Reakce Dušana Hýbnera k petici za odvolání vedení ČRS | MRK.cz

Reakce Dušana Hýbnera k petici za odvolání vedení ČRS

Autor diskuse: foxxx - Profil , 1.12.2017
1027 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nsplávkař - Profil | So 3.2.2018 20:48:20

candát 76 >> Pouze definuji fakta. Pokud by někdo chtěl některé z výše jmenovaných fakt argumentovat, jsem k dispozici.

    Ncandát 76 - Profil | So 3.2.2018 20:38:04

    splávkař >> Zkoušíte mě urazit? Bez komentáře :)

      Nsplávkař - Profil | So 3.2.2018 20:33:28

      candát 76 >> Jistě jste si všiml, že po té vaší poslední odpovědi jsem rozšířil portfolio vašich snadno doložitelných vlastností o fakt, že krom zkorumpovaného podvodníka jste ještě lhář.

        Ncandát 76 - Profil | So 3.2.2018 20:19:48

        splávkař >> Připadáte mi jako obsluha flašinetu. Přijďte s něčím novým. Odpověď jste ode mě v této diskuzi obdržel a nehodlám na ní nic měnit. Hezký večer

          Nsplávkař - Profil | Pá 2.2.2018 21:35:09

          candát 76 >> Dobrý den, omlouvám se, že mi tato reakce trochu déle trvala ale chtěl jsem mít maximálně ověřeno vše co tu dále napíšu.
          Začnu tím, že od chvíle kdy jsem se o tomhle bezprecedentním podvodu který zosnovali vrcholní představitelé svazu (pod záštitou samotného ministra) ve prospěch partičky našich reprezentantů dozvěděl, jsem napjatě čekal, jak se k tomu postavíte. Čekal jsem, že označíte viníka té ostudy. exemplárně ho potrestáte a omluvíte se z pozice předsedy všem členům které zostudil.
          Mýlil jsem se a místo pokání jste bezostyšně lhal - všichni řadoví závodníci totiž nevyhnutelně a poctivě losovali což potvrdil i Radek Zahrádka 26.8 2017 v emailu závodníkovi - ,, Vsichni si losuji , ale podvody se rozhodně nedelaji " . který se vůči podvodu v ročníku 2016 ohradil.
          Rád bych se k osobě předsedy SUS, SUS, vyjadřoval vlídně, ale obávám se, že pro zkorumpované a prolhané podvodníky obvykle pochopení nemívám!

            NWillow - Profil | Út 19.12.2017 6:23:52

            Jinak ,přesně nevím kdo to tu psal ,ale feeder pruty byly v katalogu DAM a Silstar už v době hluboké totality,to že jsme je neměli možnost koupit neznamená že neexistovaly.

              NWillow - Profil | Út 19.12.2017 6:06:18

              Na mě působí to vyjádření pana Hýbnera jako když se reformovala KSČ v listopadu roku 1989.Nic ve zlém,ale jen můj pocit.

                NFRANK71 - Profil | Út 19.12.2017 0:53:23

                Dušan Hýbner kandidát na předsedu Českého rybářského svazu.

                https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=5205302​51682113&id=520150971720041

                  NRK - Profil | Út 12.12.2017 11:45:45

                  kakr >> Mohli by sme vás taky vyhodit, pane správče....-:)

                    NDědek - Profil | Út 12.12.2017 11:22:06

                    kakr >> Když já radši s každým vyjdu v dobrém, i když se mi to vždycky nepodaří. Nerad se hádám na krev, pokud mi není vyhlášená válka :-))).

                      Nkakr - Profil | Út 12.12.2017 11:17:06

                      Dědek >>
                      Musíte se více snažit pane správče (Postřižiny):-)))

                        NDědek - Profil | Út 12.12.2017 11:16:47

                        RK >> Vidíš, kdybychom drželi hubu a jen kývali a hýkali, nebyl by tam nikdo :-)))

                          NRK - Profil | Út 12.12.2017 11:14:06

                          Dědek >> Tak já tam mám jen šest kousků. Na to, jakej sem buzík, žádná sláva.

