Konec tolerance u Lipna. Stany i ohně ohlídají profesionální strážci

197 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NBolo - Profil | St 9.5.2018 16:35:27

lipenak >>

    Nneprduch - Profil | Čt 18.1.2018 14:34:22

    PeSteh >> bivak=brolly=stan?:)))
    Deštník můžu mít skoro všude, stan téměř nikde a kempovat můžu skoro jen na soukromácích. Přitom bivaky najdu skoro všude, vedle ohniště a ... a většinou bordel.

      NPeSteh - Profil | Čt 18.1.2018 13:25:03

      neprduch >> no když to vezmu podle rozdělení v obchodech tak konstrukčně je to jiný, bivak je ukotven do země po celým obvodu, brolly jen jen do jakýhosi půlměsíce, navíc bivak jde uzavřít. U některých brolly se dodává taky plachta na uzavření ale pak už je to vlastně bivak.

        Nneprduch - Profil | St 17.1.2018 18:37:24

        PeSteh >> Jsem v tomto oboru (kempování) nezkušený, můžeš mi vysvětlit zásadní rozdíl mezi brolly a bivakem? :))

          Njeden3 - Profil | St 17.1.2018 9:48:18

          PeSteh >> ne,jen plastenka a jeste nesmi byt ve vyrazne barve,aby jsi neplasil zver a Holandany :-)

            NPeSteh - Profil | St 17.1.2018 8:43:44

            lipenak >> budou na Lipně tolerovány brolly nebo opravdu jen deštníky? Na bivak můžou rybáři předpokládám rovnou zapomenout.

              Ncandat 6 - Profil | St 27.12.2017 22:23:55

              Danda05 >> veškeré tyto přestupky řeší CHKO tak se ani nedozvíme jaké jsou postihy bohužel nemáme zpětnou vazbu určitě kdyby byly pořádné pokuty tak by si to všichni rozmysleli dělat nepořádek kolem vody tady je vidět že by jsme si měli vzít příklad ze zahraničí

                NFRANK71 - Profil | St 27.12.2017 20:14:54

                hraji >> z 20000Kč hrubého.Kašpárku.

                  Nkakr - Profil | St 27.12.2017 19:05:44

                  FRANK71 >>
                  Nic si z toho nedělej, MRS má na webu to stejné:-))

                    Nhraji - Profil | St 27.12.2017 19:05:07

                    FRANK71 >> zastaralý

                      NFRANK71 - Profil | St 27.12.2017 19:04:11

                      kakr >> web ČRS je zastaralí.

                        Nkakr - Profil | St 27.12.2017 19:03:27

                        FRANK71 >>
                        Je zajímavé, že na offis webu ČRS je něco jiného -

                        ukládat a vybírat pokutu v blokovém řízení za spáchání přestupku podle tohoto zákona a podle zákona o přestupcích.

                        Stejně je to celý šaškárna, neb do registru RS přístup nemá a ni mít nebude.

                          NLosPafkos - Profil | St 27.12.2017 18:58:40

                          FRANK71 >> jímá mě hrůza,že kdejakej bejvalej psvb dostane data občana :-)) Jsem jednoznačně pro profi rs,tady není pro amatérismus prostor.

                            NFRANK71 - Profil | St 27.12.2017 18:53:11

                            kakr >>myslíš o příkazu.
                            § 16

                            Oprávnění rybářské stráže

                            Rybářská stráž v rybářském revíru je oprávněna

                            a) kontrolovat

                            1. osoby lovící ryby nebo vodní organizmy, zda jsou k tomuto lovu oprávněné a zda provádí lov řádně a způsobem, který umožňuje tento zákon,

                            2. osobám lovícím ryby nebo vodní organizmy rybářské nářadí, obsah rybářské loďky, nádrže nebo jiného zařízení užitého k uchování ryb a rybářské úlovky, z hlediska dodržení rybářského práva,

                            3. osoby lovící ryby pomocí elektrického proudu, zda vlastní povolení příslušného rybářského orgánu k tomuto způsobu lovu, jakož i zda vlastní potřebné osvědčení prokazující jejich způsobilost k práci s elektrickým zařízením při lovu ryb a osvědčení dokladující bezpečnou použitelnost elektrického zařízení k lovu ryb,

                            4. užívání jezů, stavidel, zdymadel, výpustí a jiných zařízení z hlediska dodržování právních předpisů a opatření na ochranu výkonu rybářského práva,

                            5. způsob a rozsah užívání vod a jejich kvalitu;

