Jak vypadá Bečva po havárii pohledem rybářů a vědců? Vzpamatuje se, ale už to nikdy nebude stejná řeka

116 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nfishmen17a - Profil | Po 14.6.2021 19:09:42

V úseku,kde proběhla havárie(nyní chyť a pusť),je povolen lov dravců,Pouze na umělou nástrahu.

    Nkeltt - Profil | Út 25.5.2021 23:23:25

    Bacha San >> Tak tak, ...viz kolegové níže. Takový krásní Tloušti, co tam plavali, člověku je málem do breku. Hlavně že nikdo za nic nemůže. Fakt hrůza a děs 👎

      NE.T. - Profil | Út 25.5.2021 20:07:01

      eskymak Mrakomor >> Konečně někdo napsal normální komentář. Dík 🤘

        Neskymak Mrakomor - Profil | Út 25.5.2021 19:07:09

        Dědek >> tak jasně.. Vzhledem k Tvé praxi by bylo skoro divné, kdyby Tě to překvapovalo..

        Jinak důkazy byly předány....a vzápětí nečekaně ztraceny a rovnou raději předem zpochybněny..(kdyby se náhodou našly nebo kdyby někdo donesl další). Svědci se skoro museli doprošovat, aby mohli svědčit. Tož tak.

          NDědek - Profil | Út 25.5.2021 18:47:35

          eskymak Mrakomor >> důkazy nejsou, svědci nejsou. Pokud vůbec, bude to bitva posudků a rozhodnutí soudce...
          Myslím, že je jen otázka času, než na vyhotovitele nynějšího posudku, bude podáno trestní oznámení. K tomu bude ale potřeba nového, či nových posudků.
          Jsem z toho zhnusený, co se děje, ale popravdě, vůbec nepřekvapený.

            NDědek - Profil | Út 25.5.2021 18:43:51

            tomvec >> psal jsem něco :-)

              Neskymak Mrakomor - Profil | Út 25.5.2021 18:36:58

              Dědek >> Ahoj, nejsem tak naivní, abych věřil uplaceným znalcům a posudkům vypracovaných na zakázku..a rovněž nejsem tak naivní, abych věřil (můžeme jen naivně doufat) že "protiposudek" něco přinese, když je to prostě jaksi v tuto chvíli pro úřadující mafii nežádoucí.

              Já u té Bečvy (bohužel) v ten den otravy cca 1000m nad místem úhynu chytal.., pak jsem se byl podívat dolů, teda probrodil dolů a zpět.. Vím moc dobře co se dělo, kdy se dělo, odkud a jak to tam vypadalo a nepotřebuji ani posudek ani odborníka hydraulika :-) A nejsem sám..!

              Kdysi když jsem studoval tak jedna docentka právnička pronesla velmi uvědomněle "Právo není o tom kdo má pravdu"....to je vše k posudkům co mohu dodat.

              Jestli Tě problematika zajíma a neviděl jsi toto, tak se podívej a udělej si nezávislý obrázek sám.

              https://www.youtube.com/watch?v=tIs09FNY3Fw

                Ntomvec - Profil | Út 25.5.2021 18:16:37

                Dědek >> rozhodně neukáže, kdo to způsobil. Ale může s jistotou dokázat, že to z Rožnova nemohlo přijít.

                  NDědek - Profil | Út 25.5.2021 17:29:28

                  eskymak Mrakomor >> jestli to půjde s tím vypracovaným posudkem k soudu, protistrana nechá vypracovat nový, ten možná něco ukáže?

                    Neskymak Mrakomor - Profil | Út 25.5.2021 17:13:31

                    E.T. >> napiču, zatím se nic nevyšetřilo a stále se vesele zametá..., stačí takto? Jsem místní rybář:-) Sorry za upřímnost.

                      NE.T. - Profil | Út 25.5.2021 15:13:16

                      mirkol >> Taky na to čekám až sem dá nějaký místní rybář příspěvek jak to aktuálně a Bečvou vypadá. Tyhle žvásty jsou o ničem.

                        Neskymak Mrakomor - Profil | Út 25.5.2021 9:31:01

                        mirkol >> co konkrétně Tě zajímá?

                          Nmirkol - Profil | Út 25.5.2021 9:10:50

                          A dovím se už konečně od místních, jak to teď na Bečvě doopravdy vypadá?

