Npalovák62 - Profil | Ne 18.4.2021 19:37:25
Bacha San >> Do současné doby v případu Studénka k žádnému odškodnění nemůže dojít , neboť není viník . Soud obžalované zprostil viny . To co dostaly byla jen dobrá vůle Čs. dráhy .
NBacha San - Profil | Ne 18.4.2021 16:23:05
tomvec >> Tak proto asi mají prověrku ti, co o tom vědí, aby nežvanili. Kdyby žvanili, o prověrku by asi přišli. Navíc si nemyslím, že by o tom politici věděli nějak dlouho, protože by se to určitě dostalo ven. Podle mě je jenom dobře, že se to neprovalilo, dokud nebyly v kupě všechny informace. Beru to jako dobrou práci tajných služeb.
NBacha San - Profil | Ne 18.4.2021 16:18:20
Honza7 >> Já do toho nevidím, už jsem to psal, ale nedovedu si představit, že stát bude odškodňovat zaměstnance soukromé firmy. Nicméně je to vyšetřováno, dozoruje to státní zástupce a najde-li se vinník, měl by odškodnit on.
Možná by se to dalo srovnat se Studénkou. Nevím, kdo odškodňoval a zda-li vůbec.
Ntomvec - Profil | Ne 18.4.2021 16:12:47
Honza7 >> celé to zavání tím, že o tom věděli už dlouho, možná roky. Ven s tím nešli, protože je u moci držel rusofil Miloš a nechtěli ho poštvat proti sobě. A jim to moc nevadilo, protože byli u koryta. Možná to někdo jiný chtěl vytáhnou na světlo, tak aby nebyli za nepřátele státu a idioty, tak to vytáhli sami. Idioty zůstali a koryta se stejně vzdalují.
NHonza7 - Profil | Ne 18.4.2021 15:32:25
Bacha San >> Ve své podstatě jsme se toho moc nedozvěděli ( tedy pokud vynechám, že šlo o teroristický útok ).
Jenom by mě zajímalo, co do této chvíle udělali ty politická prasata pro rodiny pracovníků co ve Vrběticích zemřeli? Případně jak dlouho jim to bude trvat, než nějakým způsobem je odškodní. Pokud máš tohle na mysli - nic nevytrubovat a lidem nic neplatit, tak to by se dalo od našich čelních představitelů čekat.
Jinak naše rádo by "mlčení" je spíš o posranosti politiků nad tím neztratit svou moc. To, že se to dostalo do medií je opravdu díky boji o koryta.
NBacha San - Profil | Ne 18.4.2021 13:01:08
Fishky >> F. - 18.4.2021 12:43:42 >> Vzhledem k tomu, že na první kšeft dostal Babiš love od bývalého pracovníka KGB, což je veřejným tajemstvím, nejsi daleko od pravdy :-D
NBacha San - Profil | Ne 18.4.2021 12:59:26
Honza7 >> A ty si myslíš, že na to všechno přišel někdo minulý týden? Já tedy nesloužím v bisce a nejsem ani investigativec, ale když se s něčím takovým vyleze ven, musí to být roky mravenčí práce a nesmí v tom být díra. A kdyby se to po celou dobu vytrubovalo do světa, nedozvěděli bychom se vůbec nic.
Co se mě týče, na východ od nás bych nevěřil nikomu a směrem na západ bych byl v důvěře velmi opatrný. Je až hrozivé, kolik čecháčků v tomto případě nadává na vlastní a leze rusákům do análu, přestože nás dvacet let okupovali. Stačí si přečíst různé komenty na sítích. Na vojně za to byla deka.
NF. - Profil | Ne 18.4.2021 12:43:42
Bacha San >> jen počkej až se objeví info, že i Bečvu otrávili taky Rusové :-D
NHonza7 - Profil | Ne 18.4.2021 12:09:23
Bacha San >> Když vezmu do úvahy, že za "čtyři roky" nikdo na nic nepřišel ohledně Vrbětic, tak je s podivem , že tato situace nastala až teď.
Z Ruska nikdo nepřeběhl, aby začal zpívat. Tak to nejspíš vypadá, že jde o personální válku našich politiků, kteří mají vlastní zájmy v Rusku.
NBacha San - Profil | Ne 18.4.2021 10:52:08
teoretik >> Teď vyhostíme těch 18 ruských špiomatů a o Bečvě se psát nebude. A nejen o Bečvě, ale i o těch různých hnízdech a Penamech...