                            b) požadovat

                            1. od osoby lovící ryby nebo vodní organizmy prokázání její totožnosti, předložení platného rybářského lístku a platné povolenky k lovu,

                            2. od osoby důvodně podezřelé ze spáchání přestupku nebo trestného činu v bezprostřední blízkosti rybářského revíru předložení rybářského lístku, popřípadě povolenky k lovu nebo jiného dokladu opravňujícího osobu k lovu anebo dokladu o nabytí ryby nebo vodního organizmu,

                            3. součinnost, popřípadě pomoc orgánů Policie České republiky, popřípadě obecní policie, nemůže-li zajistit vlastními silami a prostředky výkon funkce rybářské stráže;

                            c) zadržet

                            1. povolenku k lovu osobě, která se dopustila porušení povinnosti stanovené tímto zákonem, a tuto doručit nejpozději do 5 pracovních dnů tomu, kdo povolenku vydal,

                            2. úlovek, rybářské nářadí nebo nástroj osobě, která tím spáchala přestupek nebo trestný čin, nebo z jehož spáchání je důvodně podezřelá;

                            d) vstupovat na pozemky, stavby, jezy, rybí přechody a jiná zařízení v souvislosti s výkonem funkce rybářské stráže, a to v rozsahu nezbytně nutném, a užívat k tomu v nezbytné míře existující přístupové cesty;

                            e) projednat přestupky podle tohoto zákona příkazem na místě.

                            (8) Přestupek, který se podle odstavce 7 zapisuje do evidence přestupků a který byl projednán rybářskou stráží podle § 16 písm. e), do evidence přestupků zapíše rybářský orgán, který rybářskou stráž ustanovil; rybářská stráž sdělí rybářskému orgánu údaje pro provedení zápisu do pěti dnů ode dne uložení pokuty.

                            § 31

                              NFRANK71 - Profil | St 27.12.2017 18:50:46

                              LosPafkos >> právě, že nemá a proto by neměla dávat pokuty. Protože pokud tě chytnou po druhé, pokuta musí být vyšší a to RS nikdy nezjistí.

                                NLosPafkos - Profil | St 27.12.2017 18:48:43

                                FRANK71 >> rs má přístup do registru,jakéhokoliv,to mě poser záda :-))

                                  Nkakr - Profil | St 27.12.2017 18:48:09

                                  FRANK71 >>
                                  Dal jsi sem odkaz na dva zákony a ani o jednom z nich není v zákoně 99/2004 ani ve vyhlášce k zákonu č. 197/2004 ani čárka.

                                    NFRANK71 - Profil | St 27.12.2017 18:45:52

                                    kakr - 27.12.2017 18:40:19 >Jak není odkaz?

                                      Npotočák 62 - Profil | St 27.12.2017 18:45:26

                                      FRANK71 >> Jak jsem psal,tak nejsem RS a o těch pokutových blocích to vím jenom proto,že jsme to měli na výboru MO a v zápisu z 13.6 informoval předseda MO,že pokutové bloky pro RS byli vydány.Ale jestli to chtěl vedoucí RS nebo některý člen RS a k čemu, už si nevzpomínám.Proto jsem napsal,že to můžu v lednu zjistit,až budeme mít výbor MO.Petrův Zdar

                                        Nkakr - Profil | St 27.12.2017 18:40:19

                                        FRANK71 >>
                                        Můžeš brousit tak brusle,nebo nůž. O zákonech na které dáváš odkaz není nikde ani čárka.
                                        Chápu, že platí ,ale nějak to k rybářům nedoplavalo.....

                                          NFRANK71 - Profil | St 27.12.2017 18:36:32

                                          potočák 62 >> hele nechci ti do toho mluvit, al přestupek na úseku rybářství se musí psát do registru přestupků. Takže před udělením pokuty si musíš z registru zjistit jestli už nebyl potrestán, pokud ano, potom musíš už sepsat jen oznámení. A pochybuji, že RS v terénu bude mít tuto možnost si zjistit.

                                            NFRANK71 - Profil | St 27.12.2017 18:30:21

                                            kakr >> tam asi těžko, Musíš zabrousit do zákona 99/2004. Jinak by jsi věděl. Ještě horší než jsem myslel.

                                              Nkakr - Profil | St 27.12.2017 18:20:12

                                              potočák 62 >>
                                              Obdivuji vaše RS. Tak za rok napiš, kolik "vybrali" peněz.....