                            NBacha San - Profil | Po 24.5.2021 15:15:05

                            keltt >> Darmo mluvit, stejně to je jako hrách na stěnu... :-)

                              Nkeltt - Profil | Po 24.5.2021 5:56:00

                              Bacha San >> Tuto pravdu si Mrk snad ani nezaslouží, plků hromada, ale rozumná myšlenka žádná.
                              Super !!! 👍

                                NBacha San - Profil | Po 24.5.2021 5:24:33

                                Dědek >> O anonymech. O lidech, co mají strach se podepsat. O přispěvatelích, kteří sice možná mají nějaký názor, ale bojí se nést za něj zodpovědnost. O těch, kterým slušnost nic moc neříká.
                                Prostě o zbabělcích :-)

                                  Nsven - Profil | Ne 23.5.2021 22:26:34

                                  keltt >> Díky :-)

                                    Nkeltt - Profil | Ne 23.5.2021 20:53:37

                                    sven >> Přesně. A díky Vládíku, to samé i Tobě ! 👍

                                      NGašpi - Profil | St 12.5.2021 17:09:20

                                      Dědek >> 🙋‍♂️ on píše o imperialistických, kolonizátorských a fašounských superdemokratických soudruzíh ze západu, tak kde oni vstoupili vládl mír, pohoda, láska, suverenita, svoboda a demokracie. 😁😁😁😁

                                        NBacha San - Profil | St 12.5.2021 16:23:26

                                        splávkař >> Mně osobně nevadí bývalí "členové strany", znám mnoho takových, co nikomu nic neudělali, vadí mi kovaní komunisti, kteří se nedokáží omluvit za to, co tady napáchali jejich soukmenovci v padesátých letech, a kteří nedovedou přenést přes rudé srdce, že teď už nemohou znárodňovat, soudit lidovými soudy a lhát pod protektorátem strany a vlády. Vadí mi burani, kteří tehdy nežili a kritizují a vadí mi tlučhubové, kteří tehdy žili, kritizují a nějak zapomněli, že tehdy volili Národní Frontu.
                                        Rozdíl je v tom, že za totáče se muselo a nyní to je pouhé uslintané vybíjení si vlastní tuposti jenom proto, že se může.

                                          Nsven - Profil | St 12.5.2021 12:26:38

                                          Dědek >> asi o sobě a své rodině :-)

                                            NDědek - Profil | St 12.5.2021 12:05:17

                                            splávkař >> to by fakt mě zajímalo, o kom píšeš.

                                              Nsplávkař - Profil | St 12.5.2021 11:39:56

                                              Bacha San >> Velmi rychle se zapomíná na to jak se tu žilo o necelé dvě generace zpět, zapomíná se na to, že současný přepych a svoboda nejsou věci vůbec samozřejmé.
                                              I zde máme pohůnky minulého režimu kteří se i po třiceti letech bojí o to, aby je někdo nekonfrontoval s tím kým byli a co dělali za minulého režimu tak, že se bojí podepsat pod své myšlenky a názory. Kdo čte jejich nepodepsané zápisy tak vidí jak se jim stýská po dobách kdy byli u moci s těmi kteří mohli likvidovat osudy, vraždit, krást majetky těm kteří s nimi nesouhlasili. Když mohou, tak alespoň sdílením nepravd a dezinformací pomohou propagandě totalitních režimů v naději, že je přijdou vysvobodit z opovržení ve kterém tu už přes třicet let žijí.

                                                Nsven - Profil | Út 11.5.2021 11:57:03

                                                keltt >> Jazykem felčarů: "vše v normě a přiměřeně věku" :-))
                                                Moribundus jsi pokořil, takže dále už jen pevné zdravíčko :-))

                                                  Nkeltt - Profil | Út 11.5.2021 9:48:09

                                                  sven >> Ahoj Vládíku, i já tebe kámo 🖐
                                                  Doufám že jsi v poho a zdáv, já jsem s tím ted malinko bojoval.
                                                  No vidím, ze tu moc změn jaksi neproběhlo ...

                                                    NBacha San - Profil | Po 10.5.2021 18:02:28

                                                    splávkař >> Zrovna tak, jako si neumíme udělat pořádek ve vlastních rybářských řadách, nedovedeme to ani v politice. Ono se stačí podívat na některé debaty, kde se dovedou borečci porafat i kvůli rychlosklopné kličce....třeba :-)
                                                    Je to důsledkem hlupáctví a lenosti. Píšu to pořád.

                                                      Nsplávkař - Profil | Po 10.5.2021 15:37:00

                                                      Dění kolem Bečvy je smutným odrazem toho kdo a jak nám tu vládne ale fakt, že přisluhovači a bývalí kolegové téhle vrchnosti zůstávají připosraní a své moudra zbaběle i nadále kážou v anonymitě mi stále udržuje naději. Navíc jich přirozeně ubývá a roste počet těch pro které jsou jen smrdutou připomínkou špíny dob minulých.