A pak přijdou volby, koblihy dostanou zdarma koblihu a jede se dál :-)
Nteoretik - Profil | So 17.4.2021 22:27:00
Hamáček už do Moskvy nemusí, Andy ho předběhl.
NBacha San - Profil | Po 8.3.2021 12:52:09
Denny >> Pravda pravdoucí. Podepisuju:-)
NF. - Profil | Po 8.3.2021 7:52:15
Bacha San >> přesně, a klidně ještě dál. Zpětně prošetřit kuponovou privatizaci. Zavést trestní odpovědnost politikům. Zrušit dotace a podpořit ekonomiku zdravou soutěži. Z EU vystoupit, pouze zrušit clo, ať neprodrazuje naší produkci. Jsme pracovitý národ ale zaprodáný bezcharakterními jedinci. Klaus a Zeman a teď Babiš, tahle particka bývalých komunistů nám nic dobrého nepřinesla, akorát nás zadlužili, všichni.
NDenny - Profil | Po 8.3.2021 7:40:33
Jen poznamka k trave. Mnoho statu pristoupilo k legalizaci jak travy tak lecebnych prostredku,ktere ted jdou volne koupit. Po prvnim roce konstatovali,ze se zvysil obrovsky zajem,kleslo velke mnozstvi nelegalnich prodejcu a dealeru a stat na tom vydelal miliardy na danich. Prodejny jsou ted vsude,ale s tim kourenim uz to neni tak slavne,protoze temer vsude je zakaz,takze maximalne doma nebo nekde venku.
To ale neznamena,ze tady muze nekdo jezdit zhuleny,za to ho policajti okamzite davaji do basy a jde k soudu.
NP!F - Profil | Po 8.3.2021 6:16:37
F16 >> pokus vymeniť bývalé svine za debila aktuálne prebieha u nás. Ako nie, že by s ním nebola sranda, ale lacný špás to nie je.
NBacha San - Profil | Po 8.3.2021 5:07:16
sindeji3 >> A taky třeba rozpočet, ten byl naposledy vyrovnaný za Klause.
Nsindeji3 - Profil | Ne 7.3.2021 23:48:47
Honza7 >> No moc přesvědčivě mi to nezní. A nevím proč bych neměl věřit číslům z té doby. Délka života je takový hezký ukazatel.
NHonza7 - Profil | Ne 7.3.2021 23:38:41
sindeji3 >> Buď velmi rád, že jsi to nezažil. Korupce, bezohlednost, pár mrtvol tuhle zemi neposunuli na západ, ale na východ. Ostatně vyjádření těchto dvou pánů v poslední době jasně dávají najevo kam patří. Jinak pokud chceš věřit nějakým číslům z té doby, tak to je hodně naivní představa. Jsme mistři jak nakládat s historií i daty.
Nsindeji3 - Profil | Ne 7.3.2021 22:43:48
Honza7 >> No to nesouhlasim. Že se nesplnily sliby, že spoustu věcí podělali a možná taky s někým vydrbali je jedna věc, já si nepamatuju dobu vlády Klause a Zemana, ale z toho, co se můžu zpětně podle čísel a faktů dozvědět, tu zemi posunuli, životní úroveň se za tu dobu neskutečně zvýšila, to je nesrovnatelný s tím, co se prosadilo tehdy a co dneska. I později za Topolánka jen pro příklad proklínanej Langr prosadil elektronický systémy, který tam jsou dodnes, protože od tý doby toho nikdo jinej nebyl schopen. Stavěly se dálnice, byť tam byly průsery, ale furt byli schopni něco politicky realizovat. Je jednoduší neslibovat a nedělat nic, nadávat na Béma, že utopil peníze za Blanku, no ale Blankou se jezdí. Korupce a netransparentnost není největším problémem týhle země, ale myslím, že je to mnohem víc neschopnost a vláda nevolených lidí. Dneska se vybírá na daních mnohem víc než tenkrát, ale děje se toho míň. Samozřejmě by bylo mnohem lepší, kdyby někdo dokázal prosadit, aby stát nepodnikal vůbec nic a nechal to na lidech, kterým by nechal daně a vybíral je na úplný minimum aktivit.
NDědek - Profil | Ne 7.3.2021 22:20:50
Bacha San >> nesouhlasím a myslím si, že patřím mezi ty, co tom něco ví i z vlastní profesní i rodinné zkušenosti.
