Nfotojakes - Profil | Čt 15.12.2016 15:03:19
Drozďák >> mě ten tvůj příspěvek vyzněl jak kdybys sepsal chartu :-) Pak s tím souhlasím, ale věř mi, že jsou horší věci, než ti staří pánové, kteří vyrostli v tom jiném společenském systému. Vem co dnes a denně vidíme v politice (intriky, podvody, machinace, likvidace nepohodlných úředníků, kteří se nechtějí namočit) a jsou tací, kteří to "importují" mezi rybáře.
NDrozďák - Profil | Čt 15.12.2016 14:37:47
fotojakes >> to není o rudý knížce na prdeli, ale o způsobu myšlení. Bolševikama je prošpikovanej třeba Brusel. Taky náš státní aparát. Mimo jiné i ČRS. Na MRKu jich najdu taky jak nasráno.
NPr3v1t3k - Profil | Čt 15.12.2016 14:31:30
Fishky >> Ty jsi takovej charakter, že kdybych byl jednorožec tak vybleju duhu
Nfotojakes - Profil | Čt 15.12.2016 14:08:46
Fishky >> vzhledem k datu narození zasazoval bolševikům zdrcující údery jako jediná mánička na ZŠ, kde dokonce ani domácí úkoly nenosil :-D
Nrybomil - Profil | Čt 15.12.2016 13:58:08
No Dozďák už tady něco v tomhle stylu psal tuším vícekrát. Není to v principu špatný, samo mělo by to svý pro a proti. Tak jako když vznikne " samostatně " hospodařící MO, nemají všechny stejné podmínky a stejnou startovní čáru. Podle toho to pak i vypadá. Některý tyto MO v podstatě jenom zdražily, skladba ryb v revíru cca zůstala. Výhoda je v tom, že jen oni rozhodujou, kdo jim tam za jakých podmínek bude chodit lapat.
Svaz jako celek má nějaký nevýhody a taky výhody např. v tom množstevním nákupu násad počínaje tím kapř všudypřítomným a konče monte nebo odkrmený úhořík.
V době kdy je více než převážná většina rybolovců káčkař, občasně loví cca 90% lidí taky toho kapře to na nějaký náhlý až velký změny nevidím. Ledovec, který rostl cca 50 let roztaje asi pomalu ? Jsme přeci v CZ.
NFishky - Profil | Čt 15.12.2016 13:40:33
Drozďák >> co že to s tebou? Neblbni, bolševikovi jsi u zadku, svou výjimečnost si snažíš dokázat ostrými lokty i jazykem, ale moc u toho duníš, tudy cesta nevede kemo :-D
Svaz je super, o tom žádná, ale jako všude se i zde najde kopec chyb, každopádně klidně dej příklad soukromé vody, která je tím pravým ořechovým, kudy by se měla naše příroda (vodní fauna a flóra ubírat). Co je tím morálním a etickým kodexem budoucnosti, ha? Ticho... :)
NFRANK71 - Profil | Čt 15.12.2016 13:24:28
Fishky >> vždyť to říkám zas hovínko. Sice dlouhé, ale hovínko.
NDrozďák - Profil | Čt 15.12.2016 13:17:09
Fishky >> co bych tam dělal? Se mnou to bolševický vohnouti a lemplové neměli nikdy lehký a tady by to platilo dvojnásob. No a kdyby se mi dostal do rukou takovej FRANK 71, propagátor tezí "stát má zařídit a postarat se", to by teprve bylo něco. Stát dokáže jediný. Hrabat se lidem v kapse, za jejich prachy organizovat jejich život a vyrábět individua s defektním způsobem myšlení, jako je FRANK 71.
Vy dva zvlášť jste dvojka bez kormidelníka. Mějte se, pánové....:-))
NFishky - Profil | Čt 15.12.2016 13:13:15
FRANK71 >> ale slohovky mu jdou pěkně, je ho tu škoda, měl by jít na svaz dělat čilimníka
NDrozďák - Profil | Čt 15.12.2016 13:09:14
FRANK71 >> aspoň neumřeš blbej. Není zač
NFRANK71 - Profil | Čt 15.12.2016 12:54:52
Děkujeme Drozďáku. Pane Bože za co:
NDrozďák - Profil | Čt 15.12.2016 12:43:07
Přitom je to jednoduché. STačilo by celý institut celosvazového hospodaření rozprášit na atomy a všechny kompetence ponechat na úrovni ÚS. Systém přerozdělování peněz a redistribucí je pro hospodaření obecně ta největší smrt, protože vždycky bude k někomu nespravedlivý a především je absolutně nešetrný a neprůhledný. To platí pro stát stejně, jako pro ČRS. Při takové atomizaci by vzala za své velmi rychle i existence Rady ČRS a hnedle máme skoro kilo mega v talonu.
Jenže s takovými kroky jde ruku v ruce i nutné zvýšení nákladů na službu, čili by řadové členstvo muselo sáhnout hlouběji do kešeně, možná i násobně více proti současnému stavu. Stejně tak jako možnost navštěvovat x revírů po celé ČR, zkrátka i ten obrovský benefit, který nám závidí celý svět by šel do kytek.
Zároveň s těmito pofiderními benefity by ale šel do prdele celý systém řízení od reality odtržené Rady ČRS a s ním i centralistický, polostátní systém řízení poplatný době svého vzniku, od které ušel dopředu sotva pět kroků.