                                                        NDědek - Profil | Po 10.5.2021 10:48:12

                                                        Gašpi >> Kašli na to, naprostá ztráta času.

                                                          NGašpi - Profil | Po 10.5.2021 10:38:30

                                                          Kubaa >> 🙋‍♂️ jééééé to jsou ti a ten co přepisujou dějiny, historici odborníci, prý Prahu osvobodili vlasovci jéééé ti zdrhali před všema a hlavně Polákama.😁😁😁

                                                            Nsven - Profil | Po 10.5.2021 10:09:51

                                                            keltt >> Číslo 5 žije ! :-))) Rád Tě vidím kamaráde !
                                                            Jak sám vidíš, komu není rady, tomu není pomoci.. Už zase beru bahenní koupele :-))

                                                              Nmilin - Profil | Po 10.5.2021 6:24:33

                                                              A ti dva se dobře znají, skoro to vypadá, ze jsou kámoši. Ti k sobě fakt sedí :-)))

                                                                Nkeltt - Profil | Po 10.5.2021 2:11:04

                                                                V Teplicích nad Bečvou lázenští hosté v rámci vycházek k řece krmili trofejní Tlouště takřka z ruky. Nyní přebytky potravin mohou házet max. "polodivokoochočeným" kačenám na břehu.
                                                                Pozdrav pro Vládíka letí ! 😉

                                                                  Neskymak Mrakomor - Profil | Ne 9.5.2021 23:01:08

                                                                  Honza7 >> jo tento úkol evidentně dostalo více lidí ...včetně Klicpery, když ten jeho paskvil furt odkládal.

                                                                  Myslím si, že hodně z těch kumpánů spoléhalo, jak se za chvilku zapomene, jak to i přes covid vyhnije, jak to vyšumí, jak pes časem neštěkne..

                                                                  Jsem rád že se hluboce spletli a po 3/4 ročním zametání nevyšuměla a ani nevyšumí,..., a at to dopadne jakkoli...deza bude už navždy (nejen pro mě) synonymem otrávené bečvy.

                                                                    NHonza7 - Profil | Ne 9.5.2021 21:48:56

                                                                    Kubaa >> Já mám z toho pocit, že snad dostal stranický úkol - odvést za každou cenu pozornost od Bečvy, ať to stojí co to stojí.

                                                                      NKubaa - Profil | Ne 9.5.2021 21:17:28

                                                                      Krásně tě Bacha San popsal, svene. A ty hned musíš potvrdit, že to je pravda. STBácké metody, podpásovky a nadávky na někoho, koho jsi nedávno nazýval kamarádem...
                                                                      Ale hlavně, že se tu neřeší Bečva a snaha nechat vyšumět největší ekologickou katastrofu posledních let. A střet zájmů, ten to taky nebyl.

                                                                        Nsven - Profil | Ne 9.5.2021 20:39:47

                                                                        sliver >> Ahoj.
                                                                        Tobě jsem chtěl poděkovat na konec :-)
                                                                        (Nejprve jsem musel splnit nepříjemné povinnosti)

                                                                        Děkuji Ti a moc si toho vážím.
                                                                        Napsal jsi to naprosto výstižně a to přirovnání s 50.lety, je příhodné..
                                                                        Asi tak nějak podobně ta fanatická nenávist pro odlišný názor tehdy gradovala až to někteří bývalí komplicové zaplatili životem ...
                                                                        Podobnou ideologickou štvanici můžeme sledovat v přímém přenosu i vůči Hamáčkovi..
                                                                        Toho všichni soudruzi kteří v tom jeli s ním, zbaběle hodili přes palubu ..
                                                                        Už jen chybí petice od uvědomnělých pracovních kolektivů, žádajících trest smrti..

                                                                          Nsven - Profil | Ne 9.5.2021 20:26:27

                                                                          Bacha San >> .."Osobní útoky na netu, myslím ty prvotní, provádějí většinou zbabělí a zákeřní hlupáci. Píšu prvotní útoky, protože hrubá záplata na hrubý pytel je něco jiného, to je obrana."

                                                                          S tím naprosto souhlasím, to absolutně sedí...protože prokazatelně pochází prvotní útok od tebe...

