsou lidský konstrukt, s ohleduplným chováním nemají nic společného.
Nrybomil - Profil | Út 24.10.2023 21:35:07
zdevac >> dej se vyšetřit, jen tak zlehka, ono to něco prokáže :)))
NPolčis - Profil | Út 24.10.2023 20:11:04
Malda512 >> Takže mele z hladu 🤣
NMalda512 - Profil | Út 24.10.2023 20:09:37
FRANK71 >>.. Tak to potom už dává smysl 🙆♂️
NMalda512 - Profil | Út 24.10.2023 20:08:34
Polčis >>.. On chytá ale zároveň nechytá. 😁
NMalda512 - Profil | Út 24.10.2023 20:02:26
zdevac >>.. Tak ty jako,, samozvaný,, pytlák nemůžeš po nikom nic chtít ! . Když ty sám jak píšeš,, neuznáváš žádné hodnoty..
Zbytek jsou bláboly, které nemají ani hlavu ani patu.
NPolčis - Profil | Út 24.10.2023 19:49:26
zdevac >> A chytáš ze zábavy,nebo kvůli hladu?
Nzdevac - Profil | Út 24.10.2023 19:44:53
Polčis >> Ano, správně. Jestli bych si něco přál, je to přísná RS, co kontroluje nejen povolenku, ale třeba i zacházení s rybou a celkově všechny náležitosti, které s chováním u vody souvisí.
NPolčis - Profil | Út 24.10.2023 19:10:04
zdevac >> Takže tys pytlák,co mu vadí se dívat na nekonající RS?😃
Nzdevac - Profil | Út 24.10.2023 18:36:14
Malda512 >> A co konkrétně? Místní pisálci většinou mívají problém pochopit rozdíly třeba mezi souhlasem a pochopením a nebo právě mezi tím, že dělám něco, co mi vadí. Takže asi takhle - ano, vadí mi to a ano, dělám to, protože za dané situace je to nejrozumnější, nemělo by smysl to dělat jinak, já sám to nevytrhnu. Takže neplatím a pokud bude situace jaká je, tak ani platit nebudu. Pokud by však byla možnost zavést plošně změnu pro všechny, podpořil bych jí a pak platil. To samé pytlačení - v současných podmínkách pytlačím, nehodlám podporovat to, co okolo sebe vidím. V jiném systému, kdy bych nemusel koukat na masaře, nahozené pruty u hausbótů a kapra s amurem v každé louži, bych rád byl hrdým členem, co má povolenku a systém podporuje. No a abych tomu dodal perličku na konec, tak si dovolím upozornit, že že tvoje vylučovací "A nebo" je tu použito špatně, protože i když mi něco vadí, určitě bych to neměnil diskuzí na mrku, takže komentuji proto, že se nudím. Jak vidíš, vše je správně i když jsi to postavil proti sobě :-)
Nzdevac - Profil | Út 24.10.2023 18:26:44
FRANK71 >> Tak tohle mi dodnes nikdo nevysvětlil. Podle mě stále není potřeba nic, pokud ryby nebereš. Ale nemám sílu a chuť to testovat. Postižitelné to je, ale podle jiného zákona.
NFRANK71 - Profil | Út 24.10.2023 17:43:51
Malda512 >> je to jen provokatér, před několika lety tady tvrdil, že na chytání ryb nepotřebuje povolenku a nic tím neporušuje.
NMalda512 - Profil | Út 24.10.2023 17:41:45
zdevac >>. Tak počkej, 🙆♂️
Tak vadí ti to nebo ti to nevadí ?
A nebo jen komentuješ něco protože se nudíš ?
Nhraji - Profil | Út 24.10.2023 12:42:20
zdevac >> ty jsi fakt dobrý kecka. Pobavils.
Nzdevac - Profil | Út 24.10.2023 11:05:18
Malda512 >> No ale mě osobně je stav úplně jedno, naopak mi vyhovuje. Já jen komentoval ceny povolenek a práci RS, nic víc. Byl bych za lepší systém a byl bych ochoten platit, ale muselo by to mít řád a úroveň. Za ten bordel, co tu je, fakt platit nebudu, už z principu.
NMalda512 - Profil | Út 24.10.2023 10:16:46
zdevac >> Dobrá. A co konkrétně tebe omezuje stát se členem RS a všechny tebou vypsané problémy řešit a to důsledně.?