                                                Nkakr - Profil | St 27.12.2017 18:14:44

                                                FRANK71 - 27.12.2017 17:48:43 >>
                                                Milý Františku,
                                                rybáři asi jedou stále postaru, neb v prováděcí vyhlášce č. 197/2004 Sb. není ani zmínka a nových zákonech na které jsi dával odkaz. Včil mudruj:-))

                                                  Npotočák 62 - Profil | St 27.12.2017 17:50:26

                                                  kakr >> Nechci se vám míchat do vaší plodné diskuze a ani nejsem RS. Jediné co vím,tak RS u naší MO v letošním roce pokutové-příkazové bloky od úřadu dostala.Pokud´ by byl zájem,tak vám bližší informace začátkem ledna můžu zjistit.Petrův Zdar

                                                    NFRANK71 - Profil | St 27.12.2017 17:48:43

                                                    kakr >> milí Karliku, zkouška Rs je i ze znalosti přestupkového zákona. Jinak ono nejde jen o to, jak se to jmenuje. Možná kdyby jsi si to pozorně prečetl, tak by jsi to zjistil.

                                                      Nkakr - Profil | St 27.12.2017 17:40:59

                                                      FRANK71 - 27.12.2017 17:03:51 >>
                                                      Milý Františku, nikdy jsem neměl nafasované pokutové, dnes příkazové bločky tudíž necítím nutnost studovat zákony na které odkazuješ, neb pokuty (příkazy) neudílím. Je to totéž, jako když se v novém OZ slůvko nájem nahradí pachtem, ale co by naši zákonodárci dělali? Ty jako příslušník městapa máš příkazy jistě v malíčku levé ruky.
                                                      Navíc neznám a nikdy jsem neslyšel o RS, která by měla nafasované pokutové, pardon příkazové bloky a nadělovala pokutičky, pardon příkazy na místě.
                                                      Ale měl bys za nesprávné údaje nabonzovat paní veřejnou ochránkyni lidských práv, neb nesprávný název používá a to je na pováženou. Určitě budeš vědět na koho se s bonzem obrátit:-)))
                                                      Taky ti popřeji vše nejlepší do Nového roku a hlavně pevné zdraví.

                                                        NFRANK71 - Profil | St 27.12.2017 17:03:51

                                                        kakr - 27.12.2017 13:37:50 >je ten poklidný čas, tak budu hodný . Karliku, měl by jsi si pořádně přečíst zák. 250/2016. zák. 251/2016 zák. 99/2004. A tento metodický postup. http://www.mvcr.cz/clanek/zakon-o-odpovednosti-za-p​restupky-a-rizeni-o-nich-ucinny-od-1-7-2017.aspx Je smutné, že jako úřední osoba a funkcionář svazu to neznáš. Jinak hezkého Silvestra.

                                                          NMrknato - Profil | St 27.12.2017 14:10:50

                                                          kakr >> František není zloděj, jen jsi ho nas*al. Ruku na srdce, s hodně jetým jeeeeeeeeepem to v řece mohlo skončit jako s "Kurskem", nebo vlakem pod mostem, jako ve Studénce. Měl váš jednatel na bortu záchranou vestu, signální pistol, či člun? Bezpečnost práce porušil! Tyhle věci se musí hlásit.......

                                                          Ve který tornistře se dřív nenosil sajrajt, PCHáčka, či kádeéčka? ta maršálská je jen pro pár předem vyvolených... zeptej se hraje.)))

                                                            Nkakr - Profil | St 27.12.2017 13:37:50

                                                            Mrknato >>
                                                            František je prachsprostej zloděj, navíc fotku použil k bonzování ,to je faktum.
                                                            Ještě nikdy, opakuji nikdy jsem se nesetkal se zadrženou povolenkou za nepořádek u vody a že jsem jich viděl.
                                                            V tornistře se nosí maršálská hůl a ne "smrad umáčenej":-))

                                                              NMrknato - Profil | St 27.12.2017 13:23:00

                                                              kakr >> Karle, no vidíš, Frank71 ti také tvoji fotku "zadržel" na MRKu a ty to máš za krádež.....)))). Když někdo někonu zadrží povolenku za nepořádek u vody, nebo za lipana 38cm v tornistře, tak už to néni zadržení, ale krádež.... ale už vopravdu a natuty.