                                                                          https://www.mrk.cz/minidiskuse.php?id=765666&users%5B%5D=78587

                                                                          https://www.mrk.cz/minidiskuse.php?id=765666&users%5B%5D=97411

                                                                          V hospodě by se to opravdu nestalo, protože s kým budu sedět, si vybírám sám.
                                                                          Ani s tou tečkou by to nebylo vůbec jisté :-))

                                                                          ..."Máš strach, že tě někdo někde dohledá."..
                                                                          Tak to rozhodně ani v nejmenším :-) Minimálně stovka zdejších kamarádů a známých mě zná osobně a další dvě stovky slušných lidí má mou adresu a telefon nebo email.
                                                                          Kdybys o to nebo za to stál, měl bys ji také.
                                                                          Podanou ruku jsem ti nabízel několikrát i v tvém minulém profilu, chvíli ses tvářil jako virtuální kamarád, abys mi při první příležitosti, vrazil kudlu do zad..
                                                                          No co už, starého psa, novým kouskům nenaučíš..
                                                                          Je zajímavé, že ty o mě nic nevíš a rád bys a přitom já o tobě vím skoro všechno ale nemám důvod se tím tady zabývat nebo to zneužívat..
                                                                          https://mapy.cz/zakladni?x=14.5975382&y=50.1553324&z=17&base=ophoto

                                                                            Nsliver - Profil | Ne 9.5.2021 20:21:33

                                                                            sven >> a já nic ? :-)))

                                                                              Nsven - Profil | Ne 9.5.2021 19:34:04

                                                                              Dědek >> Děkuji Ti kamaráde :-)

                                                                                NDědek - Profil | Ne 9.5.2021 17:55:35

                                                                                Honza7 >> Znám ho i trochu jinak, asi více než vy. Ono to je těžké, já také lezu spoustě lidem na nervy a mnozí se s mými názory neshodnou. Také píšu věci, ze kterých může někomu trefit šlak :-)). Už jsem šel ale hodně zpět. Není zapotřebí, se hádat a nenávidět jen proto, že věci vidíme různě. Radši se nevyjadřuji a všichni mají klid :-)

                                                                                  NBacha San - Profil | Ne 9.5.2021 11:48:27

                                                                                  sliver >> Garantuju ti, že v hospodě by se to nestalo...a nebo jen jednou:-) Osobní útoky na netu, myslím ty prvotní, provádějí většinou zbabělí a zákeřní hlupáci. Píšu prvotní útoky, protože hrubá záplata na hrubý pytel je něco jiného, to je obrana. Ale ta může být taky přiměřená a nepřiměřená.
                                                                                  V hospodě by to vyřešila tečka a byl by klid. Pamatuju doby, kdy stačilo v hospodě říct "mlč a nic se ti nestane", třeba u mariáše, a bylo vymalováno :-D

                                                                                    Nsliver - Profil | Ne 9.5.2021 10:28:48

                                                                                    Tady vyplula na povrch čirá nenávist. Je strašné, jak lidi, které dokonce spojuje společný koníček, dokážou nenávistně komentovat a ve smečce útočit jak na prašivého psa.
                                                                                    Tak nějak mi děda popisoval nenápadné začátky pekla 50ých let.

                                                                                      NHonza7 - Profil | Ne 9.5.2021 9:25:22

                                                                                      Dědek >> Ahoj Dědku, já ti nevím zda-li je dobrý ( "borec" to asi bude, ale význam tohoto slova ještě vůbec nedává záruku, že je lidský ). Píše o sobě, že je politik, ale vyjadřování politika z pohledu demokracie má úplně jinou úroveň.
                                                                                      V mých očích jde spíš o politika z Národní třidy, jehož výukou bylo rozdávání úderů bezbranným lidem. Ono stejně ty agresivní svině jsou někde mezi námi, to rozhodně nestačilo vychcípat.

                                                                                        Nsven - Profil | Ne 9.5.2021 0:25:29

                                                                                        PYTLAKS >> Já jsem jen přes politiku, ne přes zemědělství :-)
                                                                                        Ale nejspíš máš pravdu. Konkrétně co se papriky týká, na to neumím odpovědět, nemám přehled.
                                                                                        Fakt to není výmluva. Já jím papriku, stejně jako banány, teprve cca posledních 15let.. Dříve jsem je stejně jako rajčata, kedlubny, květák a červenou řepu nemusel, bo mi to nechutnalo, (to zůstalo) takže jaká byla kvalita na pultě, nevím.
                                                                                        Dneska jde paprika a ostatní zelenina především ze Španělska a z Holandska, to je také "něco" :-)
                                                                                        https://www.idnes.cz/hobby/domov/proc-jsou-rajcata-z-obchodu-jako-malovana-ale-chutnaji-jako-amarouny.A100430_103433_hobby-domov_bma