Všichni neustále nadávají na systém, absenci ochrany ryb, malomocnou lobby v podobě ČRS při konfrontaci s ostaními subjekty atd. A ti samí lidé při možné realizaci výše uvedených představ trsají svatého Víta, protože by přeci mohl Svaz zaniknout, jejich nároky na všelidovou zábavu také a kdo tedy vlastně bude ty zájmy rybářů před jejich vnějšími nepřáteli hájit?
A v tu chvíli se popadám za břicho. Z pohledu zájmů rybářů minimálně status quo, pánč by mně vážně zajímalo, kolik toho činovníci Svazu a zejména Rady ČRS za posledních deset let uhájili. A fakt nemusíte přesně, stačí přibližně. A ten zbytek? Spousta věcí bude jinak. Už to nebude skoro zadara, už to nebude všude a možná ani pro všechny, ale taky je možné, že to nebude nutně stát dalších x let za stejný hovno jako teď. Když ale z hovna sundám lopuch neznamená, že předtím smrdělo míň. Navrch to, co najednou vidím, mohu také snáz uklidit...
Tím lopuchem není nikdo jiný, než Rada ČRS v čele se svým celosvazovým hospodařením, jehož principy musejí být nutně přinejmenším 20 let v klinické smrti. A furt do tý mrtvoly cpát další kapačky, vždyť je to fakt k smíchu.
NSa(l)micka - Profil | Čt 15.12.2016 12:11:49
fotojakes >> Jo, to právě nějakým stylem je co se týče nějakých peněz - jihočeši mají nejvíc. A teď by chtěli nejvíc i z dalšího rozdělování. Recht mají lidi v tom, že jim do revírů patří valná většina velkých vodních ploch, kam jezdí všici. A teď babo raď.
NMrknato - Profil | Čt 15.12.2016 11:12:33
FRANK71 >> Peníze z redistribuce jsou slušný, to jo, ale víš ty kam jdou? Jestli podle toho, kde se ty ryby uloví, pak na menší řeky nepůjde nic, jestli se to nechá na 1-2 lidech, tak to smrdí......
Nrybomil - Profil | Čt 15.12.2016 11:02:47
fotojakes >> To máš těžký.Podle mě JČ ÚS potřebuje takový držitele CS permic jako jsem byl já. Tedy člen v SÚS , ale chytal v JČ, bo bydlel v Ta. Za rok jsem vykázal v UL 40 -50 kg SU, 10 kg Š a CA + něco kapře, 150 docházek.
Jenže Lipno je vyrabovaný, Orlas asi žumpa, Hněvky ovládá lodní looby, Lužnice už taky není to co bývala, malý vody tam ošefují místní + důchodi. Na Trnávce vopruzuje RS všechny co nemají JČ permice, místní si vyhrazují fleky, lov na více prutů atp. Na VIP revíru Hadina pomalu žádný dravci nejsou, takže tam taky nejedu, ikdyž ten ing. co to ( ASI ) vymyslel to tady pořád propaguje a nás agituje. Výsledek - už tam prostě nikam skoro nejezdím.
Když je nás takových více, dopadá to na přísun peněz. Před pár roky se říkalo, že SÚS má cca 2,5 x víc prodaných permic než JČ. Pokud udělají další VIP revíry za silný prachy, ztíží BPVRP, případně jiný spešl extra vymyšlený blbosti, úbytek prodaných permic, případně členů v jejich MO bude ještě vyšší. a návštěvnost revírů ( ASI ) taky klesne.
Jako nechápu třebas proč nasadí 20cm potočáčky na MP, nedají hájení aspoň 14 dní a hned pár dní nato nasypou na ty samý revíry duháky ( rybu k odchytání ). Na P vodě RS kontroluje zda mají muškaři BL háky a 1 km odtud na MP bouchají cíleně v době hájení nasypaný nemírový potočáčky dědci na bílý červy. Na posrání tenhle jejich systém.Nasypal bych v září duháky a po jejich odchytání např. koncem listopadu potočáky a vodu do konce roku klidně zavřel nebo omezil druh a velikost nástrah do 16. 4.
Nfotojakes - Profil | Čt 15.12.2016 10:30:17
computerfish >> já neposuzuji to přerozdělování za společné hospodaření, ale protože na naší konferenci tam jeden člověk srovnával ceny povolenek, počty členů a rozlohu revírů, dohledal jsem si ty údaje abych byl v obraze a vylezlo mi z toho tohle.
Pokud máš jako uživatel revíru na péči (zejména zarybnění) peníze od 3,6, nebo 15 lidí je diametrální rozdíl, takže jihočeská povolenka by měla být podstatně dražší, než ta v Praze, ale není tomu tak. Proto chápu jihočeské snahy o získání více prostředků ze společného (CS povolenek), ale jestli jsou oprávněné nemám tušení, neb k tomu nemám dost informací.
Ncomputerfish - Profil | Čt 15.12.2016 10:10:20
fotojakes >> Hektary ti nic neřeší. Podstatné je, kdo na nich loví. Zda jen jihočeští nebo i cizí. Když to přeženu a zobecním na tvůj svaz. Vaše MO má své revíry, ale nikdo na nich mimo členů vaši MO neloví. Mají ti ostatní za užívání tvých revírů tvými rybáři platit i když na nich neloví? Takže vůbec není jasné, jaká množina cizích rybářů jihočeské revíry využívá ale platit budou všichni? Je hodně revírů na které "cizí" léta vůbec nechodí a neplatí to jen pro jihočeské.