                                                                Nkakr - Profil | St 27.12.2017 13:17:20

                                                                Mrknato >>
                                                                Pavle, takový znalec zákonů, všude se s tebou chlubím a ty nevíš, že RS povolenky nekrade nýbrž zadržuje.
                                                                Styď se:-.))
                                                                Pokutička už není pokutička, jo už to není co bejvávalo. Naše RS s CHKO zásadně nepáří:-))

                                                                  NMrknato - Profil | St 27.12.2017 13:11:01

                                                                  kakr >> Až večer, ale musíš být hodný a nějak se vyjádřit k té hmnotné odpovědnosti RS.....( za ukradenou povolenku, či pokutičku, když se RS spáří s ochranou CHKO)

                                                                    NRK - Profil | St 27.12.2017 13:10:32

                                                                    kakr >> O to by se měla postarat erudovaná RS -:)

                                                                      Nkakr - Profil | St 27.12.2017 13:08:06

                                                                      Mrknato >>
                                                                      Co samosek a múčky, dnes nebudou?

                                                                        NMrknato - Profil | St 27.12.2017 13:02:12

                                                                        Denny >> No vidíš a RS, která dělá co jí a MO napadne existuje a je jí většina!!!!!!! Dokonce to dělá i profi RS, protože je za to i líp placená.......

                                                                        Bohužel na úseku rybářství zákon nefunguje a tudíš ČR nemůže býti právním státem. Zákon zastupuje vůle několika oligarchů v ČRS, MRS a MZe. To je to negativum, které tu zmínil hraj, že měnit pravomoci RS je složité, ale že už je RS má změněny a že s tím souhlasí všechny svazy, i ten hrajův, nezmínil a to je ta obludnost. My netrestáme m.j. přestupky proti zákonu, ale hlavně proti pravidlům, která tu ustanovila hrstka čilimníků ve svazech. To ti přijde normální?

                                                                        Jasně dějí se tu čuňárny, ale ty nedělají jen rybáři. Dělají je i uživatelé. U nás ve Vč. ÚS se takových, o kterých vím, udály 3. Nikdo za to nebyl potrestán. Nikde se to neřešilo, sám jsem podal TO.
                                                                        On i bolševik chtěl pořádek a kupodivu byl.... měl na to také divné nástroje, které v civilizovaném světě nebyly. Teď ty nástroje implementujeme do rybařiny a mnozí očekávají pořádek.......

                                                                          NMrknato - Profil | St 27.12.2017 12:39:16

                                                                          kakr >> Prosím tě, má RS, ta zákonná ustanovená pověřenou obcí, nějakou hmotnou odpovědnost za svoji činnost, třeba jako má prodavačka na krámě?

                                                                            NDanda05 - Profil | St 27.12.2017 9:42:18

                                                                            candat 6 >> no ja myslim ze ten tlak by byl podobný i při tom chytání v létě od čtyř do dvanácti ale o to nejde, spíš by mě zajímalo jakej flastr dostali ?? To je to o co tu jde, to by se rychle rozkriklo. Ale v tom našem zoufalém systému řekneme ze za to může nonstopka. A samé kolektivní vinu všem a řekneme ze si za to můžou všichni. To je fakt tragédie tady.
                                                                            To si opravdu myslíte ze v jiných zemích třeba Francii jsou lidé lepší ? Ne nejsou, jen se bojí postihu tak si to nedovolí. Větší složitost v tom opravdu není.

                                                                              Nkakr - Profil | St 27.12.2017 9:21:57

                                                                              kritik >>
                                                                              Jasňačka, že to nevím já beru. Co by také zákonodárci dělali??
                                                                              Pokuty nedávám, ale ombudsmanka se štábem právníků?
                                                                              To by chtělo nabonzovat:-.))

                                                                                Nkritik - Profil | St 27.12.2017 9:17:05

                                                                                kakr >> Dneska je příkaz na místě a příkazové bloky...detail.

                                                                                  Nkakr - Profil | St 27.12.2017 9:10:00

                                                                                  nofish >>
                                                                                  Žádná bloková pokuta neexistuje, psal to zloděj, lhář a bonzák a ten má vždy pravdu. Když neexistuje pokuta, neexistuje ani bloček a tak RS nemůže nic ztratit. Jinak jsme na tom stejně, také neznám žádnou RS, která rybáře pokutuje.

                                                                                  Je ovšem na pováženou, že paní ombudsmanka Šabatová tento výraz používá - cituji
                                                                                  Policie pokutovala dvaasedmdesátiletou ženu, která spadla z kola a zranila se. Podle veřejné ochránkyně práv Anny Šabatové byl ale postup policie nezákonný, nemravný a nedůstojný. Policie by měla přehodnotit i praxi ukládání blokových pokut v nemocnicích, uvedla ombudsmanka na svém webu. V případu podle ní pochybil policista, krajské policejní ředitelství i policejní ředitel. Ti pochybení podle ní odmítli.

                                                                                  Že by měla špatné právníky??