Kdyby byla tráva legální, nadělala by víc paseky, než ten alkohol. To není z mé hlavy, ale ze studií odborníků.
Ale nikomu jeho názor neberu. Nebezpečná zdravotní závislost se dá udělat na čemkoliv i na karamelce...
Nteoretik - Profil | Ne 7.3.2021 22:18:59
Někdo našel ten ztracenej vzorek z Bečvy a řádně si lokl.
NBacha San - Profil | Ne 7.3.2021 22:13:29
Dědek >> Hele, droga je alkohol i nikotin. S tím nic nenaděláš. A umírá na to mnohonásobně víc lidí, jak na pitomou trávu. Věř, že vím, o čem mluvím. Kdyby byl zakázán alkohol a cíga, a tráva byla legální, nebylo by tolik úmrtí, zdravotnictví by se ulevilo a zdravotní pojišťovny by byly v těžkém přebytku. Možná by to překonalo i výnosy z daní na alkohol a cigára.
NBacha San - Profil | Ne 7.3.2021 22:07:02
nofish >> Mně je jenom divný, proč o věcech jako je tráva, debatujou lidi, kteří o tom neví nic. To je taková čecháčkovská mentalita...asi.
No, a já vstávám v pět do té práce, takže jdu do postele:-)
NDědek - Profil | Ne 7.3.2021 22:03:39
Bacha San >> Až na tu legalizaci s tebou co jsi teď napsal souhlasím. Ale například zrušit důchody je prostě nesmysl. Mám 5 rodičů. Já žiju v panelákovém bytě se ženou a dcerou. Můj otec bydlí v bytě s babi. Karčin sám v bytě a mamka od Karči s manželem v dalším bytě. Nemít důchody, by znamenalo si je všechny vzít do bytu, nebo jim ty byty platit. To bych ale asi chcípl hlady. To nemluvím o jídle, oblečení hygiena, léky a další a další věci pro pět dospělých starších lidí. Doby, kdy v jednom domku žily dvě, nebo tři generace, jsou dávno pryč. Jak bychom asi dopadli v jednom bytě po půl roce? byli bychom všichni mrtví, nebo v Opavě.
A legalizovat jakoukoliv drogu, je holý nesmysl.
Zrušit zdravotní z výplaty a nechat se pojistit? Nevím ani co na to říct. Tady lidi žij za 30-40 litrů měsíčně. To nemluvím o samoživitelích, nebo vdovcích či vdovách s dětmi. Prostě kamil podle mého názoru napsal věci, které v dnešní době již dávno nejdou realizovat, aniž by to bylo postaveno proti obyčejným lidem.
Nejsme národ, kde je drtivá většina bohatých, ale naopak. Spousta lidí žije pod hranicí chudoby.
Ono by naopak stačilo udělat to co si psal a zavést hmotnou odpovědnost politiků a úředníků.
Kdyby se tady stát od převratu soustavně nerozkrádal, měli bychom všichni peněz, jak šlupek.
K těm pirátům, třeba jen tady :
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Spatna-zprava-pro-pacienty-Sichtarova-se-lekla-vymyslu-Piratu-se-STAN-656346?
Až nás ta neomarxistická levice začne likvidovat na všech frontách, možná i nakonec prozřeme.
NHonza7 - Profil | Ne 7.3.2021 22:03:06
Bacha San >> Nechci vůbec zpochybňovat tento údaj, jenom mě to číslo udivilo. Myslím, že v těch negativních věcech se nám tu západní část Evropy povedlo rychle dohnat.
NBacha San - Profil | Ne 7.3.2021 22:02:49
nofish >> Pamatuju normalizaci. Do čtyřky hospody s dvackou, devět piv, jedny startky a ještě jsem tam nechal tuzéra. To byly ty zlatý časy, kdy to stálo za hovno :-D
Nnofish - Profil | Ne 7.3.2021 22:02:13
Bacha San >> nejlepší antidepresivum je rum a vyrábí ho božkov a podobní. Při rozumném dávkování po večerním jídle dáš šlofíka a do rána je lépe... ne nějaká chemie.... ráno do práce a na deprese není čas.
Záměrně vynechávám rybaření, houby, a podobně, to tu snad všichni víme.
Neřešte to už lidi. Bečva je v pr.... bureš a jeho úředníci nic nepřiznají a nikdo svépráný to snad nikdy ani nečekal...
NBacha San - Profil | Ne 7.3.2021 21:58:02
nofish >> Znám takové, co to konzumují najednou.