NFRANK71 - Profil | Čt 15.12.2016 9:29:30
fotojakes >> na druhou stranu se jim daleko více peněz vrátí v redistribuci.
NMrknato - Profil | Čt 15.12.2016 8:15:49
Nebo podle puštěnejch ryb a počtu biwi two mann na 1 ha. To by bylo ještě spravedlivější..... a odráželo by to moderní evropské trendi.
NVL.K. - Profil | Čt 15.12.2016 7:13:39
fotojakes >> Jirko BINGO.....to je asi ten problém co je pálí....oni mají taky cca 8000ha revírů což 2x víc než ostatní.....moc jsem to ještě nestudoval, ale asi by bylo spravedlivější to přerozdělovat podle hektarů, ale fakt nevím, jen můj názor.
Nfotojakes - Profil | Čt 15.12.2016 1:38:44
Sa(l)micka >> Jihočeši chtějí upravit statutu společného hospodaření, respektive přerozdělování prostředků v něm. Víc nevím.
Co je ale snadno dohledatelné jsou počty členů a hektary jednotlivých ÚS, v tabulce je počet členů na jeden hektar v daném ÚS. V tomto směru má JČ značný hendikep oproti ostatním a nejspíše to s tím souvisí. Když ti péči o jeden hektar vody platí 3,6 rybáře, nebo 15 rybářů jako Praze, je to sakra rozdíl. U MRS to vychází myslím kolem 10 rybářů na hektar.
NSa(l)micka - Profil | Čt 15.12.2016 0:56:53
Nějak vám nevim, pánové... z jedný strany slyšim už x let pořád to samý: "Jihočeši zase řvou, maji prej málo, chtějí při rozdělování nejvíc peněz ze všech, ale vyhovět jim? Jak by pak zbylo na ty ostatní?" --- no a pak si tady přečtu tady tuhle debatu a zas nevim, co si mam myslet.
NMrknato - Profil | St 14.12.2016 23:18:58
knedlicek12345 >> Knedlíčku, na názor, byť divný má právo každý. Chovat se jako hňup a hulvát, může také každý, ale pak si musí hledat posluchače jinde, třeba v ignoru.
Nknedlicek12345 - Profil | St 14.12.2016 20:22:20
FinalStorm >> no teda ty pytláku :D a co myslivec tě hnedka udal za pytlačení vid :D ani prd , byl rád a poděkoval ti, pač jsi mu ušetřil čas a cestu .....dik za podporu :-)
Nknedlicek12345 - Profil | St 14.12.2016 20:09:26
Mrknato >> Teda chlape ty mě překvapuješ čim dál tim víc...Spíš bych radši poslechl radu potočáka... Příště , než budeš vymyšlet odpověd, tak mě popros a já nadskočim, abych ti nestál na vedení k mozku, pač se zdá ,že ho máš hoodně dlouhý :D a nebo máš uplně jiný myšlenkový pochody a s tim ti já nepomůžu, to spíš psychiatr :D Nechat trápit zbytečně zvíře, může jen bezcitnej člověk....To nějaký podobný individum jako ty, tam to srnče nechalo umírat dlouhou bolestnou smrtí . Stejnej typ "lidí" se vsadim , že nastražuje pasti v podobě buřtu s jehlama a tak..... I občanskej zákoník vidí rozdíl mezi domácím mazlíčkem a volně žijícím zviřetem ....Takže taky nechapu, jak to můžeš srovnávat.To už mi přijde stejně zarážející, jak kdybys to srovnal s člověkem... Psa už mi auto srazilo, kupodivu jsem ho nedorazil, ale vezl k veterináři, aby ho zachranil. To prostě nejde srovnávat. Nevim koho by napadlo vest k veterináři třeba jedem přiotrávenou myš nebo chycenou v pasti za zlomenou nohu, k tomu bych to srnče spíš přirovnal.To se mi už taky stalo a myslim si, že by jí dorazil každej .... Ale ty by sis asi dones židli a pozoroval a užíval si, jak se myš trápí v bolestech vid :D až by sis dost užil, pak bys teprv zavolal myslivce ,aby jí přijel dorazit a nebo bys jí dovez k veterináři? hahaha
Já taky žadnou radu ,jak se zachovat v takový situaci nedostal, napadlo mě to samotnýho a přišlo mi to samozřejmý a koho to nenapadne tak tomu nepomůže ani žádná rada...
Hele na další tvoje moudra už nejsem zvědavej, takže už mi neodpovídej, radši di studovat občanskej zakoník , abys veděl ,že je rozdil mezi domácím mazlíčkem, volně žijícím zviřetem a hospodářskym zvířetem..... Howgh
NFinalStorm - Profil | St 14.12.2016 9:22:33
Saddám >> Hele udělal jsem to stejný, akorát místo abych si ji nechával nebo ji tam nechal ležet, tak jsem ji odnesl s čistym svědomim hospodářovi myslivců... To zvíře nemůže za to, že tam někdo jel jako debil a nechat ho tam trápit je podle mě hloupý.