                            NDědek - Profil | Út 12.12.2017 11:03:17

                            Tak jsem koukl a jsem v ignoru u dvou kolegů. Karle, na tebe prostě nemám vůbec v ničem :-)))

                              NRK - Profil | Út 12.12.2017 10:55:38

                              kakr >> Přesně. Dát si někoho do ignoru, to je osobní prohra.
                              Většinou se takový jedinec i pochlubí, jak na tom vyzrál a ignorovaného potupil-:)

                                Nkakr - Profil | Út 12.12.2017 10:00:33

                                FRANK71 >>
                                Jen slaboch si může dát někoho do ignoru a to přece nejsi:-))

                                  NFRANK71 - Profil | Út 12.12.2017 9:55:50

                                  kakr >> ignorance je skvělá. Váš předseda tam za chvili skončí. Už moc lže .

                                    Nkakr - Profil | Út 12.12.2017 9:52:00

                                    RK >>
                                    Někdy ostré slůvko dokáže pročistit vzduch. K ignoraci kterou umožňuje Boží MRK tolik. Nikdy bych se nesnížil k tomu, abych někoho ignoroval. Ale 11 bývalých kolegů ignoruje mně, což mi žíly netrhá:-)))

                                      NRK - Profil | Út 12.12.2017 8:51:52

                                      hraji >> ty víš, jak to myslím. Stejně jako ty, já, nebo Pavel, někdy jdeme do sporu a obhajujeme svoji pravdu. A rozhodně někdy, nebo skoro pořád někoho nadzvedneme ze židle a i do ignoru někdy vplujeme. Ale nadávky a urážky už jsou za určitou pomyslnou hranicí.
                                      Já kdybych ji překročil, tak to beru jako svojí prohru. Ne lidskou, ale v konkrétním případě tu argumentační....

                                        Nhraji - Profil | Út 12.12.2017 8:17:09

                                        Mrknato >> argumentace nemůže být založena na ponižování a urážkách, protože argumentace musí být založena na argumentech, jinak to není argumentace.
                                        Nicméně ti to rád připomenu.

                                          NMrknato - Profil | Út 12.12.2017 8:08:12

                                          hraji >> Tvoje argumentace je založena na ponižování a občas i urážkách a tak diskus s tebou musí mít podobný kalibr..... Řekl bych, že to je něco jako "krajní nouze".....

                                            Nhraji - Profil | Út 12.12.2017 7:50:56

                                            RK >> tak tohle není pravda, cituji: "a z Mrknata si vem příklad. Nikdy nikoho neuráží, pouze argumentuje".

                                              Npoky82 - Profil | Po 11.12.2017 22:43:46

                                              Luger46 - Klávesnicový hrdina jsi ty. Vlítneš sem, nepozdravíš, ale pochvy, debilové a mogoři ti jdou.
                                              Jsi šikula a kaprařům děláš čest.

                                                Nchřenovák - Profil | Po 11.12.2017 22:41:07

                                                FRANK71 >> konečně výborný zápis 👍👍👍👍👍

                                                  NDědek - Profil | Po 11.12.2017 22:26:19

                                                  Luger46 >> děkuji ti. Konečně jsem se dozvěděl, kdo opravdu jsem.
                                                  No a o tobě jsem se dozvěděl, že nerozumíš vtipu (teď myslím tu zarostlou, od kolen až po kozy).
                                                  Jinak souhlasím s Robertem, ať už mám názor na Pavla jakýkoliv, on by mě volem nenazval...
                                                  Ono, urážet je strašně jednoduché, ale k argumentaci, to už chce mít znalosti, zkušenosti a trocha fištrónu a ne červený hadr před očima...
                                                  Je tady dost lidí, kteří nesouhlasí se mnou, či já s nimi, ale věř mi, je mezi nimi jen hrstička těch, co se uchyluji ke sprrostotám a urážkám.
                                                  Pokud bych si mohl dovolit malé doporučení, nesmíš to brát tak smrtelně vážně....