Nzdevac - Profil | Út 24.10.2023 0:52:03
Malda512 >> Být více vidět, opravdu kontrolovat a postihovat všechny prohřešky a trestat, když je trest na místě? To by pro začátek stačilo. Ale co RS dělá dnes? Pytlačení není problém, prohřešky často neřeší a už jsem byl i párkrát svědkem toho, jak chytače bez papírů nechala být, protože by s ním bylo moc práce a zdržování. Pokud je možné pravidelně strávit den u vody bez kontroly a nebo si během léta proházet celé Slapy (nebo provláčet stylem táhnutí woblera nebo gumy 50-100 metrů za člunem při běžných projížďkách), aniž bych měl jedinou kontrolu, je něco špatně. V médiích občas zmiňované zásahy jsou sice fajn, ale je to spíše show pro lidi, než systematická ostraha vod.
N1Mara - Profil | Po 23.10.2023 19:33:03
Malda512 >> jo jo .-) I s tímhle se dá souhlasit :-)
NMalda512 - Profil | Po 23.10.2023 19:29:10
1Mara >> Tak tomuhle se asi nikdy nevyhneš. Kapr prostě bude již na vždy protěžovaná ryba na úkor třeba dravců.
Spíš je potřeba využívat finance tak aby to dávalo smysl. A ne naházet do vody kapry a nechat je odlovit za nesmyslnou cenu již druhé povolenky.
NMalda512 - Profil | Po 23.10.2023 19:22:21
zdevac >> Co by měla RS podle tebe dělat aby to nebyla parodie.?
NMalda512 - Profil | Po 23.10.2023 19:20:06
Gekoman >>.. Potom jim to rychle připomeneme během kontrol. A věř, že v tomto ohledu žádné,, domluvy nebo ústupky neexistují.
N1Mara - Profil | Ne 22.10.2023 20:03:40
Rožnovák >> souhlas .-)
NRožnovák - Profil | Ne 22.10.2023 18:31:46
1Mara >> Povolenky se začaly zdražovat asi před 2 lety- před tím jejich cena teměř deset let stála.Ber To tak že se To dohání a To vždy bolí. Vzhledem k tomu že určitě více než polovina členstva je jen finančním přínosem a na ničem se neučastní pokud by byli v kat.nečlen,- Fin. Bychom si pomohli nemuseli vybírat od všech včetně mládeže peníze na nákup a nájem revírů extra a ještě by nám zbylo důstojně zaplatit zbývající aktivní a zkušené lidi kteří pro svaz opravdu makají. Takto jen bobtnáme a pácháme ekonomickou sebevraždu a stanovy tomu jdou již naproti.
Nzdevac - Profil | Ne 22.10.2023 18:11:18
Honza7 >> Děkuji za zhodnocení. Názor na mě jsi už vyjádřil vícekrát, má ho více lidí, takže nic nového. A něco k věci a předmětu k diskuze bude, nebo se soustředíš jen na osobní výpady?
Nzdevac - Profil | Ne 22.10.2023 18:07:17
Gekoman >> A tak třeba se konečně probere RS a začne něco dělat. Současná je fraška, parodie.
N1Mara - Profil | Ne 22.10.2023 18:05:06
Malda512 >> to souhlasím tenhle nešvar je třeba trochu ostrouhat. A ještě bych rozdělil revír na kaprodrom a přírodní s původní rybou.
NHonza7 - Profil | Ne 22.10.2023 15:53:28
zdevac >> Někdo má to obrovské štěstí, že když se vyjádří, tak po něm zůstane takový puch, který se nedá vyvětrat. Dávat tady knížecí rady kolik by ostatní měli platit a sám se chlubit, že neplatí nic je pouze zoufalý pokus ubožáka jak na sebe upozornit.
NGekoman - Profil | Ne 22.10.2023 15:21:12
Malda512 >> A přesně tyhle lidi začnou "zapomínat" zapisovat úlovky...
NMalda512 - Profil | Ne 22.10.2023 14:44:24
1Mara >>.. Hele budu navrhovat aby se,, druhá povolenka,, po limitu 40ks kaprů odlovených zvedla o 100%. Protože když chodím po kontrolách a vidím kolik rybářů je schopno nabouchat 40 kaprů tak si myslím, že zde se už nejedná o zábavu ale obživu. A je potřeba tohle nějak regulovat. A vůbec jim nezávidím a nebo nepřeji. Ale vše by mělo být v určitých mezích. A není možné aby na jedné straně se zvyšoval vstupní poplatky a na straně druhé se přihlíželo tomu jak se těmito náklady plýtvá.
Nrybomil - Profil | Ne 22.10.2023 12:28:25
zdevac >> systém je pochroumanej asi těch 30+ let, od tý doby co si soukromý subjekty začaly hledat odbyt u svazů a nacpaly všude tam kde mohou ovlivnit dění.