Npotočák 62 - Profil | St 14.12.2016 8:34:09
knedlicek12345 >> Na rozdíl od někoho jsem pochopil,co jsi nám chtěl zdělit. A otevři si okénko--100 rad jak dorazit Mrknata,myslím, že budeš mít takovou návštěvnost,že si budeš muset vzít dovolenou,aby jsi stíhal odpovídat.Petrův Zdar
NMrknato - Profil | St 14.12.2016 7:03:18
knedlicek12345 >> No tak konečně tady máme jednoho praktika, člověka co nezaváhá...... Hele, jak tak o tom přemýšlím, tak většina nás chodí po světě na tyto věci, které popisuješ, zcela nepřipravena. Nechtěl bys tady vést nějaké okénko s radami, jak dorazit kamenem nebo rukama uškrtit srnu, dorazit divočáka, psa, kočku, ježka, von ti hrozně píchá, nebo kapř přiotrávenýho klinikem...... Byli bychom ti za takové rady do života hrozně vděčni, kdyby si se toho ujal. Seš proto ten pravej člověk....
Nknedlicek12345 - Profil | St 14.12.2016 2:20:53
Saddám >> Hale já to srnče jen dorazil a odsunul ke krajnici.Jestli to bereš jako , že jsem jí upytlačil, tak jsi stejnej teoretik jak mrknato :D Byla to neosvětlená silnice a v noci je tma, takže mě nikdo vidět nemoh, leda kdyby si svítil a to bych ho viděl, stejně jako auto bych viděl na dálku... takže sem neriskoval svobodu, akorát tak sem riskoval jestli se zachovám jako zm.rd a nechám tam chudinku trapit. To že by mě někdo vyfotil, to je dost scifi, to leda kdyby to byla připravená past :D páč co by kdo by kdo dělal na poli v 1 v noci, leda že by tam byl na polním pichu :D A udělal bych to znova v takový situaci...
Jednou jsem našel zraněnou kunu skalní, volal jsem do záchranný stanice(bylo to v 8 večer) a řekli mi ,že pro ní můžou přijet ráno, jestli jí můžu nějak zabezpečit at neuteče, tak jsem mu řek ,že jí vezmu domu a v igelitce jsem jí dones domu a měl jí tam přes noc. to jsem samozřejmě taky pytlák co ? :D A vůbec všichni co najdou zraněný zvíře nebo opuštěný mládě( a že těch lidí je hodně) a donesou ho do zachraný stanice, tak jsou pytláci vid , jaktože nejsou všichni ve vezení? :D
Mrkni i svaz ochránců přírody nábádá na webu k "pytlačení " minimálně ptáků a ježků :D
http://www.zvirevnouzi.cz/zvireci-poradna/zasady-pomoci
nemocného ptáka oddělte od svých vlastních zvířat a dětí
umístěte ho do krabice, kterou stejně jako další použité pomůcky po předání ptáka odborníkům spalte
po kontaktu s ptákem si vždy řádně umyjte ruce
používejte osobní ochranné pomůcky – rukavice, roušku atd.
Pak v kolonce mládata u zajíčka jsem našel další perlu :
Pokud je mládě na nebezpečném místě, například na kraji silnice, můžete jej přenést na prkénku nebo na lopatce (ne v ruce!) na bezpečnější místo, ne však dál než 10 m, aby jej jeho matka nalezla.
To už by se taky dalo považovat za pytlačení, kdyby tě někdo viděl se zajícem na lopatě :D :D
Nknedlicek12345 - Profil | Út 13.12.2016 19:56:23
Mrknato >> No ptal jsem se třeba jestli víš, jestli na ně nějakej majitel louky/pole podal trestní oznamení za kradež.. zřejmě ne, protože jinak by dali za pravdu "zlodějům ryb" a neřešily bysme to tu tědka... no a jestli tam byla voda? což musela bejt, když tam byli živý ryby, takže asi ještě neopadla a vlk psal ,že povoděn furt trvala. Takže vůbec otazka zda započal ten 7denni termín . No jsou to jen spekulace....
Taky si myslím že by se měli dělat jiste kroky, aby se pomohlo rybám přirozeně rozmnožovat.To by měl být hlavní cíl. Kdyby se ryby dobře samy rozmnožovaly, mohly by se peníze za nasazování využít jinde a lepe.
Každopadně si mě pobavil, za to dík, ani nemusíš odpovidat, stejně bysme se žadnýho závěru nedobrali... měj se
NSaddám - Profil | Út 13.12.2016 19:52:11
knedlicek12345 >> Skláním se před tvou citlivostí a přitom žasnu nad tvou naivní neznalostí. Za tu srnku by si skončil u soudu pro trestný čin pytláctví.
Kdysi jsem podobnou příhodu zažil a chtěl ji řešit stejně. Naštěstí se mnou jel policejní důstojník, který mne hned zarazil s tím, že z toho při troše štěstí vyjdu s podmínkou a jeho připravím o uniformu.
Jasně, je málo pravděpodobné, že tě v jednu ráno na silnici chytne s tou srnkou hlídka nebo tě někdo nafotí a udá, ale to riziko tu je. Vážně bys kvůli zvířeti riskoval svobodu? Odpovídat mi nemusíš, stačí, když se z knedlíčka přejmenuješ na Svatého Mikuláše.
NMrknato - Profil | Út 13.12.2016 13:58:54
knedlicek12345 >> Že jsem ti neodpověděl se hluboce omlouvám, i když nevím na co jsem neodpověděl......))) Rybařina je krásná věc, ale jak se do toho začnou tahat prachy, podnikání a libido menšiny, tak to stojí za howuno. A to se netýká jen rybařiny. M.j. i částečně proto byla rybařina před rokem 1990 na zcela jiné úrovni zarybnění.