                                                    NLuger46 - Profil | Po 11.12.2017 22:23:50

                                                    RK >> jestli říkáš jeho diskuzi o samosecích a čilimníkách argumentaci :))
                                                    Ty jsi nikomu nikdy neřekl že je přirození? ano některým lidem je to lepší říct z příma rovnou bez skrupulí. Takže ještě jednou ten pán a spoustu dalších tu jsou pochvy. P.S. ty taky

                                                      NFRANK71 - Profil | Po 11.12.2017 22:23:34


                                                      Rada dále vyhověla žádosti asociace WCM na pořádání jednoho z největších světových kaprařských závodů World Carp Masters 2018 na revíru Rady ČRS ÚN Orlík v termínu od 7. – 15. 9. 2018 za účasti 100 dvoučlenných týmů.

                                                      Uspořádání  závodů přinese ve prospěch zarybnění tohoto revíru nad stanovený zarybňovací plán částku nejméně 0,5 mil. Kč (300 tis. Kč od pořadatele WCM a min. 200 tis. Kč za prodej povolenek závodníkům). To představuje více než 10% ročních nákladů na zarybnění tohoto revíru.

                                                      Rada rovněž schválila žádost tlumočenou předsedou Středočeského územního svazu ČRS Dušanem Hýbnerem, který požádal jménem sportovní sekce „položená“ při Střč. ÚS ČRS o bezplatné poskytnutí revíru Rady ČRS Račický kanál pro pořádání soutěže v lovu kapra na položenou „O pohár předsedy ČRS“ v termínu 18. – 21. 10. 2018.

                                                        NRK - Profil | Po 11.12.2017 22:18:42

                                                        Luger46 >> a z Mrknata si vem příklad. Nikdy nikoho neuráží, pouze argumentuje. Někdy to zkus ty kámo.

                                                          NRK - Profil | Po 11.12.2017 22:16:06

                                                          Luger46 >> no vidíš to. Určitě mělo cenu se projevit a něco napsat.Diky za to.Hodně to osvětlí co a jak.

                                                            NLuger46 - Profil | Po 11.12.2017 22:15:07

                                                            Dědek >> a ty Dědku jsm myslel, že jsi rozumný chlap ale tím jak pochlebuješ těm největším magorům mrku mrknato a spol jsi ukázal, že jsi stejnej vůl jako oni.

                                                              NLuger46 - Profil | Po 11.12.2017 22:12:51

                                                              RK >> s debilem argumentovat nejde, a propo tobě jsem to nepsal, takže pomlč klávesnicový hrdino

                                                                NRK - Profil | Po 11.12.2017 22:10:53

                                                                sindeji3 >> ty bohužel vůbec nechápeš ó čem se tu bavíme.Čteš, co se tu píše? Fakt promiň

                                                                  NDědek - Profil | Po 11.12.2017 22:10:40

                                                                  RK >> právě že zarostlou, až hrůza. Od kolen, až po kozy :-)

                                                                    NRK - Profil | Po 11.12.2017 22:07:55

                                                                    Luger46 >> argumentuj, takhle jsi za pochvu ty a vyholenou

                                                                      Nsindeji3 - Profil | Po 11.12.2017 22:03:09

                                                                      Mrknato >> Myslel jsem jenom MP. Já akorát nechápu proč zbytečně chránit rybu, která by měla být co nejrychleji venku z vody. Vždyť ta vlasová montáž je určená přímo na ně.

                                                                        NMrknato - Profil | Po 11.12.2017 21:57:37

                                                                        sindeji3 >> Asi ne. Na rybařině je krásná i ta volnost a svoboda se rozhodnout kdy, kde a jak přiměřeně dlouho....))))

                                                                        Na pstruhovce chytáš 3dny v týdnu a ještě od 16 dubna do 31.srpna přívlačí. To je bratru 45dní za rok, tedy 8,1x méně než na MP.... to je slušné omezení, a následují další, muškařská pásma, zákazy přívlače, některých účinných nástrah, denní doba lovu je kratší, než na MP.
                                                                        Na MP je trend opačný. Doba lovu se prodlužuje žádné zákazy v BP se nekonají.....