                                                                                    NDenny - Profil | St 27.12.2017 8:10:25

                                                                                    Mrknato >> RS,ktera by mohla delat,co ji napadne? Nesmysl.takova straz by nemohla dlouho fungovat,ti chlapi,kteri tohle delaji nebo v budoucnu budou delat,musi dodrzovat zakon vic nez kdokoliv jiny.Jsou urcite hranice,co mohou tolerovat a kam az jit,to je logicke,ale zakon prekrocit nesmi.Muj nazor je ten,ze profi rybarska straz by byla idealni,aby vubec nespadala pod rybarsky svaz,coz samozrejme nevylucuje to,ze takovy clovek nemuze byt clenem svazu.Stejne tak by mohla byt i dobrovolna RS,coz by byla privatni zalezitost svazu.Ale ti profici by nesmeli spadat ani pod okres nebo kraj,aby je nemohl nikdo nejak zasadne ovlivnovat.Ti lide musi vedet,proc to delaji,byt za to zaroven dobre ohodnoceni,aby jim na te praci take zalezelo a bylo jim jedno,jestli ten,koho kontroluji,je krajsky hejtman,sef rybarskeho svazu,reditel nemocnice nebo bezdomovec,vsem merit stejnym metrem.Ja vim,ze doma je to zatim utopie,ale jejich pravomoce by meli byt opravdu obrovske,oby mohli suplovat a i kontrolovat treba i ochranu prirody,vodohospodare,svaz a dalsi..Pak by se nestalo,ze majitel male elektrarny,zastavi vodu a pod jezem budou chcipat ryby,nebo nejaka fabrika otravi kus reky,chatar si udela plot az do vody,svaz si vysadi misto puvodnich,nepuvodni druhy ryb atd,atd.Lumparny v podstate zustavaji bez postihu nebo jsou ty postihy smesne.Rybarsky svaz muze ustanovit par profi strazcu,ale zase budou mit jen omezene pravomoce a omezenou pusobnost a rozhodne si nedovoli jich mit nekolik desitek,nebo stovek,aby bylo pokryte cele uzemi Cech a Moravy.V soucasnosti,kdyz srovnam,kolik je dobrovolnych RS,tak to vypada,ze i tech profiku by muselo byt obrovske mnozstvi,ale neni to pravda.Ne,ze by jich nemuselo,aspon ze zacatku byt dostatek,aby se udelal poradek,ale pokud by meli opravdu velike pravomoce,neomezenou pusobnost,vztahovala se na ne stejna nebo podobna legislativa jako na policajty a mohli v pripade nutnosti davat i extremne vysoke pokuty a hlavne meli podporu tech,pod ktere by spadali,ve velice kratke dobe by tahle slozka byla velmi respektovanou na vsech urovnich.Vzdyt dnes kazdy vidi sam,jak je to doma postavene na hlavu.Chlap z jednoho okresu nebo kraje,vidi lumparny u vody jinde a sam zasahnout nemuze,protoze tam jeho pusobnost neplati. Uz jen tahle vec ve me vyvolava presvedceni,ze neni zajem,aby se neco zlepsilo,neni to jen o kaprech,je to o celkove ochrane vod a prirody.Mas urcite pravdu v tom,ze ted se vsude nebo na hodne mistech preferuje prevazne kapr,je to asi nejsnadneji dosazitelne nasada a rybari ho nejvic vyzaduji,ale to je prave to spatne.Proc ne,ale pokud je tomu tak,coz nevim,ze se sype kapr na ukor ostanich druhu,tak je to opravdu spatne.

                                                                                      NMrknato - Profil | St 27.12.2017 4:47:27

                                                                                      Denny >> Jo, ale pak mně řekni, co to je za lidi, co stále volají po akční RS, která bude moci dělat, co ji napadne, nebo dokonce po profiRS, kterou bude platit svaz a která má kontrolovat i jeho samotného?
                                                                                      Jsou to hlupáci, lidi co se bojí o své kapř, nebo WaM, kteří se bojí o všechy svazokapř?