Fakt nevím proč bych měl nechat někoho umírat? Jen si kladu otázku proč svaz za sebou trousí další a další cíle, chce ukojit cizince, minoritní zájmové skupiny, což odebírá prostředky a neplní to hlavní: podporovat a rozvíjet původní druhy. Vše ostatní je jen pindání a odvracení pozornosti od zásadního problému.
Kdybych viděl přejetou srnu, tak bych jí oblík svůj kabát, dal čepici a gumáky od tuzemáka, posadil na kolo a odtlačil dom.... No a zvědavcům bych řekl, že se Tonda zase zlil pod obraz, kvůlivá těm parohům a že ho tedy nikdo nemůže poznat.....)))
Nknedlicek12345 - Profil | Út 13.12.2016 11:23:53
Mrknato >> No neni za co :-) ale to je pouze můj laický výklad. Jako zákony platěj vždy, ale člověk obcas musí použít rozum a udělat si vlastní usudek na věc, co je spravný a co ne.V případě porušení zákona byť pro dobrou věc, člověk musí počítat s případnym popotahováním za porušení zákona ,kort když jde o život(podle mě je jedno jestli lidský, nebo zviřecí)Ovšem v tomhle případě s rybama by to nemělo šanci ani u soudu ani u přestupkovýho řizení. Ovšem moh bych zůstat po rozsudku stejně zaskočen jak Putin :D Tak řekni co bys udělal ty s tou srnkou v půl 1 v noci? měl jsem jednat podle zákona a nechat jí tam se x hodin trapit? to bych byl debil a člověk bez soucitu... Já bych to udělal vždy a klidně bych nes následky . Kdyby třeba někdo z tvejch milejch dostal infark(to samo nikomu nepřeju) a potřeboval by první pomoc, ty bys kůli tomu neprojel autem na červenou nebo nepřebeh po přechodu na červenou? to bys byl fakt debil a nechal bys třeba umřít člověka, ale dodržel bys zákon, no paráda ne?? Ale vidím ,že s tebou nemá cenu diskutovat, jelikož si stejně neodpověděl na ani jednu mou otazku..
Nfotojakes - Profil | Út 13.12.2016 10:06:28
Mrknato >> tak ten nemohu posoudit, nečetl jsem ho i když bych ho také viděl rád uveřejněný. Ano, vyhláškou lze jen upravovat dílčí věci, jak ukládá zákon.
Za mě by měl být sněm i konference otevřené rybářské veřejnosti. Stejně tak i přednášené návrhy by měli být k přečtení. Zas takový rozdíl mezi námi a Slovenskem není, tak nevím proč by to nešlo, když tam to jde :-)
Nevím jak ten příspěvek od pana Korandy, ale VLK dostal pověření výboru své MO k přednesení návrhu na konferenci, konference, byť o jeden jediný hlas ho po drobných úpravách schválila a dala mu mandát ho na sněmu předložit. Tam byl přednesen a zase o kousek upraven, ale SCHVÁLEN. To, že si někdo z bulváru neumí přečíst ani usnesení ze sněmu a píše nesmysly je věc jiná, ale zaráží mě, že čerpáš informace na takových místech zrovna ty :-D Každopádně to nebylo o schvalování non-stopu, ale o pověření vedení svazu k podnikání kroků a jednání s institucemi, kterým to náleží.
Ale už dost, zase jsem nevydržel a porušil svou zásadu nereagovat na tebe, protože nemám tolik času :-D zdar
Nkakr - Profil | Út 13.12.2016 7:55:24
Vážení kolegové.
Bez kolegy Mrknata by MRK nebyl MRKem.
Můžete mu nadávat, můžete s ním i nesouhlasit, ale stejně nic nenaděláte.
Je to Jára Cimmerman MRKu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NMrknato - Profil | Út 13.12.2016 7:32:19
knedlicek12345 >> Hele dík moc, že si mně to takhle jasně vysvětlil, jak je to s těma zákonama. Já fakt myslel že zákony platí vždy, tak jsem si oddech a mám v tom konečně jasno.
