Film "Svéráz českého rybolovu" brzy v kinech

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 20.6.2021
50 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NFu - Profil | Út 27.7.2021 0:10:54

aleš vavřina >> 🤣🤣🤣

    NFockeWulf - Profil | Po 26.7.2021 21:24:47

    rybomil >> tech 800 m je fakt signifikantni, pro onoho dalkolovce trefne:):)

      Nrybomil - Profil | Po 26.7.2021 18:42:21

      Ijan >> No mi přijde, že kdo zaváží 800m tak svým uvažováním je srovnatelný s těmi co 2 promile v žíle mají, možná s těmi co v žíle mají i víc? :§)))

      Už se vůbec nepozastavuju nad tím, že nějaký káčkobijci to zavezou rovnou až k protějšímu břehu řeky, dyť je to max. do 100m. A pak ještě břiblble čumí, když jim při vláčení na tom protilehlým břehu za ty jejich lana zachytáváme nástrahou. Hold inteligence kaprotýmu je vysoká! ( se zaškatulkováním nebo i bez něj )

        NBacha San - Profil | Po 26.7.2021 15:59:24

        mascha >> Zapomněl jsi na Rumuny, ty všeznalý rozhlede.

          Nmascha - Profil | Po 26.7.2021 15:32:37

          Bacha San >> "Dokonce i za restrikce na rybolov a úlovky v Norsku si mohou tyto partičky také samy, protože čecháčci ojebávali co mohli..." nedělám si iluze o tom, co za lidi tam jezdí, byl jsem bohužel svědkem. Ale nadzvedávaj mne poznámky k unikátnímu "čecháčkovství". A představa, že restrikce se staly díky čechům, je úplně mimo. Ale omlouvá tě, že jsi jezdil jen na jedno jediné místo a chybí ti rozhled. Čili, aby sis ho doplnil - úplně stejně funguje svéráz norského rybolovu v podání poláků, němců, rusáků, litevců, holanďanů a dalších národů. Čechů tam jezdí dost, ale poláků a němců výrazně více. Restrikce vznikly pak jako důsledek whataboutistického boje průmyslových rybářů, kteří byli nařčení, že díky nim klesá množství ryb a ani se snažili ze sebe shodit všechnu vinu a pozornost ukazováním na údajné drancování turistickým lovem. Pravda je taková, že za rok se v rámci turistického lovu odveze zhruba tolik, co vyloví jedna jediná průmyslová loď za úspěšný den.

            NMartin M. - Profil | Po 26.7.2021 15:31:20

            mascha >> tak to je pak jeste prapodivnejsi.

              Nmascha - Profil | Po 26.7.2021 15:21:09

              Martin M. >> Je to částečně hrané a má to scénář. Jsou tam "všechny" špeky, které se na takových výpravách dějí a bylo by velmi nepravděpodobné, kdyby se přihodily náhodně všechny jedné výpravě. Dokument to fakt není.

                NBacha San - Profil | Po 26.7.2021 14:25:32

                Specialista >> Ne, myslím to jinak. V Norsku jsem byl na rybách cca 20x. Krom jedné rybačky stále na jednom místě a s CK jen poprvé. Stejná trasa, stejné trajekty a při tom stálé potkávání přesně takových partiček, jako ve filmu. Málokdy a jen výjimečně jsme potkali někoho, kdo se tomu vymykal. Dokonce i za restrikce na rybolov a úlovky v Norsku si mohou tyto partičky také samy, protože čecháčci ojebávali co mohli a dokonce i ničili místní rybochovná zařízení.
                A co se množství úlovků týče, tak za to si mohou "rybáři" sami. Proklamace CK s tím má celkem málo společného. Prostě kdo umí, umí a kdo neumí, nechytne ani v rybárně za kačky :-D

                  NMartin M. - Profil | Po 26.7.2021 14:24:44

                  mascha >> "Podle režisérky šlo o nejlepší z přibližně 200 rybářských skupin, které se přihlásily do castingu."
                  Pokud jsem to pochopil spravne, tak autorka chtela natocit dokumentarni film, nevim presne k jakym ucelum (TV?), a kdyz se vratila, tak ji nejaky kamos rekl, ze se mu to libi a ze z toho sestrihaji film do kina. Dokument neni hrany, nejsou tam herci, nema to scenar atd.

                    Nmascha - Profil | Po 26.7.2021 14:14:40

                    Mě by fakt zajímalo, jak probíhal casting. Jestli vzali amatérské herce, nalíčili je a nainstruovali, aby hráli co největší vidláky, a nebo jestli někde na Forfishingu vybírali mezi návštěvníkama tu nejkurióznější partu a tý pak slíbili zájezd zdarma a jěště možná nějaký bakšiš navíc, když budou před kamerama autentický...