                                                                                          NPYTLAKS - Profil | Ne 9.5.2021 0:03:32

                                                                                          sven - 8.5.2021 22:43:23 >Maďaři, to je fuk, myslím že se shodneme na tym že to byly vyspělé manufakturni zemědělské země, ty v rámci RVHP nás neúměrně zasobovaly shnilu papriku bo kvalitní šla na západ za valuty, aby se vyrovnal ekonomický příjem zemí RVHP, o Polsku a Rumunsku víme své, dyť si hen ten co se ohání historickýma fakta a, tož bys měl mít přehled

                                                                                            Nsven - Profil | So 8.5.2021 23:33:25

                                                                                            Bacha San >> No vidíš srabe, místo abys uznal, že víš hovno a uznal svou chybu, vyleješ tu kýbl svých sraček abys to zamaskoval.
                                                                                            Na slušnou odpověd, ti chybí koule..
                                                                                            Svou nevzdělanost skrýváš za aroganci a urážky..
                                                                                            Copak tě tak popudilo ? :-)
                                                                                            Že jsem ti připomněl tu večerní univerzitu marxismu leninismu, kterou jsi s nadšením vystudoval ? :-)
                                                                                            Tu studovali komunističtí kádři kteří na víc neměli ale rádi by se někam vydrápali, jako náhradní vzdělání ..
                                                                                            Takže tomu rozumím, že obhajuješ svého soudruha ...-)
                                                                                            Narozdíl od tebe, jsem nikdy v žádné partaji nebyl ani jim do řiti nelezl.
                                                                                            Jen se potvrzuje stará pravda, že kdo se nejvíc angažoval, je teď největší anti aby od sebe odvrátil pozornost.. ani diskutovat o tom nedokáže aby náhodu něco nevylezlo na povrch..
                                                                                            Možná bys zase měl změnit nick a začít zase znovu.. a tentokrát už skutečně lépe..ten poslední pokus, ti moc nevyšel Bacha..
                                                                                            To uděláš moc dobře, když se dalších výpadů zdržíš.. jinak jedeš do chlívku taky...

                                                                                              NDědek - Profil | So 8.5.2021 23:07:54

                                                                                              FockeWulf >> :-))

                                                                                                NFockeWulf - Profil | So 8.5.2021 23:02:16

                                                                                                Dědek >> Je mi to jedno, je to idiot a zlý lhář. Punkt.

                                                                                                  NDědek - Profil | So 8.5.2021 23:00:21

                                                                                                  FockeWulf >> Sven je borec a dobrý chlap, stejně jako ty. Že jste každý jiný, to mi nevadí :-)))

                                                                                                    NBacha San - Profil | So 8.5.2021 22:59:18

                                                                                                    sven >> Hele, Vladimíre Ilijiči, na rozdíl od Pavla, jsi komunistou stále. A pokud ne komunistou, tak zbabělcem jednajícím v anonymitě. Nedám si tě do ignoru, protože za to nestojíš a reaguj na mě pouze tehdy, až si doplníš kartu. Já vím, že to nikdy neuděláš, protože na to nemáš koule. Máš strach, že tě někdo někde dohledá. Prezentuješ se tady právě jako estébák, kterýmžto označením rád častuješ ty, kterým nesaháš ani po kotníky.
                                                                                                    Můj čas je příliž drahý na to, abych reagoval na amorální nuly, a proto se dalších reakcí na tvé kované PŠM zdržím...

                                                                                                      NFockeWulf - Profil | So 8.5.2021 22:53:50

                                                                                                      Já bych toho mrzáka svena chtěl jednou vidět. Nevěřím že vůbec existuje, je to produkt, za jeho nickem se denně střídá několik placených trolů:)

                                                                                                        Nsven - Profil | So 8.5.2021 22:43:23

                                                                                                        PYTLAKS >> Rumuni nás zachránit nepřišli, ti odmítli, se na tom podílet.
                                                                                                        https://www.extrastory.cz/rumunsko-se-v-roce-1968-odmitlo-podilet-na-okupaci-ceskoslovenska

                                                                                                          Nsven - Profil | So 8.5.2021 22:37:25

                                                                                                          Bacha San >> Tak co je ty polopravdo ? Už jsi se přesvědčil ? .-)

                                                                                                            Nsven - Profil | So 8.5.2021 21:33:02

                                                                                                            Bacha San >> Hele Ervíne, proč to taháš sem ?
                                                                                                            To patří do jiné diskuse, tam to můžeme probrat..
                                                                                                            Tady by to mohlo těm pacošům po lobotomii přitížit.. .-)
                                                                                                            Už tak jsou tak zmatení, že si pletou světové strany .-)