Nknedlicek12345 - Profil | Út 13.12.2016 2:37:15
Mrknato >> Přihodím nestranný laický nazor na věc, který sem si udělal jen z informací z tenhle jedne diskuze. Nechápu jak to můžete nazyvat zlodějinou, brambory a česnek si tam majitel zasadil, ryby tam utekli nám rybářům. Pochybuju že by to majitel polí/luk neveděl, když se to i asiati dozvěděli. Ale podal na ně majitel trestní oznámení za kráděž? o tom tu nepadlo ani slovo, takže se asi necítil být okraden.... Možná to neni zakoně v pořádku, ale dostat se to k soudu nebo přestupkovymu řizení (protože trestnej čin by to nemoh bejt, jelikož jak by majitel dokazoval škodu na rybách? to by si musel vycucat z prstu, ale bez dukazů je to slovo proti slovu) tak by to nemělo šanci podle mě.Navíc je tam napsáno ,že je majitel pozemku oprávněn si ty ryby ponechat, neni tam ,že se automaticky po 7 dnech stavají jeho majetkem..Já si to taky vykládám tak ,že by přece musel i majitel udělat nějaký krok , aby si ty ryby nechal, jelikož i on nic neudělal, tudíž se vzdal sveho práva si ty ryby ponechat.. To samý to opadnutí vody je spekulativní, jelikož tam nějaka musela přece bejt,??Bez vody by tam byli po 7 dnech už jen mrtvý ryby ne?:D ... Myslim že bych to i já u přestupkovyho řizení zvlád obhajit :D Ale celkově nechapu ,jak vás tohle může srát ?? jako rybář byste měl být rád ,že někdo udělal správnou věc a místo vás zachranil ryby , který i vy budte moct ulovit díky nim,měl byste jim poděkovat..... Ale ten zakon je nedomyšlenej , jako spousty jinejch... Stejný jako třeba se sraženou zvěří autem.Jednou jsem jel na kole o půlnoci z ryb (jsem z vesnice) a na cestě sem našel autem sraženou mladou srnku, , která se celá klepala, a jaký srdcervoucí zvuky dělala(no hroznej pohled a pocit)...Řidič který jí srazil ,se taky vysral na zákon, aby informoval policii. A Já bych měl taky zavolat policii, ty by měli v půl 1 v noci konktovat nějakýho myslivce, aby jí příjel usmrtit a odklidit.Pochybuju že by tam policajti v noci jeli to sami řešit, vysrali by se na to a nechali by tam tu chudinku srnku trápit třeba dalších x hodin. Tak jsem porušil zákon, jelikož jsem jí kamenem dorazil a odsunul ke krajnici. Občas je potřeba se na zákon vykašlat a použít rozum. Tak to je i s těma rybama. Když řikáš ,že by stačilo se domluvit s majitelem pozemku, tak to zní jako hračka, tak mi řekni jak bys to udělal, kdybys ho neznal??? v katastru nemovitostí číslo na nej nenajdeš a taky tam nenajdeš číslo na toho , komu je ten pozemek je pronajatej .No a mezitím než by to člověk zjistil ,tak by se už třeba odváželi jenom mrtvy ryby....
NVítek - Profil | Út 13.12.2016 2:23:19
Vidím, že spolkový život bují, co jsem pauzíroval. Vezmu si tedy dovolenou a pozvednu opět prapory revoluce!
NMrknato - Profil | Út 13.12.2016 1:45:14
fotojakes >> Já jsem nezmiňoval VLKovo příspěvek, ale příspěvek p. Korandy!!!! Tento příspěvek neznám, byl údajně odmítnut. A jen tak na okraj, vyhláška může měnit pouze to, co má ze zákona stanovovat a je to v kompetenci MZe.
Nechápu, proč tyto věci nemohou být zveřejněny (pro členy). Zcela jistě nejde o žádná tajemství, pokud příspěvky na sněmu byly v rámci jeho působnosti......
Když někdo hovoří o ČRS jako o spolku který stojí na demokratických základech, pak by se rozhodování o návrzích např. novel vyhlášky, stanov, mělo jednat odspodu od MO a ty by měly vyslat delegáty na konference s jasným mandátem a s tímto mandátem by měli jet zvolení delegáti na sněm. Pokud se mýlím, tak mě prosím oprav.
Nfotojakes - Profil | Út 13.12.2016 0:36:02
Mrknato >> nikdo nemění zákony ani pravidla. VLKovo příspěvek na konferenci a sněmu byl návrh "úkolu" pro vedení svazu, aby v tomto směru podniklo nějaké kroky (vyjednalo u státních úředníků potřebné úpravy vyhlášky). Kdo jiný má iniciovat u státního aparátu legislativní změny, než spolek, který sdružuje většinu rybářů této země.
NŠámik - Profil | Út 13.12.2016 0:02:41
Mrknato >> Ale kapry malé dáváte . To je samé chcípak.😊
NMrknato - Profil | Po 12.12.2016 23:57:38
Dědek >> Jo máš pravdu, nicméně jestli někdo ukradne ryby, česnek, nebo brambory je to stejné, nebo ne? Ty ryby se odvážely 14 dní po opadutí vody (viz tehdejší diskuse) kdy už byly majetkem vlastníka pozemku, jako ty brambory a česnek..... Důvod není rozhodující. Pokud za brambory zaplatíš, nebo je dostaneš darem, tak se o zlodějnu nejedná, stejně jako u ryb i česneku.
Mně je dost divý, že lidi, který prokazetelně porušili zákon a ještě k tomu veřejně, mají odvahu stanovovat jiná pravidla. To nemá žádlou souvilslost s kapry, způsoby lovu. Tím končím, měj se.
NDědek - Profil | Po 12.12.2016 23:15:00
Mrknato >> Pavle, já ti opravdu rozumím. Nicméně, nazvat tady kolegu na MRKu zlodějem, je tak trochu silný tabák, který zrovna nemusím.
Rozumím tomu, když někdo někoho přistihne osobně při nějaké levárně, že si pak občas do huby nevidí. To se stane mnohým z nás.
Víš, já se v práci naposlouchám víc než je mi milé, že jsem zm.d, pí.a, kur..a, šp.na, že mi podřežou babu i děcka, rošlapou mi držku, vypálí kvartýr a podobně. Poslouchám to už hrubo přes dvacet let. Tady na mrku, se mi to asi proto špatně čte. Nemám takové zbytečné hádky a urážení rád. Myslím, že mi rozumíš :-). Sprostě si tady nadávat, nebo být k sobě hrubí, je myslím zcela zbytečné. V životě je víc nepříjemností, než je zdrávo, tak proč si to zasírat i tady?