                                                                                        NDenny - Profil | St 27.12.2017 0:34:33

                                                                                        Amur. >> Souhlasim s tim,co pise hraji.Opravdu neni jednoduche reseni a nikdo to nedokaze zmenit ze dne na den.Take by bylo velmi spatne,kdyby RS davala pokuty za kazdou hloupost,nekdo je tlacil,jako je tomu casto u policajtu,to by k nicemu dobremu nevedlo.Muj nazor je ten,ze penize opravdu neni problem,pokud by RS byli statni zamestnanci.Par desitek milionu ve statnim rozpoctu neni nic,co by stat na takoveto strazce nemohl uvolnit.Ale jak se zminil hraji,je to i o zmenach zakonu a ja mam takovy pocit,ze jen nekteri lide maji zajem na tom,aby se neco zmenilo.Vetsine rybaru soucasny stav vyhovuje a rekl bych ze i vedeni svazu nema zajem o nejake velke zmeny,aspon jsem nikdy nikde necetl,ze by svaz podal navrh na zmenu zakona,ale treba se mylim,nevim to

                                                                                          Ncandat 6 - Profil | Út 26.12.2017 22:36:27

                                                                                          Danda05 >> všechno je o lidech všechny zákazy si dělají sami je fakt že ten tlak při lovu non stop je větší ale to k tomu patří bohužel a měli by si toho rybáři vážit že mohou chytat přes noc ale zatím to tak nevypadá tyhle fotky a od lipeňáka je slabej odvar s čím se tady setkáváme

                                                                                            NDanda05 - Profil | Út 26.12.2017 22:02:09

                                                                                            candat 6 >> no hnus ti povím, ale zajímalo by mě jakou pokutu tihle borci dostali a jakej postih ???? Ja jen proto ze se řekne ze za to může nonstopka. Ne za to můžou konkrétní jedinci a mají být potrestáni tvrdě. Jako níže ty fotky, jsou považovány za důkaz ze nonstop je nesmysl. Větší blbost jsem neslyšel. Je to důkaz ze kontrola je nedostatečná, a postih taky. Je to marný zase z toho vyplyne ze nejlepší bude když tam ani ryby chytat nebudeme.
                                                                                            A to připomínám ze nejsem zastánce nonstop lovu..

                                                                                              Ncandat 6 - Profil | Út 26.12.2017 21:34:48

                                                                                              pár foteček z Lipna všechno v CHKO horní část přehrady

                                                                                                Nhraji - Profil | Út 26.12.2017 21:08:33

                                                                                                Amur. >> děkuji, to zní jako pochvala. Jsou to asi ty zkušenosti. Snažíme se u nás ve spolku zlepšovat práci RS i bez placených členů. Ale to je práce na dlouho.

                                                                                                  NAmur. - Profil | Út 26.12.2017 21:03:02

                                                                                                  hraji >> máš to celkem v hlavě srovnané,z této stránky věci jsem nad tím nepřemýšlel;-)

                                                                                                    Nhraji - Profil | Út 26.12.2017 20:55:27

                                                                                                    vara >> máš pravdu v tom, a to ti musím přiznat, že situace se nejeví jako dobrá. Také máš pravdu v tom, že je potřeba ji nějak řešit. Ono to řešení ale není snadné najít.
                                                                                                    Když jsme před několika roky zavedli v MRS placenou RS (profi) slibovali jsme si od toho asi mnohem víc, než to ve skutečnosti přineslo. Ale poskytlo nám to informace a zkušenosti, které lze využívat dál. Dnes víme, že není rychlé a jednoduché řešení.
                                                                                                    Třeba otázka zvýšení pravomocí RS. Je to dvojsečná zbraň. Vlastnosti a schopnosti stávajících členů RS nejsou zárukou, že by tyto zvýšené pravomoci dokázali správně a přiměřeně využívat.

                                                                                                      Nhraji - Profil | Út 26.12.2017 20:32:08

                                                                                                      vara >> mít jako koníček dělat RS je hezké, ale pokud musíš živit rodinu, tak to asi není dobré řešení, tedy ne s 20 000 hrubého měsíčně. Hlavně, zavést ze státního rozpočtu placenou RS by znamenalo buď změnit zákon 99/2004Sb. a nebo platit všechny RS. Protože platit jen některé RS (říká se jim profi) může svaz, na základě smlouvy s nimi, ale stát nemůže jen tak rozhodnout, že bude platit jen ty RS, kde se mu to bude hodit. To by byla diskriminace jako hrom.
                                                                                                      Problematika je velmi složitá, nastavit pravomoci RS, nastavit kdo je zaměstná, zda budou v pracovněprávním vztahu k obcím, krajům nebo vůči státu. Kdo jim bude poskytovat dopravní prostředky, další potřebné vybavení atd. Fakt to není sranda.

                                                                                                        Nnofish - Profil | Út 26.12.2017 20:29:58

                                                                                                        vara >> Nedá mi to. Chodíš na ryby, je to tvůj koníček. Nech se zaměstnat v jakémkoli směru, v rybařině, pak si to za pět let povíme. Jestli je to pořád koníček a baví tě to... 99% lidí ti řekn, že už je to jen zaměstnání. Ano, byví je víc než jiné,ale z fleku se na to vyprdnou a půjdou do fabriky, dkyž dostanou víc. Tyhle myšlenky jsou opravdu úplně mimo.