                                                                                                              Nsven - Profil | So 8.5.2021 21:22:37

                                                                                                              Bacha San >>
                                                                                                              Kurňa, to máš z toho, že jsi při hodinách VUML místo učení, kouřil na záchodě.. :-)

                                                                                                              „Předlistopadová minulost pana Petra Pavla je z mého pohledu zásadní překážkou pro jeho možnou kandidaturu na prezidenta republiky. Nemohu s ohledem na povahu tehdejšího režimu podporovat jakkoliv bývalého člena KSČ a příslušníka předlistopadové vojenské rozvědky na tento nejvyšší post v české politice. Spojení »Nikomu jsem neublížil« je morálně nepřijatelné, každý člen zločinecké organizace nese svůj – byť třeba malý – díl viny. A zde se jedná o příslušníka armády a vojenské rozvědky.“
                                                                                                              https://www.ustrcr.cz/o-nas/organizacni-struktura/organizacni-struktura-odbory/odbor-vyzkumu-vzdelavani/oddeleni-vyzkumu-represe-1938-1989/petr-blazek/

                                                                                                              .. "V roce 1989 se také Petr Pavel stal členem vojenské rozvědky"... https://cs.wikipedia.org/wiki/Petr_Pavel

                                                                                                              https://www.policie.cz/clanek/struktura-stb.aspx

                                                                                                                NPYTLAKS - Profil | So 8.5.2021 20:20:31

                                                                                                                sven >> jo a navíc by RVHP přišla o ekonomický motor bo již tebů zmínění Bulhaři a Rumuni byli sama technologická vymoženost, proto nás přišli zachránit před nekalyma zivlama👏🤔

                                                                                                                  NLuigi_Lasagne old - Profil | So 8.5.2021 19:49:47

                                                                                                                  Honza7 >> žljeme v době, kdy se zlo a lež relativizují či dokonce omlouvají. Salámovou metodou se ospravedlnuje komunistický diktát, smýšlení i okupace. Prostě doba postfaktická. Toto umoznuje demokracie, a s notnou dávkou sebezapření říkám, díky za to. Dobře bude až se vyvětrá hradn

                                                                                                                    NBacha San - Profil | So 8.5.2021 19:42:19

                                                                                                                    sven >> Píšeš, že gen. Pavel byl ve VKR jako estébák.Máš zdroj? Já jenom, že na dostupných webech jsem to nenašel.

                                                                                                                      NBacha San - Profil | So 8.5.2021 19:34:09

                                                                                                                      sven >> Svene, doprčic, jak můžeš např. napsat, že VKR podléhala StB, když to není pravda? Já samozřejmě tu polopravdu znám, ale ostatním stačí podívat se na web:

                                                                                                                      "VKR vznikla 29. května 1952 jako nástupce odboru C (dříve Velitelství vojenské zpravodajské služby (VVZS), ještě dříve Hlavní informační správa (HIS) a ještě dříve HS OBZ) v rámci ministerstva národní bezpečnosti (MNB). Po zániku MNB v roce 1953 byla VKR začleněna jako součást StB do struktury ministerstva vnitra (MV) jako jeho VI. správa (jako HS VKR přestala existovat).

                                                                                                                      1. března 1964 došlo k obnovení HS VKR (stále v rámci MV, jako III. správa MV). Začátkem léta 1966 se HS VKR stala součástí znovuvzniklé Hlavní správy Státní bezpečnosti (HS-StB) jako III. správa HS-StB.

                                                                                                                      Po roce 1968 byla VKR zařazena do struktury federálního ministerstva vnitra (FMV) v rámci Federální správy zpravodajských služeb (FS-ZS) jako III. správa FS-ZS - Hlavní správa Vojenské kontrarozvědky (HS VKR). Později došlo k přejmenování na III. správu Hlavní správy SNB - HS VKR

                                                                                                                      Koncem května 1990 byla VKR zrušena a 1. června 1990 byli zaměstnanci převedeni do působnosti Federálního ministerstva národní obrany (FMNO). 1. července 1990 vzniklo Vojenské obranné zpravodajství."

                                                                                                                        NHonza7 - Profil | So 8.5.2021 19:04:49

                                                                                                                        Luigi_Lasagne old >> Ještě před pře revolucí pokud někdo chtěl překročit hranice a utéct na západ, tak byl zastřelen. Teď tito vlastizrádci v pohodě mohou vycestovat na východ do země svých zítřků a ty svině tady dřepí a pořád kurví, případně zaprodávají tento stát.