NBacha San - Profil | Ne 7.3.2021 21:54:37
Honza7 >> Někdy před měsícem jsem si to ověřoval ve statistikách kvůli nějakému sporu. A jestli pravdivým myslíš konkrétní číslo, tak samo že se může trochu lišit, píšu to z hlavy, ale to není celkem podstatné.
Je to stejné, jako s těmi východními přistěhovalci, taky to je +-
A opodstatněné to dle mého není. Umírají na to lidé a výrobci se kapsují.
NBacha San - Profil | Ne 7.3.2021 21:50:29
Dědek >> No já bych šel ještě dál. Zrušit veškeré dávky a zavést základní nepodmíněný příjem. Zákon o prokazování nabytí majetku bez možnosti promlčení. Povinná předmaželská vypořádací smlouva na majetek i na děti. Zákaz firem v daňových rájích. Zákaz firem s neznámými vlastníky. Důchody bych asi nechal, ale legalizace a zdanění trávy ano.
To bys viděl, kolik by se ušetřilo na soudech, Ospodu, sociálkách, neziskovkách, policajtech...
Nnofish - Profil | Ne 7.3.2021 21:49:30
Bacha San >> a kdo nebere antidepresiva chlastá, nebo něco hulí.... :-)
Nnofish - Profil | Ne 7.3.2021 21:47:56
Dědek >> jj startky bez filtru za 4Kčs...žlutá krabička s hnědým....
NHonza7 - Profil | Ne 7.3.2021 21:47:30
Bacha San >> Nevím zda-li to číslo co uvádíš je pravdivé, spíš otázka je zda-li to používání antidepresiv je opodstatněné.
Nnofish - Profil | Ne 7.3.2021 21:44:20
sindeji3 >> Ne jen si myslím, že kdybychom na tom byli třeba jako v nějakých asijských zemích, kde je normální, že se rodiče starají o děti a pak zas děti o rodiče, bylo by to normální. Tady se furt špekuluje jaká dávky by se dala ze státu vymlátit. Ti co umí využívat dávek, mají porodnost slušnou, akorát jen čerpají ze systému, nepřispívají do něj. A ti co by normálně třeba přispívali těm rodičům v důchodu, jsou občas rádi, že dokáží zaplatit daně na ty, co pro ně nidky nic neudělali, vlastně nikdy ani nedělali a daně neplatili.
NBacha San - Profil | Ne 7.3.2021 21:43:13
F16 >> A ještě něco bych dodal. Cca 800tis. lidí v produktivním věku celoročně konzumují antidepresiva. A to je těžký průšvih. Berou to úředníci, politici, policajti, kantoři...
Nemluví a nepíše se o tom a všichni zainteresovaní vědí, že je to časovaná bomba.
NHonza7 - Profil | Ne 7.3.2021 21:43:04
sindeji3 >> Já ti kolego nevím, osobně bych žádného premiéra nevyzdvihoval ( vynechám pouze úřednické vlády - nebyli tak dlouho u moci ). Všichni akorát ukázali jak lidem nasrat na hlavu, jestli to lejno bylo větší a nebo menší za toho či onoho premiéra je ve své podstatě úplně jedno.
NDědek - Profil | Ne 7.3.2021 21:39:27
nofish >> tobě asi hráblo, nebo sis dal čouda?
Nsindeji3 - Profil | Ne 7.3.2021 21:38:32
nofish >> Zrušením důchodů by se vyřešil problém s malou porodností.
Nnofish - Profil | Ne 7.3.2021 21:35:46
F16 >> Důchody zrušit a měly by se starat děti, jsem pro, ale děti mají platit menší daně. Zrušit zdravotní z výplaty, zapalť si pojistku s krytím podle sebe. Stejně tě umřít nechají. Běžencům se u nás nebude líbit, nebudou daně, nebude na dávky, rodiny se o sebe postarají, ale ne o cizí :-) Legalizace toho co hulí děcka na základce? No nevím, nemusí to, ale to je jak bych chtěl legalizovat pivo od patnácti let a když se ožereš a něco vyvedeš, nes si plné následky jako plnoletý...
Na jednu stranu se všichni bojí imigrantů, na druhou stranu jiné živíme a ne jen ty snědé. A k trávě a podobně, jak to říkal Krauz. Největší hodnota drog je v tom, že jsou nelegální, tam je ten byznys, zlegalizujte to a bude to stát pár korun, ubude nelegální byznys a kdo se chce zničit, může, levněji a ještě z toho zaplatí daň.... nevidím rozdíl mezi chlastem a trávou, oboje ve velkém množství "gumuje hlavu"...