                                                                                                          Nvara - Profil | Út 26.12.2017 20:22:14

                                                                                                          hraji >> jo ja vim ze po tyhle strance jsem pase,ale vem si kam vsude prachy tecou a zbytecne,je to proste jen muj laickej nazor a mit takovy zamestnani to je spis konicek

                                                                                                            NAmur. - Profil | Út 26.12.2017 20:21:40

                                                                                                            hraji >> pěkně napsané;-)

                                                                                                              Nhraji - Profil | Út 26.12.2017 20:20:21

                                                                                                              Amur. >> je otázka, kdo zde mluví (spíš tedy píše) blbosti. Zkušený a znalý člověk dokáže některé myšlenky, které se zdají ve své jednoduchosti geniální, podrobit ještě před jejich realizací kritického rozboru a vyhodnocení. A tudíž je schopen na základě znalostí a zkušeností dopředu odhadnout s dostatečnou mírou pravděpodobnosti, že sáhnout rukou do hrnce vařící vody bude bolet aniž by museli vůbec začít tu vodu ohřívat. Lidé bez zkušeností začnou ohřívat vodu a chystají se to vyzkoušet, protože předpokládají, že to nebude jejich ruka, která se v hrnci ocitne.

                                                                                                                NAmur. - Profil | Út 26.12.2017 20:15:00

                                                                                                                Dyť mluvíte blbosti nikdo z vás neví jak by to vypadalo.....

                                                                                                                  Nhraji - Profil | Út 26.12.2017 20:12:18

                                                                                                                  vara >> pokud si vážně myslíš, že na to, aby se zavedla ze státního rozpočtu placená RS, stačí aby někdo zašel na MZe a tam jim to vysvětlil, jsi poměrně nepolíbený legislativou. Vůbec nedohlédneš na konec té věci, kterou si zde nazval jednoduchou. A to ani po legislativní, ale hlavně ani po finanční stránce.

                                                                                                                    Nnofish - Profil | Út 26.12.2017 20:03:34

                                                                                                                    vara >> 4 lidi na 8 hodinové šichty, to máme řekněme jen na mzdy 1 300 000 korun na jejich mzdy, spíš daleko víc, nejsem majitel firmy. Náklady na jejich dopravu atd, jsme minimálně na 2-2,5 000 000kč (spíš více, vzhledem k předchozí pozámce o nákladedch na zaměstnance) na jednu přehradu, za to, že jsou lidi banda blbců....
                                                                                                                    Mimochodem těch 20 se dá vydělat i jednodušeji, jaký by o to byl zájem? A to je jen jedna přehrada...
                                                                                                                    A pak to skončí jak měšťáci - že si an sebe mají vydělat a nedej bože, že něco porušíš.
                                                                                                                    Je to všude stejné, lidi jsou prasata, neumí si vážit toho co mají.
                                                                                                                    Spočítej si nějakou reálnou pokutu a kolik by jich muselo být, kdyby byla průměrná třeba 1000Kč. To by snad co hodinu museli dát někomu tu pokutu aby si na sebe vydělali.

                                                                                                                      NAmur. - Profil | Út 26.12.2017 19:54:59

                                                                                                                      vara >> konečně člověk,který to umí napsat......

                                                                                                                        Nvara - Profil | Út 26.12.2017 19:54:07

                                                                                                                        Asi si to myslim dost naivne,ale proc to delat slozite,kdyz by to slo jednoduse,verim ze prachy pro rs by se nasli,vzdyt jde kurva o nasi prirodu,jen to chce nakyho typka kterej zajde na ministersvo zemedelstvi a tam to srozumitelne poda

                                                                                                                          NAmur. - Profil | Út 26.12.2017 19:52:08

                                                                                                                          5.5-10.5 budu na Lipně chytat na místech u Přední Výtoně tak jestli tam potkám nějakou RS:-))))

                                                                                                                            NAmur. - Profil | Út 26.12.2017 19:48:32

                                                                                                                            A sakra co je těžkého to zařídit,Hold lidi skuhrají,ale aby něco udělali....

                                                                                                                              NFRANK71 - Profil | Út 26.12.2017 19:48:25

                                                                                                                              Tady začíná zase sranda. To, že to nezná obyčejný rybář se dá pochopit, ale, že funkcionáři svazu a RS nezná právní předpisy, dle kterého má pracovat, je smutné.