                                                                                                                          NPYTLAKS - Profil | So 8.5.2021 18:57:24

                                                                                                                          sven >> takže na kubě přišli taky o nárazník?.-)))proč cccp rychle nepřispěchalo na pomoc anglii když vystupovala z eu,v severním moři je taky nárazník,nebo ne?

                                                                                                                            NLuigi_Lasagne old - Profil | So 8.5.2021 16:58:29

                                                                                                                            Kubaa >> nenech se podobnými demagogy vyvádět z rovnováhy. Byli, jsou a budou. źijí si zatrpkle ve svých názorových bublinách s neschopností kriticky posoudit realitu, která se pravdě alespon blíží, takže neschopni logické argumentace zavile konspirují. Ted jejich dlouhodobé přesvědčení dostává celkem na prdel, což si nepřipustí, takže se ještě více zatvrzují a jsou, někdy až dětinsky úsměvní .S těmito lidmi se nediskutuje, nemá to význam, tito se komunikačně ostrakizují.

                                                                                                                              Nsven - Profil | So 8.5.2021 16:44:01

                                                                                                                              PYTLAKS >> On je nikdo nemusel zvát, přišli by tak jako tak.
                                                                                                                              To jsou jen pohádky pro veřejnost :-)
                                                                                                                              Nemohli dopustit aby přišli o nárazníkové pásmo a NATO se vklínilo mezi státy Varšavské smlouvy, mezi Polsko a Maďarsko až k jejich hranicím.
                                                                                                                              Takže ta okupace byla především z důvody obavy o ztrátu vlastní bezpečnosti..
                                                                                                                              Proto se Polsko, Německá dem.republika, Bulharsko a Maďarsko tak rádi a ochotně, k okupaci připojili..
                                                                                                                              Kdybychom se dnes rozhodli, že proti vůli NATO a EU vystoupíme ze svazku a vrazíme klín do EU , dopadlo by to stejně

                                                                                                                                Nsven - Profil | So 8.5.2021 16:27:21

                                                                                                                                Kubaa >> ty jsi ještě větší trouba, než jsem si myslel :-))
                                                                                                                                Čteš špatné zdroje ..jednou tě čeká velké procitnutí .-)

                                                                                                                                  NKubaa - Profil | So 8.5.2021 16:00:51

                                                                                                                                  sven >> jsi lhář a demagog. Nejhorší na tobě je, jak se nenápadně snažíš přesvědčit ostatní, že máš pravdu a odkláníš pozornost od důležitých věcech. Je mi z tebe na blití.

                                                                                                                                  Lidi nevěřte mu. Nevěřte ani mě. Čtěte, vzdělávejte se, hodnoťte informace kriticky a uvažujte. Vybírejte si kvalitní zdroje informací, ať nedopadnete jako tento soudruh - Parlamentní listy, Aeronet ani Sputnik opravdu nestranné nejsou. To je stoka pro hlupáky, rusofily a příznivce konspirací.
                                                                                                                                  Když nechcete číst, koukněte třeba aspoň na toto:
                                                                                                                                  https://www.ceskatelevize.cz/porady/10150778447-historie-cs/210452801400030/
                                                                                                                                  https://www.ceskatelevize.cz/porady/10150778447-historie-cs/220411058220011/
                                                                                                                                  https://www.ceskatelevize.cz/porady/10150778447-historie-cs/218411058220019/
                                                                                                                                  https://www.ceskatelevize.cz/porady/10150778447-historie-cs/216452801400006/

                                                                                                                                    NPYTLAKS - Profil | So 8.5.2021 14:58:59

                                                                                                                                    sven >> tak rusáky tu pozvala vládnoucí třída aby plebsu ukázali jak se pomalu drtí komunismus?nebo ti rusáci tu byli proto aby eventuálně pomohli studentíkům v boji proti čsla,tebe je tu fakt škoda,takový analytik by našel uplatnění všude možně,jak jsem psal,TEBE JE TU ŠKODA,děkuju rusákům za demokracii,kterů víceméně oni nikdy nezažili,to je historický fakt

                                                                                                                                      Nsven - Profil | So 8.5.2021 14:08:22

                                                                                                                                      Bacha San >> To nejsou moje polopravdy, to jsou prokazatelná, historická fakta. Ovšem dnes se ideologicky nehodící .-)
                                                                                                                                      Dej sem nějakou plnou pravdu ať se pobavíme :-)