                      Njá 2 - Profil | Po 26.7.2021 13:38:49

                      Ijan >> Já jsem viděl video teamu nula a tam máš pravdu, že chvílema to opravdu 2 promile být nemůžou :))

                      Jinak muškaři se ožerou až večer na chatě, protože málokdo má to štěstí že přespává u vody, potažmo, že všechno doveze přímo na flek a nepohne se.

                        NSpecialista - Profil | Po 26.7.2021 13:22:33

                        Bacha San >> určitě minimálně v tom, kolik a jaké úlovky lze očekávat narozdíl od proklamací cestovních kanceláří, které nejúspěšnější výpravy a nejlepší ryby vydávají za standard..

                          NBacha San - Profil | Po 26.7.2021 11:40:34

                          No, vzhledem k tomu, jak to tady všichni drbou, to bude asi pravdivý film.

                            NRezeň 5,125 - Profil | Po 26.7.2021 10:26:56

                            Pumprdelník >> a přesně o nich je ten dokument, je to dokument o běžném našinci, který hlavně žere a chlastá.

                            Můžeme se dohadovat o tom, jestli je to 9/10, nebo 8/10 či 7/10...
                            ale to je asi tak všechno.

                              NPumprdelník - Profil | Po 26.7.2021 7:24:12

                              Ijan >> drtivá většina lidí jsou idioti, řekněme 9/10...

                                NIjan - Profil | Ne 25.7.2021 21:00:46

                                Pumprdelník >> to je divné, já u vody moc "lidí" ani nepotkám ...většinou jsou to lidi, co si pletou sportovní rybolov se vším možným ....

                                  NPumprdelník - Profil | Ne 25.7.2021 20:51:30

                                  Ijan >> tak vidis...lidi by se preci meli mit radi...

                                    NIjan - Profil | Ne 25.7.2021 20:42:47

                                    Pumprdelník >> No již podle tvého "velmi" inteligentně vyplněného osobního profilu kapituluju :-)

                                      NPumprdelník - Profil | Ne 25.7.2021 20:14:38

                                      Ijan >> vy kaprari jste normalni banda dementu i kdyz u toho buhvi proc vydrzite strizlivet..a vidis, jaky novy rozmer to najednou dava tomu normalnimu vyjadreni bileho lovce, ktere jsi se rozhodl nepochopit, respektive v nem selektovat? Selekce, to vy kaprari radi ne?

                                        NIjan - Profil | Ne 25.7.2021 19:57:03

                                        Specialista >> nechci to komentovat, jen tobě odpovím ...prostě mě to tak přišlo a promiň, já patřím k těm "kaprařům" co leží v těch bivacích ...uklízím po ostatních, nedělám bordel, jsem rád v přírodě ......a mám pocit, že jsem na rozdíl od bobkařů, po kterých jsou prázdné PET, skleničky od kuku a pod trnem v oku jak místním tak i rádoby regionálním porybným ...tak prostě narážky na bivak moc nemusím ...ale beru to, že je u vody hromada hovad a´t chytají co chytají

                                          NSpecialista - Profil | Ne 25.7.2021 18:33:16

                                          Ijan >> přečti si to pozorněji, on nikoho neškatulkuje...

                                            NA_dam - Profil | Ne 25.7.2021 18:30:33

                                            Ijan >> Kamarátmi čo chodia v zime na hlavátku muškáriť sa tak ožerú ako divé svine že ráno nevedia do prsačiek obliecť😀 Ale do kaprárov bude rýpať zabudol, že nás tu pár srciarov ešte ostalo..

                                              NIjan - Profil | Ne 25.7.2021 18:24:45

                                              whitehunter >> nebudu a nechci se tu pouštět do debat, protože je tu každý chytřejší jak radio, ale ty jsi už viděl např. povalující se s 2 a víc promile zavážet cca 800m a víc třeba na Šíravě, Tovačově a pod ? A napsal bych hromadu dalších případů, ale fakt nechci, jen mě to tvoje "zaškatulkování" trošku zvedlo ze židle ...promiň

                                                NPumprdelník - Profil | Ne 25.7.2021 16:25:14

                                                nofish >> Mě napsal kamarád, ať si to pustim...jenže on je to ten správnej kamarád a doteď se mi hajzl směje...úroveň vzhůru nešla, nejde a nepůjde, máme se tu zbytečně dobře a tak kvalitu nikdo nemusí potit...