                                                                        Kapr podle mě platí právě ty ostatní druhy ryb, z jejichž lovu by takový příjem nebyl. ale na druhou stranu by neměl kapř v revírech pobývat dlouho, aby nepůsobil škody.....

                                                                          NLuger46 - Profil | Po 11.12.2017 21:45:45

                                                                          MrKos >> nedělej ze sebe větší pochvu než jseš!

                                                                            Nsindeji3 - Profil | Po 11.12.2017 21:39:54

                                                                            Mrknato >> Tak pardon, že jsem tomu šifrovanému jazyku hned neporozuměl. Já jsem v tom samoseku podporu původních ryb neviděl. Kdyby šlo o podporu původních ryb na prvním místě, tak bych byl jedině pro. A po kaprařině by se mi nestýskalo.

                                                                              Nsindeji3 - Profil | Po 11.12.2017 21:28:33

                                                                              Mrknato >> No tak co říkáš na můj návrh omezit dobu lovu rybáře např na těch 5 hodin denně a např 3 vycházky týdně (jako na pstruhovkách). To by podle mě pomohlo mnohem víc. Navíc nechápu proč ty kapry chceš chránit, když jsou ve vodě jen proto, aby byli uloveni a snězeni. Klidně ať kapr nemá žádnou míru.

                                                                                Nroman_monfish - Profil | Po 11.12.2017 21:26:55

                                                                                chřenovák >> Buď opatrný. Nahodíš, taháš a najednou ti šňůra letí z ruky. To se na druhém konci zasekla ryba než jsi stačil zareagovat. ;) :) :)

                                                                                  NMrknato - Profil | Po 11.12.2017 21:25:31

                                                                                  sindeji3 >> Já opravdu nejsem posedlý zákazem WaM kaprařiny, ale v první řadě podporou původních ryb na všech vodách změnou ZP, počty a velikostmi násad a pokud výsledek této podpory bude hmatatelný (na udici) tak proti lovu na samosk už takové výhrady mít nebudu. Ale pro mě je naprosto šokující, že svaz vědom si stavu původních druhů ryb na pstruhovkách a méně atraktivních MP může tento stav řešit medailemi ze závodů, ochranou gerontoidních ryb, horními mírami, jejichž význam pro revír a biodiverzitu je záporný a usnadňováním tohoto lovu (24 hod a prodloužením dob lovu novelou vyhlášky.)
                                                                                  Nechápu, proč svaz pro lov 24hod, velekapře z biwi twooomann nevyčlení pár rybníků jako nerevíry k "těžbě", jako to má JV, který též provozuje "ochranu velkých ryb". Na rozdíl od svazu to nedělá v revíru, ale v rybníkářství.....

                                                                                    NDědek - Profil | Po 11.12.2017 21:25:19

                                                                                    MrKos >> Dobřéééé :-)))

                                                                                      NMrKos - Profil | Po 11.12.2017 21:23:17

                                                                                      Dědek >> osobně s tím taky nemám problém a 90% chytám na brko a nebo na vláčku ... sportovci ze stanů se samosekem taky nemají morální problém jak vidno

                                                                                      vlastně je zde touto slušnou a srozumitelnou formou připravujeme na variantu, že jednou někdo přijde a sebere jim noty... děláme to pro lidi , ne pro sebe :-))

                                                                                        NMrKos - Profil | Po 11.12.2017 21:20:21

                                                                                        kritik >> primárně a celou dobu jsme tu s kolegy slušně a hezky pohovořili o pevné montáži určené pro samosekání kaprů během spánku ve stanu...

                                                                                        ty trhačky okované trojháky na sumce mohou být samosekem také, ale do toho diskuze zabřednula jen velmi okrajově... zákonodárce to třeba neví, takže neřeší , ovšem takový argument nemá žádnou váhu

                                                                                          Nchřenovák - Profil | Po 11.12.2017 21:19:40

                                                                                          sindeji3 >> asi začnu chytát na mušák to snad není samosek 😂

                                                                                            NDědek - Profil | Po 11.12.2017 21:19:12

                                                                                            MrKos >> ok :-), s tím dalším já souhlasím. I když abych se přiznal, nemám s tím až tak velký morální problém jako vy... S olovem na pevno, chytám zcela vyjímečně. Mám rád průběžku a akci s ní spojenou, jinak špunt, je špunt :-)...