                                                                                                                                        NBacha San - Profil | So 8.5.2021 13:12:44

                                                                                                                                        sven >> Svene Svene, tvoje polopravdy zabalené do ideologického pláště a bez jasných argumentů, jsou tunelem ke světlým zítřkům. A v tom tunelu je bezpočet výdejních okének s třešněmi a koblihami :-)

                                                                                                                                          NHonza7 - Profil | So 8.5.2021 13:08:16

                                                                                                                                          eskymak Mrakomor >> Odborník, znalec by si měl stát za svým výrokem a tak v rámci svého odborného ( spíš odporného ) posudku by svoje závěry mohl demonstrovat praktickou ukázkou. Nádobu z 1/10 naplnit roztokem kyanidu a pak do ní opatrně přidat 9/10vody. Po dvou minutách by měl velmi opatrně 50% z horní části obsahu nádoby vypít.
                                                                                                                                          Podle mého výsledek bude jasný - o jednoho blba bude míň.

                                                                                                                                            Nsven - Profil | So 8.5.2021 12:57:56

                                                                                                                                            PYTLAKS >> :-))

                                                                                                                                              NPYTLAKS - Profil | So 8.5.2021 12:51:02

                                                                                                                                              sven >> tebe je tu škoda:-)

                                                                                                                                                Nsven - Profil | So 8.5.2021 12:43:25

                                                                                                                                                Gašpi >> To je jasná věc.
                                                                                                                                                Stejně tak i dlouhá řada nomenklaturních kádrů od nástupu Chruščova, kteří na rozpadu SSSR pracovali a dnes pracují na rozpadu RF...
                                                                                                                                                Stejně tak i v ostatních zemích východního bloku..
                                                                                                                                                Plebs který jim to baštil, opíjeli vidinou komunismu ale v zakulisí, sypali systému písek do ložisek ... .-)
                                                                                                                                                Převrat v roce 89 je čistě jejich práce ..to jen prostodušší blbínkové si myslí, že více než
                                                                                                                                                300 000 armáda vojska, bezpečnostních složek, LM aj., za podpory cca 2 000 000 členů KSČ a KSS včetně kandidátů, dalších milionů jejich příznivců ze složek Národní fronty https://cs.wikipedia.org/wiki/N%C3%A1rodn%C3%AD_fronta_%C4%8Cech%C5%AF_a_Slov%C3%A1k%C5%AF#Seznam_slo%C5%BEek_N%C3%A1rodn%C3%AD_fronty_%C4%8CSSR aj. se lekla několika tisíc studentíků s mávátky, v čele s loutkovodiči ze SSM s podporou max. 20% obyvatelstva a to převážně "tichou" většinou..která si nebyla jistá na kterou stranu se přidat..která bude ta vítězná ....-)
                                                                                                                                                Dislokované posádky sovětských vojsk měli jasný rozkaz od Gorbačova:
                                                                                                                                                v případě zásahu československých represivních složek proti demonstrantům, tyto eliminovat..
                                                                                                                                                Proto se ani o nic nepokusili ....
                                                                                                                                                A proto byl dosavadní úhlavní nepřítel státu Havel, jednohlasně zvolen komunistickým parlamentem presidentem.. .-)
                                                                                                                                                Konec historického okénka :-))
                                                                                                                                                A takhle to s námi koulí pořád.. Bečva není výjimkou..
                                                                                                                                                Plebsu hodili kost na ohryzávání aby se nezabýval systémovými záležitostmi..
                                                                                                                                                A plebs hryže a hryže a vrčí na každého, kdo by mu chtěl tu kost sebrat... .-)

                                                                                                                                                  NGašpi - Profil | So 8.5.2021 11:56:58

                                                                                                                                                  sven >> 🙋‍♂️´mám tchána majora estébáka, který sloužil i po revoluci až do důchodu u policie , akorát mu kotelník a intelektuální duše pan Rumel spolupracující s STB snížil hodnost na kapitána. A když hlídali Gorbačova u nás, tak věděli že je to USA agent .... 😁😁

                                                                                                                                                    Ntomvec - Profil | Út 4.5.2021 12:49:29

                                                                                                                                                    Kubaa >> nedávno to bylo ve Fórech...

                                                                                                                                                      Nsven - Profil | Út 4.5.2021 11:31:51

                                                                                                                                                      Dědek >> už tu nejsem, už jsem ve forech :-)

                                                                                                                                                        NDědek - Profil | Út 4.5.2021 11:21:07

                                                                                                                                                        sven >> že tě to ještě baví :-)