                                                  Nnofish - Profil | Ne 25.7.2021 16:18:57

                                                  Pumprdelník >> Tak zbohatne, nezbohatne... ono kdo to dělal, nedělal to na vlastní náklady, pravděpodobně na tom stejně na své živobytí vydělal, protože ČT a sponzoři na to dali peníze. Ale jak jsem viděl ten trailer, tak jsem si hned říkal, jestli hledali ty největší exoty, nebo co to je. Už ten nástup v "pracovních oděvech" a akční pochod proti kameře :-)
                                                  A to to mělo propagaci v radiožurnálu a fakt jsem čekal, že by mě to mohlo zajímat. Naštěstí kolega tady dole včas napsal že to za to nestojí.

                                                    NPumprdelník - Profil | Ne 25.7.2021 16:13:12

                                                    nofish >> Já se nedivím tomu, že je film nekvalitní, ale tomu, že si někdo řekl, že zkusí posunout definici kulturního dna a udělal to tak blbě, že ve státě debilů na tom nezbohatne...než se zeptáš jak to myslím, tak Troška...

                                                      Nnofish - Profil | Ne 25.7.2021 16:07:48

                                                      Pumprdelník >> Čemu se divíš? Já nechápu žádný nový/moderní český film.... naposled tak samotáře.

                                                        NPumprdelník - Profil | Ne 25.7.2021 15:57:27

                                                        FockeWulf >> jo, sračkomet z Kavčích hor...

                                                          NFockeWulf - Profil | Ne 25.7.2021 15:38:59

                                                          Pumprdelník >> No právě, Rogožkinovy filmy jsou fantastické, a myslím nikdy už v Rusku něco tak ironického a chytrého o Rusku ve filmu nevzniklo. Má je rád oba a roky jsem z legrace navigoval podle Michalova palce:):)
                                                          Ten nablblý dokument jsem neviděl, ale o tom psal, zas to bude těch divných týpcích a buranství. Jak pšíš, asi blbci blbcům, mrzí mě, že jsem na to nechtě přispěl, protože koproducent je klasicky Česká televize.

                                                            NPumprdelník - Profil | Ne 25.7.2021 15:30:26

                                                            FockeWulf >> jenže Rogožkinovo dílo je o křupanství, ale inteligentní..dost pochybuju, že mi jedno z těchhle vypítek dokáže, narozdíl od školy, vysvětlit kde je Perseus a Kasiopea, že existuje trpasličí ponorka, že když dostaneš prdu proudem tak najáda neni problém a finové že jsou vlastně v cajku...ta naše varianta je od tupců pro tupější...

                                                              Nsven - Profil | Ne 25.7.2021 12:26:34

                                                              aleš vavřina >> paní režižérka spíš jen rozvinula jedenáct let starou, přiblblou reklamu... vycházející sice částečně z reality ale už tenkrát shrnující v očích veřejnosti, rybáře do jednoho pytle...
                                                              https://www.youtube.com/watch?v=yncz9cnu7_w

                                                                NFockeWulf - Profil | Ne 25.7.2021 11:37:51

                                                                whitehunter >> Svatá pravda.

                                                                  Nnofish - Profil | Ne 25.7.2021 11:16:05

                                                                  aleš vavřina >> Když jsi to tu teď napsal, tak jsem si to na youtube našel. NO po pravdě, díky traileru vím, že bych na to do kina fakt nešel.

                                                                    Nwhitehunter - Profil | Ne 25.7.2021 11:13:17

                                                                    aleš vavřina >> Aleši, ono když se projdeš okolo vesnickejch rybníků a nebo pískovny, kde bivakují kapraři, tak bohužel velice často uvidíš prakticky stejnou skupinu lidí, jako v dokumentu. Tím nechci tvrdit, že všichni bobkaři a kapraři jsou nalitý vidláci - to rozhodně ne, ale precejenom se dvěma promile v žíle se někde v horách na mouchu chytá o dost hůř, než se povaluje na lehátku, takže skupina rádobyrybářů, co se jdou k vodě hlavně zmatlat, spíš cílí do těhle disciplín... spousta mejch kamarádů nerybářů právě zná jen dva extrémy rybaření - na jedný straně připitej strejda v maskáčích, co klimbá na židličce a na druhý straně Kubík, co krotí anakondy a chytá lidožravý obludy, čímž prý zachraňuje planetu....

                                                                      Naleš vavřina - Profil | Ne 25.7.2021 10:56:37

                                                                      K nazoru na film mi stacilo shlednout upoutavku, pani reziserka se pokusila natocit neco velkolepeho, ale povedlo se ji neco veskrze lidskeho - nekolik nestastniku primo ztrapnila a dalsich 350 tis. zesmesnila. ... po tomto trapnem pamfletu stribrneho platna bude kazdy rybar automaticky zaskatulkovan do ne zrovna respektu hodne zajmove skupiny lidi. Z laicke verejnosti bohuzel jen malokomu dojde, ze pani reziserka nepochopila to nejzakladnejsi - a to co znamena " byti rybarem" ... ci snad cerpala inspiraci sama ze sebe???