NBacha San - Profil | Ne 7.3.2021 21:29:12
F16 >> Trávu zlegalizuje jakákoliv příští vláda, až bude muset sáhnout na daně za údajně "kovidovou" sekyru po Babišovi. Navíc, proti chlastu to je prkotina.
NMjaška - Profil | Ne 7.3.2021 21:28:59
Na babiša a jeho rekordní sekeru budou vzpomínat nejen vnuci. Takže drobky viděny optikou stovek miliard za neschopné vedení státu jsou dost nepěkná realita.
Jak se říká: Každý tým je tak dobrý, jak dobrý je jeho šéf. A tenhle tým, to je prostě ubožáček.
Nsindeji3 - Profil | Ne 7.3.2021 21:27:32
Fishky >> F. - 7.3.2021 21:04:24 >> Co víme? Bylo to podstatně lepší než co je předváděno posledních 7 let. Jediná jeho výhoda (o kterou se nezasloužil) je, že se přichomejtl u toho, když stát vybral víc peněz od lidí a on je mohl přerozdělovat. Snížení daně by neprosadil nebýt ODS, kteří by je snížili už dřív. To, že je zavedli, je Topolánkův podraz, ale furt to byl daleko schopnější premiér. Teďka se jenom rozdává, je to vlastně úřednická vláda, která nikomu nic neslíbila a nic nedělá. Vždyť to jsou úplný neschopáci...
Nnofish - Profil | Ne 7.3.2021 21:27:22
Fishky >> F. - 7.3.2021 21:20:21 >> multikulti nám cpe EU, pokud si to ještě neuvědomuješ....
NHonza7 - Profil | Ne 7.3.2021 21:26:00
Fishky >> F. - 7.3.2021 21:04:24 >> Máš sice pravdu, že minulá seskupení která byla u moci pouze ukázala jak zadlužit stát - většina jedinců z vlády pak odcházela s tučným kontem, se zlatem v trezoru, případně vlastnictvím několika nemovitostí. Více či méně jejich politika byla o tom jak okrádat důchodce.
Současné seskupení není o moc lepší - sice rozdá pár drobků, ale zadlužení roste tak enormním tempem. že ani tři další generace je nesplatí. Současné vládnutí je spíš o tom - po nás potopa.
NBacha San - Profil | Ne 7.3.2021 21:25:35
Fishky >> F. - 7.3.2021 21:20:21 >> Třičtvrtěmilionu východních multi kulti, které sem tahá Babiš ti neva?
NF16 - Profil | Ne 7.3.2021 21:23:49
nofish >> piráti vypadají fajn. Ale jejich program je hrůza.
Důchody zrušit a měly by se o ně starat děti.Přijmout všechny běžence.Přijmout euro. Legalizace trávy. Já nevím no...
NF. - Profil | Ne 7.3.2021 21:20:21
nofish >> to by byla obrovská chyba. Jakmile tady jednou zakoření multikulti, nebude cesty zpět. To raději cokoliv než tohle.
Nnofish - Profil | Ne 7.3.2021 21:06:05
Fishky >> F. - 7.3.2021 20:24:18 >> Raději snad skouřeného piráta, než někoho z těch co tu jsou už desetiletí a pravděpodobně už na ně dolehne stařecká demence :-)
Mě třeba kdysi operoval totálně pokérovaný doktor s propíchlým uchem a nebál jsem se, lepší než starý dědula, co se mu budou klepat ruce....
Jinak ty tvoje drobky jsou fajn, ale je třeba si uvědomit, že to jednou bude muset někdo zaplatit.
NF. - Profil | Ne 7.3.2021 21:04:24
sindeji3 >> to je jednoduché, obě už u kormidla byly a co předvedli víme. Nicméně Babiš má oproti nim rozdíl, malý - ale podstatný. A sice, že háže některým alespoň drobky. Zase přidá před volbami důchodcům, všem pracujícím už snížil daně - které ODS zavedlo... Upřímně bych byl zvědav, co by na postě premiéra předvedl Okamura nebo ještě lépe Šachta, ale to je dost utopie, zase vyhraje Babiš.