                                                                                                                                NAmur. - Profil | Út 26.12.2017 19:47:11

                                                                                                                                vara >>souhlasím,ať si rozdělí Lipno na části a kontrolují,a ne že tu všichni blekotají ,,jéé a kde na to vezmeme peníze".....

                                                                                                                                  Ncandat 6 - Profil | Út 26.12.2017 19:46:04

                                                                                                                                  vara >> peníze za pokuty nejdou svazu ten pokutový bloky nemá

                                                                                                                                    Nvara - Profil | Út 26.12.2017 19:42:23

                                                                                                                                    Hele vim ze lipno je velky,ale jakej je problem mit clun,4 lidi a ty mit sichty po dvou a jezdit a kontrolovat a mit plat treba 20000,verim tomu,ze by na tech pokutach by si ty prachy klido udelali

                                                                                                                                      NAmur. - Profil | Út 26.12.2017 19:40:29

                                                                                                                                      Kdo říkal ze je to v pohode?ze o někom tady furt mluvíte,dyžtak to zkopírujte a dejte sem kdo napsal haldy bordelu jsou v pohodě....

                                                                                                                                        Nbart.bm - Profil | Út 26.12.2017 19:36:14

                                                                                                                                        vara >> a to je tez problem ze kazda MO ma porybne jen pro svou MO pokud RS nema rozsirenou pusobnost...byt aspon moznost kontrolovat vody ne jen v dane MO ale rovnou v uzemnim tak by to taky bylo o necem jinem pac by nikdo nevedel jestli nahodou kolega lovici vedle neni RS....ne nadarmo jezdi PCR kontrolovat jinam nez pusobi...

                                                                                                                                          Nnofish - Profil | Út 26.12.2017 19:32:55

                                                                                                                                          kakr >> a pokud je ztratí? Jako ceninu? Kdo je takový blázen? Nikoho takového snad ani neznám.

                                                                                                                                            Nvara - Profil | Út 26.12.2017 19:30:17

                                                                                                                                            Krapet si myslim,ze velkej problem je v tom ze kazdej porybnej zna svyho rybare a aby nekdo osolil svyho kamose nakou raketou,tak to nikdo neudela

                                                                                                                                              Nbart.bm - Profil | Út 26.12.2017 19:02:18

                                                                                                                                              kakr >> to ano ale neni urcene co a v jake vysi postihovat...nelze dat zazapomenuty pean stejne jako za delani bordelu na lovnem miste....ber to jako priklad pac dat pokutu za pean je samosebou blbost 😉

                                                                                                                                                NUchaazim - Profil | Út 26.12.2017 19:00:43

                                                                                                                                                Lidi jsou proste prasata a na tom se bohuzel asi nic nezmeni. Tvrdy pokuty by vubec nebyly od veci. Ono by takova pokuta za bura nebo za petku leckoho napravila. I kdyz nekterym Pepikum by ani ta petka pruvan v penezence neudelala. Ta fotka s tema hlavama na brehu - nechapu jak nekdo (nechci to hledat kdo) muze rict ze je to v pohode a ze si to krysy rozeberou. A kdyz nerozeberou, zapichnes si u toho vidlicky a bude ti to jedno? Si nemyslim. S tim uklidem pred lovem je to takovy zapeklity trochu. Pokud by to clovek mel brat doslova, tak si treba na hrazi malyho a velkyho Lipna nahodim teprve po par hodinach lovu plechovek a ostatniho bordelu peclive schovaneho mezi kameny. Kdo to tam zna tak vi.

                                                                                                                                                  NFRANK71 - Profil | Út 26.12.2017 18:59:50

                                                                                                                                                  kakr >> dám ti ochutnat tvoji medicíny. Samozřejmě plácáš hlouposti.Žádná bloková pokuta neexistuje.

                                                                                                                                                    NTarn - Profil | Út 26.12.2017 18:58:06

                                                                                                                                                    kakr >> A když je má nafasované, je nějaký sazebník s výší pokuty na místě, a za co ?

                                                                                                                                                      Nkakr - Profil | Út 26.12.2017 18:53:15

                                                                                                                                                      bart.bm >>
                                                                                                                                                      RS může dát blokovou pokutu do výše 1 000kč, pokud má nafasované bloky.

                                                                                                                                                        NPetr64 - Profil | Út 26.12.2017 18:52:19

                                                                                                                                                        bart.bm >> Přestupky by měly mít nastavený pevný mantinely. Hódně pevný mantinely. Žijeme ve státě s barvitou řečí,kde každá věc má 40 pojmenování. Našinec má hodně variant,jak všechno okecat.