N1Mara - Profil | Ne 22.10.2023 12:21:29
Rožnovák >> Tak jasně, ale né tolik jak se tady psalo, aby povolenka stála třeba 5 tis. to už se na MRKu probíralo, podívej se, každá rok se povolenky zdražují, ale práce lidí je pořád stejná, zarybňování taky a tak si myslím, že nepotřebujeme rapidně zvedat ceny povolenek na nějakou mez jako je třeba golf a jiné.
NRožnovák - Profil | Ne 22.10.2023 12:15:44
1Mara >> tak ony se neplatí jen ryby, platí se i režie a materiál, a samozřejmě lidi. pokud jde.o Lidi nejde jen o někake se bafunaře _ ale často o chlapy téměř nad hrobem - co o jezdí po celém ús z rybou po revírech,či makaj pro Mo Distribucec ryb atd. je diky personální seniorské a dobrovolnické krizi někdy divoká a aktivní lidi musí být - řekněme pružní-čim bude lidí- tím budou muset být pružnější- což nakonec povede k profesionslizaci- klidně i na úrovních Mo a zvednutí cen- zvykejme si. Ďelat veřejnouu službu pro zástupy internetových hrdinů -které nejčastěji zajímá kdy se vysadí K a Pd už moc netáhne😄- Tobě To vykládat nemusím.
Nzdevac - Profil | Ne 22.10.2023 10:54:39
1Mara >> Tak celé je to jen o tom, co vlastně klasická rybařina znamená a proč by měla existovat. Chodit na ryby kvůli hladu a obživě už dnes není potřeba, nechal bych jen produkční rybařinu, vysedávání u vody a chytání ryb pro zábavu by neměla být široká zábava pro nudící se. Takže když o lidi přijdeš, tak co? Má svaz zabezpečovat zábavu, nebo se starat o vodu a vše, co s tím souvisí? Současná filozofie je jasná a razantní zdražení samozřejmě není možné. Pokud bychom však ustoupil od masové tahání ryb z vody a s tím související potřebu jejich doplňování, a soustředili se na ochranu vod a okolí, na vyvážené rybí osádky, na reofilní ryby a udržování vodního prostředí ve vhodném stavu, tak ta kvanta platících nepotřebuješ. Jinými slovy - zrušit sportovní rybařinu a není potřeba ani rybářský svaz.
N1Mara - Profil | Ne 22.10.2023 8:11:13
zdevac >> a když se to nevyplatí, přijdeš o lidi co platí a jsi v prdeli a o tom to je :-)
Nzdevac - Profil | So 21.10.2023 23:44:35
1Mara >> Tak možnosti zpracování kapra nejsou nekonečné. Dokud je kapr celkově nedostatkové zboží, vyplatí se ho chytat a prodávat. Ale až by kapra byl všude přebytek, prodávat by už nešel, rozhodně ne v množství, aby to zaplatilo vysoké náklady. To samé platí pro vlastní konzumaci. Jsi schopen snít jen určitý počet ryb. Dokud je povolenka levná, vyplatí se je chytat. Ale pokud upravíš cenu a možnosti odnosu ryb, nevyplatí se to.
N1Mara - Profil | So 21.10.2023 23:31:26
zdevac >> Už to pochop, čím více peněz, tím více kapr .....a podobně , třeba i tisíckrát zvedni povolenku a za vybrané prachy voe budeš chodit po rybích hřbetech a lidi , protože jsou nenažraný, chamtivý a závistiví ti za to ještě utrhnou ruce ......... ale to je vše, co tím docílíš......... vedení si zvedne platy, protože lid je spokojen a na ostatní ti sere bílí tesák .-(
N1Mara - Profil | So 21.10.2023 23:29:08
zdevac >> Ano a proto ti píšu, že to je cesta do prdele a svaz jde tomu zdárně naproti.....
Nzdevac - Profil | So 21.10.2023 23:25:54
Honza7 >> A co to s tím má společného? Píšeš o srdcařích, ale co ti mají společného třeba s masaři, co si koupí za pár korun povolenku a odnáší od vody ryby v násobné hodnotě? Nebo s těmi, co čekají na zarybnění a pak tam chodí tahat rybu za rybou, než to zase není prázdné? Mít od těchto lidí více peněz, třeba by pak zbylo i na patřičnou odměnu pro ty srdcaře.