Nsindeji3 - Profil | Ne 7.3.2021 20:40:10
Fishky >> F. - 7.3.2021 20:24:18 >> Co je horšího na ODS a ČSSD oproti ANO?
NF. - Profil | Ne 7.3.2021 20:24:18
Mjaška >> neváží? Ale kdepak, oni jsou na svůj úspěch za posledních pár let patřičně hrdí a tohle je jen další level, aby se posunuli dál. Že při tom někomu šlápnou do tváře neřeší, ostatně proč by to řešili, když jim to ti lidé žerou a radostně ještě jásají, trubky. Někde jsem četl vtip, že tohle je pomsta všech důchodců svým rozmazleným vnoučatům. No je fakt, že tohle se všem důchodcům silno povedlo. Na druhou stranu řekněme si otevřeně, že raději ANO, než Piráty, ODS, ČSSD... To bychom byli na konci zad jedna dvě.
NMjaška - Profil | So 6.3.2021 13:09:21
Říše pseudoelit z ANO si neváží čeho jsme dosáhli za předchozích třicet let a chce to degradovat. A protože tady posledních 5-8 let slyšíme jen samé hanění lidí, kteří přírodě rozumí a chtějí ji chránit, a ne využívat pro svůj zisk, bude situace jen horší.
Dobře si pamatuju řeky plné bordelu, v podstatě stoky plné šlemu a chrchlů, kde se ryby ani jíst nedaly. Myslím, že od těch dob se situace hodně zlepšila, ale není to dogma a zakonzervovaný stav. Všechno souvisí se vším, takže jak se bude zhoršovat životní prostředí, bude se zhoršovat životní úroveň i celkové klima ve státě.
NBacha San - Profil | So 6.3.2021 11:51:31
lowlow >> Brabec při svém nástupu vyměnil vedení ČIŽP. Určitě to nedělal proto, aby zlepšil její práci.
Nlowlow - Profil | So 6.3.2021 8:12:48
sindeji3 >>
O ČIŽP valné mínění nemám několik let, jelikož jsem chvíli trpěl iluzí, že pomohou řešit suchá řečiště u MVE. Nicméně to, co se tu děje kolem Bečvy, to je tak okatá prasečina, že to zatím v mém okolí nemělo obdobu. V té době jsem kupodivu již netrpěl iluzí, že ve volbách mám možnost si vybrat mezi dobrým a špatným. No každopádně v tomto bordelu rád vzpomínám na dobu, kdy se z vlády odcházelo za nejasnosti kolem financování bytu. Jak řekl československý Lenin: "Já vám jenom chci říct, že nikdy neodstoupím. Nikdy. Nech si to všichni zapamatují. Nikdy,“
Nsindeji3 - Profil | Pá 5.3.2021 23:31:48
lowlow >> Ne, že by mě to překvapovalo, akorát se obávám, že STBák jen konzervuje neschopnost/nevůli ČIŽP, která tady byla dávno před ním.
NBacha San - Profil | Pá 5.3.2021 22:18:39
já 2 >> Já tedy disponuji kvalitními klony, ale to, co hulíš ty, musí být ukrutný matroš:-DDD
Njá 2 - Profil | Pá 5.3.2021 20:01:28
Kreja >> Nebo by se vůbec o ničem nevědělo, taky možnost, ne? Ryby otrávil imperialistický, západní agent, nejlépe nepohodlný vysokoškolský pedagog a vědecký pracovník, aby poškodil pracovitého dělníka rybáře.
Jisté je jen tolik, že ani za socialismu, ani za kapitalismu to nemohla být deza, ale ta mateřská školka, proto je pro jistotu teď všechny zavřeli, aby se to neopakovalo
NKreja - Profil | Pá 5.3.2021 19:18:21
lowlow >> podle mě se mýlíš ten právní systém který chrání všiváky všeho druhu vymysleli po revoluci.Kdejaký zloděj má dnes větší práva než okradený,Za stbáků by po tom šli tvrdě viník by byl odhalen a obviněn něco ve smyslu poškozování majetku v socialistickém vlastnictví nebo něco podobného.Aby dělnická třída viděla že tu platí pořádek tak by to samozdřejmě odesr.. nějaký nižší referent za výše postaveného soudruha.Tahle akce je klasický šmejd ve stylu kapitalismus po česku.Čímž se nezastávám zmiňovaného stbáka.
Nlowlow - Profil | Pá 5.3.2021 16:02:22
Že to překvapí v tomhle absurdistánu s stbákem v čele.