                                                                        Nwhitehunter - Profil | Ne 25.7.2021 9:34:41

                                                                        FockeWulf >> jojo, souhlas...

                                                                          NFockeWulf - Profil | Ne 25.7.2021 9:25:11

                                                                          whitehunter >> A právě v tom je ta hrůza, z toho křupanství a vidláctví aktérů. V Rusku taky chtěli v parlamentu zakázat Rogožkinův film, tak přece ruský člověk nevypadá.... Jenže tohle dílko se s Rogožikonovým nedá ani srovnat, když už ukradli ten název.

                                                                            Nwhitehunter - Profil | Ne 25.7.2021 8:18:16

                                                                            Nejsem si jistej, jestli vlastně chápete, o čem ten film (dokument) má být...stejně jako původní Svéráz národního rybolovu (Ru) to není o rybaření, ale o partě nalitejch křupanů.... tohle nemá být pro rybáře, ale pro širokou veřejnost, kterou ulovená ryba rozhodně nezajímá, ale baví se tím, jaký jsou tyhle rybáři vidláci a ochlastové (a většinou to generalizují na rybáře obecně). Je to docela smutný, ale je to tak

                                                                              Ndoliz - Profil | Ne 25.7.2021 8:12:12

                                                                              nofish >> Viděl jsem to (bohužel) a je to přesně tak. Chlastá se před akcí, chlastá se cestou, chlastá se i na rybách, za celou dobu je tam skoro není vidět ryba, a hlavně se chlastá a žere. Ale realitu to ukazuje dobře, naštěstí ne u všech rybářů vypadá výprava na sever takhle.

                                                                                Nnofish - Profil | Ne 25.7.2021 2:27:15

                                                                                Sharry >> jako dokumet o tom jak se chyti prd a chlasta se? Tipuju. Na radiozurnalu to melo reklamu, jsem cekal film....

                                                                                  NSharry - Profil | So 24.7.2021 21:47:29

                                                                                  Vybliz >>
                                                                                  oni uz se listku zbavuji i v soutezi 🤣🤣🤣
                                                                                  asi to bude fakt slabota..🙃

                                                                                    NFockeWulf - Profil | So 24.7.2021 17:51:10

                                                                                    Pumprdelník >> taky si myslim a mam strach, ze zas budou rybari za hnupy a pomatence, to jako az to pobezi v tv a uvidi to i ti co jako ja by za to nezaplatili.

                                                                                      NPumprdelník - Profil | So 24.7.2021 17:44:22

                                                                                      FockeWulf >> neni to ani na dva prsty od algolu...

                                                                                        NVybliz - Profil | Pá 23.7.2021 14:18:17

                                                                                        FockeWulf >> Je to tak. Dál jsem tomu šanci a byla to promarněna příležitost. Dal jsem si k tomu 1 l petkového z minipivovaru a slané krekry a měl jsem pro sebe celý kinosál, když na to nikdo jiný nešel. Takže alespoň nějaké klady. Doma se stejně dobalovalo na hory a už jsem měl hotovo.

                                                                                          NFockeWulf - Profil | Pá 23.7.2021 6:45:54

                                                                                          Vybliz >> Poslouchal jsem recenzi v rádiu, věnovala se filmařskému řemeslu, ne obsahu, podle toho něco strašného, bez děje, bez obsahu, promarněná příležitost. Srovnávali to s Rogožkonovými filmy, když si autoři půjčili název, no za srovnání to prý ani nestojí, nuda a nic. Až to někdy uvidím, uvidím:), ale do kina bych na to nešel, na to je čas drahý.

                                                                                            Nmarmyš - Profil | Pá 23.7.2021 4:15:52

                                                                                            Vybliz >> Divák si virtuálně zajede do Norska,navíc podstatně levněji jak ve skutečnosti.

                                                                                              NVybliz - Profil | Čt 22.7.2021 22:59:14

                                                                                              marmyš >> Je třeba přiznat, že je to filmová reportáž z jednoho rybářského zájezdu. Na nic si to nehraje. Popisuje to jak šly dny, uspěchy i neúspěchy. Banda nadšenců jede do Norska, někteří poprvé, někdo po dvacáté. Asi bych neměl prozrazovat děj, takže můžu jen říct že nejlepší záběry/situace už byly k vidění v traileru. Vysoké hodnocení bych přičítal lidem, co tam měli podobné zážitky, laika to podle mě neosloví vůbec.

                                                                                                Nmarmyš - Profil | Čt 22.7.2021 22:21:13

                                                                                                  NVybliz - Profil | Čt 22.7.2021 22:13:18

                                                                                                  Po shlédnutí musím bohužel konstatovat nic moc. I když jsem měl jen pro sebe celý kinosál, protože na to nikdo jiný nepřišel.