NMrknato - Profil | Po 12.12.2016 22:56:03
Dědek >> Jardo, mě se také rybářský zákon a vyhláška v některých bodech nepozdává, ale je to zákon, který rybáři, a uživatelé měnit nemohou a neměli by. Když si budeme ze zákona vyzobávat, co se nám hodí a co ne měnit BP, dopadne to špatně.
Jestli budeme ustupovat těm, co tak činí, dopadne to jako s K70 likvidující ostatní druhy ryb, se společnými P revíry v Jč., počtem dní lovu na pstruhovkách, protože jednota je to hlavní a tak to má být.... Co na tom, že společný rybolov už tak společný moc není, každý si dělá co chce, ale dělení členských je to hlavní, to je ta jednota....
NMrknato - Profil | Po 12.12.2016 22:46:23
Saddám >> Samozřejmě, zvláště když úmysly kaprařských elit nejsou až tak evokovány nezištnou pomocí rybám a lovu....))))
NMrknato - Profil | Po 12.12.2016 22:41:44
VL.K. >> Prosím tě, nevím o čem p. Koranda na sněmu hovořil, ale bylo naznačeno že o změnách lovu. Pokud je to pravda, tak z jakého důvodu by to měl řešit sněm ČRS? Lov je podle mě součástí VRP a ten je ve výsostné kompetenci jednotlivých ÚS. Něco jiného je samozřejmě hospodaření (finanční), ale toho se to asi netýkalo.
NDědek - Profil | Po 12.12.2016 22:40:24
Naposledy a jen pro odlehčení. Potom se vraťme fakt k tématu, nebo nás tady lidi proklejou.
Já ty zatracené kapráře taky nesnáším. A víš Pavle proč? Celý rok, jsem se snažil chytit kapra na kouli. Dal jsem tomu mnoho dní a na podzim celý týden. Za celý rok jsem na kouli chytil jediného kapra a nedostal jsem se s ním přes 60 cm.
Ti hajzlíci kaprářští, se to museli nějak domáknout, že jsem začal chytat na koule a pomocí jákýhosi vúdú“ mě zakleli.
Za to smrt, všem kaprářům. :-)))
NSaddám - Profil | Po 12.12.2016 22:34:18
Mrknato >> To , že je pravidlo:, ,účel světí prostředky", špatné, nás učili už kdysi na základní škole. Prý to vymysleli Jezuité. Pomáhat čemukoli nezákonnými prostředky nebo způsoby , by se nemělo. Myslel jsi to takhle?
NVL.K. - Profil | Po 12.12.2016 22:27:41
Dědek >> vidíš ho teoretika ? On si vždy vybere jen to co se mu hodí do krámu a pak zase rozvíjí ty své teorie :-)) Škoda,že nepozná jaký je rozdíl mezi tím vracet ryby po povodni z poli do svazových revírů a ukrást rybu z vody ke žila mnoho let a přemístit jí do soukromého revíru. Nikde jsem nepsal,že Kubík ukradl rybu,ale jen vyhodil fotku stejné ryby a požádal o porovnání zda se jedná o totožnu rybu a následně o vysvětlení,kde se ryba z jedné vody vzala v jiné, protože ryba nohy nemá :-))) S ním je fakt zandel :-)))
NMrknato - Profil | Po 12.12.2016 22:21:22
Dědek >> No, vono pokud VLK s Kubíkem převáželi cizí ryby s pole "do společného", tak to byla "záchrana", byť divná..... Po pár letech ale Kubík začal převážet, zachraňovat sám a už se s ním VLK chytil. Šlo o nějakého VIP zachráněnýho pupíka. A bylo z toho velký zle......
Ale ono nejde jen o toto, jde o to, že sekta, která uctívá vodní prase, rybu určenou a chovanou na zabijačky porušuje (poměrně značná část té sekty) pravidla, jako denní doby lovu, sakování nad 7kg úlovku, lov na 3 udice, lov z bivi ze spánku, tak to je pro mě jen další kamínek do mozaiky......)))
jak tak čtu, ani násilí té sektě (některým) není cizí. A to chce řešit svazověci na sněmu..... Zatím je tam v menšině. Já snad odvolám a budu uctívat stávající Radu. Ta má alespoň nějaké kinderštube.
NVL.K. - Profil | Po 12.12.2016 22:16:49
Dědek >> On a prohrávat ? Nikdy, jak jsem psal, je jak zaseklá gramofonová deska a stále dokola bude rozvíjet své teorie třesku :-)))) Nenechá si nic vysvětlil a stále plive oheň na všechny strany, snažil jsem se mu to vysvětlit už před 3 roky. Nepochopil a nechápe do dnes. Škoda,že fakt tenkrát nepřijel, dnes mne to moc mrzí, mohla být sranda. Jako,když jsem kluky držel na uzdě,když za námi do pole přišel Vietnamec a chtěl koupit ryby. Málem mu rozbili hubu, u tohoto tvora bych je ještě nažhavil a pak se otočil zády,aby jsem to neviděl. On si totiž v tomto případě nic jiného nezaslouží.
NDědek - Profil | Po 12.12.2016 22:08:06
Mrknato >> Pavle? Myslím, že prohráváš.