                                                                                              Nsindeji3 - Profil | Po 11.12.2017 21:18:18

                                                                                              chřenovák >> jo, je to tak, nebo spíš o brzdu navijáku když našponuje vlasec..

                                                                                                Nchřenovák - Profil | Po 11.12.2017 21:17:42

                                                                                                sindeji3 >> o ten splávek se taky zasekne sama ta ryba😜😜

                                                                                                  Nkritik - Profil | Po 11.12.2017 21:15:27

                                                                                                  MrKos >> Nevím jestli zažranou, povětšinou to zažrat nestačil :)) Sumec se o činku napálil stejně jako o vyšponovanou, současnou moderní trhačku..
                                                                                                  Takže podle vaší konspirační teorie samosek jako vyšitej. Chytalo a chytá se tahle celá desetiletí a nějací zákonodárci, které zmiňuješ to měli celá desetiletí asi zřejmě u zandele.
                                                                                                  Hoši, jste už vážně s vašim samosekem trapní, fakt že jo....

                                                                                                    NMrKos - Profil | Po 11.12.2017 21:14:23

                                                                                                    Dědek >> však o tobě nebylo ani zmínky, si to tak neber... pouze jsem popsal, jak vnímám rozdíl mezi pevnou a průběžnou...

                                                                                                    efektivita je jedna věc, možnost spaní ve stanu věc druhá

                                                                                                      NMrknato - Profil | Po 11.12.2017 21:13:45

                                                                                                      Vikasgard >> Nebyl bych rád, ale zmlkl bych, stejně jako jsem zmlknul ohledně zákonné změny míry kapř z 35 na 40cm.

                                                                                                      Rozdíl mezi výjimkou RO a BP stanovenou nějakým sdružením je zásadní. Do rozhodnutí o výjimce se můžeš odvovat, argumentovat.... Ohledně BPVRP se s tebou nikdo nebaví, pokud za tebou nestojí 30000 WaM prodejci tackles a pěstitelů kapř, ryby, kterou vypěstuje každý a která nese zisk. A když do BP budeš neustále vandrovat, tak tě nějaký "neostalinista" může vyloučit ze svazu za podkopávání svazomorálky......

                                                                                                        NVikasgard - Profil | Po 11.12.2017 21:13:14

                                                                                                        jeden3 - Tak tohle rčení si musím napsat.😂

                                                                                                          NDědek - Profil | Po 11.12.2017 21:11:25

                                                                                                          MrKos >> vkládáš mi do úst něco, co jsem nikde nepsal. Jen jsem zhodnotil utaženou brzdu, s vypnutým vlascem a těžkým olovem, versus olovo na pevno. Tak zase někdy a někde, měj se.

                                                                                                            Nsindeji3 - Profil | Po 11.12.2017 21:10:56

                                                                                                            Mrknato >> Tak omezíme lov na 4-5h denně, rybář si napíše čas když přišel k vodě a pak ende. To by pomohlo a lidi by lovili zas jako dřív bez toho aby u vody oxidovali zbytečně dlouho. Proč ne. Mě bude rybařina bez kaprařiny bavit stejně jako doteď.

                                                                                                              Njeden3 - Profil | Po 11.12.2017 21:08:36

                                                                                                              Vikasgard >>bav se s volem o sobote,kdyz jde v patek na porazku :-))))
                                                                                                              vyklad nekterych jedincu,co vse je samosek je velmi,velmi usmevne......
                                                                                                              Kdyz bYl pred desitkama let tento jmenovite zakazan,bylo prave mysleno zarizeni - mechanicke-napr. pero,ktere provedlo mechanicky zasek ryby po zaberu trhnutim prutu. jelikoz jsme tenkrat tomuto ustanoveni nerozumneli,provedli jsme cileny dotaz a takto nam to bylo vysvetleno. Samozrejme pred cca 40 lety nikdo neznal feedr,boilii atd....nicmene srkacka se jiz pouzivala a nikdo ji za samosek nepovazoval.
                                                                                                              Ovsem fanatizmus nekterych zdejsich expertu je vic nez usmevna,za chvilku by kontroloval,jestli ti z cerva ci zrnka kukurice nahodou nekouka spicka hacku :-)))) Je to klasicka ukazka toho,ze kdyz nekdo nema do ceho "pichnout",nudi se a tak se realizuje alespon na internetu :-))