Nzdevac - Profil | So 21.10.2023 23:20:07
1Mara >> Řada sportů je koníček, zábava. S poslední větou souhlasím, ale realita je jiná, třeba "Chyť a pusť" rybáři dělají přesně tohle - chytání zvířete pro vlastní zábavu.
NHonza7 - Profil | So 21.10.2023 22:43:45
zdevac >> Ono pokud by jsme zavedli přirovnání k jiným sportům, tak by to možná nebylo špatné. Stačilo by se srovnat se šachisty a příspěvky by mohli zde dávat lidi na určité rozumové výši, ale pak by si zde nenapsal ani čárku.
Je zde dost srdcařů, kteří odvedou spoustu práce, která se nedá ani vyčíslit. Jenže pro primitiva je tohle těžké pochopit, že peníze nejsou vše.
N1Mara - Profil | So 21.10.2023 22:43:13
zdevac >> Jenže rybolov odjakživa není sport a zábava, ale koníček a dokuď tohle nepochopíš, nemá cenu se o tom bavit. Ryba je zvíře jako každá jiná voe a né jak kulečníková koule, do které můžeš strkat, jak se ti zachce.........
Nzdevac - Profil | So 21.10.2023 21:25:05
rybomil >> A proč tu zmiňuješ jednotlivce, když je řeč o systému?
Nzdevac - Profil | So 21.10.2023 21:24:22
FRANK71 >> A proč bych to dělal? Neplatím nic :-) Jen jsem psal, že by bylo dobré platby srovnat na úroveň jiných sportů a zábavy.
Nrybomil - Profil | So 21.10.2023 20:56:24
1Mara >> Jako Frank sedum jednička píšu to tady asi 10 let těm co chtěj permici za raketu aby tedy zacálovali víc, podle svých představ, že jim nikdo nebrání.
A pořád žádná první vlaštovka, žádná bílá vrána se neukázala. Kecy po 2 deci u compu. zdevac je tim vcelku známej.
NSharry - Profil | So 21.10.2023 19:45:40
FRANK71 >>
presne to me napadlo.., platit muze kolik chce.., i denne.., proc ne?! ...
NFRANK71 - Profil | Pá 20.10.2023 23:44:12
Rytíř >> to není nesmysl, zeptej se vašeho předsedy.
NFRANK71 - Profil | Pá 20.10.2023 23:43:29
zdevac >> vždyť můžeš platít 2000 Kč měsíčně, nikdo ti nebrání a svaz ti poděkuje. Jenže ty jsi jen žvanil.
NRytíř - Profil | Pá 20.10.2023 23:42:16
FRANK71 >> nesmysl..
NFRANK71 - Profil | Pá 20.10.2023 23:41:16
Rytíř >> je to jednoduchý, Málo členů a hodně vody, proto to máte dražší.
N1Mara - Profil | Pá 20.10.2023 23:22:09
zdevac >> A čeho by si tím docílil, kdyby povolenka stála i třeba 5 tis ?
NRytíř - Profil | Pá 20.10.2023 23:07:28
Creature fiends >> já spíš nechápu to,proč má např. středočeský svaz 1700 a jižní čechy 2200.
Nzdevac - Profil | Pá 20.10.2023 22:54:58
Ty ceny by měly být měsíční, ne roční, Pokud je rybařina zábava, mělo by se to srovnat na úroveň jiných sportovních zábav, kdy jsou vstupy okolo 200 na hodinu/odpoledne podle typu sportoviště. Pak by placená rybařina okolo 2000-4000 (například 2 000 pro všední dny, 4 000 včetně víkendů) odpovídala. Současná roční cena je fraška.
N1Mara - Profil | Pá 20.10.2023 17:57:50
FRANK71 >> já taky a aby se to pak vše řádně posralo ....
NFRANK71 - Profil | Pá 20.10.2023 17:48:52
1Mara >> já chci, aby bylo hodně kaprů.
N1Mara - Profil | Pá 20.10.2023 10:48:40
Čím více členi, tím více kapř do vody a tím více vybraných peněz a na více kapř více peněz za povolenky ! krásný začarovaný kruh :-))
NCreature fiends - Profil | Čt 19.10.2023 9:24:42
Pstruhovka stejně drahá jako mimo ? To nebývalo ne. No jako 2200 za krajskou je dost zdražení, to moc nechápu to tvrzení se směšnou nabídkou.
Nretrívr - Profil | St 18.10.2023 20:26:12
Já ryby v podstatě neberu. Tato směšná nabídka je obrazem situace a zkoušky. Je třeba si uvědomit, že spousta chudáků se rybařinou živí. A to nemluvím opilcích, kteří dělají hodiny. retrívr