I kdyby to nebylo právně zcela v pořádku, na zatopených loukách povodní, rybáři zachraňovali rybu. Nejen pro sebe, ale pro všechny. Být to mé louky, byl bych nasraný, kdyby tak nečinili.
Tak to cítím srdcem i rozumem.
Já bych je v takovém případě zloději nenazval, spíše bych těm magorům, za takovou magořinu,kde asi šlo přinejmenším o zdraví, poděkoval.
Ale jak jsem psal, prd vím, o co kdy a kde šlo.
Vykašleme se už na to kluci, jo?
NVL.K. - Profil | Po 12.12.2016 21:50:01
FRANK71 >> Ano trvala. Měl tenkrát ten teoretik příjet mezi nás a říct to těm klukům, co lezli v poli, v bahně,že jsou zloději. Hodně jich to odskákalo různými vyrážkami, to že si ničili své vybavení, radši ani nerozebírám. Myslím,že kdyby jim to tenkrát řekl, na místě, určitě bych místo toho abych lezl po polích a v bahně s klukama měl práci. Škoda,že nepřijel a radši jen rozvíjel své teorie. Jsem opravdu ochoten diskutovat s každým,ale s ním fakt NE.
NMrknato - Profil | Po 12.12.2016 21:48:05
FRANK71 >> Hele a z jakého pověření jistá rybářská "sekta" lovila za povodně (údajně) ryby do sítí? To ti nepřijde divný? Když budou do sítí ryby lovit Ukáčka a cikáni, tak to už asi nebude OK.
I u nás po povodni chodili lidi do lagun pro ryby, ale do řeky je nevraceli...... Byli to asi majitelé pozemků.......
NMrknato - Profil | Po 12.12.2016 21:41:07
Dědek >> Nevím proč se omlouváš? Já tam nebyl, pouze jsem sledoval diskusi která se křed lety jevila jako report ze záchranné akce, ale tam na poli byla zřejmě zlodějnou. Ty ryby už nebyly věcí ničí.
Já to použil jako argument, kdy svaz, nebo jeho aktivisti nemají na něco právo tak si to jako právo vyloží a oddůvodní. Rozhodně to není nějaký spor. O spor jít nemůže.
NFRANK71 - Profil | Po 12.12.2016 21:38:17
VL.K. >> pokud trvala OK. Dělali jste dobře.
NDědek - Profil | Po 12.12.2016 21:37:46
FRANK71 >> Sakra chlape, nes.r bohy :-)))
NVL.K. - Profil | Po 12.12.2016 21:37:11
FRANK71 >> Co je na tom těžkého ? Ty si myslíš,že já jako zaměstnanec státu bych riskval to,že přijdu o zaměstnání ? Když jsem lezli po těch polích,tak byla ještě povodeň, sice už nebyl III. stupeň,ale povodeň stále trvala. Psal jsem to už tenkrát. To jen teoretik psal bludy tak jako píše ve většině svých příspěvků.
NFRANK71 - Profil | Po 12.12.2016 21:30:40
Dědek >> je to těžký co? Jako rozum a rybářské srdce velí dát za pravdu Vlkovi, ale jako zaměstnanec státu musíš dát za pravdu Mrknatovi. Těžká situace.😁😁😁😁
NDědek - Profil | Po 12.12.2016 21:23:41
Všem se omlouvám. To asi zase ta má nevymáchaná huba, tady zbytečně staví lidi proti sobě. Pokud jsem vás kluci nějak vyprovokoval k hádce, je mi to líto. Těžko mi, či někomu jinému vynášet ve vašem sporu soud. Já tam nebyl, tak vím prd.
NVL.K. - Profil | Po 12.12.2016 21:14:12
Dědek >> S ním ? S ním to fakt nemá cenu,je jak zaseklá gramofonová deska :-) Podívej co je to za exeprta, kam jsem se opět dostali, o 3 roky zpět. On je to totiž teoretik a expert na všechno, vševědoucí a vše vidící. On stál za bukem a sledoval jak po povodni opadá hladina Labe a my jak blbci taháme sítě po poli,když opadla voda a my tam mohli bezpečně vlézt, aníž by se někdo utopil a vracíme ryby zpět do Labe. On jen z povzdálí sledoval,že opadla před x dny místo toho,aby přiložil ruku k dílu. On věděl a viděl vše. Podle něj jsme ty ryby měli nechat pochcípat a pak je jít odstranit mrtvé. S ním debatovat nemá opravdu cenu. Jen slušné vychování mi brání nazvat ho tak jak by si zasloužil.
NMrknato - Profil | Po 12.12.2016 20:47:40
Dědek >> Jak se někdo může nazývat hrdým rybářem, když nerespektuje zákon 99/2004. : §12
(12) Vlastník, popřípadě uživatel pozemku zaplaveného při povodni není oprávněn na tomto pozemku lovit ryby a nesmí činit opatření, jímž by rybám zabránil vrátit se do rybářského revíru. Jestliže uživatel rybářského revíru neučinil do 7 dnů po opadnutí vody opatření k záchraně takovýchto ryb, je vlastník, popřípadě uživatel pozemku, na kterém voda zůstala, oprávněn si tyto ryby ponechat. Uživatel rybářského revíru je povinen uhynulé ryby ze zaplaveného pozemku neprodleně odstranit.
Pan VLK si dělá co ho napadne, stejně jako svaz...... A přitom se stačilo domluvit s vlastníkem pozemku....