                                                                                                                NMrKos - Profil | Po 11.12.2017 21:07:32

                                                                                                                kritik >> jakože na zažranou rybku a sestavu trojháků? souhlas , taky si to pamatuju

                                                                                                                  Nsindeji3 - Profil | Po 11.12.2017 21:07:29

                                                                                                                  Mrknato >> vysazování kapř správnej kapřař nechce :-)

                                                                                                                    NRST - Profil | Po 11.12.2017 21:06:41

                                                                                                                    sindeji3 >> No asi to nebude to jediné co nechápeš.

                                                                                                                      NMrknato - Profil | Po 11.12.2017 21:06:25

                                                                                                                      RST >> Souhlasím, je to tak.

                                                                                                                        NMrKos - Profil | Po 11.12.2017 21:05:51

                                                                                                                        Dědek >> jo, v takovém případě můžeme všechny ty samoseky s pevným olovem zcela vypustit a je to... a vstupuje do hry myšlenka, že by sportovec nemohl spát ve stanu, protože by reálně hrozilo, že mu samoseknuté sele odtáhne do vody prut i s navijákem od foxe

                                                                                                                        a vracíme se zpět na začátek, poladíme montáž tak, aby samosekala a přitom se nemusela hlídat, povolíme brzdu, zalehneme do stanu, ve spánku čekáme na zdolávání, sele bezpečné zdoláme, řekneme si jak jsme si zamakali a nazveme to lovem

                                                                                                                        možná se z té představy tehdejšímu zákonodárci přitížilo a přesně v tom okamžiku našel samosek místo v zákoně

                                                                                                                          NMrknato - Profil | Po 11.12.2017 21:05:20

                                                                                                                          sindeji3 >> Je to možný, ale pro mě není cíl někoho za něco, co sem si neoblíbil šikanovat, ale jde o to, aby rybařina byla zábava , ne stanovování rekordi jak v úlovku, tak v době pobytu u vody. Mně bohatě stačí lovit cca 5 hodin a mám toho plné kecky a oči vykoukaný.

                                                                                                                          Tenhle způsob rybařiny se šíleně rozmohl na revírech a vytvořil enormní poptávku po kapř, která se neomezí mírou 40cm a nesmyslnými horními mírami. Pro mě je ochranou jakékoliv ryby ztížení lovu, její neulovení a ne tvrzení že je to zábava, pouštím a proto mohu.

                                                                                                                          Rybařina je lov a hospodaření, ne sport a nástroj ke zvyšování počtu členi, kteří platí a chtějí jen kapř a dostávají ho....

                                                                                                                            Nsindeji3 - Profil | Po 11.12.2017 21:04:59

                                                                                                                            RST >> nechápu jak to souvisí s touto diskuzí

                                                                                                                              NRST - Profil | Po 11.12.2017 21:04:32

                                                                                                                              sindeji3 >> O té potrefené huse to znáš že ano.

                                                                                                                                Nsindeji3 - Profil | Po 11.12.2017 21:04:07

                                                                                                                                RST >> nechápu, prostě věřte nebo ne

                                                                                                                                  NRST - Profil | Po 11.12.2017 21:03:32

                                                                                                                                  sindeji3 >> :-) Jistě.......

                                                                                                                                    Nsindeji3 - Profil | Po 11.12.2017 21:02:11

                                                                                                                                    RST >> Proč internetový, to jako že s tím nemám zkušenosti? Věřte, že s tím mám dostatek zkušeností. Právě teďka jsem celej podzim chytal s čistou průběžkou.

                                                                                                                                      NRST - Profil | Po 11.12.2017 21:00:34

                                                                                                                                      MrKos >> JJ klasický internetový rybář :-(